Prijavi se z GoogleID

» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 754 755 756 757 758 ... 762

D3m ::

Zato, ker je W1 izvršni direktor pri Audiju in ve za vseh tisočerih napak. :)
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

hojnikb ::

na koncu se vedno vrnemo na delnice in garantiran penzion.
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

WarpedOne ::

Od kdaj ima beseda enega človeka večjo težo kot besede tisoč drugih ljudi?

Konktreno ene 10 tisoč, kolikor eTronov bo prodano letos.

P.S. moja beseda nima nobene teže, teža je le v logiki: če je 265 premal, je 204 še za petino bolj premal.

na delnice in garantiran penzion.

Nah, audiju je dovoljeno delat zgubo na eTronu, za njih to ni nič slabega.

#dvojnamerila, #našivaši, #voršprungdurhtehnik
Do you know what you don't know?

hojnikb ::

Ne, tezko je pricakovat unbiased komentarje ob zgornjih pogojih.
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

Nikec3 ::

Glej @Warpy, sej zakaj bi bile stvari samo črno-bele. Audi e-Tron kot avto v resnici je sramota in z veseljem se na dnevni bazi delam norca iz "nesposobnih švabov (Taycan excluded). Ampak je na koncu vseeno dejstvo, da se na Norveškem danes proda več e-Tronov kot Modelov X (ne, to niso podatki samo za zadnji mesec) in to govori marsikaj. Govori to, da bolj kot se EV-ji razvijejo, manj pomembno bo, koliko dosega imajo in bolj bodo pomembne ostale metrike kot sta recimo:
1. Razvitost in storitev servisne mreže
2. Model X je star in nima več kul faktorja, torej odpade za vse kupce, ki želijo zadnjo igračko na trgu

In tvoja nezmožnost, da bi zgornji dve točki sprejel kot nevarnost za tvoj penzion nam dajeta še toliko več energije, da boš sogovornike imel še naslednjih 757 strani. Tako da lahko kar nazdravimo nate - brez tvoje zaverovanosti v Teslo in ignoriranja njenih pomanjkljivosti ta tema sploh nebi obstajala, jaz pa bi namesto branja slo-techa gledal ponovitve Monty Pythona. Cheers!
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

pegasus ::

WarpedOne je izjavil:

#voršprungdurhtehnik
Ta vikend sem preživel cca 20h na cestah tudi po nemčiji in med drugim poslušal po radiu razne lokalne fore ... med drugim enega financšlogarja iz neke hude banke, ki je razlagal da je nemška autoindustrija v riti in da v treh do petih letih napoveduje združitev audija in bmwja ;)
Si bom probal zapomnit, me prav zanima če se uresniči.

WarpedOne ::

audi + bmw pomeni bmw + vw, mal verjetnosti za kaj takega že kr v štartu.
Audi ma dost bergel znotraj VW, bmw pa se zadnje čase ženi s fordom in kitajci.
Politika lahk pa vedno proba narest kej političnega.

Ampak ravno se je PSA združu s Fiatom, te zgodbe se bodo pospešeno nadaljevale.
Do you know what you don't know?

BigWhale ::

Zdruzevanja v avtomobilski industriji niso nic novega in nenavadnega. Americani to precej dobro vedo.

Nikec3 ::

Audi nekega problema nima, ker je v VW skupini. Postajata pa za trenutne standarde BMW in Daimler premajhna. Tako da se bosta nekako tadva slej kot prej morala priključit kateri večji skupini.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Gregor P ::

p6500518Postajata pa za trenutne standarde BMW in Daimler premajhna. Tako da se bosta nekako tadva slej kot prej morala priključit kateri večji skupini.[/st.citat naj bi izjavil:

... sicer ta dva že sedaj dobro sodelujeta, tam kjer vidita sinergijo. Različna združevanja (in potem tudi ločevanja) pa poteka
... sicer ta dva že sedaj dobro sodelujeta, tam kjer vidita sinergijo. Različna združevanja (in potem tudi ločevanja) pa potekajo ves čas.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

MrNighthawk ::

kow ::

Marketing oddelek si zelo zeli povezati dizelgate s prehodom na elektriko. Mediji pa nasedajo.

roCkY ::

Mediji morajo saj so plačani za to. Bo tudi masa folka? Ali le nekaj tehnoloških intuziastov in EKO fanatikov? Ter kak delnčar.
Folk z trezno glavo pa proda X in kupi Hondo. Tole mi je včeraj serviral YT, ko sem gledal zanji Bjornov vlog:

IL_DIAVOLO ::

Youtube plačanci racionalni? Bodi resen no.

On si verjetno vsak teden kupi drug avto, da ima content.

TheBlueOne ::

Glede na avtopark prej Tesla obozevalec. Menjal je zaradi tipicnih pomislekov, tako da tistih, ki nam je vseeno kaksno gorivo poganja avto taksna odlocitev niti ne preseneti.

Gregor P ::

Sam imam pri Tesli res zadnji pomislek glede "goriva", tu jim dejansko zaupam, da imajo narejen dober EV sklop. Skrbi me pa potem vse ostalo, ker to le ni telefon, ampak avtomobil.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedOne ::

Analitiki obvladajo ...

Do you know what you don't know?

IL_DIAVOLO ::

Saj drugo tesli itak ne ostane, kot ameriški trg.

hojnikb ::

>da v treh do petih letih napoveduje združitev audija in bmwja ;)

Eh, obstaja večja šansa, da prej vse bmw fabrike zgorijo, kot da se to zgodi v tem timelineu. Glede na rejt gorenja bmwjov :)
VAG grupa si z bmw nima kj počet, ker ta trg že pokriva audi. Edin knowhow so recimo motorji (edina stvar, ki jo ima bmw v celoti inhouse) ostalo je itk sestavljanka miljon različnih oemov. Kaj si bo pa vag počel z še več motorji pri vsej tej elektrifikaciji...
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Gregor P ::

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

vostok_1 ::

Upam, da je zgolj svetloba taka, ker captain slow zgleda pribit.
There will be chutes!

Fun times ahead.

vostok_1 ::

A je to mogoče samo meni fascnantno al še komu?

Toyota Prius @ Wikipedia
As the Prius reached ten years of being available in the US market, in February 2011 Consumer Reports examined the lifetime and replacement cost of the Prius battery. The magazine tested a 2002 Toyota Prius with over 200,000 miles on it, and compared the results to the nearly identical 2001 Prius with 2,000 miles tested by Consumer Reports 10 years before. The comparison showed little difference in performance when tested for fuel economy and acceleration. Overall fuel economy of the 2001 model was 40.6 miles per US gallon (5.79 L/100 km; 48.8 mpg-imp) while the 2002 Prius with high mileage delivered 40.4 miles per US gallon (5.82 L/100 km; 48.5 mpg-imp). The magazine concluded that the effectiveness of the battery has not degraded over the long run.[168] The cost of replacing the first generation battery varies between US$2,200 and US$2,600 from a Toyota dealer, but low-use units from salvage yards are available for around US$500.[168] One study indicates it may be worthwhile to rebuild batteries using good blades from defective used batteries.[169]


NiMH holding up their own, pricewise.

Po 10 letih še vedno up to par pa skoraj đabe za menjavo.
There will be chutes!

Fun times ahead.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

BigWhale ::

Ce NiMH baterije pravilno uporabljas, v resnici niso tako zanic. :) Jaz imam polno NiMH AA celic, ki mi delajo brez tezav ze leta ob konstantnem polnjenju in praznenju.

ziga1990 ::

vostok_1 je izjavil:

A je to mogoče samo meni fascnantno al še komu?

Toyota Prius @ Wikipedia
As the Prius reached ten years of being available in the US market, in February 2011 Consumer Reports examined the lifetime and replacement cost of the Prius battery. The magazine tested a 2002 Toyota Prius with over 200,000 miles on it, and compared the results to the nearly identical 2001 Prius with 2,000 miles tested by Consumer Reports 10 years before. The comparison showed little difference in performance when tested for fuel economy and acceleration. Overall fuel economy of the 2001 model was 40.6 miles per US gallon (5.79 L/100 km; 48.8 mpg-imp) while the 2002 Prius with high mileage delivered 40.4 miles per US gallon (5.82 L/100 km; 48.5 mpg-imp). The magazine concluded that the effectiveness of the battery has not degraded over the long run.[168] The cost of replacing the first generation battery varies between US$2,200 and US$2,600 from a Toyota dealer, but low-use units from salvage yards are available for around US$500.[168] One study indicates it may be worthwhile to rebuild batteries using good blades from defective used batteries.[169]


NiMH holding up their own, pricewise.

Po 10 letih še vedno up to par pa skoraj đabe za menjavo.


pri nas stane menjava torej nova baterija+delo 2100€ pri pooblašcencu in menjava traja 2 uri
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

hojnikb ::

BigWhale je izjavil:

Ce NiMH baterije pravilno uporabljas, v resnici niso tako zanic. :) Jaz imam polno NiMH AA celic, ki mi delajo brez tezav ze leta ob konstantnem polnjenju in praznenju.

ravno par dni nazaj sem mel na testerju nekaj NiMH celic, ki so ble dost zlorabljene, zdaj pa stale že par let. Letnik ~2006. Ob testiranju še vedno 90% kapacitete :D
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

ziga1990 ::

kolikor sam jaz zasledil naj bi bile NiMH tudi bolj eko od Li-Ion
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

TheBlueOne ::

Zanimiv predlog od YT, ko sem gledal video zgoraj.



Bolane cene, tudi napram ostalim premium uradnim servisom.

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

TheBlueOne je izjavil:

Bolane cene, tudi napram ostalim premium uradnim servisom.
... kot je rekel James zgoraj, za njega pomembno, da z nakupom Tesle sodeluje v tem eksperimentu, ker ga zanima prihodnost avtomobilov 8-)

Za vse ostale pa je to indikator, da ko "Captain Slow" kupi neko specifično vozilo, se moramo ostali vzdržati nakupa tega vozila :P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Spock83 ::

Naredil z NiMH že čez 200k km in ni videti, da bi bilo kaj narobe :)

Je pa čas, da naredim upgrade tako, da sem dal polog za Teslo 3. Če bo vse posreči februarja dobim. :D

novaa ::

Evo, jaz sem naročil Škodo Citigo eiv.
Bom poročal kako in kaj ko ga dobim :P

hojnikb ::

inb4 w1 prileti, da si kupo mizerijo.
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

WarpedOne ::

Če bi kej razumu, bi razumu da citigo e iv ma smisel.
Ampak ker ne, ...
Do you know what you don't know?

TheBlueOne ::

To ves, da je Skoda Citigo, ne Tesla Citigo? :) To je VW platforma v drugi preobleki, kar je, ce se prav spomnem za Tesline obozevalce nesmisel.

Pa ne razumeti narobe, menim, da ima smisel, samo cudi me, da ga vidi Teslin navijac.

hojnikb ::

nwm no, od tesla fanov vse kar ni minimalno 600km dosega, totalna mizerja, fuč, škart, za zažgat.
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

novaa ::

meni se zdi da je za 12,5k€ (odšteta subvencija) in "polna oprema" odličen nakup
avtomatik, predgretje in predhlajenje kabine, gretje sedežev,.... ni da ni

Utk ::

EV s 250 km dosega in ceno pod 20 jurji, s subvencijo ali brez, ima nek smisel, ker je konkurenčen cliotu in podobnim. Tak avto, samo da stane 35 jurjev in ima 120 km dosega, kot ima recimo citroen c-zero, nima nobenega smisla, ker je potem bolj smiselno dat 50 jurjev za teslo, ali pa jurja za yugota.

pegasus ::

Dajte naredit korak naprej od tega "kot bi bili v vrtcu" zbadanja in raje uvedite kako bolj smiselno merilo, recimo €/km dosega ali kaj v tem smislu. Tudi €/mehkoba plastike zaradi mene, če vam je to najbolj pomembna lastnost vozila, bo bolje kot tole zgoraj.

TheBlueOne ::

novaa je izjavil:

meni se zdi da je za 12,5kEUR (odšteta subvencija) in "polna oprema" odličen nakup
avtomatik, predgretje in predhlajenje kabine, gretje sedežev,.... ni da ni


Je ja. Nisem se cudil, da si ga vzel, ampak da je smotern nakup za Tesla obozevalca.

Pa srecno voznjo.... :)

Zgodovina sprememb…

J.McLane ::

... zato ker ne posega v Teslin rang. Torej Tesla nima konkurenta za 20k €, zato je pač tak avto čist ok za določene namene. Ko pa v debato privlečeš EV za 40k+ € se pa konča. :)
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

TheBlueOne ::

Mislis privleces karkoli za 40k€+. :) ID3 mislim, da tudi ni bil OK za 30k€, tako da karkoli nad 30k€+ verjetno ze zivcira Tesla ljudi?

IL_DIAVOLO ::

EV bom kupil, ko me bo prišel ceneje, kot rabljen ICE vrednosti 5k.

Webmojster ::

novaa je izjavil:

Evo, jaz sem naročil Škodo Citigo eiv.
Bom poročal kako in kaj ko ga dobim :P


Super! Res poročaj ko dobiš :)

Jazon ::

novaa je izjavil:

Evo, jaz sem naročil Škodo Citigo eiv.
Bom poročal kako in kaj ko ga dobim :P


Kakšna je naša prodajna cena CITIGO E IV z/brez subvencije?

Če se prav spomnim je na Češkem-Slovaškem cena okoli 17k z njihovo "subvencijo".

kow ::

Kolikor razumem VW targetira ceno po subvenciji. Torej, ker ima Slovenija visoko subvencijo, so visje postavili tudi ceno.

novaa ::

Jazon je izjavil:

novaa je izjavil:

Evo, jaz sem naročil Škodo Citigo eiv.
Bom poročal kako in kaj ko ga dobim :P


Kakšna je naša prodajna cena CITIGO E IV z/brez subvencije?

Če se prav spomnim je na Češkem-Slovaškem cena okoli 17k z njihovo "subvencijo".


Nevem.... Jaz sem ga naročil na slovaškem. Končna cena z uvozom in homologacijo 20k€ potem pa po subvencijo

Utk ::

Subvencije se bi pri nas znale kmalu nekaj zmanjšat.

matejm1994 ::

Utk je izjavil:

Subvencije se bi pri nas znale kmalu nekaj zmanjšat.


Ker?

IL_DIAVOLO ::

Se lep čas ne. Že zdaj se proda malo EV-jev.

Utk ::

Ker so skoraj največje v Evropi, električni avti vse cenejši, naš vpliv na avtoindustrijo pa zanemarljiv - ni glih, da bi s temi subvencijami rešili hidrio ali kaj podobnega.

Mikrohard ::

Utk je izjavil:

Ker so skoraj največje v Evropi, električni avti vse cenejši, naš vpliv na avtoindustrijo pa zanemarljiv - ni glih, da bi s temi subvencijami rešili hidrio ali kaj podobnega.

Višina subvencije se še dolgo ne bo znižala. Denar iz zadnjega razpisa se še vedno ni porabil... nov razpis je pa tudi že pripravljen. Dokler se denar ne porabi, ni nikakršne potrebe po zniževanju subvencije (ne glede na razloge, ki jih naštevaš). Tudi, če bi znižali subvencijo, se ta denar ne bi porabil za nič drugega... le dalj časa bi čakal na upravičence (pa že sedaj dolgo čaka).
strani: 1 ... 754 755 756 757 758 ... 762