» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
742 / 1138
»»

Nikec3 ::

Gregor P je izjavil:

Medtem v Evropi se Porscheji Taycan polnijo na polno na postajah 8-)



Vprašanje, ali bodo sploh uspeli zadostiti enormnemu povpraševanju?


Firma, ki ima bencinske hlape praktično v svojem DNK-ju, bo v roku enega leta imela najbolj prodajan model električni. Če to ni zgodba o uspehu, potem res ne vem kaj je.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Mikrohard ::

Okapi je izjavil:

Najboljši po določenih (arbitrarnih) merilih. Jaz recimo, če bi kupoval električni avto, bi kupil Jaguarja. Kar pomeni, da po mojih merilih je iPace boljši.

Točno to sem želel povedat. iPace je čisto objektivno slabši EV od Tesle 3 (previsoka poraba, počasnejše polnjenje, etc). Je pa za marsikoga boljši avto.

Emobi ::

Nikec3 je izjavil:

Kup telovadbe in PR nabijanja, pod črto pa avto, ki je neuporabn za karkoli razen bahanja pred sosedi.

A ni to poanta Porscheja?

Ne, to ni poanta Porscheja. To si mislijo zavistni sosedi, da je to poanta te znamke.

Porsche zasleduje predvsem idejo vrhunskega športnika z vrhunskimi zmogljivostmi, vrhunsko lego na cesti in vrhunskimi materiali. Zato je uporaben predvsem kot športnik, ostalo je v drugem planu.

krucymucy ::

Emobi je izjavil:

Nikec3 je izjavil:

Kup telovadbe in PR nabijanja, pod črto pa avto, ki je neuporabn za karkoli razen bahanja pred sosedi.

A ni to poanta Porscheja?

Ne, to ni poanta Porscheja. To si mislijo zavistni sosedi, da je to poanta te znamke.

Porsche zasleduje predvsem idejo vrhunskega športnika z vrhunskimi zmogljivostmi, vrhunsko lego na cesti in vrhunskimi materiali. Zato je uporaben predvsem kot športnik, ostalo je v drugem planu.


Pozabil si napisati da je tudi zelo udoben avto s katerim lazje prevozis daljso razdaljo, kot s kakim navadnim avtomobilom za plebs.

Emobi ::

Prav imaš. Pa še bi se dalo našteti, vrhunska izdelava, na primer.
Skratka, gre za rariteto in prestiž.
Ljudje, ki si ga omislijo, imajo predvsem te lastnosti v mislih, ne pa bahanje pred sosedi, četudi slednji mislijo tako.
Jaz osebno bi bil vesel, če bi kateri sosed imel Porscheja, saj si na njem napaseš oči, pa tudi prosil bi soseda za demonstracijo in kakšno vožnjo z njim.

Je pa res, da ima športnost oziroma nizek položaj sedeža svojo ceno. Mi je zadnjič eden pravil, da mu je pri izstopu iz njegovega Porscheja nekaj škrtnilo v križu in se je potem pet minut delal, da nekaj išče po avtomobilu, da si je njegova hrbtenica opomogla. Zato pa so SUV-i tako popularni, ker je tam vstopanje in izstopanje hrbtenici bolj prijazno.

Moj i3 je hrbtenici tudi prijazen, ker ima povišan sedež, ker je spodaj baterija, zato sem tudi glede tega zelo zadovoljen.
Ampak taycana bi vseeno imel. Samo v tem primeru bi moral vstopati in izstopati pravilno, se pravi pri izstopu zasuk telesa, nato obe nogi ven na tla, nato pa šele dvig telesa ter obratno pri vstopu. Tega mi sedaj ni potrebno početi, ker je sedež na visokem položaju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

codeMonkey ::

Nikec3 je izjavil:

Tako očiten še Apple ni bil:


To ni lepo.


sneaky sneaky Tesla :) Zdaj, ko je marketing opravil svoje, omejujejo range in pospeske, s katerimi so se tako hvalili. Vprasanje ali je le v tem, ali je to posledica Dunning-Kruger efekta, ali nacrtnega tveganja. Pri Musku clovek ne more biti preprican :)

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

Okapi je izjavil:

Saj v resnici ni problem masovna proizvodnja, ampak dobičkonosna proizvodnja. Ker ti čisto nič ne pomaga, tudi če narediš 10 milijnov avtov na leto, če jih delaš z izgubo.


Seveda ampak ljudje se kar naprej gonijo to o masovni proizvodnji. Tesla sedaj dosega povsem ok stevilke izdelanih avtomobilov.

D3m ::

codeMonkey je izjavil:

Nikec3 je izjavil:

Tako očiten še Apple ni bil:


To ni lepo.


sneaky sneaky Tesla :) Zdaj, ko je marketing opravil svoje, omejujejo range in pospeske, s katerimi so se tako hvalili. Vprasanje ali je le v tem, ali je to posledica Dunning-Kruger efekta, ali nacrtnega tveganja. Pri Musku clovek ne more biti preprican :)



The Elon giveth and the Elon taketh away. :)

Amen.
|HP EliteBook|R5 6650U|

kow ::

To bodo (upraviceno) tozbe. Kaj pravi potrosnik bomo pa itak videli cez nekaj let. Nekaj let rabljeni modeli S s konkretno kilometrino, solidno drzijo ceno.

Okapi ::

BigWhale je izjavil:

Okapi je izjavil:

Saj v resnici ni problem masovna proizvodnja, ampak dobičkonosna proizvodnja. Ker ti čisto nič ne pomaga, tudi če narediš 10 milijnov avtov na leto, če jih delaš z izgubo.


Seveda ampak ljudje se kar naprej gonijo to o masovni proizvodnji. Tesla sedaj dosega povsem ok stevilke izdelanih avtomobilov.

V bistvu je Musk tisti, ki "goni o masovni proizvodnji". Ljudje pa potem samo komentirajo, da ne naredijo toliko avtov, kolikor je Musk napovedoval ali obljubljal ali se hvalil.

codeMonkey ::

kow je izjavil:

To bodo (upraviceno) tozbe. Kaj pravi potrosnik bomo pa itak videli cez nekaj let. Nekaj let rabljeni modeli S s konkretno kilometrino, solidno drzijo ceno.


so ze tozbe: https://electrek.co/2019/08/08/tesla-ow...

Pa tudi zanimive debate:
https://forums.tesla.com/forum/forums/r...
https://forums.tesla.com/forum/forums/d...

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

Then Tesla's response to requests for a refurbished battery under warranty was met with rejection and insulting assertions (such as drive with the AC off and the windows up to increase our range)."

Best.car.evah!

Gregor P ::

V tem videu ... zdaj vidim, da je vmes tu na forumu izbrisan?!? ... so kar močne izjave v prid Porscheju kot npr.

... ko postaviš Teslo ob bok Porscheju šele zares vidiš, kakšna je pravzaprav (slaba izdelava itd.) ...

... (Porsche) performance einer neuen Zeit ...

... Porsche ist deutlich besser als Tesla ...

itd.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

IL_DIAVOLO ::

BigWhale je izjavil:

Okapi je izjavil:

Saj v resnici ni problem masovna proizvodnja, ampak dobičkonosna proizvodnja. Ker ti čisto nič ne pomaga, tudi če narediš 10 milijnov avtov na leto, če jih delaš z izgubo.


Seveda ampak ljudje se kar naprej gonijo to o masovni proizvodnji. Tesla sedaj dosega povsem ok stevilke izdelanih avtomobilov.


A ni optimizirana masovna proizvodnja ravno to, da delaš z dobičkom?

Zato pa selijo proizvodnjo na Kitajsko, ker ne znajo drugače delat z dobičkom, kot s podplacano delovno silo.

Poanta je da so pri tesli v prvi vrsti vizionarji, ki pa nimajo izkusenj z proizvodnimi procesi. Kar je logicno.

Tesla imo ne bo preživela, ko bo EV mainstream. Je pa seveda v tem trenutku zelo pomembna za razvoj EV-jev worldwide, ko ostali bolj ali manj tavajo v temi.

Ne bo tesla propadla, ampak se bojo fokisirali na naslednji projekt, ki bo prav tako spremenil svet. Morda leteča vozila, kaj pa ves.

Musk je revolucionar.

Cr00k ::

Gregor P je izjavil:

V tem videu ... zdaj vidim, da je vmes tu na forumu izbrisan?!? ... so kar močne izjave v prid Porscheju kot npr.

... ko postaviš Teslo ob bok Porscheju šele zares vidiš, kakšna je pravzaprav (slaba izdelava itd.) ...

... (Porsche) performance einer neuen Zeit ...

... Porsche ist deutlich besser als Tesla ...

itd.


Malo vseeno je potrebno z rezervo jemat, ker so ipak nemški novinarji to pisal, ki niso povsem nepristranski. Je pa sigurno razlika...

TheBlueOne ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Okapi je izjavil:

Saj v resnici ni problem masovna proizvodnja, ampak dobičkonosna proizvodnja. Ker ti čisto nič ne pomaga, tudi če narediš 10 milijnov avtov na leto, če jih delaš z izgubo.


Seveda ampak ljudje se kar naprej gonijo to o masovni proizvodnji. Tesla sedaj dosega povsem ok stevilke izdelanih avtomobilov.



Zato pa selijo proizvodnjo na Kitajsko, ker ne znajo drugače delat z dobičkom, kot s podplacano delovno silo.


Avtomobilska iz Kitajske kolikor vem ne izvaza. Tam so pravilo, da se izognejo visokim uvoznim stroskom. Dandanes vsaj v Automotive niti ne profitiras vec ne vem kaj, ce zadeve dislociras, ker strosek za zaposlene pada. Vsak pac pokrije triado ZDA EU Azija in ne pomeni, da ce je Kitajska zadnja je to zaradi nizkih stroskov. Prej zaradi marketa. Je tezje najti kadre, zato pa je vedno vec investicij tja, kjer je dosti izobrazenih.

IL_DIAVOLO ::

Strošek za delavce pada? Kje ti živiš? Oziroma kdo ti pere mozgane?

TheBlueOne ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Strošek za delavce pada? Kje ti živiš? Oziroma kdo ti pere mozgane?


Delal sem na tem podrocju v Automotive. V modernih tovarnah je res minimlano zaposlenih. Vecji problem kot placa je, da se jih ze dosti tezko najde.

Recimo Miniwerk v Magni:



Drugje ni ravno zelo drugace.

Cruz ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Musk je revolucionar.
Musk je podjetnik, lažnivec in gnoj od človeka.

Če se omejim na Teslo zaradi relevantnosti:
Tesla factory workers reveal pain, injury and stress: 'Everything feels like the future but us'
Tesla workers speak out: 'Anything pro-union is shut down really fast'
Tesla employees were reportedly told not to walk past Elon Musk's desk because of his wild firing rampages
Elon Musk’s CEO pay-to-worker ratio is the highest ever recorded — how it compares at other tech companies

To seveda ne pomeni, da ne priznam vpliva Tesle na avtomobilsko industrijo(čeprav bi se spet dalo debatirati kako velik je dejansko bil njihov razvoj), le da nek mentalno zdrav človek ne more spoštovati Muska. No, saj ljudje spoštujejo tudi Jobsa(ki je v osnovi bil podoben Musku, sicer manjši piece of shit od njega), tako da ni nekega presenečenja, lepo pa je, da se opozori in poskuša pokazati pravo sliko. Da ne omenjam tega, da on ni niti ustanovitelj niti so-ustanovitelj Tesle, čeprav uporablja ta naziv. Verjetno ga je kupil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cruz ()

fikus_ ::

Vse delovne postopke, kjer se operacije/gibi ponavljajo, se poskuša robotizirat. Na dolgi rok bodo preživele čimbolj robotizirane tovarne.
Ostajajo/bodo ostala delovna mesta za delavce, kjer je težko zagotoviti ponavljajoče se gibe, npr. montaža kablov v avto ter seveda podporne službe (inženirji, programerji, vzdrževalci, . . .).

TheBlueOne ::

Novi obrati se kar pogosto delajo polno avtomatizirani. Recimo tisti video, ki sem ga prilepil zgoraj je iz MAGNE, na liniji pa se je prej ze delal, ce se ne motim X3, torej linija stara dosti vec kot deset let. Za celotno vajrenje karoserije je, ce s prav spomnem bil en varilec nekje vmes in se morda dva na koncu linije. Drugace samo kontrola kakovosti in vzdrzevanje.

Machete ::

Nehajte primerjat porša in tesle, ker je neprimerljivo. Sedel sm v obeh znamkah, tudi vozil tanovo 911. To sta druga svetova v detajlih, dizajnu in materialih in njih implementaciji. Cel voznikov prostor pri Tesli je kot ena mrtva, neosocialistična lupina. Kot bi dal en giant display na stolpnico v Pjongjangu in to imenoval za sodoben presežek arhitekture.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

WarpedGone ::

Cry me a river ... še 3 urce in nova vožna.
Zbogom in hvala za vse ribe

TheBlueOne ::

WarpedGone je izjavil:

Cry me a river ... še 3 urce in nova vožna.


Si na kavi ob polnilnici? :)

pegasus ::

Emobi je izjavil:

MrNighthawk je izjavil:

Ekvivalent EV skiroja s streho.
Takoj dobi nagrado za najbolj ne praktičen avto vseh časov.

To ne drži, ker pegasus zatrjuje, da bo z njim vozil surf desko in letalske modele.
Aptera zatrjuje, jaz samo posredujem: https://shoutout.wix.com/so/dbMrqkkaO#/... ... skoraj toliko prostora za prtljago kot tesla S! No, če se bom lahko notri stegnil in prespal noč ali dve, so odkljukali tudi zadnjo kljukico iz mojega seznama zahtev. To je to.

WarpedGone ::

>> Si na kavi ob polnilnici?

Ni potrebe... bo drug teden via Freiburg.
Zbogom in hvala za vse ribe

Webmojster ::

D3m je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Nikec3 je izjavil:

Tako očiten še Apple ni bil:


To ni lepo.


sneaky sneaky Tesla :) Zdaj, ko je marketing opravil svoje, omejujejo range in pospeske, s katerimi so se tako hvalili. Vprasanje ali je le v tem, ali je to posledica Dunning-Kruger efekta, ali nacrtnega tveganja. Pri Musku clovek ne more biti preprican :)



The Elon giveth and the Elon taketh away. :)

Amen.


Revež - samo 483km dosega, namesto 500.

codeMonkey ::

Webmojster je izjavil:

D3m je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Nikec3 je izjavil:

Tako očiten še Apple ni bil:

To ni lepo.


sneaky sneaky Tesla :) Zdaj, ko je marketing opravil svoje, omejujejo range in pospeske, s katerimi so se tako hvalili. Vprasanje ali je le v tem, ali je to posledica Dunning-Kruger efekta, ali nacrtnega tveganja. Pri Musku clovek ne more biti preprican :)



The Elon giveth and the Elon taketh away. :)

Amen.


Revež - samo 483km dosega, namesto 500.


po Teslini "konstanti" ane :)

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

Webmojster je izjavil:


Revež - samo 483km dosega, namesto 500.


Men se zdi, da folk ne jamra zarad tega, ker bi imeli kar naenkrat premalo dosega ampak bolj zato, ker se jim je doseg zmanjsal zarad SW popravka.

DamijanD ::

Verjetno predvsem, ker je bilo narejeno potiho. V splošnem se bo vsem bolje zdelo, če bo zaradi tega baterija zdržala dlje oz. težje zagorela.

roCkY ::

Temperaturni režim inma Tesla porihtan. Krivulja polnenja pa se ni spremenila. Le zamaknjena je za tistih "par %".
Problem je kot kaže le spodnji del napolnenosti. Ali so ga skrili zaradi škode ob globokem praznenju ali kratkomalo, da folk nebi ostal brez župce.
Bo zanimivo videti test Byorna, če bo šel praznit do izklopa. Se bo avto izklopil, ko bo kazal 0 km dosega ali bo delal še cca. 15 km v načinu manjše zmogljivosti?
Je pa takele zadeve dobro vedez in jih ne skrit. Zadeva seveda ni kritična kot Boeingov MCAS ampak kdor se malo za tehniko zanima takele zadeve pač vzame v obzir.
Mi je pa pri vsemskump najbolj moteče, da so konstanto porabe na km nižali za 5 Wh/km saj Tesla ne računa dosega v skladu z zgodovino vožnje ampak glede na konstanto.

telexdell ::

BigWhale je izjavil:

Webmojster je izjavil:


Revež - samo 483km dosega, namesto 500.


Men se zdi, da folk ne jamra zarad tega, ker bi imeli kar naenkrat premalo dosega ampak bolj zato, ker se jim je doseg zmanjsal zarad SW popravka.

Poraba elektrike iz baterije je odvisna od načina vožnje, hitrosti, vremena... Kako za Boga misliš, da bo računalnik v avtu vedel, s kakšno povprečno hitrostjo boš vozil naslednjih 500 km, da bi ti lahko pokazal točen doseg? Glede na napolnjenost baterije in zgodovino zadnjih voženj se izračuna doseg. Ta doseg se potem vseskozi popravlja, glede na trenutno porabo in zgodovino vožnje. Torej, če ti na začetku piše 500 km dosega, boš ti v 4 urah prevozil 450 km, jaz v 6 urah pa 530 km. Čista neumnost takšna debata.

PS meni po vedno pa na polnjenju rezervoarja kaže doseg tam 700 km. Poleti prevozim tudi 900 km, pozimi pa lahko le 650 km z enako količino goriva. Me proizvajalec avto potem zavaja?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

codeMonkey ::

telexdell je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Webmojster je izjavil:


Revež - samo 483km dosega, namesto 500.


Men se zdi, da folk ne jamra zarad tega, ker bi imeli kar naenkrat premalo dosega ampak bolj zato, ker se jim je doseg zmanjsal zarad SW popravka.

Poraba elektrike iz baterije je odvisna od načina vožnje, hitrosti, vremena... Kako za Boga misliš, da bo računalnik v avtu vedel, s kakšno povprečno hitrostjo boš vozil naslednjih 500 km, da bi ti lahko pokazal točen doseg? Glede na napolnjenost baterije in zgodovino zadnjih voženj se izračuna doseg. Ta doseg se potem vseskozi popravlja, glede na trenutno porabo in zgodovino vožnje. Torej, če ti na začetku piše 500 km dosega, boš ti v 4 urah prevozil 450 km, jaz v 6 urah pa 530 km. Čista neumnost takšna debata.

PS meni po vedno pa na polnjenju rezervoarja kaže doseg tam 700 km. Poleti prevozim tudi 900 km, pozimi pa lahko le 650 km z enako količino goriva. Me proizvajalec avto potem zavaja?


Ne ves o cem govoris. Vsaj video poglej. Normalen avto ti razdaljo ocenjuje na podlagi trenutne voznje ja, Tesla ne. Uporabljajo konstanto, kar je totalni nesmisel. To pa ni vse. Za to konstanto se je do zdaj mislilo, da predstavlja porabo po WLTP, Bjorn pa je postavil hipotezo, da se je ta konstanta spremenila.

Zgodovina sprememb…

telexdell ::

codeMonkey je izjavil:



Ne ves o cem govoris. Vsaj video poglej. Normalen avto ti razdaljo ocenjuje na podlagi trenutne voznje ja, Tesla ne. Uporabljajo konstanto, kar je totalni nesmisel. To pa ni vse. Za to konstanto se je do zdaj mislilo, da predstavlja porabo po WLTP, Bjorn pa je postavil hipotezo, da se je ta konstanta spremenila.

Avto ne porabi enako energije, če se voziš z 90 km/uro ali če se voziš s 130 km/uro. Avto ne porabi enako energije ali je zunaj lep jasen dan ali voziš v snežnem metežu. Avto ne porabi enako energije ali se voziš v hrib ali po klancu. Avto ne porabi enako energije ali ga vozi moški ali ženska... Uporaba konstante ne popolna neumnost. Lahko se konstanta spremeni kakor koli, pa bo še vedno neumnost. Tako da, dvomim da je za vse avtomobile enaka konstanta. Lahko se pa za posamezno vozilo ta izračuna in se potem ustrezno prilagaja. Podobno kot povprečna poraba goriva v avtu, če ne resetiraš števca po vsakem polnjenju. Prevoziti moraš ojoj km, da se ti spremeni za desetinko, tako da lahko meniš, da je povprečna poraba konstanta.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Utk ::

Uporaba konstante je glih tako natančna in logična kot katerikoli drug način. A če računa po zadnji vožnji je "pravilno", če si naredil 5 km po mestu in ravno zavil na avtocesto? Če računa zadnjih 400 km, ne samo zadnje vožnje, ali pa 5000, smo pa že blizu konstante, samo da je od avta do avta različna, ampak enako uporabna kot neka določena vnaprej že v tovarni.

codeMonkey ::

Da ne bos slucajno cesa odkril tukaj. Vreme tukaj nima veze. Imas trenutno porabo in neko povprecje z nekim smiselnim oknom. Prejsnja voznja nima tudi nic s tem. Poraba je jasna iz podatkov BMSa in prevozenih kilometrov v danem oknu. Ko bos zavil na AC bos kmalu dobil pravi podatek, ce tako nadaljujes do konca.

Zgodovina sprememb…

Mikrohard ::

Tukaj ni treba nič ugibat. Tesla uporablja konstanto, ki je odvisna od modela avta. Vsi enaki modeli imajo enako konstanto, ki ni odvisna od stila vožnje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mikrohard ()

codeMonkey ::

Mikrohard je izjavil:

Tukaj ni treba nič ugibat. Tesla uporablja konstanto, ki je odvisna od modela avta. Vsi enaki modeli imajo enako konstanto, ki ni odvisna od stila vožnje.


Pa je Tesla konstantna s konstanto? :)

Utk ::

Zakaj bi bilo to nujno, če je konstanta itak izmišljena?

roCkY ::

A ni zadeva kao bazirala na WLTP?
SW upgrade konstanto očitno včasih malo pomiksa. Skratka zadeva ni konstanta od dneva ko avto prevzameš.
Tokrat zgleda precej logično, da je bila spremenjena z namenom zakamuflirat nekaj procentov reza "efektivne" kapacitete baterije.
Nobena tragika ampak je pač nenavadno ker je to precej pionirski primer tega. In zato nekaj pompa povsod kjer se debatira o EV.

codeMonkey ::

Zato ker jo lahko zlorabis, da uporabniki ne opazijo, ko z OTA updejtom zmanjsas range. Tako zavajas potrosnike. Edino pravilno je, da se WLTP za Tesle izvede po vsakem updejtu.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Poraba je jasna iz podatkov BMSa in prevozenih kilometrov v danem oknu. Ko bos zavil na AC bos kmalu dobil pravi podatek, ce tako nadaljujes do konca.

Kakšno je to okno? Glih tako ga vsak poljubno postavi kot postavi tudi konstantno.

Edini logični podatek je prevoženi km od zadnjega polnjenja na 100% in kolk % baterije še imaš. To je merljivo in točno, vse drugo je enako kot bi vrača vprašal.

codeMonkey ::

Utk je izjavil:

Poraba je jasna iz podatkov BMSa in prevozenih kilometrov v danem oknu. Ko bos zavil na AC bos kmalu dobil pravi podatek, ce tako nadaljujes do konca.

Kakšno je to okno? Glih tako ga vsak poljubno postavi kot postavi tudi konstantno.

Edini logični podatek je prevoženi km od zadnjega polnjenja na 100% in kolk % baterije še imaš. To je merljivo in točno, vse drugo je enako kot bi vrača vprašal.


Torej, ker nekaj ni popolno, je najslabsa mozna stvar enako dobra. Odlicna logika ni kaj.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ne. Konstanta ni nič slabši način. Če je realna.

codeMonkey ::

Utk je izjavil:

Ne. Konstanta ni nič slabši način. Če je realna.


Kaj pa zgornji argumenti o nacinu voznje, vremenu, gumah, tlaku v njih, ipd?

Sicer pa preusmerjas bistvo debate.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

To vpliva veliko manj kot pa ti lahko nerealno pokaže domet po porabi na zadnjih x kilometrih. Če je x prevelik, je to itak konstanta, če je majhen pa dobimo začudene face ko začne po avtocesti domet padat kot zmešan. Enako kot ni realno če ti po cijazenju s 50 naenkrat kaže 800 km dosega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Nikec3 ::

Utk je izjavil:

Uporaba konstante je glih tako natančna in logična kot katerikoli drug način. A če računa po zadnji vožnji je "pravilno", če si naredil 5 km po mestu in ravno zavil na avtocesto? Če računa zadnjih 400 km, ne samo zadnje vožnje, ali pa 5000, smo pa že blizu konstante, samo da je od avta do avta različna, ampak enako uporabna kot neka določena vnaprej že v tovarni.

Meni avto vsak tank porabi med 5,0 in 5,2l/100 km (nisem še bil izven tega okvirja). Itak da mi je smiselno, da avto gleda zgodovino.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

energetik ::

Tebi ja, nekomu drugemu pač ne. Jaz delam včasih povsem različne vožnje na tank, enkrat večino skurim v mestni gneči, včasih pa večino na relacijah. Izmerjena poraba (ročno) na 1 tank je bila od 6,5 do 9. Izračunan doseg po BC je lahko zgolj okvirna vrednost, pa naj si bo izračunana glede na zadnjih par km ali pa celotno zgodovino. Tudi pri EV.

IL_DIAVOLO ::

Nikec3 je izjavil:

Utk je izjavil:

Uporaba konstante je glih tako natančna in logična kot katerikoli drug način. A če računa po zadnji vožnji je "pravilno", če si naredil 5 km po mestu in ravno zavil na avtocesto? Če računa zadnjih 400 km, ne samo zadnje vožnje, ali pa 5000, smo pa že blizu konstante, samo da je od avta do avta različna, ampak enako uporabna kot neka določena vnaprej že v tovarni.

Meni avto vsak tank porabi med 5,0 in 5,2l/100 km (nisem še bil izven tega okvirja). Itak da mi je smiselno, da avto gleda zgodovino.


Takega avta se niso naredili.

WarpedGone ::

Codemonkey:
Ne ves o cem govoris. Vsaj video poglej. Normalen avto ti razdaljo ocenjuje na podlagi trenutne voznje ja, Tesla ne.


Tule si ti tisti, ki ne ve o čem govori:
Zbogom in hvala za vse ribe
««
742 / 1138
»»