Prijavi se z GoogleID

» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 741 742 743 744 745 ... 762

Emobi ::

Tako pri prejšnjem ICE-ju, kot pri zdajšnjem EV-ju BMW-jev računalnik računa porabo zadnjih nekaj kilometrov in to aproksimira glede na preostanek goriva.
To je edino smiselno, saj veš pri čem si - če nadaljuješ s takšnim stilom vožnje, boš prevozil toliko kilometrov, kot piše. Pri bencinarju je ostalo še 5 litrov goriva, ko je izpisal 0 km, pri EV-ju pa ne vem koliko še lahko prevozi, ker ko sem dosegel 0 %, nisem več vozil dalje. Pri 2 % in manj na začetku potegne normalno, potem pa pospešek kmalu neobičajno upade in končna hitrost ni 150 km/h, pač pa 130.

Je pa to merjenje preostalega dometa zelo natančno in zanesljivo.

V primeru, da bi računalnik računal po neki vnaprej dani konstanti, brez upoštevanja trenutne porabe, pa rezultati ne bi bili zanesljivi, sploh pa ne pri EV-ju, kjer se domet lahko razlikuje za trikratnik.

roCkY ::

Tesla se je pač odločila postavit konstanto tako si moraš sam v glavi preračunat oz. vozit tako da boš porabil toliko kot je konstanta da boš pripeljal do župce, če postane krizno.
Pač fičer s katerim je treba živet.
Byorn pa deluje precej zmeden v današnjme videu (tstiral je kapaciteto baterije druge mesec mlajše trojke trojke s cca 13kkm, kar je tretjina njegove) glede kapacitete baterije v njegovi trojki in kaj in koliko se je dejansko spremenilo in koliko je degradacija njegove baterije.

jype ::

mailer je izjavil:

Proizvajalci ev delajo še eno veliko napako, vgrajujejo motorje, ki imajo 200+konjev in pospeške okoli 5s/100. Če bi namesto tega vgradili motorje s "samo" 100 konji in slabšimi pospeški, bi tudi doseg konkretno izboljšali. Vseno pa bo kljub ev-ju zagotovo doma še eno vozilo na notranje izgorevanje za daljše poti in "za ziher".
Res me zanima, kako si to izračunal.

codeMonkey ::

WarpedOne je izjavil:

Codemonkey:
Ne ves o cem govoris. Vsaj video poglej. Normalen avto ti razdaljo ocenjuje na podlagi trenutne voznje ja, Tesla ne.


Tule si ti tisti, ki ne ve o čem govori:


Dobro ves o katerem parametru je govora in kje je ta prikazan. Ni ti potrebno zavajati.

WarpedOne ::

Ni ti potrebno zavajati.


Zakaj potem lažeš?

Tvoja trditev:
Normalen avto ti razdaljo ocenjuje na podlagi trenutne voznje ja, Tesla ne.
Do you know what you don't know?

Zgodovina sprememb…

codeMonkey ::

WarpedOne je izjavil:

Ni ti potrebno zavajati.


Zakaj potem lažeš?

Tvoja trditev:
Normalen avto ti razdaljo ocenjuje na podlagi trenutne voznje ja, Tesla ne.


Zakaj ponovno zavajas? Prej app, zdaj citiranje izven konteksta. Stavek pred tem se je glasil: "vsaj video poglej". Evo ponovno link na video in cas, ce imas tezave: youtu.be/QTOaDolXJXU?t=958

Ste pa lepo zapeljali debato stran od bistva.

Zgodovina sprememb…

WarpedOne ::

Kdo zavaja?
Si samo nepismen al totalno zabit? Trdil si:
"Normalen avto ti razdaljo ocenjuje na podlagi trenutne voznje ja, Tesla ne."

Trdil si, da tesla NE ocenjuje dosega na podlagi trenutne vožnje.
Pa ga.
Torej lažeš.
In še vedno blejaš, da lažem/zavajam jaz.

Pravi biser si.
Do you know what you don't know?

Spegli ::

Moja stara jajca zvlečejo 1250km na tank. Polnim 3 minute in grem. Najemnina za baterijo in v hladnem vremenu in ne prehitro lol. O ceni nima smisla. Učinkovito pridobivanje el. energije pod TEŠ 6.

jype ::

Spegli je izjavil:

Moja stara jajca zvlečejo 1250km na tank. Polnim 3 minute in grem. Najemnina za baterijo in v hladnem vremenu in ne prehitro lol. O ceni nima smisla. Učinkovito pridobivanje el. energije pod TEŠ 6.
Tvoja stara jajca subvencioniramo precej bolj kot električne avtomobile, zato pa je tako.

codeMonkey ::

WarpedOne je izjavil:

Kdo zavaja?
Si samo nepismen al totalno zabit? Trdil si:
"Normalen avto ti razdaljo ocenjuje na podlagi trenutne voznje ja, Tesla ne."

Trdil si, da tesla NE ocenjuje dosega na podlagi trenutne vožnje.
Pa ga.
Torej lažeš.
In še vedno blejaš, da lažem/zavajam jaz.

Pravi biser si.


Ha :) Iz zavajanja na zaljenje. Pa se se bolj oddaljujemo od bistva.

WarpedOne ::

Še vedno vztrajaš na:
"Normalen avto ti razdaljo ocenjuje na podlagi trenutne voznje ja, Tesla ne."


Ja / Ne?
Do you know what you don't know?

codeMonkey ::

WarpedOne je izjavil:

Še vedno vztrajaš na:
"Normalen avto ti razdaljo ocenjuje na podlagi trenutne voznje ja, Tesla ne."


Ja / Ne?


Se vedno vztrajas na citatu izven konteksta in ignoriras point?

Zgodovina sprememb…

Spegli ::

jype je izjavil:

Spegli je izjavil:

Moja stara jajca zvlečejo 1250km na tank. Polnim 3 minute in grem. Najemnina za baterijo in v hladnem vremenu in ne prehitro lol. O ceni nima smisla. Učinkovito pridobivanje el. energije pod TEŠ 6.
Tvoja stara jajca subvencioniramo precej bolj kot električne avtomobile, zato pa je tako.


Sej se strinjam, sam tole sedaj nas spet nategujejo.

jype ::

Spegli je izjavil:

Sej se strinjam, sam tole sedaj nas spet nategujejo.
Jah, ne se pustit: Zrihtaj si bicikl.

IL_DIAVOLO ::

Bicikl je za lenuhe, ki nimajo službenih obveznosti. Jih redno srečujem ob taki uri, ko bi morali biti na sihtu oz. it na siht.

Spegli ::

Imam 60km do službe.

WarpedOne ::

codeMonkey je izjavil:

Se vedno vztrajas na citatu izven konteksta in ignoriras point?


Zdej se cmeriš o kontekstu?
Evo komplet citat s polnim kontekstom:
Ne ves o cem govoris. Vsaj video poglej. Normalen avto ti razdaljo ocenjuje na podlagi trenutne voznje ja, Tesla ne. Uporabljajo konstanto, kar je totalni nesmisel. To pa ni vse. Za to konstanto se je do zdaj mislilo, da predstavlja porabo po WLTP, Bjorn pa je postavil hipotezo, da se je ta konstanta spremenila.


V kontekstu le še poudarjaš da gre za konstanto.
Še en zblojenec ..

Avto kaže SOC v procentih ali pa v preostalih km glede na standardni rating. Stvar nastavitve.
Komur to ne zadošča ma vedno en dotik daleč stran cel graf zgodovine porabe in dva načina izračuna ocene preostalega dosega..

Ampak zblojenci boste svoje blodili naprej.
Do you know what you don't know?

Zgodovina sprememb…

codeMonkey ::

WarpedOne je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Se vedno vztrajas na citatu izven konteksta in ignoriras point?


Zdej se cmeriš o kontekstu?
Evo komplet citat s polnim kontekstom:
Ne ves o cem govoris. Vsaj video poglej. Normalen avto ti razdaljo ocenjuje na podlagi trenutne voznje ja, Tesla ne. Uporabljajo konstanto, kar je totalni nesmisel. To pa ni vse. Za to konstanto se je do zdaj mislilo, da predstavlja porabo po WLTP, Bjorn pa je postavil hipotezo, da se je ta konstanta spremenila.


V kontekstu le še poudarjaš da gre za konstanto.
Še en zblojenec ..

Avto kaže SOC v procentih ali pa v preostalih km glede na standardni rating. Stvar nastavitve.
Komur to ne zadošča ma vedno en dotik daleč stran cel graf zgodovine porabe in dva načina izračuna ocene preostalega dosega..

Ampak zblojenci boste svoje blodili naprej.


Torej moja trditev, da uporabljajo konstanto je laz, potem pa sam trdis, da avto kaze SOC glede na standardni rating. Kdo je tu zblojen?

jype ::

Spegli je izjavil:

Imam 60km do službe.
V dveh urah si torej tam, se stuširaš in imaš pol dnevne kvote že narejene.

IL_DIAVOLO je izjavil:

Bicikl je za lenuhe, ki nimajo službenih obveznosti. Jih redno srečujem ob taki uri, ko bi morali biti na sihtu oz. it na siht.
Biciklisti rešujemo planet. Voznike osebnih vozil z motorjem na notranje izgorevanje bo treba počasi odstraniti s planeta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

DamijanD ::

Eno vprašanje:
Tesla torej kaže SOC v % ali pa v preostalih km glede na standardni rating. (to se da nastavit)

A tesla kaže tudi efektivni pričakovani range glede na trenutno vožnjo ?

ICE načeloma kaže tank (ekvivalent SOCa) v % in hkrati tudi pričakovani range glede na neko zgodovino vožnje (torej ne glede na neko konstanto, ki je lastna modelu avta)

Utk ::

ICE načeloma kaže tank (ekvivalent SOCa) v %

Ne pa ne. Kaže ti nekaj z nekimi črticami. Tista skala ni niti nujno linearna, kaj šele da bi bila natančna. Če gledaš preko računalnika lahko sicer vidiš doseg, ampak spet ne vidiš kolk % goriva imaš. Lahko da je kakšna izjema kje, ampak ne moreš rečt, da "ICE kaže tako", ker so taki ICE prekleto redki, če sploh obstajajo.

MrNighthawk ::

pegasus je izjavil:

Emobi je izjavil:

MrNighthawk je izjavil:

Ekvivalent EV skiroja s streho.
Takoj dobi nagrado za najbolj ne praktičen avto vseh časov.

To ne drži, ker pegasus zatrjuje, da bo z njim vozil surf desko in letalske modele.
Aptera zatrjuje, jaz samo posredujem: https://shoutout.wix.com/so/dbMrqkkaO#/... ... skoraj toliko prostora za prtljago kot tesla S! No, če se bom lahko notri stegnil in prespal noč ali dve, so odkljukali tudi zadnjo kljukico iz mojega seznama zahtev. To je to.

In koliko oseb zraven? Ena, dve, tri,...? v Fiat 500 gre kar nekaj prtljage, če je samo voznik.
Po drugi strani je pa 1000l prtljažnik neuporaben, če je nepraktičen.

codeMonkey ::

DamijanD je izjavil:

Eno vprašanje:
Tesla torej kaže SOC v % ali pa v preostalih km glede na standardni rating. (to se da nastavit)

A tesla kaže tudi efektivni pričakovani range glede na trenutno vožnjo ?

ICE načeloma kaže tank (ekvivalent SOCa) v % in hkrati tudi pričakovani range glede na neko zgodovino vožnje (torej ne glede na neko konstanto, ki je lastna modelu avta)


Na glavnih ekranih, povsod kjer se kaze SOC, lahko kaze range v km le na rating. Ima pa podmenije za prikaz glede na zgodovino - je W1 poslal video zgoraj.

pegasus ::

MrNighthawk je izjavil:

In koliko oseb zraven? Ena, dve, tri,...?
Dve. Kar je 100% bolje od trenutnega avta, v katerega grem lahko samo jaz, če so v njem moji modeli. Pa je precej večji kot fiat 500.

WarpedOne ::

codemonkey:
Torej moja trditev, da uporabljajo konstanto je laz, potem pa sam trdis, da avto kaze SOC glede na standardni rating. Kdo je tu zblojen?

Ti.
Trdiš, da tesla ne dela nekaj, kar je tudi nepismenim očitno da dela.
Če se samo slabo izražaš, je to tvoj problem.
Če to dela drugače, kot je tebi všeč, je to zopet tvoj problem.
Ta tvoj problem ti pa ne daje nobene pravice lagat in zavajat.

A tesla kaže tudi efektivni pričakovani range glede na trenutno vožnjo ?


Na 6 različnih načinov ... ti izbereš kateri ti je všeč (instant /average za zadnjih 10 / 25 / 50 km).
Pri vsakem načinu ti tudi grafično prikaže zgodovino porabe, ne le našlogano številko.



Poleg tega vodi še tri Trip števce Current, Trip A in Trip B, prvi se resetira samodejno ob vsakem štartu druga dva pa na zahtevo. Vsak števec zase meri čas vožnje, prevoženo razdaljo, porabljeno energijo in povprečno porabo v Wh/km.

Ob vsem tem se vedno prikazuje tudi napolnjenost baterije v % s številko in vizualnim prikazovalnikom.
Lahko nastaviš da se namesto številčnega procenta prikažejo km na podlagi neke konstantne, ki je bol konzervativna kot WLTP combined. Moja ma WLTP combined na 600km, pa ob 100% prikaže kakih ~540 km (nikol probal, ocena na podlagih 90% naponjenosti).
Do you know what you don't know?

telexdell ::

@WarpedOne na sliki so padki v miljah. Ali Tesla ne omogoča prikaz naših enot (m, °C, l....)?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

RedDrake ::

WarpedOne je izjavil:

codemonkey:
Torej moja trditev, da uporabljajo konstanto je laz, potem pa sam trdis, da avto kaze SOC glede na standardni rating. Kdo je tu zblojen?

Ti.
Trdiš, da tesla ne dela nekaj, kar je tudi nepismenim očitno da dela.
Če se samo slabo izražaš, je to tvoj problem.
Če to dela drugače, kot je tebi všeč, je to zopet tvoj problem.
Ta tvoj problem ti pa ne daje nobene pravice lagat in zavajat.

A tesla kaže tudi efektivni pričakovani range glede na trenutno vožnjo ?


Na 6 različnih načinov ... ti izbereš kateri ti je všeč (instant /average za zadnjih 10 / 25 / 50 km).
Pri vsakem načinu ti tudi grafično prikaže zgodovino porabe, ne le našlogano številko.



Poleg tega vodi še tri Trip števce Current, Trip A in Trip B, prvi se resetira samodejno ob vsakem štartu druga dva pa na zahtevo. Vsak števec zase meri čas vožnje, prevoženo razdaljo, porabljeno energijo in povprečno porabo v Wh/km.

Ob vsem tem se vedno prikazuje tudi napolnjenost baterije v % s številko in vizualnim prikazovalnikom.
Lahko nastaviš da se namesto številčnega procenta prikažejo km na podlagi neke konstantne, ki je bol konzervativna kot WLTP combined. Moja ma WLTP combined na 600km, pa ob 100% prikaže kakih ~540 km (nikol probal, ocena na podlagih 90% naponjenosti).


Poglej, ravnokar trdiš, da je Bjorn debil.
On je izjavil (in to lahko vsakdo preveri/potrdi sam), da Tesla kaže razdaljo zraven baterije samo v obliki SOC pomnožen z neko konstantno.
Drugi EV-ji (tudi vsi kateri sem jih imel priliko voziti jaz), kažejo zraven baterije t.i. GOM (Guess-O-Meter) vrednost - aka, tisto kar kažejo tudi ICE vozila. Tesla jasno lahko pokaže projected range, ampak afaik vsaj M3 ne tam kjer kaže baterijo - to je v njenem "instrument clustru".
Ker miljavžnt enih metrik in podatkov dobiš z menu divingom tudi pri drugih, ne samo Tesli. Gre se predvsem zato, da Tesla zraven baterije piše "fiksno" vrednost, kot edina znamka na tržišču. Je to dobro ali slabo? Naj vsak oceni sam.

codeMonkey ::

WarpedOne je izjavil:

codemonkey:
Torej moja trditev, da uporabljajo konstanto je laz, potem pa sam trdis, da avto kaze SOC glede na standardni rating. Kdo je tu zblojen?

Ti.
Trdiš, da tesla ne dela nekaj, kar je tudi nepismenim očitno da dela.
Če se samo slabo izražaš, je to tvoj problem.
Če to dela drugače, kot je tebi všeč, je to zopet tvoj problem.
Ta tvoj problem ti pa ne daje nobene pravice lagat in zavajat.


Veckrat sem poudaril, da to sploh ni bistvo o katerem smo govorili. Izjavil sem tudi, da je Bjorn postavil le hipotezo kako so pri Tesli omejili SOC in prilagodili konstanto, ker tega pac iz njegovega pristopa ni mogoce trditi.
Je pa iz njegovega prispevka jasno, da je to tako mozno narediti, in bi zaradi takega prikaza to tudi velika vecina tezko opazila. Kdo tu zavaja je jasno, ker si se obesil na en nepomemben detajl, namesto da podal komentar na potencialno sporni updejt - ki ne bi bil prvi v Teslini zgodovini.

Zgodovina sprememb…

RedDrake ::

Saj to W1 počne od začetka. Če je resnica grda, potem deraila na 110%. Če mu ustreza jo forsira do onemoglosti.
Vedno je potrebno imeti v mislih, da je on v prvi vrsti delničar, čigar finančna neodvisnost je odvisno od Tesle.
Šele v vrstah n^n in naprej je potem uporabnik Tesla vozila in še bolj zadaj je nepristranski opazovalec EV trga.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

WarpedOne ::

@WarpedOne na sliki so padki v miljah. Ali Tesla ne omogoča prikaz naših enot (m, °C, l....)?


Slika je random, slučajno iz amerike, pri meni je vse lepo v stopinjah celzija in km.
Je pa res da za državo ne morm izbrat Slovenije, mam nastavljeno Avstrijo.

Veckrat sem poudaril, da to sploh ni bistvo o katerem smo govorili. Izjavil sem tudi, da je Bjorn postavil le hipotezo kako so pri Tesli omejili SOC in prilagodili konstanto, ker tega pac iz njegovega pristopa ni mogoce trditi.


Le kako da sm to spregledal? Mi daš link na enega od teh svojih "večkrat".

Taisti bjorn je to svojo hipotezo že ovrgu... šel je se je furat in gledal porabljeno energijo.
Rezultat je, da je na razpolago enako energije kot prej (znotraj merske napake).


Ves škandal je zapenjanje na brezvezno št. za katero že od dneva ena trdim, da je brezvezna.
Ker nima osnove, da bi lahko bila realna - to zahteva pogled v prihodnost.

Meanwhile Jaguar:
Jaguar I-Pace Doesn't Do So Well In Moose Test
Ni se ravno prebrnu, je pa lepo zaplužu naravnost... massive understeer.
Do you know what you don't know?

Gregor P ::

Od (pre)težkih e-vozil težko pričakuješ dobre rezultate na teh testih, zato me je Porsche Taycan še toliko bolj presenetil, ker je težek 2,358.7 kg (torej še težji od tistega Jaguarja zgoraj in sploh od Modela 3, je pa res tudi daljši od obeh).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

roCkY ::

Sem gledal včeraj ta vlog in se ne spomnim, da bi hipotezo ovrgel. Le ne poklopi se vse povsem. Ta avto je pod 15kkm. Še slabše je, če je v SW fičer, ki zadevo korigira tekom rabe saj tako ne veš kaj in kako.
Sicer pa ima Tesla vgrajene varovalke za baterije. Tudi Byonov drugi paket v X je po določenem številu polnenj na superchargerjih omejil maksimalno moč polnenja. Skratka lahko trdimo, da ima Tesla vgrajen sistem, ki spreminja kako se baterija n kar je povezano z njo obnaša.

Če trdiš, da je hipotezo ovrgel je stanje še bistveno slabše. Izgubil je cca 5-6 kWh pri 36kkm... od konca marca.

Sicer pa Bjorn kolker ga poznam bo tole sprocesiral do konca in podal zaključke, ki bodo stali.

V soboto je bil res zmeden, ko se mu je TM3 obnašal drugače kot je pričakoval. Prepričan je bil, da bo kolega z ki je vozil S profesionalno premagal na turi a se ni izšlo...

Pod črto z distance in še enkrat ponovim. Baterijam ni za zaupat sploh ne na roke daljše od trenutnih starejših primerkov. Tole vse je precej nepomembno. Ključno je kaj bo z baterijami po 10-18 letih. Bodo šli ti avti v prešo na 50% dobe ICE. Pa ne mi spet začet o reinkrnaciji v zalogovnike.

kow ::

Drzi. Sele cez kaksnih 5 do 7 let bomo videli kaj se dogaja z res starimi modeli S in X.

Cr00k ::

Gregor P je izjavil:

Od (pre)težkih e-vozil težko pričakuješ dobre rezultate na teh testih, zato me je Porsche Taycan še toliko bolj presenetil, ker je težek 2,358.7 kg (torej še težji od tistega Jaguarja zgoraj in sploh od Modela 3, je pa res tudi daljši od obeh).


To je klasični test, ki je zelo relevanten v RL; Mercedes A (in še katerega drugega) so novinarji prebrnili na bok in posledično so varnostno nadgradili... sicer pa daljša medosna razdalja zmanjšuje agilnost in sposobnost hitre menjave smeri in je zato Porsche še toliko bolj impresiven, ki je ta test izvedel pri 97kmh in ne pri 77kmh, kot Jaugar...

Ta i-Pace je pa tudi krava, visoko težišče :) in je zanimiva primerjava z Audijem Q8, ki je tudi krava :)

Cr00k ::

Pa še Model3... je imel tudi kar nekaj dela z volanom :) Gre pa lepše, kot Audi Q8 in tudi Audijeve limuzine. Super. Bo zanimivo počakat še za Taycana, da bomo imeli primerjavo

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cr00k ()

3furious ::

Starim Teslam se ne prižgejo več ekrani in se ne polnijo baterije zaradi okvarjenega pomnilnika. Tesla namreč beleži toliko logov, da so eMMC kartice dosegle največje število zapisov in prenehale delovati. Link
In the age of information, ignorance is a choice.

IL_DIAVOLO ::

Premala micro sd kartica :))

Zgodovina sprememb…

kow ::

@3furious
To je ze dolgo znan problem.

codeMonkey ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Premala micro sd kartica :))


Zanimivo bi bilo tudi zbrskati kateri razred (grade) so uporabili. Poleg tega, da je premajhna kapaciteta, mogoce tudi cip ni "automotive grade". Clovek, ki jih popravlja, vgrajuje vecje in pa "industrial grade" eMMC:

Once that is done, we de-solder the defective eMMC chip from the processing board. We then have some proprietary scripts which create the filesystem layout necessary for the proper operation of the MCU computer on a brand new eMMC chip. We use industrial-grade chips, and we double the memory capacity from 8GB to 16GB in order to give it more space to perform its wear-leveling operation


https://insideevs.com/news/376037/tesla...

Ni direktno napisano, ampak iz njegovih izjav bi clovek razumel, da originalni eMMC ni bil niti industrial grade.

Zgodovina sprememb…

SebyDiamant ::

Danes ravno gledal na yt kako eno Hrvati to popravljajo. Zanimivo za pogledati, cene so ok, glede na to da je en v Komentar napisal da ima za 88000$ opreme :)
12EUR popusta na SUMUP čitalec bančnih in kreditnih kartic,
brez stroška najema:
http://fbuy.me/k8MvL

roCkY ::

Resna firma naredi vpoklic! in porihta.

Gregor P ::

Cr00k je izjavil:

Bo zanimivo počakat še za Taycana, da bomo imeli primerjavo
... pa saj to že imamo, ali moramo v bistvu počakati še na Špance, da to naredijo, da imamo približno podobne pogoje?

https://www.reddit.com/r/teslamotors/co...

oz.

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Cr00k ::

Gregor P je izjavil:

Cr00k je izjavil:

Bo zanimivo počakat še za Taycana, da bomo imeli primerjavo
... pa saj to že imamo, ali moramo v bistvu počakati še na Špance, da to naredijo, da imamo približno podobne pogoje?

https://www.reddit.com/r/teslamotors/co...

oz.



Pa saj ta video sem linkal nekaj postov nazaj, pa še pred mano je en, tako poznamo... jaz sem na te Špance (km77) mislil, ko imamo vse možne teste pod enakimi pogoji; Imam filing, da je njihov losov test bolj zaprt in me ne bi presenetilo, če bi tudi Porsche imel težave.

EDIT: pa še pri takih testih je bolje da ne testirajo nemci :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cr00k ()

Gregor P ::

Dobro, počakamo še na Špance; ker o tem Porscheju Taycan so se zgleda kar že razpisali ... samo še testirajo :D

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Emobi ::

Te losove teste je težko primerjati med seboj, ker se ne delajo pri istih pogojih. Količki morajo biti enako postavljeni, podlaga mora biti podobna. Seveda pa ni moč primerjati testa na suhi podlagi s testom na mokri podlagi.

Emobi ::

3furious je izjavil:

Starim Teslam se ne prižgejo več ekrani in se ne polnijo baterije zaradi okvarjenega pomnilnika. Tesla namreč beleži toliko logov, da so eMMC kartice dosegle največje število zapisov in prenehale delovati. Link

Ta je pa močna. Se vidi, da so Teslo dizajnirali v silicijevi dolini in deluje po principu domačega računalnika, ki je z uporabo vse bolj zapacan in počasneje delujoč.

Imam pa tudi pomisleke pri tem posodabljanju prek neta. Očitno lahko proizvajalec kadarkoli nastavi katerikoli parameter, ne glede na to ali je uporabniku to všeč ali ne.

Še večji problem pa je, da če se znajdeš na muhi obveščevalnih služb, ti lahko (ne)zakonito sledijo (to se je na kitajskem dogajalo dolga leta), ali pa da ti poslabšajo varnost vozila ali pa ga onesposobijo.
Teoretično je možno, da amerikanci onesposobijo vse Tesle v Evropi ali kjerkoli po svetu?!
Ob njihovem popolnoma nepredvidljivem in popolnoma nepremišljenem predsedniku bi to bilo lahko celo možno. Tako, kot je zaukazal, komu ameriška podjatja smejo in komu ne smejo prodajati software in hardwate.

Tako, da nakaj nelagodja je pri tem in si takšnega vozila ne želim, ker se ne bi počutil varnega. Nenazadnje si lahko tarča hekerjev.

A se da to izklopiti?

pegasus ::

Da se izklopit, en tolk kot spyware na telefonu: vzameš baterijo ven pa je ;)

chucki ::

Ima kdo podatke kdaj bo opel corsa e na voljo pri nas? Kakšna bo cena?
AMD Ryzen 1700/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 16gb/SSD M.2
EVGA GTX 1080 Superclocked/SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + PS4 PRO + VR <3 + Nintendo Switch

Nikec3 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Nikec3 je izjavil:

Utk je izjavil:

Uporaba konstante je glih tako natančna in logična kot katerikoli drug način. A če računa po zadnji vožnji je "pravilno", če si naredil 5 km po mestu in ravno zavil na avtocesto? Če računa zadnjih 400 km, ne samo zadnje vožnje, ali pa 5000, smo pa že blizu konstante, samo da je od avta do avta različna, ampak enako uporabna kot neka določena vnaprej že v tovarni.

Meni avto vsak tank porabi med 5,0 in 5,2l/100 km (nisem še bil izven tega okvirja). Itak da mi je smiselno, da avto gleda zgodovino.


Takega avta se niso naredili.

Potem je pa moj prvi. Lahko ti pokažem Excel če mi ne verjameš.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Cr00k ::

Emobi je izjavil:

Te losove teste je težko primerjati med seboj, ker se ne delajo pri istih pogojih. Količki morajo biti enako postavljeni, podlaga mora biti podobna. Seveda pa ni moč primerjati testa na suhi podlagi s testom na mokri podlagi.


Nisi pogledal videov od špancev...? Delajo po istem ISO standardu, vedno na istem kosu asfalta... po suhem. Zato pravimo, da moramo počakati, da španci še Taycana poženejo na losov test, pa bomo dobili primerjavo z Model3, i-Paceom, in ostalimi ICE avtomobili.
strani: 1 ... 741 742 743 744 745 ... 762