» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
729 / 1184
»»

Utk ::

Tu, in še marsikje drugje, piše okoli 350 litrov: https://www.drivingelectric.com/hyundai...
Prtljažnik je dolg in širok, ampak zelo plitek. 450 ima morda, baje, nisem ga nikoli niti pogledal, navaden hibrid, ki nima tam spodaj baterij.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

ziga1990 ::

pa še to glede sprednjega dela:

You won't find a frunk under there, though - the space is taken up by the aircon unit, a 15-litre box required for the augmented reality head-up display hardware
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

ziga1990 ::

Evo našel okvirne cene za prvi model katerega bojo dobili tisti ki so ga rezervirali in gre se za model srednjega dometa 420km:
-Malo opremljen bo do 40000EUR
-Srednje opremljen do 46000EUR
-Veliko opreme do 50000EUR
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

IL_DIAVOLO ::

Seatov el born je se lepsi, bolj športen :)

codeMonkey ::

Mal vlece na Teslo. To dobis, ce krizas Id.3 in Model 3 😁

energetik ::

ziga1990 je izjavil:

Evo našel okvirne cene za prvi model katerega bojo dobili tisti ki so ga rezervirali in gre se za model srednjega dometa 420km:
-Malo opremljen bo do 40000EUR
-Srednje opremljen do 46000EUR
-Veliko opreme do 50000EUR
Torej kot smo navajeni od VW, malo opreme za velik denar.
Nov Ioniq pride 41500 z ni da ni opremo (avtopilot, hlajenje prednjih sedežev, el. spominski sedež itd med drugim) ter 38kWh baterijo, to je nekih 250km povsem realnega dosega v mrazu ali vročini. Ioniq je sicer eden najvarčnejših EV-jev, zaradi izredno nizkega CdA ter uporabe TČ za gretje, če se ne motim tudi izkorišča odpadno toploto baterij.
Je pa res, da so v čisto svežem katalogu popravili velikost prtljažnika na 360L (očitno zaradi večje baterije?)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

IL_DIAVOLO ::

Ne razumem, zakaj je ta sredinska konzola med EV-ji tako prazna, zdaj ko ni menjalne rocice. Kot da ne vejo, kako bi to izkoristili.

Nissan leaf ima recimo zelo lepo in polno konzolo. Kar malo cheap in nedodelano deluje pri drugih znamkah.

hojnikb ::

Webmojster je izjavil:

Moraš se prav zamislit (no, jaz sem se smejal), ko preračunaš da ena skuter ICE prdula žere 2 litra na 100km, en 1.5 tonski EV pa preračunano 1.7L (15kwh/100km, 0.15€ na kwh, 1.3€ liter bencina)

a veš kako dober izkoristek imajo šele shipping ladje? Bolj smiseln izračun je št oseb/poraba.

hammock je izjavil:

Novejši 4 taknti so precej čistejši zaradi vseh emisijskih oprem, ki jih morejo met.

Tako je, od 2017 velja Euro 4 standard za motocikle (ne vem kako je z mopedi?), z 2020 pride Euro 5. Motorji so naceloma nehali smrdet z EURO 3 standardom leta 2006, takrat so dobili katalizatorje.

Je pa res da marsikdo odstrani katalizator, ker je pri 180 konjskem motorju res vazno da dobis se tista 2 konja poleg :)) zakaj se tega ne gleda na tehnicnih mi ni jasno.

velja tut za 50cc mopede.

ziga1990 je izjavil:

^^ a nimajo skuterji omejitev 45km/h?

tisti 50cc imajo, ja. Če kupiš kaj močnejšega (recimo 125cc) pa ne.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Mikrohard ::

energetik je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

Evo našel okvirne cene za prvi model katerega bojo dobili tisti ki so ga rezervirali in gre se za model srednjega dometa 420km:
-Malo opremljen bo do 40000EUR
-Srednje opremljen do 46000EUR
-Veliko opreme do 50000EUR
Torej kot smo navajeni od VW, malo opreme za velik denar.
Nov Ioniq pride 41500 z ni da ni opremo (avtopilot, hlajenje prednjih sedežev, el. spominski sedež itd med drugim) ter 38kWh baterijo, to je nekih 250km povsem realnega dosega v mrazu ali vročini. Ioniq je sicer eden najvarčnejših EV-jev, zaradi izredno nizkega CdA ter uporabe TČ za gretje, če se ne motim tudi izkorišča odpadno toploto baterij.
Je pa res, da so v čisto svežem katalogu popravili velikost prtljažnika na 360L (očitno zaradi večje baterije?)

Cene ID.3 so tudi po mojem mnenju previsoke... ampak tukaj primerjaš jabolka in hruške. Ioniq (38kWh) bo primerljiv kvečjem z entry level ID.3 (45kWh), ki nak bi imel začetno ceno ranga 30k€... torej bo za ceno ioniqa že top opremljen. Sicer pa tudi osnovna oprema ID.3 1st edition ni slaba... jim pa zamerim, da so določene "osnovne" stvari namenoma prestavili v dražje pakete.

Utk ::

Ampak 1st edition pride z ekstra popustom. Za 30 jurjev bo id3 bolj ena revščina, pa še to bolj leta 2022, v to smo lahko sigurni. Je pa res da zdaj za 30 jurjev ne dobiš niti zoeta skoraj, torej bojo morali drugi malo spustit cene. Ampak do 2022 jih bojo itak morali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Emobi ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ne razumem, zakaj je ta sredinska konzola med EV-ji tako prazna, zdaj ko ni menjalne rocice. Kot da ne vejo, kako bi to izkoristili.

Nissan leaf ima recimo zelo lepo in polno konzolo. Kar malo cheap in nedodelano deluje pri drugih znamkah.

Še boljše pa je pri i3, kjer sredinske konzole pri kolenih sploh ni in se lahko zlahka presedaš med voznikovim in sovoznikovim sedežem. Tako da mi je praktično vseeno, na kateri strani vozila kot voznik vstopim ali izstopim.

ziga1990 ::

i3 ima suicide vrata
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Emobi ::

Novejši 4 taknti so precej čistejši zaradi vseh emisijskih oprem, ki jih morejo met.

Eh, ti ICE smrdljivci. Saj so standardi res vse strožji, ampak stroj je tako kompliciran, da gre hitro kaj narobe in so izpuhi daleč od deklariranih.

Danes sem moral odpreti vsa okna na avtu, ker je pred šolo prišel en mulc z dvotaktnežem, nato sem isti manever izvajal, ko je prišel poštar s štiritaktnim motorjem. Včeraj pa sem vozil za eno dizel Ford kugo, kjer so se ob vsaki menjavi prestave, oziroma pri pritisku na gas, valili oblaki črnega dima iz obeh rorov. Avto ni starejši od treh let!

Ja, papirji in laboratoriji vse prenesejo, praksa je pa nekaj drugega.

ziga1990 je izjavil:

i3 ima suicide vrata

Ne drži, ker se med vožnjo ne morejo odpreti. To je veljalo za prvotna vrata od fičota, kjer so prednja vrata imela pante zadaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

Emobi ::

Ker EV-ji prihajajo po kapljicah, bodo do leta 2030 prevladovali hibridi. Tu je Toyota izgleda res med najboljšimi.

10 mitov o hibridih iz Financ:

https://pro.finance.si/8953168/10-mitov...

M-XXXX ::

Kakšen bullahit članek... Več kot pol pa celo neresničnega...

ziga1990 ::

mislim da so vseno poimenovana suicide vrata samo da se nemorejo odpreti brez da prednje prej odpreš.

Saj zato mene malo skrbi iti na EV avto, ker EV avti so dobri ampak še v razvojni fazi med tem ko pa je toyotina hibridna tehnologija na trgu 22 let in je pač izpopolnjena
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

J.McLane ::

M-XXXX je izjavil:

Kakšen bullahit članek... Več kot pol pa celo neresničnega...


Članek je plačan oglas to je jasno, me pa vseeno zanima kaj se ti zdi, da je neresnično? Dejstva so pač dejstva.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

ziga1990 ::

^^J.McLane meni se zdita točki 4 in 7 malo neresnični 4 je pesimistična 7 pa malo zavaja
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Emobi ::

ziga1990 je izjavil:

mislim da so vseno poimenovana suicide vrata samo da se nemorejo odpreti brez da prednje prej odpreš.

Saj zato mene malo skrbi iti na EV avto, ker EV avti so dobri ampak še v razvojni fazi med tem ko pa je toyotina hibridna tehnologija na trgu 22 let in je pač izpopolnjena


Samomora s temi vrati ne moreš delati, med vožnjo se jih ne da odpreti, tudi po naključju se ne morejo sama. Lahko jih pa tako napačno kdo poimenuje.

Pri i3 so takšna vrata zaradi majhne dolžine 4 m bolj praktičnaod konvencionalnih, ker se lažje dostopa do zadnjih sedežev. Vstop in izstop na zadnje sedeže je s takimi vrati tudi olajšan.

Ker je motor EV-jev mnogo manj kompliciran, so napake toliko redkejše in je tvoja bojazen odveč, da EV-ji niso preizkušena tehnologija. Po skoraj desetletju EV-jev kaže praksa tole: EV-ji se takoj zavihtijo na vrh lestvice najbolj zanesljivih modelov. Tako je i3 najmanj pokvarljiv med BMW-jevimi modeli. S VW bo isto. Na tvojem mestu bi jaz počakal na ID.3

ziga1990 ::

^^ jaz imam namen kupiti avto Aprila do takrat pa nevemo ali bo navoljo za nakup mogoče je bolje da gledam Leaf 2016-2017 ali pa 2016-2017 Prius
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

M-XXXX ::

J.McLane je izjavil:

M-XXXX je izjavil:

Kakšen bullahit članek... Več kot pol pa celo neresničnega...


Članek je plačan oglas to je jasno, me pa vseeno zanima kaj se ti zdi, da je neresnično? Dejstva so pač dejstva.

Dejstva? A me hecaš?
2. Baterije ABSOLUTNO izgubljajo moč. Dobivajo jo definitivno ne.
3. Baterijo so težke. Seveda če je zelo majhna potem teža ni velika in ravno tako bremenijo okolje pri razgradnji. Ja če je manjša manj bremeni, ampak pomeni da je tudi toliko manj uporabna oziroma naredi manjši efekt pri vožnji. Koliko modelov ima že manj kot 1kWh baterijo?
4. Omenjajo, da pol vožnje v mestu poteka na baterijo, po drugi strani pa v točki 3 omenjajo manj kot 1KWh moč baterije. Koliko modelov ima že manj kot 1kWh baterijo?
5. Dizli so cenejši kot hibridi. Mogoče obstaja kje kakšna izjema, na splošno so dražji.
7. Hibridi so požrešni če jih pritiskate. Fizika
9. Ni subvencije. Če ti prodajajo avto pod "imaginarno" ceno in potem dajo "imaginarni" popust to ni subvencija.

ziga1990 ::

M-XXXX je izjavil:

J.McLane je izjavil:

M-XXXX je izjavil:

Kakšen bullahit članek... Več kot pol pa celo neresničnega...


Članek je plačan oglas to je jasno, me pa vseeno zanima kaj se ti zdi, da je neresnično? Dejstva so pač dejstva.

Dejstva? A me hecaš?
2. Baterije ABSOLUTNO izgubljajo moč. Dobivajo jo definitivno ne.
3. Baterijo so težke. Seveda če je zelo majhna potem teža ni velika in ravno tako bremenijo okolje pri razgradnji. Ja če je manjša manj bremeni, ampak pomeni da je tudi toliko manj uporabna oziroma naredi manjši efekt pri vožnji. Koliko modelov ima že manj kot 1kWh baterijo?
4. Omenjajo, da pol vožnje v mestu poteka na baterijo, po drugi strani pa v točki 3 omenjajo manj kot 1KWh moč baterije. Koliko modelov ima že manj kot 1kWh baterijo?
5. Dizli so cenejši kot hibridi. Mogoče obstaja kje kakšna izjema, na splošno so dražji.
7. Hibridi so požrešni če jih pritiskate. Fizika
9. Ni subvencije. Če ti prodajajo avto pod "imaginarno" ceno in potem dajo "imaginarni" popust to ni subvencija.



2.) jo zgubljajo samo počasi ker so hlajene
3.) mislim da Priusova baterija tehta okoli 50kg
4.) Prius 2016- zmore 60% samo na baterijo v mestni vožnji
5.)niti ne če primerjaš podobno opremljene
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Gregor P ::

Hibridi so pač za ta vmesni čas, dokler se EV ne razvijejo do neke normalne ponudbe na trgu. Za okolje je vsekakor bolje hibrid sedaj, kot pa čakati na nek "normalen" EV čez 10 let.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

dokler se EV ne razvijejo

A EVji so kot rožice, katerim daš samo nekaj prostora, sonca in časa, da zrastejo?

V tem našem svetu je tehnologijo potrebno razvijat, testirat, delat napake in jih popravljat.
Firme, ki tega ne počnejo že danes, tudi čez 10 let ne bodo mele "razvitih EVjev".
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Na vsakem posamezniku pa je da se odloči ali bo sodeloval pri razvoju in testu na lastni koži ali pa bo raje počakal 10 let na pocenitev in preverjen produkt.

Priusa sem kupil po tem ko je bil že več kot 10 let na trgu, je bila to že 3. generacija, prodanih pa je bilo na milijone in ne tisoče.
Če bi kupoval EV bi moral kupit 1. ali 2. generacijo, ki v večini primerov na trgu še ni 10 let.

Eni smo pač konzervativni.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gregor P ::

WarpedGone je izjavil:

dokler se EV ne razvijejo

A EVji so kot rožice, katerim daš samo nekaj prostora, sonca in časa, da zrastejo?

V tem našem svetu je tehnologijo potrebno razvijat, testirat, delat napake in jih popravljat.
Firme, ki tega ne počnejo že danes, tudi čez 10 let ne bodo mele "razvitih EVjev".
Tesli je recimo sedaj Porsche pokazal, kako se naredi dober drag športni EV, sedaj bodo pa Tesli še ostali "dinozavri" pokazali, kako se naredi poceni EV. Medtem pa imajo pri Tesli še kar nekaj dela, da bodo dosegli kvaliteto izdelave teh "dinozavrov" (kljub najmanj 10-letni prednosti). Zatorej bodo povprečni potrošniki morali še malo počakati, da bodo na trgu končni produkti EV (skupaj z ostalimi kvalitetnimi storitvami vzdrževanja itd.) in vmes kupovali hibride (ki so bili že prodani v milijonskih številkah; torej gre za dodobra preverjeno tehnologijo). Ostali, ki jih pa ta tehnologija zanima, navkljub začetnim pomanjkljivostim, pa si lahko EV omislijo že danes. Zakaj pa ne? :)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

ziga1990 ::

J.McLane je izjavil:

Na vsakem posamezniku pa je da se odloči ali bo sodeloval pri razvoju in testu na lastni koži ali pa bo raje počakal 10 let na pocenitev in preverjen produkt.

Priusa sem kupil po tem ko je bil že več kot 10 let na trgu, je bila to že 3. generacija, prodanih pa je bilo na milijone in ne tisoče.
Če bi kupoval EV bi moral kupit 1. ali 2. generacijo, ki v večini primerov na trgu še ni 10 let.

Eni smo pač konzervativni.


^^ bi se strinjal raje dam prislužen denar za avto ki je stestiran in ima zgodovino ki kaže da je zanesljiv aka Prius. EV avti so pa zaenkrat dragi tudi rabljeni niso poceni
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

WarpedGone ::

>> Tesli je recimo sedaj Porsche pokazal, kako se naredi dober drag športni EV,

Aja?
Kaj tako dobrega pa je na Taycanu?
Z dvostopenskim menjalnikom je počasnejši (slabši pospeški, nižja končna) od limuzinske Tesle brez menjalnika.
Z večjo baterijo ima manj dosega.
Pregreva se točno enako kot vsi drugi EV.

Vse kar je dobrega na taycanu je denar, ki ga porsche plačuje za reklamo in nategovanje tebi podobnih navinežev.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Če ne drugega, imam vsaj servis v bližini.8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

J.McLane ::

M-XXXX je izjavil:

J.McLane je izjavil:

M-XXXX je izjavil:

Kakšen bullahit članek... Več kot pol pa celo neresničnega...


Članek je plačan oglas to je jasno, me pa vseeno zanima kaj se ti zdi, da je neresnično? Dejstva so pač dejstva.

Dejstva? A me hecaš?
2. Baterije ABSOLUTNO izgubljajo moč. Dobivajo jo definitivno ne.
3. Baterijo so težke. Seveda če je zelo majhna potem teža ni velika in ravno tako bremenijo okolje pri razgradnji. Ja če je manjša manj bremeni, ampak pomeni da je tudi toliko manj uporabna oziroma naredi manjši efekt pri vožnji. Koliko modelov ima že manj kot 1kWh baterijo?
4. Omenjajo, da pol vožnje v mestu poteka na baterijo, po drugi strani pa v točki 3 omenjajo manj kot 1KWh moč baterije. Koliko modelov ima že manj kot 1kWh baterijo?
5. Dizli so cenejši kot hibridi. Mogoče obstaja kje kakšna izjema, na splošno so dražji.
7. Hibridi so požrešni če jih pritiskate. Fizika
9. Ni subvencije. Če ti prodajajo avto pod "imaginarno" ceno in potem dajo "imaginarni" popust to ni subvencija.


2. si spregledal da je primerjava z mobilnimi telefoni? Jasno da moč izgubljajo, ampak ne tako hitro kot mobilni telefoni
3. Li-ion v 1.8 hibridnem sistemu (Corolla) ima manj kot 1kWh. Za "efekt" pri vožnji je bistvena moč in ne kapaciteta.
4. Vsak Toyotin hibrid ti pokaže delež časa ko je motor izklopljen in pri meni je to vedno več kot 50%, sicer pa imaš študijo ki to potrjuje
5. Dizli z avtomatskimi menjalniki, primerljivo opremo in kvaliteto niso cenejši. Res pa je da je ponudba hibridnih modelov omejena in mogoče nekomu avto kot celota enostavno ne ustreza
7. Ne vem kako pojem "požrešnost" lahko fizikalno oceniš, ampak pogovorno se to uporablja takrat kot je ob priganjanju bolj potraten od konkurence, kar pa ni res
9. Tudi subvencija Eko sklada za EVje je imaginarna, ker proizvajalci vedo da lahko računajo nanjo in temu primerno prilagodijo cene na trgu da lahko še vedno prodajajo za višji profit. Toyotina subvencija je lahko čisto resnična, saj s hibridi dosegajo nizek CO2 in proizvajalec za to dobiva take in drugačne benefite, da kakšne subvencije za razvoj ne omenjamo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

WarpedGone ::

>> sedaj bodo pa Tesli še ostali "dinozavri" pokazali, kako se naredi poceni EV.

Na te poceni EV čakamo že hmm, koliko let?
"Sedaj" bo prišel katerega leta končno?
Komot je v avto dat baterijo za 50km dosega in to prodjat za 20k.
Ampak to ni niti avto, kaj šele dobr EV.

Kar vemo je to, da je audi analiziral teslino trojko in videl, da so sposobni enak avto narest za 3 jurje več.
V teoriji, v praksi so sposobni narest eTrona, kjer velja Nomen est omen.

Niso sposobn narest niti dobrega dragega, kaj šele dobrega poceni.

>> Če ne drugega, imam vsaj servis v bližin

Če na bajti piše porsche, še ne pomeni da tisti 20 letneži tam vedo kaj pomeni oranžn kabl.

Kako je s servisi v praksi lepo kaže Hyundai... za svojo Kono EV zahtevajo redni servis na 15k km (toleranca samo 1k km sicer adijo garancija), na 30k pa zahtevajo menjavo zavorne tekočine. Ne pregled, menjavo.

Na moji tesli NI obveznea servisnega intervala sploh.
8 let garancije velja tudi če se nikoli ne pripeljem niti blizu servisa.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

WarpedGone je izjavil:


Na moji tesli NI obveznea servisnega intervala sploh.
8 let garancije velja tudi če se nikoli ne pripeljem niti blizu servisa.
... bi ti kupil vozilo, katerega 8 let ni noben profesionalno vzdrževal?!?>:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kow ::

Itak, da bi. A rabis "profesionalce" da menjas olje in filtre? To znajo tudi amaterji.

WarpedGone ::

Kakšno olje pa bi ti menjal v EV?
Razen zavornega v Konah EV ..
Zbogom in hvala za vse ribe

codeMonkey ::

Fino je navajati range in druge podatke, pri tem pa totalno zanemariti dejstvo, da obstaja ogromna razlika v filozofiji razvoja avta med "dinozavri" in Teslo. Primer: Audi ali Porsche ne bo nikoli dal na trg moznosti polnenja baterije na dejanskih 100% iz ocitnih razlogov, medtem ko pri Tesli to gladko storijo. Pri tem pa Musk hkrati civka kako naj tega uporabniki ne pocnejo, na drugi strani pa se hvali kaksen range omogoca. In takih fint je ogromno, tudi pri varnosti. In ko bodo tudi dinozavri po stevilkah tam kjer je Tesla, njihov avto ne bo enak, ampak bistveno bistveno boljsi.

ziga1990 ::

Edini EV avto do 20000€ ki ima vso opremo ki si jo želim je e-Golf 2014 in 2015 ampak za taki denar lahko dobiš 2016 Priusa ki ima tudi to opremo
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

DamijanD ::

Koliko dober je Taycan se bo videlo šele čez 5+ let, koliko dobra je pa trojka se bo pa videlo čez ene 4+ leta.

Pri EVju se zavore bistveno manj uporabljajo, a pride v tem primeru do tega, da (sploh zadnji) diski preveč zarjavijo in nastane problem?

ziga1990 ::

^^ ja je možno je bolje da kdajkrat malo bolj pobremzaš da uporabiš navadne zavore Toyotinim hibridom se tudi to lahko zgodi
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

BigWhale ::

Jest moram priznat, da zlo zlo mal bremzam. Ce vozim z baterijo, ki je vec kot 90% polna potem nekoliko vec bremzam, ker je regen manjsi in je vcasih treba stopit na bremzo.

Utk ::

Pa se ne bi dalo naredit, da regeneracija dela tudi ob polni bateriji, predvsem morda še bolj pomembno pri hibridih, kjer je hitro polna. Da se ta elektrika sproti nekje skuri, pa magari v toploto.

codeMonkey ::

Utk je izjavil:

Pa se ne bi dalo naredit, da regeneracija dela tudi ob polni bateriji, predvsem morda še bolj pomembno pri hibridih, kjer je hitro polna. Da se ta elektrika sproti nekje skuri, pa magari v toploto.


Je ze kar nekaj patentov na to temo. Obicajno je ideja z namernim neefektivnim krmiljemjem el. motorja. Ampak s tem ne dobis veliko zaviralnega navora. Tudi vodno hlajene el. upore sem ze videl.

Zgodovina sprememb…

J.McLane ::

Ko je baterija polna hibridi bremzajo z ICE.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

WarpedGone ::

>> Pa se ne bi dalo naredit,

Da se, splača se pa m.. max regen je lahko nad 60 kW.
Uporovni grelec takšne moči zahteva hladilni sistem dimenzij manjše ICE mašine.
To pomeni topolotni izmenjevalnik v nosu vozila in kup drugih prilagoditev.

Zakaj? Zato da tudi v izjemnih razmerah dobiš nekaj Wh nazaj v baterijo.
Zaradi dodatne teže in drugih kompromisov pa v normalni vožnji nonstop porabljaš več.

Regen se ne splača niti v DC motorjih, ker je potrebna mehanska prilagoditev in s tem nižja učinkovitost.
AC pogoni imajo regen ker je to izključno softverska funkcija brez dodatnih minusov kadar ne obratuje.
Zbogom in hvala za vse ribe

ziga1990 ::

J.McLane je izjavil:

Ko je baterija polna hibridi bremzajo z ICE.


samo ali sami začnejo ali moraš dati v b način?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

kow ::

WarpedGone je izjavil:

Kakšno olje pa bi ti menjal v EV?
Razen zavornega v Konah EV ..


Govor je bil o avtomobilih na splosno (ICE)

energetik ::

Utk je izjavil:

Pa se ne bi dalo naredit, da regeneracija dela tudi ob polni bateriji, predvsem morda še bolj pomembno pri hibridih, kjer je hitro polna. Da se ta elektrika sproti nekje skuri, pa magari v toploto.
Am, tak sistem, ki hitrost skuri v toploto, poznamo že 100+ let. Reče se mu mehanska zavora.
Zakaj bi delal regen, če je baterija že polna?

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ker je bolj elegantno bremzat z elektro motorjem kot z diskom in ploščicami. Sploh ker ti novi avti imajo strašno malo upora z ice motorjem. Ampak ok, če se ne splača, potem se ne splača.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

energetik ::

Jasno se ne splača, če imajo itak že v vsakem primeru vgrajene diske, ki naredijo to, ko je baterija polna.

fikus_ ::

Če bo kdo izumil finančno kaj bolj učinkovitega za zaviranje EV, kot je zaviranje s trenjem, ko je baterija polna, bo industrija EV to sigurno uporabila. Ta človek bo pa verjetno postal eden bogatejših zemljanov. Tako da možgane na ON!

energetik ::

Bolj učinkovito bi bilo npr. tako, da bi bil določen % baterije rezerviran za regen. Torej nedosegljiva za filanje, samo za zaviranje. Ampak škoda, ob že tako glih za glih kapaciteti baterij.
««
729 / 1184
»»