» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
728 / 1167
»»

kow ::

Bjorn Nyland je na YT dal video:
"Real world charging speed compared and explained"

Tesla 3 je ocitno dalec najbolj prakticen EV za dolga potovanja.

hojnikb ::

J.McLane je izjavil:

Motiš se, ICE mopedi imajo zelo ohlapno regulativo glede izpustov, tako z raznimi HC in CO obremenjujeo okolje veliko bolj kot avti, kljub temu da pokurijo malo.

niti ne, mopedi so ze precej casa opremljeni z katalizatorji in egr like opremo, novejsi €4 imajo tudi ze vsi EFI. Tako da s tako opremo glih ne svinjajo vse povprek, kot so to pocel vcas.
#brezpodpisa

kow ::

ICE mopede bi bilo v roku 10 let prepovedati ze zaradi hrupa. Vsaj v vecjih mestih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

BigWhale ::

ziga1990 je izjavil:

BigWhale ali imaš ti Tekna ali N-connecta opremo in povej mi če ima Leaf na desni strani volana gumb z modrimi obročki pomeni da ima ProPilot?


Jaz imam N-Connecta opremo, dodatno sem pa vzel se ProPilota (in biserno barvo, ker je blo to pac trenutno na zalogi). Tekna se mi zdi, da nima moznosti ProPilota.

J.McLane ::

A ni Tekna najvišji nivo opreme, itak da ima ProPilot.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

BigWhale ::

J.McLane je izjavil:

A ni Tekna najvišji nivo opreme, itak da ima ProPilot.


Mozno ja... Nisem si zapomnil kako tocno gredo po vrsti. :)) Vem, da je N-connecta srednja verzija.

Najvisji nivo opreme je imel dodatno ProPilota, delno usnje in ogrevanje sedezev ter volana. Ogrevanja sedezev ne potrebujem, sem ga ze imel pa prakticno nikoli uporabljal, prav tako delno usnje. N-Connecta nima moznosti ParkPilota, ki me pa tudi ni impresioniral na testnem vozilu.

Aja, pa BOSE ozvocenje je zraven pri Tekni se mi zdi. Meh. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

ziga1990 ::

Ja tekna je najvišji nivo opreme in ima Propilot standardno edino Propilot park moraš dodatno plačat. N-connecta je srednji rang z možnostjo Propilot kot dodatna oprema
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Nikec3 ::

Tole so Evropski deleži BEV-jev v prodaji za prvo polovico leta 2019:
https://insideevs.com/news/373465/europ...

Slovenija je bolj boga.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Alec999 ::

Nikec3 je izjavil:

Tole so Evropski deleži BEV-jev v prodaji za prvo polovico leta 2019:
https://insideevs.com/news/373465/europ...

Slovenija je bolj boga.



Zanimivo, skoraj povsod se je prodaja vsaj podvojila. Razen v državah, kjer je prodaja res boga. Še dobro, da imamo v Sloveniji subvencijo, drugače bi bilo katastrofalno.

Nikec3 ::

Alec999 je izjavil:

Nikec3 je izjavil:

Tole so Evropski deleži BEV-jev v prodaji za prvo polovico leta 2019:
https://insideevs.com/news/373465/europ...

Slovenija je bolj boga.



Zanimivo, skoraj povsod se je prodaja vsaj podvojila. Razen v državah, kjer je prodaja res boga. Še dobro, da imamo v Sloveniji subvencijo, drugače bi bilo katastrofalno.

Na roko tem podatkom je šlo tudi to, da je prodaja vseh avtomobilov upadla.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

jype ::

Mladi v vedno večjem deležu razumejo, da je lastništvo osebnega avtomobila nevzdržno.

Okapi ::

A res moraš v vsaki temi blodit s takimi? Prodaja avtov v enem letu je lahko malo nižja kot prej, avtov na cesti je pa vseeno vsako leto več.

Nikec3 ::

jype je izjavil:

Mladi v vedno večjem deležu razumejo, da je lastništvo osebnega avtomobila nevzdržno.

Se strinjam. Avtomobil me stane 500€/mesec. (izgubljanje vrednosti, bencin, vinjeta, kasko, servis). "Na srečo" 400€ na mesec dobim povračila potnih stroškov, tako da mi delodajalec krije skoraj cel avtomobil.

Za nekoga, ki ne dela veliko km je edino smiselno, da naredi vse za to, da bo lahko živel brez avtomobila.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Okapi ::

Po podatkih iz Matičnega registra vozil in listin je bilo v Sloveniji ob koncu leta 2018 registriranih skoraj 1.569.000 cestnih vozil, kar je 3 odstotke več, kot jih je bilo v letu 2017.

jype ::

Okapi je izjavil:

A res moraš v vsaki temi blodit s takimi? Prodaja avtov v enem letu je lahko malo nižja kot prej, avtov na cesti je pa vseeno vsako leto več.
Tvoj problem je, da pomen besed preveč rad spreminjaš, pa ti potem nikoli ni jasno, kaj kdo napiše.

IL_DIAVOLO ::

Slovenija lepo eksponentno raste, tako polnilnice kot vozila. Seveda subvencija je res visoka, ampak očitno deluje.

Nikec3 ::

Okapi je izjavil:

Po podatkih iz Matičnega registra vozil in listin je bilo v Sloveniji ob koncu leta 2018 registriranih skoraj 1.569.000 cestnih vozil, kar je 3 odstotke več, kot jih je bilo v letu 2017.

Kaj želiš povedat?
1. Vemo, da je Slovenija nekaj let za svetovnimi trendi
2. Slovenija je ena izmed držav, ki so najbolj primerne za vožnjo z avtomobilom / najmanj primerne za javni prevoz.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Okapi ::

Želim povedati, da vzrok za " ... je prodaja vseh avtomobilov upadla." ni, kot je pripomnil Jype, da "mladi v vedno večjem deležu razumejo, da je lastništvo osebnega avtomobila nevzdržno."

Mimogrede, svetovni trendi so še vedno, da je vedno več avtov na cesti. Tudi če število v enem letu kupljenih avtov pada, je avtov na cesti (registriranih vozil) še vedno čedalje več. Povsod po svetu.

vostok_1 ::

hojnikb je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Motiš se, ICE mopedi imajo zelo ohlapno regulativo glede izpustov, tako z raznimi HC in CO obremenjujeo okolje veliko bolj kot avti, kljub temu da pokurijo malo.

niti ne, mopedi so ze precej casa opremljeni z katalizatorji in egr like opremo, novejsi €4 imajo tudi ze vsi EFI. Tako da s tako opremo glih ne svinjajo vse povprek, kot so to pocel vcas.


What he said.

kow je izjavil:

ICE mopede bi bilo v roku 10 let prepovedati ze zaradi hrupa. Vsaj v vecjih mestih.


Trivialen tehnični problem za rešit. Ne vem, če veš, ampak avtomobili niso nič manj glasni brez dušilca.
Da na motorje ne dajejo večjih dušilcev je zgolj posledica tega, da predpisi tega ne zahtevajo.

Okapi je izjavil:

Želim povedati, da vzrok za " ... je prodaja vseh avtomobilov upadla." ni, kot je pripomnil Jype, da "mladi v vedno večjem deležu razumejo, da je lastništvo osebnega avtomobila nevzdržno."

Mimogrede, svetovni trendi so še vedno, da je vedno več avtov na cesti. Tudi če število v enem letu kupljenih avtov pada, je avtov na cesti (registriranih vozil) še vedno čedalje več. Povsod po svetu.


To ne pove nič o tem ali so mladini avti bolj ali manj všeč.
Anekdotni občutek mi potrjuje, da res ni več tako močnega interesa.
V ZDA v 50' brez avta nisi niti seksal. Bil je pogoj, da si citizen.
Danes še zdaleč ni tako.
Slovenija je sicer res malo za kačami.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Emobi ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

letni strosek za 50cc skuter je like 30e, ce kupis novega (za kaksen starejsi model pac racunas zram se tp). V vsakem primero drobiz, ki ga lahko notr prineses z prihranjenim gorivom proti avtomobilu (2,5l/100km proti 7-8l?). Ce gledas skozi stroske, je defenitivno lahko racunica.


Glej če bi me skuterji zanimali bi vprasal kateri skuter kupiti. Tema je on EV avtomobilih in naj tudi tu ostane.


Ne vem, zakaj si užaljen, če ti človek pove, kaj se ti bolj splaca oz. kaj se ti ne.

Seveda lahko kupiš EV za 20k, če želiš. Ampak računice ne bos nasel, ne s 3 fazno vtičnico, ne s samim vozilo in se manj s prihrankom goriva.

Tipično za nekatere tukaj, ki čutijo na vodi, kako se nekdo počuti. Iz Žigatovega zapisa se ne da ugotoviti, da je užaljen. Samo povedal je, in to prijazno, da ga skuterji ne zanimajo in da je to tema o avtomobilih.

Vsa vozila so strošek; kaj se splača in kaj ne, pa je odvisno predvsem od tega, kaj vozilo nudi. Skuter je sicer manjši strošek, vendar nudi to, da boš ob dežju premočen, ob mrazu premražen, nudi več možnosti za prehlade in revmo. Če je ICE, potem nudi še izdatno vdihovanje strupenih izpuhov, ki so pri novejših sicer manjši, ampak še vedno so. S tem, da imajo avtomobili filtre za prašne delce za kabino. Predvsem pa si na njih manj stabilen in opazen v prometu - po statistiki dvokolesniki nudijo 17 krat večjo možnost za nesrečo, s tem, da ne nudijo airbagov in zmečkljivih con, ki blažijo udarec pri trku. Torej nudi možnost več nesreč in možnost večjih poškodb. Pa še več oseb ne moreš peljati.
Potrebno je upoštevati vse pluse in minuse, potrebno je gledati dolgoročne vplive, ne pa samo trenutni manjši strošek.

Če delamo po 10 km na dan, ima avto velik strošek na kilometer, vendar če ga potrebuješ ali si ga želiš, pač to sprejmeš. Alternativa za to je souporaba vozil, ampak to je za tiste, ki živijo v velikih mestih, ki nudijo te usluge.

Nekdo, ki se vozi samo 10 km na dan, je hkrati tudi manj izpostavljen škodljivim izpuhom ICE-jev, s čimer je tveganje za nastanek civilizacijskih bolezni in predčasne smrti manjše.

Emobi ::

J.McLane je izjavil:

Kupis en premium diesel s 300k km, pa je...

Tole je verjetno J.McLane mislil kot dober štos.
Svetovati človeku, ki se zanima za EV-ja in dela 10 km na dan, da kupi starega dizla, ki se po desetih kilometrih komajda ogreje, nato se pa, tudi zaradi tega, stalno kvari - to bi šele bili stroški...
Da o vdihovanju kancerogenih saj ne govorimo.

kow ::

vostok_1 je izjavil:


kow je izjavil:

ICE mopede bi bilo v roku 10 let prepovedati ze zaradi hrupa. Vsaj v vecjih mestih.


Trivialen tehnični problem za rešit. Ne vem, če veš, ampak avtomobili niso nič manj glasni brez dušilca.
Da na motorje ne dajejo večjih dušilcev je zgolj posledica tega, da predpisi tega ne zahtevajo.


Ne poznam dusilcev. Ampak domnevam, da je to na mopedih precej neprakticno, ker je njihova poanta ravno cim vecja enostavnost/nizka cena.
Poleg tega, ce je tako trivialno, zakaj taki predpisi ne obstajajo?

ziga1990 ::

BigWhale ali kaj uporabljaš Propilot me zanima kako dobro deluje in kako dobro vodi avto
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Emobi ::

Nekateri mislijo, da se električno kolo samo od sebe premika - brez vsakega napora uporabnika.

Nekateri mislijo, da obstajajo samo električna kolesa tipa pedelec, pri katerem je nujno poganjati pedale, da bi motor deloval oziroma pomagal.

Katerikoli skuter/moped ICE or not, bistveno manj obremenjuje okolje kot avtomobil in energetiko za na poti v službo.
V tem primeru je izbira elektrike povsem irrelevantna. No ajde, razen vzdrževanja.

Ne drži, ker imajo ICE motorji zelo slab izkoristek. Skuterji porabijo najmanj 2 l/100km, kar je energija, ki jo porabi EV avto na 100 km. Več škodljivih snovi se sprosti v ozračje, in to pred našim nosom, če skurimo 2 litra bencina v ICE motorju, kot pa če to skurimo v termoelektrarni.

Ko se vozimo za skuterji in motorji, nam nos povem, da so njihovi izpuhi grozljivo slabi. Sploh pa, če tiščijo gas na polno -takrat se voha neizgorjeni bencin.

Nekateri sicer radi vohajo bencinske hlape, ker to povezujejo z motorji in motornim športom, vendar jim ti hlapi nič manj ne škodijo kot ostalim, ki vihajo nos...

IL_DIAVOLO ::

Emobi je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

letni strosek za 50cc skuter je like 30e, ce kupis novega (za kaksen starejsi model pac racunas zram se tp). V vsakem primero drobiz, ki ga lahko notr prineses z prihranjenim gorivom proti avtomobilu (2,5l/100km proti 7-8l?). Ce gledas skozi stroske, je defenitivno lahko racunica.


Glej če bi me skuterji zanimali bi vprasal kateri skuter kupiti. Tema je on EV avtomobilih in naj tudi tu ostane.


Ne vem, zakaj si užaljen, če ti človek pove, kaj se ti bolj splaca oz. kaj se ti ne.

Seveda lahko kupiš EV za 20k, če želiš. Ampak računice ne bos nasel, ne s 3 fazno vtičnico, ne s samim vozilo in se manj s prihrankom goriva.

Tipično za nekatere tukaj, ki čutijo na vodi, kako se nekdo počuti. Iz Žigatovega zapisa se ne da ugotoviti, da je užaljen. Samo povedal je, in to prijazno, da ga skuterji ne zanimajo in da je to tema o avtomobilih.

Vsa vozila so strošek; kaj se splača in kaj ne, pa je odvisno predvsem od tega, kaj vozilo nudi. Skuter je sicer manjši strošek, vendar nudi to, da boš ob dežju premočen, ob mrazu premražen, nudi več možnosti za prehlade in revmo. Če je ICE, potem nudi še izdatno vdihovanje strupenih izpuhov, ki so pri novejših sicer manjši, ampak še vedno so. S tem, da imajo avtomobili filtre za prašne delce za kabino. Predvsem pa si na njih manj stabilen in opazen v prometu - po statistiki dvokolesniki nudijo 17 krat večjo možnost za nesrečo, s tem, da ne nudijo airbagov in zmečkljivih con, ki blažijo udarec pri trku. Torej nudi možnost več nesreč in možnost večjih poškodb. Pa še več oseb ne moreš peljati.
Potrebno je upoštevati vse pluse in minuse, potrebno je gledati dolgoročne vplive, ne pa samo trenutni manjši strošek.

Če delamo po 10 km na dan, ima avto velik strošek na kilometer, vendar če ga potrebuješ ali si ga želiš, pač to sprejmeš. Alternativa za to je souporaba vozil, ampak to je za tiste, ki živijo v velikih mestih, ki nudijo te usluge.

Nekdo, ki se vozi samo 10 km na dan, je hkrati tudi manj izpostavljen škodljivim izpuhom ICE-jev, s čimer je tveganje za nastanek civilizacijskih bolezni in predčasne smrti manjše.


Povedal je, da ga ne zanimajo skuterji, ker ni dovolj fancy, to je edini razlog.

Jaz vsaj povem tisto kar noče slišati, za razliko od tebe, ki ga trepljas po rami, da pravilno razmišlja.

Kot sem povedal skuter v lepem vremenu, ice v slabem. Do takrat, ko pa ne bo več možno registrirati novih ice(2030), pa bojo rabljeni EV bistveno cenejši.

Mladost je norost. Ko si mlad, je treba denar investirati v sebe, ne pa v prevozno sredstvo, kateremu vrednost pada najhitreje.

Avto je ovira do finančne neodvisnosti. Ampak, ker je prevozno sredstvo nuja, je edino logicno, da se vozis čimbolj poceni. Odkupna cena je del tega, ne samo poceni voznja in vzdrževanje.

Prehlad, revmo in ostalo sranje pa prodajaj komu drugemu.

BigWhale ::

ziga1990 je izjavil:

BigWhale ali kaj uporabljaš Propilot me zanima kako dobro deluje in kako dobro vodi avto


Na avtocesti ga uporabljam prakticno vedno. Deluje dovolj ok, da te razbremeni. Tezave ima tam kjer je avtocesta precej ovinkasta, ker ne zmanjsa hitrosti in je narejen tako, da v ovinke zapelje nezno in zlo na easy. Takrat se ponavadi potem izklopi. To velja za precej izvozov in kaksnih razcepov.

Drugace je pa zelo uporaben in mi ni niti malo zal, da sem ga nabavil. Se vedno je treba biti pozoren na cesto in voznjo prilagoditi obnasanju avtopilota. Vedeti je treba, da bo mocneje zabremzal, ce nekdo skoci pred tebe na tvoj pas in imas nastavljeno maksimalno varnostno razdaljo. Vedeti je tudi treba, da bo pospesil, ce se avto pred teboj umakne. Naceloma pa te spremembe hitrosti niso sunkovite in je voznja precej gladka.

Uporaben je tudi v zastojih, ker ti pomaga speljevati. Ima dve manjsi pomankljivosti, prva je varnostna razdalja, ce imas nastavljeno maksimalno, kar je privzeta nastavitev ob vklopu, bo predolgo casa cakal preden spelje in je v guzvi to malo nadlezno. Druga stvar je pa ta, da se po treh sekundah cakanja izklopi in ga moras s pritiskom na tipko plus nazaj vklopit. SE vedno se ne rabis dotikati pedala za plin ampak po mojem bi lahko bila pavza deset sekund, za tiste malo daljse zastoje.

Je pa to na nek nacin ok zaradi varnosti, ker imas tako se vedno pozornost na cesti.

jype je izjavil:

Mladi v vedno večjem deležu razumejo, da je lastništvo osebnega avtomobila nevzdržno.


Po mojem ta delez se vedno ne presega deleza mladih, ki komaj cakajo, da si bodo lahko kupili svoj avto. Karksenkoli ze.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

ziga1990 ::

hvala za tole sedaj se moram dločit kupiti 2018 rabljenega Leafa ali novga ker cena med najcenejšim na Mobile.de in novim Leafom N-vonnecta+propilot v sloveniji je 9000€
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

hojnikb ::

Ne drži, ker imajo ICE motorji zelo slab izkoristek. Skuterji porabijo najmanj 2 l/100km, kar je energija, ki jo porabi EV avto na 100 km. Več škodljivih snovi se sprosti v ozračje, in to pred našim nosom, če skurimo 2 litra bencina v ICE motorju, kot pa če to skurimo v termoelektrarni.


2l/100km je še vedno precej bolje kot 8 ali 10 litrov, kolikor jih lahko porabi tipičen ICE na kratke razdalje. Glede na to, da se vozi večina ljudi same, je izkoristeh med icejaši še vedno v prid mopeda/skuterja.

Ko se vozimo za skuterji in motorji, nam nos povem, da so njihovi izpuhi grozljivo slabi. Sploh pa, če tiščijo gas na polno -takrat se voha neizgorjeni bencin.

Mogoče za kakšnimi starimi 2 taktneži. Novejši 4 taknti so precej čistejši zaradi vseh emisijskih oprem, ki jih morejo met.
#brezpodpisa

hammock ::

Novejši 4 taknti so precej čistejši zaradi vseh emisijskih oprem, ki jih morejo met.

Tako je, od 2017 velja Euro 4 standard za motocikle (ne vem kako je z mopedi?), z 2020 pride Euro 5. Motorji so naceloma nehali smrdet z EURO 3 standardom leta 2006, takrat so dobili katalizatorje.

Je pa res da marsikdo odstrani katalizator, ker je pri 180 konjskem motorju res vazno da dobis se tista 2 konja poleg :)) zakaj se tega ne gleda na tehnicnih mi ni jasno.

vostok_1 ::

Novi euro standardi pokrivajo tudi motocikle.
Za kratke razdalje so za en red velikosti varčnejši od avtomobila.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Emobi ::

Za en red varčnejši od katerega avtomobila? Pa ja menda ne misliš, da od EV-ja?

Webmojster ::

Moraš se prav zamislit (no, jaz sem se smejal), ko preračunaš da ena skuter ICE prdula žere 2 litra na 100km, en 1.5 tonski EV pa preračunano 1.7L (15kwh/100km, 0.15€ na kwh, 1.3€ liter bencina)

pegasus ::

Aptera uber alles. Trdijo, da je varčnejša od bicikla ;)

Emobi ::

Motorji so naceloma nehali smrdet z EURO 3 standardom leta 2006, takrat so dobili katalizatorje.

Vsi ICE motorji smrdijo, sploh pa, ko se jim med vožnjo priblizaš in začno na vse pretege tiščat gas.

Vsi ICE avtomobili imajo danes katalizator (razen starodobnikov) in kateri ne smrdijo, oziroma kateri za seboj ne spuščajo škodljivih snovi? Ko pa še pohodijo gas, je pa zadeva še na potenco bolj smrdljiva. Tisto 'načeloma ne smrdijo' velja bolj za laboratorijske razmere, kot pa za realnost.

vostok_1 ::

Webmojster je izjavil:

Moraš se prav zamislit (no, jaz sem se smejal), ko preračunaš da ena skuter ICE prdula žere 2 litra na 100km, en 1.5 tonski EV pa preračunano 1.7L (15kwh/100km, 0.15€ na kwh, 1.3€ liter bencina)


Primerjat ICE in EV v teh kategorijah ni ravno pošteno.
Kolk bi porabil EV skuter...ekvivalentno manj.

To govorimo mestne reči. Ne avtocesto. Tam teža ni hiba.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Emobi ::

Seveda, EV skuter porabi ene 3 do 4 krat manj ko EV avtomobil - okrog 4 kWh/100km.

Emobi ::

Tipično za nekatere tukaj, ki čutijo na vodi, kako se nekdo počuti. Iz Žigatovega zapisa se ne da ugotoviti, da je užaljen. Samo povedal je, in to prijazno, da ga skuterji ne zanimajo in da je to tema o avtomobilih.

Vsa vozila so strošek; kaj se splača in kaj ne, pa je odvisno predvsem od tega, kaj vozilo nudi. Skuter je sicer manjši strošek, vendar nudi to, da boš ob dežju premočen, ob mrazu premražen, nudi več možnosti za prehlade in revmo. Če je ICE, potem nudi še izdatno vdihovanje strupenih izpuhov, ki so pri novejših sicer manjši, ampak še vedno so. S tem, da imajo avtomobili filtre za prašne delce za kabino. Predvsem pa si na njih manj stabilen in opazen v prometu - po statistiki dvokolesniki nudijo 17 krat večjo možnost za nesrečo, s tem, da ne nudijo airbagov in zmečkljivih con, ki blažijo udarec pri trku. Torej nudi možnost več nesreč in možnost večjih poškodb. Pa še več oseb ne moreš peljati.
Potrebno je upoštevati vse pluse in minuse, potrebno je gledati dolgoročne vplive, ne pa samo trenutni manjši strošek.

Če delamo po 10 km na dan, ima avto velik strošek na kilometer, vendar če ga potrebuješ ali si ga želiš, pač to sprejmeš. Alternativa za to je souporaba vozil, ampak to je za tiste, ki živijo v velikih mestih, ki nudijo te usluge.

Nekdo, ki se vozi samo 10 km na dan, je hkrati tudi manj izpostavljen škodljivim izpuhom ICE-jev, s čimer je tveganje za nastanek civilizacijskih bolezni in predčasne smrti manjše.



Povedal je, da ga ne zanimajo skuterji, ker ni dovolj fancy, to je edini razlog.

Jaz vsaj povem tisto kar noče slišati, za razliko od tebe, ki ga trepljas po rami, da pravilno razmišlja.

Kot sem povedal skuter v lepem vremenu, ice v slabem. Do takrat, ko pa ne bo več možno registrirati novih ice(2030), pa bojo rabljeni EV bistveno cenejši.

Mladost je norost. Ko si mlad, je treba denar investirati v sebe, ne pa v prevozno sredstvo, kateremu vrednost pada najhitreje.

Avto je ovira do finančne neodvisnosti. Ampak, ker je prevozno sredstvo nuja, je edino logicno, da se vozis čimbolj poceni. Odkupna cena je del tega, ne samo poceni voznja in vzdrževanje.

Prehlad, revmo in ostalo sranje pa prodajaj komu drugemu.


A da jaz tebi povem nekaj, kar ti nočeš slišati?
Pametnim je varnost in zdravje nekaj najpomembnejšega, nespametnim pa ni, ampak slednjih življenjska doba je krajša. Zdaj pa izberi...

No, vsaj ugotovili smo, zakaj so električni avtomobili prava stvar - ker porabijo tako malo energije kot en skuter!

ziga1990 ::

Bigwhale saj bi poslal ZS samo nimam pravice zaradi naziva ampak če ni skrivnost koliko si pa plačal za Leafa in ali si kupil novega?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

IL_DIAVOLO ::

@Emobi Nakladas.

ziga1990 ::

^^ a nimajo skuterji omejitev 45km/h?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

BigWhale ::

ziga1990 je izjavil:

Bigwhale saj bi poslal ZS samo nimam pravice zaradi naziva ampak če ni skrivnost koliko si pa plačal za Leafa in ali si kupil novega?


Leaf je bil tolk kot je na uradnih cenikih, plus nekaj popusta, ki je pa odvisen od dealerja do dealerja. Ja, novega sem vzel.

ziga1990 ::

mater me leaf mika samo po drugi strani pa ID.3 zgleda tudi zanimiv ampak kupiti nov netestiran avto me pa skrbi
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

codeMonkey ::

Pocakaj eno leto, ce lahko. Zadeve precej napredujejo in ID.3 bo IMHO punujal precej vec, kar se uporabniske izkusnje tice (OTA posodobitve, Level 3 asistenca v gneci ipd.)

ziga1990 ::

plan je da kupim avto Aprila ampak ID.3 je netestiran,neznane cene in dobavljivost je vprašanje drugače me ornk mika po drugi strani je pa Leaf testiran in veš kaj dobiš je pa res da ima ID.3 res noro zanimivo notranjost in opremo
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

energetik ::

codeMonkey je izjavil:

Pocakaj eno leto, ce lahko. Zadeve precej napredujejo in ID.3 bo IMHO punujal precej vec, kar se uporabniske izkusnje tice (OTA posodobitve, Level 3 asistenca v gneci ipd.)
Še cena bi morala napredovati oz. nazadovati... Torej čakam 45kWh+ EV s 500L prtljažnikom za nekih 25k€ s subvencijo. Opremo imajo že itak vsi konkretno.
Ampak očitno bom prej nabavil še enega HEV/PHEV oz. celo ICE.

ziga1990 ::

energetik je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Pocakaj eno leto, ce lahko. Zadeve precej napredujejo in ID.3 bo IMHO punujal precej vec, kar se uporabniske izkusnje tice (OTA posodobitve, Level 3 asistenca v gneci ipd.)
Še cena bi morala napredovati oz. nazadovati... Torej čakam 45kWh+ EV s 500L prtljažnikom za nekih 25k€ s subvencijo. Opremo imajo že itak vsi konkretno.
Ampak očitno bom prej nabavil še enega HEV/PHEV oz. celo ICE.


kolikor sem bral naj bi bil osnovni model ID.3 pod 30000€ torej z našo subvencijo okoli 22500€ verjetno bo dobro opremljen ID.3 tam okoli 29000€ z subvencijo
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

energetik ::

Premajhen je. Glede na zunanje mere nekje kot e-golf, ki ima samo 340 prtljažnika. Ioniq ima 450L. Ampak Ioniq ima resen problem s prostorom za glave na zadnji klopi.

Utk ::

Ioniq nikakor nima 450. Morda če šteješ brez police gor do stropa, ampak pri drugih se to ne šteje. Številke po katalogih so različne, ampak moj avto podobne oblike ima res 450, pa je prtljažnik neprimerljivo večji od ioniqa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

energetik ::

Utk je izjavil:

Ioniq nikakor nima 450. Morda če šteješ brez police gor do stropa, ampak pri drugih se to ne šteje. Številke po katalogih so različne, ampak moj avto podobne oblike ima res 450, pa je prtljažnik neprimerljivo večji od ioniqa.
Tole ti ne zgleda 450L?



Ne vem no, ID.3 naj bi bil dolg 2,2m, Ioniq je skoraj 4,5m. Razlika sigurno je.

ziga1990 ::

energetik je izjavil:

Premajhen je. Glede na zunanje mere nekje kot e-golf, ki ima samo 340 prtljažnika. Ioniq ima 450L. Ampak Ioniq ima resen problem s prostorom za glave na zadnji klopi.


Zunanje mere ja ampak baje je notri bolj prostoren od golfa.

In še ena zanimivost vetebransko steklo je tako položno in armaturka je tako dolga da so lahko spravili notri novi heads up display.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
««
728 / 1167
»»