» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
701 / 1185
»»

Emobi ::

Ne drži, ker od doma do Ljubljane nimam avtobusa ne vlaka in je avto nuja. Itak pa je to samo nekajkrat na leto.

-valvoline- ::

Emobi je izjavil:

ADAC se je do sedaj že večkrat osmešil in tudi tokrat je tako. Kot bi rekli Nemci, gre za inženirje fah-idiote, ki ne znajo ali pa nočejo izračunati, koliko posameznike in družbo stanejo bolezni in predčasno umiranje ljudi, ki so primorani vdihovati izpušne pline!

Izgorevanje plina v ICE-jih ne izgoreva samo v nekaj malega CO2, kot je tukaj nekdo napačno zapisal.

Ne samo, da morajo biti ljudje (na vodilnih položajih) kreativni, poleg tega morajo biti tudi humanisti. ADAC očitno takšnih ljudi nima in serijsko objavlja kreativno zavajajoče raziskave.

Tako, zdaj grem pa v ljubljanski prometni zastoj, kjer se bom nadihal izpušnih plinov. Mogoče bi bilo kaj malega bolje, če bi bili avti okrog mene na plin, vendar se to ne more primerjati s tem, če bi bili vsi na elektriko!

ADAC je pac objavil dejanske stevilke, take kot so.
Enivej, kretenizem je dejstvo da se subvencionirajo ev in bogatuni, slovenistan je edina drzava v eu ki ne da subvencije za vgradnjo/predelavo vozil na lpg ter metan. Z subvencijo z en ev se lahko predela 5-10 vozil na plin.

...LPG produces 33% less CO2 emissions than petrol and 45% less CO2 than diesel. LPG vehicles produce up to 82% less Nitrogen Oxide pollutants than petrol and 99% better than diesel ! 63% less Carbon Monoxide. 40% less Hydrocarbons than petrol and 70% less than diesel. 50% less particulates than petrol and 98% less than diesel...

Zgodovina sprememb…

J.McLane ::

Če je metrika CO2 in Nemški štrom potem seveda vse velja. Ampak na zdravje ljudi v mestu ima CO2 zanemarljiv vpliv, pa tudi v Sloveniji je štroma iz TE samo 1/3, kaj točno lahko narediš z rezultatom take študije?

Kako si si ga ti impretiral, ko si prebral nek povzetek te študije na Volan.si?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

mikhaair ::

Nikec3 je izjavil:

V IT je 10x vec tovornega prometa na autostradi.

Ja, samo nimajo samo dveh pasov. Kje imaš na dveh pasih avtoceste več tovornjakov kot na relaciji Maribor - Ljubljana?


A tej kamioni pa gredo vsi v LJ? In je do KP milina?
Poskusi se kdaj peljat zjutraj proti Benetkam. Kjer se tej velikanski koloni do LJ pridruzi se nekaj SI kamionov, pa CRO in od Vidma neprej se iz AT itd.

J.McLane ::

-valvoline- je izjavil:


...LPG produces 33% less CO2 emissions than petrol and 45% less CO2 than diesel. LPG vehicles produce up to 82% less Nitrogen Oxide pollutants than petrol and 99% better than diesel ! 63% less Carbon Monoxide. 40% less Hydrocarbons than petrol and 70% less than diesel. 50% less particulates than petrol and 98% less than diesel...


Glede na tele odstotke, sklepam da je nekdo vzel nek enak volumen (liter) vsakega goriva in predpostavljal da je to kar vse eno in isto, kar pa niti približno ni res, ker so kalorične vrednosti goriv zelo različne. LPG ima veliko manj kurilne vrednosti na liter, jasna posledica je da avto na LPG v litrih porabi več, ker pač drugače fizikalno ne more biti. Nekaj prihranka CO2 res naredi sama kemična sestava LPG ki vsebuje več H in manj C, ampak pod črto pride razlika nekje 10-15% manj CO2, če sploh.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

-valvoline- ::

CO2 sploh ni tok pomemben, veliko zmanjsevanje NOXa in trdih delcev je najvecja prednost plina.

Emobi ::

Tovornjake bi morali spraviti na vlake, kar nekoč bo, ampak kaj ko trenutna infrastruktura tega še ne omogoča. Vsak dan gre iz Kopra 300 tovornjakov cistern za oskrbo z gorivi.

Agtarni ekonomisti pravijo, da se hrane ne splača peljati več kot 500 km daleč. Če se stroški prevoza zvišajo, je ta meja lahko 200 km - potem se Lušta ne bi splačalo peljati niti do Kopra..

-valvoline- ::

https://www.delo.si/mobilnost/za-nakup-...

WOW, bogat slovenistan casti bogatune 12 mil evrov za nakup e podaljskov. Se cestno takso dobijo gratis. Klap klap. To je recimo 100+ drzavnih stanovanj za mlade in mlade druzine...

Zgodovina sprememb…

codeMonkey ::

-valvoline- je izjavil:

https://www.delo.si/mobilnost/za-nakup-...

WOW, bogat slovenistan casti bogatune 12 mil evrov za nakup e podaljskov. Se cestno takso dobijo gratis. Klap klap. To je recimo 100+ drzavnih stanovanj za mlade in mlade druzine...


Slucajno namigujes, da poleg odvzema elektricnih igrack, bi jim ti rad tudi zbijal ceno stanovanj, ki jih oddajajo? :)

telexdell ::

-valvoline- je izjavil:

https://www.delo.si/mobilnost/za-nakup-...

WOW, bogat slovenistan casti bogatune 12 mil evrov za nakup e podaljskov. Se cestno takso dobijo gratis. Klap klap. To je recimo 100+ drzavnih stanovanj za mlade in mlade druzine...

Si ti sploh funkcionalno pismen? 12 milijonov je kreditov. Če se ne pišeš ravno Jankovič je potrebno takšen kredit tudi vrniti. Kaj pa pomni "ugoden kredit" je pa stvar diskusije. Trenutno morajo banke plačevati negativne obresti za depozite in imajo prit že, če ga komu posodijo brez obresti.


PS Družini Janković tudi v drugo odpisali milijonske dolgove Kaj misliš, koliko stanovanj za mlade družine in mlade bi dobili, če tako kot kupci EV tudi takšni (in njim podobni) vračali najete kredite?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Emobi ::

Z namenskih denarjem za subvencije, ki so od trošarin na energente ni možno graditi stanovanj. Če je subvencioniranje EV-jev kretenizem, potem so Norvežani največji kreteni.

-valvoline- ::

Emobi je izjavil:

Z namenskih denarjem za subvencije, ki so od trošarin na energente ni možno graditi stanovanj. Če je subvencioniranje EV-jev kretenizem, potem so Norvežani največji kreteni.

Slovenistan nima naftnih platform. Kupci norveske nafte ter plina subvencionirajo norveskih ev.
Kakorkol ze, sramota je subvencionirat ev podaljske z 7k k se za lpg/cng predelav desetletja centa ni premaknilo.

Emobi ::

LPG vehicles produce up to 82% less Nitrogen Oxide pollutants than petrol and 99% better than diesel ! 63% less Carbon Monoxide. 40% less Hydrocarbons than petrol and 70% less than diesel. 50% less particulates than petrol and 98% less than diesel...


Vse te številke procentov zamenjaj s 100 in dobiš vrednosti za EV-je. Zdaj ti je lahko jasno, zakaj ni subvencij za ICE mašine, četudi so na plin. Pa še izkoristek energije je pri ICE-jih katastrofalno slab - vse skupaj je okrog 20 %, pri EV-jih pa okrog 70!

Kaj je to Slovenistan? A maš kakšno pametno definicijo?

Poudarek je na pametno - ker JE NI!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

Utk ::

Iz tega plina, ki je itak odpadek, bi morali delat elektriko.

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Iz tega plina, ki je itak odpadek, bi morali delat elektriko.


V bistvu bi blo najboljs smotrno, da vecino fosilniih goriv kurimo v velikih kuriscih, ki imajo lahko vecje izkoristke in jih je lazje cistiti. Ce kurimo nafto in pri tem proizvajamo samo co2, smo ze veliko naredili.

Utk ::

Ja, s tem, da ta plin je odpadek pri proizvodnji nafte in ga v vsakem primeru skurimo (to je edino bolje od tega da ga bi samo spustili v zrak).

Utk ::

ADAC je pac objavil dejanske stevilke, take kot so.

Lansko leto je ADAC naračunal, da je EV čistejši od dizla pri 580,000 km, tako da je v bistvu dizel zmagal. Potem so jih skurcali vsi, celo VW, tako da letos so malo še enkrat preračunali in nategnli, da je zmagal plin. Resno, zakaj kdo še omenja ADAC pri teh stvareh? Če bom dal jaz za vir lady, se mi bi pa smejali. Pa ne vidim razlike.

kow ::

A ni ADAC isto kot AMZS... Zakaj bi se kdo oziral na njihovo mnenje - saj niso kvalificirani za izracune.

hammock ::

ADAC napise kar jim VW rece da morajo napisati. Priblizno tako kot da beres Auto Bild - karkoli testirajo, zmaga avto iz VAG grupe.

Slovenske novice so bolj resne.

-valvoline- ::

Ah ja, ce bi pa napisal kaj v prid ev pa boste vsi *mokri* tam spodaj ane...
:))

Zgodovina sprememb…

hammock ::

-valvoline- je izjavil:

Ah ja, ce bi pa napisal kaj v prid ev pa boste vsi *mokri* tam spodaj ane...
:))

Brez skrbi, dve leti se ne bodo pisali nic v prid EV, dokler ne pride id3. Potem bo to naenkrat Zukunft.

EV niso brezmadezni, ampak slepiti se da so bolj umazani od ICE, sploh od smrdljivih TDIjev za katerimi se crno kadi... je pa butasto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hammock ()

Gavran ::

Emobi je izjavil:



Tako, zdaj grem pa v ljubljanski prometni zastoj, kjer se bom nadihal izpušnih plinov. Mogoče bi bilo kaj malega bolje, če bi bili avti okrog mene na plin, vendar se to ne more primerjati s tem, če bi bili vsi na elektriko!


 Prenos dreka

Prenos dreka

Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

kow ::

Pozabili so narisati kolesarja za avtomobilom. Na drugi sliki je dobre volje, na prvi se mrsci.

Kebo ::

Pa tudi elektrarne imajo malo jače filtre kot osebni avtomobili, pa elektrarne niso v centrih mest, pa ko enkrat končno zapremo TEŠ bodo co2 emisije blizu nič, če jih nadomestimo z NEK.

WarpedGone ::

A mislita da bo vaju bo vajin predhodnik upošteval in spremenu svoj odnos?

Gauss je kurba.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

-valvoline- je izjavil:

Ah ja, ce bi pa napisal kaj v prid ev pa boste vsi *mokri* tam spodaj ane...
:))

Jaz sem takoj za to, da se ADAC razglasi za rang lady na tech forumu, ne glede na to kaj napiše.
Tudi na njihove teste gum se pokakam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

vostok_1 ::

V resnici je tehnoloških rešitev ogromno, ampak spreminjat navade ljudi je nekaj najtežjega na tem planetu.

Zakaj nima avtocesta "tramvajsko linijo" na katerem bi se prevažala vsa težja vozila...kamioni itd.
80% kamionskega transporta se dogaja na AC. Samo zadnjih par km se mogoče gre na lokalne ceste, vsaj po evropi. Skratka...zakaj ni ob avtocesti še avtomatsko železnice, ki je minimalen strošek v primerjavi...beats me.

Ampak kot sem že večkrat povedat. Počasi se boste morali navadit, ko bodo cene zletele v nebo, enkrat ko bo Kitajska/Indija/Afrika začeli trošit primerljive količine energentov.

Takrat bo konec preseravanja in elitizma zahoda.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

pegasus ::

https://wefunder.com/aptera ... tako, jaz sem glasoval s svojo denarnico, ker verjamem v ta dizajn.

Upam, da dobim vsaj modelček za na mizo ;)

hammock ::

pegasus je izjavil:

https://wefunder.com/aptera ... tako, jaz sem glasoval s svojo denarnico, ker verjamem v ta dizajn.

Upam, da dobim vsaj modelček za na mizo ;)

To gre v pravo smer. Kaksni indici glede prodajne cene?

nekikr ::

V resnici je tehnoloških rešitev ogromno, ampak spreminjat navade ljudi je nekaj najtežjega na tem planetu.

To seveda niti slučajno ni res. Navade ljudi se spremeni izredno hitro - samo ceneje mora biti. Primer je ogrevanje. Masovno se je hodilo iz kurilca na pelete, zdaj na toplotne črpalke. Če je ceneje bodo ljudje hitro spremenili svoje navade. Kar pa ljudje nočejo, pa je manjši standard. Pridobljenih pravic/komforta jim ne boš odvzel zlahka.

https://wefunder.com/aptera ... tako, jaz sem glasoval s svojo denarnico, ker verjamem v ta dizajn.

Dizajn je tako neuporaben in varnostno vprašljiv, da me res zanima ali je ocenjen kot totalka, če se vanj zabije nekdo z rolerji. 4x daljši domet od ostalih EV? Aja, z tremi duracell baterijami, kolikor jih spraviš tjale? Mestne malčke
že imamo, tudi na EV. In to brez odkrivanja tople vode.

J.McLane ::

Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Invictus ::

vostok_1 je izjavil:



Zakaj nima avtocesta "tramvajsko linijo" na katerem bi se prevažala vsa težja vozila...kamioni itd.
80% kamionskega transporta se dogaja na AC. Samo zadnjih par km se mogoče gre na lokalne ceste, vsaj po evropi. Skratka...zakaj ni ob avtocesti še avtomatsko železnice, ki je minimalen strošek v primerjavi...beats me.

Ampak kot sem že večkrat povedat. Počasi se boste morali navadit, ko bodo cene zletele v nebo, enkrat ko bo Kitajska/Indija/Afrika začeli trošit primerljive količine energentov.

Takrat bo konec preseravanja in elitizma zahoda.

Zato, ker je mentaliteta tovornjakarjev v pizdi...

Če bi pri nas uvedli zakon, kjer tovornjaki nimajo kaj prehitevati in morajo voziti max 80 km/h, bi bil takoj štrajk.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Emobi ::

Tale Aptera je mišljena predvsem za Ameriko, ker boš na evropskih lokalnih cestah in mestnih ulicah, pri širini vozila 2,24 m, kaj hitro ob desno ali levo kolo.

BigWhale ::

Pri Apteri se mi zdi eden izmed problemov shizofrenost uporabe. Po eni strani se prodaja kot commuter car, po drugi strani pa govorijo o 1000 milj dosega. Pa zlo mal zmeckljivih con ima in vprasanje kako bi se tako vozilo obneslo pri trkih z drugimi.

Emobi ::

Ja, kot pri formuli 1 - kolesa bodo letela. Samo pri Apteri je še motor zraven!

kow ::

Naslednji smart zna biti velik napredek za mestne avtomobile. Govori se o 30kwh bateriji, kar se zdi vec kot dovolj.

Emobi ::

Res je, ker včeraj sem prevozil s 30 kWh baterijo 200 km in mi je ostala še četrtina rezervoarja.

vostok_1 ::

Aptera ...no plans to die again?
Don't count on it.

Gre za ekstremen primer function over form.

Če bo že kdo znal kaj narediti je to Smart.
Vsi ostali so nesposobni.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

BigWhale ::

Problem Smarta je predvsem cena. Trenutno te pride z minimalno opremo (BT, predal spredaj, ...) vec kot 25 jurjev, baterija je tolk svoh, da o kaksni malo daljsi poti sploh ne mores racunati. S 30kWh baterijo bo sicer vec dosega bo pa kakih pet jurjev drazji in za mestni avto s katerim ne delas nekih blaznih kilometrov je to kr zlo drago.

kow ::

Se strinjam glede cene. Zakaj 5 jurjev? Imas kaksno informacijo?

BigWhale ::

Bolj je blo misljeno "pet jurjev" in je nek guesstimate. :)

hammock ::

Nekaj stevilk okoli EV in njihovih energetskih bilanc.
Povzetek: tudi ce je vsa elektrika iz premoga, kar je worst case, je CO2 emisija EV enaka ucinkovitemu bencinarju. Brez ostalega sranja, ki pride iz izpuha le tega.

kow ::

Glede ekoloskosti EV je potrebno poznati tudi Jevonsov "paradoks".

Jevons paradox @ Wikipedia
Khazzoom%E2%80%93Brookes postulate @ Wikipedia

Ker bo cena km voznje cenejsa, bodo ljudje naredili vec kilometrov.

hammock ::

kow je izjavil:

Glede ekoloskosti EV je potrebno poznati tudi Jevonsov "paradoks".

Jevons paradox @ Wikipedia
Khazzoom%E2%80%93Brookes postulate @ Wikipedia

Ker bo cena km voznje cenejsa, bodo ljudje naredili vec kilometrov.

V povprecju bodo najbrz res naredili vec km ja. Vprasanje je koliko - jaz osebno se ne bi vec vozil, tudi ce bi me stalo 50% manj kot zdaj. Ze zdaj mi voznja ne predstavlja nekega blaznega stroska, plus ze tako prezivim prevec casa v avtu. Upam si spekulirat da v razvitem svetu ne bodo ljudje prevozili bistveno vec.

kow ::

Osebno vedno napolnim poln tank. Ampak pojdi na crpalko in opazuj koliko ljudi tanka za 20e. Vecina ljudi vozi manj kot 1h na dan in velika vecina bi se verjetno vozila vec, ce bi si lahko privoscila. Potem upostevaj se tiste, ki si bodo zaradi cenejsega kilometra sele tedaj privoscili avto itd.

roCkY ::

hammock je izjavil:

Nekaj stevilk okoli EV in njihovih energetskih bilanc.
Povzetek: tudi ce je vsa elektrika iz premoga, kar je worst case, je CO2 emisija EV enaka ucinkovitemu bencinarju. Brez ostalega sranja, ki pride iz izpuha le tega.

Neznano je "ostalo sranje" pri proizvodnji accujev.

Kakorkoli obrnemo EV-ji revolucija v trenutni obliki ne bodo nikoli. Kot sem že večkrat rekel pa so dobrodošli tudi s stališča, da se zmanjša monopol naftarjev oz. se vsaj kaže resna alternativa.
Govorit da so brezemisjski kot se jih propagira pa je neumnost in zavajanje. Sam imam zaenkrat 2 v redni uporabi 2 zadevi na elektriko in še en skuter zato,da mi ne smrdi in ne ropota. V SLO pač tankam lignit. In ja tudi EV-ja za na cesto bi vzel namesto dizla, če bi bilo na trgu nekaj kar bi mi ustrezalo pred dvema letoma. Pogon je kar se mene tiče le en fičer. Pri enih zadevah bol pri drugih manj pomemben.

hammock ::

Neznano je "ostalo sranje" pri proizvodnji accujev.

Neznano je recimo tudi sranje, ki se uporablja za fracking. Da o energetski smiselnosti le tega ne zgubljamo besed.

V primerjavi s pridobivanjem, transportiranjem, rafiniranjem nafte... so fabrike baterij kamilice.

Poleg tega, ko litij enkrat imas, ga nikoli ne vrzes stran. Vedno ga lahko recikliras, kar omogoci krozno ekonomijo (podobno kot svincene baterije danes, recimo). Nafto pa vzames in skuris, in je za vedno izgubljen resurs.

Gavran ::

Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

roCkY ::

Reciklaža litija se bo delal z nafto?

Gregor P ::

kow je izjavil:

Osebno vedno napolnim poln tank. Ampak pojdi na crpalko in opazuj koliko ljudi tanka za 20e.
Med njimi so lahko tudi hibridi, tam tudi napolniš poln tank z 20 ali 30 evri ;)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
««
701 / 1185
»»