» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
681 / 1133
»»

kow ::

Spock83 je izjavil:


Današnjim baterijam ne more veliko pasti cena. Tudi če je proizvodnja x 10.


Definiraj "veliko". 20 odstotkov je veliko?

telexdell ::

Spock83 je izjavil:



Današnjim baterijam ne more veliko pasti cena. Tudi če je proizvodnja x 10.

Če delaš po isti tehnologiji in iste izdelke potem imaš 100% prav. Z večanjem kapacitet in rastjo števila tovarn za izdelavo baterij bo v procesih sodelovalo več ljudi, kateri bodo za svojo tovarno iskali priložnosti kako postati konkurenčnejši od ostalih tovarn in bodo ljudje zato kupovali pri njih in ne od drugih. Vse to pa bo nujno privedlo do sprememb tehnologij in sprememb izdelka. Pri isti masi večja kapaciteta baterij in pri isti kapaciteti nižja cena. Pač, že nič kolikokrat potrjena zakonitost trga.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Spock83 ::

kow je izjavil:

Spock83 je izjavil:


Današnjim baterijam ne more veliko pasti cena. Tudi če je proizvodnja x 10.


Definiraj "veliko". 20 odstotkov je veliko?


Sem prebral eno izjavo od BMWja. Tudi oni niso definirali. Jim pa verjamem. Predvidevam, da se bodo cene gibale podobno ne glede na gostoto celice. Postopki izdelave se bodo morali poceniti.

WhiteAngel ::

telexdell je izjavil:

Spock83 je izjavil:



Današnjim baterijam ne more veliko pasti cena. Tudi če je proizvodnja x 10.

Če delaš po isti tehnologiji in iste izdelke potem imaš 100% prav. Z večanjem kapacitet in rastjo števila tovarn za izdelavo baterij bo v procesih sodelovalo več ljudi, kateri bodo za svojo tovarno iskali priložnosti kako postati konkurenčnejši od ostalih tovarn in bodo ljudje zato kupovali pri njih in ne od drugih. Vse to pa bo nujno privedlo do sprememb tehnologij in sprememb izdelka. Pri isti masi večja kapaciteta baterij in pri isti kapaciteti nižja cena. Pač, že nič kolikokrat potrjena zakonitost trga.


Če deluje prosti trg in če je tehnologija še dovolj nezrela. Pri baterijah nisem prepričan. Poglej si procesorje in druge čipe, koliko malo napredka je bilo v zadnjih 10 letih. Nekaj je bilo narejenega pri kapaciteti SSD-jev, ostalo pa ubogo in zelo daleč od Moorove napovedi.

Utk ::

Izdelava celic se bo morala premaknit k izdelavi baterije, ta pa najbolje, da je čim bližje izdelavi celega avta. To je že Musk izračunal. Morda je bedak za koga, ampak tu se ni zmotil.

Spock83 ::

telexdell je izjavil:

Spock83 je izjavil:



Današnjim baterijam ne more veliko pasti cena. Tudi če je proizvodnja x 10.

Če delaš po isti tehnologiji in iste izdelke potem imaš 100% prav. Z večanjem kapacitet in rastjo števila tovarn za izdelavo baterij bo v procesih sodelovalo več ljudi, kateri bodo za svojo tovarno iskali priložnosti kako postati konkurenčnejši od ostalih tovarn in bodo ljudje zato kupovali pri njih in ne od drugih. Vse to pa bo nujno privedlo do sprememb tehnologij in sprememb izdelka. Pri isti masi večja kapaciteta baterij in pri isti kapaciteti nižja cena. Pač, že nič kolikokrat potrjena zakonitost trga.


Se strinjam. Recimo malo boljši preskok bo, ko naš center odličnosti nizkoogljične tehnologije pljunil ven baterije. Dvojna gostota, pri enaki velikosti. Cena pa bo odvidna od konkurence.

froffr ::

Spock83 je izjavil:

ko naš center odličnosti nizkoogljične tehnologije pljunil ven baterije. Dvojna gostota, pri enaki velikosti.


Zakaj ne bi šli raje na turbo kvantno nano twin turbo vibranium tehnologijo? Nizkoogljični lobij?

Spock83 ::

froffr je izjavil:

Spock83 je izjavil:

ko naš center odličnosti nizkoogljične tehnologije pljunil ven baterije. Dvojna gostota, pri enaki velikosti.


Zakaj ne bi šli raje na turbo kvantno nano twin turbo vibranium tehnologijo? Nizkoogljični lobij?


Center že ima baterije. Samo so potrebna še leta in leta testiranja.

telexdell ::

WhiteAngel je izjavil:


Če deluje prosti trg in če je tehnologija še dovolj nezrela. Pri baterijah nisem prepričan. Poglej si procesorje in druge čipe, koliko malo napredka je bilo v zadnjih 10 letih. Nekaj je bilo narejenega pri kapaciteti SSD-jev, ostalo pa ubogo in zelo daleč od Moorove napovedi.

Ali obstaja v Evropi kakšna tovarna za LiOn baterije? Za Pb baterije jih je nekaj ducatov. Koliko je sploh namenskih tovarn za avtomobilske LiOn baterije na vsem svetu? Ne vem no- meni se trg in tehnologija avtomobilskih baterij zdi še precej v povojih in zato nezrela.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Emobi ::

Zakonitost prostega trga je tudi, da če obstaja veliko povpraševanje, so cene visoke. Zato se cena EV baterij še dolgo ne bo spustila, recimo pod 80 % današnjih cen, ker bo še dolgo povpraševanje večje od ponudbe. Proizvodnja EV-jev je danes komaj 6 % proizvodnje osebnih vozil.

Daj jype malo bolj preciziraj svoje tarče, ker ni razvidno, na koga meriš. :)

Emobi ::

No, zdaj se da pa tudi pri nas polniti 300 km (teoretično do 700 km) v pol ure.

https://oe.finance.si/8949083/Slovenija...

Ionity je skupno podjetje avtomobilskih velikanov BMW, Daimler, Ford in Volkswagen. Cilj podjetja je postavitev vseevropskega omrežja ultra hitrih polnilnic za električne avte oziroma high-power-charging (HPC).
Ob včerajšnjem zagonu so polnili električnega Audija e-tron s 150 kilovati. Prav tako lahko polnijo s 150 kilovati električni mercedes, porsche pa s 350 kilovati.

Včeraj pa so v Kopru začeli postavljati drugo Ionityjevo polnilnico v Sloveniji. Skupaj jih načrtujejo šest.

BigWhale ::

Emobi je izjavil:

No, zdaj se da pa tudi pri nas polniti 300 km (teoretično do 700 km) v pol ure.

https://oe.finance.si/8949083/Slovenija...


Super, a to pomeni se ena kartica za polnjenje in se ena clanarina? :>

J.McLane ::

Naj me kdo popravi če se motim, ampak te članarine so samo ugodnosti, da imaš cenejše polnjenje, vsi ti sistemi imajo tudi cenik brez članarine, ampak jasno nekolike višje cene.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

pegasus ::

Emobi je izjavil:

high-power-charging (HPC)
Oh joy ... še en pomen za kratico HPC ;((

Spock83 ::

BigWhale je izjavil:

Emobi je izjavil:

No, zdaj se da pa tudi pri nas polniti 300 km (teoretično do 700 km) v pol ure.

https://oe.finance.si/8949083/Slovenija...


Super, a to pomeni se ena kartica za polnjenje in se ena clanarina? :>


Ionity bo nekaj kar Tesla že ima. Na s Tukaj vidim, da bo kar cross-over kompatibilnost rfid kartic. Ali pa v najslabšem primeru vtakneš mastercard.

feryz ::

Emobi je izjavil:

No, zdaj se da pa tudi pri nas polniti 300 km (teoretično do 700 km) v pol ure.
Ufff, 12 avtov boš lahko natankal na uro!?
To pa je nekaj.
Če jih slučajno pride več na pumpo, bo tankal tisti z največ fitnesa.
A si zamislite, da je pri šestih pumpah čaka 30 ali več EV? Pa vsem se mudi.
Hmmm, bo treba počasi varnostnike zraven postaviti.

J.McLane ::

"Pump" je pač toliko kot je na cesti avtov, ko jih bo več bo tudi "pump" več.

Bi bilo zanimivo v Ilirski stati ob cesti in šteti EVje ki gredo mimo v eni uri, na nek lep sončen dan. Kaj bi videl? Morda kakšno nizozemsko Teslo?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

feryz ::

Pravzaprav je že kar nekaj te šare.
A samo Tesla obstaja med EV?
V naši ulici je ena S, en I3 in en Ionic. Pa je 20 bajt. Bogu iza nogu.

J.McLane ::

Koliko od teh se bo napotilo na morje na Krk? Drugače mimo Ilirske ni neke druge gužve, ki bi okupirala to polnilno postajo, lokalci tam ne bodo polnili, ker bo dražje kot doma.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

telexdell ::

feryz je izjavil:

Emobi je izjavil:

No, zdaj se da pa tudi pri nas polniti 300 km (teoretično do 700 km) v pol ure.
Ufff, 12 avtov boš lahko natankal na uro!?
To pa je nekaj.
Če jih slučajno pride več na pumpo, bo tankal tisti z največ fitnesa.
A si zamislite, da je pri šestih pumpah čaka 30 ali več EV? Pa vsem se mudi.
Hmmm, bo treba počasi varnostnike zraven postaviti.

Imam občutek, da bodo EV poleg vsega že znanega dodali še eno dobro stvar za človeštvo. Ljudem se bo moralo nehati nenehno nekam muditi.Torej bomo znova hiteli, kot smo hiteli pred avtomobili oz. ko smo se vozili s kočijami in parnimi lokomotivami. vsako pot si moral prej načrtovati in si nato vzeti čas, da si jo opravil. Ni bilo hipnih odločitev in s tem veliko manj nepotrebne logistike. S tem pa bo življenje postalo manj stresno in zato bolj bogato.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

nekikr ::

Kumbaja my lord, kumbaja, kumbaja my lord, kumbaja....si pozabil dodati ;)

nekikr ::

A se spomnite tiste warpijeve, da dinozavri nikoli ne bodo mogli, ker ne znajo, nimajo pojma, ne morejo, je nemogoče itd.?

No, takole se to dela, ko se tega loti nekdo, ki je resen. Pravilno ime, pravilni nadzor nad voznikom, pravilna označba kje sploh deluje itd.

J.McLane ::

Kaj ima to z električnimi vozili? Kaj ima to z avtonomno vožnjo?

Hands-free driving is still only possible on those geofenced roads if the driver is paying attention. The car determines this via a driver monitoring system--a camera mounted just above the steering wheel that uses gaze tracking to know if you're looking at the road ahead or not.


Naredili so pač malo bolj napreden geofanced Level 2 sistem, samo zato da voznik težje kaj zaje***
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

nekikr ::

1. Poimenovali so ga ustrezno in ne AutoPilot secured.
2. Voznika spremljajo kaj dela in ne z napisom tam nekje, da naj da roke na volan.
3. Zavedajo se omejitev in zato poskrbijo, da deluje le tam, kjer deluje. V nasprotju z Lvl 5 autonomy secured firmo.

Vsa poanta je v tem, da voznik česa ne zajebe. In dinozaver je to naredil tako, da deluje. Se pravi ni ovc spustil na cesto, da naj se pobijejo v zaletavanju v prikolice kamionov in istočasno vpil, da je ta Lvl5 AutoPilot secured. Majkemi.

Okapi ::

telexdell je izjavil:

Imam občutek, da bodo EV poleg vsega že znanega dodali še eno dobro stvar za človeštvo. Ljudem se bo moralo nehati nenehno nekam muditi.Torej bomo znova hiteli, kot smo hiteli pred avtomobili oz. ko smo se vozili s kočijami in parnimi lokomotivami. vsako pot si moral prej načrtovati in si nato vzeti čas, da si jo opravil. Ni bilo hipnih odločitev in s tem veliko manj nepotrebne logistike. S tem pa bo življenje postalo manj stresno in zato bolj bogato.

V resnici bo pa verjetno ravno obratno - ljudje bodo še bolj hiteli, da bodo nadomestili daljše postanke na polnilnica, in še bolj bodo nervozni, ker bo logistika potovanja bolj zapletena.

Okapi ::

nekikr je izjavil:

Vsa poanta je v tem, da voznik česa ne zajebe. In dinozaver je to naredil tako, da deluje. Se pravi ni ovc spustil na cesto, da naj se pobijejo v zaletavanju v prikolice kamionov in istočasno vpil, da je ta Lvl5 AutoPilot secured. Majkemi.
Nisem pa nikjer zasledil, da bi kdo preizkusil, kaj se zgodi, če se voznik ne odziva na opozorila, da mora prijeti za volan. Avto naj bi se ustavil, ampak kako, in kje?

BigWhale ::

telexdell je izjavil:

Torej bomo znova hiteli, kot smo hiteli pred avtomobili oz. ko smo se vozili s kočijami in parnimi lokomotivami. vsako pot si moral prej načrtovati in si nato vzeti čas, da si jo opravil. Ni bilo hipnih odločitev in s tem veliko manj nepotrebne logistike. S tem pa bo življenje postalo manj stresno in zato bolj bogato.


:)))) Ne, nihce ne bo pocel tega. Noben ne bo reku: "Uf, se dobr, da se bom na XY plac vozil pol ure dalj kot sicer, bom zato manj stressed out!" :D

Okapi je izjavil:

Nisem pa nikjer zasledil, da bi kdo preizkusil, kaj se zgodi, če se voznik ne odziva na opozorila, da mora prijeti za volan. Avto naj bi se ustavil, ampak kako, in kje?


Nissanov pro pilot vklopi vse smernike in se pocasi postavi na rob ceste in ustavi. Mogoce clo poklice na pomoc. Se pa prej res potrudi, da te zbudi. :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

kow ::

Okapi je izjavil:


V resnici bo pa verjetno ravno obratno - ljudje bodo še bolj hiteli, da bodo nadomestili daljše postanke na polnilnica, in še bolj bodo nervozni, ker bo logistika potovanja bolj zapletena.


V resnici bo verjetno se popolnoma drugace. Z enim polnenjem bos naredil vec kot 1000km, cena potovanja bo nizka. Zaradi avtonomne voznje si vecina sploh ne bo lastila avtomobila in bodo preko aplikacije vedno narocili avto, ki jim ustreza. Ljudje bodo imeli manj skrbi (ni tehnicnega, ne rabis mehanika itd.),
in vedno dovolj prtljaznega prostora. 2050?

nekikr ::

Okapi je izjavil:

nekikr je izjavil:

Vsa poanta je v tem, da voznik česa ne zajebe. In dinozaver je to naredil tako, da deluje. Se pravi ni ovc spustil na cesto, da naj se pobijejo v zaletavanju v prikolice kamionov in istočasno vpil, da je ta Lvl5 AutoPilot secured. Majkemi.
Nisem pa nikjer zasledil, da bi kdo preizkusil, kaj se zgodi, če se voznik ne odziva na opozorila, da mora prijeti za volan. Avto naj bi se ustavil, ampak kako, in kje?


If the ADAS system senses the driver is sleeping or not paying attention, it sends visual warnings, including a light bar on the steering wheel, and then audio warnings. If the system determines that the driver is no longer responsive, it will activate a safety protocol to bring the vehicle to a controlled stop.

"If the driver is unable or unwilling to take control of the wheel (if, for example, the driver is incapacitated or unresponsive), Super Cruise may determine that the safest thing to do is to bring the vehicle slowly to a stop in or near the roadway, and the vehicle's brakes will hold the vehicle until overridden by the driver."


Zaradi avtonomne voznje si vecina sploh ne bo lastila avtomobila in bodo preko aplikacije vedno narocili avto, ki jim ustreza.

To vse obstaja že desetletja, pa ljudje še vedno ne kličejo taksijev ampak si kar lepo lastijo lastno vozilo. Če niso ravno odgovorno pijani.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

Okapi ::

nekikr je izjavil:

Okapi je izjavil:

nekikr je izjavil:

Vsa poanta je v tem, da voznik česa ne zajebe. In dinozaver je to naredil tako, da deluje. Se pravi ni ovc spustil na cesto, da naj se pobijejo v zaletavanju v prikolice kamionov in istočasno vpil, da je ta Lvl5 AutoPilot secured. Majkemi.
Nisem pa nikjer zasledil, da bi kdo preizkusil, kaj se zgodi, če se voznik ne odziva na opozorila, da mora prijeti za volan. Avto naj bi se ustavil, ampak kako, in kje?


If the ADAS system senses the driver is sleeping or not paying attention, it sends visual warnings, including a light bar on the steering wheel, and then audio warnings. If the system determines that the driver is no longer responsive, it will activate a safety protocol to bring the vehicle to a controlled stop.

"If the driver is unable or unwilling to take control of the wheel (if, for example, the driver is incapacitated or unresponsive), Super Cruise may determine that the safest thing to do is to bring the vehicle slowly to a stop in or near the roadway, and the vehicle's brakes will hold the vehicle until overridden by the driver."

Ja, saj pravim, avto se ustavi, ampak bi bilo zanimivo videti, kako je to videti v praksi.

telexdell ::

BigWhale je izjavil:



:)))) Ne, nihce ne bo pocel tega. Noben ne bo reku: "Uf, se dobr, da se bom na XY plac vozil pol ure dalj kot sicer, bom zato manj stressed out!"


Enostavno bomo vedeli, da pač lahko dnevno narediš le toliko poti v nekem časovnem okviru. Če bi pa rad z EV opravil še delček več poti (katero z ICE opraviš npr. v 5.min), boš pač za to porabil nesorazmerno več časa (čakanje na prazno polnilnico, polnjenje avta...). Ker se ti to časovno ne bo splačalo te poti tisti dan pač ne boš opravil. Tako boš manj hitel in živel manj stresno.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

BigWhale ::

Torej, nova pisarna brez papirja? :>

J.McLane ::

Toyota je predstavila svoje plane za baterijsko električna vozila:
https://global.toyota/en/newsroom/corpo...
v PDF-ju je veliko podrobnosti glede njihove e-TNGA platforme, ki bo skupna še s Subarujem in Suzukijem. 2020 naj bi predstavili 10 različnih modelov za globalni trg. e-TNGA naj bi omogočala veliko fleksibilnosti, FWD, RWD in AWD, spremenljiva medosna razdalja, širina vozila in previsi, 3 različne moči motorjev. V glavnem, vsak model bodo lahko postavili na to skupno platformo.



in še nekaj o sodelovanje s Subarujem:
https://global.toyota/en/newsroom/corpo...

Glede tistih malih električnih zadev z zamenjljivimi baterijami pa ne vem točno kam ciljajo, slogan "future is slow" in neko povezavo z italijanskim "slow food"?????



Tale i-Road ni napačna zadeva, ampak omejitev 60 kmh in range zgolj 50 km??? Tudi drugi mali jajček omejitev 60 kmh, kot da se po mestu (obvoznica, Celovška) nikjer ne pelješ hitreje od 60 kmh???
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

MisterM ::

Dobili smo najhitrejšo polnilnico za e-avte v Sloveniji, polni lahko z močjo do 65kW, ima priključke tako za AC kot DC polnjenja.

https://www.rtvslo.si/zivljenjski-slog/...

mikhaair ::

Hmmmm...kaj pa supercharger?

J.McLane ::

Kaj, a to je najhitrejša med hitrimi? Ker v Sloveniji obstaja že "ultra" hitra (IONITY) s 350 kW. :))
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

mertseger ::

MisterM je izjavil:

Dobili smo najhitrejšo polnilnico za e-avte v Sloveniji, polni lahko z močjo do 65kW, ima priključke tako za AC kot DC polnjenja.

https://www.rtvslo.si/zivljenjski-slog/...

Ni res imaš 18 Teslinih v Kozini, Ljubljani in Mariboru ki lahko polnijo s 120 kW.

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Če lahko na Teslinih polnilnicah polnijo le lastniki Tesel, potem na splošno gledamo nimamo vsi teh najhitrejših polnilnic. Ker sicer ima tudi vojska kje kakšne super polnilnice, pa na vodik itd. a tega ne štejemo ;)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

VaeVictis ::

BTW, nekaj časa se je govorilo, kako lahko je prepričati ljudi v večstanovanjskih hišah, da se napelje električna napeljava in ure za električne polnilnice za EV vozila.

Če vas spoštovane sogovornike zanima pa realnost, pa poglejte naslednjo temo na Slo-Tech portalu.

Večstanovanjska stavba - razmišljanje

J.McLane ::

Ko si bo 75% stanovalcev zaželelo EV, problema ne bo, to bo tam leta 2030. Do takrat bodo pač kupci drugi, ki možnost polnjenja imajo, ponudba EVjev bo itak še ene 10 let premajhna da bi bil to kar na enkrat avto za vse.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

kow ::

Tezko je predvideti kako bo v praksi. Morda bos filal, ko bos "na fitnesu" in bo to dovolj.

bambam20 ::

MisterM je izjavil:

Dobili smo najhitrejšo polnilnico za e-avte v Sloveniji, polni lahko z močjo do 65kW, ima priključke tako za AC kot DC polnjenja.

https://www.rtvslo.si/zivljenjski-slog/...



Naslov je napačen. Najhitrejša polnilnica v KRanju.

Sicer je pa takšna polnilnica v resnici počasna, glede s kakšno hitrostjo omogočata polnjenje Audijev E-tron in Tesla model 3.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Emobi ::

MisterM je izjavil:

Dobili smo najhitrejšo polnilnico za e-avte v Sloveniji, polni lahko z močjo do 65kW, ima priključke tako za AC kot DC polnjenja.

https://www.rtvslo.si/zivljenjski-slog/...


Tile fantje iz Implere nimajo pojma, kaj dela njihova konkurenca, ker ima Ionity pri nas 350 kW polnilnice. Res sicer trenutno samo štiri, vendar pa implerine polnilnice že dolga leta(!) ne delujejo, oziroma na njihovih famoznih polnilnicah deluje samo šuko vtičnica! Res pa je, da zadnje čase to 'rahlo' pomanjkljivost odpravljajo. Govorim iz prve roke, ker sem to lani preverjal v Zrečah, Žužemberku in Dolenjskih Toplicah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

Nikec3 ::

Toyota je končno ugotovila, da bodo morali iti tudi v BEV segment. Ampak pazi to - njihova strategija predvideva, da bodo leta 2050 v svojem prodajnem miksu še vedno imeli samo 10% BEV-jev.

https://insideevs.com/news/353600/toyot...

Oni še vedno na veliko stavijo na PHEV, čeprav po vseh trgih BEV-ji jemljejo tržni delež PHEV-om. Kateri idiot njim dela strategijo?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Gregor P ::

Vsaj v Sloveniji je videti, da je strategija prava; hibridni kamorkoli pogledaš8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Nikec3 ::

Gregor P je izjavil:

Vsaj v Sloveniji je videti, da je strategija prava; hibridni kamorkoli pogledaš8-)

Kako prosim? Na cesti redno videvam Nissan Leafe, medtem ko plug-in hibridov bolj malo. Tudi ko gledaš trende drugje je jasno vidno, da BEV-ji izpodrivajo PHEV-je. Še HEV je bolj privlačna stvar od PHEV-ja.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

J.McLane ::

Nikec3 je izjavil:

Toyota je končno ugotovila, da bodo morali iti tudi v BEV segment. Ampak pazi to - njihova strategija predvideva, da bodo leta 2050 v svojem prodajnem miksu še vedno imeli samo 10% BEV-jev.

https://insideevs.com/news/353600/toyot...

Oni še vedno na veliko stavijo na PHEV, čeprav po vseh trgih BEV-ji jemljejo tržni delež PHEV-om. Kateri idiot njim dela strategijo?


Ta strategija je bila narejena leta 2017, je še en graf kjer je narisano koliko so podcenjevali EV market. Pač, nič posebnega, vsaj ne dajejo lažnih obljub kot nekateri.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gregor P ::

Nikec3 je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Vsaj v Sloveniji je videti, da je strategija prava; hibridni kamorkoli pogledaš8-)

Kako prosim? Na cesti redno videvam Nissan Leafe, medtem ko plug-in hibridov bolj malo. Tudi ko gledaš trende drugje je jasno vidno, da BEV-ji izpodrivajo PHEV-je. Še HEV je bolj privlačna stvar od PHEV-ja.

To ti najbrž vidiš sam te za izposojo. Jaz sicer govorim o navadnih hibridih, teh vidim vse polno naokoli, vsak dan več. Kmalu bodo preplavili vso Slovenijo. Potem pa bomo videli, če se bodo Slovenci tako kot za hibride ogreli tudi za EV.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Nikec3 ::

Gregor P je izjavil:

Nikec3 je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Vsaj v Sloveniji je videti, da je strategija prava; hibridni kamorkoli pogledaš8-)

Kako prosim? Na cesti redno videvam Nissan Leafe, medtem ko plug-in hibridov bolj malo. Tudi ko gledaš trende drugje je jasno vidno, da BEV-ji izpodrivajo PHEV-je. Še HEV je bolj privlačna stvar od PHEV-ja.

To ti najbrž vidiš sam te za izposojo. Jaz sicer govorim o navadnih hibridih, teh vidim vse polno naokoli, vsak dan več. Kmalu bodo preplavili vso Slovenijo. Potem pa bomo videli, če se bodo Slovenci tako kot za hibride ogreli tudi za EV.

Za HEV-je ne bom rekel, ker vem da je v Evropi vsak drugi Toyotin prodan avtomobil HEV. Ampak garantiram, da se PHEV-ji ne bodo prijeli na dolgi rok.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Gregor P ::

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
««
681 / 1133
»»