» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
664 / 1141
»»

LuiIII ::

Pravzaprav se mi že nekaj časa dozdeva, da EV-je rešujejo ravno majhne količine. Razlog za tako, na prvi pogled neintuitiveno trditev, je stanje in razvoj elektro infrastrukture, ki postaja glavni faktor pri sprejemanju EV. Če bi EV-je bruhali po nekaj milijonov na leto in bi za 75% lastnikov predstavljal EV prvi avto, potem bi imeli resne probleme od kje in kako priti do električne energije ter kako jo v takem obsegu priprljati v EV.
Če kdo misli, da se da elektro infrastrukturo kar na hitro upgradati in zgraditi, naj povem, da se projektiranje in izgradnja daljnovoda meri v desetletjih in da zamenjava transformatorskih postaj (smart grid ipd.) ni ravno mačji kašelj.

BigWhale ::

hammock je izjavil:

Vec moci je vedno bolje.


Vedno? Ne. Vec moci je bolje do neke mere, potem je pa samo strosek. Strosek za gume, registracijo, ...

Ce prihajas v situacije kjer 'je vec moci bolje za varno prehitevanje', pol bi se ze zdavnaj moral preseliti na dirkalisce.

Utk je izjavil:

Ampak problem je v količinah. Sam VW pravi, da več kot 200,000 kosov letno ne bo šlo.


Po mojem ni take krize s kolicino. 200.000 kosov je neka taka stevilka, ki za VW ni previsoka in po prvem letu lahko vidijo kak je odziv in kolk se bo teh avtov res prodal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

codeMonkey ::

Utk je izjavil:

Če bi bolj redno spremljal temo, bi nekaj (deset) strani nazaj opazil cene motorjev za m3, i3 in zoe, morda še kakšen. Cene so znotraj 100 evrov, m3 je najmočnejši, pa niti ne najdražji. Glede na to, da je jaguar ravno zunaj, audi etron pa še niti ne, bo treba počakat naslednjo generacijo, da bojo izenačili m3 glede tega. To pa ne bo v petih letih.



Mi ni potrebno spremljati teme, da bi vedel da mocnejsi motor prinese celo vrsto sprememb. Tudi menjavo baterije. Zadeve so vedno optimizirane v celi verigi (baterija, napeljava, inverter, motor) zato me cudi preprosta logika, da se pac samo motor zamenja in je zadeva koncana.

Napredek v razvoju se pa meri po moci motorja na ceno? Kdaj bodo pri Tesli izenacili Audija po drugih parametrih?

Wrop ::

Utk je izjavil:

bambam20 je izjavil:

Nikec3 je izjavil:


150 kW v električnem avtu ti da boljše pospeške kot 150 kW pri ICE-ju. Kaj bi še radi?


Ni res. Zakaj si zmišljuješ.

Ti pa res nerad izpuščaš priložnosti, da bi ostal tiho in ne izpadel neumen.
Seveda je res.



Če ima ta ID3 res 150 kW motor in potrebuje 8s od 0-100 km/h, potem je počasnejši od enega po moči primerljivega 150 kW ICE. (153 kW ICE ima 7,1 0-100 km/h).

Če na ta 150 kW EV motor obešiš še dodatnih par sto kil, se mora nekje poznati.

Utk ::

Mi ni potrebno spremljati teme, da bi vedel da mocnejsi motor prinese celo vrsto sprememb. Tudi menjavo baterije. Zadeve so vedno optimizirane v celi verigi (baterija, napeljava, inverter, motor) zato me cudi preprosta logika, da se pac samo motor zamenja in je zadeva koncana.

Sej ni nihče reku, da je taka logika. Ampak veliko baterijo rabiš, če hočeš 300-400 km dosega. Velika baterija stane. Če si že zapravil 10 jurjev za baterijo, očitno ne delaš poceni avta. Zakaj ne bi potem zapravil še jurja ali dva za elektroniko, ki spravi nekaj več moči do motorja. Ko se bojo baterije cenile, in če se ne bo cenila elektronika z njimi, bomo dobivali tudi švohnejše avte z velikimi baterijami. Trenutno pa niso smiselni.

MrNighthawk ::

Utk je izjavil:

Danes se kregamo ali je zoe, ki je za 10 jurjev precenjen glede na konkurenco, res dražji od cliota v celi življenjski dobi. Ioniq je itak cenejši, samo malo malo dosega ima. Kdor tu ne vidi napredka, in kje bomo čez 7 let, je pač neumen.

logično, da je napredek, ker se stvari razvija. Dejstvo pa je, da masa ljudi noče dražjega avtomobila od tistega za 15k, ker rabiš 5 minut za tankanje in 700km dometa. Niso vsi pripravljeni spremenit življenjskega stila, da bodo na vsakem koraku polnili avto, če ga ne morejo doma.

Spock83 je izjavil:

Najmocnejsa razlicia VW ID bo imela 5s do 100km.

a to je premalo?

Utk ::

Wrop je izjavil:


Če ima ta ID3 res 150 kW motor in potrebuje 8s od 0-100 km/h, potem je počasnejši od enega po moči primerljivega 150 kW ICE. (153 kW ICE ima 7,1 0-100 km/h).

Če na ta 150 kW EV motor obešiš še dodatnih par sto kil, se mora nekje poznati.


Najmocnejsa razlicia VW ID bo imela 5s do 100km.


Omejitev je v bateriji oz. elektroniki, ne motorju.

Dejstvo pa je, da masa ljudi noče dražjega avtomobila od tistega za 15k, ker rabiš 5 minut za tankanje in 700km dometa.

Hja, bomo videli kolk je ta masa pripravljena plačevat za ta luksuz, da napolniš v minuti za 700 km...Ko se bo prišparalo 2 jurja na gorivu letno, in se bolj udobno vozilio tistih 300-400 km, se masa lahko hitro premisli. Pa tudi se bo masa vprašala, če res rabi 2-3 avte pri bajti, ki naredijo 2000 km na dan.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Spock83 ::

MrNighthawk je izjavil:


Spock83 je izjavil:

Najmocnejsa razlicia VW ID bo imela 5s do 100km.

a to je premalo?


Ni premalo. Zato pa sem prednaročil ID. ;)

imagodei ::

Utk je izjavil:

Kdor tu ne vidi napredka, in kje bomo čez 7 let, je pač neumen.

Napredek vsekakor je. Ampak naslov teme, odprte pred 13 leti postavlja vprašanje v sedanjiku - torej prvenstveno za tisti čas, v drugem planu pa denimo za vsakokratno sedanjost. Vendar, če sodimo splošno vprašanje "Zakaj so električni avtomobili prava stvar" po tem, kako se je avtor in večina zagovornikov el. avtov lotila argumentacije, potem je jasno, da se vprašanje nanaša na generalno občestvo. Ampak, vprašanje ne zdrži: A) danes el. avtomobil še ni prava stvar, B) pred 13 leti el. avto zagotovo ni bil prava stvar, C) nekoč el. avto bo prava stvar - in takrat bodo vse te debate, ki jih imamo, na mestu.

Do takrat pa navdušenci in early adopterji lahko argumente, zaradi katerih se jim el. avto zdi "prava stvar", zreducirajo na: I like it and I want it.

;)
- Hoc est qui sumus -

Utk ::

Lahko, ni jim pa treba. Pred 13 leti je bil prava stvar za 0,1 procent, 2013 za 0,5 2018 za 1,5, čez 7 let za vsaj 30. Itd.

Magic1 ::

Pa še z dodatkom, da tudi oni nočejo plačati za EVje in ga zato nihče od njih nima. Ali imamo tukaj folk na minimalcu, ali samo radi mlatijo prazno slamo. Zdaj ko je model 3 dobavljiv v EU, je Warpi kar izginil, ko bi se lahko na polno hvalil...

Utk je izjavil:

Lahko, ni jim pa treba. Pred 13 leti je bil prava stvar za 0,1 procent, 2013 za 0,5 2018 za 1,5, čez 7 let za vsaj 30. Itd.

Sej to že skeptiki že žnj let pripovedujemo, da bo možno nekoč to prava stvar. Ziher pa ne v nasljednjih desetih letih za 50%+ prebivalstva.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

codeMonkey ::

Utk je izjavil:

Mi ni potrebno spremljati teme, da bi vedel da mocnejsi motor prinese celo vrsto sprememb. Tudi menjavo baterije. Zadeve so vedno optimizirane v celi verigi (baterija, napeljava, inverter, motor) zato me cudi preprosta logika, da se pac samo motor zamenja in je zadeva koncana.

Sej ni nihče reku, da je taka logika. Ampak veliko baterijo rabiš, če hočeš 300-400 km dosega. Velika baterija stane. Če si že zapravil 10 jurjev za baterijo, očitno ne delaš poceni avta. Zakaj ne bi potem zapravil še jurja ali dva za elektroniko, ki spravi nekaj več moči do motorja. Ko se bojo baterije cenile, in če se ne bo cenila elektronika z njimi, bomo dobivali tudi švohnejše avte z velikimi baterijami. Trenutno pa niso smiselni.


Velika baterija, kot pravis, se ne pomeni velik praznilni tok.

imagodei ::

Utk je izjavil:

Spet mal blodiš, a? Za avto se ne maksimalno zakreditira, sploh pa ne za avto za 15 jurjev. To so osnove. Ni čudno, da nekateri nikoli ne prilezejo do avtov za 20, 25.
Pa ne rečem da to folk ne dela, seveda dela, samo pravim da je neumno.

Saj ni res, pa je...

Ti že ves čas želiš uvalit, da se nekdo maksimalno zakreditira za avto, čeprav o tem nikoli ni bilo govora. BW ti je recimo jasno povedal, da človek ima npr. 250€ za plačevanje obroka za kredit, nima pa 350€. Ampak to ne pomeni nujno, da se maksimalno zakreditira, pomeni, da je preračunal, da si 250€ lahko privošči. 350€ pa pač ne, because reasons. Lahko je razlog tudi ta, da ne dobi kredita na banki za tak znesek, da bi to pomenilo 350€ mesečne anuitete, to je res. Mogoče bi mu ga odobrili v znesku za mesečni obrok 300€; ampak se je na koncu pametno odločil, da bo vzel avto za mesečni obrok 250 ali 200 €. Ker se pač zaveda, da so še drugi predvideni in nepredvideni stroški. Whatever.

Skratka, da se nekdo za 15k vreden avto zakreditira maksimalno, si se izmislil ti. Poanta je bila samo, da nekdo oceni, da mu je 15k€ vreden avto dosegljiv, 35k€ vreden avto pa pač ne.
- Hoc est qui sumus -

RedDrake ::

hammock je izjavil:


Zavarovanje gor ali dol, pri elektricnem pogonu ni razloga da bi imel svoh avto, ker 100kW ali 200kW motor porabita enako*.

Jaz imam zdaj 81kW, pa sem fejst nesrecen :)) Ce je clovek dosti na lokalnih cestah je ze dobro imeti moc, da lahko varno prehitevas traktorje in podobno.

Samo delno res.
200kW+ vozila potrebujejo precej specifike na podvozju, da se amaterji ne pobijajo v vsakem tretjem ovinku. Sploh če je zraven zadnji pogon.
Sem imel priliko preizkusiti na lastni koži.
Imam ICE z okoli realnimi 215kW (leta so ga malce zdelala in je uradnih 228kW samo na papirju).
Ko sem avto kupil (rabljen 12 let star) je imel gor dve leti stare amortizerje, fedre, puše, ter še nekaj novih kosov na podvozju. Se mi je zdelo fino.
Ampak avto je bil relativno slab v ovinkih in razen v idealnih pogojih kljub elektroniki presneto nevaren (recimo torque steer je poskusil kar iztrgat volan iz rok).
Sem naredil raziskavo in ugotovil da je prejšnji lastnik škrtaril in ko so menjali podvozje je gor obesil stvari od 135kW izvedbe.
Sem uredil menjavo vseh kosov s pravimi in se avto pelje kot se mora. Sedaj gre čez ovinke kot po tračnicah.

Pa če odmislimo specifiko kaj vse mora biti dražje na vozilu z dvojno močjo, je tu še to, da je večja moč avtomatsko bolj nevarna. Kar je direkten razlog zakaj je osnovno zavarovanje (kjer vrednost vozila nima vpliva) vezano na moč. Več moči == več nesreč.

Pa traktorje smo varno prehitevali s 43kW ICE-ti s petimi študenti + prtljago. Drugo je če prehitevaš vsakega ki gre 5km/h manj od omejitve. Tam pa res samo 200kW+ pomaga, ja ...

fikus_ ::

"Kdor tu ne vidi napredka, in kje bomo čez 7 let, je pač neumen."


Za Utk smo vsi neumni, ki ne mislimo kot on! Varjami, da tudi najbolj pametni na svetu ne vedo, kje bodo čez 7 let, samo predvidevajo! In tisti, ki najbolje predvidijo, so lahko med bogatejšimi na tej zemljici. Ti vsekakor nisi ne eno in ne drugo.

Že par strani ti skušamo dopovedati, da si povprečna Micka/Janez ne more kupiti EV, ker ni v tem trenutku toliko finančno zmožen! Tudi ti nimaš tako opevanega EV, čeprav je TCO boljši od ICE!

imagodei ::

Utk je izjavil:

Lahko, ni jim pa treba. Pred 13 leti je bil prava stvar za 0,1 procent, 2013 za 0,5 2018 za 1,5, čez 7 let za vsaj 30. Itd.

Teh 30% si potegnil iz riti.

Ampak moja poanta je, da dokler ne bo objektivno prava stvar za vsaj znaten delež srednjega sloja, je to by definition prava stvar samo za premožnejše early adopterje na podlagi njihovih osebnih mnenj, ki so pripravljeni za statusni simbol požreti tudi porodne težave. In ki imajo v garaži hkrati še 1-2 ICE-ja, kadar se je treba peljat kam bolj daleč, pa bolj kamot.
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

celada ::

BigWhale je izjavil:

hammock je izjavil:

Vec moci je vedno bolje.


Vedno? Ne. Vec moci je bolje do neke mere, potem je pa samo strosek. Strosek za gume, registracijo, ...

Ce prihajas v situacije kjer 'je vec moci bolje za varno prehitevanje', pol bi se ze zdavnaj moral preseliti na dirkalisce.

Utk je izjavil:

Ampak problem je v količinah. Sam VW pravi, da več kot 200,000 kosov letno ne bo šlo.


Po mojem ni take krize s kolicino. 200.000 kosov je neka taka stevilka, ki za VW ni previsoka in po prvem letu lahko vidijo kak je odziv in kolk se bo teh avtov res prodal.


200k/letno je vec kot prodajo npr passatov v evropi. To ni malo za nobenega proizvajalca.

mikhaair ::

Kje bodo pa bateriji nabavili? Ker v letu 2020 verjetno ne bo baterij za vse napovedane modele. Audiju jih za letos zmanjkuje. Verjetno MB-u tudi ni enostavno. Hyundai in Kia tudi nimata na voljo vec kot za omejeno proizvodnjo.

RedDrake ::

Tule so samo napovedane fabr'ke v EU.
za 2020 je v EU napovedana produkcija nekje okoli 30GWh, kar je enako kot trenutno Teslina GF1. V Aziji bo produkcije še mnogo mnogo več.
Analize kažejo, da bo letna produkcija v 2020 bojda že krepko nad 350GWh. VW je odobril za skoraj $50B pogodb za dobavo baterij za prihajajoča leta. Velikost velikih bo počasi prišla do izraza.
Tesla zna biti z vsakim letom bolj pomaknjena v nišo "performance" EVjev. S čimer ni nič narobe. Samo mislim da se globalna "dominacija" pač ne bo zgodila. Ne v 2020 kot tudi ne v 2025 ali 2030.

Magic1 ::

Kako bo šla Tesla v performance, če imajo desetletje star performance avto in ceneno noviteto. Denar za razvoj pa že konkretno klestijo. Izgleda kot da so zašli.
Magic

mikhaair ::

Ampak, tukaj se je vedno omenjalo, da ni kapacitet. Vsi ze imajo sklenjene pogodbe za prihodnost. Kitajci, Toyota, Tesla ima svoje. Za nadzor nad surovinami so borijo kitajci oz. ga imajo. Nemci pa so malo stisnjeni v kot. Jaz dvomim, da ima danes VW zagotovljene dobave baterij za napovedane ID-je v 2020.

Magic1 ::

Samo Kitajska mora tudi sebe elektrificirat. Verjetno bo večina materiala kar tam ostalo. Kitajci niso več reveži, v mestih so cene že višje kot pri nas (raje ne govorimo o dolgu, sam to nima veze dokler ne bo počilo).
Magic

Utk ::

Ampak to ne pomeni nujno, da se maksimalno zakreditira, pomeni, da je preračunal, da si 250€ lahko privošči. 350€ pa pač ne, because reasons.

Kako si bo pa potem bencin privoščil vsak mesec?

Teh 30% si potegnil iz riti.

Jasno. Tudi v moji riti je več pameti kot v nekaterih glavah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Magic1 ::

Bencin lahko nekako prilagodiš. Se manj voziš, varčneje, več ljudi v avtu... Kreda je pa fiksna(še prej celo višja).
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Utk ::

Že par strani ti skušamo dopovedati, da si povprečna Micka/Janez ne more kupiti EV, ker ni v tem trenutku toliko finančno zmožen! Tudi ti nimaš tako opevanega EV, čeprav je TCO boljši od ICE!

A se ti zdita trenutno povprečna Micka in Janez strašno pametna? Tu imamo en drugega za bedaka, zakaj misliš, da je zunaj na cesti kaj drugače?

Magic1 je izjavil:

Bencin lahko nekako prilagodiš. Se manj voziš, varčneje, več ljudi v avtu... Kreda je pa fiksna(še prej celo višja).

V teoriji, v praksi pa ni tako. Prej se bo folk odpovedal marsičemu drugemu.

200k/letno je vec kot prodajo npr passatov v evropi. To ni malo za nobenega proizvajalca.

To je res, vseeno je pa malo za dober EV.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

imagodei ::

Utk je izjavil:

Ampak to ne pomeni nujno, da se maksimalno zakreditira, pomeni, da je preračunal, da si 250€ lahko privošči. 350€ pa pač ne, because reasons.

Kako si bo pa potem bencin privoščil vsak mesec?

Zakaj se delaš neumnega no?

Vsakdo si sam zariše črto, do kam je še sposoben iti. In med obrokom kredita za avto, ki stane 15k€ ter obrokom kredita za avto, ki stane 25k€ je morda nepremostljiva razlika. Tudi ob upoštevanju stroška za bencin. Mnogi pa kupujejo tudi rabljene avtomobile. Razlika med 5-10k€ vrednim rabljenim avtom in 25k€ vrednim avtom je še toliko večja.
- Hoc est qui sumus -

Magic1 ::

Seveda se bodo premožnejši odpovedali prej maričemu drugemu, samo za tiste pod povprečno plačo pa so možnosti dosti bolj omejene in teh je večina v Sloveniji.
Magic

J.McLane ::

Magic1 je izjavil:

Bencin lahko nekako prilagodiš. Se manj voziš, varčneje, več ljudi v avtu... Kreda je pa fiksna(še prej celo višja).


Bencin je nekaj kar je kar konstanten strošek in se ga ne da kaj dosti prilagajati. Oziroma če si ga primoran prilagajati, potem je očitno še tisti nizki obrok 250€ previsok. In imaš ptem kaj, avto v garaži v službo se voziš s sodelavcem, temu se reče da si se že v štartu zakalkuliral in nima veze če imaš EV z obrokom 350 € ali ICE z obrokom 250 € + 120 € bencina.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Magic1 ::

Jao ste trdi. Če ti zagusti, imaš možnosti, kjer lahko privarčuješ tudi več kot polovico na bencinu (seveda s določenim odrekanjem). Pri kreditu si zacementiran, da boš plačal. Sam nekteri živijo v rožicah in gre vedno vse po planih.
Avto lahko porabi 7l na 100km, lahko pa 4l, če si pripravljen opimalno vozit. Samo kot en primer, da ne govorim o več ljudeh v avtu. Če ostaneš brez službe, lahko tudi stoji in ni nobenih dodatnih stroškov nekaj mesecev.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

RedDrake ::

mikhaair je izjavil:

Ampak, tukaj se je vedno omenjalo, da ni kapacitet. Vsi ze imajo sklenjene pogodbe za prihodnost. Kitajci, Toyota, Tesla ima svoje. Za nadzor nad surovinami so borijo kitajci oz. ga imajo. Nemci pa so malo stisnjeni v kot. Jaz dvomim, da ima danes VW zagotovljene dobave baterij za napovedane ID-je v 2020.

Za 100.000 vozil letno, ki bodo imeli povprečno nekje okoli 50kWh vsak rabiš 5GWh produkcije.
Toliko nove produkcije se v EU odpira letos. Naslednje leto še mnogo mnogo več. EU fabrk EVjev ni ravno veliko.
Kapacitete ni bilo 2014, 2016 so bile prve velikopotezne napovedi, 2018 se je to počasi začelo uresničevati, 2020 bo v polnem zagonu.
No, če poslušaš W1 je tudi letos ni in je nikol ne bo. Čeprav je trenutno odprtih 70+ gigafab'rk (tovarn z več kot 1GWh kapacitete) in so v bližnji prihodnosti odprtja XXGWh in celo XXXGWh tovarn.

J.McLane ::

Magic1 je izjavil:

Jao ste trdi. Če ti zagusti, imaš možnosti, kjer lahko privarčuješ tudi več kot polovico na bencinu (seveda s določenim odrekanjem). Pri kreditu si zacementiran, da boš plačal. Sam nekteri živijo v rožicah in gre vedno vse po planih.
Avto lahko porabi 7l na 100km, lahko pa 4l, če si pripravljen opimalno vozit. Samo kot en primer, da ne govorim o več ljudeh v avtu. Če ostaneš brez službe, lahko tudi stoji in ni nobenih dodatnih stroškov nekaj mesecev.


Ne vem no, na porabo ne moreš kaj dosti vplivat, razen če si navajen divjat po AC in se sedaj pač umiriš. V prometu ko itak na šiht voziš v koloni pa ni kaj dosti za naredit.

Če ostaneš brez službe imaš na avtu, ki je vreden 20k € vsak mesec za ca. 250 € izgube, tudi če ti stoji v garaži. Na EV boš imel še več izgube, ampak ne glede na obe situaciji če bi ostal brez mesečenega dohodka bi itak oba avta prodal pa naj bo obrok 250 € ali 350 €.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

bambam20 ::

Spock83 je izjavil:

Najmocnejsa razlicia VW ID bo imela 5s do 100km.



Najmočnejši ID ne bo imel 5 s do 100 km/H z 150 kw.

Utk je izjavil:


Ti pa res nerad izpuščaš priložnosti, da bi ostal tiho in ne izpadel neumen.
Seveda je res.


NI res. ZDajle ti lahko prilepim sem avto z 150 kw, ki ima precej boljši pospešek in tega ID-ja nažge po celotni črti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Spock83 ::

Kdo pa je rekel da bo različica z največjo baterijo imela samo 150kw?

bambam20 ::

Spock83 je izjavil:

Kdo pa je rekel da bo različica z največjo baterijo imela samo 150kw?



Trololo no. Itak bo imel najmočnejši ID3, da bo dosegel 5 sekund do 100 km/H 300 konjev oz. še malo več.

jernejl ::

J.McLane je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Bencin lahko nekako prilagodiš. Se manj voziš, varčneje, več ljudi v avtu... Kreda je pa fiksna(še prej celo višja).

Bencin je nekaj kar je kar konstanten strošek in se ga ne da kaj dosti prilagajati

Seveda se ga da prilagajati. Takrat ko imaš službo, ga lahko porabiš več, takrat ko je nimaš, pa manj ali nič. Nekdo je izgubil službo in je za nekaj mesecev odjavil avtomobil, dokler ni našel druge službe. Kredita ne moreš kar odjaviti.

Spock83 ::

bambam20 je izjavil:

Spock83 je izjavil:

Kdo pa je rekel da bo različica z največjo baterijo imela samo 150kw?



Trololo no. Itak bo imel najmočnejši ID3, da bo dosegel 5 sekund do 100 km/H 300 konjev oz. še malo več.


Torej za mene bo 150kW perfekten.

J.McLane ::

Kaj za boga si se pa sedaj upičil v te konje, poglej v kataloge vozil ki obstajajo, nima smisla ugibat koliko bo imel ID s 150 kW do stotice.

Imaš Hyundai Kono s 150 kW motorjem in gre do stotice v 7,6s (izmerjeno 7,7s) , verzija s 100 kW motorjem pa v 9,7s. Bencinska verzija z 88 kW ima 10,9s, i30 fastback z 1.4 TGDI 103 kW ima 9,8 s do stotice, pa ima i30 1300 kg Kona EV pa 1600 kg.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gregor P ::

Dosedaj nas vsaj večina ni rabila 3 sek do 100 km/h oz. so bili pospeški res zadnja stvar, ki nas je zanimala pri nakupu vozila (razen seveda, če smo dejansko hoteli kupiti športno vozilo); zdaj naj bi kar naenkrat vsi bili na čisto visokih obratih in kupovali vozila, ki imajo vsaj 5 sek do 100 km/h?!?8-O
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

bambam20 ::

J.McLane je izjavil:

nima smisla ugibat koliko bo imel ID s 150 kW do stotice.


Piše v prispevku , da bo potreboval 8 sekund.

Machete ::

Zakaj tako dolgo? Moj jaja karavan dizel ima manj.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Wrop ::

Verjeno mora biti pomota. Nissan Leaf doseže 0-100 km/h s 110 kW (150 hp) v 8 sekundah. Kar je lep rezultat. 150 kW bi moral priti pod 7 z lahkoto.

J.McLane ::

Vse je odvisno od mase vozila, pa še od česa drugega (elektromotorji in prenosi si niso čisto enaki)
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

NI res. ZDajle ti lahko prilepim sem avto z 150 kw, ki ima precej boljši pospešek in tega ID-ja nažge po celotni črti.

Jaz ti lahko prilepim ice stroj s 150 kw, ki ima pospešek do 100 cel popoldne. Ampak nisem otročji kot ti.

Takrat ko imaš službo, ga lahko porabiš več, takrat ko je nimaš, pa manj ali nič.

Oh kaj bi mi brez teoretičnih ekonomistov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Utk ::

Imaš Hyundai Kono s 150 kW motorjem in gre do stotice v 7,6s (izmerjeno 7,7s) , verzija s 100 kW motorjem pa v 9,7s. Bencinska verzija z 88 kW ima 10,9s, i30 fastback z 1.4 TGDI 103 kW ima 9,8 s do stotice, pa ima i30 1300 kg Kona EV pa 1600 kg.

Desetinke so tu nepomembne. EV te instantno prilepi (kolk pač zmore) na sedež, tudi če ima malo konjev, ICE rabi (dober) avtomatik in turbino (ali dve), še bolje če gnano na elektriko. Že tu se vidi kolk je elektrika boljša, enostavnejša, in ultimativno cenejša. Da ne govorimo kolk filtrov in ventilov mora ICE pri pritisku na gas izklopit, da zares potegne in kaj takrat pride vn iz auspuha...

feryz ::

Moj rabi 4 turbine. Čisto si me zafrustriral zdaj. Sploh ne vem, kako bom spal.
Sklapljat ni treba nobenih filtrov. Od kje ti to? A si doma vse ven pobral?

Ev te prav dolgo ne lepi. Malo si oglej, kako se baterije počutijo ob teh lepljenjih.

Utk ::

Če ti ne veš, ne pomeni da ne.

jernejl ::

Utk je izjavil:

Takrat ko imaš službo, ga lahko porabiš več, takrat ko je nimaš, pa manj ali nič.

Oh kaj bi mi brez teoretičnih ekonomistov.
Če vi ne bi pisali takih očitnih neumnosti, te debate ne bi bile potrebne.

jype ::

jernejl je izjavil:

Če vi ne bi pisali takih očitnih neumnosti, te debate ne bi bile potrebne.
Brez ekonomistov tvojega kova bi nasilni konflikti bili že več kot stoletje pozabljeni.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: jernejl ()

Spock83 ::

bambam20 ::

Spock83 je izjavil:




A to spet ni 30 jurjev. Ves čas se zmišljujejo in zavajajo s cenami, ker vsak želi potem še dostojno opremo. pa bo avto po odšteti subvenciji še vedno 38-40 jurjev.
««
664 / 1141
»»