» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
663 / 1143
»»

MrNighthawk ::

negot je izjavil:

https://www.volkswagen.si/modeli/pregle...
malo se igraj s konfiguratorjem in boš presenečen kako visoko lahko prideš, lp

Noben konfigurator ti ne naredi realne ocene. Moraš kar v salon do prodajalca in ti podajo malo bolj ugodno ceno. Moja izkušnja je bila 2k manj od konfiguratorja plus dodatna oprema za 1k :D

Stari maček ::

Utk je izjavil:

Zavarovanje za ioniq hibrida je smešno poceni proti ostalim avtom za podobno ceno. Zavarovalnice že vejo zakaj.

Finta je v tem, da ne vedo. Ko bodo pogruntale, kako draga so popravila teh elektro jajc, bo zavarovanje hotro dvakrat dražje.

Invictus ::

Spock83 je izjavil:

Plačan prevoz je strošek in ne prihidek. Saj ga porabiš. V neakterih primerih lahko prišparaš, če se več skupaj vozijo.

Jaz za ponedeljek-petek za prevoz dobim (dnevno 150km pot dom-služba-dom) cca 300eur. Problem je samo, ker nimam svoje polnilnice (imel pa bi v firmi), drugače s tistimi 300eur bi pokrival kredit za e-avto.

Strošek za firmo, tebi je prihodek. Saj ga dobiš na račun ;).

Kot sem rekel, potuha firmam za nižje bruto plače...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Gregor P ::

Za povprečnega državljana/potrošnika v Sloveniji so hibridi oz. priključni hibridi (ob cenejšemu kreditu Eko sklada) trenutno prava stvar. Potem pa lahko čez 10 let ponovno ocenijo, kaj bo morda že takrat prava stvar (lahko da bodo to tudi že EV-ji).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Okapi ::

Spock83 je izjavil:

Plačan prevoz je strošek in ne prihidek. Saj ga porabiš.
:)) :)) :)) Enim se res pozna, da pri nas v osnovni šoli ne učijo osnov ekonomije.

Po tvoji logiki je tudi plača strošek, ne prihodek. Saj jo porabiš.

jernejl ::

Stari maček je izjavil:

Utk je izjavil:

Zavarovanje za ioniq hibrida je smešno poceni proti ostalim avtom za podobno ceno. Zavarovalnice že vejo zakaj.

Finta je v tem, da ne vedo. Ko bodo pogruntale, kako draga so popravila teh elektro jajc, bo zavarovanje hotro dvakrat dražje.

Zavarovalna premija je odvisna predvsem od cene vozila, moči motorja in bonusa... to, da gre za električni avto ali hibrid ali da se avto imenuje "ioniq hibrid", pa s premijo nima nič skupnega.

Utk ::

Seveda ima. Nihče ne bo dal 35 jurjev za hibrida in z njim divjal kot maniak, ker za to hibrid niti ni namenjen. V nasprotju s kupci katere druge znamke...

Invictus ::

Seveda ne bo divjal, ker bo šparal elektriko.

Drugače pa za 300 EUR potnih stroškov mesečno brez problemov kupiš i3 na ekološki kredit na 10 let...

Domača polnilnica zanj stane jurja...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

BigWhale ::

pegasus je izjavil:

Utk: ja, to je srž problema. Človeški možgani zelo iracionalno dojemajo številke v navezavi s časom.


Ne. Vidva ne razumeta, da si nekdo lahko privosci stroska 300 EUR na mesec za avto, ne more si pa privosciti 350 EUR. Ali pa drug scenarij, da lahko clovek dobi kredit za 15 jurjev, ne more pa dobiti kredita za 25 jurjev.

Vstopni strosek mu je predrag in lahko se ne vem kako preracunava TCO za 15 let, pa mu to na koncu ne pomaga.

fikus_ ::

"Nihče ne bo dal 35 jurjev za hibrida in z njim divjal kot maniak, ker za to hibrid niti ni namenjen."

Spet pisanje v tri dni! Kaj nekomu brani, da bi s hibridom divjal kot manijak?! Vsi ne razmišljajo kot ti!

Včasih je bolje 2x premisliti in 1x ne napisat.

Utk ::

fikus_ je izjavil:

"Nihče ne bo dal 35 jurjev za hibrida in z njim divjal kot maniak, ker za to hibrid niti ni namenjen."

Spet pisanje v tri dni! Kaj nekomu brani, da bi s hibridom divjal kot manijak?! Vsi ne razmišljajo kot ti!

Včasih je bolje 2x premisliti in 1x ne napisat.

Zdrava pamet? Ja, lahko divja s hibridom, če ga slučajno nekje dobi. Ne bo ga pa kupil, če misli divjat.

jernejl ::

Utk je izjavil:

Seveda ima. Nihče ne bo dal 35 jurjev za hibrida in z njim divjal kot maniak, ker za to hibrid niti ni namenjen. V nasprotju s kupci katere druge znamke...
Seveda nima. To, da zavarovalnice (vsaj pri nas) izdelujejo ločene cenike za posamezne tipe vozil, je pravljica.
Tisti, ki z avtomobilom manj divja, bo morda dobil več popusta zato, ker bolj defenzivno vozi (triglav drajv), ali pa, ker povzroči manj nesreč in ima višji bonus. Nikakor pa ne bo manj plačal zato, ker se njegov avtomobil imenuje hibrid, pa četudi ti stokrat rečeš, da je temu tako.

Utk ::

Ali pa drug scenarij, da lahko clovek dobi kredit za 15 jurjev, ne more pa dobiti kredita za 25 jurjev.

Če ni kreditno sposoben za 35 jurjev, si skoraj da ne bi smel kupit niti avta za 15. Govorimo o 300 evrih nad minimalcem, oz. jurja neto.

To, da zavarovalnice (vsaj pri nas) izdelujejo ločene cenike za posamezne tipe vozil, je pravljica.

Poigraj se z online izračuni na wizu in g24, pa potem pametuj. Tudi poštna številka ima (velik) vpliv.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

fikus_ ::

"Ne bo ga pa kupil, če misli divjat."

Razmišljaš namesto nekoga drugega! Navadi se, da drugi tudi razmišljajo s svojo glavo! Lahko da imajo prav, lahko da ne, še vedno pa ravnajo, tako kot se jim zdi prav, npr. divjajo z Lexusom hibridom za 100k€, ali BMWjem, ali . . . .

BigWhale ::

pegasus je izjavil:

tedne prej opazuješ prometne vzorce na željeni poti, da izbereš primeren čas za potovanje


Seveda, jaz za vse nenapovedane sestanke v Ljubljani ze tedne prej spremljam prometne vzorce na relaciji Mb-Lj. ;>

Utk ::

fikus_ je izjavil:

"Ne bo ga pa kupil, če misli divjat."

Razmišljaš namesto nekoga drugega! Navadi se, da drugi tudi razmišljajo s svojo glavo! Lahko da imajo prav, lahko da ne, še vedno pa ravnajo, tako kot se jim zdi prav, npr. divjajo z Lexusom hibridom za 100kEUR, ali BMWjem, ali . . . .

Ja, vse možnosti so enako verjetne, kako da ne. Statistike pa lahko potem skurimo na grmadi, ker ni nobene koristi od njih.
Čudno da za 99 letnike niso enaki pogoji življenskega zavarovanja kot za 20, sej tudi 20 letniki umirajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

codeMonkey ::

IMHO bo prvi znak, da so elektricni avtomobili prava stvar (v danem okolju) to, da so jih taksi sluzbe pokupile. Veliko govora je o TCO, pa se v LJ taksisti, ki obicajno delajo po najvec kilometrov, vecinoma z dizli vozijo, kot opazam. Se na obicne hibride niso presaltali. Tu pa tam opazis kaksnega Priusa

Zgodovina sprememb…

imagodei ::

Utk je izjavil:

Ali pa drug scenarij, da lahko clovek dobi kredit za 15 jurjev, ne more pa dobiti kredita za 25 jurjev.

Če ni kreditno sposoben za 35 jurjev, si skoraj da ne bi smel kupit niti avta za 15. Govorimo o 300 evrih nad minimalcem, oz. jurja neto.

Spet mal blodiš.

Če si človek ne more privoščit vsak dan jest zunaj, potem naj si za doma ne kupuje raznolike hrane? Samo kruh pa vodo? Pa občasno krompir?

Drugače, ja, marsikomu se ne zdi smotrno kupit novega avta za 15.000 €, pa rajši kupi rabljenega za 5.000. In ti bi nas zdaj rad prepričal, da so el. avti prava stvar - kako?
- Hoc est qui sumus -

Utk ::

Spet mal blodiš, a? Za avto se ne maksimalno zakreditira, sploh pa ne za avto za 15 jurjev. To so osnove. Ni čudno, da nekateri nikoli ne prilezejo do avtov za 20, 25.
Pa ne rečem da to folk ne dela, seveda dela, samo pravim da je neumno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

BigWhale ::

J.McLane je izjavil:

Res ne vem zakaj tega Zoe vlačite v vsako debato, če pa za podobno ceno dobiš že Leaf in IONIQ EV, ki je primerljiv s C segmentom ki stane hitro preko 20 k EUR.


Ioniq EV, najcenejsa varianta z osnovno opremo je 27.500 EUR. Najcenejsi Zoe je pa 17.000 EUR z najemom baterije, ce baterijo kupis pa 24.000 EUR. Najem baterije pa se po mojem ne izplaca. Zoe pa ima vec dosega kot Ioniq.

BigWhale ::

pegasus je izjavil:

Električni avtomobili so definitivno prava stvar danes, včeraj in že pred 100 leti. Ampak konzervativnost sistema človeške družbe je bolj prava stvar, zato smo danes tu kjer smo.


Ne. Jutri morda. Danes samo pogojno, pred sto leti pa nikakor ne. You have to learn to crawl before you walk, pa te fore. Nafta in naftni derivati so bili v tistem trenutku veliko bolj smiselna, cista in uporabna zadeva, kot karkoli drugega. Ce bi preskocili nafto, bi potrebovali se precej vec casa, da bi splezali iz viktorijanskih casov in steampunkovskega 'vse gre na premog' razmisljanja.

pegasus je izjavil:

Pač smo raje žabe in se počasi kuhamo v loncu vode ... dokler se ne skuhamo. Evolucija pač deluje.


To z zabami je neumnost. Nobena zaba ne ostane v loncu in se skuha. Google it up.

Spock83 ::

Okapi je izjavil:

Spock83 je izjavil:

Plačan prevoz je strošek in ne prihidek. Saj ga porabiš.
:)) :)) :)) Enim se res pozna, da pri nas v osnovni šoli ne učijo osnov ekonomije.

Po tvoji logiki je tudi plača strošek, ne prihodek. Saj jo porabiš.


Kaj na to pravi banka, ko vzemas malo vecji kredit? A uposteva prevoz? A se ti steje za pokojnino?

Also sem placal za prednarocilo za VW ID.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spock83 ()

Nikec3 ::

@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Okapi ::

BigWhale je izjavil:

pegasus je izjavil:

Električni avtomobili so definitivno prava stvar danes, včeraj in že pred 100 leti. Ampak konzervativnost sistema človeške družbe je bolj prava stvar, zato smo danes tu kjer smo.


Ne. Jutri morda. Danes samo pogojno, pred sto leti pa nikakor ne.
Pred 120 leti so se električni avti dobro držali.
In the United States by the turn of the century, 40 percent of automobiles were powered by steam, 38 percent by electricity, and 22 percent by gasoline. A total of 33,842 electric cars were registered in the United States ...


Pravzaprav so bili takrat najboljši. Prvi avto, ki je šel hitreje od sto na uro, je bil električen, 1899.

Magic1 ::

https://www.rtvslo.si/znanost-in-tehnol...
Ali kdo ve kaj več o tem? Na televiziji so govorili kot o izumu tople vode, seveda brez kakršnekoli podrobnosti. Ali bomo stresli svet s tem, ali si doktorji na naših univerzah lahko privoščijo prodajanje megle?
Upam na prvo, vendar na pretekle izkušnje tega področja sem zelo skleptičen.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Nikec3 ::

Magic1 je izjavil:

https://www.rtvslo.si/znanost-in-tehnol...
Ali kdo ve kaj več o tem? Na televiziji so govorili kot o izumu tople vode, seveda brez kakršnekoli podrobnosti. Ali bomo stresli svet s tem, ali si doktorji na naših univerzah lahko privoščijo prodajanje megle?
Upam na prvo, vendar na pretekle izkušnje tega področja sem zelo skleptičen.

A patent za fotosintezo so prodali? ;((

Heheeh:
Najprej čestitke za odličen marketing. Podjetje je bilo ustanovljeno 22.3.2019 in ima sedež v Brezovica pri Šmarjeških Toplicah.

Novinarji seveda vse pograbijo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Okapi ::

Glede podjetja je pač klasičen startup, ki so ga ustanovili raziskovalci z univerze, da lahko tržijo svoj izum/odkritje. Tako vsi počno.

pegasus ::

Pač spinoff iz nekega researcha. Gledamo to vsak dan. Za nepoučene predlagam:

hammock ::

Nikec3 je izjavil:

Evo, ga ID-ja:
https://avto.finance.si/8947856/Elektri...

Ima kdo zanesljive podatke o moci tega avta? Na netu sem nasel nekaj o 100kW, kar je seveda totalno razocaranje. V kolikor baterija to omogoca (in 60kWh bi morala, sodec po Tesli), imajo da dajo not 200kW+ motor(je) 8-O

K0l1br1 ::

elektromotorom od 150 kW na stražnjim kotačima
https://autoportal.hr/clanak/volkswagen...

hammock ::

K0l1br1 je izjavil:

elektromotorom od 150 kW na stražnjim kotačima
https://autoportal.hr/clanak/volkswagen...

Ok, tole je ze malo bolje. Ni ravno Tesla level, ampak to je pricakovano, glede na to da so z razvojem 5-10 let zadaj. Bodo pa to upajmo nadoknadili z boljso zanesljivostjo.

bambam20 ::

hammock je izjavil:

K0l1br1 je izjavil:

elektromotorom od 150 kW na stražnjim kotačima
https://autoportal.hr/clanak/volkswagen...

Ok, tole je ze malo bolje. Ni ravno Tesla level, ampak to je pricakovano, glede na to da so z razvojem 5-10 let zadaj. Bodo pa to upajmo nadoknadili z boljso zanesljivostjo.


300 navora na zadnjih kolesih? To ni nič dobro.

K0l1br1 ::

100 kW ni malo. Še manj malo je 150 kW.
Glede na to, da imam recimo sedaj 81KW z 250 Nm navora.....

Verjetno zavarovanje ustrezno kW....

bambam20 ::

K0l1br1 je izjavil:

100 kW ni malo. Še manj malo je 150 kW.
Glede na to, da imam recimo sedaj 81KW z 250 Nm navora.....

Verjetno zavarovanje ustrezno kW....


Ne, ne... zavarovanje bo maksimalno 200€ za 200 konjev. Tako, kot je že sedaj.

K0l1br1 ::

Se hecaš? Sedaj imam za 81kW cca 130 EUR A0.

hammock ::

K0l1br1 je izjavil:

100 kW ni malo. Še manj malo je 150 kW.
Glede na to, da imam recimo sedaj 81KW z 250 Nm navora.....

Verjetno zavarovanje ustrezno kW....

Zavarovanje gor ali dol, pri elektricnem pogonu ni razloga da bi imel svoh avto, ker 100kW ali 200kW motor porabita enako*.

Jaz imam zdaj 81kW, pa sem fejst nesrecen :)) Ce je clovek dosti na lokalnih cestah je ze dobro imeti moc, da lahko varno prehitevas traktorje in podobno.

*Razlika je, ampak zanemarljiva.

bambam20 ::

K0l1br1 je izjavil:

Se hecaš? Sedaj imam za 81kW cca 130 EUR A0.


Mislim, da osnovno in A0+ za avto s 150 kw pride , če imaš 50% popusta nekje 250-300EUR. In to pri Triglavu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

BigWhale ::

hammock je izjavil:


Ok, tole je ze malo bolje. Ni ravno Tesla level, ampak to je pricakovano, glede na to da so z razvojem 5-10 let zadaj. Bodo pa to upajmo nadoknadili z boljso zanesljivostjo.


Nadoknadijo kaj? Manjso moc motorja? V bistvu tega ne potrebujejo. Ce jim to zmanjsa stroske za dva jurja je to boljs.

Nikec3 ::

Ima kdo zanesljive podatke o moci tega avta? Na netu sem nasel nekaj o 100kW, kar je seveda totalno razocaranje. V kolikor baterija to omogoca (in 60kWh bi morala, sodec po Tesli), imajo da dajo not 200kW+ motor(je) 8-O

150 kW v električnem avtu ti da boljše pospeške kot 150 kW pri ICE-ju. Kaj bi še radi? Navsezadnje gre za ljudski avto.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

bambam20 ::

Nikec3 je izjavil:


150 kW v električnem avtu ti da boljše pospeške kot 150 kW pri ICE-ju. Kaj bi še radi?


Ni res. Zakaj si zmišljuješ.

hammock ::

BigWhale je izjavil:

hammock je izjavil:


Ok, tole je ze malo bolje. Ni ravno Tesla level, ampak to je pricakovano, glede na to da so z razvojem 5-10 let zadaj. Bodo pa to upajmo nadoknadili z boljso zanesljivostjo.


Nadoknadijo kaj? Manjso moc motorja? V bistvu tega ne potrebujejo. Ce jim to zmanjsa stroske za dva jurja je to boljs.

Vec moci je vedno bolje. Nikoli in nikdar ni tak motor drazji za dva jurija. Maksimalno par sto, ce stejes nekaj vec materiala in napajalno elektroniko. Od elektricnega avta pac pricakujem dobre performanse ker se moc ne izkljucuje z varcnostjo, 8s do 100 me ne bo prepricalo. Teza tudi pri teh avtomobilih ni ravno nizka.

Se pa strinjam da marsikomu za to ni mar in da bo zadovoljen z 150kW.

borisk ::

Za avto ranga golfa je 100-110kw vrh glave, sej trenutno verjetno skoči moč malce prek... 150kw je že več kot dovolj za velik karavan, od viška glava ne boli, ampak na primer ICE C5 karavan je z 150kw že lepo poskočen...

Utk ::

bambam20 je izjavil:

Nikec3 je izjavil:


150 kW v električnem avtu ti da boljše pospeške kot 150 kW pri ICE-ju. Kaj bi še radi?


Ni res. Zakaj si zmišljuješ.

Ti pa res nerad izpuščaš priložnosti, da bi ostal tiho in ne izpadel neumen.
Seveda je res.

Spock83 ::

Najmocnejsa razlicia VW ID bo imela 5s do 100km.

codeMonkey ::

hammock je izjavil:

BigWhale je izjavil:

hammock je izjavil:


Ok, tole je ze malo bolje. Ni ravno Tesla level, ampak to je pricakovano, glede na to da so z razvojem 5-10 let zadaj. Bodo pa to upajmo nadoknadili z boljso zanesljivostjo.


Nadoknadijo kaj? Manjso moc motorja? V bistvu tega ne potrebujejo. Ce jim to zmanjsa stroske za dva jurja je to boljs.

Vec moci je vedno bolje. Nikoli in nikdar ni tak motor drazji za dva jurija. Maksimalno par sto, ce stejes nekaj vec materiala in napajalno elektroniko. Od elektricnega avta pac pricakujem dobre performanse ker se moc ne izkljucuje z varcnostjo, 8s do 100 me ne bo prepricalo. Teza tudi pri teh avtomobilih ni ravno nizka.

Se pa strinjam da marsikomu za to ni mar in da bo zadovoljen z 150kW.


Kje ti dobivas te stevilke (5-10 let zadaj z razvojem ter par 100eur podrazitev za mocnejsi motor)? Resno me zanima...

Utk ::

Če bi bolj redno spremljal temo, bi nekaj (deset) strani nazaj opazil cene motorjev za m3, i3 in zoe, morda še kakšen. Cene so znotraj 100 evrov, m3 je najmočnejši, pa niti ne najdražji. Glede na to, da je jaguar ravno zunaj, audi etron pa še niti ne, bo treba počakat naslednjo generacijo, da bojo izenačili m3 glede tega. To pa ne bo v petih letih.

VaeVictis je izjavil:

imagodei je izjavil:


Zato, ker je nekdo pred 10 leti odprl temo z naslovom Zakaj so električni avtomobili prava stvar in zadevo tu že ves čas želi prodati kot neko objektivno pravo stvar. Kao, da so bolj zeleni, pa bolj poceni, pa ... ;)


Pred 10 leti?

Tale tema obstaja od 22. sep 2006.

Tole je že malce več kot 10 let.

Pa kakor danes izgleda, bom tudi že 20 rojstni dan te teme prej praznovali, pa še kakšnega, predenj se bo naslov te teme uresničil.

10 let nazaj se je debatiralo ali se sploh da naredit uporaben električni avto. 7 let nazaj je prišel model s in se je dokazalo, da se da, stane 100 jurjev, ampak se da. Danes se kregamo ali je zoe, ki je za 10 jurjev precenjen glede na konkurenco, res dražji od cliota v celi življenjski dobi. Ioniq je itak cenejši, samo malo malo dosega ima. Kdor tu ne vidi napredka, in kje bomo čez 7 let, je pač neumen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

LuiIII ::

Glede VW id.3 moram reči da je, po trenutno znanih specifikacijah, že danes m3 killer. Vsaj v Evropi. Ker nihče danes ne bo kupil m3, če ima jutri na voljo id.3, ki odkljuka večino res pomembnih zahtev zadosti dobro. Moč motorja pri EV je sicer pomemben podatek, a zaradi odzivnosti motorja, bistveno manj kot pri ICE. Morda je bolj pomemben podatek za Američane, ker pri njih podatek o maksimalnem pospešku kraljuje. Da ne omenjamo veliko bolj uporabne oblike vozila, dovolj dostopne cene in kvalitetnejše izdelave, ki jo lahko VW ponudi. Id.3 je poleg Kone po mojem mnenju trenutno edini EV vreden razmisleka. Glede na hype, ki ga VW trenutno ima, me ne bi čudilo, če bi bilo 30000 prvih primerkov že danes prednaročenih.

hojnikb ::

sam ID.3 je še vsaj kako leto stran.
#brezpodpisa

Utk ::

Tesla ne bo propadla zaradi konkurence, ampak bo propadla brez nje. Ko bojo enkrat EV mainstream, boš šel od salona do salona, primerjal specifikacije, cene, obliko, in nekaj izbral. To je čisto nekaj drugega kot vzet 50 jurjev in jih vržt v nek ameriški startup, ki edini dela zaresne EV.
ID bi lahko bil dober, če ga bojo naredili v zadostnih količinah. Tudi če bo pri pogonu tehnično malenkost zaostajal za teslo, mu tega ne bo nihče zameril za 20 jurjev manj. Ampak problem je v količinah. Sam VW pravi, da več kot 200,000 kosov letno ne bo šlo.

J.McLane ::

Kolikor berem bo na voljo nekje sredi 2020.

"Production of the ID.3 1ST is to start, as planned, at the end of 2019 and the first vehicles are to be delivered to customers in mid-2020."

Verzije pa bodo:
330 km (205 miles) of WLTP range (base 45 kWh version)
420 km (261 miles) of WLTP range (mid-range 58 kWh version)
550 km (342 miles) of WLTP range (top version 77 kWh)

Osnovna naj bi bila pod 30k EUR, ampak najprej bodo samo mid-range verzije za 40k EUR (ID.3 1ST special edition (30,000 vehicles))
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()
««
663 / 1143
»»