» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
665 / 1139
»»

Spock83 ::

Ni mojega vprasanja na tej fotki. Vprasal sem ce je v 40k ze vstet VAT. Torej pri nas bo drazji.

Mikrohard ::

bambam20 je izjavil:

A to spet ni 30 jurjev. Ves čas se zmišljujejo in zavajajo s cenami, ker vsak želi potem še dostojno opremo. pa bo avto po odšteti subvenciji še vedno 38-40 jurjev.

VW ID3 bo na voljo s tremi različnimi baterijami. Z najmanjšo baterijo naj bi bila osnovna cena pod 30kEUR. S srednjo baterijo naj bi bila osnovna cena pod 40kEUR. Za največjo baterijo pa niso dali osnovne cene... ampak verjetno bo "pod 50kEUR".

Rezervacije veljajo za srednjo baterijo... torej "pod 40kEUR". Kaj točno pa pomeni ta "pod 40kEUR", bomo pa videli šele takrat, ko se bo prodaja začela. Mogoče bo to 35kEUR, mogoče pa 39999EUR.

So pa vse te napovedane cene z vključenim nemškim MwSt. Torej bo z našim DDV malenkost dražje. Jaz mislim, da bo srednja baterija nekje v cenovnem rangu e-Golfa.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

jernejl je izjavil:

Utk je izjavil:

Takrat ko imaš službo, ga lahko porabiš več, takrat ko je nimaš, pa manj ali nič.

Oh kaj bi mi brez teoretičnih ekonomistov.
Če vi ne bi pisali takih očitnih neumnosti, te debate ne bi bile potrebne.

Očitna neumnost tebe je bila ko si trdil, da bmw ne proda več avtov v ZDA, ker jih ne naredi in pripelje tam več. Kako te naj še kdo resno jemlje po taki neumnosti. Zdaj pa še ta z bencinom. Kot da se folk vozi gor pa dol iz dolgčasa. In če že, kot da je pri preganjanju dolgčasa bencin največji strošek.

hammock ::

BigWhale je izjavil:

hammock je izjavil:

Vec moci je vedno bolje.

Ce prihajas v situacije kjer 'je vec moci bolje za varno prehitevanje', pol bi se ze zdavnaj moral preseliti na dirkalisce.


Ne skrbi ti za mojo voznjo, letno delam 40kkm, imam 0 kazenskih pik, kumulativno 165e kazni v 14 letih in skupno 70e skode na avtomobilu, ker sem enkrat med vzvratnim parkiranjem spregledal nizko skarpo. Glede na zgoraj napisano si upam trditi da nisem slab voznik.

Da je mocnejse vozilo bolj udobno voziti je dejstvo. Vozim tudi motor ki ima 3,5s do 100, in je milina za voznjo. Nikoli ne prehitevam nevarno, vedno z dovolj rezerve. Elektro avto z 200 kW je prav tako milina za voznjo, obenem pa je varcen.

Drugo pa je ce se bojis sam sebe in svoje voznje, potem je skrajni cas da razmislis o prodaji avta in selitvi na javni transport. Ali pa si bos omislil kaksnega 70kW elektricnega VW, ki bo nedvomno prej ali slej prisel.

Ali pa samovozno Teslo, ko bo tako dalec.

jernejl ::

Utk je izjavil:

jernejl je izjavil:

Utk je izjavil:

Takrat ko imaš službo, ga lahko porabiš več, takrat ko je nimaš, pa manj ali nič.

Oh kaj bi mi brez teoretičnih ekonomistov.
Če vi ne bi pisali takih očitnih neumnosti, te debate ne bi bile potrebne.

Očitna neumnost tebe je bila ko si trdil, da bmw ne proda več avtov v ZDA, ker jih ne naredi in pripelje tam več. Kako te naj še kdo resno jemlje po taki neumnosti.
To je osnova ekonomije in če tega nisi sposoben razumeti, ti ne morem predlagati nič drugega, kot da greš v osnovno šolo in jo tokrat poskušaš tudi dokončati.

Utk je izjavil:

Zdaj pa še ta z bencinom. Kot da se folk vozi gor pa dol iz dolgčasa.
Ne, vozijo se v službo, čez vikend pa na izlete, kjer zapravljajo zaslužen denar. Ti verjetno tega še ne razumeš, ko boš malo večji, pa boš videl, kako to gre.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Utk ::

jernejl je izjavil:

Utk je izjavil:

jernejl je izjavil:

Utk je izjavil:

Takrat ko imaš službo, ga lahko porabiš več, takrat ko je nimaš, pa manj ali nič.

Oh kaj bi mi brez teoretičnih ekonomistov.
Če vi ne bi pisali takih očitnih neumnosti, te debate ne bi bile potrebne.

Očitna neumnost tebe je bila ko si trdil, da bmw ne proda več avtov v ZDA, ker jih ne naredi in pripelje tam več. Kako te naj še kdo resno jemlje po taki neumnosti.
To je osnova ekonomije in če tega nisi sposoben razumeti, ti ne morem predlagati nič drugega, kot da greš v osnovno šolo in jo tokrat poskušaš tudi dokončati.

Tebi niso jasne osnove logike, vzrok in posledica.


Utk je izjavil:

Zdaj pa še ta z bencinom. Kot da se folk vozi gor pa dol iz dolgčasa.
Ne, vozijo se v službo, čez vikend pa na izlete, kjer zapravljajo zaslužen denar. Ti verjetno tega še ne razumeš, ko boš malo večji, pa boš videl, kako to gre.

In pri izletu je največji strošek bencin, a ne da. A si ti že bil na kakšnem ali ti mamica vse plačuje pa še ne veš kaj dost o tem?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

fikus_ ::

Utk, tukaj nas je kar nekaj "trdih", ki ne kupimo tvojih izjav o superiornosti, TOC, . . . in podobnem EV-jev. Mlatiš prazno slamo, ker pišeš iz svojih prepričanj in ne iz izkušenj!
Nabavi EV in potem piši na podlagi izkušenj. Pišeš kar neke izjave, drugi ti pa dokazujemo, da temu ni tako, tudi s številkami, linki, . . . . In ko ugotoviš, da ne moreš več voditi pisanja v tej smeri, spremeniš pozornost na drugo stvar in potem spet trdiš. kako je to super, potem se zgodba s preusmerjanjem ponovi!

Dve osebi, ki sodelujeta, v tej temi imata EV in ga zagovarjata. Ta dva sta naredila nekaj v smeri svojega prepričanja, ti pa edino pišeš!

Že 665 strani je napisanega o tem, zakaj naj bi bili EV prava stvar, pa še ni enega odgovora, ker življenje ni črno/belo, ampak je polno nians vmes, tudi barve. In kar se zdi nekomu OK, za npr. 90% ostalih ni nujno tako!
Dodelanost tehnologije EV se konča pri shranjevanju energije/elektrike! V zadnjih 10-ih letih se ni bistveno kaj spremenilo. Kemija v osnovi ostaja ista, spreminjajo se detajli, malo se je povečala kapaciteta baterij, dodelal se je postopek izdelave baterij, zelo malo so padle cene. To je pa tudi v glavnem vse v razvoju baterij.
Preboj EV se bo zgodil, ko bosta ICE in EV primerljiva po velikosti, s primerljivo opremo cenovno bližje, recimo okrog 10% razlike v ceni. Ne pa tako kot sedaj primerjate vozila, katerih podobnost velikosti in opreme je kot bi primerjal češjo in jabolko, cena je pa ista!

Okapi ::

Utk je izjavil:

In pri izletu je največji strošek bencin, a ne da. A si ti že bil na kakšnem ali ti mamica vse plačuje pa še ne veš kaj dost o tem?

Ti očitno res nimaš dosti pojma o resničnem življenju.;(( Ker ja, za marsikoga je bencin največji (in včasih celo edini) strošek pri izletu. In celo če ni največji, je dovolj visok, da je od tega stroška odvisno, ali se gre na izlet ali ne.

Raje priznaj, da si ti tisti, ki še ne živi na svoj račun.

BigWhale ::

Utk je pozabil, da se clovek, ki kupuje avto ze sedaj vozi na bencin/diesel in ta strosek ze pozna. Sedaj si je pa preracunal, da si lahko privosci 250 EUR kredita na mesec + bencin. Recimo, da to potem znese 350 EUR na mesec.

Gre na banko po kredit za pet let in ugotovi, da ga pride 15.000 EUR kredita 282 EUR na mesec. Potem pa pogleda se za elektricnimi vozili in ugotovi, da bi ga Zoe z najemom baterije stal 24.000 EUR kar znese 451 EUR na mesec + 69 EUR za najem baterije. Zoe z baterijo ga pa pride 606 EUR na mesec.

AHA! Kaj pa eko subvencija? No, za eko subvencijo pa moras imeti 7500 EUR nasparanih, da jih lahko najprej zalozis in ti jih potem drzava povrne. Recimo, da jih ta clovek ima. Dejmo preracunat se enkrat.

Najem baterije, kredita rabimo 16500 EUR, mesecni obrok bo 312 EUR + 69 EUR za baterijo (pod pogojem, da se letno prevozi pod 7500km), nakup baterije: 463 EUR mesecno.

Aja, Zoe je drag. Dejmo kej drucga pogledat in sproti se odstejemo 7500 EUR, ki jih je nasparal. Ioniq EV? ~37000 jurjev, obrok kredita 555 EUR. Nissan Leaf? 35500 EUR, kredit: 527 EUR.

Kredit na deset let? Mesecni obrok za Leafa: 302 EUR. Clovek bo vzel 28000 EUR kredita in odplacal ga bo 37000 EUR. Ce vzame 15000 EUR kredita na deset let, ga odplaca 24000 in je mesecni obrok 163 EUR.

Ce prevozi 15.000km letno in avto porabi 6.5 na 100km je to ~109 EUR za na mesec za bencin. Pri avtomobilu za 15.000 EUR in kreditom na deset let, te ICE pride ceneje za 40 EUR na mesec. To je 480 EUR na leto razlike (pa cene energenta za EVja sploh uposteval nisem, sicer je majhna ampak ni popolnoma zanemarljiva). Ce delas servise na dve leti je 880 EUR vrh glave za vse servise.

Izracun kredita je bil prvi, ki sem ga nasel na internetu, https://www.sberbank.si/pripomocki/izra... Uposteval sem kredit za nekomitenta banke, verjetno bi se dalo dobiti malo bolj ugoden kredit ampak kaksne blazno velike razlike pa verjetno ne bi bilo.

Ja, nek lower-middle class si tezko privosci nov EV, tudi ce TCO preracunava gor in dol, levo in desno.

MrNighthawk ::

BigWhale je izjavil:

Utk je pozabil, da se clovek, ki kupuje avto ze sedaj vozi na bencin/diesel in ta strosek ze pozna. Sedaj si je pa preracunal, da si lahko privosci 250 EUR kredita na mesec + bencin. Recimo, da to potem znese 350 EUR na mesec.

Gre na banko po kredit za pet let in ugotovi, da ga pride 15.000 EUR kredita 282 EUR na mesec. Potem pa pogleda se za elektricnimi vozili in ugotovi, da bi ga Zoe z najemom baterije stal 24.000 EUR kar znese 451 EUR na mesec + 69 EUR za najem baterije. Zoe z baterijo ga pa pride 606 EUR na mesec.

AHA! Kaj pa eko subvencija? No, za eko subvencijo pa moras imeti 7500 EUR nasparanih, da jih lahko najprej zalozis in ti jih potem drzava povrne. Recimo, da jih ta clovek ima. Dejmo preracunat se enkrat.

Najem baterije, kredita rabimo 16500 EUR, mesecni obrok bo 312 EUR + 69 EUR za baterijo (pod pogojem, da se letno prevozi pod 7500km), nakup baterije: 463 EUR mesecno.

Aja, Zoe je drag. Dejmo kej drucga pogledat in sproti se odstejemo 7500 EUR, ki jih je nasparal. Ioniq EV? ~37000 jurjev, obrok kredita 555 EUR. Nissan Leaf? 35500 EUR, kredit: 527 EUR.

Kredit na deset let? Mesecni obrok za Leafa: 302 EUR. Clovek bo vzel 28000 EUR kredita in odplacal ga bo 37000 EUR. Ce vzame 15000 EUR kredita na deset let, ga odplaca 24000 in je mesecni obrok 163 EUR.

Ce prevozi 15.000km letno in avto porabi 6.5 na 100km je to ~109 EUR za na mesec za bencin. Pri avtomobilu za 15.000 EUR in kreditom na deset let, te ICE pride ceneje za 40 EUR na mesec. To je 480 EUR na leto razlike (pa cene energenta za EVja sploh uposteval nisem, sicer je majhna ampak ni popolnoma zanemarljiva). Ce delas servise na dve leti je 880 EUR vrh glave za vse servise.

Izracun kredita je bil prvi, ki sem ga nasel na internetu, https://www.sberbank.si/pripomocki/izra... Uposteval sem kredit za nekomitenta banke, verjetno bi se dalo dobiti malo bolj ugoden kredit ampak kaksne blazno velike razlike pa verjetno ne bi bilo.

Ja, nek lower-middle class si tezko privosci nov EV, tudi ce TCO preracunava gor in dol, levo in desno.


Zakaj 500€ na mesec za enega EVja, če imaš lahko to za dva ICEja pri cca 15k km na leto? Pri prihodku 4000 na mesec (dveh članov) je 500€ na mesec za en avto preveč.

Utk ::

BigWhale je izjavil:

Utk je pozabil, da se clovek, ki kupuje avto ze sedaj vozi na bencin/diesel in ta strosek ze pozna. Sedaj si je pa preracunal, da si lahko privosci 250 EUR kredita na mesec + bencin. Recimo, da to potem znese 350 EUR na mesec.

Gre na banko po kredit za pet let in ugotovi, da ga pride 15.000 EUR kredita 282 EUR na mesec. Potem pa pogleda se za elektricnimi vozili in ugotovi, da bi ga Zoe z najemom baterije stal 24.000 EUR kar znese 451 EUR na mesec + 69 EUR za najem baterije. Zoe z baterijo ga pa pride 606 EUR na mesec.

AHA! Kaj pa eko subvencija? No, za eko subvencijo pa moras imeti 7500 EUR nasparanih, da jih lahko najprej zalozis in ti jih potem drzava povrne. Recimo, da jih ta clovek ima. Dejmo preracunat se enkrat.

Najem baterije, kredita rabimo 16500 EUR, mesecni obrok bo 312 EUR + 69 EUR za baterijo (pod pogojem, da se letno prevozi pod 7500km), nakup baterije: 463 EUR mesecno.

Aja, Zoe je drag. Dejmo kej drucga pogledat in sproti se odstejemo 7500 EUR, ki jih je nasparal. Ioniq EV? ~37000 jurjev, obrok kredita 555 EUR. Nissan Leaf? 35500 EUR, kredit: 527 EUR.

Kredit na deset let? Mesecni obrok za Leafa: 302 EUR. Clovek bo vzel 28000 EUR kredita in odplacal ga bo 37000 EUR. Ce vzame 15000 EUR kredita na deset let, ga odplaca 24000 in je mesecni obrok 163 EUR.

Ce prevozi 15.000km letno in avto porabi 6.5 na 100km je to ~109 EUR za na mesec za bencin. Pri avtomobilu za 15.000 EUR in kreditom na deset let, te ICE pride ceneje za 40 EUR na mesec. To je 480 EUR na leto razlike (pa cene energenta za EVja sploh uposteval nisem, sicer je majhna ampak ni popolnoma zanemarljiva). Ce delas servise na dve leti je 880 EUR vrh glave za vse servise.

Izracun kredita je bil prvi, ki sem ga nasel na internetu, https://www.sberbank.si/pripomocki/izra... Uposteval sem kredit za nekomitenta banke, verjetno bi se dalo dobiti malo bolj ugoden kredit ampak kaksne blazno velike razlike pa verjetno ne bi bilo.

Ja, nek lower-middle class si tezko privosci nov EV, tudi ce TCO preracunava gor in dol, levo in desno.

Škoda da nisi naračunal še eko kredita.

Magic1 ::

A ti si popolnoma nesposoben? A ti morajo vse k riti drugi prinesti, da boš ti lahko potem takoj začel o čem drugim otepat?!?
Dej naredi že enkrat nekaj koristnega in ne samo nabijat...
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

J.McLane ::

BW, ponovi vajo s tem kalkulatorjem za kredit:
https://www.ekosklad.si/informativni-iz...

Leaf te po subvenciji stane 30k EUR, kredit na 8 let te pride 329 EUR. To je avto brez pologa, edini polog rabiš za založit subvencijo ki jo dobiš potem nazaj.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Utk ::

fikus_ je izjavil:

Utk, tukaj nas je kar nekaj "trdih", ki ne kupimo tvojih izjav o superiornosti, TOC, . . . in podobnem EV-jev. Mlatiš prazno slamo, ker pišeš iz svojih prepričanj in ne iz izkušenj!
Nabavi EV in potem piši na podlagi izkušenj. Pišeš kar neke izjave, drugi ti pa dokazujemo, da temu ni tako, tudi s številkami, linki, . . . . In ko ugotoviš, da ne moreš več voditi pisanja v tej smeri, spremeniš pozornost na drugo stvar in potem spet trdiš. kako je to super, potem se zgodba s preusmerjanjem ponovi!

Dve osebi, ki sodelujeta, v tej temi imata EV in ga zagovarjata. Ta dva sta naredila nekaj v smeri svojega prepričanja, ti pa edino pišeš!

Že 665 strani je napisanega o tem, zakaj naj bi bili EV prava stvar, pa še ni enega odgovora, ker življenje ni črno/belo, ampak je polno nians vmes, tudi barve. In kar se zdi nekomu OK, za npr. 90% ostalih ni nujno tako!
Dodelanost tehnologije EV se konča pri shranjevanju energije/elektrike! V zadnjih 10-ih letih se ni bistveno kaj spremenilo. Kemija v osnovi ostaja ista, spreminjajo se detajli, malo se je povečala kapaciteta baterij, dodelal se je postopek izdelave baterij, zelo malo so padle cene. To je pa tudi v glavnem vse v razvoju baterij.
Preboj EV se bo zgodil, ko bosta ICE in EV primerljiva po velikosti, s primerljivo opremo cenovno bližje, recimo okrog 10% razlike v ceni. Ne pa tako kot sedaj primerjate vozila, katerih podobnost velikosti in opreme je kot bi primerjal češjo in jabolko, cena je pa ista!

Lepo si napisal. Škoda da skoraj nič od tega ni res. Kar pa je res, velja bolj za vas kot zame. Enkrat je problem cena, drugič polnjenje, tretjič omrežje, tako kot je bil včasih problem, da bi uporaben električni avto bil težak 2 toni, al kolk so že nekateri naračunali. Problemi padajo en za drugim, vi pa skačete iz enega na drugega.

codeMonkey ::

BigWhale je izjavil:



Ja, nek lower-middle class si tezko privosci nov EV, tudi ce TCO preracunava gor in dol, levo in desno.


Nekateri se mogoce tudi ne zavedajo dejstva, da je za razliko med 250 in 350EUR odobrenega mesecnega obroka, potrebna trikrat visja razlika v neto prihodku. 300EUR neto vec je pri povprecnih placah lepo napredovanje.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Magic1 je izjavil:

A ti si popolnoma nesposoben? A ti morajo vse k riti drugi prinesti, da boš ti lahko potem takoj začel o čem drugim otepat?!?
Dej naredi že enkrat nekaj koristnega in ne samo nabijat...

K riti je treba vam nest. Jaz sem že zdavnaj tu pisal, da za cca 300 evrov na mesec dobiš skoraj vsak uporaben EV pri nas na trgu. Ni tako poceni, da bi menjal čisto dober avto za 300 evrov plačevanja na mesec, če pa že kupuješ nov avto, in imaš 150 evrov na mesec stroška za gorivo, je čisto vseeno ali plačuješ 300 za EV ali 200 plus gorivo za ICE.

fikus_ ::

Utk, daj napiši enkrat za spremembo nekaj konkretnega in ne nabijaj kar tako v tri dni! Še zgoraj za en kredit ti morajo drugi pisat in dokazovat, medtem ko sam nisi sposoben/zmožen/prelen/. . . . da bi kaj konkretnega podal. Samo nabijanje in obtoževanja!

Če so EV tako poceni, zakaj še potem vedno voziš z ICE?!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

Utk ::

Če so EV tako poceni, zakaj še potem vedno voziš z ICE?!

Zaradi istega razloga kot v zadnjih 100 primerih, ko sem to že napisal. Ker je stari avto na plin še čisto dober in poceni, ko bo čas za novega, bo pa čas za novega, na elektriko. Jebiga, jaz sem tudi 10 let nazaj dobro vedel kaj se splača, in tega se držim. Za nagrado (in kazen, ker počasi sem se ga res naveličal) imam 10 let star avto, ki je poceni in dovolj dober (pa nič ekstra, da ne bo pomote).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Spock83 ::

J.McLane je izjavil:

BW, ponovi vajo s tem kalkulatorjem za kredit:
https://www.ekosklad.si/informativni-iz...

Leaf te po subvenciji stane 30k EUR, kredit na 8 let te pride 329 EUR. To je avto brez pologa, edini polog rabiš za založit subvencijo ki jo dobiš potem nazaj.



Zakon. Za deset let me pride obrok manj, kot porabim bencina.

J.McLane ::

Čeprav nisem čisto prepričan da je v izračunu vse upoštevano, v opombah je naštetih kar nekaj dodatnih stroškov. Naj nekdo raje preveri, preden se prehitro veselimo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Magic1 ::

Sam glejte, da se pozanimate glede eko sklada. Ni to nekaj popolnoma samoumevnega in pade 100%. Pri obnovah nepremičnin lahko oddaš v naprej in če te slučajno zavrnejo, lahko ne greš v investicijo. Pri EV-ju se mi zdi, da lahko uveljavljaš šele po nakupu. Kar zna bit kar faj problem, če teh 7500EUR ne dobiš.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

J.McLane ::

A ni tako, da ti subvencijo odobrijo že na podlagi predračuna? In ko ti odobrijo lahko mirno kupiš, na sam denar pa potem jasno še nekaj časa čakaš. Tako imam v spominu da je bilo za Toplotno Črpalko, zakaj bi bilo pri vozilu drugače?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Spock83 ::

Isto je. na podlagi predračuna ti odobrijo.

Kredit za posamezen ukrep se lahko odobri do višine priznanih stroškov naložbe in največ 40.000,00 EUR oziroma najmanj 1.500,00 EUR.

Odplačilna doba znaša največ 10 let za vse ukrepe, razen za ukrep gradnje ali nakupa nizkoenergijskih ali skoraj nič-energijskih stavb ter v obsežnejšo obnovo stavb, ki vključuje izvedbo najmanj treh ukrepov, ki so predmet tega poziva, za katere odplačilna doba lahko znaša največ 20 let.

Kredit se zavaruje pri Zavarovalnici Triglav, d.d., Ljubljana, v skladu s pogoji poziva. Kreditojemalec vrača kredit v mesečnih anuitetah, ki praviloma niso nižje od 40,00 EUR. Najvišja možna anuiteta za kredit je določena skladno s pravili za ugotavljanje kreditne sposobnosti, s tem da mora po odbitju odtegljajev (upravno administrativne prepovedi, sodne izvršbe ali davčne prisilne izterjave, druge obremenitve, odtegljaji preko trajnega naloga iz transakcijskega računa) kreditojemalcu ostati za izplačilo najmanj znesek v višini minimalne plače, zmanjšane za plačilo davkov in obveznih prispevkov za socialno varnost skladno z določili Zakona o potrošniških kreditih. Pri izračunu anuitet se uporablja linearni način izračuna.

Stroške sklenitve kreditne pogodbe in vodenja kreditov ter kreditnega zavarovanja zaračuna kreditojemalcu pooblaščena banka (Intesa Sanpaolo d.d.) skladno s tarifnim pravilnikom Eko sklada, in sicer:

- za sklenitev kreditne pogodbe v enkratnem znesku 1,5 % od vrednosti najetega posojila oziroma najmanj 40,00 EUR in ne več kot 175,00 EUR,
- za vodenje kredita enkrat letno: 30,00 EUR za kredite do višine največ 4.000,00 EUR, 45,00 EUR za kredite od 4.001,00 EUR do višine največ 10.000,00 EUR in 50,00 EUR za kredite, višje od 10.000,00 EUR (sorazmerni delež stroškov vodenja kredita za prvo koledarsko leto se plača ob podpisu kreditne pogodbe, za vsako naslednje leto se strošek vodenja plača na začetku leta za tekoče leto),
- za zavarovanje vračila kredita zavarovalno premijo, ki je odvisna od odplačilne dobe kredita in zavarovalne osnove, izračunane po naslednji formuli: AN (anuiteta kredita) x n (število mesečnih anuitet). Zaračunana premija je zmnožek zavarovalne osnove in zavarovalne premije, izražene v odstotku (premijski stavek), in sicer:

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spock83 ()

fikus_ ::

Za tisti kredit pri eko skladu je potrebno brati še malo naprej! Je še nekaj stroškov (odobritev kredita, zavarovanje, vodenje kredita . . . ).

Tako da ne bodite tako površni.

Utk ::

Stroški so (približno) enaki kot pri vsakem kreditu. Morda še malo nižji.

Spock83 ::

Tako kot za vsaki avto, če vzameš kredit, samo da je tukaj vrhunska obrestna mera.

MrNighthawk ::

Utk je izjavil:

Škoda da nisi naračunal še eko kredita.

Če ti uspe dobit Zoe (iz salona Real, kjer mi je prodajalec povedal, da bi se dalo dobit 17k + subvencija, nisem prištel nobene dodatne opreme) je mesečni strošek na 5 let (samo kredita) 292 €, potem pa še dodaj strošek baterije. 7500 km je 70€ najem a ne? to ej 625 km na mesec to je 20km na dan ok?!
Če je to tvoj prvi avto, se mi zdi edina "relativno ok" opcija. Nakup Zoe z baterijo z eko kreditom na 8 let. Mesečni strošek kredita (cena avta je cca 25k) je 274. 8 let pa zato, ker imaš toliko časa garancijo na baterijo, ki sicer stance cca 8000€. Ampak to pomeni, da imaš 8 let ta strošek. čez 8 let bo takle avto mogoče že prestar in vprašanje, če boš lahko potem kupil novo večjo baterijo, v primeru, da se bo to dalo bo to ok. ampak nova baterija je 8000€, če boš želel povečat domet. zavarovanje je cca 600€ 55€ na mesec nekje (WIZ zavarovanje, z najboljšim bonusom itd...na hitro preračunano).

In ne pozabi... govorimo o avtu, ki je nekje ranga Clio, ki ga v salonu dobiš za manj kot 12k.

Utk ::

In ne pozabi... govorimo o avtu, ki je nekje ranga Clio, ki ga v salonu dobiš za manj kot 12k.

In ki zlahka pokuri 100-150 evrov goriva na mesec, ali 10-15 jurjev v 8 letih. Vseeno, zoe je predrag, res je, tudi za današnjo tehnologijo in konkurenco. Ampak z njim se boš tudi po 8ih letih še naprej vozil skoraj zastonj, clio bo pa še naprej kuril 100 evrov goriva.
In za 12 jurjev dobiš bolj en sekret.

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Škoda da nisi naračunal še eko kredita.


Ja, Leaf na pet let, pod pogojem, da imas 7500 EUR, ki jih zalozis, te pride 482 EUR. Razlike je 45 EUR na mesec v primerjavi s tistim kar sem jaz racunal.

J.McLane je izjavil:

BW, ponovi vajo s tem kalkulatorjem za kredit:
https://www.ekosklad.si/informativni-iz...

Leaf te po subvenciji stane 30k EUR, kredit na 8 let te pride 329 EUR. To je avto brez pologa, edini polog rabiš za založit subvencijo ki jo dobiš potem nazaj.


Ampak avto za 15.000 EUR na osem let te pa pride skupaj z gorivom 300 EUR in ne rabis zalagat 7500 EUR.

In to kar si ti omenil ni avto brez pologa. To je avto s pologom. Kredit vzames za ceno avta - 7500 EUR, ki jih moras prej imeti, da lahko kupis avto, potem jih pa dobis nazaj. Ce teh 7500 EUR nimas, moras vzeti kredit za celoten znesek avtomobila. Potem sicer dobis nazaj 7500 EUR in se gres lahko pogovarjat z banko kako bos reseval stvar. Lahko ti zmenjsajo dobo odplacevanja ali pa ti ponovno preracunajo kredit, ti zaracunajo dodatne stroske in ti zmanjsajo obrok.

J.McLane ::

Koliko bo tak avto vreden po 8 letih? Če misliš avto vozit 12 let, bo EV cenejši, če misliš avto prodati po 8 letih bo EV cenejši.

Koliko te stane da si 7.500 EUR sposodiš za pol leta in jih v kosu vrneš? Lahko to storiš pri žlahti, lahko pri banki, lahko na črnem trgu če hočeš, vse ima svojo ceno, in mislim da teh 7500 za pol leta ne predstavlja nekega stroška.

7 let star Leaf iz katerega se vsi radi delajo norca, kako zanič hlajenje baterije ima se prodaja za 9-13 k EUR, 7 let star Golf se prodaja od 4-6k EUR.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

fikus_ ::

"In ki zlahka pokuri 100-150 evrov goriva na mesec, ali 10-15 jurjev v 8 letih."

Ja lahko. Pač koliko se voziš. Naredi kalkulacijo za to tvojo trditev, sicer je pa spet eno nabijanje v prazno!

BigWhale ::

Spock83 je izjavil:

Isto je. na podlagi predračuna ti odobrijo.


Ne. Subvencijo ti odobrijo glede na opravljen nakup. Tako mi je vceraj povedal tip iz eko sklada. Sem klical. Ti pa pripravijo izracun kredita glede na predracun in gres lahko po tem, ko ti odobrijo kredit, v nakup vozila. Za subvencijo pa zaprosis po opravljenem nakupu. Sicer ni neke bojazni, da ne bi dobil subvencije ampak vseeno to spremeni stvar in pogoje nakupa. 7500 EUR moras imeti, ce jih lahko dobis od kje, je pa druga stvar.

Spock83 je izjavil:

Tako kot za vsaki avto, če vzameš kredit, samo da je tukaj vrhunska obrestna mera.


Ja, obrestna mera je zlo ok. Prej sem si preracunal za moj primer in je skoraj 45 EUR na mesec manj kot so mi ponudili v avtohisi. Za enako dobo odplacevanja in visino kredita.

J.McLane je izjavil:

Koliko bo tak avto vreden po 8 letih? Če misliš avto vozit 12 let, bo EV cenejši, če misliš avto prodati po 8 letih bo EV cenejši.


Jaz naceloma vozim vse avtomobile dokler ne zacnejo razpadati. Sedaj bom verjetno prodajal predvsem zaradi tega, ker se je moja potreba po avtomobilu ful spremenila. Koliksna je cena po tem, ko odplacas kredit je pravzaprav vseeno, ce nimas namena avta prodati.

MrNighthawk ::

Utk je izjavil:

In ne pozabi... govorimo o avtu, ki je nekje ranga Clio, ki ga v salonu dobiš za manj kot 12k.

In ki zlahka pokuri 100-150 evrov goriva na mesec, ali 10-15 jurjev v 8 letih. Vseeno, zoe je predrag, res je, tudi za današnjo tehnologijo in konkurenco. Ampak z njim se boš tudi po 8ih letih še naprej vozil skoraj zastonj, clio bo pa še naprej kuril 100 evrov goriva.
In za 12 jurjev dobiš bolj en sekret.

Zdej si pa še enkrat preberi post. Sem napisal, če kupuješ nov avto... je realna opcija s tem, da imaš pri kreditu na 8 let cca 300EUR stroškov na mesec. Vse odvisno od ranga opreme a ne.
Če pa imaš npr soliden 5 let star avto. Lahko brez problemov voziš ta avto še 10 let. Im delaš občutno manj stroškov kot s kreditom za EVja.
Za 12k sekret? Tak sekret kot EV za 25k (minus subvencija).
V notranjosti sta oba ista plastika. Nič posebnega.

Pa ne da sem črnogled ampak vprašanje, če bo pri veliki rasti prodaje EVjev, čez 8 let elektrika še vedno tako poceni

Zgodovina sprememb…

J.McLane ::

BigWhale je izjavil:


Jaz naceloma vozim vse avtomobile dokler ne zacnejo razpadati. Sedaj bom verjetno prodajal predvsem zaradi tega, ker se je moja potreba po avtomobilu ful spremenila. Koliksna je cena po tem, ko odplacas kredit je pravzaprav vseeno, ce nimas namena avta prodati.


Seveda ni vseeno, po odplačanem kreditu ti ostane strošek goriva in ta je pri ICE večji, torej se z EV po odplačilu voziš ceneje. Res ne vem kaj tu ni jasno.

Glavno vprašanje ali EV ali ne, ni toliko stroškovne narave kot pa to ali ti EV zadovolji vse potrebe, to ostaja tisto glavno zaradi česar se EV prodaja v majhnih odstotkih.

MrNighthawk je izjavil:

Utk je izjavil:

In ne pozabi... govorimo o avtu, ki je nekje ranga Clio, ki ga v salonu dobiš za manj kot 12k.

In ki zlahka pokuri 100-150 evrov goriva na mesec, ali 10-15 jurjev v 8 letih. Vseeno, zoe je predrag, res je, tudi za današnjo tehnologijo in konkurenco. Ampak z njim se boš tudi po 8ih letih še naprej vozil skoraj zastonj, clio bo pa še naprej kuril 100 evrov goriva.
In za 12 jurjev dobiš bolj en sekret.

Zdej si pa še enkrat preberi post. Sem napisal, če kupuješ nov avto... je realna opcija s tem, da imaš pri kreditu na 8 let cca 300EUR stroškov na mesec. Vse odvisno od ranga opreme a ne.
Če pa imaš npr soliden 5 let star avto. Lahko brez problemov voziš ta avto še 10 let. Im delaš občutno manj stroškov kot s kreditom za EVja.
Za 12k sekret? Tak sekret kot EV za 25k (minus subvencija).
V notranjosti sta oba ista plastika. Nič posebnega.

Pa ne da sem črnogled ampak vprašanje, če bo pri veliki rasti prodaje EVjev, čez 8 let elektrika še vedno tako poceni


Zakaj pa ne 5 let star EV, mimogrede Eko kredit dobiš tudi na rabljene EV in tudi rabljene hibride. Kupiš Ampero s 70 km dosega za 12k €, zakaj pa ne.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Utk ::

No vidte, zdaj se kregamo že o ljudskih avtih, ali se splačajo ali ne. Dve leti nazaj smo se kregali o tesli za 70 jurjev. Čez dve leti, tudi s tem idjem, se bomo kregali samo še ali je boljši moped ali EV.

Gregor P ::

Saj se nismo kregali o Tesli, ta je namreč beta izdelek in jo kot takšno sploh ne bi smeli prodajati navadnim potrošnikom, ne glede na to, koliko stane.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Bla bla, brez tesle in Muska ne bi bilo niti tega idja niti etrona, to bo zapisano v zgodovini, tudi če tesla še danes propade. Zdaj se stvari več ne da ustavit.

nekikr ::

To je sicer res, ampak vprašaj enega mulca danes kdo je bil zaslužen za preboj 3,5" disket. Pa kako dober je bil Iskra telefon. Pa kako hud je bil Volvo pred desetletji. To briga samo nekoga, ki gre na Wikipedio slučajno točno to pogledat.
A se da ustavit ali ne je pa drugo vprašanje. Oz. lahko pride še kaj drugega vmes. Ne glede na to kako veliko modelov se predstavlja na vsakem sejmu so ti vedno magični dve leti stran. Še tisti, ki pridejo, so v zelo omejeni količini ali pa jih nihče noče. Prav lahko se zgodi, da bo treba še dolgo počakati, da bo to res prava stvar, morda pa vmes dozori še kakšna druga tehnologija...EV je že super in fajn, ampak niti slučajno to ni sveti gral osebnega prevoza.

Utk ::

Niso nič dve leti stran, že danes so tu, samo da grejo stvari naprej, in ponavadi so za dve leti vnaprej napovedane, in tiste, ki so napovedane, so normalno še tolk boljše. Tudi zares hiter cpu je bil zmeraj samo eno generacijo stran, dokler je šel razvoj hitro naprej.

roCkY ::

Magic1 ::

8:14 na posnetku je zraven letališča:D
Magic

MrNighthawk ::

Utk je izjavil:

No vidte, zdaj se kregamo že o ljudskih avtih, ali se splačajo ali ne. Dve leti nazaj smo se kregali o tesli za 70 jurjev. Čez dve leti, tudi s tem idjem, se bomo kregali samo še ali je boljši moped ali EV.

A ni to logično? Avtomobili se spreminjajo, načini transporta pa tudi. Nekateri želijo bolj efektiven javni prevoz, drugi car sharing, ko sem delal v Ljubljanj je kolo za moje pojme najbolj optimalno, itd.
Zato je logično, da ljudje čakajo na EVje, ki bodo cenovno na istem nivoju kot ICE.

Utk ::

Logično je tudi da ko bo stal električni golf 16 jurjev, da bo nekdo tu pametoval, da ni prava stvar, ker on kupuje avte za 2 jurja.

nekikr ::

In takemu rečeš, da je butelj. Prav tako tistim, ki v tej temi že 10 let trdijo, da so EV prava stvar.

kow ::

Amara's Law:
"We tend to overestimate the effect of a technology in the short run and underestimate the effect in the long run."

Cez 10 let bo zanimivo brati to temo... Ce gres brati poste iz 2009, se bos fino nasmejal raznim cvetkam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

bambam20 ::

Audijev E-tron je impozanten in hud ko pes. Danes sem videl enega v zeleno modri barvi, ki je dobesedno lesketala na soncu. Vrhunsko.

m0LN4r ::

Spock83 je izjavil:

Ni mojega vprasanja na tej fotki. Vprasal sem ce je v 40k ze vstet VAT. Torej pri nas bo drazji.

Scenarij bo verjetno takole, osnovni model bo vedno v Sloveniji cenejsi, ker zdaj je tudi tako, da so vsi _novi_ avti doli cenejsi; pa majo nemci nizji davek, kot mi.

Pri ID. 3 pise, da so za early adopterje na voljo trije modeli z razlicno opremo in jaz bi rekel, da mozno da bodo tile "first" modeli dobili kak bomboncek napram poznejsim serijskim modelom. Spomnim se na Limited edicijo Audi S1, prvi Clubsport GTI itn., Polo R (ne rline) naprimer, pa jubilejski modeli. So vsi bli nacenoloma "boljse" opremljeni, kot standardni.

Nemci bodo seveda talali mastne subvencije. Trenutno je bila za e avte okol 5-10 jurjev in se vec od lokalnih skupnosti. Od VWja dobijo adopterji kolko sem spremljal 2000KHW gratis elektrike in olajsave za menjavo ponudnika wannabe "eko" elektrike.

Potem pa se najvecji plus, da za avte registrirane do konca 2020, bo 10 let gratis registracija, kar je spet na oko 1-2 jurja vec v zepu.

Je kdo tukaj razmisljal o rezervaciji?
Jaz sem in sicer za drugo verzijo (1st Plus) z fensi luckami in bi color design.

Tudi ce ima samo 300km dosega, bi se dalo znjim udobno prepeljati vecjo furo. Do slovenije imam 550km, torej se na pol poti v Avstriji ustavim na pavzi na polnilnici, vmes grem spit eno kavo in nekaj pojest in grem dalje. Konkretni primer (Liezen) mi je glih na pol poti. Tam bo sigurno polnilnic, kot dreka al pri Meku, al mediamarktu, lidlu, hofru, sparu, vw centru, pa tankstellah...

Die Hier angebenen Daten stammen teilweise von VW, aus der Presse oder beruhen auf Schätzungen mit den Erfahrungen von anderen Elektroautos. Sobald wir weitere Informationen erhalten, werden wir Ihnen diese Zukommen lassen.

Erscheinungstermin: April/Mai 2020

Preis: ab September 2019 um die 30.000 €

Leistung: 125 kW /170 PS

Akku-kapazität: 48kwh 62kwh 82kwh

Reichweite(min/durchschnitt/NEFZ/WLTP):

Bei 48 kWh: 250 km / 300 km / 400 km / 330 km

Bei 62 kWH: 350 km / 400 km / 500 km / 420 km

Bei 82 kWH: 450 km / 500 km / 600 km /550 km

Höchstgeschwindigkeit: 160 km/h

Beschleunigung (0-100 km/h): 8

max. Drehmoment: -

Sitze: 4 im Konzept, später 5

Kofferraum: - / 960

Gewicht(kg) -

Zuladung(kg) -

L / B / H(mm) 4100 / 1800 /1530

Radstand (mm) 2750

Reifen: R17

Lademöglichkeiten:

Anschlüsse Standard: Typ 2 3-Phasig 11 kW, CCS 50 kW,

Anschlüsse Optional: CSS 125 kW ab 62 kWh

Phasen: 3

Ladezeiten in Stunden bei 48 kWh:

Schuko 2,3kw: 23 h

Wall-Box 3,7kw: 15 h

Wall-Box 4,6 kW: 15 h

Wall-Box 7,2 kW: 15 h

Ladesäule 11kW: 5 h

Ladesäule 22kW: 5 h

Schnelllader möglich:Ja

Schnellladung bei 50 kW (80%): 60 min

Schnellladung bei 150 kW (80%): 60 min

Besondere Ausstattung beim Neo:

-Induktives Laden
-OLED und LED Scheinwerfer
-Virtueller Außenspiegel(Kamera)
-Sitzflächen lassen sich hochklapp

Möglich Ausstattung für den I.D:

,,Volks-Wallbox":

VW hat angegeben, dass es zum Start der I.D. Serie eine 11 kW Wallbox ohne Installtionskosten für 300 € geben wird, zusätzlich soll es auch eine 22 kW DC Wallbox geben, welche möglicherweise über V2G Funktion verfügen wird.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Mikrohard ::

Jaz sem rezerviral. Konec koncev te rezervacija pri nas "nič ne stane". Bo pa 1st izdaja imela srednjo baterijo (58kWh neto)... torej cca. 400km dosega.

m0LN4r ::

Reichweite: (min / durchschnitt / NEFZ / WLTP):
Bei 48 kWh: 250 km / 300 km / 400 km / 330 km
Bei 62 kWH: 350 km / 400 km / 500 km / 420 km
Bei 82 kWH: 450 km / 500 km / 600 km /550 km

Mikrohard je izjavil:

Jaz sem rezerviral. Konec koncev te rezervacija pri nas "nič ne stane". Bo pa 1st izdaja imela srednjo baterijo (58kWh neto)... torej cca. 400km dosega.

Res je, naceloma dobis tistga jurja nazaj, ce si premislis.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Mikrohard ::

Pri nas za rezervacijo vneseš kartico in naredijo avtorizacijo za 500€. Prvi naslednji delovni dan avtorizacijo sprostijo in dobiš denar nazaj. Tako da je pri nas rezervacija efektivno brezplačna. Baje zakonodaja ne dovoljuje drugače.

Ti imaš napisane bruto kapacitete baterij. Neto kapacitete bodo 45kWh, 58kWh in 77kWh. Dosegi so pa pravilni.
««
665 / 1139
»»