» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
641 / 1197
»»

BT52 ::

No res, da je težko zadet preprost in hkrati moderen dizajn. Pač so izbrali varno karto. Če še tole naredijo pri pickapu. Jih bo Rivian tam povozil. Slednji dizajn je res nekaj posebnega. Dejansko okusnen in hkrati dovolj drzen. Sem se kar nasmehnil, ko sem prebiral zgodbe kako so dobili onega vodjo (aja Holzhausen) Teslinega dizajna na predstavitvi z očmi na pecljih.

lufthammer ::

Ah, eno razočaranje je tale Y. Če bi imel auspuh bi si mislil, da so ga dali na kompresor in napihnili za 10%. Ta oblikovalski "presežek" bi lahko naredili že na začetku s trojko oz. lahko rečemo, da popravljajo napako. Sedem sedežev? Za Sneguljčico bo pa zmanjkalo prostora...

DarkSite ::

 cyberpunk truck

cyberpunk truck

Vprašanje je le kateri del?

codeMonkey ::

Ne stekam razocaranja. Da je Y precej podobn je kvecjem znak zrelosti Tesle. So se lotili bolj konzervativno, kot to pocne vsa avtomobilska industrija. Tezav s tem modelom bodo skoraj zagotovo imeli manj.

nekikr ::

Borzni analitiki so povečini povzeli, da je bilo vse skupaj en infomercial in obupan cash grab, ki da ga ljudje ne bodo več tako zlahka požrli. Predvsem zato, ker dve leti v Tesla svetu pomeni vsaj 4. S in X se starata, ostali proizvajalci (a veš, tisti, ki bodo zaprli štacune, ker ne morejo iz ICE industrije v EV) so že predstavili in predstavljajo nove modele, ki dejansko prihajajo na trg. V Bloomberg analizi recimo je zanimiv stavek, da bo "moral Model Y tekmovati z zelo dobro Hyundai Kono (in plejado drugih)". Let that sink in. Tesla, ki je vrhunec razvoja EV in edina, ki lahko in zna, bo morala čez dve leti (se pravi 4 zemeljska leta) tekmovati s takrat že najbrž novim modelom, že sedaj boljše Kone, ki jo dela ICE proizvajalec. Poleg tega so pa seveda tudi standardna vprašanja kot recimo kaj se zgodi, ko fanatiki in verniki dobijo svoja vozila, potem moraš pa ta ceneni, slabo pobarvan in slabo sestavljen krš prodati povprečnemu Janezu. A bo teh Janezov in Johnov res za milijon letno? Warpijev je na svetu malo, pa še ti se povečini vozijo v starih dizlih in ne kupijo Tesle, Johnov je pa veliko.
In a nutshell :)

Nikec3 ::

codeMonkey je izjavil:

Ne stekam razocaranja. Da je Y precej podobn je kvecjem znak zrelosti Tesle. So se lotili bolj konzervativno, kot to pocne vsa avtomobilska industrija. Tezav s tem modelom bodo skoraj zagotovo imeli manj.

Tesla je pri sebi sama ustvarila sloves, da se na vsaki njihovi predstavitvi pričakuje presežek. Ta predstavitev tega ni ponudila v nobenem smislu, zato je razočaranje jasno. Ne vem pa, kaj so mislili majstri pri Tesli, ali pa je bilo to bolj Musk solo akcija, glede na spremembe strategije iz enega tedna na drugega v zadnjem času.

Tesla še ni tako daleč, da bi lahko živela od dolgočasnega štancanja novih modelov. Pri njih še vedno vsaka predstavitev mora bit dogodek, ki si ga ljudje zapomnijo. Tega tokrat niso storili. Za koliko gremo stavit, da Tesla za Model Y ne bo objavljala rezervacijskih številk?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

DarkSite ::

Dogodek je bil namenjen Y modelu. Tako kot so predstavili pred leti X model. Kakšen bo približno Y model se je že vnaprej vedelo/govorilo, če si znal povezat prehod iz S na X in iz 3 na Y. Samo povezovanje vzorcev nekaterim dela težave.

Na dogodku je bilo povedano/prikazano tudi marsikaj drugega.

In kot je omenil codeMonkey je Tesla postala zrela stabilna firma. ICEji še vedno morajo narediti prehod. Tesli tega ni treba in bo samo rasla in rasla.

Sedaj imajo S, 3, X, Y, prihajajo Semi, Roadster 2.0, Cyberpunk truck, ... in potem je tle še energy sektor. Kdaj je datum naslednjega propada? Zamenjati je treba celotno ICE svetovno floto. Propad ni možen.

roCkY ::

Zakaj že je traba zamenjat celotno ICE svetovno floto?

DarkSite ::

Zato, ker me počasi ubijajo s svojimi izpuhi, ko hodim ali kolesarim.
Kar se tiče sveta in politike je pa še mnogo več razlogov. Če jih ne vidiš je to ornk problem.

Pro_moted ::

DarkSite je izjavil:

Zato, ker me počasi ubijajo s svojimi izpuhi, ko hodim ali kolesarim.
Kar se tiče sveta in politike je pa še mnogo več razlogov. Če jih ne vidiš je to ornk problem.



Ko boš padel iz svojega mehurčka, boš ugotovil da so ICE motorji trenutno še vedno bistveni za delovanje družbe, kot jo imamo. Ubijajo nas že dolga leta in nas še kar nekaj let bodo. Dali so pa nam tudi ogromen razvoj.

Prehod na EV bo "mehak", ker je edino tako smiselno in izvedljivo. Sproti se bo prilagajala infrastruktura in mentaliteta ljudi. Drugače ne gre.Prehod mora biti prilagojen na sposobnost sprejema trga. Prvih 10 % bo šlo verjetno brez problema, potem pa bo druga zgodba.

Par avtomobilskih znamk bo odmrlo, nekaj se jih bo združilo v še večje koncerne, pojavilo se bo nekaj novih in to je to. Tesla bo mogoče masovni proizvajalec ali pa luksuzni proizvajalec ali pa nič, ker jih bo konkurenca pojedla.

Drugače pa ne vidim kakšnega posebnega smisla za takšen model Y, ker razen malo višje pozicije sedenja, je praktično enak avto.In najbolj pomembno pri SUV vozilu se jim seveda zdi nabijati o pospešku.

 1

1



Če pa so že hoteli narediti SUV, pa bi si pogledali tukaj in naredili cenejšo verzijo tega:
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

K0l1br1 ::

DarkSite je izjavil:

Zato, ker me počasi ubijajo s svojimi izpuhi, ko hodim ali kolesarim.
Kar se tiče sveta in politike je pa še mnogo več razlogov. Če jih ne vidiš je to ornk problem.

To je tista ideja, da so ICE sami sebi namen.
Možakarju pa pripeljejo računalnik in mu napolnijo hladilnik.
Poleg vsega ostalega.
Sedaj, ko ima od njih polno rit, vidi samo slabo.
Way to go!

Vazelin ::

Jaz čakam Cyberpunk truck
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

roCkY ::

Zato, ker me počasi ubijajo s svojimi izpuhi, ko hodim ali kolesarim.
Kar se tiče sveta in politike je pa še mnogo več razlogov. Če jih ne vidiš je to ornk problem.


Zamenjaj lokacijo bivanja. EV ne bodo rešili osnovnega problema. Le nekoliko drugače bodo prerazporedili onesnaženje, ki ga povzroča osebni transport.

Sicer pa če vzamemo za vir DW dokumentarec (sosednja tema) je iz motorjev zelo malo trdih delcev in NOx. Trdi delci so iz gum, zavor. To dvoje pri ICE ostaja. Če kaj prihaja iz kemije accujev pa trenutno nihče ne omenja. Sem pa precej skeptik, da popolnoma nič ven ne pride glede na neprestalno gretje in ohlajanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: roCkY ()

DarkSite ::

K0l1br1 je izjavil:

DarkSite je izjavil:

Zato, ker me počasi ubijajo s svojimi izpuhi, ko hodim ali kolesarim.
Kar se tiče sveta in politike je pa še mnogo več razlogov. Če jih ne vidiš je to ornk problem.

To je tista ideja, da so ICE sami sebi namen.
Možakarju pa pripeljejo računalnik in mu napolnijo hladilnik.
Poleg vsega ostalega.
Sedaj, ko ima od njih polno rit, vidi samo slabo.
Way to go!


Če so polnili rit in če jo še vedno polnijo jim ni treba tega početi na tak način še 100 let.

A ne?

Edino, če rad stagniraš tako kot dosedanja auto industrija. Če jih Tesla ne bi brcnila v polno rit ...

K0l1br1 ::

DarkSite je izjavil:

A ne?
Drži.

nekikr ::

Edino, če rad stagniraš tako kot dosedanja auto industrija.

V kakšnem smislu? Preden odgovoriš pojdi na cesto in se pelji za kakšnim starim Oplom in kakšnim novim Oplom. Ne rabiš merilcev, testerjev in ostale navlake, samo vsaj približno dober vid in voh. Si prepričan, da veš, kaj pomeni stagnacija? Če si mislil pa na to, da še kar ne ponujajo Warp 10 pospeškov je pa res. Tu pa Tesla zmaga. Hudič je samo, da take pospeške "rabijo" ponavadi tisti, ki komaj spacajo skupaj za 15 let starega 3.0 Audija.

DarkSite ::

Ni mi se treba peljati. Dovolj je, da vsak dan hodim/kolesarim tudi ob največjih konicah v mestu in točno vem kaka je situacija glede onesnaženosti. Ko greš mimo stoječe kolone pločevine ti bo to takoj jasno ampak očitno tega ne počneš.

DarkSite ::



Ne razlike sploh ni, poleg tega, da je večji, višji, posebno ne ob 0:18.

Gregor P ::

To so vse ena in ista jajca ... passé >:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

nekikr ::

DarkSite je izjavil:

Ni mi se treba peljati. Dovolj je, da vsak dan hodim/kolesarim tudi ob največjih konicah v mestu in točno vem kaka je situacija glede onesnaženosti. Ko greš mimo stoječe kolone pločevine ti bo to takoj jasno ampak očitno tega ne počneš.

Vozni park je v povprečju star 10 let. Razumeš kaj vse to pomeni?

Utk ::

Čisto nič, če bi bili vzdrževani. Če bi ljudi prisilili, da vzdržujejo stare avte, bi se vozni park hitro pomladil.

roCkY ::

Vsakih 5-6 let avto na odpad. To pa je prispevek k ohranitvi okolja.
Agregati v avtih so kakršni so. Ne moreš iz euro4 narediti evro6 z vzdrževanjem.

Utk ::

Pri bencinarjih med euro 4 in 6 ni nobene razlike, stvari grejo kvečjemu na slabše. Pri dizlu pa tudi ni razlike. Dpf imajo že 10 let stari, bolj je vprašanje če dela. To kar imajo zdaj od letos dizli, bi pa tudi morali imet že 10 let, samo pač nimajo zaradi raznih goljufij. Da so vsi dizli za v prešo, je sicer jasno, ni pa realno.

roCkY ::

Ja seveda. Pri proizvodnji baterij pa nastajajo substance, ki zavirajo staranje človeka,...

pirat ::

roCkY je izjavil:

Ja seveda. Pri proizvodnji baterij pa nastajajo substance, ki zavirajo staranje človeka,...

Problem kopičenja starih, iztrosenih baterij bo aktualen cez 15 let, zato se zagovorniki EV s tem nocejo obremenjevati. Bo pa resen problem.

Utk ::

Ice avti tega problema seveda nimajo, ker itak vse sproti skurijo. Skurimo še baterije pa je.

pirat ::

Utk je izjavil:

Ice avti tega problema seveda nimajo, ker itak vse sproti skurijo. Skurimo še baterije pa je.

Se bojim, da verjetno tole povsem resno mislis. Tezava, s katero se noces soociti.

Utk ::

Vi se nočete soočit s tem, da obstaja rešitev za to.

Invictus ::

pirat je izjavil:

roCkY je izjavil:

Ja seveda. Pri proizvodnji baterij pa nastajajo substance, ki zavirajo staranje človeka,...

Problem kopičenja starih, iztrosenih baterij bo aktualen cez 15 let, zato se zagovorniki EV s tem nocejo obremenjevati. Bo pa resen problem.

Saj bodo vse te smeti "izvozili" v Afriko, pa bodo eko-levičarji izpadli kot "very EKO", ker teh smeti ne bo na njihovem dvorišču...

Seveda, če ne bo Kitajska prej pokupila cele Afrike...

Tako kot se danes dogaja na področju elektronskih odpadkov...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: bfranklin ()

roCkY ::

Utk je izjavil:

Vi se nočete soočit s tem, da obstaja rešitev za to.

Nima se smisla prepirat s fanatiki no raje recimo zanesenjaki. Ko bom videl realne inžinirske primerjave bom gladko priznal kaj je na stvari. Trenutno kar vem o proizvodnji baterij in proizvodnji ICE sem pač prepričan, da je razlika bruto minimalna. Sploh pami ni jasno na katero stran je nagnjena tehtnica pri osebkih, ki delamo kar nekaj pod 10 k letno na cesti. Dolgoročnmo najverjetneje prava pot. A dogajalo se bo desetletja. Je pa dobro da, smo na planetu taki ki skočimo na prvo žogo (tudi sam kdaj) in financiramo napredek, spremembe.

Del populacije je preveč odneslo v milnem mehurčku napovedane skorajšnje elektrifikacije. Kot sem že marsikdaj omenil bi se tudi sam vozil na elektriko, če bi dobil ustrezno vozilo za sprejemljivo mi ceno. In ja Y trenutno zgleda bllizu tega. Leta 23-24... Ampak sem na dizel ciklu za še kakšno dekado. Me boš lahko še zelo dolgo opominjal na to! Iz mehurčka sem skočil pred kakima dvem letoma, ko je postalo jasno da še leta ne bo nič z cenovno dostopnim po gabaritih ustreznim mi EV.

codeMonkey ::

Nikec3 je izjavil:


Tesla še ni tako daleč, da bi lahko živela od dolgočasnega štancanja novih modelov


Tako dalec pa tudi niso, da bi si lahko privoscili tezave pri prodkuciji se kaksnega modela. Pri tem je tudi zanesljivost pomemben faktor, ko avtomobile enkrat kupujejo "obicajni" kupci in ko imas na trgu vecjo konkurenco.

roCkY ::

Invictus je izjavil:

pirat je izjavil:

roCkY je izjavil:

Ja seveda. Pri proizvodnji baterij pa nastajajo substance, ki zavirajo staranje človeka,...

Problem kopičenja starih, iztrosenih baterij bo aktualen cez 15 let, zato se zagovorniki EV s tem nocejo obremenjevati. Bo pa resen problem.

Saj bodo vse te smeti "izvozili" v Afriko, pa bodo eko-levičarji izpadli kot "very EKO", ker teh smeti ne bo na njihovem dvorišču...

Seveda, če ne bo Kitajska prej pokupila cele Afrike...

Tako kot se danes dogaja na področju elektronskih odpadkov...

Plastika je že prikovana v EU. Se mi nabere v proizvodnji kar nekaj tega. Iščemo rešitve glede biorazgradljive. A najprej cena in ostale karakteristike... Jasno je treba s produktom pokriti.
Namesto na recikliranje jo od lani oddajamo kot mešane komunalne odpadke.

Populističen globalizem vseh sort je mrtev. Noben ne bo več za drugim pospravljal in kmalu tudi ne izvajal okoljsko problem industrijskih postopkov, ki so okolju neprijazni. Afrika je pač zadnja oaza. A dolgo ne bo šlo ne s Kitajci ne brez njih.

Emobi ::

Problem odsluženih EV baterij ne bo resen ampak rešen.

Baterije bodo v vozilih 10 do 20 let, nakar bodo 20 do 30 let v uporabi v omrežju za kompenzacijo viškov pridobivanja in porabe elektrike. Nato bodo reciklirane, saj so v njih dragocene kovine.

Izdelek, ki je do 50 let v uporabi, pri tem ne onesnažuje okolice in skorajda ne potrebuje vzdrževanja ter se ga potem reciklira, je okoljsko sprejemljiv, torej ekološki.

Kdor pa misli, da litij ionska baterija pri segrevanju oddaja škodljive hlape, pa naj preneha uporabljati mobitel, ker se tam baterija bolj segreva kot pri EV-jih.

BigWhale ::

Men je pri vsem skupaj predvsem zanimivo kako natancno znate nekateri napovedati prihodnost. Me zanima v kaksni meri se boste zmotili tako kot so se motili napovedovalci prihodnosti 50 let nazaj. :D

roCkY ::

Emobi je izjavil:


Kdor pa misli, da litij ionska baterija pri segrevanju oddaja škodljive hlape, pa naj preneha uporabljati mobitel, ker se tam baterija bolj segreva kot pri EV-jih.

Nikjer nisem našel nič uporabnega na to temo. Tako kot glede samega sevanja ni nič kaj otipljivega le vsi pravijo da je zadeva OK. Ja je OK ampak kako OK. Toliko kot izpusti dizlov?

Za GSM ni alternative. Za transport pač je.

Kje dobim za zmerne denarje soliden "izrabljen" Li-ion pack, da ga spakiramo v UTV namesto svinca. Pa še enega za viličarja mi najdi.

Utk ::

Če se ne smejo oglašat napovedovalci prihodnosti, kaj šele delajo v tej temi nepoznavalci sedanjosti.

Emobi ::

roCkY je izjavil:

Emobi je izjavil:


Kdor pa misli, da litij ionska baterija pri segrevanju oddaja škodljive hlape, pa naj preneha uporabljati mobitel, ker se tam baterija bolj segreva kot pri EV-jih.

Nikjer nisem našel nič uporabnega na to temo. Tako kot glede samega sevanja ni nič kaj otipljivega le vsi pravijo da je zadeva OK. Ja je OK ampak kako OK. Toliko kot izpusti dizlov?

Za GSM ni alternative. Za transport pač je.

Kje dobim za zmerne denarje soliden "izrabljen" Li-ion pack, da ga spakiramo v UTV namesto svinca. Pa še enega za viličarja mi najdi.
Jungheinrich, ki izdeluje viličarje, pri nas proda 80 % elektičnih.
Andrej Pečjak - Metron ti predela karkoli na elektriko.

Izračunaj si stroške lastništva in ne išči nešteto izgovorov...:)

Okapi ::

Mogoče bi se moral naučiti brati, ker roCkY ne sprašuje tega. On električni viličar že ima, išče poceni rabljen li-ionski akumulator, da ga bo uporabil namesto svinčevega.

roCkY ::

Emobi zelo rad plete in zelo nerad direktno odgovori.

Zanima me rabljen accu, ki jih je glede na Emobi-jev prejšnji post ogromno (oz. jih bo).
Kar se Polaris EV UTV tiče je to zelo vroča tema že par let a nekega prebliska ni. Vsi lastniki čakamo altirnativo za menjavo svinčenih baterij. V ZDA se nov (neurden) Li-ion dobi za cca $7200. V EU je bila cena okoli 10k€ za original litij accu v novem. Razlika v ceni novega Svinec- Litij je abnormalna za naše razmere. Nekih alternativ na tem kontinentu še nisem zasledil. To je absolutno predrago za takole vozilce.

Skratka čakamo Polaris EV lastniki čakamo inščemo s svečo "poplavo" accujev za zmerno ceno kot jih obljublja Emobi.
Ponudbe na ZS.

Utk ::

Kje je napisal, da se dobi rabljene za zmerno ceno? To pravijo tisti, ki pravijo, da so ev zanič in baterije po petih letih crknejo. Tudi mene zanima kje so vse te slabe baterije.

Emobi ::

Ja, eni res znajo brati.

Baterije bodo še desetletja zelo iskane oziroma bo po njih veliko povpraševanje; torej bodo cene visoke. Tako nove kot tudi rabljene ne bodo za drobiž. In rabljenih ne boš dobil na odpadu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

nekikr ::

Utk je izjavil:

Čisto nič, če bi bili vzdrževani. Če bi ljudi prisilili, da vzdržujejo stare avte, bi se vozni park hitro pomladil.

In zakaj se recimo ne boriš za to? Ker to je trivialno izvesti. No, trivialno v primerjavi s tem, da gre cel svet na EV. Pa tudi precej čistejše v primerjavi z migracijo vseh na EV - kar se bo tako ali tako zgodilo, če/ko bodo EV prava stvar. Ljudje po drugi strani ne bodo sami od sebe spremenili svojih slabih navad.

roCkY ::

Emobi je izjavil:

Ja, eni res znajo brati.

Baterije bodo še desetletja zelo iskane oziroma bo po njih veliko povpraševanje; torej bodo cene visoke. Tako nove kot tudi rabljene ne bodo za drobiž. In rabljenih ne boš dobil na odpadu.

Od kje ti ideja, da se išče baterije na odpadu? ČE bodo ti accuji čez leta res še imeli kaj kapacitete se predpostavlja, da bo nekdo prevzel posel barantanja s tem. A zadeve bodo bistveno cenejše kot nove. Za 3-10% cene nove se jih ne pričakuje.

Tole kar je preplavalo Atlantik praviš, da bo do 20 let aktivno. ??

TB je en paket že menjal v X-u. Upam pa, da si bo letos vzel čas in naredl test degradacije na Millenium falcon-u, svojem prvem S-u. Ga bo morda treba še malo spomnit. TB se mi zdi od vsega kar sem našel na EV tematiko v net divjini še največji realist.

Si ne predstavljam kako bodo te zadeve dejasnko šle v praksi. Rabljen avto brez baterije bo vreden blizu nič. Baterija s pod 50% kapacitete pa za v avto praktino ni. Si predstavljate Tesle 3 ( morda top EV trenutnega momenta glede na PP) s 70-100 km dosega čez leta. Vsi ne delamo 40k + letno. Morda pa nabavimo EKO vozilo in gremo malo spremeniti slog življenja in se it EKO vočno s faktorjem 4 glede na trenutno.

Dejstvo je da več kot 5 let starih baterij praktično ni. No so v Priusih. Ampak tam stare delujoče celice in sestavljajo v "nove " pakete.

Pri teh "sodobnih" zaprtih baterijah pa se lahko nardi kaj? Bo šla tista z neuporabno kapaciteto cela v reciklažo, na odpad, na predelavo, stagnirat dejansko nekam s 30% kapacitete v smislu kot omenja Emobi??

WarpedGone ::

Hyundai Kona Electric Production Down, But Why?

Hyundai produced only 3,074 Kona Electrics in January and then a paltry 2,168 in February.


Dobrih 5 tisoč kosov v dveh mesecih... bravo Hyundai, bravo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Emobi ::

roCkY je izjavil:

Emobi je izjavil:

Ja, eni res znajo brati.

Baterije bodo še desetletja zelo iskane oziroma bo po njih veliko povpraševanje; torej bodo cene visoke. Tako nove kot tudi rabljene ne bodo za drobiž. In rabljenih ne boš dobil na odpadu.

Od kje ti ideja, da se išče baterije na odpadu? ČE bodo ti accuji čez leta res še imeli kaj kapacitete se predpostavlja, da bo nekdo prevzel posel barantanja s tem. A zadeve bodo bistveno cenejše kot nove. Za 3-10% cene nove se jih ne pričakuje.

Tole kar je preplavalo Atlantik praviš, da bo do 20 let aktivno. ??

TB je en paket že menjal v X-u. Upam pa, da si bo letos vzel čas in naredl test degradacije na Millenium falcon-u, svojem prvem S-u. Ga bo morda treba še malo spomnit. TB se mi zdi od vsega kar sem našel na EV tematiko v net divjini še največji realist.

Si ne predstavljam kako bodo te zadeve dejasnko šle v praksi. Rabljen avto brez baterije bo vreden blizu nič. Baterija s pod 50% kapacitete pa za v avto praktino ni. Si predstavljate Tesle 3 ( morda top EV trenutnega momenta glede na PP) s 70-100 km dosega čez leta. Vsi ne delamo 40k + letno. Morda pa nabavimo EKO vozilo in gremo malo spremeniti slog življenja in se it EKO vočno s faktorjem 4 glede na trenutno.

Dejstvo je da več kot 5 let starih baterij praktično ni. No so v Priusih. Ampak tam stare delujoče celice in sestavljajo v "nove " pakete.

Pri teh "sodobnih" zaprtih baterijah pa se lahko nardi kaj? Bo šla tista z neuporabno kapaciteto cela v reciklažo, na odpad, na predelavo, stagnirat dejansko nekam s 30% kapacitete v smislu kot omenja Emobi??

Nekateri pišejo, da se bodo izrabljene baterije EV-jev nabirale na odpadih in kako bo to okoljska katastrofa. To se ne bo zgodilo, ker so izrabljene baterije preveč dragocene, da bi jih kdorkoli metal stran. Zato sem napisal, da jih ne bo moč dobiti na odpadu.

Za tesline baterije nisem prepričan, če bodo zdržale do 20 let, ker Tesli kvaliteta ni ravno odlika.
BMW trdi, da baterije na EV-jih ne bodo potrebovale menjavo, ker so zasnovane tako, da bodo zdržale celotno življenjsko dobo avtomobila, to je najmanj 15 let.

Če bi imela baterija samo 30 % kapacitete, bi bila še vedno primerna za v klet hiše, kjer bi skrbela za amortizacijo porabe in proizvodnje elektrike v sistemu s sončno elektrarno.

Preden mi očitaš, da zelo rad pletem in zelo nerad direktno odgovarjam, raje pometi pred svojim pragom, ker pišeš zelo nerazumljivo. Kaj si mislil s faktorjem 4? ('Morda pa nabavimo EKO vozilo in gremo malo spremeniti slog življenja in se it EKO vočno s faktorjem 4 glede na trenutno').
Kaj pomeni 'Ampak tam stare delujoče celice in sestavljajo v "nove " pakete'?

roCkY ::

Prinesi mi ustrezno metlo.
Očitno ne razumeš kaj se bere med vrsticami. Sedaj delam z ICE pod 10 k km letno. Če nabavim recimo teslo Y bom EKO in imel zelo dobro ceno na KM če bom delal 40k km. nN to seveda oglašal na široko. Bruto bom pa svinjal več kot sedaj...
Proizvodnja velike baterije, elektrika iz TEŠ,...

Ne sodi ravno v tole temo ampak, če je kdo spregledal malo vpogleda na trg nafte kot ga vidi avtor dokumentarca DW. Definitvno pa ima dogajanje velik vpliv na ekonomiko EV vozil.

MrNighthawk ::

WarpedGone je izjavil:

Hyundai Kona Electric Production Down, But Why?

Hyundai produced only 3,074 Kona Electrics in January and then a paltry 2,168 in February.


Dobrih 5 tisoč kosov v dveh mesecih... bravo Hyundai, bravo.


Za prvi konkretni EV in glede na to, da je prodaja ICE primarna, tole sploh ni slabo. Niso odvisni od prodaje EV

https://insideevs.com/february-2019-tes...

WarpedGone ::

Stanje konkurenze, marec 2019:


- All of Hyundai/Kia EVs like the Kona, e-Nero, Ioniq seem to be severely production limited due to battery supply and according to one source quoted here some weeks ago, as per a British dealership this should go on for another 12-18 months.
- Nissan's Leaf got murdered in the US last year and for whatever reason, in the one region where it is successful (Europe) Nissan only assigned a quota of 5k 62kWh Leafs for 2019. That's like 1 week of M3 production.
- Volt is dead, while Model 3 killer Bolt is on life support in the US and since Opel was sold practically unavailable in Europe.
- E-tron is in a 6 month+ delay, it has atrocious power consumption and the only saving grace, 150kW charging has just been destroyed by v3 Supercharging and 12,000 v2 chargers getting a 145kW boost OTA
- I-Pace is also in production hell due to batteries and it took them about 11-12 months since launch to come up with the SW update to unlocked the 100kW charging advertised
- VW ID has been delayed by a quarter and will start with pricier versions as well (like Tesla, sand the media bashing for it)
- Everything sexy about the Porsched Taycan has been toned down since we saw the prototype and it remains to be seen if it really does have 350kW charging. Currently I've only seen 220-225 in the only video (AutoMotorSport) where it was seen charging.
- Ford has nothing, Toyota has nothing, Honda has 1 prototype, Fiat has the limited quantity 500e
- Mercedes EQC is delayed by 6 months. I mean they were smart and said they will do a VIP edition until fall 2019 instead of the full June release they were promising before
- Polestar 2 is a year away


Lako ćemo!

...and where are the media stories on all this?
"Tesla has a demand problem with all the competition coming out."
OK...where is it and where will Tesla be when/if the competition ever does come to market in significant numbers?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Pa saj Tesla sploh ni nobena konkurenca avtomobilski industriji; kakor ji sedaj slabo/dobro kaže, bo lahko vesela, če ji uspe obstati kot nišni proizvajalec EV.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Sp3m ::

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: bfranklin ()
««
641 / 1197
»»