» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
642 / 1141
»»

feryz ::

Glede na povpraševanje, jih je popolnoma dovolj.
Trenutno, razen večnega slinaša warpija, ne poznam niti ene osebe, ki bi imela v planu kupiti EV. Pa srečam ogromno ljudi.
Razen sebe. Ampak glede na izbiro in performance, sem tudi jaz za par let opustil misli o nakupu tega precenjenega šita.

Utk ::

Gregor P je izjavil:

Pa saj Tesla sploh ni nobena konkurenca avtomobilski industriji; kakor ji sedaj slabo/dobro kaže, bo lahko vesela, če ji uspe obstati kot nišni proizvajalec EV.

Vsem prodaja pada, tesli raste. 0,5 ali pa 1 mio avtov za 40 do 100 jurjev ni kar tako. Tebi se morda 10% manjša prodaja bmwja ne zdi neka tragedija, za bmw pa je. To je lahko razlika med rekordnim dobičkom in izgubo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Sp3m je izjavil:

Kaj nemški voznik Tesle pravi o Audi E-tronu.

Audi e-Tron - Probefahrt schockiert Tesla-Fahrer: Wenn beide so weitermachen kann Tesla einpacken
Dobesedno pravi, da ima Tesla resne težave in da je (danes še) praktično njena edina prednost infrastruktura polnilnic.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Gregor P je izjavil:

Sp3m je izjavil:

Kaj nemški voznik Tesle pravi o Audi E-tronu.

Audi e-Tron - Probefahrt schockiert Tesla-Fahrer: Wenn beide so weitermachen kann Tesla einpacken
Dobesedno pravi, da ima Tesla resne težave in da je (danes še) praktično njena edina prednost infrastruktura polnilnic.

Seveda, težavice e-trona, kot recimo ta, da ga sploh ni, ni omembe vredna...

Gregor P ::

Utk je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Pa saj Tesla sploh ni nobena konkurenca avtomobilski industriji; kakor ji sedaj slabo/dobro kaže, bo lahko vesela, če ji uspe obstati kot nišni proizvajalec EV.

Vsem prodaja pada, tesli raste. 0,5 ali pa 1 mio avtov za 40 do 100 jurjev ni kar tako. Tebi se morda 10% manjša prodaja bmwja ne zdi neka tragedija, za bmw pa je. To je lahko razlika med rekordnim dobičkom in izgubo.
Če me že sprašuješ na osebni ravni, sam nisem nikoli hotel kupiti BMW-ja in ni videti, da ga bom. Prvič, ker če se mi gre za luksuz, potem preprosto kupim Mercedesa in drugič, če pa res hočem športno vozilo, potem pa je spet boljša alternativa na trgu. Morda se pa lahko v prihodnosti zgodi, da bom kupil kakšno EV pri njih; ko bodo EV na splošno sploh dozorela za nakup; ker danes namreč še niso.:|

Utk je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Sp3m je izjavil:

Kaj nemški voznik Tesle pravi o Audi E-tronu.

Audi e-Tron - Probefahrt schockiert Tesla-Fahrer: Wenn beide so weitermachen kann Tesla einpacken
Dobesedno pravi, da ima Tesla resne težave in da je (danes še) praktično njena edina prednost infrastruktura polnilnic.

Seveda, težavice e-trona, kot recimo ta, da ga sploh ni, ni omembe vredna...

... kor rečeno, na trgu še ni EV za nakup; so le testne različice za množično preizkušanje. Tako da bomo šele videli, kakšni EV-ji bodo v prihodnosti zares na trgu za navadne potrošnike.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Ne sprašujem te na osebni ravni. Sej si že napisal, da itak niti nimaš avta.
Sprašujem te za kolk mora pasti prodaja audiju, bmwju, mercedesu, da boš rekel, da imajo težavo s teslo. To nima nič s tem kako dober ali uporaben je EV zate, ali za kogarkoli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Sam bi rekel tako, da če bo oz. jim pada prodaja, to ne more biti zaradi Tesle. Imajo potem (resne) težave drugje. Ker Tesla kot rečeno ni noben faktor na trgu.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

nekikr ::

Sprašujem te za kolk mora pasti prodaja audiju, bmwju, mercedesu, da boš rekel, da imajo težavo s teslo.

Precej preprosto. Ostalim mora prodaja skupno pasti za 10% v absolutni številki in Tesli narasti za to absolutno številko. Ne procent, tak komentar še warpija ni vreden. Ker če drugim pade za 10%, se pravi kakšnih 8 milijonov, Tesli pa naraste za 200%, se pravi na 300.000, potem je seveda jasno, da Tesla ni prav noben faktor. Nikoli ni bila, da ne bo pomote.

hmm ::

nekikr je izjavil:

V Bloomberg analizi recimo je zanimiv stavek, da bo "moral Model Y tekmovati z zelo dobro Hyundai Kono (in plejado drugih)". Let that sink in. Tesla, ki je vrhunec razvoja EV in edina, ki lahko in zna, bo morala čez dve leti (se pravi 4 zemeljska leta) tekmovati s takrat že najbrž novim modelom, že sedaj boljše Kone, ki jo dela ICE proizvajalec.
Nisem noben tesla fanatik, ampak tole ni noben "let that sink in" podatek. V čem točno je Kona boljša od Modela Y, in to celo že sedaj? Modela Y še ni, in ga ne bo še 2-4 leta, ampak sploh ne vem, zakaj naj bi Kona tekmovala z MY, kolikor vidim, niti ne gre za primerljiv avto. Kona je manjša, nekje sem zasledil, da bo MY v ZDA tekmoval z X3 ali Acuro MDX, tadva pa zagotovo ne tekmujeta s Kono. Pa tudi Kona ni avto, ki bi ga lahko kupil takoj, ampak se, vsaj pri nas, dolgo čaka (1 leto?). Kot piše zgoraj, so proizvodne številke dokaj nizke, v 1 letu proizvodnje so jih naredili okrog 30k. MY bo večji v vseh smereh in prostorninah in imel bo dostop do superchargerjev. Če bo cena podobna, ne vem zakaj bi kdo (vsaj v ZDA) izbral Kono, če nima nekih specifičnih potreb po manjšem vozilu, bližini Hyundai servisa ipd. Če bo MY lažje dobiti, ker bo proizveden v veliko večjih količinah, pa sploh. Jaz bi si želel, da bi bila pri nas na voljo Kona ipd. v ~40 kwh različici, ki ne bo stala 35k+, ampak ~25k€. Ne vem, kako bo tekmovala s 64kwh z Modelom Y pri približno isti ceni (~45k€).

nekikr ::

Zgrešil si poanto. Včasih se je govorilo kako je Tesla najboljša in edina in prva in edina, ki sploh lahko in zna in ne nasploh blablabla. Če si poslušal warpijeve fantazije, potem je bilo sploh jasno, da bo v nekaj letih samo še Ein Auto, Ein Tesla! Danes je pa situacija povsem različna od tega. Namesto, da bi novinarji orgazmirali ob vsaki skici in tweetu serijskega izdelovalca čudežev, se govori kako bodo morali nekoga ujeti, kako nov izdelek ni čisto noben presežek itd. Tesla je firma, ki je zgrajena na hypu. Kar ni narobe, da ne bo pomote. Problem pa nastane, če iz tega hype obdobja in fanatičnih privržencev dovolj hitro ne prideš v mainstream.
In tvoj komentar (pa tudi warpijev glede izdelanih Kon) je dober odgovor zakaj EV NISO prava stvar. Ti bi ga kupil, če bi bil za pol cene. Warpi bi kupil, pa ima samo za starega dizla. UTK tudi. Omenjene Kone prodajo v zanemarljivi številki predvsem zato, ker jih izdelovalci zaradi nizkih marž nočejo delati, kupci jih pa zaradi visoke cene nočejo kupovati.

Utk ::

nekikr je izjavil:

Sprašujem te za kolk mora pasti prodaja audiju, bmwju, mercedesu, da boš rekel, da imajo težavo s teslo.

Precej preprosto. Ostalim mora prodaja skupno pasti za 10% v absolutni številki in Tesli narasti za to absolutno številko. Ne procent, tak komentar še warpija ni vreden. Ker če drugim pade za 10%, se pravi kakšnih 8 milijonov, Tesli pa naraste za 200%, se pravi na 300.000, potem je seveda jasno, da Tesla ni prav noben faktor. Nikoli ni bila, da ne bo pomote.

Tesla ne krade kupcev renaultu, kiji in byd, tako da pusti ti tistih 8 mio. Mercedes, Audi in BMW prodajo skupaj 6-7 mio avtov. Če jim pade prodaja za 600-700,000, ko bo tesla na 1 mio avtih letno (naj bo nekaj rezerve za ostale znamke z avti v glavnem čez 40 jurjev), bo menda vsem jasno za kaj se gre. Lahko pa to razpolovimo na padec za 350,000 avtov in teslina proizvodnja 0,5 mio...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

To so pač tvoje domneve oz. ugibanja; sam recimo sem pri ponovnem nakupu Mercedesa zadržan, ker sem bil pri zadnjem modelu S malo razočaran nad kvaliteto (ne razumeti narobe, govorim v tem luksuznem razredu vozil; v primerjavi s starejšimi S-i). Trenutno imajo torej enega kupca manj, pa je povsem vseeno, ali Tesla obstaja, ali ne (ker Tesla tako ali tako nima kaj iskati s svojo ravnjo kvalitete v teh luksuznih razredih).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Prav imaš, liki po katerih so posneli looney tunes, ne štejejo...

feryz ::

Gregor P je izjavil:

To so pač tvoje domneve oz. ugibanja; sam recimo sem pri ponovnem nakupu Mercedesa zadržan, ker sem bil pri zadnjem modelu S malo razočaran nad kvaliteto (ne razumeti narobe, govorim v tem luksuznem razredu vozil; v primerjavi s starejšimi S-i). Trenutno imajo torej enega kupca manj, pa je povsem vseeno, ali Tesla obstaja, ali ne (ker Tesla tako ali tako nima kaj iskati s svojo ravnjo kvalitete v teh luksuznih razredih).
Kaj ti pa preostane, če ti S ne gre?
Sedmica ti tudi ne bo šla. To jaz vem.
Mogoče bi veljalo probati Audi. Enkrat moram iti pogledat.

Tesla je pa karjola. Ki razen po ceni, takim avtom še dolgo, dolgo niti zadaj ne bo prišla. Pred njih pa verjetno nikoli.

hmm ::

nekikr je izjavil:

In tvoj komentar (pa tudi warpijev glede izdelanih Kon) je dober odgovor zakaj EV NISO prava stvar.
No ja, to je neskončna debata, kaj je prava stvar. Zame so prava stvar ne glede na ceno, oz. cena ni glavni kriterij. Če je nekaj drago, ne pomeni da ni dobro in ne bi bilo smiselno spodbujati. Če bi gledali na ceno, potem je EV, pa tudi vse ostalo, prava stvar samo v primeru, da si to lahko privošči. Varnostno-asistenčni sistemi v avtomobilih so prava stvar, pa jih veliko ljudi ne (do)kupi, ker so predragi.

Sicer pa ne izhajam iz fantazij kogar koli na tem forumu, vsem je bilo jasno, da v parih letih ne bo le še Tesla. Samo razmišljam, in če bo Tesla prodala vse, kar bo naredila, delala pa vedno več, potem ne vem, zakaj sploh primerjave z nekimi neprimerljivimi vozili, ki se proizvajajo v veliko manjših količinah. A ni ravno MY simbol tega skoka v mainstream? Naredili so model, ki bazira na že obstoječem, ni nobene revolucije (posledično mogoče manj težav pri proizvodnji), samo ramp-up količin in po možnosti kakovosti izdelave. Tudi iphone že leta ni več vsako leto nekaj revolucionarnega.

Gagarin ::

feryz je izjavil:

Gregor P je izjavil:

To so pač tvoje domneve oz. ugibanja; sam recimo sem pri ponovnem nakupu Mercedesa zadržan, ker sem bil pri zadnjem modelu S malo razočaran nad kvaliteto (ne razumeti narobe, govorim v tem luksuznem razredu vozil; v primerjavi s starejšimi S-i). Trenutno imajo torej enega kupca manj, pa je povsem vseeno, ali Tesla obstaja, ali ne (ker Tesla tako ali tako nima kaj iskati s svojo ravnjo kvalitete v teh luksuznih razredih).
Kaj ti pa preostane, če ti S ne gre?
Sedmica ti tudi ne bo šla. To jaz vem.
Mogoče bi veljalo probati Audi. Enkrat moram iti pogledat.

Tesla je pa karjola. Ki razen po ceni, takim avtom še dolgo, dolgo niti zadaj ne bo prišla. Pred njih pa verjetno nikoli.


Bentley, Rolls, Porsche (Panamera) ... ima toga

nekikr ::

Tesla ne krade kupcev renaultu, kiji in byd, tako da pusti ti tistih 8 mio.

A nisi 10 strani nazaj razlagal kako je TCO po 10 letih v prid EV? In kako Model S na norveškem ne odžira prodaje Golfa, če je pa cena po dveh letih ista? Kaj zdaj, sam seme negiraš, na par podatkov pozabiš...samo da nekako gre čez?

No ja, to je neskončna debata, kaj je prava stvar.

Ne, v bistvu ni. Ker smo na tehničnem forumu lahko potegneš paralelo z SSD in kdaj so postali prava stvar. Sam sem kupil prvega, ko je prišel model z 32GB za nekih 300EUR. Če bi imel warpijev sindrom bi že takrat začel vsem utrujati s tem kako je to prava stvar, kako bodo vsi ostali propadli, kako HDD proizvajalci ne bodo nikdar mogli izdelovati SSD in kar je še teh njegovih bluzenj. Ampak takih kupcev je bilo malo, pa še ti smo morali sprejeti en kup kompromisov, da smo v glavah upravičili nakup. Povprečni Janez je namreč jokal in stokal, kako da bi ga kupil, če bi imel večjo kapaciteto in če bi stal konkretno manj. Skrbelo ga je, kako je z dolgoživostjo. Hej, čakaj malo, a niso to identična vprašanja kot zdaj pri EV?
Veš kdaj so postali potem SSD prava stvar? Ko so bili dostopni vsem, s primerno kapaciteto, povsod, brez kupa kompromisov. Čakaj, pa to je spet isto kot pri EV?!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

Gagarin ::

hmm je izjavil:

nekikr je izjavil:

In tvoj komentar (pa tudi warpijev glede izdelanih Kon) je dober odgovor zakaj EV NISO prava stvar.
No ja, to je neskončna debata, kaj je prava stvar. Zame so prava stvar ne glede na ceno, oz. cena ni glavni kriterij. Če je nekaj drago, ne pomeni da ni dobro in ne bi bilo smiselno spodbujati. Če bi gledali na ceno, potem je EV, pa tudi vse ostalo, prava stvar samo v primeru, da si to lahko privošči. Varnostno-asistenčni sistemi v avtomobilih so prava stvar, pa jih veliko ljudi ne (do)kupi, ker so predragi.

Sicer pa ne izhajam iz fantazij kogar koli na tem forumu, vsem je bilo jasno, da v parih letih ne bo le še Tesla. Samo razmišljam, in če bo Tesla prodala vse, kar bo naredila, delala pa vedno več, potem ne vem, zakaj sploh primerjave z nekimi neprimerljivimi vozili, ki se proizvajajo v veliko manjših količinah. A ni ravno MY simbol tega skoka v mainstream? Naredili so model, ki bazira na že obstoječem, ni nobene revolucije (posledično mogoče manj težav pri proizvodnji), samo ramp-up količin in po možnosti kakovosti izdelave. Tudi iphone že leta ni več vsako leto nekaj revolucionarnega.


Ravno to je problem - Tesla gre v mainstrem. Je in bo čedalje bolj podobna vsem ostalim avtomobilskim proizvajalcem. Vrednotena je pa kot Amazon...Zdej ali bo v prihodnje nekaj posebnega in daaaaleč pred konkurenco ali pa se mora vrednotenje srečati z realnostjo - delnica ooooornk pasti.

Gregor P ::

Gagarin je izjavil:

feryz je izjavil:

Gregor P je izjavil:

To so pač tvoje domneve oz. ugibanja; sam recimo sem pri ponovnem nakupu Mercedesa zadržan, ker sem bil pri zadnjem modelu S malo razočaran nad kvaliteto (ne razumeti narobe, govorim v tem luksuznem razredu vozil; v primerjavi s starejšimi S-i). Trenutno imajo torej enega kupca manj, pa je povsem vseeno, ali Tesla obstaja, ali ne (ker Tesla tako ali tako nima kaj iskati s svojo ravnjo kvalitete v teh luksuznih razredih).
Kaj ti pa preostane, če ti S ne gre?
Sedmica ti tudi ne bo šla. To jaz vem.
Mogoče bi veljalo probati Audi. Enkrat moram iti pogledat.

Tesla je pa karjola. Ki razen po ceni, takim avtom še dolgo, dolgo niti zadaj ne bo prišla. Pred njih pa verjetno nikoli.


Bentley, Rolls, Porsche (Panamera) ... ima toga
Samo to smo potem že praktično na meji, ko potrebuješ svojega voznika. Drugače pa drži, izbira vsekakor je.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

A nisi 10 strani nazaj razlagal kako je TCO po 10 letih v prid EV? In kako Model S na norveškem ne odžira prodaje Golfa, če je pa cena po dveh letih ista? Kaj zdaj, sam seme negiraš, na par podatkov pozabiš...samo da nekako gre čez?

Tablete popustile? TCO seveda je nižji pri električnem avtu, pa to ne pomeni, da je TCO električnega rimca za 1,5 mio nižji od dacie za 7 jurjev.
Norveška je lep primer kako so vse balkanske težave (polnjenje v 10. štuku, ne morem v Hamburg po šihtu na kavo) nepomembne, ko dobiš električni avto za isti denar kot ice. Na globalne številke prodaje pa ne vpliva, je premajhna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

feryz ::

Za enak denar? Malo verjetno.

nekikr je izjavil:

Veš kdaj so postali potem SSD prava stvar? Ko so bili dostopni vsem, s primerno kapaciteto, povsod, brez kupa kompromisov. Čakaj, pa to je spet isto kot pri EV?!
Redko kdo ima zgolj SSD. Backup je še vedno HDD. Celo pomanjkanje njih je trenutno. SSD-jev je pa dovolj.

Da boš pa poleg EV imel še ICE, kad ti zatreba, je pa malo manj verjetno. Torej ne bo šlo tako zlahka.

Invictus ::

Utk je izjavil:


Norveška je lep primer kako so vse balkanske težave (polnjenje v 10. štuku, ne morem v Hamburg po šihtu na kavo) nepomembne, ko dobiš električni avto za isti denar kot ice. Na globalne številke prodaje pa ne vpliva, je premajhna.

Norveška je seveda zelo slab primer...

Malo naseljena dežela z veliko naravnimi viri, ki prinašajo denar (nafta, plin, voda - > posledično elektrika).

Njim ni problem pokriti presežkov potrebe, ker imajo dovolj svoje elektrike iz vodnih elektrarn, pa tudi avtov spet ni toliko...

So pač vrgli nekaj denarja v to. Ker ga imajo dovolj. Saj vso to infrastrukturo za električne avte tako ali tako plačajo z nafto. Malo hinavsko, ampak naj jim bo ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: bfranklin ()

Gregor P ::

To je nekako tako kot se bojo po Saudovi Arabiji vsi vozili z EV, ker se pač lahko:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Norveška je lep primer za to za kar je lep primer. In to je, da ni problem polnjenje v 10. štuku niti ni problem doseg. Če je nek avto dovolj dober za norveške razdalje in plače, jebemu mast, da je tudi za nas.
Če bi bil problem polnjenje in doseg, jim ne bi nič pomagalo tudi če bi bil avto (in elektrika) zastonj.

Gregor P ::

Utk je izjavil:

Če je nek avto dovolj dober za norveške razdalje in plače, jebemu mast, da je tudi za nas.
... saj sam pri sebi veš, da temu ni tako >:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

roCkY ::

Utk je izjavil:

Norveška je lep primer za to za kar je lep primer. In to je, da ni problem polnjenje v 10. štuku niti ni problem doseg. Če je nek avto dovolj dober za norveške razdalje in plače, jebemu mast, da je tudi za nas.
Če bi bil problem polnjenje in doseg, jim ne bi nič pomagalo tudi če bi bil avto (in elektrika) zastonj.

Kaj je dejanski problem v praksi in kako se bo reševalo se bo šele pokazalo. Trenutno je EV-jev tudi na Norveškem še zelo majhen delež.
Mal poglej živčnost TB glede polnenja. Parkrat se je skoraj boksal. Če nebi imel kamere se glede na temperament verjetno tudi bi. Cela drama, ko ni bilo frej polnilca ali se je izkazalo, da je pokvarjen. So recimo prileteli lokalci in ga peljali do nekaj kilometrov odaljenega polnilca. Pol pa cela drama kako ta polnilec prepričat, da se bo vklopil... Pa relativno malo gledam njegove live stremae tako da je tega verjetno še več. V posnete vloga tega itak ne da. Je pa seveda Tesla svet s svojimi polnilnicami eno vesolje ostalo pa drugo.

Skratka polnenje EV ne bo rutina. No bo če bo folk redoljuben. A po naravi ni.

WarpedGone ::

Pol pa cela drama kako ta polnilec prepričat, da se bo vklopil...

Spomni se tega naslednjič, ko boste razlagal kako Teslnini superchargerji niso nobena prednost, da CCS ... jada jada jada. In kako bojo neTesla EV, ki ostajajo omejeni na CCS, uspešno konkuriral jada jada jaja.

Ja, mogoče uspešno najdejo po par tisoč kupcev mesečno, par sto tisoč letno je drugačna pesem.

Skratka polnenje EV ne bo rutina. No bo če bo folk redoljuben. A po naravi ni.

Ne, ne bo. Zato velikost baterije šteje, zelo. +500km realnega dosega ne zahteva polnjenja vsako noč če je fura služba-dom, zadostuje tudi za teden ali dva.

Onaniranje, kako ljudje v X% na dan prevozijo manj kot 100km in je zato 100km dosega čist dost, je onaniranje tistih, ki več kot 100km dosega ponudit ne morjo.
Zbogom in hvala za vse ribe

roCkY ::

WarpedGone je izjavil:

Pol pa cela drama kako ta polnilec prepričat, da se bo vklopil...

Spomni se tega naslednjič, ko boste razlagal kako Teslnini superchargerji niso nobena prednost, da CCS ... jada jada jada. In kako bojo neTesla EV, ki ostajajo omejeni na CCS, uspešno konkuriral jada jada jaja.

Ja, mogoče uspešno najdejo po par tisoč kupcev mesečno, par sto tisoč letno je drugačna pesem.

Skratka polnenje EV ne bo rutina. No bo če bo folk redoljuben. A po naravi ni.



Ne, ne bo. Zato velikost baterije šteje, zelo. +500km realnega dosega ne zahteva polnjenja vsako noč če je fura služba-dom, zadostuje tudi za teden ali dva.

Onaniranje, kako ljudje v X% na dan prevozijo manj kot 100km in je zato 100km dosega čist dost, je onaniranje tistih, ki več kot 100km dosega ponudit ne morjo.

A nisem ravno prejšnji teden pisal, da so SC trenutno velika prednost Tesle?

Vedno polni, ko lahko je slogan za EV, če sem prav ujel tam nekje na severu.

Velika baterija "doma" ne more biti napolnjena prek noči. EV se polni po potrebi. Če je recimo 90% po teoriji najboljša kapaciteta za vzdrževanje življenske dobe se pač drži na tem. Če cikli zelo manjšajo življensko dobo, kot je to pri svincu recimo se špekulira in polni na nekaj dni, kadar se ne porabi v enem dnevu..., Ko dlje časa stoji se ga drži polnega... Pač odvisno od karakteristik baterije.

jernejl ::

Utk je izjavil:

Vsem prodaja pada, tesli raste.
Ni res.
Last year, Mercedes-Benz sold more than 2.3 million cars worldwide (+0.9%), making 2018 the most successful year in terms of sales in the company’s history.
https://www.daimler.com/investors/repor...

Utk je izjavil:

Sprašujem te za kolk mora pasti prodaja audiju, bmwju, mercedesu, da boš rekel, da imajo težavo s teslo.
Za koliko mora mercedesu zrasti prodaja, da boš priznal, da nimajo težav s teslo?

WarpedGone je izjavil:

Onaniranje, kako ljudje v X% na dan prevozijo manj kot 100km in je zato 100km dosega čist dost, je onaniranje tistih, ki več kot 100km dosega ponudit ne morjo.
Tak doseg je lahko čisto dovolj, seveda za določene skupine ljudi, za nekatere pa tudi 500km ne bo dovolj.
Za tiste, ki imajo dva avta, ima komot lahko eden doseg pod 100km. Ali pa kup starostnikov, kot je moja babica, ki uporabljajo avto za do trgovine ali zdravnika in se nikoli(!) z njim ne podajo na dolge poti. Na drugi strani 500km dosega ne bo dovolj za tiste, ki se vsak dan vozijo na dunaj, v benetke ali milano, ker se pač službeno morajo.
Onaniranje, da mora doseg biti najmanj 347km, ker ima Tesla 348km, je zgolj onaniranje teslinih fanov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Utk ::

With an increase of more than 11%, China was once again the market with the strongest growth in absolute terms and the biggest individual market for Mercedes-Benz.

Ker tesle na kitajskem skoraj ni. Če ne bi bilo kitajske, bi bili tudi oni v minusu. Ostali pa še bolj.

Gregor P ::

... ker je Kitajsko treba vedno izključiti iz razumevanje svetovnega trga, zakaj že ...;((
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

feryz ::

Saj je treba tudi pol Evrope izključiti iz nekaterih planov. Če smo že pri tem.
Vzhodno - južni blok je spet za železno zaveso.
Musk pravi da nimamo tam kaj iskati.

https://www.tesla.com/en_EU/findus#/bou...

Gregor P ::

Aha torej merilo je tam, kjer Musk reče:P ... torej za Kitajsko sam še počakamo, da odpre tovarno tam, potem pa šteje :D

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

feryz ::

Yep, za bogatijo. Sirotinja pride na vrsto kasneje. Če.

Utk ::

Gregor P je izjavil:

... ker je Kitajsko treba vedno izključiti iz razumevanje svetovnega trga, zakaj že ...;((

Kitajska rešuje proizvajalce že 10-15 let. Vsa rast se dogaja tam. Govorit, da je vse kul, ker si zrastel 0,6 procenta, ampak padel povsod razen tam kjer vsi rastejo 20 procentov letno, je tiščenje glave v pesek, nič drugega. Sej to se vidi pri dizajnu večjih mercedesov in bmwjev, okus Evropejcev ni več pomemben, niti Američanov, avti morajo zgledat glomazno in nevarno, to imajo Kitajci radi. Če se tist pred tabo ne vserje pred tvojo masko, si brez veze zapravil 100 jurjev.

Gregor P ::

Pri 100k niti ne začneš še zares pri Mercedesu, tam od 150k se počasi začne 8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

TheBlueOne ::

Gregor P je izjavil:

Pri 100k niti ne začneš še zares pri Mercedesu, tam od 150k se počasi začne 8-)


In kateri modeli so 150k€+? Pa ne poiskati samih AMG, ker to ni to, kjer se zacne Mercedes, niti SLR itn.

Sam poznam morda tri in kolikor hoces pod 100.000k€.

Gregor P ::

Ne delam jaz tam, ampak v času nakupa, se je pri modelu S začelo nekje pri 110k-120k za zgolj povsem osnovno različico "brez vsega"; vsaj še kakšnih 50k pa potem stane, da prideš do nekje normalnega mercedesa S (se razume, da pod 500 ni pravi mercedes, pa še samo zato vzameš 500, ker 600-ke ni s 4MATIC; AMG, Brabusi itd. je drugo; slednje ti lahko tudi s helikopterjem pripeljejo). Morda je danes drugače?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Sp3m ::

Če je Tesla oh in sploh kakor tukaj eni trdite, zakaj je zadnje čase delnica Tesle v prostem padu?

Vmes je Elon razlagal, da bi odkupil delnice po 420 US Dolarjev, max je bila okoli 360 US Dolarjev, danes je delnica okoli 270 US Dolarjev.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Truga ()

pegasus ::

Zato ker se hype umirja, situacija se normalizira, Tesla postaja normalna zrela firma.

Sp3m ::

A temu se reče: "Oh and uh short burn of the century comin soon. Flamethrowers should arrive just in time."

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Truga ()

Truga ::

pegasus je izjavil:

Zato ker se hype umirja, situacija se normalizira, Tesla postaja normalna zrela firma.

Hmmm, ne. https://www.reddit.com/r/teslamotors/co...
I picked up a white model 3 performance yesterday with AP and FSD. After being promised some custom options like 19" wheels for a discount, and later told I couldn't do that, and even later, that it could be done at no discount... I declined but, I was offered a 1k discount for my hassle/confusion from my "Tesla Advocate." I was happy with that and proceeded with my order. When contacted by my delivery rep, I was then told it wasn't a 19 as promised, but an 2018. I was also told it was a Demo model, and that's why I was getting a discount. This car would have to be sold as used. When I was shocked they had to confirm and call me back. They came back and said it was earmarked in the system, for Demo, but was never used as such. Then I was told it was also sold to someone else, but never delivered, and sold to yet another, but was returned before seeing it. I was told this happens a lot with the performance version. I asked for it in writing that it was never used by a customer or demo'd, and it was in fact new car, but they refused, because of "legal paperwork reasons," and how the systems works, this couldn't be done. I honstly don't know about about that stuff. The DMV paper work said "used car sale." My rep, sorry, I mean, "Tesla Advocate," went on to say: "

Your car had its VIN assigned on Friday, December 28 at 19:50. It is exactly identical to the Model Performance vehicles that will be fabricated in 2019.

Yours was one of Tesla’s last vehicles produced in the most recent batch of M3 Performance. There is no fresher car than your car.

The car was made in Fremont, where I picked it up, but there was an 8 Dollar super charge history from Salt Lake City, UT. Which seemed like someone "filled it up" before returning it. Could have been factory employees I guess. I seem to get a different story each time I inquired. I know some VINs picked up in Dec had a 100XXX VIN serial numbers, while mine is a 083XXX VIN. This could be just because of performance line. I'm torn, because I don't want to be unreasonable, but something just feels shady about this deal/car. Am I being to picky?

Should I return this vehicle, or should I be happy with 1k off? ...for as they say, it being marked as DEMO, without actually being a DEMO, and no fresher performance line, and just go to service center for the repairs/paint fixes and wait? 1k is a very small percentage of the overall cost (~1.5%). Looking on Auto trader for similar spec/miles Model 3s 2018 vs 2019 there seems to be about a 2k increase in value. I know the Tesla vision is to change how Model years work, but that doesn't change the public's perceived value... at least not just yet.

Below is a list of issues... the color mismatch being the biggest:

There's a very big color mismatch from the bumper to the body panels

There's bumper deformation and alignment issues on the driver side

There's paint pooling on the tips of both sides front quarter panel where they meet the headlights

There was bumper chips, but only 2-3

There were chips of paint missing from the door hinges exposing metal

The hood is under-flush on the passenger side.

The tow hook doesn't hold in place well

The frunk floor mat Velcro was missing/dislodged

There's scuffs on the underside of the car

The underside of the dash metal (that holds the wood) does not connect fully, like my buddies newer model.

Other little things, but I can live with those.

TLDR; I bought a used "new" white model 3, with a shady history and a number of cosmetic flaws and received 1030 discount. Should I return it, for a new one?

EDIT: I just got a message saying my sales guy is no longer with the company, after I emailed him with my concerns, and the reply had yet another story about the reason it was sold as demo. Even though it was sold as Used not demo.

EDIT: LOCAL Store manager contacted me. I told him I had returning it in mind and what are the steps. He asked me to come in and discuss on Monday with him and the service manager. I'll update if I learn anything more, and what happens with it.
https://forums.tesla.com/forum/forums/d...
I've been trying to reach someone by phone since 3/12. Sometimes the call connects and the call center staff hang up before saying anything. I called sales and was able to get my account annotated with my attempts over to get a hold of someone at Tesla support.

February 2, 2019 Ordered Tesla 3 AWD Long Range
February 15, 2019 Paid complete amount
March 12, 2019 After 2 weeks (separated by 1 week) of repairs I got the car back with NEW issues. I picked it up after hours from their new guarded security lot.

2/9/19 - I could not take delivery of my Model 3 because the windshield was noted to have a crack at its base.

2/12/19 - I came back to attempt delivery again after they repaired the glass but discovered the windshield wipers weren't working because the service team either damaged the power coupler to the wipers or didn't fully seat them. I noticed this after driving on the freeway in the rain and having to immediately get off and navigate the roads with my head out the windows because of the historic storm that week.

2/17/19 - I pick-up the car and communicate the concerns below immediately but am told to wait for a service appointment:

-Bulging and uneven door weather seals on all doors except driver.
-Unevenly installed rear triangle window driver side. There is a bulging piece of rubber material along 1 inch of the length of the window.
-Random chirping/whirling wind sound. It appears to happen anywhere from 10-75MPH coming from the right side of the corner near windshield, maybe at the roof juncture.
-The dashboard was installed incorrectly and pinches the weather seal on the right door and part of the pillar.
-The driver side power window mount to frame was installed incorrectly and is scrapping the black weather seal (the technician noticed this when I texted messaged them unrelated photos)

You can see the photos here: https://photos.app.goo.gl/8aCucZaJXoyEK...

2/20/19 - I notice the rear right corner closest to the back of the car of the truck floor/carpet was not installed properly. There is a plastic cone glued to the back of the carpet that is supposed to snap into the aluminum body of the car. In this case it was glued incorrectly so the plastic just bulges off the body and is no where near the hole.

2/23/19 - Plastic creaking of the center console. I've tried to push on various panels to try to stop or recreate the sound, but have had no luck. Tried the wall that the usb ports are at, the various joints on the lids, the panels around the steering console, the dash etc.

3/4/19 I take the car to service to my overdue service appointment - I am told on the phone a few days earlier that I will need a second appointment to replace the trunk. I leave the car to see if they can repair at least the other issues.

3/12/19 I take receipt of the vehicle, they replaced the glass window seal, insulate and adjust the center console, fix the dash placement over the door seal. and replace all weather seals on the doors. I didn't notice the damage to the trunk.

3/16/19 You can see in the last photo of the album they burnt/stained the floor of the trunk when attempting to repair it. I can't believe they gave me the car back in this condition. I'm also noticing a new rattling sound at the juncture where the dash was installed incorrectly.

I've given Tesla patience and understanding about not having my car for 2 weeks on two separate rental car occasions as well as having to try to pick up my car 3 times. I love and want to support Tesla but this experience has been absolutely bizarre.

Frima, ja. Zrela, niti priblizno.

Nikec3 ::

Bolj kot berem novice, bolj se mi zdi, da pri Tesli samo gasijo požare

https://insideevs.com/tesla-drops-model...

Nek masterplan to zagotovo ni, da vsake tri mesece spreminjajo strategijo/modele.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

pegasus ::

Verjemi, preostala industrija jim zavida, da so tega sposobni.

BigWhale ::

Cesa, da so sposobni? Tako kaoticnega line-upa? Spreminjanje strategije vsake tri mesce ni lih neka odlika, no. :>

codeMonkey ::

Med priporocili na youtubu se mi je ravno prikazal tale posnetek:



Najprej sem pomislil da je ostala zascitna folija, pa po hitrem preletu komentarjev ocitno to ni tako. Nisem se nikoli zasledil komponent prevlecenih v folijo v avtu...

MrNighthawk ::

codeMonkey je izjavil:

Med priporocili na youtubu se mi je ravno prikazal tale posnetek:



Najprej sem pomislil da je ostala zascitna folija, pa po hitrem preletu komentarjev ocitno to ni tako. Nisem se nikoli zasledil komponent prevlecenih v folijo v avtu...


Ja čist sama je kriva, kaj pa uporablja ene cheap unofficial dodatke, ki jih v popolnem avtu sploh ne rabiš a ne?

hammock ::

codeMonkey je izjavil:

Med priporocili na youtubu se mi je ravno prikazal tale posnetek:



Najprej sem pomislil da je ostala zascitna folija, pa po hitrem preletu komentarjev ocitno to ni tako. Nisem se nikoli zasledil komponent prevlecenih v folijo v avtu...

Mozno je da mehka plastika/silikon na tistem drzalu vsebuje topila, ki unicijo plastiko. Sam imam doma neko plasticno zogo, ki v stiku z barvano kovino (barvano z tako imenovanim avtolak sprejem) le-to barvo preprosto stopi po par urah.

Vsekakor pa je fail, ce so res uporabili folijo namesto glossy povrstine.

fikus_ ::

Folija je cenejša, kot izdelava orodja z "glossy" površino.

lufthammer ::

Zamenjaš celo konzolo, saj ni draga - 450$8-O. Če daš 60 jurjev za tak "vrhunski" izdelek, moraš imeti pa še za letno menjavo konzole.
Temu eni pravijo šalabajzerstvo.
««
642 / 1141
»»