» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
620 / 1161
»»

MrNighthawk ::

WarpedGone je izjavil:

I have yet to drive a Model 3, but as for BEVs, I have test-driven a Zoe, two e-Golf, an i3, two Model S and an Ioniq. In all of them the road and wind noises seemed more prominent than in an ICE, but my impression was that this was due to the lack of engine noise. Also, there were some differences. While the e-Golf, the Model S and the Ioniq seemed quite well insulated against exterior noise, the Zoe and the i3 were less satisfactory in that regard. If I had to rank the models I have driven for overall perceived quietness, it would be as follows
1. Model S
2. e-Golf
3. Ioniq
4. Zoe
5. i3


Najdražji avto je najboljši? * slow claps sarcastically*

jernejl ::

MrNighthawk je izjavil:

Najdražji avto je najboljši? * slow claps sarcastically*

Zmeraj pa ni tako (sploh če se uporabi merilnik hrupa).
Recimo pri Car And Driver so v Tesli 3 izmerili višjo raven hrupa, kot pri nekoliko cenejšem Audiju A4.
Although the Model 3 is a bit less involving than the best sports sedans on these roads, it lacks the refined isolation of its similarly priced rivals. The stout structure stifles harsh impacts, but you do hear what’s going on below as the tires persistently thwack and thrum over pavement imperfections. Our sound meter measured 69 decibels at 70 mph, louder than an A4. There were also some subtle yet annoying rattles and creaks in our test car, which had less than 2500 miles on the odometer.


Ropotanje in tresenje, pred katerim imajo fobijo nekateri častilci EV, je lahko pri EV-jih tudi slabše kot pri ICE, saj poleg pogona na to vpliva tudi podvozje, zvočna izolacija, oblika in morda še kaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Gregor P ::

WarpedGone je izjavil:

Kdo zdrav v glavi z lastnim denarjem danes kupi nov dizl?
... sam tega nisem razumel tudi že prej? Zakaj bi človek kadarkoli sploh kupil karkoli na dizel; razen če morda res naredi na sto tisoče km po možnosti z veliko tovora.

Podobno se sprašujem sedaj pri EV, zakaj bi povprečen potrošnik danes sploh kupoval EV, saj to nima nobenega smisla?!?>:D Mislim, lahko da ga bo imelo jutri, ampak danes ...:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

telexdell ::

Gregor P je izjavil:

... sam tega nisem razumel tudi že prej? Zakaj bi človek kadarkoli sploh kupil karkoli na dizel; razen če morda res naredi na sto tisoče km po možnosti z veliko tovora.

Podobno se sprašujem sedaj pri EV, zakaj bi povprečen potrošnik danes sploh kupoval EV, saj to nima nobenega smisla?!?>:D Mislim, lahko da ga bo imelo jutri, ampak danes ...:8)

Kdor mora kaj takega spraševati, verjetno tudi odgovora ne bi razumel>:D

Zakaj kupiti dizla ali EV...? Ker jih izdelujejo in prodajajo. Če jih nihče ne bi kupoval, jih tudi izdelovali in prodajali ne bi več.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

nekikr ::

Če bi jaz danes šel po nov avtomobil, bi šel po Volva XC90. Dizl. Bi si želel kupiti EV, izključno zaradi čistejšega zraka, ampak je čisto preveč kompromisov, za najbolj osnovne stvari, katerih nisem pripravljen sprejeti, predvsem pa nočem dati 45k za šajtrgo tipa Kona ali za neke ameriške polizdelke.
Imam pa srečo, da s kolesom in supergami naredim ene toliko kilometrov kot z avtom, tako da me ne srbi toliko kakšna nova kanta :)

Spock83 ::

nekikr je izjavil:

Če bi jaz danes šel po nov avtomobil, bi šel po Volva XC90. Dizl. Bi si želel kupiti EV, izključno zaradi čistejšega zraka, ampak je čisto preveč kompromisov, za najbolj osnovne stvari, katerih nisem pripravljen sprejeti, predvsem pa nočem dati 45k za šajtrgo tipa Kona ali za neke ameriške polizdelke.
Imam pa srečo, da s kolesom in supergami naredim ene toliko kilometrov kot z avtom, tako da me ne srbi toliko kakšna nova kanta :)


Pač smo različni ljudje. Če bi bil EVji bile kante ne bi bilo tako povpraševanje in dolge čakalne dobe.

nekikr ::

Saj niso dolge čakalne dobe. Na Cliota ali Škodo moraš čakati dlje.

Emobi ::

Zelo lepo in predvsem zelo zdravo, da se toliko rekreiraš. Priporočam ti neobljudene poti, ker če se rekreiraš med mimo vozečimi ICE-ji, je to veliko slabše.

Zate pa novi avtomobil ni toliko smiseln, ker delaš z avtom premalo kilometrov, da bi bilo to ekonomsko upravičeno. Še manj pa je za malo kilometrov primeren dizel, Volvo ima pa sploh drag in neučinkovit servis. Zate bi bil zate EV še najprimernejši...

Stari maček ::

Emobi ::

No, temu samo pogojno lahko rečemo EV. Moč 0,6 kW? 15 km dosega? To je igračka, ne avto.
Star je pa 5 let, torej je letno izgubil 2kEUR.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

Stari maček ::

Emobi je izjavil:

No, temu samo pogojno lahko rečemo EV. Moč 0,6 kW? 15 km dosega? To je igračka, ne avto.
Star je pa 5 let, torej je letno izgubil 2kEUR.

Zdaj smo v začetku leta 2019. Kupljen pa konec 2014. Torej 2015,2016, 2017 in 2018. V štirih letih je izgubil 72 %...in na vsakih 100 km je izgubil 389EUR...

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Emobi ()

imagodei ::

telexdell je izjavil:

Zakaj kupiti dizla ali EV...? Ker jih izdelujejo in prodajajo. Če jih nihče ne bi kupoval, jih tudi izdelovali in prodajali ne bi več.

Circular logic, much? ;)
- Hoc est qui sumus -

Emobi ::

Stari maček je izjavil:

Emobi je izjavil:

No, temu samo pogojno lahko rečemo EV. Moč 0,6 kW? 15 km dosega? To je igračka, ne avto.
Star je pa 5 let, torej je letno izgubil 2kEUR.

Zdaj smo v začetku leta 2019. Kupljen pa konec 2014. Torej 2015,2016, 2017 in 2018. V štirih letih je izgubil 72 %...in na vsakih 100 km je izgubil 389EUR...

Registriran je bil marca 2014, torej je bil marca 15 star eno leto, leta 16-2,17-3,18-4 in marca 2019, torej čez dober mesec, bo star 5 let.
Je pa to lep primer, koliko te stane 100 km, če delaš zelo malo kilometrov na leto. 100 km te pride ne običajnih 20EUR pač pa skoraj 400EUR.
Nič pa ne piše o bateriji, kakšno čudo je to, da jo je potrebno menjati po enem letu. Svinčena baterija?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

kow ::

@nekikr
Vsako jutro na poti v sluzbo naredim 700m obhod, da se izognem slabemu zraku ob prometni vpadnici. Hvala da skrbite za moje zdravje!

jype ::

Ni za kaj:

J.McLane ::

Stari maček je izjavil:

Emobi je izjavil:

No, temu samo pogojno lahko rečemo EV. Moč 0,6 kW? 15 km dosega? To je igračka, ne avto.
Star je pa 5 let, torej je letno izgubil 2kEUR.

Zdaj smo v začetku leta 2019. Kupljen pa konec 2014. Torej 2015,2016, 2017 in 2018. V štirih letih je izgubil 72 %...in na vsakih 100 km je izgubil 389EUR...


Dobi mi Nissan Leaf, Zoe, i3, ki je v dobrih 4 letih izgubil 72%, kupim takoj.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Emobi ::

Tega filma ne bomo gledali, ker bo EV-jev še najmanj kakšnih 10 let primanjkovalo, tako novih kot rabljenih in zato cene ne bodo nizke.

Stari maček, oprosti, pomotoma sem pritisnil predlagaj izbris, namesto citiraj.

Stari maček ::

J.McLane je izjavil:

Stari maček je izjavil:

Emobi je izjavil:

No, temu samo pogojno lahko rečemo EV. Moč 0,6 kW? 15 km dosega? To je igračka, ne avto.
Star je pa 5 let, torej je letno izgubil 2kEUR.

Zdaj smo v začetku leta 2019. Kupljen pa konec 2014. Torej 2015,2016, 2017 in 2018. V štirih letih je izgubil 72 %...in na vsakih 100 km je izgubil 389EUR...


Dobi mi Nissan Leaf, Zoe, i3, ki je v dobrih 4 letih izgubil 72%, kupim takoj.

Malo počakaj, da pride čas za zamenjavo baterij.....

Nikec3 ::

Ko je baterija zelo hladna, pod -5, občutim, da po nekaj sekundah avto malo slabše vleče, manjša pa je tudi regeneracija zavorne sile.

Litij ionske baterije se pri minus stopinjah ne morejo polnit, zato imaš manjšo regeneracijo/je nimaš.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Nikec3 ::

... sam tega nisem razumel tudi že prej? Zakaj bi človek kadarkoli sploh kupil karkoli na dizel; razen če morda res naredi na sto tisoče km po možnosti z veliko tovora.

Jaz pa ne razumem, zakaj ga nebi. Začetna investicija je v povprečju 1000€ dražja kot pri bencinarju, voziš ga pa najmanj 20% ceneje.

Btw, danes sem na avtocesti videl Teslo. Vozila se je za tovornjakom. Na nič ne namigujem, samo svoje opažanje izražam.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

jernejl ::

Emobi je izjavil:

ker bo EV-jev še najmanj kakšnih 10 let primanjkovalo, tako novih kot rabljenih in zato cene ne bodo nizke.

Špekulacija. Kaj se bo dogajalo, ne vemo.
Če bo šel razvoj razmeroma hitro naprej, bodo morda čez 10 let, ko boš prodajal svoj EV, novi EV-ji imeli že 3x večji doseg, kot ga je imel tvoj, ko je bil nov (in 4x večjega od tvojega rabljenega), in se polnili 4x hitreje. Imeli bodo asistenčne sisteme, ki bodo že skoraj vozili sami, lahko boš poslušal radio, ki ga v starem avtu morda ne boš več mogel, če nima DAB+ itd.
Če bo torej rabljen avto takrat bistveno slabši od takratnih novih, bo tudi njegova vrednost temu primerna. Morda zelo nizka.

J.McLane ::

Stari maček je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Stari maček je izjavil:

Emobi je izjavil:

No, temu samo pogojno lahko rečemo EV. Moč 0,6 kW? 15 km dosega? To je igračka, ne avto.
Star je pa 5 let, torej je letno izgubil 2kEUR.

Zdaj smo v začetku leta 2019. Kupljen pa konec 2014. Torej 2015,2016, 2017 in 2018. V štirih letih je izgubil 72 %...in na vsakih 100 km je izgubil 389EUR...


Dobi mi Nissan Leaf, Zoe, i3, ki je v dobrih 4 letih izgubil 72%, kupim takoj.

Malo počakaj, da pride čas za zamenjavo baterij.....


Kaj a zdaj 4 leta ne bodo dovolj? Če bom moral čakat 10 let na tako ceno potem to ne bo ravno dober deal.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Emobi ::

Zate ne bo dober deal, pač pa zame, ko ti bom prodal..
:)
Hecam se, nikoli EV-ja ne bom prodal, ker sem zelo zadovoljen z njim, pa tudi moji potomci so z njim zelo zadovoljni, tako da bo ostal pri hiši kakih 40 let, potem pa 'živi bili pa videli'.
Ne,baterije se ne bodo menjale, ker bodo zdržale celotno življenjsko dobo avtomobila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

hojnikb ::

cez 40 let bo tale i3 ze 3x recikliran
#brezpodpisa

Nikec3 ::

Model S bo počasi potreboval konkreten refresh:
https://insideevs.com/used-tesla-model-...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Emobi ::

hojnikb je izjavil:

cez 40 let bo tale i3 ze 3x recikliran


Dober štos.
Ki pa nima veze z realnostjo, ki je takšna: moj jekleni konjiček BMW i3, oprostite, plastični prašiček, je narejen iz plastike, ogljikovih vlaken (karbon), podvozje je aluminijasto. Skratka, vse je nerjaveče (rostfraj) in trajno.

Ker je narejen iz kvalitetnih materialov, saj gre vendar za premijsko znamko, je velika verjetnost, da s časom sam po sebi avtomobil ne bo razpadal - temu pravim avtoreciklaža avtomobilov, pri kateri ne gre samo za razpadanje karoserije in podvozja, pač pa razpadajo tudi sedeži, volan in armaturna plošča ter ostali plastični in gumijasti materiali; nekateri ob razpadanju postanejo lepljivi in puščajo lepljive madeže na rokah.

To je tudi eden izmed razlogov, zakaj so nekateri avtomobili, predvsem nemški - sploh pa premijski, tako cenjeni in dragi.

Tako, da se ne bojim, da bo v tem času i3 3x recikliran, bo samo enkrat in to po dolgih desetletjih uporabe.

Nisem tako bogat, da bi kupoval poceni stvari in ker sem natančen, se nočem stalno jeziti nad slabo izdelavo in slabe materiale. Ravno tako pa nočem na vsakih nekaj let kupovati novih stvari, ker postane njihov dizajn zastarel ali pa da stvari zaradi kvarjenja postanejo neuporabne.

Od naprav ki jih kupim, zahtevam, da mi služijo desetletja oziroma nadpovprečno dolgo; ne nazadnje je to ekološko sprejemljivejše.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

m0LN4r ::

https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Webmojster ::

nekikr ::

Ni, ampak nobene resne raziskave ni na temo kaj se zgodi, če se vsi naokoli vozimo s tono ali dvema baterij. Je sicer to za naš eko ego sigurno bolje, ker če umirajo neki Kitajci, Afričani in kogabrigakdoševse je vseeno, saj jih je itak preveč, pa še daleč stran so, smradu njihovih trupel ne bomo zavohali, medtem ko kurjenje nafte pa vohamo vsak dan. To je žalostno, ampak spot on.

hammock ::

m0LN4r je izjavil:

The spiralling environmental cost of our lithium battery addiction



Uf, puscavo unicujemo, tragedija! :))

K0l1br1 ::

Prehitro se delaš norca. Če bi prebral linkan članek, bi opazil, da se če se zmeša s pitno vodo, potem nastanejo problemi. Ribe itd. Po Kitajski, po Ameriki itd. se vidi posledice kopanja rude oz. črpanja solnice v slanih jezerih. Slana jezera niso izolirana od preostalega sveta.

telexdell ::

K0l1br1 je izjavil:

Prehitro se delaš norca. Če bi prebral linkan članek, bi opazil, da se če se zmeša s pitno vodo, potem nastanejo problemi. Ribe itd. Po Kitajski, po Ameriki itd. se vidi posledice kopanja rude oz. črpanja solnice v slanih jezerih. Slana jezera niso izolirana od preostalega sveta.

Ah daj no. Zagotovo sploh ne uporabljaš mobilnega telefona ali tablice saj so v njih ravno takšne baterije zaradi katerih bi se lahko zgodilo zgornje. Prav tako se ne voziš z avtomobilom saj so v njih svinčevi akumulatorji, če pa pride svinec v pitno vodo in ga zaužijemo lahko dobimo bolezen Koliko in umremo. Pa zagotovo ne ješ kruha, saj morajo polja škropiti s pesticidi- kaj pa ti lahko povzročijo, smo pa videli v Vietnmu, ko so ZDA škropile džunglo.
Tako da- štrik na vrat pa smo rešeni vseh nevarnosti, katere se lahko zgodijo.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

K0l1br1 ::

To je vse res in si ne delam utvar, od kje je vse to prišlo. Plus gorivo za avto in elektrika v hiši. Komentar ni bil mišljen v tej smeri, temveč v smeri mikrolokalnega onasnaževanja na lokaciji pridobivanja.

Utk ::

Evo ti nafte:
https://www.rtvslo.si/tureavanture/glej...

Da ne govorimo, da je nafta kriva za skoraj vse vojne v zadnjih 50 letih. In bo kriva za naslednjo v Venezueli in Iranu, slej ko prej.
Korporacije treba držat na špagi, da ne delajo takih neumnosti, potem bo skoraj vseeno ali črpajo nafto ali kopljejo litij. Vprašanje pa kaj bo potem cenejše.

D3m ::

"Nigerija"

|HP EliteBook|R5 6650U|

Nikec3 ::

Evo, Tesla servis iz prve roke:


Pa to je na Norveškem! Kako bo to zgledalo v Sloveniji?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Utk ::

D3m je izjavil:

"Nigerija"


Lahko bi dal tudi sliko kakega bledega Belgijca ali Nizozemca, bi bila še zmeraj "Nigerija".

D3m ::

Veš kaj sem s to sliko mislil?
|HP EliteBook|R5 6650U|

Utk ::

Ne, pa ti?

D3m ::

Empire of dust.

Dokumentarec, toplo priporočam da si boš razširil obzorje
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

WarpedGone ::

Yes, Batteries Are Our Future. Here's Why.
Zbogom in hvala za vse ribe

Emobi ::

Seveda tudi rudniki surovin za baterije onesnažujejo okolje in uničujejo življenje. Težko pa je reči, da bolj kot črpanje nafte.

Je pa razlika v tem, da nafto nepovratno sežgemo, in to direkt v zrak, ki ga dihamo. Tako je @nekikr pravilno ugotovil, da 'kurjenje nafte pa vohamo vsak dan'. Kar tudi uničuje življenja.

Vsekakor je lažje z zaščitno opremo zaščititi nekaj tisoč ljudi, ki delajo pri pridelavi surovin za baterijo, kot pa milijarde ljudi, ki se 24 ur dnevno dušijo v izpušnih plinih.

Litij in ostale kovine ne sežgemo in se dajo tudi reciklirati, torej so trajne, kar je okoljsko veliko bolj sprejemljivo.

Korporacije, ki pridobivajo surovine za baterije, bi morale poskrbeti za zaščito svojih delavcev, kar pa delajo zelo slabo, saj so bolj ali manj brezvestne in vse se dogaja daleč od naših oči, v državah kjer je slaba zakonodaja in ni sindikatov.

Utk je dobro rekel, da je potrebno držati multinacionalke na špagi, vendar je trenutno še tako, da multinacionalke držijo politike na špagi (politiki pa nas!).

Na prvem programu RTVS je bil prejšnji četrtek nemški dokumentarec Zelena prevara, kjer je bilo prikazano, kako nas vse multinacionalke prepričujejo, kako da delujejo po trajnostnih načelih, kar pa je daleč od resnice. Če hočemo preživeti, je rešitev v javnem prometu za velika mesta, manj potrošniške družbe, manj nakupovanja in kupovanje trajnejših izdelkov.

Iz tega pa sklepam, da rešitev ni v cenejših (EV) avtomobilih!

Tako da tisti, ki mislijo, da se bodo stroški lastništva avtomobila pocenili, tega ne bodo dočakali.

WarpedGone ::

Nope, "povprečen strošek lastništva" bo šel gor, ker bodo poceni ICE odpadli, enako-poceni EVjev pa ne bo.
Nadomestek je / bo storitev prevoza - Ride hailing. To je že jasno mnogim, ne pa še vsem - predvsem tle okrog ne.
Zbogom in hvala za vse ribe

ginekk ::

WarpedGone je izjavil:

Nope, "povprečen strošek lastništva" bo šel gor, ker bodo poceni ICE odpadli, enako-poceni EVjev pa ne bo.
Nadomestek je / bo storitev prevoza - Ride hailing. To je že jasno mnogim, ne pa še vsem - predvsem tle okrog ne.


Tako bi tudi jaz zaključil, ampak samo za začetno obdobje.

Saj si bodo enako kot pri ICE razvoju proizvajalci konkurirali med sabo. Nihče od obstoječih noče propast oziroma zapret podjetje sam od sebe, tekmovali bodo med seboj tudi v EV razvoju kar bo v končno korist porabnikom. Prostora za napredek je še ogromno, od boljših baterij do cenejših materialov (ne alumunij in karbonska vlakna), boljših servisnih mrež, vstop neodvisnih serviserjev, itd. Vse to je trajalo tudi pri ICE nekaj časa, da se razvije.

Težje pa je razbit zakonsko regulacijo. Če bo družba večinsko ponotranjila paradigmo kako mora bit individualni transport dražji, ker je drugače preveliko breme za planet, bomo pač imeli nove davke na vožnjo.

nekikr ::

Nadomestek je / bo storitev prevoza - Ride hailing

To obstaja že kakšnih 100 let in ni negativno vplivalo na prodajo avtomobilov. A ker bo drug pogon pa kar naenkrat bo?

hojnikb ::

Emobi je izjavil:

hojnikb je izjavil:

cez 40 let bo tale i3 ze 3x recikliran


Dober štos.
Ki pa nima veze z realnostjo, ki je takšna: moj jekleni konjiček BMW i3, oprostite, plastični prašiček, je narejen iz plastike, ogljikovih vlaken (karbon), podvozje je aluminijasto. Skratka, vse je nerjaveče (rostfraj) in trajno.

Ker je narejen iz kvalitetnih materialov, saj gre vendar za premijsko znamko, je velika verjetnost, da s časom sam po sebi avtomobil ne bo razpadal - temu pravim avtoreciklaža avtomobilov, pri kateri ne gre samo za razpadanje karoserije in podvozja, pač pa razpadajo tudi sedeži, volan in armaturna plošča ter ostali plastični in gumijasti materiali; nekateri ob razpadanju postanejo lepljivi in puščajo lepljive madeže na rokah.

To je tudi eden izmed razlogov, zakaj so nekateri avtomobili, predvsem nemški - sploh pa premijski, tako cenjeni in dragi.

Tako, da se ne bojim, da bo v tem času i3 3x recikliran, bo samo enkrat in to po dolgih desetletjih uporabe.

Nisem tako bogat, da bi kupoval poceni stvari in ker sem natančen, se nočem stalno jeziti nad slabo izdelavo in slabe materiale. Ravno tako pa nočem na vsakih nekaj let kupovati novih stvari, ker postane njihov dizajn zastarel ali pa da stvari zaradi kvarjenja postanejo neuporabne.

Od naprav ki jih kupim, zahtevam, da mi služijo desetletja oziroma nadpovprečno dolgo; ne nazadnje je to ekološko sprejemljivejše.


prosim, samo ne omenjaj premijske izdelave in bmw. Ja, bavarci so bili vcasih sinonim za marsikaj, dandanes je pa to dalec od tega. Dandanes imas pa na kao premium avto plastikfantasik, poddimenzionirane materiale (khm ketne khm) in seveda cel kup elektronike, ki je ticking bomb da crkne.

tako da pricakovat od novodbnega bmwja da bo drzal 40 let brez konkretnih vlaganj je mal utopicno. no sj to velja za prakticno katerkol znamko.

ti pa castim sixpack cez tolko let, ce ga bos se vedno mel ;)
!remindme 1.1.2059
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

SambaShare ::

ginekk je izjavil:

Če bo družba večinsko ponotranjila paradigmo kako mora bit individualni transport dražji, ker je drugače preveliko breme za planet, bomo pač imeli nove davke na vožnjo.


Tako kot v Franciji? Ideje, ki kot rešitev vklučujejo "pobijmo vse reveže" se končajo z revolucijo. Je pa novi poden zagovornikov EV tule, da se čedalje bolj naslanjajo na eko fašizem. Vizija izpred 10 let, da bojo EV prevladali enostavno ker so boljši, cena baterij pa itak strmo pada, je pa kaže mrtva.

Utk ::

Nikakor ne, zmagali bojo ker so boljsi. Bi pa znali revezi res za en cas na suhem ostat. Elektricni novi bojo predragi, kot so tudi ice za marsikoga, rabljeni bojo tudi dragi, ker jih ne bo takoj dovolj, ice bojo pa dragi zaradi goriva in vzdrzevanja.

nekikr ::

Gorivo je drago že danes, vzdrževanje bo enako, ICE avtomobilov se kupuje pa na desetine milijonov. Čemu bi se to v doglednem času spremenilo? Ker kaj bo čez 50 let veš toliko kot kakšna ovca ali kamen.

SambaShare ::

Računajo na vedno večje restrikcije in davke. Ampak je manevrskega prostora malo. "Reveži" se hitro lahko uprejo, kot v Franciji. Pa saj tudi ta GW gonja in po drugi strani pretiravanja z izpuhi so nekje na vrhuncu.
««
620 / 1161
»»