» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
596 / 1176
»»

Truga ::

Magic1 je izjavil:

Norvežani so lahko eko, ker imajo primeren standard.
Ce se bomo po tem orientirali cez 50 let ne bo noben vec mel standarda.

roCkY ::

Norvežani so odlično izkoristili svoje naravne danosti in gredo v pravo smer za svoje prebivalstvo, čeprav zadeva je vsaj malce dvolična z EKO stališča. Ampak naj nafto pustijo v tleh, ker imajo dovolj vode na zadosti visoki nadmorski višini.
Venezuela na drugi strani ...

WarpedGone ::

Stupid is what stupid does:
Zbogom in hvala za vse ribe

NooB ::

Epic!

Pošlji to Musku :)
LP, JAZ

Invictus ::

Truga je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Norvežani so lahko eko, ker imajo primeren standard.
Ce se bomo po tem orientirali cez 50 let ne bo noben vec mel standarda.

Norvežani imajo visok standard zaradi, o sveta ironija, nafte...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Invictus ::

Norveška je bila pred odkritjem nafte tako, tako. Na ravni Grčije... Šele nafta je omogočila ta razvoj.

http://sciencenordic.com/what-would-nor...

Je pa res, da so z denarjem od nafte zelo gospodarno delali, poleg tega jim je transparentnost financ sveta krava.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Truga ::

Ja, kot sem reku. Ce se bomo po tem orientirali cez 50 let ne bo noben vec mel standarda. Pejd malo brat global warming thread kaj se dogaja zadnjih par let.

Machete ::

Venezuela ima tudi nafto. Afrika ima izjemna naravna bogastva. Ne vidim Norveške med njimi :D
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Okapi ::

Norveška ima 5 milijonov prebivalcev, Venezuela pa 30 milijonov. Bi morala imeti 6x toliko nafte, da bi bil učinek enak.

Visok norveški standard je tudi posledica tega, da ima zelo majhno gostoto poselitve. Norveška ima 16 prebivalcev na km2, Slovenija recimo 102.

Machete ::

Malo govoriš nerelevantne zadeve, pa še popolnoma napačne. Redka poseljenost je kvečjem dražja, ne pa cenejša.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Invictus ::

Je pa res, da je večina Norvežanov locirana na parih lokacijah v večjih mestih, vmes je pa veliko niča :D.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Stari maček ::

Machete je izjavil:

Venezuela ima tudi nafto. Afrika ima izjemna naravna bogastva. Ne vidim Norveške med njimi :D

Razlika med Venezuelo in Norveško je v tem, da Norvežani niso nikoli imeli komunajzlov na oblasti...

Okapi ::

Machete je izjavil:

Malo govoriš nerelevantne zadeve, pa še popolnoma napačne. Redka poseljenost je kvečjem dražja, ne pa cenejša.
Redka poseljenost je nekaj dražja za izgradnjo infrastrukture, ampak če ima vsak prebivalec v povprečju 1/16 km2, je bogatejši, kot če ima samo 1/100 km2.

Stari maček je izjavil:

Machete je izjavil:

Venezuela ima tudi nafto. Afrika ima izjemna naravna bogastva. Ne vidim Norveške med njimi :D

Razlika med Venezuelo in Norveško je v tem, da Norvežani niso nikoli imeli komunajzlov na oblasti...

So pa imelo dovolj časa socialiste na oblasti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Stari maček ::

Okapi je izjavil:

Machete je izjavil:

Malo govoriš nerelevantne zadeve, pa še popolnoma napačne. Redka poseljenost je kvečjem dražja, ne pa cenejša.
Redka poseljenost je nekaj dražja za izgradnjo infrastrukture, ampak če ima vsak prebivalec v povprečju 1/16 km2, je bogatejši, kot če ima samo 1/100 km2.

Stari maček je izjavil:

Machete je izjavil:

Venezuela ima tudi nafto. Afrika ima izjemna naravna bogastva. Ne vidim Norveške med njimi :D

Razlika med Venezuelo in Norveško je v tem, da Norvežani niso nikoli imeli komunajzlov na oblasti...

So pa imelo dovolj časa socialiste na oblasti.

To pa je vzrok, da niso tako bogati kot Liechtenstein...

Zgodovina sprememb…

VaeVictis ::

Ves čas poslušamo in beremo na takih in drugačnih forumih kako je EV vozilo zakon.

Koliko teh ljudi uporablja samo eno EV vozilo in nima zraven še vsaj enega ICE vozila zraven ali pa še kako drugo EV vozilo?

Ker vsaj nekaj zelo glasnih "influencerjev" ima vsaj še par ICE vozil zraven...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: VaeVictis ()

Vazelin ::

Tudi DiCaprio ima poleg Priusa še zasebno letalo za usput:))

kow ::

Invictus je izjavil:

Norveška je bila pred odkritjem nafte tako, tako. Na ravni Grčije... Šele nafta je omogočila ta razvoj.

http://sciencenordic.com/what-would-nor...

Je pa res, da so z denarjem od nafte zelo gospodarno delali, poleg tega jim je transparentnost financ sveta krava.


Tudi Finska je bila. Norveska bi bila bogata tudi brez nafte.

BigWhale ::

VaeVictis je izjavil:

Ker vsaj nekaj zelo glasnih "influencerjev" ima vsaj še par ICE vozil zraven...


Jaz recimo ne vidim nic napacnega v tem, da imas EV, ki ga uporabljas za vecino svojih vozenj, potem si pa za daljso furo, k mors lih v minhen na kavo, sposodis ICEja. Pa konec koncev je ok tudi, ce ga imas doma za tak primer.

feryz ::

Superpromotor Tesle, 12 let po začetku fanatizma in odprtja teme, še vedno ni skočil na ta voz, ampak zgolj lepe grafe lepi.
Zanimivo bi bilo tudi vedeti, kdaj je drugi superpromotor Utk menjal avto. Ker zdaj bo čakal, da se temu rok izteče, verjetno enkrat do leta 2030. Takrat bi EV-ji pa res že morali biti prava stvar. Ker bodo vsi ostali prepovedani. Ne ker bi bili prava stvar.

Jaz imam za vsak slučaj ICE doma, EV pa v tretjem planu. Kar ni tako slabo, zelo zeleno se počutim.

nekikr ::

Jah, warpi je shortal vse delnice ICE tovarn, ker so pred propadom in nakupil na vzvod Teslo, zdaj pa čaka, če bo lahko mogoče, če se le da na kredit, prišel do ene Tesle 3 za 30k. Ampak mu serijski izdelovalec čudežov pravi, da za manj kot 38k ne morejo sestaviti te šlamplastike.

WarpedGone ::

Zbogom in hvala za vse ribe

feryz ::

2 posta niže ga imaš. Preberi še kaj drugega, ne le svoje narcisoizme.
Seveda sem jaz napisal zgolj svoje želje, ne stoprocentnih projekcij. Za take stvari nisem usposobljen.

zmaugy ::

Meni se zdi skrajno neumno, da se daje subvencija za EVje, ki so v osnovi namenjeni bogatašem ali ki so totalno neracionalni.
Na primer neke Tesle z 250+ HP, SUVji in podobno. S tem se proizvajalce vzpodbuja da proizvajajo te neracionalne avtomobile in potem ni nekih normalnih družinskih ali poslovnih EVjev s pametnim dosegom.
Luksuz naj se ne subvencionira, kdor ga hoče, naj si ga plača sam.

WarpedGone ::

Feryz:

feryz je izjavil:

2 posta niže ga imaš. Preberi še kaj drugega, ne le svoje narcisoizme.
Seveda sem jaz napisal zgolj svoje želje, ne stoprocentnih projekcij. Za take stvari nisem usposobljen.


V tisti pisariji nisi napisal odgovora ampak dvigal meglo ... ti dam podnapise za počasne - meni si očital, da:
Seveda zgolj od daleč opazuješ, nimaš pa pojma, kako se v resnici obnese.


Direkt sem te vprašal:
Seveda... kam si pa postavil sebe? Da opazuješ od bliže/od dlje kot jaz, da imaš več/manj pojma?


Torej kaj bo? Če jaz le "... zgolj od daleč opazujem, nimam pa pojma ...", kje stojiš ti?
Opazuješ od bliže in imaš zato več pojma?
Opazuješ enako od daleč in imaš zato enako nič pojma?
Opazuješ od dlje in imaš zato še manj pojma?

Direkten odgovor na zastavljeno vprašanje prosim, brez motoviljenja in hinavščine.

P.S.
Obstaja še 4. možnost da si le še en bebav blebetač, kateremu logično konsistentna debata ni cilj, niti je ni sposoben.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

jb_j ::

100km dosega s 3minutnim polnenjem.
https://www.racunalniske-novice.com/nov...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

nekikr ::

zmaugy je izjavil:

Meni se zdi skrajno neumno, da se daje subvencija za EVje, ki so v osnovi namenjeni bogatašem ali ki so totalno neracionalni.
Na primer neke Tesle z 250+ HP, SUVji in podobno. S tem se proizvajalce vzpodbuja da proizvajajo te neracionalne avtomobile in potem ni nekih normalnih družinskih ali poslovnih EVjev s pametnim dosegom.
Luksuz naj se ne subvencionira, kdor ga hoče, naj si ga plača sam.

Višina denarja je omejena. Nekaj subvencij da država, nekaj pa nato še bogataši z nakupom teh dražjih modelov. Na koncu, če gre vse po maslu, ima pa še povprečen warpi kaj od tega. Načeloma ni nič narobe s tem, dokler se res subvencionira tehniko.

Utk ::

Subvencije je treba ukinit, ampak dosledno za vse, in obenem zaracunat vse stroske, ki jih neka stvar povzroca. Potem pa naj najboljsa tehnologija zmaga.

nekikr ::

"Ti si res en pravljičar", če Korla citiram. Saj se še za jasne investicije ne znamo zmeniti a nekaj stane milijardo, dve ali pa samo pol, ti bi pa dosledno obdavčil nekaj, kar je sila nemogoče dosledno obdavčiti. Da ICE onesnažujejo vsaj v rangu za 150 milijard trilijonov ton zlata tedensko je enostavno izračunati. Za EV velja isto. Ker jih je manj onesnažujejo samo za 6003 trilijone milijard ton srebra dnevno.

zmaugy ::

Subvencije naj kar lepo ostanejo za čas, ko se tehnologija, ki jo hočemo sforsirati zaradi na koncu koncev ekonomskih razlogov (ekonomija v konstantnih sušah in viharjih je zelo slaba), uvaja in se proizvodne kapacitete povečujejo, da dosežejo ekonomijo obsega.
Ampak subvencije bogatašem za luksuzne produkte so pa neumnost, ker to daje proizvajalcem napačen signal, kaj naj proizvajajo.
Sam bi na primer kupil poslovni EV, pa sem omejen ali na neke brezvezno predrage Tesle ali pa na neke SUVje ala Kona, ki je smešen avto za službeno uporabo. Zaradi tega, ker se takšne brezvezne stvari subvencionira, ni normalne izbire.

WarpedGone ::

Sam bi na primer kupil poslovni EV, pa sem omejen ali na neke brezvezno predrage Tesle ali pa na neke SUVje ala Kona, ki je smešen avto za službeno uporabo.

Smešna bo številka Tesel, ki bodo v naslednjem letu v Nemčiji kupljene za službeno vozilo. Zelo smešna številka.
Zbogom in hvala za vse ribe

Stari maček ::

zmaugy je izjavil:

Subvencije naj kar lepo ostanejo za čas, ko se tehnologija, ki jo hočemo sforsirati zaradi na koncu koncev ekonomskih razlogov (ekonomija v konstantnih sušah in viharjih je zelo slaba), uvaja in se proizvodne kapacitete povečujejo, da dosežejo ekonomijo obsega.
Ampak subvencije bogatašem za luksuzne produkte so pa neumnost, ker to daje proizvajalcem napačen signal, kaj naj proizvajajo.
Sam bi na primer kupil poslovni EV, pa sem omejen ali na neke brezvezno predrage Tesle ali pa na neke SUVje ala Kona, ki je smešen avto za službeno uporabo. Zaradi tega, ker se takšne brezvezne stvari subvencionira, ni normalne izbire.

Eh, saj se Zoe tudi subvencionira...

Vazelin ::

Da ne bo na koncu res VW vse stresel s svojim IDjem:D Srednja verzija s 450km dosega. Hatchback. Ravno to, kar trenutno v ponudbi manjka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

zmaugy ::

Vazelin je izjavil:

Da ne bo na koncu res VW vse stresel s svojim IDjem:D Srednja verzija s 450km dosega. Hatchback. Ravno to, kar trenutno v ponudbi manjka.


To. Ali pa nekaj ranga Passata, tako da je tudi družinski avto plus da je vsaj približno udoben na daljših relacijah.

WarpedGone je izjavil:

Sam bi na primer kupil poslovni EV, pa sem omejen ali na neke brezvezno predrage Tesle ali pa na neke SUVje ala Kona, ki je smešen avto za službeno uporabo.

Smešna bo številka Tesel, ki bodo v naslednjem letu v Nemčiji kupljene za službeno vozilo. Zelo smešna številka.


Ne vem kaj si hotel povedati (ali veliko ali malo), ampak kvaliteta Tesle je po tem, kar povejo taksisti na primer v Amsterdamu, zaenku..c.
Kriza je, ker so uveljavljeni proizvajalci, ki znajo delat avtomobile, zamudili in zdaj vsi čakamo, da ujamejo tempo in imamo medtem na voljo nišne luksuzne avte (slabe kvalitete izdelave in zelo visoke cene) ali neuporabne half SUVje - ker je takšna moda - ali pa avte s premajhnim dosegom (na primer Ioniq).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

euagrus ::

 ... in ljudje se tudi pri Tesli se vedno niso nic naucili..

... in ljudje se tudi pri Tesli se vedno niso nic naucili..

In regione caecorum rex est luscus.
Ker me je nekaj slotechovcev sprasevalo:
https://github.com/cullum/dank-selfhosted

Gregor P ::

WarpedGone je izjavil:

Sam bi na primer kupil poslovni EV, pa sem omejen ali na neke brezvezno predrage Tesle ali pa na neke SUVje ala Kona, ki je smešen avto za službeno uporabo.

Smešna bo številka Tesel, ki bodo v naslednjem letu v Nemčiji kupljene za službeno vozilo. Zelo smešna številka.
Najbrž imajo tudi tam za podjetja neko zgornjo številko davčne olajšave za službena vozila, mislim da je okoli 40.000 evrov.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

roCkY ::

WarpedGone je izjavil:

Sam bi na primer kupil poslovni EV, pa sem omejen ali na neke brezvezno predrage Tesle ali pa na neke SUVje ala Kona, ki je smešen avto za službeno uporabo.

Smešna bo številka Tesel, ki bodo v naslednjem letu v Nemčiji kupljene za službeno vozilo. Zelo smešna številka.

Zakaj smešna? Ker švabi nimajo še nič za ponudit nemškim kupcem? Korejcev pa bo le za vzorec več kot domačih.
Koliko naj bi se T3 dostavilo v DE. Za Norveško sem nekje pobral, da naj bi jih prišlo knap 20k.

Dokler ni proizvodnje ni trga zato so zadeve dokaj enostavne. Prodalo se bo vse kar bo narejeno. Če bo folk zadovoljen s prvimi saržami bo še nekaj časa razmerje lahko ostalo podobno. Glede na medijsko kampanijo se še veliko let ne bo naredilo toliko EV, da bo stali po salonih ali celo po parkiriščih tovarn. No Tesli se je to že zgodilo, ker so bili malo šlampasti in podcenili logistiko distribucije.
Folk je postal dobesedno obseden z EV v zadnjih mesecih. Vsaj v pogovorih. Ampak treutno pri marsikom velja, da je EV brezogljično vozilo in niti resno še ni pomislil o celem ciklu vozila in od kod dejansko prihaja elektrika. Jah, če meni pod nosom ne smrdi je OK.
Skratka cene vročim žemljicam ne bodo tako kmalu padle.

Utk ::

To imas pa prav. Zadnje case razmisljam, da bi v naslednjih letih znala cena npr audija a6 pasti bolj kot pa modela 3 awd lr.
Kapacitete imajo, vprasanje pa kolk kupcev za ta denar. Po drugi strani ce ponudijo a6 quattro z 200 konji za 40 jurjev, bi morda se malo lahko podaljsali agonijo, sej alternative kot je ev itak ne bo v pravi kolicini.

Vazelin ::

Zakaj bi kdorkoli kupil Teslo 3, če bi imel na razpolago A6 quattro 200 konjev, vrhunska kvaliteta interiorja?

Utk ::

Vprašaj američane.

pegasus ::

A6 bo v času svoje življenske dobe izgubil praktično vso svojo vrednost, medtem ko jo bo tesla 3 v enakem času izgubil precej manj.

lufthammer ::

bi morda se malo lahko podaljsali agonijo

O kakšni agoniji ti to govoriš? Imaš kakšne insajderske, da jim rdeče luči gorijo? Naši mojstri, ki so zaposleni pri Audiju ne vedo nič o tej agoniji. Propada BMW, Audi v agoniji, VW nima nič, le Porsche je predstavil novega 911, lejga hudiča, bencinarja. Skratka, napoveduješ propad nemške avtomobilske industrije....če te prav razumem.

pegasus ::

Ki je ob tem tempu neizogiben. Samo poglej, kaj delajo kitajci ... Ko začnejo prodajati izven kitajske, lahko nemci samo še zaprejo svoje fabrike.

Vazelin ::

pegasus je izjavil:

Ki je ob tem tempu neizogiben. Samo poglej, kaj delajo kitajci ... Ko začnejo prodajati izven kitajske, lahko nemci samo še zaprejo svoje fabrike.

2020 prihaja VW ID, "električni Golf" v več verzijah dometa.;) Verjamem, da bo zadeva izpopolnjena. Torej čez dobro leto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

Utk ::

Haha, in potem smo mi fanatiki. Vi drugega kot vero v 2020 pa res nimate.

K0l1br1 ::

Jaz bi audija 200 KM, dizla.
Ali pa I.D.-ja za 1/3-ino dnarja, max 20 jurjev.
Tesle nikoli. Preveč horror zgodb, da jo sestavljajo kot včasih balkanci 101-ko.

Vazelin ::

Narobe sklepaš. 2020 naj bi prišla vrsta električarjev s strani evropskih firm.;) Torej 2020 boš lahko pri slovenskih trgovcih naročil svoj hatchback za pol Tesline 3. Resda ne bodo 3 sekundi pospeški, boš mel pa mehko plastiko in izdelavo na nivoju:D

Utk ::

lufthammer je izjavil:

bi morda se malo lahko podaljsali agonijo

O kakšni agoniji ti to govoriš? Imaš kakšne insajderske, da jim rdeče luči gorijo? Naši mojstri, ki so zaposleni pri Audiju ne vedo nič o tej agoniji. Propada BMW, Audi v agoniji, VW nima nič, le Porsche je predstavil novega 911, lejga hudiča, bencinarja. Skratka, napoveduješ propad nemške avtomobilske industrije....če te prav razumem.

Ne, imam samo outsiderske informacije. Propad napovedujem samo v primeru, da do 2025 ne zacnejo stancat elektricnih avtov vsaj 5 mio letno. 3 VW in po 1 mio mercedes in bmw. Sanse za kaj takega so pa ze glede na napovedi majhne, kaj sele glede realnosti.

Vazelin je izjavil:

Narobe sklepaš. 2020 naj bi prišla vrsta električarjev s strani evropskih firm.;) Torej 2020 boš lahko pri slovenskih trgovcih naročil svoj hatchback za pol Tesline 3. Resda ne bodo 3 sekundi pospeški, boš mel pa mehko plastiko in izdelavo na nivoju:D

Bomo videli kako dolga bo ta vrsta, predvsem kako dolga bo vrsta posameznih modelov iz produkcije. Se zmeraj imas samo vero v to

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Vazelin ::

Bomo videli 2020, ko se bo Vazelin vozil z IDjem, medtem ko bodo sanjači še vedno sanjali od Model 3 in 3 sekundnih pospeškjih:D

roCkY ::

Dvomim ker ne bo baterij. Po drugi strani je ogromno aktivne ICE proizvodnje tako da bodo forsirali hibride, če jih bo folk le hotel kupovat

litij se s Kitajske vrača v Čile:

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

To imas pa prav. Zadnje case razmisljam, da bi v naslednjih letih znala cena npr audija a6 pasti bolj kot pa modela 3 awd lr.
Kapacitete imajo, vprasanje pa kolk kupcev za ta denar. Po drugi strani ce ponudijo a6 quattro z 200 konji za 40 jurjev, bi morda se malo lahko podaljsali agonijo, sej alternative kot je ev itak ne bo v pravi kolicini.


Jst potihem upam, da bodo ICE bencinarji ratal cenejš zarad povpraševanja po EV.

Dizla več ne bi kupil. Potem lahko za dober denar dobim soliden avtomobil.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt
««
596 / 1176
»»