Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
J.McLane ::
Ampak treutno pri marsikom velja, da je EV brezogljično vozilo in niti resno še ni pomislil o celem ciklu vozila in od kod dejansko prihaja elektrika. Jah, če meni pod nosom ne smrdi je OK.
CO2 (ogljični odtis) nima barve in vonja, tako da nikomur ne more smrdeti
Ne vem no, ko vklopiš sesalec se tudi verjetno ne sprašuješ komu pa ta elektrika, ki poganja sesalec sedaj "pod nos smrdi", ali pa otrokovo igračo na baterije, ali pa sušilni stroj, ali ...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Utk ::
Za co2 in strupe bi se naj najbolj sekirali tisti, ki vozijo elektricne avte. To pa je ironija. Ostali lahko svinjajo kolk hocejo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
hammock ::
Za co2 in strupe bi se naj najbolj sekirali tisti, ki vozijo elektricne avte. To pa je ironija. Ostali lahko svinjajo kolk hocejo.
Ce je elektricni avto v celoti narejen in polnjen z energijo iz HE ali solarno, je CO2 bilanca na koncu zelo blizu 0.
Ce je ICE avto narejen pod istimi pogoji, se vedno proizvede 15 kil CO2 na 100km.
Pa pustimo CO2, ki je se najmanjsi problem. En kadi po mestu, drug ne.
J.McLane ::
Tudi ICE lahko narediš na sintetično gorivo iz sonca (pozabimo na stroške), ampak po mestu bo še vedno smrdel.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
roCkY ::
Če tole drži kot se bere v letu 2020 v EU ne bo EV vozil. Leto 2020 je postavljeno kot referenčno. 37,5 % zmanjšanje izpustov CO2 do leta 2030.
Mi pa ni tole nič jasno. Ali to pomeni na samem vozilu ali celoten cikel vozila? Ah novinarji.
https://govori.se/novice/v-eu-dogovor-o...
Mi pa ni tole nič jasno. Ali to pomeni na samem vozilu ali celoten cikel vozila? Ah novinarji.
https://govori.se/novice/v-eu-dogovor-o...
Utk ::
Vse je cisto jasno. Racuna se flotno. En z 0 in drug z 150 dasta povprecje 75, ce bo ta drug naredil 3x vec km kot prvi, pa to ni vec problem proizvajalca.
J.McLane ::
Gleda se samo tailpipe.
Tule je predlog, EU komisije:
https://ec.europa.eu/clima/policies/tra...
EU parlament je zahteval strožje meje, ne vem ali je ta novica sedaj to kar so se uspeli spogajat, torej nekje vmes.
Tule je predlog, EU komisije:
https://ec.europa.eu/clima/policies/tra...
EU parlament je zahteval strožje meje, ne vem ali je ta novica sedaj to kar so se uspeli spogajat, torej nekje vmes.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
Gregor P ::
Kot kaže ne bo Tesla&Co, ampak kar lepo "komunizem" poskrbel za večinsko uvedbo EV
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Machete ::
Mi mamo pa TEŠ. In your face sanity!
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Invictus ::
Poleg tega nimajo nafte, elektriko pa znajo delati. In so radi energetsko neodvisni.
Večina kitajske proizvodnje elektrike trenutno temelji na premogu. In tudi precejšnji del ogrevanja ter industrije. Zato takšen smog.
Bral intervju slovenskega fotografa na Kitajskem, ki je rekel, da jim teče po stenah stanovanja dol črna voda, tako svinjski zrak je.
Kitajska zato pospešeno gradi in razvija jedrske elektrarne.
Baje je naslednja država, ki bo šla v premogovno bazirano industrijo, Indija. Trenutno še tega nimajo, premoga imajo pa dovolj, samo koristili ga še niso. Pa je tam že danes svinjski zrak...
Električni avti ne bodo rešili nič, če se bo tja izvažalo industrijo, bazirano na premogu...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Emobi ::
Subvencije morajo biti, ker pospešujejo razvoj. Vsa podjetja lahko konkurirajo na natečajih za pridobitev subvencije, če le imajo zanimive ideje, proizvode ali storitve, opisane v razpisu. Takšno pravico naj imajo tudi fizične osebe,
Uspešne države so tiste, ki denar davkoplačevalcev namenjajo tudi podjetjem in ljudem, ki imajo dobre ideje in ne samo eliti pri koritu. (No, najuspešnejše so države, ki so davčne oaze, kot na primer Lihtenštajn, ampak to ne moremo biti vsi in tudi to jim ne more biti v čast in k davčnim oazam socialisti niso nagnjeni).
Pri izgradnji ali prenovi hiše je do subvencij upravičen tisti, ki vgrajuje okoljsko bolj sprejemljive materiale, ki pa so praviloma dražji, ker so tudi nove tehnologije dražje. In tega ne gre prepustiti prostemu trgu, ker se ne bomo premaknili nikamor. Zato so subvencije smiselne, saj ima posledično vsa družba od tega korist.
Zato so tudi pri uvajanju novih tehnologij v avtomobilizmu potrebne subvencije. Problem pa je v tem, da birokrati ne znajo uporabljati računalnikov, razen za pisanje dopisov. Računalnik bi lahko v hipu izračunal za vsak kubični centimeter prostornine motorja in za vsak wat moči, kolikšna naj bo dajatev, kar bi bilo najbolj pravično. Ampak ne, meje so od nekdaj določene: do 1000 ccm so takšne, do 2000 drugačne, do 100 kW toliko in nad 130 toliko. Precej butalsko. Tako da morajo tudi proizvajalci upoštevati te meje in karakteristike motorja prilagajajo stopničastim stopnjam dajatev.
Tako bi morale biti subvencije za EV-je vezane na težo vozila: vsak kilogram teže je toliko manj evrov subvencije, saj težji avto porabi več materialov in ima večjo porabo energije.
Spomnimo se, kako so Norvežani hoteli ukiniti subvencije za EV-je, težje od, mislim da, dveh ton; spet ena butalska stopnica.
Tudi splošne dajatve za vsa vozila bi morale biti glede na njihovo težo; to bi bilo najbolj pravično in s tem bi se tudi ustavil naraščajoči trend kupovanja nesmiselnih tankov, beri petmetrskih terencev.
Seveda pa subvencij ni mogoče
različno deliti bogatim in revnim; subvencije se delijo tistim, ki imajo ideje in si upajo te ideje realizirati.
In še enkrat, zgodba o prostem trgu je mit, ker tega ni nikjer na svetu. V vitkih državah subvencije dobivajo samo velike firme in elita pri koritu, s čimer se krade ostalim. V močnih državah pa so subvencije pravičneje razdeljene, tako velikim kot tudi malim podjetjem, tako eliti kot tudi raji. In takšne države so tudi uspešnejše, ne glede na to ali črpajo nafto ali ne.
Glavno gibalo družbe pa je način razmišljanja, ki prevladuje pri državljanih in ki ga podhranjen šolski sistem pri vitkih državah na more spremeniti na bolje.
In potem ljudje, namesto da bi razmišljali s svojo glavo, verjamejo v razne mite in pravljice, ki jih širijo elite...
Edino znanost in znanje se lahko uspešno borita proti temu.
P. S. Zgodovinska znanost nas uči, da Norveške niso uničili ter izropali konkvistadorji, zato je ne gre primerjati z Venezuelo, četudi obe državi črpata nafto.
Uspešne države so tiste, ki denar davkoplačevalcev namenjajo tudi podjetjem in ljudem, ki imajo dobre ideje in ne samo eliti pri koritu. (No, najuspešnejše so države, ki so davčne oaze, kot na primer Lihtenštajn, ampak to ne moremo biti vsi in tudi to jim ne more biti v čast in k davčnim oazam socialisti niso nagnjeni).
Pri izgradnji ali prenovi hiše je do subvencij upravičen tisti, ki vgrajuje okoljsko bolj sprejemljive materiale, ki pa so praviloma dražji, ker so tudi nove tehnologije dražje. In tega ne gre prepustiti prostemu trgu, ker se ne bomo premaknili nikamor. Zato so subvencije smiselne, saj ima posledično vsa družba od tega korist.
Zato so tudi pri uvajanju novih tehnologij v avtomobilizmu potrebne subvencije. Problem pa je v tem, da birokrati ne znajo uporabljati računalnikov, razen za pisanje dopisov. Računalnik bi lahko v hipu izračunal za vsak kubični centimeter prostornine motorja in za vsak wat moči, kolikšna naj bo dajatev, kar bi bilo najbolj pravično. Ampak ne, meje so od nekdaj določene: do 1000 ccm so takšne, do 2000 drugačne, do 100 kW toliko in nad 130 toliko. Precej butalsko. Tako da morajo tudi proizvajalci upoštevati te meje in karakteristike motorja prilagajajo stopničastim stopnjam dajatev.
Tako bi morale biti subvencije za EV-je vezane na težo vozila: vsak kilogram teže je toliko manj evrov subvencije, saj težji avto porabi več materialov in ima večjo porabo energije.
Spomnimo se, kako so Norvežani hoteli ukiniti subvencije za EV-je, težje od, mislim da, dveh ton; spet ena butalska stopnica.
Tudi splošne dajatve za vsa vozila bi morale biti glede na njihovo težo; to bi bilo najbolj pravično in s tem bi se tudi ustavil naraščajoči trend kupovanja nesmiselnih tankov, beri petmetrskih terencev.
Seveda pa subvencij ni mogoče
različno deliti bogatim in revnim; subvencije se delijo tistim, ki imajo ideje in si upajo te ideje realizirati.
In še enkrat, zgodba o prostem trgu je mit, ker tega ni nikjer na svetu. V vitkih državah subvencije dobivajo samo velike firme in elita pri koritu, s čimer se krade ostalim. V močnih državah pa so subvencije pravičneje razdeljene, tako velikim kot tudi malim podjetjem, tako eliti kot tudi raji. In takšne države so tudi uspešnejše, ne glede na to ali črpajo nafto ali ne.
Glavno gibalo družbe pa je način razmišljanja, ki prevladuje pri državljanih in ki ga podhranjen šolski sistem pri vitkih državah na more spremeniti na bolje.
In potem ljudje, namesto da bi razmišljali s svojo glavo, verjamejo v razne mite in pravljice, ki jih širijo elite...
Edino znanost in znanje se lahko uspešno borita proti temu.
P. S. Zgodovinska znanost nas uči, da Norveške niso uničili ter izropali konkvistadorji, zato je ne gre primerjati z Venezuelo, četudi obe državi črpata nafto.
zmaugy ::
Lepo povedano. Tudi tisti del, ki se dotika teže vozil, elegantno rešuje določene probleme ponudbe.
Emobi ::
Točno, na to nisem pomislil.
Je pa res, da je ponudba zaradi še nerazvite tehnologije, beri nizke zmogljivosti baterij, omejena na SUV-je, ker imajo veliko prostora za veliko baterijo, ali pa na majhne mestne avte, ki imajo majhen doseg. Ostali so pa predragi. Če pa obstoječo konstrukcijo uporabiš za EV, pa je rezultat res slab - e-golf in ionic.
Je pa res, da je ponudba zaradi še nerazvite tehnologije, beri nizke zmogljivosti baterij, omejena na SUV-je, ker imajo veliko prostora za veliko baterijo, ali pa na majhne mestne avte, ki imajo majhen doseg. Ostali so pa predragi. Če pa obstoječo konstrukcijo uporabiš za EV, pa je rezultat res slab - e-golf in ionic.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Emobi ()
RedDrake ::
Tako rado se primerja Teslo in Apple.
A smartfoni so rabli subvencije da so se prijeli?
Pa so bili MNOGO dražji od klasičnih mobilcev ...
A smartfoni so rabli subvencije da so se prijeli?
Pa so bili MNOGO dražji od klasičnih mobilcev ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
Gregor P ::
Praktično za vsak telefon si imel subvencije pri mobilnih operaterjih.
P.S.: čisto tako mimogrede, še danes imam v spominu nakup Sony Ericssona T28 okoli leta 2000 pri nekem avstrijskem operaterju za 10,- avstrijskih šilingov (ob vezavi seveda).
P.S.: čisto tako mimogrede, še danes imam v spominu nakup Sony Ericssona T28 okoli leta 2000 pri nekem avstrijskem operaterju za 10,- avstrijskih šilingov (ob vezavi seveda).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
nekikr ::
Dokler so bili po 1€ ali 10€. Vse ostale si potem dobil samo še na obroke, kar je praksa še danes. Hint: tudi avtomobil dobiš na obroke.
Gagarin ::
Subvencije od mobilnih operaterjev ja, zaradi mene naj vam tudi za el. avte dajo distributerji el. energije subvencije če imajo računico, ne pa da jih dobite od davkoplačevalcev.
Gregor P ::
Recimo nekaj takšnega počne sedaj Toyota za njihove hibride s t.i. "EKO subvencijo", mislim da je v višini 2000 evrov.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
roCkY ::
Postaviš visoko ceno in daš popust...
To je precej splošna praksa pri prodaji vozil v SLO. Toyota je bila sicer znana, da skorajda ne daje popustov na cenik. Precej podobno nekateri drugi Japonci.
Zadnje čase pa ga na "napredno EKO tehnologijo" daje preden sploh usta odpreš.
Sem bil lani pri nekaterih japonskih hišah presenečen, ker sem dobil že na prvo žogo praktično enak rabat. Mazda, Toyota. Mitsubishi pa je ponudil le 2 gumi neglede na salon...
Kar se EKO subvencije tiče pač ne plačaš davka, če nekakoliko poenostavimo s stališča fizične osebe.
To je precej splošna praksa pri prodaji vozil v SLO. Toyota je bila sicer znana, da skorajda ne daje popustov na cenik. Precej podobno nekateri drugi Japonci.
Zadnje čase pa ga na "napredno EKO tehnologijo" daje preden sploh usta odpreš.
Sem bil lani pri nekaterih japonskih hišah presenečen, ker sem dobil že na prvo žogo praktično enak rabat. Mazda, Toyota. Mitsubishi pa je ponudil le 2 gumi neglede na salon...
Kar se EKO subvencije tiče pač ne plačaš davka, če nekakoliko poenostavimo s stališča fizične osebe.
Emobi ::
Subvencije od mobilnih operaterjev ja, zaradi mene naj vam tudi za el. avte dajo distributerji el. energije subvencije če imajo računico, ne pa da jih dobite od davkoplačevalcev.
Sedaj se od vsake prodane kWh, kot tudi od vsakega litra goriva, odvaja denar za subvencije, se pravi da to že je. Ne samo za avtomobile, pač pa za vse naložbe v ekologijo, kar je bolj pravično.
Gagarin ::
Subvencije od mobilnih operaterjev ja, zaradi mene naj vam tudi za el. avte dajo distributerji el. energije subvencije če imajo računico, ne pa da jih dobite od davkoplačevalcev.
Sedaj se od vsake prodane kWh, kot tudi od vsakega litra goriva, odvaja denar za subvencije, se pravi da to že je. Ne samo za avtomobile, pač pa za vse naložbe v ekologijo, kar je bolj pravično.
No shit captain obvious. Vsi plačujemo da sofinanciramo par Musk obsedencev in samega Muska. Učinka na okolje pa nobenega. Bi rajš plačal kolesarjem za kolesarske steze in kolesa kot pa tole.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gagarin ()
Emobi ::
Če živiš v tej državi, boš plačeval, lahko pa greš v Venezuelo..., tam tega najbrž ni :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Emobi ()
Emobi ::
Hecam se. Hočem reči, da so v uspešnejših in pravičnejših državah davki pač višji!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Emobi ()
Emobi ::
Se pa strinjam s tabo, da je potrebno več vlagati v kolesarske steze, kot to delajo na Dunaju.
Rezultat elektromobilnosti pa pri tako majhnem deležu EV-jev še ne morejo biti vidni s prostim očesom.
Rezultat elektromobilnosti pa pri tako majhnem deležu EV-jev še ne morejo biti vidni s prostim očesom.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Emobi ()
jernejl ::
Če smo že pri avtomobilih, subvencijah in pravičnosti...
Pravično bi bilo tudi, če bi se del subvencij namenil za asistenčne sisteme, ki pomagajo zniževati število (in posledice) prometnih nesreč, ne pa, da so subvencije samo za vrsto pogona.
Pravično bi bilo tudi, če bi se del subvencij namenil za asistenčne sisteme, ki pomagajo zniževati število (in posledice) prometnih nesreč, ne pa, da so subvencije samo za vrsto pogona.
Emobi ::
To je res pametno razmišljanje ampak realnost je pa takšna, da zavarovalnice pri dodatni opremi za varnost ne znižujejo premije ampak zvišujejo, kar je krivično!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Emobi ()
Invictus ::
To je res pametno razmišljanje ampak realnost je pa takšna, da zavarovalnice pri dodatni opremi za varnost ne znižujejo premije ampak zvišujejo, kar je krivično!
Ne, da je krivično, ampak idiotsko.
To je predvsem posledica dejstva, da oni ne plačajo oskrbovanja ponesrečencev (za to poskrbi zdravstveno zavarovanje), ampak samo razbit pleh. Drugače bi spodbujali nakup avtov s čim večjo pasivno in aktivno varnostjo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
jernejl ::
To je res pametno razmišljanje ampak realnost je pa takšna, da zavarovalnice pri dodatni opremi za varnost ne znižujejo premije ampak zvišujejo, kar je krivično!
"Krivično" je tudi, da elektro distributerji zaračunavajo višjo priključno moč za tiste, ki imajo EV, namesto, da bi jim dali popust.
Ampak jaz nisem pisal o zavarovalnicah in elektro podjetjih, temveč o državi, ki se je odločila, da bo EV subvencionirala, asistenčnih sistemov pa ne.
Vazelin ::
Kaj sploh še ostane tradicionalnim avtomobilskim tovarnam v električni eri? Vsi BMW povezujemo z njihovimi šestaki, odličnimi motorji. V električni dobi jim ostane samo še karoserija in oblika.
Okapi ::
Tale "vsi" je predvem v tvoji domišljiji. V resnici marsikomu dol visi, kakšen motor je notri, glavno da je prava značka spredaj.
Emobi ::
Ne motor in niti značka nista pomembni. Pri BMW-jih je najpomembnejše to, da imajo najboljšo lego v ovinku in najbolj odziven volan ter povratne informacije na volanu o stanju koles na cestišču. To največ pripomore k varnosti.
Ne pa da novinar v oddaji Volan reče, da ima Tesla S popolnoma odtujen volan...
Ne pa da novinar v oddaji Volan reče, da ima Tesla S popolnoma odtujen volan...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Emobi ()
Emobi ::
BMW-jevi šestaki so res kultni, ampak elektromotor mi je dosti boljši od prejšnjega šestaka, čeprav ima 125 kW, šestak pa jih je imel 190 kW!
K vragu s kulti, sploh pe če je nova tehnologija revolucionarno boljša v vseh pogledih!
K vragu s kulti, sploh pe če je nova tehnologija revolucionarno boljša v vseh pogledih!
Invictus ::
BMW-jevi šestaki so res kultni, ampak elektromotor mi je dosti boljši od prejšnjega šestaka, čeprav ima 125 kW, šestak pa jih je imel 190 kW!
K vragu s kulti, sploh pe če je nova tehnologija revolucionarno boljša v vseh pogledih!
Ne vem, če je bolj revolucionarna.
https://www.energy.gov/articles/history...
Bolj gre za staro babo v novih cunjah .
Je BMW šestak precej novejši .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
BigWhale ::
najpomembnejše to, da imajo najboljšo lego v ovinku in najbolj odziven volan ter povratne informacije na volanu o stanju koles na cestišču. To največ pripomore k varnosti.
Sedaj si opisal povprecnega nadusenca, ki rad na dirkaliscih hitro vozi. Sedaj pa opisi se povprecnega commuterja in kako je z njegovimi "povratnimi informacijami" na volanu. :)
Nehajte ze z glorifikacijo voznje in misticne povezave med avtomobilom in soferjem. Tega v veliki vecini ni.
Emobi ::
Novinar je tvoja referenca? Resno?
Oseba, ki v življenju ni sposobna druzga kot gobcat pred kamero, je tvoj vir informacij?
Ne vem, če ta novinar ni sposoben delat nič drugega in me to niti ne zanima. Oddaja je korektna, dovolj strokovna in poučna ter še zabavna povrhu, kar ti nikakor nisi, ker je takšno tvoje pisanje, milo rečeno, nevljudno.
Ta novinar vsak dan vrti volan različnih vozil in je pač odtujenost volana Tesle S opazil.
Utk ::
Volan sem nehal gledat ko so enkrat razbijali mit šparanja z vožnjo v leru namesto v prestavi. Tega so se pa lotili tako, da so se spustili like z Vršiča (nisem ziher če prav z Vršiča, ampak nekaj v tem rangu) dol v leru in zavirali. Stvar se jasno ni obnesla. Dokazali so pa samo, da so bedaki.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Emobi ::
No, šparanje z vožnjo v leru je bolj ali manj nevarno, ker motor ne zavira. Takšni so bili dvotaktni motorji wartburga in laverde. Tudi če bi kaj bencina prišparal, je izdatek za zavore večji...
Unknown_001 ::
Volan sem nehal gledat ko so enkrat razbijali mit šparanja z vožnjo v leru namesto v prestavi. Tega so se pa lotili tako, da so se spustili like z Vršiča (nisem ziher če prav z Vršiča, ampak nekaj v tem rangu) dol v leru in zavirali. Stvar se jasno ni obnesla. Dokazali so pa samo, da so bedaki.
Test ni merodajen. Če bi imel ravnico, kjer ne bi rabil zavirati je vožnja v leru opti, saj je itak treba vzdrževati obrate motorja in če je že potreba po tem to počneš na minimalnih obratih, da imaš čim manj izgube trenja.
V nasprotnem primeru ko moraš itak zavirati z motorjem, je pri avtomobilih na direktni vbrizg pametno pustiti kar v prestavi. Šparaš na zavorah in nafti, saj avto za vzdrževanje obratov ne rabi pljuvat goriva v valj. Je pa izgub več (ker zaviraš z motorjem), ampak je bolj varno in ekonomično, da gredo skozi prenos, kot pa da diske skuriš v enem šusu.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Emobi ::
Torej, če želimo šparati z gorivom, se ne daje v ler, pač pa pri konstantni hitrosti samo malo popustiš plin in je poraba manjša, brez da bi opazno zmanjšal hitrost.
Voziti v leru pa ni varno, kaj pa če moraš nenadoma pospešiti?
Z Raptorjem F16 se strinjam.
Voziti v leru pa ni varno, kaj pa če moraš nenadoma pospešiti?
Z Raptorjem F16 se strinjam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Emobi ()
Gregor P ::
Z vožnjo v leru navzdol (in stalnim vmesnim zaviranjem) pač skuriš bremze. Ne vem, kako je danes, ampak se spomnim, kako si moral še pri avtomatikih dajati sam v nižjo prestavo, če ne se je kar lepo kadilo z diskov.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
J.McLane ::
Ne bluzi z varnostjo, ler jaz uporablajm kot dodatno prestavo takrat ko je to optimalno, seveda če se mi ravno da s tem zafrkavat. In ne boš verjel pri zaviranju v sili vsak instiktivno zahodi sklopko kar je spet isto kot ler.
Da bi zaradi varnosti moral pospešit in tega nebi dosti prej opazil in se že pripravil s pravo prestavi, se mi v živlhenju še ni zgodilo niti si ne ptedstavljam tudi hipotetičnega primera. Če cruisaš v 5 50 kmh je za pospeševanje isti drek kot pa če si v leru.
Da bi zaradi varnosti moral pospešit in tega nebi dosti prej opazil in se že pripravil s pravo prestavi, se mi v živlhenju še ni zgodilo niti si ne ptedstavljam tudi hipotetičnega primera. Če cruisaš v 5 50 kmh je za pospeševanje isti drek kot pa če si v leru.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Utk ::
Čist jasno je, da je neumnost imet v leru in pritiskati zavoro. Obenem je jasno, da je ler lahko boljši od prestave, če moraš v prestavi držat gas. Električni avti to še boljše izkoriščajo, znajo sami dat v ler. Nimaš pa v leru kontrole nad hitrostjo, lahko greš 95, lahko 85...če ti je nujno it točno 90, potem ler ni zate.
Emobi ::
EV-ji ne prestavljajo sami v ler, ker nimajo klasičnega menjalnika. V pozicijo N moraš sam prestaviti, kar včasih uporabim pri velikih jamah, ker motor potem ne zavira oziroma regenerira, kar je na luknjah manj moteče.
Emobi ::
I3 nima te opcije in regeneracije ne moreš izklopiti, razen če rahlo pritiskaš gas. Če pa gas spustiš, obvezno zavira z regeneracijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Emobi ()
WarpedGone ::
Ne vem, če ta novinar ni sposoben delat nič drugega in me to niti ne zanima. Oddaja je korektna, dovolj strokovna in poučna ter še zabavna povrhu, kar ti nikakor nisi, ker je takšno tvoje pisanje, milo rečeno, nevljudno.
Da je neka oddaja korektna, dovolj strokovna in poučna, lahko oceniš le, če imaš več pojma kot avtor oddaje.
Takrat tipično vidiš vse napake, ki jih novinar počne in zgrožen preklopiš na reklame.
Tam vsaj veš kaj gledaš, reklama se ne dela da je korektna, strokovna in poučna.
Ta nemost volana je isto kot 'nemška stabilnost' - navadno novinarsko papagajstvo, ki nima treh skupnih s tem, kako se naj avto pelje in kaj 99,9% kupcev avtomobila hoče met.
Avto, ne pa lojtrnik.
Zbogom in hvala za vse ribe
Emobi ::
100 % kupcev hoče imeti varen avtomobil, kar pa avto s slabim podvozjem in odtujenim volanom prav gotovo ni!
Gregor P ::
Ok običajno ni realno možnosti, da bi novinar bil enako strokovno podkovan kot dotični strokovnjaki za nekaj; vsaj običajno je maksimum, da so nekje v rangu bolje informiranih potrošnikov. Tak je pač novinarski poklic. Je že velika sreča, če zadanejo vsaj okoli 15 % "resnice" (kar je po svoje tudi razumljivo, saj večinoma nimajo direktnega dostopa do "resnice" in se morajo po delčkih do nje dokopati; rezultat pa je potem kakršen je, neka "frankenštajnska zgodba") In teh 10-15 % nam mediji dnevno servirajo kot "realnost" in večina ljudi potem dejansko živi v tej napačni percepciji.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()