» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
593 / 1189
»»

SimplyMiha ::

Tesla veliko preveč investira v hype. Naj se raje zgledujejo po reku, da se dobro blago samo hvali.

Spock83 ::

Jaz, ko vidim tistega mulca iz Kinderlade se neizmerno razveselim. Pa ga ne poznam :) Tesla rabi kilometeino da se uveljavi. Hype je obvezen za pospesevanje prodaje.

roCkY ::

MX ni nov. Verzija SW 9.x ni nova.
Tesla ni ustavila nadgradnje ampak naprej pošilja v eter popravke verzije 9 tistim, ki imajo še prejšnjo verzijo nameščeno. Niso niti ustavili nadgradnje.
O tem je treba vsaj govoriti, da industriji to ne pride na misel ravno vsakdan na vsakem koraku. Birokracija itak na to temo ne bo nič naredila, ker osnovne funkcije niso ogrožene/spremenjene, bla bla bla,... kar pač piše na nekih papirjih.

Tistle kar je @Utk linkal je pa za rubriko "no comment" vkolikor zadeva drži.

Utk ::

SimplyMiha je izjavil:

Tesla veliko preveč investira v hype. Naj se raje zgledujejo po reku, da se dobro blago samo hvali.

Je to kaka nova vrsta sarkazma? Vsi drugi investirajo vec v marketing kot ima tesla letnega prometa, jasno, ker drugace ne bi nihce opazil da so naredili nov model, se pravi isto sranje zapakirali v drug papir.

hammock ::

SimplyMiha je izjavil:

Tesla veliko preveč investira v hype. Naj se raje zgledujejo po reku, da se dobro blago samo hvali.

Vsaj nekaj novega so naredli. Brez Tesle bi VAG svoj 25 let star dvolitrski dizelski motor proizvajal se naslednjih 25 let.

Tesla morda proizvaja nekakovostne avte (ali pa tudi ne, ne vem, nisem se nobenega peljal). Ampak njihova vrednost je nekje drugje - celotno avtoindustrijo so brcnili v rit, da so se zmigali razvijat elektricne avtomobile. Tudi ce Tesla danes crkne je vseeno, industrije gre v pravo smer.

SimplyMiha ::

Utk je izjavil:

SimplyMiha je izjavil:

Tesla veliko preveč investira v hype. Naj se raje zgledujejo po reku, da se dobro blago samo hvali.

Je to kaka nova vrsta sarkazma? Vsi drugi investirajo vec v marketing kot ima tesla letnega prometa, jasno, ker drugace ne bi nihce opazil da so naredili nov model, se pravi isto sranje zapakirali v drug papir.


Mogoče zato, ker je večina folka butastega in se za nakupe odloča na podlagi reklam. Jaz se odločam na podlagi svojih izkušenj ter izkušenj drugih.

Trenutni konsenz je, da Tesla preveč časa porabi na servisih, zato se še ne odločam zanjo.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Trenutni konsenz je, da se Tesla se naprej fura na dober glas, ne pa placano reklamo. Ocitno je tolk boljsa, da ji slaba plastika in servisi ne ovirajo.

SimplyMiha ::

No, vsak EV je neprimerno boljša izkušnja od kurilca dinozavrov.

nekikr ::

Kar pomeni samo, da se še nikdar nisi vozil v spodobnem avtomobilu. No, to, ali pa si še v letih, ko padeš na cifro o pospešku.

hammock ::

Musk: Zaprte tovarne General Motorsa bi lahko kupila Tesla

Ocitno Tesla se ne bo propadla tako hitro.

lufthammer ::

Utk, sem bil prepričan, da furaš vsaj kakšnega hibrida. A lahko izdaš, kaj za en avto imaš, čeprav ni ravno v zvezi s temo?

jernejl ::

hammock je izjavil:

Musk: Zaprte tovarne General Motorsa bi lahko kupila Tesla

Ocitno Tesla se ne bo propadla tako hitro.

Ah, Teslini navdušenci radi razlagajo, kako so "običajne" tovarne neuporabne in jih morajo dinozavri podreti ter zgraditi nove, če želijo notri proizvajati EV.
Za Teslo to pravilo očitno ne velja; kakor beremo, oni zmorejo tudi v obstoječih tovarnah proizvajati električne avtomobile.

hammock ::

Tovarna je tovarna, velik pokrit prostor. Glede na to da ima Tesla eno linijo za trojko v sotoru... bo stara GMova hala kar upgrade.

Stari maček ::

Nikec3 je izjavil:

Evo, prihodnost PHEV-jev je lepo vidna na Norveškem:
https://insideevs.com/november-plug-in-...

BEVs: 5,087 (up 88.1%, 41.3% market share) + 1,106 'used' + 187 vans (178 new and 9 used) + 3 FCV
PHEVs: 1,914 (down 38.4%, 15.5% market share)

Samo še to počakamo, da nam začne nafta pri vsaki luknji in na Blejskem jezeru ven teč, pa bo....

SimplyMiha je izjavil:

No, vsak EV je neprimerno boljša izkušnja od kurilca dinozavrov.

Tale pa zmaga...prevod:
Zoe je zakon proti McLaren-u.

Zgodovina sprememb…

Okapi ::

hammock je izjavil:

Tovarna je tovarna, velik pokrit prostor. Glede na to da ima Tesla eno linijo za trojko v sotoru... bo stara GMova hala kar upgrade.

Zakaj potem kupovati tovarne od GM? Naj kupijo kakšna opuščena skladišča, tekstilno tovarno ali pač nek "velik pokrit prostor", jih je dovolj po vsej državi.

Ampak jasno, "velik pokrit prostor" ni dovolj. Pomembna je sama oblika tovarne, pa ustrezna infrastruktura, primerna delovna sila v okolici, in še marsikaj.

BT52 ::



Z inženirskega vidika Munro inženirski oddelek lepo razloži kje stoji Tesla 3.

Potem za pokušino še dodam res predizajnirano mojstrovino: BMW I3 seveda vse z inženirskega zornega kota. Okus in osebne preference pove pač trg...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

mikhaair ::

Najbolj hecno mi je ko ljudje limajo neke posnetke s cvikaca in YT, ki bi morali dejansko krepko rasti, kot Teslina proizvodnja. In pozabljajo, kaj vse obljublja prihodnost. No s Teslo je ze tukaj.
Da sprazni baterijo me updatom...oz v enem tednu. Kaj pa menedzment baterije? Zunanja temperatura? Ni vse to WiFi skuril ali res kdo to verjame?
Od Audija bi pa za napredek v tehniki pricakoval v tel letih po modelu X, da predstavi kaj vec od kamerc v ogledalih. Kaksen stiri motorni elektricno pogon z torque steering in breaking. Zalost.

jb_j ::

Meh, kakšni električni avti?

Ko si finančno malo bolj opomorem, si namest 20 let starga bencinarja kupm, le 10 let starga dizla. In če bom imel denar si bom kupil kakšno prikolico lignita, da mi ne bo treba drv žagat.

Če si pa slučajno finančno ne opomorem, še vedno lahko kupim plastične odpadke, ker je baje v Sloveniji problem z njimi, in uporabim te za ogrevanje v zimskih časih.

Eko je samo za bogate.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

feryz ::

WarpedGone je izjavil:

ko bo tvoj sposobn update poljubnega kosa FW v avtu v tvoji domači garaži samodejno, boš mel osnovo za takšno vprašanje.
Dokler moraš na serivs, da ti uploadajo heben update zemljevidov in za to plačat XXX eur, ga nimaš.
Folk kar nabija, ker pač nima kulturnega avta in ne ve, kaj so danes zmožni.
Moj avto sam ugotovi, da čudno motovilim po križišču v domačem kraju. In minuto kasneje, je na karti narisan rondo.
Ali pa če se peljem, glede na navigacijo, po njivi, je čez eno minuto že cesta zrisana. Če je v uradnih evidencah. Satelitskih posnetkov še ne uporablja, to je res.

WarpedGone ::

Že dežuje po paradi ...
According to the Norwegian EV forum, the official WLTP range of the Audi e-tron is up to 417 km.
Zbogom in hvala za vse ribe

roCkY ::

kje dežuje? v četrtek bo rahlo snežilo!

400 km je čist soliden doseg za takole gajbo. V praksi bo seveda nekaj manj. Nekaj pod 400 km je čisto dobra številka, ko bodo ustrezne polnilnice nared.


Za EKO/EV fanatike vsak centimeter dosega šteje. In kar je pod 500 km je vredno točno nič!

TV na kolesih za 70k€ je tisto edino pravo?






Čas bo pokazal.

nekikr ::

WarpedGone je izjavil:

Že dežuje po paradi ...
According to the Norwegian EV forum, the official WLTP range of the Audi e-tron is up to 417 km.

Torej kvaliteten avto s spodobnim dosegom? Če prodajna cena ostane tako kot je bila zapisana, je to izredno spodoben nakup. Kar naj dežujejo take novice, ga še kupim :)

roCkY ::

"Fičri" nekaterih baterij v EV-jih v hladnem vremenu.

Emobi ::

BT52 je izjavil:



Z inženirskega vidika Munro inženirski oddelek lepo razloži kje stoji Tesla 3.

Potem za pokušino še dodam res predizajnirano mojstrovino: BMW I3 seveda vse z inženirskega zornega kota. Okus in osebne preference pove pač trg...


Sandy Munro je zelo dober in izkušen inženir, hkrati pa deluje iskreno.
Pa tudi zelo pameten je, kajti o zunanji podobi izdelka, ki ga ocenjuje, ne pove ničesar!
Mogoče se zaveda, da karkoli bi rekel o izgledu izdelka, bi bilo smešno, kajti takšne frizure, brke, obleke in kravate kot jih nosi on in njegovi sogovorniki v studiu, smo v Evropi nosili pred tridesetimi leti. Tako bi bila kakršnakoli izjava o modernem oblikovanju BMW-ja nekredibilna.

Na splošno je tudi ameriško oblikovanje zastarelo in modni trendi se delajo na relaciji London, Pariz in Milano. Zato popolnoma razumem SimplyMihata, ki je ob besedah za Teslo 3 v reklami:
I like the way it looks from the front... Tu sem z gnusom ustavil posnetek.
Ker Tesle od spredaj delujejo s tistimi lučmi in nosom kot nek marsovec oziroma alien.
Tudi Korejci in Japonci so v Evropi slabo prodajali svoje modele, dokler niso oblikovalskih studiev naredili v Evropi.

Utk ::

Haha, lahko nakladaš kolk češ in opravičuješ to obliko i3 kolk češ, ampak dejstvo bo, da ko se bo bmw resno lotil električnih avtov, ne bo noben niti malo podoben trenutnemu i3. Boš (vsaj) takrat požrl svoje besede?

jernejl ::

Utk je izjavil:

ko se bo bmw resno lotil električnih avtov
So že resni, letos jih bodo naredili kakšnih 160 tisoč.

ne bo noben niti malo podoben trenutnemu i3
Slej ko prej bodo spremenili obliko, drži. Tudi današnja serija 8 je precej drugačna od prve, pa to ne pomeni, da je prva bila grda.

Pri Tesli je recimo očitno, da je obliko njihovega modela S že načel zob časa, pa ni videti, da bodo zdaj zdaj začeli prodajati novo obliko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Machete ::

Danes sem počil mimo enega i3 na AC zgodaj zjutraj. Zdelo se mi je da stoji na mestu, ampak sem videl, da se mu tista klesa od karjole vseeno vtrijo. Planet se rešuje počasi očitno :]
Dečki naslednja bimer trojka bo gotovo tudi električna in še nobena do sedaj ni bila grda tako kot Tesla 3, ki bo stara 10 let, ko bo sploh začela svojo pot na EU ceste. Ampak pustimo osebne okuse. Teslina prednost pionirja mislim da ni vredna veliko. 2028 bodo električarje imeli vsi. 15 let pa ni skoraj nič v taki industriji.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

mikhaair ::

15 ker skoraj nič?
Po moje pa bo leta 33 vse drugače v avto industriji

Spock83 ::

Machete je izjavil:

Danes sem počil mimo enega i3 na AC zgodaj zjutraj. Zdelo se mi je da stoji na mestu, ampak sem videl, da se mu tista klesa od karjole vseeno vtrijo. Planet se rešuje počasi očitno :]
Dečki naslednja bimer trojka bo gotovo tudi električna in še nobena do sedaj ni bila grda tako kot Tesla 3, ki bo stara 10 let, ko bo sploh začela svojo pot na EU ceste. Ampak pustimo osebne okuse. Teslina prednost pionirja mislim da ni vredna veliko. 2028 bodo električarje imeli vsi. 15 let pa ni skoraj nič v taki industriji.


Lahko ti zagotavljam, da je tudi on vsaj tako uzival kot ti. Pa še opazil te ni. :D

jb_j ::

Spock83 je izjavil:

Machete je izjavil:

Danes sem počil mimo enega i3 na AC zgodaj zjutraj. Zdelo se mi je da stoji na mestu, ampak sem videl, da se mu tista klesa od karjole vseeno vtrijo. Planet se rešuje počasi očitno :]
Dečki naslednja bimer trojka bo gotovo tudi električna in še nobena do sedaj ni bila grda tako kot Tesla 3, ki bo stara 10 let, ko bo sploh začela svojo pot na EU ceste. Ampak pustimo osebne okuse. Teslina prednost pionirja mislim da ni vredna veliko. 2028 bodo električarje imeli vsi. 15 let pa ni skoraj nič v taki industriji.


Lahko ti zagotavljam, da je tudi on vsaj tako uzival kot ti. Pa še opazil te ni. :D


Ali lahko poda podobno izjavo, ko bo srečal Teslo S?

Nekoč sem počil NOV Bmw serije 7, v 15+ let alfi 156, ki ne deluje dobro. (na AC)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

Spock83 ::

Niti ne. Odvisno je od voznika, relacije in nafilanega akumulatorja. :) Verjetno se bo normalno peljal brez stresa.

jb_j ::

Men se zdi, da imava Machete in jaz nek point.
In se vsi sprašujejo zakaj še proizvajajo BMW.

Utk ::

jernejl je izjavil:

Utk je izjavil:

ko se bo bmw resno lotil električnih avtov
So že resni, letos jih bodo naredili kakšnih 160 tisoč.

ne bo noben niti malo podoben trenutnemu i3
Slej ko prej bodo spremenili obliko, drži. Tudi današnja serija 8 je precej drugačna od prve, pa to ne pomeni, da je prva bila grda.

Pri Tesli je recimo očitno, da je obliko njihovega modela S že načel zob časa, pa ni videti, da bodo zdaj zdaj začeli prodajati novo obliko.

160,000 je pol manj od startupa, pri kateremu gre vse narobe, je prakticno v bankrotu, vodi ga pa psihicno nestabilen dzanki.

Ne, prvi i8 ni bil grd, prvi i3 pa je grd.

Gregor P ::

... če se lahko tako uspešno prodaja Prius, potem očitno oblika res ni vse 8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

jb_j ::

Upam, da imate prav, ker pri obstoječem fin. stanju razmišljam o nakupu zelo starega dizla.
Upam, tudi, da ima Trump prav, in da je to, "kao" globalno segrevanje, tudi lažna novica.
(kako se lahko svet globalno segreva, če imam gretje vklopljeno samo v avtu, in imamo tolk gozdov, da najbrž lahko eno drevo filtrira vse, kar moji avti izpustijo v zrak)

Če bi pa o dejstvih, je dejstvo, da ko je v ljubljani temp. inverzija, težje diham, ker sem pač astmatik.
Najbrž je problem v tem, da imamo premalo dreves. (avti in kurjenje najbrž ne škoduje zraku)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

Utk ::

Gregor P je izjavil:

... če se lahko tako uspešno prodaja Prius, potem očitno oblika res ni vse 8-)

Ja sej, glih to je odgovor na naslov teme. Seveda je prava stvar, ce so se ljudje pripravljeni vozit v i3 in priusu, samo da imajo malo boljsi pogon. Kako to nekaterim ni jasno???

nekikr ::

Ker imaš tudi ljudi, ki jedo vampe.

jb_j ::

Zanimiv je tut, da je kar veliko otrok, ki živi ob glavni prometnici.
In ima težave z dihali. (samo tut to je najbrž povezano s tem, da imamo premalo dreves ob glavnih cestah)

zdravstvo tut nima odgovora na to vprašanje, (saj imajo evidenco bolezni le po občinah)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

Utk ::

nekikr je izjavil:

Ker imaš tudi ljudi, ki jedo vampe.

Vtakni dizel v tist vamp pa ga ne bo prebavljal vec nihce.

nekikr ::

Hja, trenutno je razmerje 1:koliko? 100.000? Kar pomeni, da to še ni to. Ekologija je fina reč, ampak če za 30,40,50 in več tisoč evrov dobiš električnega Capturja...potem pač ni za vsakega. Ampak se premika, kar je fino, naslednje leto končno pride pravi "ICE killer", končno en kvaliteten avto, ki ni ranga malce dvignjenega Clia ali čang šlang sestave. Premika se.

Gregor P ::

nekikr je izjavil:

Premika se.
... počasi naprej ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

jernejl ::

Utk je izjavil:

160,000 je pol manj od startupa, pri kateremu gre vse narobe, je prakticno v bankrotu, vodi ga pa psihicno nestabilen dzanki.

Pojma nimam, kaj je point te primerjave. BMW napravi neskončnokrat več dobička od omenjenega startupa, napravi 10x več avtomobilov, napravi neskončnokrat več električnih avtomobilov s ceno pod 45k€ in stokrat manj električnih avtomobilov s ceno nad 45k€. BMW napravi neskončnokrat manj Tesel kot Tesla in podobno.

Utk je izjavil:

Ne, prvi i8 ni bil grd, prvi i3 pa je grd.

Ne... ultimativna resnica je taka, da so vsi Teslini avtomobili nadvse grdi, vsi BMWjevi pa najlepši na svetu. Če se s tem ne strinjaš, se motiš.

fm13 ::

WarpedGone je izjavil:

Že dežuje po paradi ...
According to the Norwegian EV forum, the official WLTP range of the Audi e-tron is up to 417 km.


Matjaž Korman, ki dela v Audijevem razvoju, je v Financah opisal 560 km pot z e-tronom iz Ingolstadta do Maribora.
Načrtoval je eno vmesno polnjenje, a se mu ni izšlo čisto po pričakovanjih.
Z začetni polnjenjem je po praznih cestah pri temperaturi okoli nule naredil 350 km. Na prvi polnilnici v Avstriji je avto komaj uspel povezati s polnilnico, a ga je ta po petih minutah prenehala polniti. Našel je naslednjo, ki bi avto napolnila v dveh urah, a se je malo ustrašil tovornjakrjev tam okoli in kmalu odpeljal do naslednje v Gradcu. Ta naj bi bila 150 kilovatna, a jih je od sebe dala le 40... Ker je bila noč, je sedel v avtu, se grel in čakal, da se je avto napolnil toliko, da je potegnil še do Maribora.

Zaključek: avto je super, polnilnice pa imajo težave ;-)

jb_j ::

nekikr je izjavil:

Hja, trenutno je razmerje 1:koliko? 100.000? Kar pomeni, da to še ni to. Ekologija je fina reč, ampak če za 30,40,50 in več tisoč evrov dobiš električnega Capturja...potem pač ni za vsakega. Ampak se premika, kar je fino, naslednje leto končno pride pravi "ICE killer", končno en kvaliteten avto, ki ni ranga malce dvignjenega Clia ali čang šlang sestave. Premika se.


Najbrž se naftni mogotci, ne morejo strinjat, da je ekologija prava reč.

Kolk otokov je zgradil Tesla in koliko naftni mogotci?
(sej nima veze, če bodo ljudje v prihodnjosti rabl kiskove maske, da lahko dihajo)
Kdo je naredil več otokov? To je le eno pomembno vprašanje.

Utk ::

jernejl je izjavil:

Utk je izjavil:

160,000 je pol manj od startupa, pri kateremu gre vse narobe, je prakticno v bankrotu, vodi ga pa psihicno nestabilen dzanki.

Pojma nimam, kaj je point te primerjave. BMW napravi neskončnokrat več dobička od omenjenega startupa, napravi 10x več avtomobilov, napravi neskončnokrat več električnih avtomobilov s ceno pod 45k€ in stokrat manj električnih avtomobilov s ceno nad 45k€. BMW napravi neskončnokrat manj Tesel kot Tesla in podobno.

Utk je izjavil:

Ne, prvi i8 ni bil grd, prvi i3 pa je grd.

Ne... ultimativna resnica je taka, da so vsi Teslini avtomobili nadvse grdi, vsi BMWjevi pa najlepši na svetu. Če se s tem ne strinjaš, se motiš.

Jaz tudi nimam pojma zakaj bi bila stevilka 160,000 znak resnosti bmwja.

Ultimativno imam jaz prav, ti pa narobe, kar bo dokazal tudi bmw, in takrat vam bom rekel "sem vam rekel".

N0t0ri0us ::


Prihajajo časi, ko električni avti ne bodo več samo spake.

4 vratni kupe
Range: Over 400 kilometers (248.5 mi)
150+kW Fast charging to 70% and a step down from there
434 kilowatts (590 horsepower) system power


Audi says it wants to get to 15 models or 30% of its vehicles to EVs by 2025,
At home, Audi includes a 40A 240V Home charger




Na hitro spominja mešanico med 911 in a7 :) Upajmo, da ne ostane vse samo pri konceptu.

https://electrek.co/2018/11/28/audis-go...

Zgodovina sprememb…

Vazelin ::

Upam, da kratkoročno električarji prisilijo, da bodo vsaj smrdljivce in bencinarje serijsko ponujali z avtomatskim menjalnikom tudi v Evropi.;) Je*eš samo mehko plastiko na armaturki

hmm ::

Kaj pa vem, verjetno bo to ravno tako postopno kot pri vsem ostalem. Na avto.net je za nova vozila razmerje ca. 1:5 v korist ročnih, za vsa vozila pa samo ca. 1:3, kar je precej čudno. Ljudje imajo neke ideje, da so "dinamični vozniki" oz. kaj podobnega, in še vedno raje kupujejo ročne menjalnike? Verjetno je pomembna tudi cena ...

WarpedGone ::

Kar janezka napumpajo, to janez pumpa.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Norway update:
today Norway will surpass the 30000 Tesla milestone!
That's quite an achievement.
Daily sales rate is good, 2018 will probably be on par with 2017, maybe slightly higher if the rate is stable. It will be much higher if rate will skyrocket in the last two weeks of the month like it usually does EoQ (which is also EoY). I mean, last year they sold 287 cars in one day!, on December 19; yesterday they sold 84, there's room for improvement ;-)
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

««
593 / 1189
»»