» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
589 / 1189
»»

Utk ::

Game changer mora preplavit trg. Po definiciji.

WarpedGone ::

It ain't gonna happen...
But if Hyundai is able to maintain the 4,600/month production rate, they could produce over 50,000 Kona EVs per year, which would be a significant increase over the anticipated volume.


50.000 letno != preplavljen trg
Model 3 je že 4x nad tem pa mi folk razlaga, kako to ni nič...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

LuiIII ::

Pri Koni, ki je trenutno daleč najboljši EV gledano p/p, se kaže trenuten problem dobavljivosti baterij in materialov za baterije. Cene le tega se bodo v bodoče verjetno samo povečevale in tako ni ravno za pričakovat nekih "prebojev". Delež EV-jev se bo počasi povečeval, do kam bo prišel pa nihče ne ve. Tako je tudi prav saj omrežje in proizvodnja električne energije nista pripravljena na EV preboje.

Utk ::

Cene se bojo znizevale s kolicino, ki vseeno raste, ne bo pa to prislo samo od sebe. Nekdo bo moral garantirat odkup in LG bo cez par let dostavil, ce ne morejo sami jih naredit.

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

Kona spreminja katero igro?
Kako sestavit 4.000 kosov mesečno pol leta po štartu proizvodnje?

Đe ba zapelo?

Kona spreminja igro, kjer je mass market EV s popolno podporo v servisu na voljo v Evropi, oziroma v Sloveniji.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

roCkY ::

Ne moreš te male kone jemat kot resen avto.

WarpedGone ::

Kona spreminja igro, kjer je mass market EV s popolno podporo v servisu na voljo v Evropi, oziroma v Sloveniji.


To veš ker si Kono peljal na svoj lokalni Hyundai servis?
Kako zgleda podpora EVjem na obstoječih servisih sm zvedel prvoosebno v primeru Renaulta. V Sloveniji jih je 5 (PET), ki niso v naprej obljubili, da EVjem ne znajo pomagat. Kaj se zgodi, ko stvar pripelješ tja, pa raje niti probal ne bom.

Kona je čist luštn avto ampak je hkrati kronski dokaz parih stvari, kar pridigam že 10 let, pa sm večinoma samo usran zarad tega: brez lastne proivodnje baterij ne bo nič.

Tudi Kona je samo PR, ki je sofinanciran od. dizl/bencin variant. Njen namen je točno to, kar kažete tu. Hyundai vas je prepričal, da obvladajo posel. A brez bencina/dizla so na nuli. Sestavili bojo ravno tolk električnih Kon, kot se jim bo splačalo za pozitiven PR.

Ramp proizovodnje Kone je *sramoten* za firmo takega kalibra in model s tako ceno.

Narest res profitnega modela ne morejo. Ker nimajo dost baterij, za potreben obseg proizvodnje.
Danes ima samo en proizvajalec dovolj baterij za kaj takega.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Nikec3 ::

Za vse teoretike zarote, ki menite, da so električni avtomobili bolj umazani od ICE-jev:


Ne moreš te male kone jemat kot resen avto.

Ni mi jasno, kaj nekateri kompenzirate, da rabite velike ladje. V kolikor si visok dva metra vzamem nazaj.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

roCkY ::

Nikec3 je izjavil:

Za vse teoretike zarote, ki menite, da so električni avtomobili bolj umazani od ICE-jev:


Ne moreš te male kone jemat kot resen avto.

Ni mi jasno, kaj nekateri kompenzirate, da rabite velike ladje. V kolikor si visok dva metra vzamem nazaj.

Nimam ravno 2 m. Dobrih 10 manj. Sem pa toliko visok, da imam pri svojem EMŠO in težavah s hrbtom velike težave še v kakšno klaso večjem avtu. V tem rangu vozil osebe nekje okoli 170 cm še funkcionirajo povsem normalno.
Prvi stavek bi pa mal obrnil. EV v končni fazi ne bodo toliko čistejši kot bi jih nekateri radi predstavili.

Jih predstavili kot rešitelje planeta.

Težko je najti realne podatke, ker ne poznamo tehnologij v celoti ne za ICE ne za EV. Na netu je kar nekaj primerjav ampak vse je dokaj pavšalno in z nagibim na eno ali na drugo stran. Iz tega kar sem do sedaj uspel prebrati/videti pač zaključujem, da bo ev evolucija in ne revolucija kar se vplivov na okolje tiče.
Če ima kdo kak dober link le na dan z njim. Bo v teh zimskih dneh še čas kaj prebrati/pogledati.

lufthammer ::

If each of the billion cars on the road were replaced today with a Tesla Model X, 14 million tonnes of cobalt would be needed--twice global reserves. Even a more realistic scenario for people to drive 30 million electric cars by 2030 requires output to be more than trebled, according to a study commissioned by Glencore from commodity analysts CRU Group.


Če tole drži, Tesli vse fabrike baterij ne morjo pomagat in drugim tudi ne.

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

lufthammer je izjavil:

If each of the billion cars on the road were replaced today with a Tesla Model X, 14 million tonnes of cobalt would be needed--twice global reserves. Even a more realistic scenario for people to drive 30 million electric cars by 2030 requires output to be more than trebled, according to a study commissioned by Glencore from commodity analysts CRU Group.


Če tole drži, Tesli vse fabrike baterij ne morjo pomagat in drugim tudi ne.


Gorivne celice bodo pač "the thing". Seveda NE na vodik, da se razumemo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

jb_j ::

lufthammer je izjavil:

If each of the billion cars on the road were replaced today with a Tesla Model X, 14 million tonnes of cobalt would be needed--twice global reserves. Even a more realistic scenario for people to drive 30 million electric cars by 2030 requires output to be more than trebled, according to a study commissioned by Glencore from commodity analysts CRU Group.


Če tole drži, Tesli vse fabrike baterij ne morjo pomagat in drugim tudi ne.


Kaj pa če ob vseh teh fakn investicijah v ev vozila,
mogoče izumjo čez čas, neke nove baterije?
Pa mogoče niti ne ev proizvajalci, ampak mogoče kater od proizvajalcev mobilnih naprav.

Najbrž tut sama vozila, z notranjim izgorevanjem dvo in štirikratnim taktnim.
Niso bila niti približno, nekak "učinkovita"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

Unknown_001 ::

jb_j je izjavil:

lufthammer je izjavil:

If each of the billion cars on the road were replaced today with a Tesla Model X, 14 million tonnes of cobalt would be needed--twice global reserves. Even a more realistic scenario for people to drive 30 million electric cars by 2030 requires output to be more than trebled, according to a study commissioned by Glencore from commodity analysts CRU Group.


Če tole drži, Tesli vse fabrike baterij ne morjo pomagat in drugim tudi ne.


Kaj pa če ob vseh teh fakn investicijah v ev vozila,
mogoče izumjo čez čas, neke nove baterije?

Najbrž tut sama vozila, z notranjim izgorevanjem dvo in štirikratnim taktnim.
Niso bila niti približno, nekak "učinkovita"




Najdi nov koncept za baterije.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

jb_j ::

Unknown_001 je izjavil:

jb_j je izjavil:

lufthammer je izjavil:

If each of the billion cars on the road were replaced today with a Tesla Model X, 14 million tonnes of cobalt would be needed--twice global reserves. Even a more realistic scenario for people to drive 30 million electric cars by 2030 requires output to be more than trebled, according to a study commissioned by Glencore from commodity analysts CRU Group.


Če tole drži, Tesli vse fabrike baterij ne morjo pomagat in drugim tudi ne.


Kaj pa če ob vseh teh fakn investicijah v ev vozila,
mogoče izumjo čez čas, neke nove baterije?

Najbrž tut sama vozila, z notranjim izgorevanjem dvo in štirikratnim taktnim.
Niso bila niti približno, nekak "učinkovita"




Najdi nov koncept za baterije.


Keč je v tem, da se ne izrabi celotna baterija. Ampak le del celic, baterijskega sklopa.
Zato pravim, da je pri BMW-ju zanimivo, ker je baterijski sklop deljen na osem delov (kar je še zmer premalo). i3
Ampak omogoča delno reciklažo.
Pri tesli je battery pack pakiran za enkratno uporabo, ker so to športna vozila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

Unknown_001 ::

jb_j je izjavil:



Keč je v tem, da se ne izrabi celotna baterija. Ampak le del celic, baterijskega sklopa.
Zato pravim, da je pri BMW-ju zanimivo, ker je baterijski sklop deljen na osem delov (kar je še zmer premalo).
Ampak omogoča delno reciklažo.
Pri tesli je battery pack pakiran za enkratno uporabo, ker so športna vozila.


Si sploh pogledal video preden tumbaš ? Eno je šponanje izkoristkov obstoječe revščine, drugo je izdelati boljšo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

jb_j ::

Unknown_001 je izjavil:

jb_j je izjavil:



Keč je v tem, da se ne izrabi celotna baterija. Ampak le del celic, baterijskega sklopa.
Zato pravim, da je pri BMW-ju zanimivo, ker je baterijski sklop deljen na osem delov (kar je še zmer premalo).
Ampak omogoča delno reciklažo.
Pri tesli je battery pack pakiran za enkratno uporabo, ker so športna vozila.


Si sploh pogledal video preden tumbaš ? Eno je šponanje izkoristkov obstoječe revščine, drugo je izdelati boljšo.


Ne, ker poslušam glasbo, in me moti gledanje videoposnetkov v tem trenutku. (bom jutr pogledu)

Unknown_001 ::

jb_j je izjavil:


Ne, ker poslušam glasbo, in me moti gledanje videoposnetkov v tem trenutku. (bom jutr pogledu)


Ignoramus
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

jb_j ::

Unknown_001 je izjavil:

jb_j je izjavil:


Ne, ker poslušam glasbo, in me moti gledanje videoposnetkov v tem trenutku. (bom jutr pogledu)


Ignoramus


Sem pa hvaležen za obnovo v enem stavku.
"Eno je šponanje izkoristkov obstoječe revščine, drugo je izdelati boljšo."
Ali boljše izkoriščanje revščine, ali boljši način, da je manjša revščina?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

Unknown_001 ::

jb_j je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

jb_j je izjavil:


Ne, ker poslušam glasbo, in me moti gledanje videoposnetkov v tem trenutku. (bom jutr pogledu)


Ignoramus


Sem pa hvaležen za obnovo v enem stavku.
"Eno je šponanje izkoristkov obstoječe revščine, drugo je izdelati boljšo."
Ali boljše izkoriščanje revščine, ali boljši način, da je manjša revščina?


Izboljševanje izkoristkov je nujno, če bi rad s trenutno razpoložljivo tehnologijo napredoval hitreje. Vseeno je potrebno nastopati z novimi pristopi.

Treba se je zavedati, da bijemo bitko z entropijo. Ta bitka je sicer nemogoča a zavlačuje naš konec. Torej... dobesedno poskušamo ohraniti UPORABEN svet za bodoče generacije. Ironično je le, da ta bitka prinaša boljši standard posledično pa večje apetite po energiji.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

jb_j ::

Unknown_001 je izjavil:

jb_j je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

jb_j je izjavil:


Ne, ker poslušam glasbo, in me moti gledanje videoposnetkov v tem trenutku. (bom jutr pogledu)


Ignoramus


Sem pa hvaležen za obnovo v enem stavku.
"Eno je šponanje izkoristkov obstoječe revščine, drugo je izdelati boljšo."
Ali boljše izkoriščanje revščine, ali boljši način, da je manjša revščina?


Izboljševanje izkoristkov je nujno, če bi rad s trenutno razpoložljivo tehnologijo napredoval hitreje. Vseeno je potrebno nastopati z novimi pristopi.

Treba se je zavedati, da bijemo bitko z entropijo. Ta bitka je sicer nemogoča a zavlačuje naš konec. Torej... dobesedno poskušamo ohraniti UPORABEN svet za bodoče generacije. Ironično je le, da ta bitka prinaša boljši standard posledično pa večje apetite po energiji.


Zaenkrat niti ne večjih apetitov, ker se v nočnem času proizvaja elektrika, ki je nihče ne rabi.
Bo pa enkrat najbrž tut to problem. In upam, da bo eu nardila strateški načrt glede obnovljivih virov (hidro,solarne in veterna).

Unknown_001 ::

jb_j je izjavil:



Zaenkrat niti ne večjih apetitov, ker se v nočnem času proizvaja elektrika, ki je nihče ne rabi.
Bo pa enkrat najbrž tut to problem. In upam, da bo eu nardila strateški načrt glede obnovljivih virov (hidro,solarne in veterna).


Primerjaj porabo elektrike povprečnega gospodinjstva pred 60 leti in danes, ko imamo vse žive aparatke in igračke na štrom. Pst... vse zavoljo boljših izkoristkov.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Nikec3 ::

https://insideevs.com/volkswagens-21000...

LOLZ :))

Toliko investiranja in prelitega "črnila" za novegaa Upa?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

kow ::

To sploh ni tako neuporabno. Da bi dobil za kaksnih 17k evrov (po subvenciji) nov elektricni avto za kratke razdalje.

Stari maček ::

Če ga jutri dajo ven, ga kupim. Če nekaj naredi VW, je to nekaj čisto drugega kot neki ameriški amaterji.

nekikr ::

kow je izjavil:

To sploh ni tako neuporabno. Da bi dobil za kaksnih 17k evrov (po subvenciji) nov elektricni avto za kratke razdalje.

Ampak za tak denar dobiš že avto, ne pa e-upa...oz. ceneje prideš skozi če kličeš taxi vsakič, ko greš na to kratko razdaljo.
Poleg tega pride sometime in 2020. Nekako tipično. Čez 3 leta pride na trg prava poplava električnih vozil (smo brali leta 2010,2011,2012,2013.....), ponudba je pa še vedno precej bedna. Čangšlang Tesla ali pa 5 ostalih modelov, ki so vsi dvignjenega_EV_Clio tipa. Brezveze.

Nikec3 ::

To, da General Motors na veliko odpušča, smo že obdelali?

http://www.rtvslo.si/svet/s-in-j-amerik...

https://insideevs.com/general-motors-sh...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Truga ::

Je blo v eni drugi temi. Ljudje brez denarja ne morejo kupovat avtov, news at 11 :D

J.McLane ::

Stari maček je izjavil:

Če ga jutri dajo ven, ga kupim. Če nekaj naredi VW, je to nekaj čisto drugega kot neki ameriški amaterji.


Tak avto je zunaj že nekaj časa, ga lahko greš takoj jutri kupit:
https://tinyurl.com/ydyzdfal
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Stari maček ::

J.McLane je izjavil:

Stari maček je izjavil:

Če ga jutri dajo ven, ga kupim. Če nekaj naredi VW, je to nekaj čisto drugega kot neki ameriški amaterji.


Tak avto je zunaj že nekaj časa, ga lahko greš takoj jutri kupit:
https://tinyurl.com/ydyzdfal

Za ta denar dobiš tri leta starega i3, ne ta jajc...v članku je bilo govora o 18.000 EUR za novega!!!

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Na ti ga: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...!%20E-UP%20%20-%20ZALOGA%20DOBAVA%20TAK...

J.McLane ::

Popravljen link: https://tinyurl.com/yawgzzja

V glavnem, tak majhen podhranjen jajček z majhno baterijo, ni nobena umetnost naredit za 25k €. Leta 2015 je pač imel 18 kWh baterijo, leta 2020 bo pa za isto ceno pač imel 24 kWh.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Ta sekret na bencin stane 10 jurjev, z vsemi maržami, transporti itd. 18kwh baterija z vso ostalo elektroniko nikakor ni vredna več kot 5 jurjev. 26 jurjev brez subvencije je kraja pri belem dnevu. Ampak od VW smo tega že navajeni.

roCkY ::

EU sistem omogoča tak model prodaje.

Gonja proti fosilcem in na drugi strani poveličevanje podobno umazane elektro tehnologije.

Emobi ::

VaeVictis je izjavil:

Emobi je izjavil:

Bistveni problem je v kurjenju fosilnih goriv, kar povečuje ogljikov dioksid v zraku in posledično segreva zemljo.
S takšnim tempom bo še pred koncem stoletja v severni Afriki 6 ur na dan temperatura okrog 70 stopinj; v takšnih pogojih ni možno prebivati.
Sirska vojna in begunci so posledica med drugim tudi segrevanja zemlje.
Če pa se stopijo himalajski ledeniki, bo boljši prostor pod nebom iskalo dve milijardi ljudi...

Zato je potrebno preiti na brezogljične tehnologije, ker v nasprotnem primeru naši zanamci ne bodo imeli kakršnekoli možnosti za osebno mobilnost.


Pokaži številke, kako lahko v naslednjih 10 letih človeštvo preživi na približno isti ravni z brezogljičnimi tehnologijami in kdo bo to financiral...

Pa ne mi sedaj dati primera i3 ali kakega drugega EV vozila, pokaži kako večino sveta preide danes ali pa v naslednjih 10 letih recimo na čisto brezogljično tehnologijo.


Te številke so napisane v načrtih Evrope za razogljičenje, kot tudi njenih posameznih držav. Planira se za leto 2030, koliko naj bi bilo razogljičenja in za leto 2050, ko naj bi bilo razogljičenje popolno.
Tega se ne da narediti čez noč ali pa v samo 10-tih letih.

Seveda pa tega ne bomo mogli doseči s strahovi in jadikovanjem, kako to ni mogoče, pa da je to brez veze, da gre za gonjo proti nečemu in da je isto umazano. Lahko tudi na vse pretege bremzamo in se upiramo spremembam, kar pa je slabša in dražja varianta, hkrati pa je tudi večja možnost, da nas Azijci prehitijo; če nas niso že.

Vsekakor je smiselno pretehtati vse za in proti ter čimprej skočiti na EV vlak, samo kaj, ko je teh vlakov zelo malo in zelo redko vozijo...

VaeVictis ::

Emobi je izjavil:

VaeVictis je izjavil:

Emobi je izjavil:

Bistveni problem je v kurjenju fosilnih goriv, kar povečuje ogljikov dioksid v zraku in posledično segreva zemljo.
S takšnim tempom bo še pred koncem stoletja v severni Afriki 6 ur na dan temperatura okrog 70 stopinj; v takšnih pogojih ni možno prebivati.
Sirska vojna in begunci so posledica med drugim tudi segrevanja zemlje.
Če pa se stopijo himalajski ledeniki, bo boljši prostor pod nebom iskalo dve milijardi ljudi...

Zato je potrebno preiti na brezogljične tehnologije, ker v nasprotnem primeru naši zanamci ne bodo imeli kakršnekoli možnosti za osebno mobilnost.


Pokaži številke, kako lahko v naslednjih 10 letih človeštvo preživi na približno isti ravni z brezogljičnimi tehnologijami in kdo bo to financiral...

Pa ne mi sedaj dati primera i3 ali kakega drugega EV vozila, pokaži kako večino sveta preide danes ali pa v naslednjih 10 letih recimo na čisto brezogljično tehnologijo.


Te številke so napisane v načrtih Evrope za razogljičenje, kot tudi njenih posameznih držav. Planira se za leto 2030, koliko naj bi bilo razogljičenja in za leto 2050, ko naj bi bilo razogljičenje popolno.
Tega se ne da narediti čez noč ali pa v samo 10-tih letih.

Seveda pa tega ne bomo mogli doseči s strahovi in jadikovanjem, kako to ni mogoče, pa da je to brez veze, da gre za gonjo proti nečemu in da je isto umazano. Lahko tudi na vse pretege bremzamo in se upiramo spremembam, kar pa je slabša in dražja varianta, hkrati pa je tudi večja možnost, da nas Azijci prehitijo; če nas niso že.

Vsekakor je smiselno pretehtati vse za in proti ter čimprej skočiti na EV vlak, samo kaj, ko je teh vlakov zelo malo in zelo redko vozijo...


Papir prenese vse, enako kakor EU načrti oz. še bolje načrti slovenskih vlad, kako bomo nekaj h in sploh čez nekaj časa, ko teh "prepotentnih riti" ne bo več na oblasti.

Pa, da se ne bo narobe razumelo, nisem proti brez ogljični družbi, daleč od tega, sem za, da se naredi nekaj za naravo in za okolje.

Samo postavljanje nekih nerealističnih ciljev, se mi zdi totalno bedasto.

In tudi razpravljati sedaj, kako bomo v naslednjih 10-20 letih totalno brezogljična družba, ker sedaj nekaj ljudi vozi EV vozilo, se mi zdi pa neumestno, enako kakor so sanje o solarnih elektrarnah, ki so jih uvedli v Nemčiji, potem pa kurijo termoelektrarne, ker solarne elektrarne v določenih pogojih ne delujejo.

Pozablja se na umazane ladje, umazano proizvodnjo, umazane rudnike, umazano pridelavo hrane in edino kar se zna je posiljevati ljudi z višjimi davki in določenimi omejitvami vstopa v centre mest.

Realnost je pa Francija in Paris v plamenih.

Po drugi strani, pa večina naših voditeljev potuje redno z umazanimi letali, vozi čim večje limuzine in dopustuje v takih in drugačnih eksotičnih letovišč v smislu nekih sestankov in "pričanju pravljic" za neuke bedake, ki jim verjamejo/mo, kjer se "kao" borijo proti globalnem ogrevanju, pač tipične "dvolične prasice".

Me prav zanima kakšne bi bile posledice za celoten svet, v primeru, da se nafta ipd. umazani produtki (nevarni za okolje) ne uporabljajo več, pa, da dodamo še samo "bio/eko" pridelke, koliko ljudi bi moralo umreti, koliko ljudi bi bilo brez elektrike, itd.?

VaeVictis ::

ps: Ironija je celo v tem, da ena najbolj odmevnih "levičark" Alexandria Ocasio-Cortez v ZDA, kritizira Teslo.

Democratic Rep.-elect Alexandria Ocasio-Cortez of New York slammed the electric car company Tesla Monday night for failing to give American taxpayers a return on their "investment."

Ocasio-Cortez Goes After Tesla: 'We Got No Return On Our Investment'

Truga ::

VaeVictis je izjavil:

ps: Ironija je celo v tem, da ena najbolj odmevnih "levičark" Alexandria Ocasio-Cortez v ZDA, kritizira Teslo.

Kje je tu ironija? Tesla je izginila kup davkoplacevalskega denarja da je proizvedla scepec avtov ki se non-stop kvarijo.

jb_j ::

nekikr je izjavil:

kow je izjavil:

To sploh ni tako neuporabno. Da bi dobil za kaksnih 17k evrov (po subvenciji) nov elektricni avto za kratke razdalje.

Ampak za tak denar dobiš že avto, ne pa e-upa...oz. ceneje prideš skozi če kličeš taxi vsakič, ko greš na to kratko razdaljo.
Poleg tega pride sometime in 2020. Nekako tipično. Čez 3 leta pride na trg prava poplava električnih vozil (smo brali leta 2010,2011,2012,2013.....), ponudba je pa še vedno precej bedna. Čangšlang Tesla ali pa 5 ostalih modelov, ki so vsi dvignjenega_EV_Clio tipa. Brezveze.


Recimo, da rabim letno 5k kilometrov.
Kako je taksi cenejši?

Truga ::

ce rabis samo 5k je bicikl taprava odlocitev.

jb_j ::

Truga je izjavil:

ce rabis samo 5k je bicikl taprava odlocitev.


Zanima me le finančni izračun stroškov. (primerjalno 5k km letno z taksijem, ali e-up)

Se pa strinjam kolo je boljša izbira kdor naredi tolk km.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

Stari maček ::

Ne vem a ste trapasti ali kaj? Nekomu , ki gre dvakrat letno na morje in parkrat k staršem na deželo predlagate bicikl????

Truga ::

Ja kaj pa? bo placval za vzdrzevanje avta in registracijo zato da se bo 2x letno peljal?

jb_j ::

Stari maček je izjavil:

Ne vem a ste trapasti ali kaj? Nekomu , ki gre dvakrat letno na morje in parkrat k staršem na deželo predlagate bicikl????


Zagotovo, ker kolo je boljša izbira, če bi vam zaupal.

Zagotovo se pa strinjate z mano, kajneda?

jb_j ::

In ne prodajam radioaktivnega kolesa z možnostjo eksplozije.

Samo nagovor je sumljiv, tako kot so nas učili na prodajni akademiji.

Okapi ::

Stari maček je izjavil:

Ne vem a ste trapasti ali kaj? Nekomu , ki gre dvakrat letno na morje in parkrat k staršem na deželo predlagate bicikl????
Za take, ki se malo vozijo, je kombinacija bicikl, bus, vlak, taksi, rent-a-car boljša od lastništva avtomobila.

jb_j ::

Okapi je izjavil:

Stari maček je izjavil:

Ne vem a ste trapasti ali kaj? Nekomu , ki gre dvakrat letno na morje in parkrat k staršem na deželo predlagate bicikl????
Za take, ki se malo vozijo, je kombinacija bicikl, bus, vlak, taksi, rent-a-car boljša od lastništva avtomobila.


taksi in rent-a-car, padeta iz te kategorije.
(kratkoročno sta mogoče cenejša, ampak v primerjavi s tem, da kupiš avto/kombi za 10-let, meh ne znam izračunat) ker je variabilno že to, če kupiš novega/rabljenega.

se pa strinjam za ostale, da so nižji stroški od lastnega avta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

nekikr ::

Recimo, da rabim letno 5k kilometrov.
Kako je taksi cenejši?

Jah, vse moraš upoštevati. Letni strošek:
Izguba vrednosti 1500€.
Reigstracija in obvezno 100€.
Vinjeta 100€.
Kasko zavarovanje: 650€?
Gorivo, če je ICE: cca. 950€.
Gume: vsake 4 leta nove zimske in letne, če so poceni 150€.
Servis: 350€ (mali servisi cenejši, večji dražji, povprečje)
Skupaj: 3800€ (ob predpostavki, da se ti nič ne pokvari, kar bi moral sam plačati)
0,76€/km te pride lastništvo. Za povprečnega Janeza velja cenik 1€/km pri taksi službi. Če bi poklical naokoli in se zmenil za boljšo ceno, ker bi jim toliko pustil, bi bil vsaj na tej ceni.

jb_j ::

nekikr je izjavil:

Recimo, da rabim letno 5k kilometrov.
Kako je taksi cenejši?

Jah, vse moraš upoštevati. Letni strošek:
Izguba vrednosti 1500EUR.
Reigstracija in obvezno 100EUR.
Vinjeta 100EUR.
Kasko zavarovanje: 650EUR?
Gorivo, če je ICE: cca. 950EUR.
Gume: vsake 4 leta nove zimske in letne, če so poceni 150EUR.
Servis: 350EUR (mali servisi cenejši, večji dražji, povprečje)
Skupaj: 3800EUR (ob predpostavki, da se ti nič ne pokvari, kar bi moral sam plačati)
0,76EUR/km te pride lastništvo. Za povprečnega Janeza velja cenik 1EUR/km pri taksi službi. Če bi poklical naokoli in se zmenil za boljšo ceno, ker bi jim toliko pustil, bi bil vsaj na tej ceni.


Kaj pa če vzameš rabljenega dizla za 2 jurja? (rabljeni težko izgubijo takšno vrednost, jurja in pol na leto)
in na rabljena vozila, ljudje baje ne jemljejo kaska.
pa baje večina kupuje rabljene avte, razen če imaš drugačne podatke (to je le moja predpostavka)
pa moj fotr skoraj nikol ni menjal gum, ampak je vzel le zimske verige s sabo.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: tomaz- ()

nekikr ::

Moja predpostavka je, da si nepismen. Preberi o kakšnem avtu je bilo govora in za koliko denarja.

jb_j ::

nekikr je izjavil:

Moja predpostavka je, da si nepismen. Preberi o kakšnem avtu je bilo govora in za koliko denarja.


podajam le dejanske podatke za novo primerjavo. (če bi bil tudi ti pismen, bi imel možnost, da bi to razbral)
se pa strinjam s tabo, da sem nepismen. slovenština in branje mi nikoli ni bila vrlina.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()
««
589 / 1189
»»