» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
586 / 1189
»»

Emobi ::

Meni je trenutno tudi to dovolj, da lahko na avtocesti pojem burek in spijem kefir medtem, ko gledam na cesto. :D


Ej, to ni varno. Burek in kefir sta preveč mastna!:)

Resno: ali imaš line assist in tempomat, da to počneš? Če ne, ga res rabiš.

TheBlueOne ::

Spock83 je izjavil:

Si pa predstavljam prihodnjost z samovozečimi vozili. Samo mislim, da brez dodatno predelane in nadgrajene infrastrukture ne bo šlo. Star si 80 let in te avto sam fura. Milina.


To pot vidim kot realno tudi sam. Namesto, da bo vsak vlagal v neke prekomplicirane sisteme, ki bodo kvazi znali vse kot ljudje, bi bilo zame bolj pametno spreminjati cestno infrastrukturo v koraku z avti. Pac bi bila avtonomija morda najprej na AC, potem regionalkah itn. ampak prilagojena za “strojni vid” ali kaksno drugo senzoriko.

Se mi zdi bolj pametno, kot razvijati ne vem koliko pametnih sistemov, v vsak avto vgraditi od kamer, do radarjev, ceprav se zadeve morda dajo resit s senzoriko, ki je bolj robustna kot cloveski vid.

Spock83 ::

Emobi je izjavil:

Meni je trenutno tudi to dovolj, da lahko na avtocesti pojem burek in spijem kefir medtem, ko gledam na cesto. :D


Ej, to ni varno. Burek in kefir sta preveč mastna!:)

Resno: ali imaš line assist in tempomat, da to počneš? Če ne, ga res rabiš.


Za zdaj to ne delam ;)

Emobi ::

Aha, ti bi to rad počel, zato boš kupil Teslo.
Lane assist in tempomat imajo tudi drugi EV-ji, Leaf ga ima in moj prijatelj je z njim zelo zadovoljen. No, mogoče bi bil s Teslo še bolj zadovoljen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

Spock83 ::

Jaz čakam kar prvo pride. Karkoli naročim se čaka vsaj pol leta. Leafa še ne bo 60kWh žal. Tesla pa je igračka, oz nekaj specialnega. Tko kot je prišel prvi iPhone (pa ga nimam).

Pri KIA so se mi zamerili, ker mi me niso poklicali za prvo rundo. Pa sem jim večkrat težil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spock83 ()

Emobi ::

Kaj pa Hyundai? A si tam bil?

Emobi ::

Mislim, čakati pol leta. Kaj si tako neučakan. Ta čas še prehitro mine!

Razen če nisi star pod 30 let - tem čas počasi teče...


In ne bodi zamerljiv do Kie. Mogoče jih boš še rabil, če bodo imeli najboljši avto zate.
Žal je pri EV-jih tako, da prodajalci ne iščejo kupcev, ampak obratno; še dolgo bo tako.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

Emobi ::

Žal je tako, da trgovci EV-jev ne rabijo iskat kupcev, ker kupci iščejo te redke trgovce z redkimi artikli, in tako bo še dolgo časa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

Spock83 ::

KIA je malo večja zato mi bolj ustreza od Hyundaia. Saj pravim vsi imajo podobno čakalno dobo, tako da mi je vseeno kaj vzamem. Glavni faktor je da je baterija vsaj 60kWH.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spock83 ()

Emobi ::

Glavni faktor je, oziroma najpomembneje je, da boš neizmerno užival...:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

Unknown_001 ::

Emobi je izjavil:

Glavni faktor je, oziroma :)najpomembneje je, da boš neizmerno užival...


Mene sam zanima če je na zadnjih zicih dovolj placa za peglanje.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Emobi ::

Zice zadaj lahko podreš in lahko spita, samo nekaj moraš dat pod glavo. Lahko vklopiš gretje, da vaju ne zebe, samo glej, da baterija ni prazna. To, da lahko greješ kabino brez motorja, je prednost EV-jev.

Lahko pa prek inverterja, če ta ni v opremi ga kupiš, goniš tudi peglezen. Samo za peglezen bo moral biti inverter zelo potenten...:)

Unknown_001 ::

Emobi je izjavil:


Lahko pa prek inverterja, če ta ni v opremi ga kupiš, goniš tudi peglezen. Samo za peglezen bo moral biti inverter zelo potenten...:)


Ja no... moj peglezen glih ne dela na štrom.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

roCkY ::

ah ja, še star model na oglje

Emobi ::

Nima veze, na kaj gre. Saj sem rekel, da je glavno, da je potenten... :)

Unknown_001 ::

roCkY je izjavil:

ah ja, še star model na oglje


Ti si pa še rosno mlad :D

Emobi je skontal kje je keč.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

codeMonkey ::

BigWhale je izjavil:

Trenutno je neumnost strmeti k temu, da bodo morala samodejna vozila biti za nekaj magnitud boljsa od voznikov. Ne, za zacetek je dovolj, da so znatno boljsa oziroma bolj varna. Ce se skupno stevilo zrtev in nesrec zmanjsa za nekaj procentov, potem je to ze dovolj dober razlog, da se zacnejo pritiski na vseh straneh, za popolno uvedbo samovozecih vozil.


Drži. Standardi za funkcionalno varnost izhajajo iz tveganj, ki so družbeno sprejemljivi. To je osnova, da preprečujejo šlamparijo in varčevanje na varnostno kritičnih produktih, in obenem preveč ne omejujejo podjetij v smislu stroškov in razvoja. Ta tveganja se nato pretvorijo v uporabne inženirske metode ter metrike, ki jih iz teh standardov nato razvojniki uporabljajo.

Eden izmed velikih težav razvoja avtonomnih vozil je tudi v tem, da ni jasno kako pravilno postaviti zahteve pri razvoju SW in HW ter kako vse to ovrednotiti oz. testirati. Metode in metrike za tako aplikacijo šele določajo. Precej jasne so za sisteme, kjer ni umetnih nevronskih mrež, kot je recimo električen pogon, servo volan in ABS, z novo (letošnjo) edicijo standarda malo bolj za pomožne sisteme, potem se pa konča.

Potem pa so tu tudi tehnološki izzivi. Ethernet se receimo še ni niti dobro uveljavil v avtomobilski elektroniki, pa je to le ena od potrebnih osnov. Standardizacija softverja na višjem nivoju od RTOS-a je recimo tudi WIP. :)

Stari maček ::

Kebo je izjavil:

Stari maček je izjavil:

Emobi je izjavil:

GLAVNI RAZLOG, zakaj so električni avtomobili prava stvar!

Dizelsko gorivo je azbest 21. stoletja

https://www.delo.si/novice/svet/dizelsk...

Snovi, ki se uporabljalo za izdelavo baterij, so pa blagov žegen....aja, svinjajo le na drugem kontinentu.

Kaj misliš, da Mutuji v Afriki snifajo baterije, al kako si ti predstavljaš da so NOx in "snovi, ki se uporabljalo za izdelavo baterij" enako škodljive.

Moral bi biti Bebo namesto Kebo...malo se apdejtaj, kaj se dogaja na izkopih in proizvodnji elementov za baterije.

Nikec3 ::

Umiram od smeha. "Winter Optimization". :))
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Unknown_001 ::

Američani so itak žmunjeni na to, da je skos treba neki fušat okol hiše in avtomobila.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

D3m ::

A samo dizelsko gorivo je azbest?
|HP EliteBook|R5 6650U|

Kebo ::

Stari maček je izjavil:

Kebo je izjavil:

Stari maček je izjavil:

Emobi je izjavil:

GLAVNI RAZLOG, zakaj so električni avtomobili prava stvar!

Dizelsko gorivo je azbest 21. stoletja

https://www.delo.si/novice/svet/dizelsk...

Snovi, ki se uporabljalo za izdelavo baterij, so pa blagov žegen....aja, svinjajo le na drugem kontinentu.

Kaj misliš, da Mutuji v Afriki snifajo baterije, al kako si ti predstavljaš da so NOx in "snovi, ki se uporabljalo za izdelavo baterij" enako škodljive.

Moral bi biti Bebo namesto Kebo...malo se apdejtaj, kaj se dogaja na izkopih in proizvodnji elementov za baterije.


Po tvoje je torej enako škodljivo:
- neprimerna varnost v rudniku
- vdihavanje NOx skoraj celotne populacije sveta

jb_j ::

Kaj pa če nekoč ustvarjo robote za izkope v rudnikih?
Rabl bi le kabl do njih, in lahko vrtajo globoko in nevarno pod zemljo.-

Za ojačanje rovov, bi lahko imel pa takšne robote, ki pljuvajo tanek sloj betona okoli izkopanih rovov.
Namesto, da ljudje, sedaj ojačujejo rove, včasih so to delal z lesom, sedaj ne vem kako.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

Gregor P ::

Ko bodo roboti postali cenejši od ljudi, jih bodo nemudoma uporabili tudi zato; tako jih pa še ne ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

jb_j ::

Gregor P je izjavil:

Ko bodo roboti postali cenejši od ljudi, jih bodo nemudoma uporabili tudi zato; tako jih pa še ne ...


dolgoročno so že sedaj cenejši, ker lahko kopljejo 24 ur na dan, 365/366dni na leto, na strošek elektrike.

rudar dela 8 ur na dan, in 240dni na leto.
strošek enega rudarja je trenutno (če bo sprejet nov zakon o minimalni plači) za 20let 178.000EUR, ki jih dobi delavec neto.
potem so še stroški pokojninske in zavarovalne dobe za 20 let recimo polovica njegove neto plače, čeprav se mi zdi, da je več. (kar nanese dodatnih slabih 90.000EUR neto)
Poškodbe ali invalidnina, stanejo še veliko več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

roCkY ::

Hm. Danes obstaja kompleksna mehanika in elektronika, ki bo delala fizično naporno opravilo (brez vzdrževnja) 24/7 20 let?
Zakaj hudiča menjamo avtomobile, ki so večino časa v garaži na cca. 10 let?

jb_j ::

roCkY je izjavil:

Hm. Danes obstaja kompleksna mehanika in elektronika, ki bo delala fizično naporno opravilo (brez vzdrževnja) 24/7 20 let?
Zakaj hudiča menjamo avtomobile, ki so večino časa v garaži na cca. 10 let?


Ok, recimo 50dni na leto vzdrževanja.
In dela robot še vedno 16ur več dnevno, in 75 dni več letno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

roCkY ::

Unknown_001 je izjavil:

roCkY je izjavil:

ah ja, še star model na oglje


Ti si pa še rosno mlad :D

Emobi je skontal kje je keč.

če tvoj peglezen ne gre na štrom je pač mal v letih in dela na oglje
kapiš zdej?

jb_j je izjavil:

roCkY je izjavil:

Hm. Danes obstaja kompleksna mehanika in elektronika, ki bo delala fizično naporno opravilo (brez vzdrževnja) 24/7 20 let?
Zakaj hudiča menjamo avtomobile, ki so večino časa v garaži na cca. 10 let?


Ok, recimo 50dnevov na leto vzdrževanja.
In dela robot še vedno 16ur več dnevno, in 65 dni več letno.

Je nakladač robot. Je transportni trak robot. Kolk delovnih ur prišpara.

Tisto ročno nošenje bosonogih homo sapiensov koblta iz rovov, ki ga vidimo na netu, TV,... je pa ... NO COMENT

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: roCkY ()

jb_j ::

roCkY je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

roCkY je izjavil:

ah ja, še star model na oglje


Ti si pa še rosno mlad :D

Emobi je skontal kje je keč.

če tvoj peglezen ne gre na štrom je pač mal v letih in dela na oglje
kapiš zdej?

jb_j je izjavil:

roCkY je izjavil:

Hm. Danes obstaja kompleksna mehanika in elektronika, ki bo delala fizično naporno opravilo (brez vzdrževnja) 24/7 20 let?
Zakaj hudiča menjamo avtomobile, ki so večino časa v garaži na cca. 10 let?


Ok, recimo 50dnevov na leto vzdrževanja.
In dela robot še vedno 16ur več dnevno, in 65 dni več letno.

Je nakladač robot. Je transportni trak robot. Kolk delovnih ur prišpara.

Tisto ročno nošenje bosonogih homo sapiensov koblta iz rovov, ki ga vidimo na netu, TV,... je pa ... NO COMENT


Robot naredi 7500ur letno dela. Če ima 1200ur vzdrževanja letno (recimo, da treba tolk vzdrževat stroj, samo verjetno ni potrebno tolk ur)

Rudar opravi 1900ur letno.

Recimo, da nakladači (in serviserji) in transportni trak pokrije razlike v urah (letno) opravijo na te stroške.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

roCkY ::

Ajmo nehat. Offtopic smo.

Lahko pričakujemo soliden test Audi Etron. Bjoren je v nemčiji.
Meni je on še najbolj realen od vsega kar sem našel zaenkrat na temo testov EV. Čeprav mu včasih malo iz glave skače vse kar je drugačno od Tesle. Ampak vsaj poskuša biti nekako nevtralen. Po eni strani je OK, da praktično vedno dela primerjave in ne le suhoparen pregled.

jb_j ::

kia e-niro



480km+ dosega na baterije,
cena najbrž v rangu hyundai kone
35-45kEUR

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

roCkY ::

Nisem še nič zasledil glede cene in dobavljivosti v naših koncih. Na Norveškem je prek 10 % dražji od Kone. V Koreji 5%.

hammock ::

jb_j je izjavil:

kia e-niro



480km+ dosega na baterije,
cena najbrž v rangu hyundai kone
35-45kEUR

Zanimivo da so se najprej lotili SUVov, ne cesa bolj aerodinamicnega.

Ceprav po drugi strani... tak avto me namenjen starejsemu delu populacije, ki tezko sedejo v avto in se po prehitevalnem pasu na avtocesti vozijo 100km/h. Za njih je v bistvu to popoln voz.

Emobi ::

Se strinjam.

Tri razlogi za SUV:

SUV je segment avtomobilov, ki je pri prodaji najbolj v porastu.

V SUV najlažje daš veliko baterijo.

Nove avtomobile večinoma kupujejo starejši (nad 45 let), in večina teh ceni višje vstopanje v vozilo, ker imajo težave s hrbtenico. Zato so za njih najbolj primerni SUV-ji in zato njih prodaja najbolj raste.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

J.McLane ::

SUV je verjetno zato ker so v štartu hoteli naredi nekaj kar bi bilo najbolj zaželeno, zajeb je samo proizvodna kapaciteta, ki še dolgo ne bo dosegala povpraševanja.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

zmaugy ::

Ne vem zakaj ne dajo v ionica 64 kwh baterije, to bi bilo potem že uporabno.

RedDrake ::

roCkY je izjavil:

Nisem še nič zasledil glede cene in dobavljivosti v naših koncih. Na Norveškem je prek 10 % dražji od Kone. V Koreji 5%.

Pokliči praktično katerikoli KIA salon in ti bodo povedali tako okvirno ceno kot tudi dobavljivost.
Cena bo okoli 40k EUR (tam nekje kot dražje verzije Kone).
Dobavljivost je v faličnem organu.
V vrsti čaka okoli 15 ljudi (ki so že vplačali are), v prvi "rundi" pridejo 4 (ŠTIRI) vozila. Druga runda, enkrat spomladi, še ne vedo koliko komadov bo.
Razlog je, da KIA/Hyundai prednostno pošiljajo vse EVje na norveško.
Pa še en "caveat". Tudi pri 40k EUR dela KIA s tem avtom izgubo. Zato se jim jasno ne mudi večat proizvodnih kapacitet.
Pa preden uleti Warpy s kakšno glupo o tem kako ma Tesla pri podobni ceni 25% maržo, sorry kiddo, dejanski profit so pokazali šele, ko so M3 prodajali po povprečno $55k-$60k. Trenutno je realnost pač taka, da 400km+ dosega ne more stati 40k EUR, kaj šele 35k EUR. Tudi Tesla svojo mid range "64kWh" verzijo (točna kapaciteta ni znana, naj bi bila tam okoli 60kWh) prodaja po 46k+. Pa imajo oni verjetno res najcenejše baterije (morda z izjemo kitajskega notranjega trga).

RedDrake ::

Pa da dodam.
Sumim, da IONIQ s svojimi 28kWh in 35k EUR dejansko je nekje okoli pozitivne nule, kar se tiče financ.
Glede na to, da se baterije počasi cenijo, bi se Hyundai-ju morda splačalo proizvesti tisto obljubljano 42kWh verzijo pri isti ceni.
To bi bil potem trenutno (dokler ne pride dejanski M3 za 35k - if ever) zelo dober nakup.

Pa še to. Opazil sem, da imamo v Sloveniji celo 1 kos KIA Optima PHEV karavana. Fully loaded avto (greti/hlajeni zici, vsa avtomatika, ni da ni) je 37k EUR, pa še država najbrž primakne 4,5k. Kakor sem gledal teste ima stvar realnega električnega dosega nekje okoli 55km-65km (baterija je nezanemarljivih 11kWh!). To je prvi "plug-in" avto, ki mi je zanimiv, čisto iz vidika, da je karavan in da ni naciwagen.

hmm ::

e-Niro cenik v Avstriji:

Long range od 41 tisoč dalje.

roCkY ::

RedDrake je izjavil:

roCkY je izjavil:

Nisem še nič zasledil glede cene in dobavljivosti v naših koncih. Na Norveškem je prek 10 % dražji od Kone. V Koreji 5%.

Pokliči praktično katerikoli KIA salon in ti bodo povedali tako okvirno ceno kot tudi dobavljivost.
Cena bo okoli 40k EUR (tam nekje kot dražje verzije Kone).
Dobavljivost je v faličnem organu.
V vrsti čaka okoli 15 ljudi (ki so že vplačali are), v prvi "rundi" pridejo 4 (ŠTIRI) vozila. Druga runda, enkrat spomladi, še ne vedo koliko komadov bo.
Razlog je, da KIA/Hyundai prednostno pošiljajo vse EVje na norveško.
Pa še en "caveat". Tudi pri 40k EUR dela KIA s tem avtom izgubo. Zato se jim jasno ne mudi večat proizvodnih kapacitet.
Pa preden uleti Warpy s kakšno glupo o tem kako ma Tesla pri podobni ceni 25% maržo, sorry kiddo, dejanski profit so pokazali šele, ko so M3 prodajali po povprečno $55k-$60k. Trenutno je realnost pač taka, da 400km+ dosega ne more stati 40k EUR, kaj šele 35k EUR. Tudi Tesla svojo mid range "64kWh" verzijo (točna kapaciteta ni znana, naj bi bila tam okoli 60kWh) prodaja po 46k+. Pa imajo oni verjetno res najcenejše baterije (morda z izjemo kitajskega notranjega trga).

Nisem kupec EV. Lani sem ocenil, da je čas še enga zetorja zvozit, ker je hrbet zahteval takojšnjo menjavo. Seveda je avto je v tem primeru nujno dodobra sprobat kar pri EV-jih zaenkrat niti ni možno. Cene prostornih pa so krepko prhude za moj poračun. Dal bi +15% glede na polno opremljen japonski SUV. RAV4 hibrid pa me je na več nivojih razočaral. Enako Outlander PHEV.
Čez 10+ let bodo prvega zame naredili, če kaj seveda ne pride vmes. Do takrat pa na elektriko le v okolici večinoma poleti s Polaris EV traktorjem.

Machete ::

Tako je, masovna tranzicija bo trajala od jutri še 10-15 let.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Gregor P ::

Mislim da bodo za vmesni čas, kar lepo hibridi prava rešitev.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

roCkY ::

Kompleksne so te zadeve. Če Toyoti ne crkujejo masovno ni rečeno, da ne bodo ostalim. Če/ko drugega ne bo na trgu se bo seveda to kupovalo.

Emobi ::

Po ADAC-ovi statistiki je vzrok za tretjino primerov, ko avto zaradi okvare obstane na cesti, okvarjen oziroma izpraznjen akumulator. EV-ji (BEV in PHEV) sicer imajo (majhen) akumulator, ki pa seveda še zdaleč ni tako obremenjen, sploh pri BEV-ih, kot pri ICE-jih.

To je tudi eden izmed vzrokov, da sta se i3 in Prius, vsak pri svoji znamki, znašla na prvem mestu po zanesljivosti. Tako da se za hibride pričakuje, da bodo bolj zanesljivi od ICE-jev.

I3 ima 12 voltni akumulator za elektroniko zelo majhnih dimenzij, zato me čudi, da ima Niro (ali Kona?) akumulator običajnih dimenzij.

J.McLane ::

RedDrake je izjavil:


Razlog je, da KIA/Hyundai prednostno pošiljajo vse EVje na norveško.
Pa še en "caveat". Tudi pri 40k EUR dela KIA s tem avtom izgubo. Zato se jim jasno ne mudi večat proizvodnih kapacitet.
Pa preden uleti Warpy s kakšno glupo o tem kako ma Tesla pri podobni ceni 25% maržo, sorry kiddo, dejanski profit so pokazali šele, ko so M3 prodajali po povprečno $55k-$60k.


Koliko bi bil Niro v glide varianti? Torej brez motorja
Koliko je Niro hybrid, ki ima poleg elktromotorja močnostne elktronike še ICE? Tu tudi delajo izgubo?

Če tako od oka seciraš avto imajo 17k € na voljo samo za baterijo, a to ni dovolj?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

BigWhale ::

To, da imajo EVji se vedno 12V akumulator pride od kje? Je kaksna regulacija, ki to narekuje? Ali gre predvsem za ekonomsko odlocitev? Pac, lazje in ceneje je kupit en off-shelf 12V akumulator, kot dizajnirat proper regulacijo iz tistih 480V na 12V, kot jih porabi obicajna elektronika? Podvprasanje: kako je to drugace od dizajniranja polnilca za ta 12V akumulator, ki ga polni glavna baterija?

WaterBoy ::

Zdravo

Kateri priključni hibridi obstajajo v evropi, pa da niso SUV? Te poznam, šo še kateri?
-Toyota Prius
-Golf GTE
-HYUNDAI IONIQ
Hvala

Utk ::

Passat GTE, bmw 2, 3, morda še kak, nekaj ima mercedes.

J.McLane ::

12V akumulator je zaradi varnosti, da nebi izpraznil "ta velike" baterije in da se avto odziva tudi, če "ta veliko" baterijo odklopiš s tistim ta velikim rumenim štekarjem.

Ima pa Ioniq, v nekaterih verzijah to rešeno tako da so določene celice v bateriji dedicated za 12V.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Emobi ::

Mene je tudi začudilo, ko sem videl, da ima EV še vedno navaden (brez vzdrževanja) akumulator. Sigurno obstajajo razlogi za to.

Cena akumulatorja je zelo majhna, hkrati pa je bolje, če ima elektronika in motor vsak svoje napajanje. V nasprotnem primeru ti elektronika niti ne bi mogla sporočit, da je baterija prazna in diagnostika tudi ne bi delala.

Tako je na armaturni plošči velik pokazatelj stanja baterije in mala ikona stanja akumulatorja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()
««
586 / 1189
»»