» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
580 / 1176
»»

Zheegec ::

WarpedGone je izjavil:

hehe ..
Daimler warns of technology drag on profits
..
Daimler has now lowered its forecasts for a second time after becoming embroiled in the car industry's ongoing "dieselgate" scandal

..
slotech:
slotech:


In zakaj hoče Elon sodelovati s tem propadajočim podjetjem?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

WarpedGone ::

Hoče?
Maš link na izjavo brez filtrov?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Zheegec ::

Od danes;

Maybe interesting to work with Daimler/Mercedes on an electric Sprinter. That's a great van. We will inquire.


https://twitter.com/elonmusk/status/106...

Lot on our plate, so it’s either get van gliders (no battery, powertrain or compute tech) from Daimler & produce sooner or do all & produce later. Not a big difference to total vehicles produced either way. Priority list is Model Y, solar roof tiles, pickup, semi, Roadster.


https://twitter.com/elonmusk/status/106...


Zanimivo, da je na seznamu prioritet "solar roof tiles". Solar roof tiles naj bi bil cel razlog za Teslin prevzem SolarCity in cel razlog za ogromne subvencije države New York za Teslino tovarno v New Yorku. Masovno naj bi se začele prodajati v koncu 2016. Sedaj so pa še vedno samo na planu prioritet za prihodnost. Prvi plan je pa seveda sodelovanje z Daimlerjem :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

WarpedGone ::

Ja, težko je razumet da štart proizvodnje materialnega izdelka zahteva čas, denar, energijo, xy...

Sodelovanje z XY bo v igri, ko bo v GF1 nastalo več baterij, kot pa bo v Fremontu nastalo šasij.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

Samonosnih karoserij pa res...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

WarpedGone ::

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Zheegec ::

Ja, težko je razumet da štart proizvodnje materialnega izdelka zahteva čas, denar, energijo, xy...

Saj na to so najbrž že vnaprej razmišljali in začeli graditi tovarno na Kitajskem leta 2016, kajne? Zakaj potem rabijo sodelovanje s "failing" Daimlerjem?

https://insideevs.com/tesla-hopes-to-fi...

Sodelovanje z XY bo v igri, ko bo v GF1 nastalo več baterij, kot pa bo v Fremontu nastalo šasij.

Elon se ne strinja s teboj, si želi sodelovanja z Daimlerjem. Sem ti dal link zgoraj.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

WarpedGone ::

Kaj ti nuca link, če ga še razumet nisi sposbn?

Lot on our plate, so it's either get van gliders (no battery, powertrain or compute tech) from Daimler & produce sooner or do all & produce later. Not a big difference to total vehicles produced either way. Priority list is Model Y, solar roof tiles, pickup, semi, Roadster.


Kje v prioritetah je ta kombi?
Klasični nepismeni slotech pametnjakovič.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

pegasus ::

Avtodom naj naredijo, bom prvi v vrsti zanj.

Gregor P ::

WarpedGone je izjavil:

Kaj ti nuca link, če ga še razumet nisi sposbn?

Lot on our plate, so it's either get van gliders (no battery, powertrain or compute tech) from Daimler & produce sooner or do all & produce later. Not a big difference to total vehicles produced either way. Priority list is Model Y, solar roof tiles, pickup, semi, Roadster.


Kje v prioritetah je ta kombi?
Klasični nepismeni slotech pametnjakovič.

Ne se no tako razburjat W1 ... veš, podjetja včasih tudi sodelujejo, to je normalno 8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Mene bolj zanima zakaj bi Daimler sodeloval s tam neko propadlo teslo, in to pri pogonu.

Gregor P ::

Tudi ti si mnenja, da podjetja med seboj ne sodelujejo?

V tem primeru je pri Tesli edino morda sam pogon kaj vreden, cenena slabo narejena karoserija zagotovo ne. Torej je nekako logično, da če združiš že sedaj Mercedesovo karoserijo (proizvodne kapacitete) in Teslin e-pogon (oz. če prav razumem tudi zakupljeno kapaciteto baterij) prideš dosti hitro do sprejemljivega luksuznega EV (in to seveda še preden Tesla izgubi na ugledu zaradi slabe izdelave vozil). Hitra bližnjica torej. Lahko pa seveda tudi sam vse razvijaš:)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

TESKAn ::

Sodelovanje Daimlerja in Tesle seveda ni nič novega.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Gregor P ::

Torej že leta nazaj; eni (s tem mislimo konkretno WarpedOne in Utk) se pa še danes čudijo, kako bi lahko bilo danes kaj takega sploh mogoče. Je v bistvu povsem logično.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Jaz se ne cudim sodelovanju. Meni je cudno da se tesla ni zdruzila z npr fiatom v proizvodnji. Oni imajo kapacitete.
Cudim se zakaj se vi ne cudite, da gre daimler v kompanijo s firmo, ki je en mesec pred bankrotom.

Gregor P ::

Eno je morebiten bankrot, drugo pa (trenutno še) ugledna znamka, že razvit e-pogon in pa kapacitete baterij ... lahko se seveda tudi počaka na razprodajo, a je vprašanje, če je izplen takrat večji.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Ne, s firmo v bankrotu nihce ne zacenja posla. Ker ne ves kdaj bo in ce bo.

Gregor P ::

To je pa res čisto poslovna odločitev posameznega podjetja oz. menedžerja.

Recimo, da ti interno morda veš, da bo tvoje podjetje čez nekaj mesecev bankrotiralo, mar ne bi storil vse, da rešiš podjetje oz. projekt, sploh če meniš, da imaš dobre rešitve?

Ali pa kot menedžer na drugi strani imaš priložnost (in seveda tudi znatna sredstva), da lahko takoj kupiš (ali pa s sodelovanjem rešiš) na trgu še vedno ugledno podjetje z inovativnimi rešitvami, ki bi tebi skrajšali razvojni cikel za nekaj let in omogočili tržno prednost pred ostalimi že danes; mar ne bi vsaj pomislil na to rešitev?

Skratka ni vse črno in belo, je tudi siva ;)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Emobi ::

Lahko da sicer Tesli grozi bankrot, ki pa se nikakor ne bo zgodil, ker je Tesla preveč pomembna za ameriško gospodarstvo in državo v smislu reklame, Musk pa je preveč pomemben heroj kapitalistične ideologije.
Zato bo Tesli in Musku vedno ob grožnji bankrota priskočil na pomoč socializem oziroma državne podpore, ki jih je Musk, ki ima sicer privatna podjetja, dobil do sedaj v znesku okrog 5 milijard dolarjev.

WarpedGone ::

Sodelovanje ma smisel če z njim pridobiš nekaj, česar brez njega nimaš.
Tesla je omejen s količino baterij. Gliderji kombijev količine proizvedenih baterij ne bodo povečal.
Mogoče bi zgledalo seksi, da bi bili teslini servisni kombiji tut električni ampak kakšnega velikega obsega iz tega bilo ne bi. Ste se smejali 'šotoru' brez da bi skapiral, da tesli ni pod častjo na tak način povečat proizvodnje kapacitete. Še en šotor, pa lahk tam sestavljajo tut kombije. Če bi le imeli še nekaj GWh frej proizvodnjih kapacitet baterij, pa se Panasonic preveč usrano premika naprej.

dobil do sedaj v znesku okrog 5 milijard dolarjev.

Laganje je SloTech modus operandi.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Emobi ::

To, da je Elon od države dobil okrog 5 G$, je izračunal Los Angeles Time, navaja Delo v prilogi Svet kapitala z dne 26. 10. 2018.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

kow ::

No, pa da vidimo izracun.

WarpedGone ::

Los Angeles Time, navaja Delo

Kaj pa če je vse res?
Zbogom in hvala za vse ribe

Emobi ::

Tu si preberite o Musku in pornografiji, pa presodite ali gre za fake news.

https://svetkapitala.delo.si/trendi/elo...

imagodei ::

WarpedGone je izjavil:

Kaj ti nuca link, če ga še razumet nisi sposbn?
...
Klasični nepismeni slotech pametnjakovič.

Par dni nazaj, pa spet ista pesem: slo-tech inteligenzzza, nepismeni pametnjakoviči, nismo sposobni razumet...

Čemu spet objavljaš tule, če to kvarno vpliva na tvoje zdravje in če si že prišel do sklepa, da nam itak ni pomoči?
- Hoc est qui sumus -

pegasus ::

Kdor je pameten, bo rekel, da je dobil premalo.

Sorodno zgodbo spremljam zdaj v aviaciji, kjer se boeing buni, kako Airbus prodaja A220 pod ceno Delti, hkrati pa je modro tiho o prek $14B subvencij, ki so jih dobili sami...

Okapi ::

Utk je izjavil:

Ne, s firmo v bankrotu nihce ne zacenja posla. Ker ne ves kdaj bo in ce bo.

Kar seveda niti slučajno ni res. Res je, da se s firmo pred stečajem načeloma ne sklepa poslov, ker je bolje počakati, da gre v stečaj in jo, rešeno dolgov, poceni kupiti (celo, ali samo tiste dele, ki te zanimajo).

Musku recimo očitajo združitev s Solar Cityjem, ker bi bilo bolje počakati, da bi šel v stečaj, in ga šele potem kupiti (če bi ga že hoteli imeti).

kow ::

Emobi je izjavil:

Tu si preberite o Musku in pornografiji, pa presodite ali gre za fake news.

https://svetkapitala.delo.si/trendi/elo...


A naslednjic bos 'lady' prilepil?

Emobi ::

kow je izjavil:

Emobi je izjavil:

Tu si preberite o Musku in pornografiji, pa presodite ali gre za fake news.

https://svetkapitala.delo.si/trendi/elo...


A naslednjic bos 'lady' prilepil?



Ne, četudi bi pisala o Tesli. Rumenega tiska ne berem.

kow ::

Clanek, ki si ga prilepil JE rumeni tisk.

Utk ::

Okapi je izjavil:

Utk je izjavil:

Ne, s firmo v bankrotu nihce ne zacenja posla. Ker ne ves kdaj bo in ce bo.

Kar seveda niti slučajno ni res. Res je, da se s firmo pred stečajem načeloma ne sklepa poslov, ker je bolje počakati, da gre v stečaj in jo, rešeno dolgov, poceni kupiti (celo, ali samo tiste dele, ki te zanimajo).

Musku recimo očitajo združitev s Solar Cityjem, ker bi bilo bolje počakati, da bi šel v stečaj, in ga šele potem kupiti (če bi ga že hoteli imeti).

Lahko je res ali ne, lahko obračaš kolk želiš, ampak trdit, da bi bilo s strani Daimlerja pametno it v sodelovanje, ki bo stalo milijarde, s firmo, ki je en mesec od bankrota, je neumno, in tist, ki bi to opravičeval, je bedak. Tesla po Daimlerju ni blizu bankrota, ampak morda imate vi boljše informacije...

Emobi ::

kow je izjavil:

Clanek, ki si ga prilepil JE rumeni tisk.


A ti pojem "rumeni tisk" povezuješ z barvo časopisnega papirja?

Gregor P ::

Utk je izjavil:

pametno it v sodelovanje ... s firmo, ki je en mesec od bankrota
Vprašanje je pač, koliko stane danes razvoj e-pogona za EV; milijardo, 5 milijard, 10 milijard? Potem pa še dodatno, koliko časa to traja (5, 10, 15 let) in koliko je to vredno, da imaš lahko nekaj praktično že danes na trgu? (najbrž tudi ni povsem vseeno, ali vgrajuješ tehnologijo danes uspešnega, ali jutri propadlega podjetja)

Zdaj to s tem bankrotom si ti privlekel v debato; jaz sem govoril predvsem, zakaj je sodelovanje med Teslo in Daimlerjem morda smiselno.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Jaz bi pa rad, da mi ta smisel razložijo tisti, ki so rekli, da je Tesla praktično v bankrotu. Par mesecov nazaj jih je bilo kar nekaj, zdaj so se pa res malo potuhnili...

Truga ::

Saj je se vedno?

Emobi ::

Zakaj povezovanje ne bi bilo smiselno, saj vendar nobeden vsega ne ve in vsakdo se lahko od drugega kaj nauči. To velja tako za Teslo kot Mercedes.
Ker pa so Kitajci delni lastniki Mercedesa, bodo tako lahko prišli do ameriške tehnologije... :D

jb_j ::

Tesla bi že zdavnaj propadla zaradi vseh stroškov, izgleda, da jim konstantno pritaka kapital v podjetje.

Najbrž le iščejo rešitve za nižje stroške obratovanja.

In niti ni čudno, da bodo začel delovat z Daimlerjem,
saj je Daimler tudi lastnik nekega deleža v Tesli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

Utk ::

Truga je izjavil:

Saj je se vedno?

Ne trudi se več pisat o tesli, ker če ne veš, da ima največjo tovarno baterij na svetu, potem ne vem kaj sploh veš o tesli...no, vem, nič.

Truga ::

Aja, ker ne vem vsakega detajla ne vem nicesar. Dober ad hominem.

Utk ::

Ne, to ni detajl. To je največja stvar, ki jo tesla ima, in ti nimaš pojma o njej, veš pa da je tik pred bankrotom. In vse ostalo.

Truga ::

Ja, vedno bolj slici na Enron vsa zadeva, se strinjam.

WarpedGone ::

inmagodei:
Par dni nazaj, pa spet ista pesem: slo-tech inteligenzzza, nepismeni pametnjakoviči, nismo sposobni razumet...

Čemu spet objavljaš tule, če to kvarno vpliva na tvoje zdravje in če si že prišel do sklepa, da nam itak ni pomoči?


Ni vam pomoči.
Mogoče pa je še kej upanja za random obiskovalce, ki nasedajo vašim debilizmom.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

jb_j ::

Največjo tovarno baterij na svetu so šele začel gradit v Šanghaju,

V New Yorku imajo zgrajeno tovarno solarnih panelov
Samo v Nevadi, jih bodo lahko proizvedli za pol miljona vozil. (že obratuje, polno obratovanje pričakujejo do 2020)

Imajo načrte, da bodo gradili tovarno baterij tudi v EU, najbrž Nemčiji.

Ko bodo tovarne baterij tudi tam zgrajene (gradijo pa v navezi s Panasonicom), bodo najbrž odprli na teh kontinentih tudi lastne tovarne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

Utk ::

Kot rečeno, truga sicer ne ve, da ima tesla največjo tovarno baterij na svetu, vseeno pa ima več informacij o njenem stanju kot Daimler. Kako že rečemo taki inteligenci tukaj...

kow ::

Emobi je izjavil:

kow je izjavil:

Clanek, ki si ga prilepil JE rumeni tisk.


A ti pojem "rumeni tisk" povezuješ z barvo časopisnega papirja?


S kvaliteto vsebine. Ampak dobro, ce ne prepoznas rumenega tiska, se nima smisla naprej pogovarjati.

Truga ::

Utk je izjavil:

vseeno pa ima več informacij o njenem stanju kot Daimler. Kako že rečemo taki inteligenci tukaj...
Kje sem pa to napisal? Ne si prosim zmisljevat reci.

Utk ::

Imaš težave s sledenjem temi, a ne da? Seveda imaš več informacij od Daimlerja, ki neumen kot je, bi šel v sodelovanje s Teslo, ki je, po tvoje, tik pred bankrotom. Lahko to razložiš? Ali več ti bolje od Daimlerja, ali je pa Daimler tako neumen.

Truga ::

Jaz pojma nimam kaj se godi v glavah daimler execov, in me po pravici povedano niti ne zanima.

Jaz spremljam tesla trainwreck ker je strasno zabaven. Zelo podobno je car citizenu vse skupaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

jb_j ::

Tesla ima v lasti tudi SolarCity:
Največjo tovarno solarnih panelov v ZDA,
in bodo drugo leto proizvedli toliko panelov za proizvodnjo gigawata elektrike letno.
Načrti so v Buffalu 10.000 solarnih panelov dnevno.

imagodei ::

WarpedGone je izjavil:

Ni vam pomoči.
Mogoče pa je še kej upanja za random obiskovalce, ki nasedajo vašim debilizmom.

Aja, zdaj razumem. Se strinjam, imaš na moč pomembno poslanstvo.

  Duty Calls @ xkcd

Duty Calls @ xkcd

- Hoc est qui sumus -
««
580 / 1176
»»