» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
571 / 1166
»»

Utk ::

50 jurjev v razvitem svetu ni denar, ki ga ljudje ne bi imeli za zapravit, ampak denar, ki ga niso pripravljeni zapravit za ice avto. Tako da to se lahko spremeni, in to zelo hitro. Ja, nekateri ga tudi res nimajo, bojo pac kupili rabljene ali pa ice, vseeno obstaja ogromen trg za avte za 50 jurjev, da ne govorimo o cenejsih.

mikhaair ::

TCO m3 ali 320d je verjetno v prid prvemu. Tko da je za marsikoga no brainer.

Gregor P ::

Vidim da je ves čas od nekje ta fetiš, da se primerja z BMW-ji; a ste se to sami spomnili (oz. so se to Američani spomnili), ali gre za nek marketinški trik, da si kar izbereš "tekmeca" in potem na tem gradiš celo zgodbo?:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Unknown_001 ::

Gregor P je izjavil:

Vidim da je ves čas od nekje ta fetiš, da se primerja z BMW-ji; a ste se to sami spomnili (oz. so se to Američani spomnili), ali gre za nek marketinški trik, da si kar izbereš "tekmeca" in potem na tem gradiš celo zgodbo?:|


Radi bi bili kot BMW pa nimajo duše.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Utk ::

A to je to kar smrdi in ropota, duša? Super, komaj čakam da dobim avto brez nje.
Resno, kakšna duša, to je morda bilo dokler si imel bmw 3, 5 in 7, danes ko imaš 1,2,3,4,5,7 in še vse variante z X spredaj, in tiste, ki jih nisem naštel, mi pa prosim prizanesi z dušo.
To več niso tovarne avtov, ampak tovarne denarja, če pa kitajci hočejo, jim pa naredijo celo x8, ali kaj je že ta nova grdosija. Kakšna faking duša no.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

A to je to kar smrdi in ropota, duša? Super, komaj čakam da dobim avto brez nje.
Resno, kakšna duša, to je morda bilo dokler si imel bmw 3, 5 in 7, danes ko imaš 1,2,3,4,5,7 in še vse variante z X spredaj, in tiste, ki jih nisem naštel, mi pa prosim prizanesi z dušo.
To več niso tovarne avtov, ampak tovarne denarja, če pa kitajci hočejo, jim pa naredijo celo x8, ali kaj je že ta nova grdosija. Kakšna faking duša no.


Prava BMW duša je 6 ali 8 cilindrski linijski motor na bencin in prenos na zadnja kolesa.

Pardon to ni duša... to je že romantika ali pa že čisti pornič.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Nikec3 ::

To več niso tovarne avtov, ampak tovarne denarja

Ne, ravno obratno je. BMW bo letos imel najnižjo dobičkonosno maržo v zadnjih 25 letih. Torej, BWM je vedno manj tovarna denarja in vedno bolj tovarna avtomobilov. ;)

Prava BMW duša je 6 ali 8 cilindrski linijski motor na bencin in prenos na zadnja kolesa.

Zakaj bi se tukaj ustavil, če lahko rečeš, da je prava romantika in duša samo kočija, ki pušča za sabo konjske iztrebke?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

jernejl ::

Utk je izjavil:

A to je to kar smrdi in ropota, duša? Super, komaj čakam da dobim avto brez nje.

Lahko nas morda tule obvestiš, ko bodo iznašli avto, ki ne ropota.

Webmojster ::

Zanimivo, ko eni pravijo da ni elektrike za EV-je

Očitino to za rudarjenje bitcoinov ne velja.
https://live.finance.si/8941105/Rudarje...

Do julija 2018 torej 30 milijard KWH za rudarjenje. Če to pretvorimo na 12 mesecev je nekje 51.400.000.000 KWH za rudarjenje bitcoina na leto.

Torej če pri povprečen avto prevozi 15.000km na leto, pri 15kwh/100km porabi, je to 2250 kwh na leto.

Če delimo 51.400.000.000 KWH / 2250 kwh dobimo 22.844.444.

Skoraj 23 milijonov električnih avtov se lahko vozi po cestah za elektriko, ki jo potrošijo za rudarjenje bitcoinov.

jernejl ::

Webmojster je izjavil:

Če delimo 51.400.000.000 KWH / 2250 kwh dobimo 22.844.444.

Skoraj 23 milijonov električnih avtov se lahko vozi po cestah za elektriko, ki jo potrošijo za rudarjenje bitcoinov.

Če upoštevamo, da je na cestah preko 1,2 milijarde vozil... kolikšen delež bi predstavljalo tistih 23 milijonov? Dva odstotka?

nekikr ::

jernejl je izjavil:

Utk je izjavil:

A to je to kar smrdi in ropota, duša? Super, komaj čakam da dobim avto brez nje.

Lahko nas morda tule obvestiš, ko bodo iznašli avto, ki ne ropota.

Ropota še vedno enako kot ICE, ampak da ne smrdi je pa pač svetlobno leto bolje. Že zaradi tega je prav, da gremo na neko alternativo ICE, karkšnakoli že bo. Če boš pogrešal smrad boš pa pač eno svečko prižgal v kabini z vonjem izpušnih plinov.

Utk ::





Res je, čisto isto je. Ce si slušno prizadet.

roCkY ::

nekikr je izjavil:

jernejl je izjavil:

Utk je izjavil:

A to je to kar smrdi in ropota, duša? Super, komaj čakam da dobim avto brez nje.

Lahko nas morda tule obvestiš, ko bodo iznašli avto, ki ne ropota.

Ropota še vedno enako kot ICE, ampak da ne smrdi je pa pač svetlobno leto bolje. Že zaradi tega je prav, da gremo na neko alternativo ICE, karkšnakoli že bo. Če boš pogrešal smrad boš pa pač eno svečko prižgal v kabini z vonjem izpušnih plinov.

Te bo pa radioaktivno sevanje ujelo namesto lokalnega smradu.

Čiste energije in čistega premikanja žal ni.

Res se je užitek peljat z EV (UTV) v temle jesenskem času po poljih, gozdovih pa malo po javni cesti. Sem bil pred kosilom na krajši turci. Ampak sedaj pa lignit tankam.

Webmojster ::

jernejl je izjavil:

Webmojster je izjavil:

Če delimo 51.400.000.000 KWH / 2250 kwh dobimo 22.844.444.

Skoraj 23 milijonov električnih avtov se lahko vozi po cestah za elektriko, ki jo potrošijo za rudarjenje bitcoinov.

Če upoštevamo, da je na cestah preko 1,2 milijarde vozil... kolikšen delež bi predstavljalo tistih 23 milijonov? Dva odstotka?


Jah, če upoštevamo še ostale kriptovalute (eth, ltc, xmr,...) bi znalo biti 5 - 10 odstotkov.

mikhaair ::

Gregor P je izjavil:

Vidim da je ves čas od nekje ta fetiš, da se primerja z BMW-ji; a ste se to sami spomnili (oz. so se to Američani spomnili), ali gre za nek marketinški trik, da si kar izbereš "tekmeca" in potem na tem gradiš celo zgodbo?:|



Športna limuzina je le BMW. Alfa je to lento ze zdavnaj izgubila. Audi pa je wannabi. Tesla poudarja sportnost, torej...

Gregor P ::

... si je Tesla sama izbrala BMW-ja za konkurenco. Torej mora biti BMW kar dober avto8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

hojnikb ::

no pr kvaliteti materialov v kabini niso kaj prida bolsi k tesla...
#brezpodpisa

jernejl ::

Utk je izjavil:

Res je, čisto isto je. Ce si slušno prizadet.

Ja, ni bistvene razlike.

Zheegec ::

Gregor P je izjavil:

... si je Tesla sama izbrala BMW-ja za konkurenco. Torej mora biti BMW kar dober avto8-)

Bi zelo rad videl BMW 3-serija vs Alfa Giulia QV vs Tesla Model 3 Performance okoli Nurburgringa. Kjer samo dober 0-60 čas ne pomeni veliko, pa še dolga proga je in bi Model 3 Performance najbrž imel veliko thermal throttlinga.

Giulia QV ima čas 7:32
BMW M3 GTS pa 7:48
Model 3 performance bi imel po mojem tam 8:30 nekje
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

kow ::

jernejl je izjavil:

Webmojster je izjavil:

Če delimo 51.400.000.000 KWH / 2250 kwh dobimo 22.844.444.

Skoraj 23 milijonov električnih avtov se lahko vozi po cestah za elektriko, ki jo potrošijo za rudarjenje bitcoinov.

Če upoštevamo, da je na cestah preko 1,2 milijarde vozil... kolikšen delež bi predstavljalo tistih 23 milijonov? Dva odstotka?


Si smesen. Da bo na cesti 23 milijonov elektricnih avtomobilob to trajalo cirka 4 do 5 let.

mikhaair ::

Se boljsa ideja bi bila, da bi procesorji za AI avtonomne voznje, medtem ko se avto polni rudarili.:D

BT52 ::

jernejl je izjavil:

Webmojster je izjavil:

Če delimo 51.400.000.000 KWH / 2250 kwh dobimo 22.844.444.

Skoraj 23 milijonov električnih avtov se lahko vozi po cestah za elektriko, ki jo potrošijo za rudarjenje bitcoinov.

Če upoštevamo, da je na cestah preko 1,2 milijarde vozil... kolikšen delež bi predstavljalo tistih 23 milijonov? Dva odstotka?


Plus dodatno lahko še seštejemo koliko se zdaj porabi elektrike za 1 liter bencina. Ni zanemarljiva številka. Okoli 5-10% celotne porabe na svetu...

V električnem sistemu imamo že zdaj velikoooo rezerve. Na globalni ravni seveda. O nas ne vem.

Mi kot država moramo naredit zelo dober plan. Mogoče (po moji logiki je tole idealno) zgradit par deset črpalnih elektrarn. Pa podprt veterno, solarno, ter PV integracijO na zakonski ravni. Plus mogoče kaki bioles in toplotne črpalke. Dejansko imamo že zdaj z hidro kapacitetami zelo dobro OVE razmerje. Dejasko smo z slabo vetrno pokritostjo smo zelo zelo zadaj. Imamo še veliko rezerve za napredek in da izkoristimo "severni in južni fen", ter "gorati predel" z črpalnimi elektrarnami. O lesu pa ni debate, da imao lahko "čista" kurišča. Dejansko imamo vso podlago, da omogočimo EV, ter "čisto" elektriko tudi na drugih področjih.

BT52 ::

No da se razumemo ne moremo kar tako prepovedat kripto, ker bo tole vedno obstajalo. Kvečjemu hočem povedat, da imamo v električnem sistemu veliko prostora za brezvezno porabo in optimizacijo algoritmov. Dejasko mi je prijatelj dal mislit. Ko pravil, da je kripto z strani porabe energenta (lahko govorimo o ogljičnem odtisu) na pram klasičnemu denarju boljši. Po logiki mogoče res, še posebej, če upoštevano nove peer-to-peer algoritme. Dejansko jaz bi spodbudil razvoj in uporabo samo teh algoritmov v podobni smeri.

Unknown_001 ::

BT52 je izjavil:



V električnem sistemu imamo že zdaj velikoooo rezerve. Na globalni ravni seveda. O nas ne vem.

Mi kot država moramo naredit zelo dober plan. Mogoče (po moji logiki je tole idealno) zgradit par deset črpalnih elektrarn. Pa podprt veterno, solarno, ter PV integracijO na zakonski ravni. Plus mogoče kaki bioles in toplotne črpalke. Dejansko imamo že zdaj z hidro kapacitetami zelo dobro OVE razmerje. Dejasko smo z slabo vetrno pokritostjo smo zelo zelo zadaj. Imamo še veliko rezerve za napredek in da izkoristimo "severni in južni fen", ter "gorati predel" z črpalnimi elektrarnami. O lesu pa ni debate, da imao lahko "čista" kurišča. Dejansko imamo vso podlago, da omogočimo EV, ter "čisto" elektriko tudi na drugih področjih.


Ta rezerva mora bit, če bi rad, da ti poleti klima dela ko se ti sprdne.

Država mora kot strateški plan gledati, da zagotavlja samozadostnost za najbolj kritične odjemalce in večino gospodinjstev. Električna vozila pač to niso.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

borut_p ::

Elektrike je dovolj ce se fila zadeva ponoci

BT52 ::

To seveda niso. ŠE. Neizogibno bo. Zato so za EV in OVE tukaj črpalne elektrane. Pa ja ne bomo plačevali rednekom ali pa Kitajcem za baterije. Teš ima materiala še vsaj za 20 let. Rezervo imamo gotovo, če jo lahko shranimo.

EDIT: odgovor Raptorju

borut_p je izjavil:

Elektrike je dovolj ce se fila zadeva ponoci


Mogoče. Ne vem. Nimmam podatkov z prve roke. Ponavadi zato govorimo o rezervi (kot pravi Raptor). Mi je pa malo smešno, ker TEŠ EV avtek je še vedno boljši od fosilca v Mehiškem zalivu...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

borut_p ::

HE ter TES in JEK gredo zvecer v fazo manjsega obratovanja saj ni industrije, gospodinjstev. HE puscajo vodo mimo itd. Verjamem da cez dan ne delajo s 100% in si s tem dajemo rezervo vendar kot vem se vedno kupujemo elektriko iz tujine. Ce se fila ponoci, ce bi ljudje zamenjali stare rac mon in tel z novimi je el dovolj tudi za avte - seveda postopoma

Unknown_001 ::

Varianta je, da se določi standardna (manjša) moč polnjenja čez noč. Tako bi lahko ponoči relativno dobro prišli skozi, saj bi elektrarane še vedno lahko delovale z manjšo močjo.

Če razunete kaj mislim. Neka stabilna poraba mora biti. Glede na št gospodinjstev se lahko predvidi št avtomobilov, ki se polnijo pri enaki moči in lažje prilagodiš pasovno pokritost, da se ne zanašaš na trapez ali bognedaj špice ki se lovijo z akumulacijskimi jezovi ali plinskimi elektrarnami.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Utk ::

Z avti in toplotnimi crpalkami je nujno imet pametno mrezo. Avtu je vseeno kdaj in kako se polni, glavno da je ob 6h zjutraj poln. Naj se zmenijo med sabo. Isto toplotne crpalke in podobno, ne laufajo stalno vse.

BT52 ::

Utk je izjavil:

Z avti in toplotnimi crpalkami je nujno imet pametno mrezo. Avtu je vseeno kdaj in kako se polni, glavno da je ob 6h zjutraj poln. Naj se zmenijo med sabo. Isto toplotne crpalke in podobno, ne laufajo stalno vse.


Seveda ja. Ker pa tudi sam si predstvaljam in ne delam utvare. Tole bo trajalo. Najbolje, da se s strani države določi standard ali kake kvote na hišo ali kaj podobnega. Vsekakor pa pametne mreže so v teoriji možne, vendar čim bolj stran od uporabnikov. Vsaj moje mnenje je rešitev va državni ravni boljša.

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Z avti in toplotnimi crpalkami je nujno imet pametno mrezo. Avtu je vseeno kdaj in kako se polni, glavno da je ob 6h zjutraj poln. Naj se zmenijo med sabo. Isto toplotne crpalke in podobno, ne laufajo stalno vse.


Ma prpblem je v nekem procentu uporabnikov. Vem za ene ki imajo popolno avtomatske sisteme pa morjo skos neki d*kat oprosti izrazu pa vklapljat in izklapljat sistem kao da bodo "FUL" prišparal.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

BT52 ::

Unknown_001 je izjavil:

Če razunete kaj mislim. Neka stabilna poraba mora biti. Glede na št gospodinjstev se lahko predvidi št avtomobilov, ki se polnijo pri enaki moči in lažje prilagodiš pasovno pokritost, da se ne zanašaš na trapez ali bognedaj špice ki se lovijo z akumulacijskimi jezovi ali plinskimi elektrarnami.


Na žalost te razumem, vendar z nekimi baterijami za tiste "špice" in črpalne elektrarnane za OVE bo tole vedno "slabše". No lahko se motim.

Unknown_001 je izjavil:

Ma prpblem je v nekem procentu uporabnikov. Vem za ene ki imajo popolno avtomatske sisteme pa morjo skos neki d*kat oprosti izrazu pa vklapljat in izklapljat sistem kao da bodo "FUL" prišparal.


Tole pravim, čim bolj stran od človeškega faktorja. Na pametno mrežo (preko EV-jev) se ne moramo zanašat, ker bomo mi uporabniki vedno nekaj srali, zamenjavali itd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

Unknown_001 ::

Poleg tega sem za, da se razvija železniški promet ampak to se že v večih temah poudaril. Treba je zmanjšati potrebo po avtomobilu. Ni dovolj samo navijati izkoristke v verigi.

Električni vlak... zgodba ki jo poznamo že dolgo. Zakaj ne bi tega razvili v nekaj uporabnega? Izkoristek energije na prepeljano na osebo ali kilogram tovora je na kopnem neprekosljiv.

To pomeni tudi manj obremenjeno električno omrežje v primerjavi z električnimi osebnimi avtomobili da se razumemo. Seveda bo potreba po avtomobilu obstajala a bo znatno manjša.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Unknown_001 je izjavil:

Utk je izjavil:

Z avti in toplotnimi crpalkami je nujno imet pametno mrezo. Avtu je vseeno kdaj in kako se polni, glavno da je ob 6h zjutraj poln. Naj se zmenijo med sabo. Isto toplotne crpalke in podobno, ne laufajo stalno vse.


Ma prpblem je v nekem procentu uporabnikov. Vem za ene ki imajo popolno avtomatske sisteme pa morjo skos neki d*kat oprosti izrazu pa vklapljat in izklapljat sistem kao da bodo "FUL" prišparal.

Bolj zaracunat tok, ne tolk energije, pa naj drkajo in subvencionirajo ostale. Sej niti ne rabi bit strasno pametno omrezje, samo avtu reces naj se polne z minimalnim tokom, da bo ob 6h poln. Ce je se malo pametnega omrezja vmes, tolk bolje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

BT52 ::

Unknown_001 je izjavil:

Poleg tega sem za, da se razvija železniški promet ampak to se že v večih temah poudaril. Treba je zmanjšati potrebo po avtomobilu. Ni dovolj samo navijati izkoristke v verigi.

Električni vlak... zgodba ki jo poznamo že dolgo. Zakaj ne bi tega razvili v nekaj uporabnega? Izkoristek energije na prepeljano na osebo ali kilogram tovora je na kopnem neprekosljiv.

To pomeni tudi manj obremenjeno električno omrežje v primerjavi z električnimi osebnimi avtomobili da se razumemo. Seveda bo potreba po avtomobilu obstajala a bo znatno manjša.


Tovorni promet na železnico. Z potniki in železnico je težko, ker živimo po razdrobljenih ruralnem okolju. Mislim, da EV dejasko za nas zelo dobra rešitev. Železnica. Težka. Za tovorni promet ja. Spravit tovorjake na njih bi bilo odlično.

WarpedGone ::

Zbogom in hvala za vse ribe

Unknown_001 ::

BT52 je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Poleg tega sem za, da se razvija železniški promet ampak to se že v večih temah poudaril. Treba je zmanjšati potrebo po avtomobilu. Ni dovolj samo navijati izkoristke v verigi.

Električni vlak... zgodba ki jo poznamo že dolgo. Zakaj ne bi tega razvili v nekaj uporabnega? Izkoristek energije na prepeljano na osebo ali kilogram tovora je na kopnem neprekosljiv.

To pomeni tudi manj obremenjeno električno omrežje v primerjavi z električnimi osebnimi avtomobili da se razumemo. Seveda bo potreba po avtomobilu obstajala a bo znatno manjša.


Tovorni promet na železnico. Z potniki in železnico je težko, ker živimo po razdrobljenih ruralnem okolju. Mislim, da EV dejasko za nas zelo dobra rešitev. Železnica. Težka. Za tovorni promet ja. Spravit tovorjake na njih bi bilo odlično.


Poglej Švico. Seveda se da. Samo omrežje bi bilo treba razvit. Ves tranzitni tovorni promet bi lahko šel z vlakom po evropi. Kar je lokalnih dostav ni problema, ker večino opravijo mali kamiončki do 7.5T in kombiji. Izjema tovorjaki za šodr in kakšne stroje prevažat od najbližjega logističnega centra.

Potniški promet pa itak... kar je najbolj prometnih linij gre z vlakom, razdrobljeno pa mini avtobusi ali kombi linije za prevoz oseb.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

BT52 ::

No za osebe menim, da avto mora ostat. Še posebej temu jaz oprostim z OVE. :D

Unknown_001 ::

BT52 je izjavil:

No za osebe menim, da avto mora ostat. Še posebej temu jaz oprostim z OVE. :D


Saj ne pravim, da bo vse šlo 100% na vlak. Ampak za dnevne relacije ali tedenske ponavljajoče... pomisli, koliko dnevnih ali tedenskih migrantov manj bi bilo na cestah. Če se prek 1000 ljudi na dan pelje v isto smer je kolosalna neumnost, da vsak posebej muti z avtomobilom. Saveda je treba najprej razviti prevoz do te mere da je zanesljiv in cenovno ufoden. Kdpr ni izkusil drugegs kot trenutno slovensko kislico... verjsmem da je skeptičen. Ampak med mojim bivanjem v Berlinu sem imel n voljo novega golfa pa sem večino časa po mestu potoval kar z mestnim vlakom, busom, taksijem.

Hitro, ugodno, zanesljivo pa še parkirnega mesta nise potreboval iskat.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

nekikr ::

Koliko ima pa Berlin prebivalcev?

Unknown_001 ::

nekikr je izjavil:

Koliko ima pa Berlin prebivalcev?


3.5 milijonov
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

nekikr ::

Pa misliš, da ima to kakšen vpliv na to, da imajo poceni in dober javni prevoz?

Unknown_001 ::

nekikr je izjavil:

Pa misliš, da ima to kakšen vpliv na to, da imajo poceni in dober javni prevoz?


Definitivno in temu primerno je razvit. Ampak oddaljuješ se od bistva:
Bistvena je zanesljivost.

Ampak Slovenski je zanič, tako da argument o "nepotrebnosti" izboljšav pade v vodo. Kje si ti še videl enotirne proge in polurne zamude?

Ko bo poceni, zanesljiv in hiter, bo tudi uporaben. Do takrat se pa še naprej pizdite nad dnevnimi migranti, ki naredijo zastoje na cestah ker se mora vsak posebej vozit v svoji kanti.

Saj LPP jevi busi se uporabljajo ker približno normalno vozijo čeprav tudi ti včasih ne šmirajo urnika 5%. Rešujejo jih samo pogosti prihodi/odhodi ampak narod vseeno uporablja. Ker nikomur ni ravno užitek rinit z avtom v center mesta in plačevati parkirnino. Ok priznam... dostikrat če se mi mudi grem z avtom sicer pa bi raje videl bolj povezane avtobus linije in cenejšo enosmerno karto. Mesečne se ne splača vedno kupit, če parkrat na mesec rineš v LJ
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

nevone ::

Čas je za temo, zakaj so železnice prava stvar. Zdej se bo treba pol še zment a na bencinski pogon, a na električni.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

J.McLane ::

Koliko ena hiša lahko pocuza moči iz omrežja je že danes omejeno, reče se ji priključna moč, tipično je to 7 kW, čeprav v praksi je to 3x20A, naslednja je 10 kW, več je že vprašljivo za gopodinjsko uporabo (tako glede fizične omejitve kot tudi glede cene).

Danes za 7 kW plačaš fiksno vsak mesec ca. 12 € če se ne motim, če se ta moč izkaže kot problem, enostavno povišaš ta fiksni znesek na priključno moč in bo trg naredil svoje. Kdor se bo lahko prilagajal bo šel na manjšo moč in imel poceni elektriko, kdor bo za luksuz pripravljen plačat bo pač plačal in iz teh dodatnih prispevkov bomo pač zgradili bolj močno omrežje.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Doma ne rabiš polnit avta z 12 kw, kaj šele več, je tudi 3-5 čisto dovolj, če si ti mudi pa 7-10, in nič ne bi bilo narobe, če bi pri takem toku nekaj doplačal.

Gregor P ::

Kar naenkrat se mi je pojavila vizija posebnih registriranih pametnih števcev v garaži, ki bodo namenjena EV8-)
(seveda z neposredno povezavo s pametnim računalnikom v EV, da se bo lahko ves čas kjerkoli merila poraba elektrike, ta INFO pa bo šla tudi v nek centralni register itd.)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

pegasus ::

To sem si pripravil na bajti že pred 10imi leti. Samoumevno.

RedDrake ::

Utk je izjavil:

Doma ne rabiš polnit avta z 12 kw, kaj šele več, je tudi 3-5 čisto dovolj, če si ti mudi pa 7-10, in nič ne bi bilo narobe, če bi pri takem toku nekaj doplačal.

Kot je napisal tvoj predhodnik, tipično je 7kW ali 10kW (3x20 ali 3x25).
Ampak to je max za vso porabo.
Če misliš ti polniti s 5kW in se ti ravno posynca vklop bojlerja za vodo in kompresorja v hladilniku greš samo še vklapljat varovalke nazaj.
Za vse kar bi bilo več kot recimo 3-4kW (kolikor nese tipična 16A ali 20A varovalka) bi bilo pametno imeti ali precej večno priključno moč ali pa "pametno" el. omrežje.

pegasus je izjavil:

To sem si pripravil na bajti že pred 10imi leti. Samoumevno.

Pics or it didn't happen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

Utk ::

"7 kw" se samo reče, v resnici imaš 3x20A. Če nažgem indukcijo in se vklopi bojler, sem tudi hitro čez 7. Ponoči sicer ne kuham ponavadi, lahko se pa polni avto tudi čez dan, zato pa rabiš neko pamet, da omeji tok tam kjer lahko, in to je pri avtu. Če se ti mudi, in boš kuril dlje časa vseh 10-12-13 kw, pa pač nekaj doplačaš.
No, sej je vseeno tudi če imaš res samo 7kw za celo bajto. Rabiš pamet, da zniža tok pri avtu ko se vklopi kaj drugega.
««
571 / 1166
»»