» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
572 / 1166
»»

RedDrake ::

No saj, pamet ali pa mnogo večjo moč, to sem napisal.
Realno je sicer tudi 3kW povsem dovolj. To pomeni ~40kWh na povprečno noč.
Če pa prideš domov iz Minhna ob 24h, zjutraj ob šestih pa štartaš v Milano potem pa itak voziš ICE (oz. se za take primere ravno splača imeti še ICE avto)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

J.McLane ::

Tako pamet mora imeti vsaka spodobna domača polnilna postaja, imaš celo open source zadevo OpenEVSE ki dela točno to, avtu sporoča s kakšno močjo se lahko največ polne v vsakem trenutku glede na ostale porabnike v bajti.

Ampak kljub vsemu problem zna nastati pri bajtah ki se ogrevajo na TČ in imajo pri hiši več avtomobilov (moj primer).
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Gregor P ::

pegasus je izjavil:

To sem si pripravil na bajti že pred 10imi leti. Samoumevno.

... ne tega, ki si ga sam pripravil, tega, ki ti ga bo na novo predpisala država>:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

jb_j ::

tole bo zanimiv, če bo res:
http://www.thedrive.com/news/24813/volk...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

pegasus ::

Bo res ... a bo to nekaj velikosti polota, torej nekje med twitzyjem in zoe.

jb_j ::

pegasus je izjavil:

Bo res ... a bo to nekaj velikosti polota, torej nekje med twitzyjem in zoe.


mogoče kj tazga:

Utk ::

Ah VW ga tudi serje. Pri golfu jih nič ne moti, da pod 20 jurjev skoraj ni pametnega golfa, še s polotom se tej ceni hitro približaš, električni avto pa ne bi smel bit dražji. Če bo 20 jurjev, bo to nek up, ali pa polo z 200 km dosega, v glavnem, neuporabno. Naj naredijo "golfa" na elektriko s ful opremo za 30 jurjev s 450 km dosega pa bo rešena stvar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

WarpedGone ::

Pogoj, da se o VW sploh splača pogovarjat: VW Planning Its Own Battery Gigafactory With Help From SK Innovation

For now, nothing is concrete and the companies are still in negotiation.


If + When
Zbogom in hvala za vse ribe

jb_j ::

WarpedGone je izjavil:

Pogoj, da se o VW sploh splača pogovarjat: VW Planning Its Own Battery Gigafactory With Help From SK Innovation

For now, nothing is concrete and the companies are still in negotiation.


If + When


16.novembra ima odbor sestanek baje

Ta cross-over, naj bi baje bil okol 30kEUR+:
Volkswagen I.D. Crozz @ Wikipedia

kakor sem bral imajo 5konceptnih po različnih kategorijah:
mogoče bo celo ta za 20kEUR (na wikipedii, najdem samo 5 in ta izgleda najmanjši)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

s1m0n ::

Če bodo se, bo začelo pri novem T-Crossu ali vsaj v tem segmentu...
Itak na novi MEB platformi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

fikus_ ::

Dobra novica, če bo to res. Sicer vrag se skriva v detajlih. . . Kje bodo dobili baterije za 200k kosov vozil in v kakšnem času?!

Utk ::

200,000 baterij za VW za 20 jurjev, če ni glih up!, je itak daleč premalo. Tolk tesla proda v pol leta za 50 jurjev in navzgor.
Niso resni.

J.McLane ::

Kolikor se to vse skupaj bere bo doseg razočaranje.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

WarpedGone ::

Nagradno vprašanje: kolk takih EVjev bo VW sestavil tedensko, mesečno, letno / whatever?
50x / 10x / 2x manj kot ICE variant?
Še pomnite GM Bolt?

Za ilustracijo tale zgodbica:
The Groundbreaking Q4 2018 Bord Shareholder Letter
We are planning to switch over 100% to electric vehicles in the next 3-5 years. We would do it sooner, but it takes time to create these new EV models and ramp up battery production capacity. Doing it later would be stupid, because people won't want to buy our gasmobiles in 5 years when compared with our electric vehicles or other automakers' electric vehicles.

Unfortunately, this means that our engine factories (which we put $17 billion into) are soon going to be useless. Well, the land and building shells will still be useful, but nothing we currently have or do inside will be. These factories will have to be completely revamped to produce batteries and electric motors. In order to do that, we will need to invest another $17 billion. Actually, we will need to invest $33 billion on top of that $17 billion for additional battery factories in order to keep producing the same number of vehicles we sold in 2017. This is a good thing, because we will have a competitive advantage in the industry from our $50 billion worth of battery factories. Don't worry about us choosing the right batteries and manufacturing machines, though -- we've got this.

Our other factories will need to be reworked to support the many new models we are introducing based on new electric powertrains. That's another $50 billion.

We have a cash balance of $50 billion. Quite a lot, eh? Unfortunately, that's clearly not enough to cover this quick transition. (If we could somehow spread the transition out by 2-3 decades, that would be much easier, but we don't see that as sensible.) So, we will need to borrow a lot of money, and we are going to cut off dividend payments for several years. No worries -- we've got you covered in 2025 or 2030, and we know you are long-term investors who also care about humanity and want to see a quick transition to clean technology that helps to stop costly and horrendous global warming, so we're sure you won't bail on us.

To be honest, though, we don't know a lot about batteries and don't have experience making compelling electric cars, so we hope we don't screw up too much while pouring $150 billion into this. (Oh, did I mention that we need to do some massive staff re-training, R&D, set up new supply chain partnerships, license new tech, and acquire a bunch of patents?) By the way, yeah, um, our thousands of engine-related patents are basically useless now, so we're just going to toss them in the trash.

I know you'd rather get a few more dividend payments before we jump in, but frankly, everyone in the industry sees the light and is now going to do this, so we have to get moving fast.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

RedDrake ::

WarpedGone je izjavil:


Za ilustracijo tale zgodbica:

I'll take "Things that never happened" for $500, Bob.

s1m0n ::

@WarpedOne, če bi hoteli bi jih lahko štancali isto kot zdaj kakšnega Golfa, Passata...
Bo pa do tega prišlo enkrat...

Utk ::

s1m0n je izjavil:

@WarpedOne, če bi hoteli bi jih lahko štancali isto kot zdaj kakšnega Golfa, Passata...

Daj link na karkoli, ki to vsaj približno potrjuje ali pa STFU s takimi neumnostmi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

WarpedGone ::

Kaj je razlika med Opinion in Informed opinion?
Eden ni potegnjen iz riti in zato ne smrdi kot da bi bil.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Zheegec ::

Nagradno vprašanje: kolk takih EVjev bo VW sestavil tedensko, mesečno, letno / whatever?

Ravno toliko, kot bodo potrebovali, da bodo dosegli optimalno razmerje EV subvencij in izgube od samih prodanih EV avtomobilov.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Utk ::

Zheegec je izjavil:

Nagradno vprašanje: kolk takih EVjev bo VW sestavil tedensko, mesečno, letno / whatever?

Ravno toliko, kot bodo potrebovali, da bodo dosegli optimalno razmerje EV subvencij in izgube od samih prodanih EV avtomobilov.

To je v bistvu res, zato se moram citirat:

Niso resni


Kaj to pomeni na dolgi rok boste pa videli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

RedDrake ::

Utk je izjavil:


Kaj to pomeni na dolgi rok boste pa videli.

Propad EU avtoindustrije?
Super, nova recesija. Takrat sem največ zaslužil.

Spock83 ::

Ker butthurt.

jb_j ::

nemci majo dost vetrnih elektrarn, ki se jim ponoči v prazno vrtijo,
najbrž jim bo kmalu v velikem interesu, da nekatere elektrarne začnejo delati tudi ponoči,
hidro, veterna in mogoče še kakšna.

sicer ne vem, če je fake news:
https://www.independent.co.uk/environme...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

svit ::

Zheegec je izjavil:

Nagradno vprašanje: kolk takih EVjev bo VW sestavil tedensko, mesečno, letno / whatever?

Ravno toliko, kot bodo potrebovali, da bodo dosegli optimalno razmerje EV subvencij in izgube od samih prodanih EV avtomobilov.

Torej bodo delali complience avtomobile. Aja saj res... že zdaj jih delajo. V ZDA se vidi, kaj pomeni, če pride na trg EV, ki je lahko "prvi avtomobil v družini". Prodaja vseh ostalih ICE avtomobilov v tem segmentu strmo pade. In to dobro vedo tudi v Deutschlandu...
Ni ideje

pegasus ::

Torej ... kdaj se začne masovno šortanje delnic nemških avtomobilistov? ;)

RedDrake ::

A še nisi?
Jaz razmišljam a zastavim za kredit samo bajto, al' dodam še stanovanje, ki ga oddajam, in vikend.
Potem pa ene 700-800k krede, dodam mojih par 100k likvidnih sredstev in sem ALL IN!
To bo spet denarja k dreka.
JBG, večina ljudi bo v recesiji spet tolkla revščino, ampak saj veste - "Stop being poor, retards".

WarpedGone ::

Mike Abelson, GM:

"The core business is going to be the core business for a couple of decades to come,"
"There will not be any AV/EV pickups."


Make of it what you will.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

jb_j ::

svit je izjavil:

Zheegec je izjavil:

Nagradno vprašanje: kolk takih EVjev bo VW sestavil tedensko, mesečno, letno / whatever?

Ravno toliko, kot bodo potrebovali, da bodo dosegli optimalno razmerje EV subvencij in izgube od samih prodanih EV avtomobilov.

Torej bodo delali complience avtomobile. Aja saj res... že zdaj jih delajo. V ZDA se vidi, kaj pomeni, če pride na trg EV, ki je lahko "prvi avtomobil v družini". Prodaja vseh ostalih ICE avtomobilov v tem segmentu strmo pade. In to dobro vedo tudi v Deutschlandu...


če je VW, delno resen,
lahko naredi hud preobrat v proizvodnji EV vozil,
za sedan za 20kEUR ni res dost.

in razmišljajo od 2-3eh tovarnah EV,
in 200k vozil v prvem letu.

da bi delal za minimalca,
se poraja vprašanje ali GOLF,
ali EV vozilo, s katerim lahko napajaš tudi celotno hišo.
(recimo, da sta dve EV vozili v hiši, in se eno redno uporablja za prevoz)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

mikhaair ::

Kako to mislis napajas? Parkiras cez dan na free polnilnici in popoldan poganjas TC doma? He he

jb_j ::

mikhaair je izjavil:

Kako to mislis napajas? Parkiras cez dan na free polnilnici in popoldan poganjas TC doma? He he


razmišlam naprej, ko ne bodo več free,
in boš moral plačevat elektriko, se prav neko polovico in veliko manj na 100km. (enga dizla ali bencinarja)
z veliko manj stroški. (baterije, napeljava, el.motorji in pleh, bremze in nove gume)

višek boš porabil na TČ, ali na pralnih strojih čez dan,
kupoval le nočno tarifo, oz. tisto tarifo, kjer neke države morajo izklapljat elektrarne.
kdor bo imel 2 E avta bo zihr vesel za tisto odplačilno dobo avta oz. amortizacijo.

amortizacija avta:
na notranje izgorevanje za 10-let
ali EV za 10-let?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

jb_j ::

najbrž bi nočna tarifa lahko dosegla veliko več,
kot -50% cene, če bi jo ljudje uporabljal.

samo kdo danes uporablja stroje med 22-6?

(če bi imeli vsi avto, ki se polni v tem času,
bi lahko uporabljali stroje čez dan)

samo ne vem, če so avti tako prirejeni,
da lahko tudi njihove baterije uporabljaš,
v hiši naprimer.

se mi zdi, da je sedaj le tako napredno,
da jih lahko le polniš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

jb_j ::

Samo bi bla dobra fora, da bi EV vozila imela možnost posredovanja energije naprej.

Npr.: imaš Teslo z dosegom 500km,
se pelješ 100km do koče,
imaš elektrike v koči za mesec, (preko avto-power-banka)
in za 100km do doma.

janig ::

pegasus je izjavil:

Torej ... kdaj se začne masovno šortanje delnic nemških avtomobilistov? ;)

HODL!

jernejl ::

svit je izjavil:

V ZDA se vidi, kaj pomeni, če pride na trg EV, ki je lahko "prvi avtomobil v družini". Prodaja vseh ostalih ICE avtomobilov v tem segmentu strmo pade. In to dobro vedo tudi v Deutschlandu...

V resnici je BMW začel prodajati novi X3, katerega uspešna in povečana prodaja je v ZDA povzročila strm padec prodaje vseh ostalih ICE avtomobilov.
To je pravi vzrok za padec, ne pa novi EV na trgu.
No, lahko pa predložiš dokaze, da imaš ti bolj prav od mene.

pegasus ::

RedDrake je izjavil:

A še nisi?
Ne, nisem in ne bom. Ker bo itak muti merkl oz. kdorkoli pride za njo, bailautala komplet domačo industrijo, ker je enostavno cela nemčija preveč odvisna od nje. Too big to fail pa to.

janig ::

Bolj cela europa.

Stari maček ::

Gregor P je izjavil:

Kar naenkrat se mi je pojavila vizija posebnih registriranih pametnih števcev v garaži, ki bodo namenjena EV8-)
(seveda z neposredno povezavo s pametnim računalnikom v EV, da se bo lahko ves čas kjerkoli merila poraba elektrike, ta INFO pa bo šla tudi v nek centralni register itd.)

Zbriši ta post, preden ga vidi kakšna brihta iz FURS-a...

Nikec3 ::

Torej ... kdaj se začne masovno šortanje delnic nemških avtomobilistov? ;)

Pred petimi leti. Eni se sicer šalite, ampak situacija z Nemško avto industrijo je že kar kritična:





A misli kdo, da bo naslednjih 5 let boljših?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Utk ::

Delnice so posebna žival. Z elektriko lahko oživi cela industrija, ki je z ice avti sigurno v zatonu, tudi če elektrike sploh ne bi bilo. Odvisno sicer kdo bo to znal koliko izkoristit, ampak še zmeraj je treba letno naredit kakih 100 mio vozil, in za to pač rabiš kup tovarn.

hammock ::

Utk je izjavil:

Delnice so posebna žival. Z elektriko lahko oživi cela industrija, ki je z ice avti sigurno v zatonu, tudi če elektrike sploh ne bi bilo. Odvisno sicer kdo bo to znal koliko izkoristit, ampak še zmeraj je treba letno naredit kakih 100 mio vozil, in za to pač rabiš kup tovarn.

Mislim da bodo dolgorocno preziveli tisti proizvajalci, ki bodo nudili storitve najema (samovoznega) vozila. Ko ga bos potreboval, ga bos poklical, kot Uber.

Res bom presenecen, ce si bom cez 10 let se lastil avto. Se ne bo splacalo, pa se udobneje bo najeti storitev prevoza.

jb_j ::

Utk je izjavil:

Delnice so posebna žival. Z elektriko lahko oživi cela industrija, ki je z ice avti sigurno v zatonu, tudi če elektrike sploh ne bi bilo. Odvisno sicer kdo bo to znal koliko izkoristit, ampak še zmeraj je treba letno naredit kakih 100 mio vozil, in za to pač rabiš kup tovarn.


tut tesla, ko je začela bolje poslovat na preteklih 5 let,
so jim vrednosti delnic padle.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

Okapi ::

hammock je izjavil:

Mislim da bodo dolgorocno preziveli tisti proizvajalci, ki bodo nudili storitve najema (samovoznega) vozila. Ko ga bos potreboval, ga bos poklical, kot Uber.
Saj to lahko storiš že sedaj.

Misliti, da bo samovozni avto kaj prida cenejši od taksista (oziroma od lastništva avtomobila), je pa precej utopično. No, pa misliti, da bo to mogoče početi že čez deset let, tudi.

Utk ::


Mislim da bodo dolgorocno preziveli tisti proizvajalci, ki bodo nudili storitve najema (samovoznega) vozila. Ko ga bos potreboval, ga bos poklical, kot Uber.

Tudi za to rabis avtoindustrijo, ker danasnji avti so za to neuporabni, zahtevajo prevec vzdrzevanja. Ce bi bil strosek vzdrzevanja strosek proizvajalca,bi se cisto drugace pogovarjali.

Unknown_001 ::

Nikec3 je izjavil:

Torej ... kdaj se začne masovno šortanje delnic nemških avtomobilistov? ;)

Pred petimi leti. Eni se sicer šalite, ampak situacija z Nemško avto industrijo je že kar kritična:





A misli kdo, da bo naslednjih 5 let boljših?

Izvozi podatke, potegni linearno trendno črto in bomo takoj videli, kje smo. Cik cak ti ne pove kaj dosti.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

jb_j ::

Okapi je izjavil:

hammock je izjavil:

Mislim da bodo dolgorocno preziveli tisti proizvajalci, ki bodo nudili storitve najema (samovoznega) vozila. Ko ga bos potreboval, ga bos poklical, kot Uber.
Saj to lahko storiš že sedaj.

Misliti, da bo samovozni avto kaj prida cenejši od taksista (oziroma od lastništva avtomobila), je pa precej utopično. No, pa misliti, da bo to mogoče početi že čez deset let, tudi.


utopična je ideja, da samovozni avto brez taksista ni možen,
utopično je da bi se človek raje pogovarjal z takozvanim AI,
kot s taksistom.

Okapi ::

utopična je ideja, da samovozni avto brez taksista ni možen,
A je mogoče kdo rekel, da ni možen?

jb_j ::

Okapi je izjavil:

utopična je ideja, da samovozni avto brez taksista ni možen,
A je mogoče kdo rekel, da ni možen?

ne, samo, da je to utopija.
oz. to da ne more bit cenejši prevoz, brez taksista

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

WarpedGone ::

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

DamijanD ::

Saj je - eden največjih koncernov, ki na vsake toliko časa naredi tudi kakšen EV :))

kow ::

Okapi je izjavil:


Misliti, da bo samovozni avto kaj prida cenejši od taksista (oziroma od lastništva avtomobila), je pa precej utopično. No, pa misliti, da bo to mogoče početi že čez deset let, tudi.


Tezko si predstavljam, da strosek dela ni velik faktor v ceni taksija. Verjetno je celo najvecji del stroskov.
Amortizacija avtomobila bo seveda na zacetku prehoda vecja, pa stroski regulacije.
Na dolgi rok pa bi voznja po vseh ekonomskih zakonitosti morala biti veliko nizja.
««
572 / 1166
»»