» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
567 / 1166
»»

Utk ::

za 17k dobis par let rabljen BMW 3 (ne i3), zelo dober avto. i3 ni primerljiv, poleg tega mi je grd ko smrt. imas boljso alternativo?

Tako je, ni primerljiv. Ni mi jasno kako lahko danes ropotajoč dizel razglasiš za zelo dober avto. In ropota zelo. Te ne briga za okolico? Zakaj potem sploh kupit star bmw?

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

za 17k dobis par let rabljen BMW 3 (ne i3), zelo dober avto. i3 ni primerljiv, poleg tega mi je grd ko smrt. imas boljso alternativo?

Tako je, ni primerljiv. Ni mi jasno kako lahko danes ropotajoč dizel razglasiš za zelo dober avto. In ropota zelo. Te ne briga za okolico? Zakaj potem sploh kupit star bmw?


Ti, ej... če je izolacija dobra, nič ne ropoče.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Utk ::

Ko se pelje mimo tebe, ropota kot traktor. Za fin avto se to ne spodobi. Premium pa to. Ko gre mercedes v8 na bencin mimo je to pac nekaj drugega.

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Ko se pelje mimo tebe, ropota kot traktor. Za fin avto se to ne spodobi. Premium pa to. Ko gre mercedes v8 na bencin mimo je to pac nekaj drugega.


Hah lej... bencin je pa klasa zase. Tist tud pr štirih cilindrih lahko lepo prede.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Nikec3 ::

Drugače pa ja. Kdor danes kupi nov fosilni avto, ni čisto zdrav.

V naslednjem mesecu bom kupil novega dizla. Jebi ga, po vseh izračunih se mi bo glede na kilometre bolj splačalo kot bencinar.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Gregor P ::

Jaz bi danes kupil leteč avto, a ga pač še ni, EV so se še taki bolj beta, torej mi samo še bencinarji ostanejo :D


... no ali pa če sestavim kaj takšnega v garaži, je EV pa še leti 8-)

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

J.McLane ::

Avta nikoli ne smeš gledati skozi nakupno ceno, enostavno si narediš približen izračun stroškov, ni treba da je na tretjo decimalko natančen, veliko je neznank in čisto mogoče je da pri oceni fališ tudi za 10%.

Približek je nekje tak:
- Bencinar za 15k €, s porabo 8 l in 20k km letno, 5 let lastništva: 5300 €/leto
- Dizel za 20k €, s porabo 6 l in 20k km letno, 5 let lastništva: 5400 €/leto
- EV za 30k € in 20k km letno, 5 let lastništva: 5300 €/leto

Torej kdo si lahko privošči potratnega rabljenega bencinarja za 15k €, kdo si pa lahko privošči nov EV za 30k €?

Ali nekdo s prekratko pametjo ali pa preprosto entuziast bencinskih hlapov.

PA še glede nakupa novega avta, morda je že res da je povprečen avto star tam okrog 10 let, ampak sem prepiračan da je tudi izredno veliko ljudi, ki kupijo nov avto za 30k € in ga imajo potem 10 let, tak nakup potem na koncu niti ni dražji od nekoga, ki menja avte na 3 leta in kupuje rabljene za 15k € v prepričanju kako dobre nakupe opravlja.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Okapi ::

Saj se da vse izračunati, če se dovolj potrudiš. Avtu najbolj pade vrednost na začetku, v prvih par letih, potem pa čedalje manj. Razlike med 9 in 10 let starim avtom praktično ni več.

jernejl ::

J.McLane je izjavil:

Torej kdo si lahko privošči potratnega rabljenega bencinarja za 15k €, kdo si pa lahko privošči nov EV za 30k €?

Zelo preprosto: prvega si lahko privošči tisti, ki ima vsaj 15k€, drugega pa tisti, ki ima vsaj 30k€.

J.McLane je izjavil:

Ali nekdo s prekratko pametjo ali pa preprosto entuziast bencinskih hlapov.

Prekratko pamet ima kvečjemu tisti, ki misli, da je pri ljudeh, ki kupujejo avto za 30k€, glavno merilo strošek.
Če bi bilo, ne bi kupovali tako dragega avta, ampak bi kupili mnogo cenejšega.

7982884e ::

Utk je izjavil:

za 17k dobis par let rabljen BMW 3 (ne i3), zelo dober avto. i3 ni primerljiv, poleg tega mi je grd ko smrt. imas boljso alternativo?

Tako je, ni primerljiv. Ni mi jasno kako lahko danes ropotajoč dizel razglasiš za zelo dober avto. In ropota zelo. Te ne briga za okolico? Zakaj potem sploh kupit star bmw?

dej ne trolej, tle je tema za resne debate. vecina hrupa pri sodobnem avtu je in znotraj in zunaj od trenja gum, in tega je pri i3 enako kot pri 3.

objektivno je avto zelo dober, zdej ce se s tem ne strinjas ok, ampak potem mi ne poskusat prodat i3 ali nekega priusa. tudi tesla model 3 bo tezek sell.

> Te ne briga za okolico?

upam, da nisi tako plitek, da je tole resna trditev.

Utk ::

Zelo preprosto: prvega si lahko privošči tisti, ki ima vsaj 15k€, drugega pa tisti, ki ima vsaj 30k€.

Če si lahko privoščiš avto, ki stane 15 jurjev in 2 jurja na leto za gorivo, si lahko tudi električnega za 30. Avta se itak ne kupuje z zadnjim evrom.

Prekratko pamet ima kvečjemu tisti, ki misli, da je pri ljudeh, ki kupujejo avto za 30k€, glavno merilo strošek.

Isto je pri tistih, ki kupujejo za 15.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

7982884e ::

J.McLane je izjavil:



Približek je nekje tak:
- Bencinar za 15k €, s porabo 8 l in 20k km letno, 5 let lastništva: 5300 €/leto
- Dizel za 20k €, s porabo 6 l in 20k km letno, 5 let lastništva: 5400 €/leto
- EV za 30k € in 20k km letno, 5 let lastništva: 5300 €/leto

Torej kdo si lahko privošči potratnega rabljenega bencinarja za 15k €, kdo si pa lahko privošči nov EV za 30k €?

zakaj bi si privoscil nov EV, ce imas lahko bistveno boljsega bencinarja za polovicen zacetni vlozek?
EV za 30k se ne primerja z rabljenim bencinarjem za 15k. sploh ko pogledas po kaksni nemciji.

Utk ::

dej ne trolej, tle je tema za resne debate. vecina hrupa pri sodobnem avtu je in znotraj in zunaj od trenja gum, in tega je pri i3 enako kot pri 3.

Ko gre tak bmw mimo mene po ulici, me srat pritisne. Ni problem v bmwju, ampak dizlu. Samo da pri bmwju tak dizel stane od 30 jurjev naprej, in tak ropot za ta denar je kriminal.

jernejl ::

Utk je izjavil:

Če si lahko privoščiš avto, ki stane 15 jurjev in 2 jurja na leto za gorivo, si lahko tudi električnega za 30.

Če imaš prihranjenih 5k€ in ti je banka pripravljena posoditi 10k€, si lahko privoščiš prvega, drugega pa ne.

Utk je izjavil:

Avta se itak ne kupuje z zadnjim evrom.

A tako. Torej če imaš vsaj 30k€, si lahko kupiš avto za 15k€, če imaš vsaj 60k€, pa avto za 30k€.
S 30k€ si ne moreš kupiti avta za 30k€, ker zadnji evro...

Utk ::

Od kod boš pa dal 2 jurja letno za gorivo, če ti banka tega dohodka ne prizna?

Ne da si ne moreš, samo bedak si če si. Kaj kupujejo bedaki pa tako škoda debatirat, ker itak niso racionalni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

J.McLane je izjavil:

Torej kdo si lahko privošči potratnega rabljenega bencinarja za 15k €, kdo si pa lahko privošči nov EV za 30k €?

Najprej je že problem dobiti novo EV za 30k, ali EV sploh. Da ne govorim o tem, da imajo nekateri EV servise v drugih državah itd.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Novi EV za 30k EUR (po odbiti subvenciji):
https://www.nissan.si/vozila/nova-vozil...

Vsak normalen delavec ki ni do zob zakreditiran s kakšnimi drugimi stvarmi bi moral biti sposoben urediti financiranje takega avta, če seveda to hoče in si avto v tem rangu stroška (5k EUR /letno) lahko privošči. In na koncu kot sem že napisal ga bo po 5 letih tak nakup stal približno isto kot nek uvožen rabljen bencinar za 15k EUR. Samo folk je nesposoben si to izračunat.

Edini problem EV danes je ponudba in dostopnost, ki je pač slaba. Ne pa jokat zaradi cene, ker cena nikakor ni slaba, seveda za to omejeno ponudbo, ki obstaja. Če ta omejena ponudba ne zadosti kupčevim željam, si danes pač prisiljen kupiti ropot, ali pa čakat s starim avtom, da se ponudba EV poveča.

Jaz čakam s starim Priusom da pride na trg kaj ustreznega ali pa še bolje kaj rabljenega.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

kow ::

Bi rekel, da v Slo, samo (visji) srednji sloj porabi za avto 5k EU na leto. Realno so to sedaj opcije v slo za top 5 percent.

J.McLane ::

Ne bluzi.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gagarin ::

J.McLane je izjavil:

Novi EV za 30k EUR (po odbiti subvenciji):
https://www.nissan.si/vozila/nova-vozil...

Vsak normalen delavec ki ni do zob zakreditiran s kakšnimi drugimi stvarmi bi moral biti sposoben urediti financiranje takega avta, če seveda to hoče in si avto v tem rangu stroška (5k EUR /letno) lahko privošči. In na koncu kot sem že napisal ga bo po 5 letih tak nakup stal približno isto kot nek uvožen rabljen bencinar za 15k EUR. Samo folk je nesposoben si to izračunat.

Edini problem EV danes je ponudba in dostopnost, ki je pač slaba. Ne pa jokat zaradi cene, ker cena nikakor ni slaba, seveda za to omejeno ponudbo, ki obstaja. Če ta omejena ponudba ne zadosti kupčevim željam, si danes pač prisiljen kupiti ropot, ali pa čakat s starim avtom, da se ponudba EV poveča.

Jaz čakam s starim Priusom da pride na trg kaj ustreznega ali pa še bolje kaj rabljenega.


No eni tudi mal cenimo svoj čas, ki je pri ljubiteljih EV očitno povsem zastonj. Iskanje priključka, čakanje na polnjenju, "planiranje" vsake malo daljše poti... EV je zame primeren samo kot dnevni avto, mal po mestu, po Slo in nazaj v istem dnevu in na štrom v garaži. Za vse ostalo je podn...

J.McLane ::

Že mogoče, pri nas imamo pri bajti tri avte, tisti ki se najdlje pelje v službo bi pač vozil EV, to potem nanese ca. 22k km letno, pa nikoli mu nebi bilo treba na črpalko hodit.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

kow je izjavil:

Bi rekel, da v Slo, samo (visji) srednji sloj porabi za avto 5k EU na leto. Realno so to sedaj opcije v slo za top 5 percent.

Imaš ljudi, ki porabijo 5 jurjev na leto za avto in imaš ljudi, ki ne znajo izračunat kolk porabijo na leto za avto. Pravim za normalne avte za 10-20 jurjev, ki jih vidiš po cesti, ne stare krame.

EV je zame primeren samo kot dnevni avto, mal po mestu, po Slo in nazaj v istem dnevu in na štrom v garaži. Za vse ostalo je podn...

Se pravi za vse, razen za nič, je čisto v redu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gagarin ::

Utk je izjavil:

kow je izjavil:

Bi rekel, da v Slo, samo (visji) srednji sloj porabi za avto 5k EU na leto. Realno so to sedaj opcije v slo za top 5 percent.

Imaš ljudi, ki porabijo 5 jurjev na leto za avto in imaš ljudi, ki ne znajo izračunat kolk porabijo na leto za avto. Pravim za normalne avte za 10-20 jurjev, ki jih vidiš po cesti, ne stare krame.

EV je zame primeren samo kot dnevni avto, mal po mestu, po Slo in nazaj v istem dnevu in na štrom v garaži. Za vse ostalo je podn...

Se pravi za vse, razen za nič, je čisto v redu.


Si res pravi lokalac, ki se z avtom ne vozi dalj kot do meje. Eni rabimo avto še za kaj drugega. Ne, letalo ni zamenjava, Zaradi "dobrih" Slo povezav tudi časovna ne, ne samo finančna.

kow ::

Utk je izjavil:

kow je izjavil:

Bi rekel, da v Slo, samo (visji) srednji sloj porabi za avto 5k EU na leto. Realno so to sedaj opcije v slo za top 5 percent.

Imaš ljudi, ki porabijo 5 jurjev na leto za avto in imaš ljudi, ki ne znajo izračunat kolk porabijo na leto za avto. Pravim za normalne avte za 10-20 jurjev, ki jih vidiš po cesti, ne stare krame.

EV je zame primeren samo kot dnevni avto, mal po mestu, po Slo in nazaj v istem dnevu in na štrom v garaži. Za vse ostalo je podn...

Se pravi za vse, razen za nič, je čisto v redu.


Avte za 20 jurjev vozi visji srednji sloj. Kupi ga tudi del srednjega sloja in ga potem vozi vsaj 12 let.
Ne bodite uzaljeni, ce vam razlagam kaksna (relativna) revscina je v Sloveniji.

J.McLane ::

Govoriš na pamet, daj podatke na plan. Revščina sigurno je, bogatuni tudi, ne pa tule prodajat buč, da si strošek 5k€/leto za avto lahko privošči kvečjemu 5% prebivalstva.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

kow je izjavil:


Avte za 20 jurjev vozi visji srednji sloj. Kupi ga tudi del srednjega sloja in ga potem vozi vsaj 12 let.
Ne bodite uzaljeni, ce vam razlagam kaksna (relativna) revscina je v Sloveniji.

Ne bodi užaljen, če se realnost ne strinja s tabo.
https://www.amzs.si/uploads/Motorevija/...

Med 15 najbolj prodajanimi so 4 taki, ki jih pod 20 jurjev praktično ne dobiš, pa še 5 takih, ki so zlahka 20 jurjev odvisno od opreme, razen sandera pa ni noben pod 12-13 jurjev.

Si res pravi lokalac, ki se z avtom ne vozi dalj kot do meje. Eni rabimo avto še za kaj drugega. Ne, letalo ni zamenjava, Zaradi "dobrih" Slo povezav tudi časovna ne, ne samo finančna.

Še en, ki ima dvakrat tedensko sestanek v Hamburgu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

kow ::

Drzi, morda sem pretiraval. Pa gre za top 15 procentov.
Realnost je, da velik del prebivalstva nima avta. Nizji sloj ima stare kripe ali nic. Vecji del srednjega sloja pa tudi stare avte ali pa kupi nov avto za 20k in ga zvozi do konca. Samo visji in visji srednji sloj "zapravlja" denar za "luksuz" - udobno voznjo brez nevsecnosti.

Izracun:
5k /12 = 416,6e na mesec.

Das 150e za benz (pa sem velikodusen), ostane 266 na mesec. 150e das za amortizacijo, ostane 116 mesec.
116 * 12 = 1392 na leto, je vec kot dovolj za gume, drobnarije, popravila in zavarovanje.

borisk ::

Utk je izjavil:


Še en, ki ima dvakrat tedensko sestanek v Hamburgu.


ja, do hamburga je po googlu trenutno 14 gradbišč, pa še ene tolko območij, kjer so pogosti zastoji. tudi če ni povezave iz brnika še bolj splača v graz ali na ronchi v trst s eše bolj splača kot pa silit čez pol nemčije z avtom.

Utk ::

kow je izjavil:

Drzi, morda sem pretiraval. Pa gre za top 15 procentov.
Realnost je, da velik del prebivalstva nima avta. Nizji sloj ima stare kripe ali nic. Vecji del srednjega sloja pa tudi stare avte ali pa kupi nov avto za 20k in ga zvozi do konca. Samo visji in visji srednji sloj "zapravlja" denar za "luksuz" - udobno voznjo brez nevsecnosti.

Jaz ne poznam nikogar, ki bi hodil v službo in ne bi imel avta, oz. ga vsaj lahko imel, če bi hotel (pa še teh ne).
Brezposelnih, študentov, upokojencev (pa še ti ga večinoma imajo, vsaj "mlajši") pač ne bom štel v to, ker oni avta nujno ne rabijo.

Izracun:
5k /12 = 416,6e na mesec.

Das 150e za benz (pa sem velikodusen), ostane 266 na mesec. 150e das za amortizacijo, ostane 116 mesec.
116 * 12 = 1392 na leto, je vec kot dovolj za gume, drobnarije, popravila in zavarovanje.

Ja, 5 jurjev na leto avto (hitro) stane. Lahko tudi 4 če ti bo lažje, ampak bistvene razlike ni. V 15 letih je to 60-75 jurjev. Kakšna je pol razlika na mesec ali nov avto stane 20 ali 35, sploh če 10 prišparaš na gorivu?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

MrNighthawk ::

J.McLane je izjavil:

Avta nikoli ne smeš gledati skozi nakupno ceno, enostavno si narediš približen izračun stroškov, ni treba da je na tretjo decimalko natančen, veliko je neznank in čisto mogoče je da pri oceni fališ tudi za 10%.

Približek je nekje tak:
- Bencinar za 15k €, s porabo 8 l in 20k km letno, 5 let lastništva: 5300 €/leto
- Dizel za 20k €, s porabo 6 l in 20k km letno, 5 let lastništva: 5400 €/leto
- EV za 30k € in 20k km letno, 5 let lastništva: 5300 €/leto

Torej kdo si lahko privošči potratnega rabljenega bencinarja za 15k €, kdo si pa lahko privošči nov EV za 30k €?

Ali nekdo s prekratko pametjo ali pa preprosto entuziast bencinskih hlapov.

PA še glede nakupa novega avta, morda je že res da je povprečen avto star tam okrog 10 let, ampak sem prepiračan da je tudi izredno veliko ljudi, ki kupijo nov avto za 30k € in ga imajo potem 10 let, tak nakup potem na koncu niti ni dražji od nekoga, ki menja avte na 3 leta in kupuje rabljene za 15k € v prepričanju kako dobre nakupe opravlja.


kow je izjavil:

Avte za 20 jurjev vozi visji srednji sloj. Kupi ga tudi del srednjega sloja in ga potem vozi vsaj 12 let.
Ne bodite uzaljeni, ce vam razlagam kaksna (relativna) revscina je v Sloveniji.


Marsikomu se za za dnevno prevažanje služba-domov, izlet vsake toliko in shopping zdi smiselno kupit rabljen avto za 3k. Uporabljaš ga lahko vsaj 5 let in veeeeliko manj stroškov.
Pa tukaj se ne gre za vprašanje "revščine". nekaterim pač avto kot šminka ni pomemben. npr 10 let star golf, megan,... nudi abs, klimo, park senzorje,... in zadovolji veliki večini potrebe za prevoz.

električni mi pa v bkloku ne koristi... žal :(

Gagarin ::

Utk je izjavil:

kow je izjavil:


Avte za 20 jurjev vozi visji srednji sloj. Kupi ga tudi del srednjega sloja in ga potem vozi vsaj 12 let.
Ne bodite uzaljeni, ce vam razlagam kaksna (relativna) revscina je v Sloveniji.

Ne bodi užaljen, če se realnost ne strinja s tabo.
https://www.amzs.si/uploads/Motorevija/...

Med 15 najbolj prodajanimi so 4 taki, ki jih pod 20 jurjev praktično ne dobiš, pa še 5 takih, ki so zlahka 20 jurjev odvisno od opreme, razen sandera pa ni noben pod 12-13 jurjev.

Si res pravi lokalac, ki se z avtom ne vozi dalj kot do meje. Eni rabimo avto še za kaj drugega. Ne, letalo ni zamenjava, Zaradi "dobrih" Slo povezav tudi časovna ne, ne samo finančna.

Še en, ki ima dvakrat tedensko sestanek v Hamburgu.


Zadost je 1 na mesec v Milanu, pa v Beogradu, Sarajevu, na Dunaju. Ajde 2-4 na mesec takšne poti pa mi miti na misel na pride da bi cajt izgubljal z EVji. Da o kakšni vikend Jadran varianti sploh ne bi. Ti pa le.

borisk je izjavil:

Utk je izjavil:


Še en, ki ima dvakrat tedensko sestanek v Hamburgu.


ja, do hamburga je po googlu trenutno 14 gradbišč, pa še ene tolko območij, kjer so pogosti zastoji. tudi če ni povezave iz brnika še bolj splača v graz ali na ronchi v trst s eše bolj splača kot pa silit čez pol nemčije z avtom.


Pa kdo je bluzil, razen UTK (kar počne sicer praktično o vsem) , je bluzil o Hamburgu...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gagarin ()

J.McLane ::

Ferdo66, pusti tvoje službene poti in pomisli kaj dela 98% folka ki se v službo vozi na eno in isto lokacijo vsak dan in gredo na dolge poti kvečjemu na družinski izlet, za družinske izlete pa obstaja veliko alternativ s samo destinacijo na čelu.

kow je izjavil:

Drzi, morda sem pretiraval. Pa gre za top 15 procentov.
Realnost je, da velik del prebivalstva nima avta. Nizji sloj ima stare kripe ali nic. Vecji del srednjega sloja pa tudi stare avte ali pa kupi nov avto za 20k in ga zvozi do konca. Samo visji in visji srednji sloj "zapravlja" denar za "luksuz" - udobno voznjo brez nevsecnosti.

Izracun:
5k /12 = 416,6e na mesec.

Das 150e za benz (pa sem velikodusen), ostane 266 na mesec. 150e das za amortizacijo, ostane 116 mesec.
116 * 12 = 1392 na leto, je vec kot dovolj za gume, drobnarije, popravila in zavarovanje.


Ne vem a jaz tebe ne razumem ali pa ti površno bereš. 5k EUR/leto sem napisal, da je komplet strošek, ki vključuje vse kar rabiš da prevoziš 20k km leto za dobo 5 let (izguba vrednosti, gorivo, zavarovanje, gume servis, letna dajatev). Ti si pa seciral točno to kar sem jaz izračunal, torej se nekako strinjava?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Utk ::

Zadost je 1 na mesec v Milanu, pa v Beogradu, Sarajevu, na Dunaju. Ajde 2-4 na mesec takšne poti pa mi miti na misel na pride da bi cajt izgubljal z EVji. Da o kakšni vikend Jadran varianti sploh ne bi. Ti pa le.

Ni se problem vozit 12 ur tam in nazaj, to ni izguba časa, problem je ena ura na polnilnici, ura, ki jo bi itak porabil za srat, jest ali kaj podobnega.

WarpedGone ::

Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Marsikomu se za za dnevno prevažanje služba-domov, izlet vsake toliko in shopping zdi smiselno kupit rabljen avto za 3k. Uporabljaš ga lahko vsaj 5 let in veeeeliko manj stroškov.

Ko boš dobil rabljenega zoeta za 10-12 jurjev, bo ta cenejši od tega rabljenega za 3. Jurja na leto boš prišparal samo na gorivu, pa še par jurjev na servisih v 5 letih.

nekikr ::

In izgubil 2 na leto zaradi izgube vrednosti.

Utk ::

Matematika ti pa ne gre, a ne da? Če kupiš električnega za 10 jurjev, prišparaš 5 jurjev v 5 letih, ga prodaš za 5, si plačal 5 jurjev plus tistega jurja elektrike, recimo 6. Če kupiš bencinarja za 3 jurje, boš v 5 letih zmetal še 5 za bencin, in te bo stalo 8 jurjev. Prodal ga boš pa naprej za morda 1500, če bo isto razmerje kot pri električnem. Razliko v padcu vrednosti si not prinesel z gorivom. S tem da ne vem kdo bi kupil bencinarja za 1500, če dobi za 5 električnega s katerim bo spet v par letih prišparal za celga električnega, bencinar za 1500 bo pa sam strošek.

nekikr ::

EV za 10 jurjev bo star vsaj 10 let. Koliko stane menjava baterije?

Utk ::

Zakaj bi bilo to pomembno?

jernejl ::

J.McLane je izjavil:

Že mogoče, pri nas imamo pri bajti tri avte, tisti ki se najdlje pelje v službo bi pač vozil EV, to potem nanese ca. 22k km letno, pa nikoli mu nebi bilo treba na črpalko hodit.

In če še za vas EV ni primeren (sicer bi ga že imeli), potem je za ljudi iz mest (in tiste, ki si treh avtov ne morejo privoščiti) še toliko manj.

Utk je izjavil:

Ne bodi užaljen, če se realnost ne strinja s tabo.
https://www.amzs.si/uploads/Motorevija/...

Med 15 najbolj prodajanimi so 4 taki, ki jih pod 20 jurjev praktično ne dobiš, pa še 5 takih, ki so zlahka 20 jurjev odvisno od opreme, razen sandera pa ni noben pod 12-13 jurjev.

Upoštevati moraš, da nove avte kupuje samo najpremožnejši del prebivalstva. Pa še od teh večina ne kupi avtov za 30k€ ali več.

Utk je izjavil:

Kakšna je pol razlika na mesec ali nov avto stane 20 ali 35, sploh če 10 prišparaš na gorivu?

Kaj točno pomaga nižji mesečni strošek, če si začetne investicije ne moreš privoščiti?

S tem da ne vem kdo bi kupil bencinarja za 1500, če dobi za 5 električnega

Tisti, ki ima 1500, nima pa 5000.

Utk ::

1500 in 2000 letno ima, 5000 in 500 letno pa ne. Tega ne razumem.

J.McLane ::

Za začetno investicijo obstaja kredit eko sklada, ki ga je mogoče dobiti tudi za nakup rabljenega EV. Torej ali mesečno daješ za gorivo 150€ in imaš poceni avto ali pa mesečno daješ za elektriko 30€ in imaš 120€ viška, ki je lahko eko kredit. Torej rabljen avto za 3k € ali rabljen EV za 10k € = cenovno za dobo 5 let čisto isto.

Še enkrat, cena ni problem, edini problem je ali ti ponudba EV (ki je praktično ni) ustreza ali ne.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

svit ::

Saj zato se pa čaka na Teslin Model 3 v Evropi, ker to ni več mizerija od avta ala BMW i3, ampak pravi avto, ki je brez težav prvi avtomobil v bajti.
Ni ideje

jernejl ::

Utk je izjavil:

1500 in 2000 letno ima, 5000 in 500 letno pa ne. Tega ne razumem.

Vsi nimajo v denarnici petih tisočakov. Ne razumem, kako nekdo tega ne razume.

J.McLane je izjavil:

Za začetno investicijo obstaja kredit eko sklada

A za pridobitev tega kredita ni nobenih pogojev? Človek s socialnega dna pridobi 30k€ tega kredita, ker bo v naslednjih 20ih letih lastništva toliko denarja tako ali tako prihranil na račun goriva?

J.McLane je izjavil:

Še enkrat, cena ni problem, edini problem je ali ti ponudba EV (ki je praktično ni) ustreza ali ne.

Cena je za večino velik problem.
Problem je tudi, da bi nekateri radi kupili samoroga, pa ga ne morejo dobiti. Vseeno pa mislijo, da so samorogi prava stvar. Samo da jih nihče ne izdeluje...

Webmojster ::

kow je izjavil:

Utk je izjavil:

kow je izjavil:

Bi rekel, da v Slo, samo (visji) srednji sloj porabi za avto 5k EU na leto. Realno so to sedaj opcije v slo za top 5 percent.

Imaš ljudi, ki porabijo 5 jurjev na leto za avto in imaš ljudi, ki ne znajo izračunat kolk porabijo na leto za avto. Pravim za normalne avte za 10-20 jurjev, ki jih vidiš po cesti, ne stare krame.

EV je zame primeren samo kot dnevni avto, mal po mestu, po Slo in nazaj v istem dnevu in na štrom v garaži. Za vse ostalo je podn...

Se pravi za vse, razen za nič, je čisto v redu.


Avte za 20 jurjev vozi visji srednji sloj. Kupi ga tudi del srednjega sloja in ga potem vozi vsaj 12 let.
Ne bodite uzaljeni, ce vam razlagam kaksna (relativna) revscina je v Sloveniji.


Čudno - ko se vozim po cesti vidim veliko avtov ranga 25k+.

Pozabil si eno stvar. Ljudje kupujejo avte na kredit in lizing. Tudi EV-ja ne boš kupil s kešom, ampak na kredit/lizing.

Če ti je 250km realnega dosega dovolj, lahko dobiš Hyundai Kona EV 39kwh verzija za 27.300,00€ (oglaševana cena - subvencija). Če si mojster, pa še kakega jurja zbiješ. Potem pa še je cca 800€ (odvisno od km, ki jih prevoziš) prihranka letno za gorivo in oprostitev cestnine. Zdaj si pa zračunaj, če se splača ali ne.

kow ::

"Čudno - ko se vozim po cesti vidim veliko avtov ranga 25k+."

Ker jih opazis. Poleg tega so 25k+ vredni samo v trenutku nakupa. Njihova vrednost v zacetku naglo pada.

frudi ::

Utk je izjavil:

kow je izjavil:


Avte za 20 jurjev vozi visji srednji sloj. Kupi ga tudi del srednjega sloja in ga potem vozi vsaj 12 let.
Ne bodite uzaljeni, ce vam razlagam kaksna (relativna) revscina je v Sloveniji.

Ne bodi užaljen, če se realnost ne strinja s tabo.
https://www.amzs.si/uploads/Motorevija/...

In kaj točno bi naj po tvojem dokazoval ta link?

V Sloveniji je registriranih čez 1.1 miljona avtomobilov. Iz tvojega seznama se vidi, da je bilo lani prodanih 71k novih avtomobilov, pri čemer ta številka zadnja leta narašča (od minimuma pod 50k leta 2012). V zadnjih petih letih je tako skupaj bilo prodanih slabih 350k novih avtovmobilov, v zadnjih desetih letih 590k - šele dobra polovica vseh trenutnih avtomobilov v Sloveniji. Edino, kar torej tvoj link dokazuje je, da velika večina ljudi kupuje rabljene avtomobile, ker si novega sploh ne morejo (ali ne želijo) privoščiti. Kaj šele, da bi masovno kupovali nove avtomobile za 20k ali več. Le-te si zgleda privošči le mogoče kakih 10% ljudi pri nas.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Gregor P ::

Vidimo, da veselo računate; do nedavnega so bili primerljivi EV-ji za kakšnih 10.000 evrov dražji, samo zato ker so na baterije. Ste to že vračunali oz. se je medtem to že spremenilo? Koliko je za 10k goriva oz. dodatne opreme ipd. To naj bi vsaj delno danes še pokrili s subvencijami, ampak to ne bo večno (torej, ko bodo končno EV zares na voljo, tudi teh subvencij ne bo več; dvomim pa, da bodo EV toliko cenejša, če proizvajalcem/prodajalcem res ni nujno, da je cena nižja).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

J.McLane ::

jernejl je izjavil:


J.McLane je izjavil:

Za začetno investicijo obstaja kredit eko sklada

A za pridobitev tega kredita ni nobenih pogojev? Človek s socialnega dna pridobi 30k€ tega kredita, ker bo v naslednjih 20ih letih lastništva toliko denarja tako ali tako prihranil na račun goriva?


Človek s socialnega dna nima niti 150€/mesec za gorivo za klasičen avto, tak človek se verjetno tudi ne vozi 20k km letno, zato prosim da nehaš s tem butastimi primerjavami.

Normalen delavec z 800€ plače in rešenim stanovnajskim problemom, bi si lahko privoščil rabljen EV za 10k € s kreditom preko eko sklada, če seveda hoče in ima šiht dost daleč stran.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
««
567 / 1166
»»