» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
562 / 1181
»»

Truga ::

Ce bi hotel resit svet bi iskal alternativo avtom, ne pa delal luxuzne sedane. Najboljsi EVji se vedno onesnazujejo precej bolj na potnika kot avtobusi.

codeMonkey ::

mikhaair je izjavil:

Audi verniki so bolj goreči, vendar ne toliko glasni. :)


Saj niso imeli še prilike biti glasni, če smo pošteni :)

Zgodovina sprememb…

Truga ::

Webmojster ::

Truga je izjavil:

Ce bi hotel resit svet bi iskal alternativo avtom, ne pa delal luxuzne sedane. Najboljsi EVji se vedno onesnazujejo precej bolj na potnika kot avtobusi.


Riggghht...

https://cleantechnica.com/2018/02/19/el...

"So, there it is. On average, a conventional car creates more the twice as much carbon pollution as an electric car. Even in the state that gets almost all of its electricity from burning coal, an EV still pollutes less than a typical conventional car. Assuming a 10 year useful life, an average conventional car will spew out 66,000 pounds more carbon pollution than an average electric vehicle. That’s 33 tons, folks"

Truga ::

Tako je, in se vedno 20x tolko na potnika kot vlak in 5x tok kot avtobus

Zheegec ::

Webmojster je izjavil:

Če Musk kdaj te trole in hejtere prebira, verjetno razmišlja, če se sploh splača ta svet rešiti pred pogubo.

In kako rešuje ta svet pred pogubo? In ali drugi proizvajalci luxury high-performance avtomobilov z bajno "visoko maržo" (kot se Elon hvali za Tesla produkte, pustimo če je to res ali ne) tudi rešujejo sveto pred pogubo, ali to velja samo za Teslo?

Anyway, po mojem so regulatorji prisilili Elona, da ne prodaja več neobstoječega Full Self Driving produkta. Tesla je skoraj vseh $3k dala v žep, sedaj to odpade.

P.s.: Elon je bil včeraj izgleda spet "v elementu".



Celotni price decreases so sledeči, kažejo na pomanjkanje povpraševanja:

$4k for Model 3 Medium Range vs old RWD
$1k for Model 3 AWD
$500 for white interior
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

Truga ::

https://www.theguardian.com/us-news/201...
The clients of this Geneva-based wealth manager also “believe that they are descended from the pharaohs, and that they were destined to inherit the earth”.
zgleda musk ni edini tak bogatas :D

BT52 ::

J.McLane je izjavil:

Edino pravilno da ne prodajajo modela za 35k, če pa lahko prodajajo tistega ki je dražji.

Po eni strani jokate kako bo Tesla šla v bankrot po drugi strani si pa želite, da prodaja nek cheap model, ne gre to skupaj.


This

bMozart ::

Truga je izjavil:

Ce bi hotel resit svet bi iskal alternativo avtom, ne pa delal luxuzne sedane. Najboljsi EVji se vedno onesnazujejo precej bolj na potnika kot avtobusi.

Kdo je rekel da nima Tesla naslednje v planu izdati avtobus? :)
I NEED The Point of View Gun effectible on girls too! And then...

Truga ::

Bom verjel ko bom videl.

Zheegec ::

Zanimiv članek, ki vsebuje tudi obtožbe o accounting fraud :):)

Elon Musk's extreme micro-management has wasted time and money at Tesla, insiders say
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Truga ::

definitivno Car Citizen :D

Magic1 ::

Težko je rečt, da je njegovo mučkanje s številkami izguba časa in denarja, saj te številke potem na veliko prodaja javnosti, kar drži vero v Teslo.
Magic

Utk ::

100 mio vec ali manj na cetrtletje vernikov ne bi ustavilo, hejterjev pa se manj.

Okapi ::

Magic1 je izjavil:

Težko je rečt, da je njegovo mučkanje s številkami izguba časa in denarja, saj te številke potem na veliko prodaja javnosti, kar drži vero v Teslo.

Some service employees said they were surprised to learn that when they sent mechanics to help out with "bursts" to build new vehicles in the Fremont factory, their time was billed either to "training" or "research and development," rather than service or vehicle assembly.
Tole vsekakor, če je namenoma narejeno, diši po goljufiji. Ker strošek izdelave avta dajo med razvoj, je v finančnih rezultatih, ki jih morajo objavljati, izdelava avtov videti cenejša, in posledično dobičkonosnost proizvodnje višja. Skupni zaslužek je manjši (takšen pač, kot je zares), ampak ne na račun dražje proizvodnje (kot bi morali prikazati), temveč na račun večjega vložka v razvoj. Kar je v poročilu videti veliko bolje, kot bi bilo videti, če bi poročali pravilne številke.

Če ne gre za naključne napake, posledice slabe organizacije dela, temveč je zadaj načrtno prirejanje številk, je to vsekakor resna zadeva.

Nikec3 ::

https://www.bloomberg.com/news/articles...

Tole še bo zabavno:
Owners who paid thousands of dollars for the options filed a class-action lawsuit, alleging they were deceived into buying a feature that didn't exist.

Če Tesla nebo profitabilna v Q3 ali Q4, potem nebo nikoli. Zelo blizu so, temu da bodo spoznani za "strukturno neprofitabilne".
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

frudi ::

Zheegec je izjavil:

Zanimiv članek, ki vsebuje tudi obtožbe o accounting fraud :):)

Elon Musk's extreme micro-management has wasted time and money at Tesla, insiders say

Med vsemi sočnimi razkritji v članku mi je najbolj padlo v oči sledeče:

For instance, in early 2016, parts were stacking up in ill-organized boxes alongside the Model X line, according to people who worked in the factory in Fremont, California. Workers would have to scramble to find the right part, and sometimes sent Model Xs down the line with incorrect or missing parts, hoping they would be caught in final inspections.

Musk heard about a drag on Model X production and was outraged. He marched down to the line and mandated that the team solve the parts shortages by moving a warehouse of pallets closer to the line and bringing in more parts than needed.

The fix only created more clutter. The production rate didn’t improve.

Musk, inženirski genij.

Behind his back, employees turned to a method pioneered by Toyota, known as “kanban,” to solve their problems. In its simplest form, workers using “kanbans” put up workflow charts, schedules and cards around a production line to help keep track of items they have and items they need.

In this case, workers took all the parts out of the boxes around the Model X line, arranged the parts with a clear sequence and labels, and put the parts back into the boxes. If one part was out of sequence or damaged, they’d remove a card and leave it in a box or bag to let the supply team know what needed to be replenished.

The cards helped the teams reduce the clutter, keep a small stock of spares nearby, and find the right parts quickly.

But because kanbans were pioneered by Toyota, workers thought they had to hide their kanban cards from Musk during his visits to the factory. Half a dozen current and former Tesla workers say that supervisors in Fremont warned them that if Musk discovered kanban cards posted around their work areas, they were in danger of being fired.

In another part of the factory, some engineers created a digital kanban app, which they used on iPads to avoid scrutiny.

8-O8-O8-O

Delavci morajo sami popravljati Muskove zajebe, potem pa to skrivati in delati v strahu pred odpustitvijo, ker ego narcisističnega dojenčka Muska česa takega ne more tolerirati.

Aja, pa še tale cvetka:

Then, to drive his point home, he attached a flattering message that a process technician had sent him, which said:

“I just wanted to express my gratitude for CEO Elon Musk coming down to the ‘front lines’ at Giga 1 this last week. I can not speak for everyone; but from where I work he came in and eliminated 80% of the problems we were having in about 20 minutes. It was amazing. He re-engineered process and final product on the spot and in ‘real-time.’ In completely cool fashion he actually ‘talked and listened’ to the workers on the line where the work is being done and the ‘tires hit the road’...That same night we blew away the record for the most production by a long shot! My coworkers and I were all giving high fives at the end of shift.”


But not everybody was excited about Musk’s revisions.

Several workers at the Gigafactory and Tesla’s car plant in Fremont, California, said the vehicles and batteries being made with the new process omitted some parts — including some fasteners that connect the battery to the body of a Model 3 — and were not tested for crash-worthiness until months later.

Brez komentarja 8-O
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: frudi ()

BigWhale ::

frudi je izjavil:

Delavci morajo sami popravljati Muskove zajebe, potem pa to skrivati in delati v strahu pred odpustitvijo, ker ego narcisističnega dojenčka Muska česa takega ne more tolerirati.


Truth be told, so enako delali pri Jobsu ampak Jobs je koncni rezultat potem ponavadi cenil. Sploh, ce so mu engineerji potem resili rit.

Unknown_001 ::

Po prebranem lahko mirno sklenem, da Musk o proizvodnji nima pojma. Tipu niso jasne osnove. Kanban je ena tako osnovna reč za sodobno organizacijo, da jo učijo tudi na popoldanskih faksih.

Če tip misli, da bo z goro vmesnih zalog na montaži rešil problem... pa jaz bi ga PRISILIL naj gre sestavljat na linijo pa naj sam okuša svoje genijalne predloge, zraven pa dal še enega tečnega inšpektorja s štoparico in kalkulacijo Work-Factorja.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Zheegec ::

Vse to je funny, ampak obtožbe o accounting fraud v članku niso nove in to smo slišali že iz več virov. Ubistvu dvojni accounting fraud. Trenutno lahko rečemo, da so Tesline marže na Model 3 nekje v rangu od -5% do +20% :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

frudi ::

BigWhale je izjavil:

Truth be told, so enako delali pri Jobsu ampak Jobs je koncni rezultat potem ponavadi cenil. Sploh, ce so mu engineerji potem resili rit.

Ja, Jobs je bil v marsičem podoben nestabilen tiran, kot Musk. Ampak pomembna razlika med Teslo in Applom je, da Jobs ni imel popolnega nadzora nad podjetjem, kot ga ima Musk v Tesli, kjer je hkrati največji delničar, CEO, član upravnega odbora in do pred kratkim njegov predsednik. Jobs je imel nad seboj upravni odbor, ki je dejansko opravljal svojo nalogo, medtem ko je upravni odbor v Tesli tam bolj kot ne samo za okras. V njem so praktično samo brezhrbtenični ritolizniki, ki Muskovega ega in izpadov niti približno niso sposobni brzdati. Zato lahko Musk deluje kot diktator brez nadzora in se njegova toksičnost lahko razširi skozi prav vse plasti podjetja. Tesli ne daje samo vizije in usmeritve, ampak povsem definira toksično delovno kulturo znotraj nje.

Musku ni dovolj, da njegovo podjetje naredi najboljši izdelek ali 'rešuje planet'. Obseden je s tem, da vsi vedo, da je prav on glavni in odgovoren za to.

Zheegec je izjavil:

Vse to je funny, ampak obtožbe o accounting fraud v članku niso nove in to smo slišali že iz več virov. Ubistvu dvojni accounting fraud. Trenutno lahko rečemo, da so Tesline marže na Model 3 nekje v rangu od -5% do +20% :)

Ja, eni to o prestavljanju stroškov iz COGS v SG&A in R&D razlagamo že leta. Da so te bruto marže, s katerimi se Musk hvali, praktično izmišljene. Sej ni težko razumeti, zakaj je tako - v preteklosti je bil Muskov paket nagrad vezan med drugim v veliki meri ravno na doseganje visoke bruto marže. Kakšno naključje.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Zheegec ::

Ja, eni to o prestavljanju stroškov iz COGS v SG&A in R&D razlagamo že leta. Da so te bruto marže, s katerimi se Musk hvali, praktično izmišljene. Sej ni težko razumeti, zakaj je tako - v preteklosti je bil Muskov paket nagrad vezan med drugim v veliki meri ravno na doseganje visoke bruto marže. Kakšno naključje.

Ja, pa zaračunavanje servisiranja avtomobilov v garanciji pod "goodwill" in pa opisani programi za inventorij, ki dovolijo večini zaposlenih, da računajo kar koli želijo na kateri koli oddelek sta še dve drugi zadevi. Izgleda, da ima Tesla zaradi tega svoj interni software v tovarni. Ker komercialni software ne dovoli početi stvari, ki so očitno accounting fraud.

Me zanima, kakšne čarovnije se bodo šli za Q3, sploh sedaj, ko so bolj pod drobnogledom SEC in DOJ.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Spajky ::

Mogoče bo Musk predstavil novo verzijo avta : Tesla z vertikalnim vzletom s parkinga ;) ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

bMozart ::

V mestu se je zanetil požar. Nekdo to vidi in ga proba pogasiti kolikor ve in zna, včasih tudi neuspešno. Tisti, ki so ga zanetili, mu seveda pri tem nagajajo, saj imajo od požara koristi. Meščani pa gledajo, nekateri mu hočejo pomagat, drugi pa komentirajo kako on tega ne zna, medtem, ko ne vidijo, da se požar počasi širi tudi proti njihovi hiši...
I NEED The Point of View Gun effectible on girls too! And then...

Okapi ::

bMozart je izjavil:

V mestu se je zanetil požar. Nekdo to vidi in ga proba pogasiti kolikor ve in zna, včasih tudi neuspešno.
Požar lahko gasiš tudi čisto napačno, tako da delaš več škode, kot koristi. Če nekoga opozoriš, da se gorečega olja ne sme gasiti tako, da po njem zlivaš vodo, to ni "nagajanje".

Unknown_001 ::

bMozart je izjavil:

V mestu se je zanetil požar. Nekdo to vidi in ga proba pogasiti kolikor ve in zna, včasih tudi neuspešno. Tisti, ki so ga zanetili, mu seveda pri tem nagajajo, saj imajo od požara koristi. Meščani pa gledajo, nekateri mu hočejo pomagat, drugi pa komentirajo kako on tega ne zna, medtem, ko ne vidijo, da se požar počasi širi tudi proti njihovi hiši...


Kako mu boš pomagal, če pa ne pusti gasit z drugim kot z bencinom? Omeniš CO2, Prah... pa te nažene, ker si staromoden in baje nimaš pojma.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

bMozart ::

How the story ends? Ali mu je uspelo pogasiti požar? Ali je dovolj meščanov spregledalo in mu ga pomagalo pogasiti? Ali pa so ga še naprej komentirali, kako on tega ne zna... Konec zgodbe izveste čez 40 let.
I NEED The Point of View Gun effectible on girls too! And then...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bMozart ()

Unknown_001 ::

bMozart je izjavil:

How the story ends? Ali mu je uspelo pogasiti požar? Ali je dovolj meščanov spregledalo in mu ga pomagalo pogasiti? Ali pa so ga še naprej komentirali, kako on tega ne zna... Konec zgodbe izveste čez 40 let.


Nisem dost piromana da bi slušal naredbe velikega vodje.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

FrekeJ ::

frudi je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Truth be told, so enako delali pri Jobsu ampak Jobs je koncni rezultat potem ponavadi cenil. Sploh, ce so mu engineerji potem resili rit.

Ja, Jobs je bil v marsičem podoben nestabilen tiran, kot Musk. Ampak pomembna razlika med Teslo in Applom je, da Jobs ni imel popolnega nadzora nad podjetjem, kot ga ima Musk v Tesli, kjer je hkrati največji delničar, CEO, član upravnega odbora in do pred kratkim njegov predsednik. Jobs je imel nad seboj upravni odbor, ki je dejansko opravljal svojo nalogo, medtem ko je upravni odbor v Tesli tam bolj kot ne samo za okras. V njem so praktično samo brezhrbtenični ritolizniki, ki Muskovega ega in izpadov niti približno niso sposobni brzdati. Zato lahko Musk deluje kot diktator brez nadzora in se njegova toksičnost lahko razširi skozi prav vse plasti podjetja. Tesli ne daje samo vizije in usmeritve, ampak povsem definira toksično delovno kulturo znotraj nje.

Musku ni dovolj, da njegovo podjetje naredi najboljši izdelek ali 'rešuje planet'. Obseden je s tem, da vsi vedo, da je prav on glavni in odgovoren za to.

Zheegec je izjavil:

Vse to je funny, ampak obtožbe o accounting fraud v članku niso nove in to smo slišali že iz več virov. Ubistvu dvojni accounting fraud. Trenutno lahko rečemo, da so Tesline marže na Model 3 nekje v rangu od -5% do +20% :)

Ja, eni to o prestavljanju stroškov iz COGS v SG&A in R&D razlagamo že leta. Da so te bruto marže, s katerimi se Musk hvali, praktično izmišljene. Sej ni težko razumeti, zakaj je tako - v preteklosti je bil Muskov paket nagrad vezan med drugim v veliki meri ravno na doseganje visoke bruto marže. Kakšno naključje.


Od kje to nakladanje o jobsu, sam je bil namreč točno vse to v applu, dokler niso pripeljali Scullyja (z blagoslovom jobsa). Potem pa ko je kazal da gre vse v 3PM so ga (odbor) vrgli ven z appla (zaradi slabih rezultatov in toksičnosti).

frudi ::

Pardon, če nisem bil dovolj specifičen, govoril sem namreč o Jobsovem položaju v Applu po vrnitvi vanj leta 1997.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Nikec3 ::

Torej, Tesla je sedaj predstavila Mid-range Model 3. Ne razumem najbolj kaka je finta tega, jasno pa je da Modela za 35k $ zelo verjetno nikoli ne bo.

https://insideevs.com/tesla-launches-45...
Tesla je očitno enak battery pack vzela in del namesto s celicami napolnila z balastom:
@DannyMekic
Oct 19, 2018
Replying to @elonmusk
Does it come with a new mid-range battery or a software limited long-range battery?

@elonmusk
It's a long range battery with fewer cells. Non-cell portion of the pack is disproportionately high, but we can get it done now instead of ~February
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Okapi ::

Očitno so opazili, da povpraševanje po dražjih modelih usiha. In so preračunali, kaj je (trenutno) najcenejša možnost, da ne delajo izgube.

nekikr ::

Čakaj malo. Bilo je 400.000 (ali tam nekje) prednaročil za m3. Dolge čakalne vrste in skupinsko drkanje na vsak tweet. Zdaj, po dveh mesecih miceno, rahlo povečanega proizvodnega tempa, pa že spuščajo cene, da šotor nebi sameval. Je bilo 99% prednaročil za obljubljeni 35k model? Ali se jih je toliko premislilo, ko so videli, da za tak denar že avto dobiš?

J.McLane ::

Ni samo spuščanje cene, temveč ponudba slabše opremljenega cenejšega avta. Ni nujno da je profit v % kaj manjši, ker manj celic v bateriji pač tudi Teslo manj stane.

Če prideš na trg z nečim kar drugi nimajo, pač lahko prvo leto ponujaš samo "Golf GTI", potem dodaš Golf GTD, potem Golf TDI Comfortline in na koncu še Golf TSI Trendline. Nikogar ne slišim da bi jokal kako VW mora prodajat osnovno opremljenega Golfa TSI, samo zato da so prodajne številke kolikor toliko OK, profita pa na takem avtu skoraj da ni.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

nekikr ::

Ja, saj to je jasno, ampak zelo zelo hitro je zmanjkalo povpraševanja za bolje opremljene modele. Kar da misliti, da tudi za malenkost manj opremljene modele ne bo toliko ljudi, kot je sprva kazalo. Če je velika večina vplačala in čakala za tisti 35k model, potem to ni najbolje...

J.McLane ::

To se bo videlo po prodajnih številkah, torej koliko bodo dejansko prodali teh mid-range modelov.

Povpraševanje danes je morda drugačno kot bo povpraševanje jutri, velika večina ljudi se za nakup odloči po načelu črednega nagona, torej če ima sosed je pa verjetno to dobra stvar in moram imeti tudi jaz.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

feryz ::

Malo gre tudi za to, da si prvi na vasi.
Če pa je, v tvojo vas, to že sosed dobil pred tabo, potem nekako zvodeni vse skupaj.

J.McLane ::

Dokler se gre za to kdo ma daljšega, ko pa je zadeva enkrat mainstream pa to ni več faktor.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Nikec3 ::

nekikr je izjavil:

Čakaj malo. Bilo je 400.000 (ali tam nekje) prednaročil za m3. Dolge čakalne vrste in skupinsko drkanje na vsak tweet. Zdaj, po dveh mesecih miceno, rahlo povečanega proizvodnega tempa, pa že spuščajo cene, da šotor nebi sameval. Je bilo 99% prednaročil za obljubljeni 35k model? Ali se jih je toliko premislilo, ko so videli, da za tak denar že avto dobiš?

No no no, trenutno so proizvedli že 100 000 "high-end" Modelov 3. Cene pa ne spuščajo, temveč so kvečjemu ukinili najcenejši model in predstavili srednjega.

Ja, saj to je jasno, ampak zelo zelo hitro je zmanjkalo povpraševanja za bolje opremljene modele.

Še enkrat. Od teh 400 000 rezervacij je vsaj 100 000 že kupilo Model 3 za 60 000 $. Meni se to ne zdi slabo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Okapi ::

Ali je to slabo ali dobro je odvisno od pričakovanj. Če Rimac proda 5 avtov na leto, je to odlično. Če jih Fiat proda milijon, je to katastrofa.

Nikec3 ::

https://avto.finance.si/8940271/Dieselg...

Nemški avtomobilski koncern je zaradi stroškov z dizelskimi vozili še drugič oklestil napoved...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Okapi ::

Treba je upoštevati tudi ameriško subvencijo. Od teh 400.000 prednaročil je bilo veliko takih, ki so računali na ceno 35.000 - 7500 dolarjev. Teh -7500 dolarjev ravnokar postaja -3750 (za vse, ki avta ne bodo dobili letos). Tako da marsikdo si verjetno reče, da je bolje kupiti malo dražji avto in pokasirati polno subvencijo, kot čakati na cenejšega s polovično (ali celo samo četrtinsko) subvencijo.

Dejansko stanje glede povpraševanja bo pa znano šele čez dobro leto, ko ameriške zvezne subvencije ne bo več, ko bo večina prednaročil dobavljenih in ko bo na trgu kakšen konkurent več.

Nikec3 ::

Okapi je izjavil:

Treba je upoštevati tudi ameriško subvencijo. Od teh 400.000 prednaročil je bilo veliko takih, ki so računali na ceno 35.000 - 7500 dolarjev. Teh -7500 dolarjev ravnokar postaja -3750 (za vse, ki avta ne bodo dobili letos). Tako da marsikdo si verjetno reče, da je bolje kupiti malo dražji avto in pokasirati polno subvencijo, kot čakati na cenejšega s polovično (ali celo samo četrtinsko) subvencijo.

Dejansko stanje glede povpraševanja bo pa znano šele čez dobro leto, ko ameriške zvezne subvencije ne bo več, ko bo večina prednaročil dobavljenih in ko bo na trgu kakšen konkurent več.

Takrat bo znano dejansko povpraševanje v tistem trenutku.. Tako kot je zdaj znano dejansko povpraševanje danes.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

xxxul ::

mal za intermezzo, Ruska elektricna Lada, 130km dosega. aja, letnik 1980...

SOVIET TESLA: ELECTRIC LADA FROM 30 YEARS AGO THAT WAS MASS PRODUCED

zmaugy ::

Evo, hitra analiza Tesla3 v primerjavi s konkurenco (kvaliteta dizajna):

Zheegec ::

nekikr je izjavil:

Ja, saj to je jasno, ampak zelo zelo hitro je zmanjkalo povpraševanja za bolje opremljene modele. Kar da misliti, da tudi za malenkost manj opremljene modele ne bo toliko ljudi, kot je sprva kazalo. Če je velika večina vplačala in čakala za tisti 35k model, potem to ni najbolje...

Večina ljudi je vplačala prednaročilo za $35k model z dodatnim $7500 tax creditom. Kdor pohiti (rok dobave ~6+ tednov) in naroči sedaj, bo dobil $46k avto s $7500 tax creditom, začetek 2019 pa gre tax credit na $3500.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

Zheegec ::

"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

svit ::

Audi mora zamakniti začetek proizvodnje Audi E-trona za 4 tedne. Težava naj bi bilo počasno potrjevanje nove verzije programske opreme s strani regulatorne agencije. https://www.engadget.com/2018/10/21/aud...

Ok glede težav s softwerom, to ni nič hudega, to se bo uredilo... Bolj resna zadeva se skriva na koncu članka:
That same Bild piece claimed that Audi was embroiled in negotiations with LG Chem over the E-Tron's battery prices. LG reportedly wants to raise prices by 10 percent due to high demand, potentially affecting the EV's final sticker. Neither company would comment on the price dispute, but it could create further complications if it's accurate and there's an impasse.
Ni ideje

BigWhale ::

xxxul je izjavil:

mal za intermezzo, Ruska elektricna Lada, 130km dosega. aja, letnik 1980...


Rusi so mel ze tud traktor na elektriko. :>

https://jalopnik.com/5796595/when-the-s...

Zheegec ::

LG reportedly wants to raise prices by 10 percent due to high demand

Pričakovano, čeprav so izbrali res čuden čas za to, saj so vedeli o novih modelih in predvidenih proizvodnih številkah že mesece.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
««
562 / 1181
»»