» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
561 / 1139
»»

chucki ::

Od danes lahko naročite Hyundai kona tudi pri nas ;)
AMD Ryzen 1700/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 16gb/SSD M.2
EVGA GTX 1080 Superclocked/SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + PS4 PRO + VR <3 + Nintendo Switch

RedDrake ::

Đizs H. Krajst!

Te cene so čist odpipane.
64kWh z nepopolno opremo je 41k EUR!
Na hrvaškem je fully loaded model 40k!
Basic 64kWh je tam 35k EUR.
Na madžarskem je povsem enako opremljen 64kWh model 38,5k EUR!
Naše cene so samo tam kakega jurja nižje od nemških.

Resen predlog vsem interesentom, odpeljite se v Zagreb in naročite tam.
Subvencijo dobite isto, in če se "znajdete" in nekako uvozite v SLO preko firme, vam gre v plus še 3% razlike pri DDV-ju.

Gregor P ::

Se spomnim, ko smo hoteli kupiti mercedesa v Nemčiji, so nas napotili kar lepo nazaj na slovenskega prodajalca, ker da imajo takšna pravila. Tako, da domnevam, da je približno enako tudi pri ostalih.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

karafeka ::

RedDrake je izjavil:


Resen predlog vsem interesentom, odpeljite se v Zagreb in naročite tam.
Subvencijo dobite isto, in če se "znajdete" in nekako uvozite v SLO preko firme, vam gre v plus še 3% razlike pri DDV-ju.


A fizične osebe pa ne morejo odbijati ddvja v državi nakupa za nove avte?
Tule piše drugače:
https://europa.eu/youreurope/citizens/v...

Prospekt ::

RedDrake je izjavil:

Đizs H. Krajst!

Te cene so čist odpipane.
64kWh z nepopolno opremo je 41k EUR!
Na hrvaškem je fully loaded model 40k!
Basic 64kWh je tam 35k EUR.
Na madžarskem je povsem enako opremljen 64kWh model 38,5k EUR!
Naše cene so samo tam kakega jurja nižje od nemških.

Resen predlog vsem interesentom, odpeljite se v Zagreb in naročite tam.
Subvencijo dobite isto, in če se "znajdete" in nekako uvozite v SLO preko firme, vam gre v plus še 3% razlike pri DDV-ju.

Pri nas je kultura popustov močnejša kot ponekod. Oni nabijejo ceno za par jurjev zato, da je folk pol čist paf od veselja, ko jim dajo 2000EUR popusta na lepe oči.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Prospekt ()

hammock ::

Zdaj pa imajo da porinejo isti pogonski sklop v Ioniqa, pa imamo soliden e-avto za ok denar.

RedDrake ::

karafeka je izjavil:


A fizične osebe pa ne morejo odbijati ddvja v državi nakupa za nove avte?
Tule piše drugače:
https://europa.eu/youreurope/citizens/v...

Očitno sem se motil. Se opravičujem!
V tem primeru je tako in tako smiselno iti na HR po Kono.
~34k EUR za 64kWh verzijo s povsem solidno opremo. Če se dobi še subvencijo, je to ~27k EUR za soliden EV.

Prospekt je izjavil:


Pri nas je kultura popustov močnejša kot ponekod. Oni nabijejo ceno za par jurjev zato, da je folk pol čist paf od veselja, ko jim dajo 2000EUR popusta na lepe oči.

Hyundai in popusti?
Ja, 200 EUR ali pa set pnevmatik.
Z njimi nimam izkušenj, da je cena čudežno nižja kot na ceniku, kot pri nekaterih drugih znamkah ...

hammock je izjavil:

Zdaj pa imajo da porinejo isti pogonski sklop v Ioniqa, pa imamo soliden e-avto za ok denar.

IONIQ ima drugačno obliko baterije (je pod zadnjimi sedeži), ni šans da gredo te baterije notri.

Utk ::

27-30 jurjev je sigurno cenejše od enakovrednega dizla. Tudi za 35 jurjev ne bi izgube naredu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

RedDrake ::

Ahh, ne bi spet v to debato.
Pri moji kilometrini bo rja prej požrla EV preden se bo "splačal".
Avta se ne kupuje ker se splača, drugače bi trenutno vsi šibali okrog z raznimi dizel daciami.

64kWh je pri nas 41k EUR (plus jasno barva, dostava, priprava), realno nekje okoli 41,7k EUR.
Če dobiš subvencijo je to 34k+ EUR za avto. Še vedno zelo drago.
Verjetno se našemu uvozniku ne da ukvarjati s tem, ali pa nočejo ubiti IONIQ zaloge (imajo 4 vozila afaik).
Kdo bi kupil IONIQa za 35k če bi bila Kona z duplo dosegom na voljo za isto ceno?

manta ::

Mene je cena presenetila. Pricakoval sem pod 40k za osnovno verzijo 64kWh. Ceno do katere sem se pripravljen stegnit sem si pa nastavil na 32k. Zgleda da bom se malo pocakal :)

TheBlueOne ::

Gregor P je izjavil:

Se spomnim, ko smo hoteli kupiti mercedesa v Nemčiji, so nas napotili kar lepo nazaj na slovenskega prodajalca, ker da imajo takšna pravila. Tako, da domnevam, da je približno enako tudi pri ostalih.


Ni pravilo. Vem, da ne gre tudi pri Mazdi, lahko pa ti menda vsi prodajo testno, ker je kvazi rabljena. Ko sem se zanimal pri hondi, jim ni bil problem.

Sem si pa racunal za Kono in se mi ni izplacala, ce sem jo primerjal z bencinsko razlicico v odbdobju petih let pri 20.000km. Ce se prav spomnem je bila racunica pri osmih letih, ce se vse iztece optimistico za EV.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Če jih ne bojo mogli prodat, bojo spustili ceno za par jurjev. Samo mislim da jim ne bo glih treba. Edino če se je uvoznik zakalkuliral in preveč naročil, ampak to tudi ni zelo verjetno.

J.McLane ::

Tako je glede na omejene proizvodnje številke lahko o popustih samo sanjamo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Wrop ::

Na kono eletric se čaka do 8 mesecev. Na Siolu je ravno danes prišla novica. Cene ne bodo spuščali, ker bodo prodali vse.

energetik ::

Ioniqu bodo morali spustit ceno. 40kWh Kona stane enako kot 28kWh Ioniq.
Je pa res, da ima Ioniq precej večji prtljažnik in je eden najbolj aerodinamičnih vozil na svetu. In po mojem okusu zgleda precej bolje kot Kona.
Zamerim mu samo, da je zaja izredno nizek (glejte teste). Že povsem običajen moški tišči z glavo v strop na zadnjem sedežu. Sicer bi bil 40kWh Ioniq skoraj brez napak...

Prospekt ::

Tesla buys 210-acre site for factory in Shanghai
https://arstechnica.com/cars/2018/10/te...

borisk ::

za info, to je cca 85ha veliko zemljišče, se pravi v rangu projekta magna hoče.

kow ::

To je vecje zemljisce kot ga ima Revoz.

mikhaair ::

En dan je glomaznost prevec, naslednji dan pa premalo. :)

Saj bodo pa dokupili, pa sotor lahko postavijo...

frudi ::

Popravek, zemljišče so najeli za 50 let, ne kupili, ker nakup zemljišča na kitajskem sploh ni možen. Razlika je v tem, kako to vpliva na Tesline finance - namesto celotne kupnine $140 miljonov, jih v tem trenutku stane le $3 miljone za prvo leto najema. Kdaj bodo pridobili financiranje za samo tovarno in slednjo dejansko začeli graditi, je še odprto vprašanje. Tesla pravi, da bo glavnina financiranja iz lokalnih (kitajskih) posojil, ampak Tesla rada pravi marsikaj :). Bomo videli, ko objavijo kak uraden dokument.

In ja, zemljišče je skoraj pol manjše od tistega v Fremontu, čeprav naj bi v kitajski tovarni sestavljali ne le avte, temveč tudi baterije zanje (celice in module, če prav razumem), kar v ZDA sicer počnejo v Gigatovarni v Nevadi. Je pa res, da na kitajskem verjetno ne rabijo toliko površine za parkirišča zaposlenih, kot v ZDA :)
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

kow ::

Se strinjam. Ne vidim druge razlage, kot da je zemljisce manjse zaradi obcutno manj parkirnih povrsin.

Nikec3 ::

Popravek, zemljišče so najeli za 50 let, ne kupili, ker nakup zemljišča na kitajskem sploh ni možen. Razlika je v tem, kako to vpliva na Tesline finance - namesto celotne kupnine $140 miljonov, jih v tem trenutku stane le $3 miljone za prvo leto najema.

No sej to je win-win.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

frudi ::

Ja, sej nisem rekel, da je slabo za Teslo :)

Edino kar je, manjša trenutna investicija ($3 miljone za najem) ni nujno tako močan signal, da so tik pred začetkom izgradnje nove tovarne, kot bi bilo $140 miljonov za nakup. Če bi pljunili celotnih $140 miljonov za nakup, sploh v njihovi trenutni finančni situaciji, bi pričakoval, da so skoraj zagotovo tik pred podpisom financiranja in bodo začeli izgradnjo v bližnji prihodnosti. Po drugi strani je pa $3 miljone letno za najem praktično zanemarljiv strošek in si ga komot privoščijo magari kot marketing, samo za dajanje vtisa, da nekaj migajo na Kitajski. Bomo videli, kako hitro bodo sedaj najavili kake konkretne načrte ali dogovore za financiranje in kdaj se bo izgradnja dejansko začela.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Zheegec ::

frudi je izjavil:

Ja, sej nisem rekel, da je slabo za Teslo :)

Edino kar je, manjša trenutna investicija ($3 miljone za najem) ni nujno tako močan signal, da so tik pred začetkom izgradnje nove tovarne, kot bi bilo $140 miljonov za nakup. Če bi pljunili celotnih $140 miljonov za nakup, sploh v njihovi trenutni finančni situaciji, bi pričakoval, da so skoraj zagotovo tik pred podpisom financiranja in bodo začeli izgradnjo v bližnji prihodnosti. Po drugi strani je pa $3 miljone letno za najem praktično zanemarljiv strošek in si ga komot privoščijo magari kot marketing, samo za dajanje vtisa, da nekaj migajo na Kitajski. Bomo videli, kako hitro bodo sedaj najavili kake konkretne načrte ali dogovore za financiranje in kdaj se bo izgradnja dejansko začela.

Bomo videli. Prvi obrok morajo plačati marca, takrat šele postanejo "lastniki" zemljišča. Čisto možno, da sploh ne bo nič iz tega. Najem zemljišča je daleč najmanjši strošek.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zheegec ::

Povprečna nakupna cena Model 3 se očitno znižuje. Kar potrjuje teorijo, da je Tesla v Q3 prioritizirala vse kupce dražjih modelov. Zato je nekdo lahko naročil Model 3 Performance in ga dobil že čez par tednov, vmes ko cel kup kupcev $50k verzije čaka že mesece. Če bo Tesla kdaj imela positive cash flow, bo to v Q3.

"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Nikec3 ::

Povprečna nakupna cena Model 3 se očitno znižuje. Kar potrjuje teorijo, da je Tesla v Q3 prioritizirala vse kupce dražjih modelov.

Ne vem če je potrebno potrdit to teorijo, saj jo je potrdil že Musk sam. Če naročiš polno naloženega Model 3, ga v ZDA dobiš v max. 8 tednih. S tem seveda preskočiš vrsto. Slaba novica za @Warpyja.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zheegec ::

Nisem videl, da je to rekel. Pa tudi če je, tip toliko laže, da mu ne verjamem niti stvari ki gredo njemu v škodo :) Hehe.

Anyway, Q3 daje še možnost Tesli za preživetje. Ampak bo težka. Tesla preprosto rabi par miljard $$$ samo za to, da plača račune za elektriko in plače. In to pred marcem 2019.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

J.McLane ::

Koliko prihodkov od prodaje misliš, da bodo imeli v Q3? "Par miljard"? 4 miljarde?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Nikec3 ::

Ojoj, kaj točno so počeli pri Jaguarju, da jim je uspelo tole:
https://insideevs.com/jaguar-i-pace-ran...

According to the automaker, the 90-kWh battery in the Jaguar I-Pace offers up just 234 miles of electric range. That's less than the base Tesla Model X. Lower than the Hyundai Kona Electric and even below the range rating of the Chevy Bolt. All three of those vehicles have smaller capacity battery packs.

Those figures are downright awful for a modern-day electric car. Compared to the Tesla Model X 75D with a 75-kWh battery pack, which gets 91 MPGe city, 95 MPGe highway and 93 MPGe combined, the I-Pace clearly suffers inefficiency issues.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zheegec ::

Kolikor sem bral to počnejo zato, da dobijo konstantni performance. Bi bilo zanimivo videti Nurburgring čase.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zheegec ::

Big news: Tesla je izdala nov, cenejši Model 3!


Namesto 310 milj dometa in $49k sedaj ponujajo 260 milj dometa za $46,2k. Full autopilota ni več mogoče naročiti za Model 3. $49k modela ni več mogoče naročiti, najcenejši model s 310 milj dometa je sedaj samo AWD in stane $54k.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

frudi ::

In Musk ga na twitterju oglašuje kot $35k, seveda z vključenimi zveznimi ($7500) in državnimi ($2500) olajšavami v Kaliforniji, pa brez dostavne takse ($1200).

RIP dejanski $35k osnovni model.

edit: Baje je sedaj FSD opcija izginila tudi iz Modelov S/X.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: frudi ()

J.McLane ::

Edino pravilno da ne prodajajo modela za 35k, če pa lahko prodajajo tistega ki je dražji.

Po eni strani jokate kako bo Tesla šla v bankrot po drugi strani si pa želite, da prodaja nek cheap model, ne gre to skupaj.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Okapi ::

On the Model 3 order page, the Fully Self-Driving feature is no longer available to order. Has Tesla encountered a problem with the feature or is this due to legal issues perhaps? Also, with this new mid-range battery model out, the standard battery now shows as available in 4-6 months. This would seem to be another delay, because in recent weeks the timeline was showing as 3-6 months (and may have even been 3-5 months at one point). Additionally, Tesla is now showing the vehicle's price after tax credits and gas savings instead of before, in an effort to make the vehicle seem much cheaper than it really is.

Nikec3 ::

Zheegec je izjavil:

Kolikor sem bral to počnejo zato, da dobijo konstantni performance. Bi bilo zanimivo videti Nurburgring čase.

A z večjimi izgubami/več toplote dobijo konstantni performance? Ne moreš imet večje porabe "kar tako". Energije mora nekam it. Nekaj je gre v zrak, zaradi slabše aerodinamike, samo to ne pojasni povsem teh številk.

Okapi je izjavil:

On the Model 3 order page, the Fully Self-Driving feature is no longer available to order. Has Tesla encountered a problem with the feature or is this due to legal issues perhaps? Also, with this new mid-range battery model out, the standard battery now shows as available in 4-6 months. This would seem to be another delay, because in recent weeks the timeline was showing as 3-6 months (and may have even been 3-5 months at one point). Additionally, Tesla is now showing the vehicle's price after tax credits and gas savings instead of before, in an effort to make the vehicle seem much cheaper than it really is.

Sledijo tožbe za povrnitev nakupa "full self-driving" načina?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

frudi ::

J.McLane je izjavil:

Edino pravilno da ne prodajajo modela za 35k, če pa lahko prodajajo tistega ki je dražji.

Povej to tistim 100-200k 'srečnežem', ki že več kot dve leti in pol čakajo v vrsti za model za 35k. Privilegij, za katerega so odšteli 1k.

J.McLane je izjavil:

Po eni strani jokate kako bo Tesla šla v bankrot po drugi strani si pa želite, da prodaja nek cheap model, ne gre to skupaj.

Jaz si nič ne želim od Tesle, samo pričakujem, da dejansko pričnejo prodajati to, kar že leta obljubljajo. Aja, ne morejo, ne da bi bankrotirali? Ojoj, šment, kdo neki bi bil lahko to predvidel...
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Utk ::

Ne da ne morejo, ker bi bankrotirali (to lahko tudi je res, ampak je nepomembno), nočejo, ker lahko prodajajo dražje.
Kaj ti hočeš od tesle, ki nisi niti njihov delničar niti potencialni kupec, je precej nepomembno.

frudi ::

Utk je izjavil:

Ne da ne morejo, ker bi bankrotirali (to lahko tudi je res, ampak je nepomembno), nočejo, ker lahko prodajajo dražje.

Še Musk sam je par mesecev nazaj twittal, kako da še ne morejo prodajati osnovne verzije, ker bi potem Tesla crknila. Njegove besede, ne moje. Čez (večnih) 3-6 mesecev pa res...

Utk je izjavil:

Kaj ti hočeš od tesle, ki nisi niti njihov delničar niti potencialni kupec, je precej nepomembno.

Tako kot 99% ostalih udeležencev te teme torej.

Pa kdo pravi, da karkoli hočem od Tesle? Samo javno debunkam bullshit propagando, ki jo širijo (pa niti ne toliko Tesla, ampak v prvi vrsti Musk, sekundarno pa nato njegovi verniki). A po tvojem ne smem tule kritizirati svetega vodje in njegovih plemenitih, sveta rešujočih podjetij, ko se izkaže, da zavajajo, lažejo in ne dostavijo obljubljenega?
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Utk ::

frudi je izjavil:

Utk je izjavil:

Ne da ne morejo, ker bi bankrotirali (to lahko tudi je res, ampak je nepomembno), nočejo, ker lahko prodajajo dražje.

Še Musk sam je par mesecev nazaj twittal, kako da še ne morejo prodajati osnovne verzije, ker bi potem Tesla crknila. Njegove besede, ne moje. Čez (večnih) 3-6 mesecev pa res...

Utk je izjavil:

Kaj ti hočeš od tesle, ki nisi niti njihov delničar niti potencialni kupec, je precej nepomembno.

Tako kot 99% ostalih udeležencev te teme torej.

Pa kdo pravi, da karkoli hočem od Tesle? Samo javno debunkam bullshit propagando, ki jo širijo (pa niti ne toliko Tesla, ampak v prvi vrsti Musk, sekundarno pa nato njegovi verniki). A po tvojem ne smem tule kritizirati svetega vodje in njegovih plemenitih, sveta rešujočih podjetij, ko se izkaže, da zavajajo, lažejo in ne dostavijo obljubljenega?


frudi je izjavil:


samo pričakujem, da dejansko pričnejo prodajati to


Sej to je bil plan od začetka tudi za model 3, da bojo začeli z dražjimi verzijami in spuščali ceno z večjo proizvodnjo. Samo da so potem dobili tolk prednaročil, da so morali narediti veliko večjo proizvodnjo veliko prej, kar je stalo veliko denarja. Urnik je pa najbrž približno enak. V nobenem primeru pa nihče normalen ne prodaja stvari za 35 jurjev, če jo lahko za 50.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

frudi ::

Primi slovar v roke, pa poglej razliko med 'pričakovati' in 'hoteti'.

Sej to je bil plan od začetka tudi za model 3, da bojo začeli z dražjimi verzijami in spuščali ceno z večjo proizvodnjo. Samo da so potem dobili tolk prednaročil, da so morali narediti veliko večjo proizvodnjo veliko prej, kar je stalo veliko denarja. Urnik je pa najbrž približno enak. V nobenem primeru pa nihče normalen ne prodaja stvari za 35 jurjev, če jo lahko za 50.

Bullshit je bil to plan od začetka. Še lani oktobra ali celo novembra so obljubljali, da bo osnovna verzija za $35k na voljo decembra. Lanskega decembra!
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

energetik ::

Pa dobr, a ni za Teslo M3 svoja tema?

Mene zanima vse drugo kot pa kaj počne Tesla. Ker očitno ostali proizvajalci ne spijo. Kona 64kWh za dobrih 40kEUR je že ena takih. Lahko jo grem naročit tukaj in zdaj.
64kWh je pa že povsem zadosti kapacitete za veliko večino voznikov. Tudi za dvosmerne izlete MB-LJ-MB brez vmesnega polnjenja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Nikec3 ::

frudi je izjavil:

Primi slovar v roke, pa poglej razliko med 'pričakovati' in 'hoteti'.

Sej to je bil plan od začetka tudi za model 3, da bojo začeli z dražjimi verzijami in spuščali ceno z večjo proizvodnjo. Samo da so potem dobili tolk prednaročil, da so morali narediti veliko večjo proizvodnjo veliko prej, kar je stalo veliko denarja. Urnik je pa najbrž približno enak. V nobenem primeru pa nihče normalen ne prodaja stvari za 35 jurjev, če jo lahko za 50.

Bullshit je bil to plan od začetka. Še lani oktobra ali celo novembra so obljubljali, da bo osnovna verzija za $35k na voljo decembra. Lanskega decembra!

Glejte... Tesla počne to izključno zato, ker za zdaj še imajo dovolj povpraševanja, da si to lahko privoščijo. In trenutno pač delajo v interesu kapitala/obstoja firme. Meni je povsem jasno, še največ razlogov za negodovanje pa ima @Warpy, ker bo še kar nekaj časa čakal na njegov Model 3. (s tem da on je tudi delničar, tako da se verjetno s to strategijo celo strinja).
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Gregor P ::

Nikec3 je izjavil:


Okapi je izjavil:

On the Model 3 order page, the Fully Self-Driving feature is no longer available to order. Has Tesla encountered a problem with the feature or is this due to legal issues perhaps? Also, with this new mid-range battery model out, the standard battery now shows as available in 4-6 months. This would seem to be another delay, because in recent weeks the timeline was showing as 3-6 months (and may have even been 3-5 months at one point). Additionally, Tesla is now showing the vehicle's price after tax credits and gas savings instead of before, in an effort to make the vehicle seem much cheaper than it really is.

Sledijo tožbe za povrnitev nakupa "full self-driving" načina?
... dejansko so v Tesli ljudem prodajali nekaj nemogočega; ukrep zoper to so poznali že stari Rimljani 8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Primi slovar v roke, pa poglej razliko med 'pričakovati' in 'hoteti'.

Oprosti, nisem vedel za tvojo celo mavrico custev do tesle. Ker meni dol visi za njo.

energetik je izjavil:

Pa dobr, a ni za Teslo M3 svoja tema?

Mene zanima vse drugo kot pa kaj počne Tesla. Ker očitno ostali proizvajalci ne spijo. Kona 64kWh za dobrih 40kEUR je že ena takih. Lahko jo grem naročit tukaj in zdaj.
64kWh je pa že povsem zadosti kapacitete za veliko večino voznikov. Tudi za dvosmerne izlete MB-LJ-MB brez vmesnega polnjenja.

Te kone se ne da kurcat, zato je oftopic. Naslednji zanimiv avto tu bo VW,tega pa ne bo se leta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

frudi ::

Nikec3 je izjavil:


Glejte... Tesla počne to izključno zato, ker za zdaj še imajo dovolj povpraševanja, da si to lahko privoščijo. In trenutno pač delajo v interesu kapitala/obstoja firme. Meni je povsem jasno, še največ razlogov za negodovanje pa ima @Warpy, ker bo še kar nekaj časa čakal na njegov Model 3. (s tem da on je tudi delničar, tako da se verjetno s to strategijo celo strinja).

Ni ravno res, prodajajo dražje variante zato, ker si to lahko privoščijo zaradi velikega povpraševanja. Nenazadnje par 100k vplačnikov rezervacij še vedno čaka svoje avte in vsako zavlačevanje samo veča nezadovoljstvo med njimi, kvari ugled znamke, viša tveganje preklica rezervacij in niža število potencialnih rezervacij za bodoče modele.

Bolj pravilno je, da si ne morejo privoščiti ne prodajati dražjih variant, ker v tem trenutku krvavo potrebujejo vsak $, ki ga lahko dobijo. Zato za zdaj prodajajo čim bolj drage variante in kolikor se le da odlašajo z osnovno verzijo. Ki je, po tej novi 'medium range' izdaji in Muskovem twittanju, kako slednja dejansko stane $35k, po mojem dokončno pokopana.

Se pa strinjam, da bi imetniki delnic morali podpirati to strategijo, tudi če je na račun daljšega čakanja na svoj Model 3. Realna alternativa je namreč prisilna poravnava (ali še kaj slabšega), s tem pa bi šla njihova investicija v pm.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: frudi ()

Truga ::

Utk je izjavil:

Kaj ti hočeš od tesle, ki nisi niti njihov delničar niti potencialni kupec, je precej nepomembno.

Musk trabunja kaksen genij je, in nasploh bo lastorocno resil svet pred pogubo. Tega se ne naredi tako da prodajas avte za 50k, sorry, in kritiko lahko poda kdorkoli.

Webmojster ::

Če Musk kdaj te trole in hejtere prebira, verjetno razmišlja, če se sploh splača ta svet rešiti pred pogubo.

Truga ::

Upam da se hitro odloci da ne, ker njegovo resevanje dela vec skode kot koristi. :P

codeMonkey ::

Norvežani so analizirali prednaročila (vir: Siol):

- tesla model 3: 10.000 prednaročil,
- audi e-tron quattro: 6.300 prednaročil,
- hyundai kona electric: prvi avtomobili so že pri kupcih, 6.000 jih še čaka na svoj avtomobil,
- kia niro electric: 5.900 prednaročil,
- nissan leaf: prvi avtomobili so že pri kupcih, 3.000 jih še čaka na svoj avtomobil,
- jaguar I-pace: 3.000 prednaročil,
- prsche taycan: 2.300 prednaročil,
- mercedes-benz EQC: 2.200 prednaročil,
- DS crossback E-tense: 1.350 prednaročil,
- BMW iX3: BMW je število prednaročil omejil na 1.000 avtomobilov.

Audi se je dobro prebil, glede na to, da je bil ravnokar predstavljen.

Zgodovina sprememb…

mikhaair ::

Audi verniki so bolj goreči, vendar ne toliko glasni. :)
Sicer pa nekdo prej govori o reševanju sveta, ter da bi moralo to biti poceni...ha ha ha....kot da bi rekel, naj odkrijejo novo revolucionarno terapijo za xxxxxx in naj bo poceni, ter seveda delujoča. :)
««
561 / 1139
»»