Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
vostok_1 ::
Ne vem sicer kaj točno je govorila ST inteligennza, ampak jz sem omenjal, da najlažje je implementiral Level 6 autonomijo.
Torej prepoved človeških voznikov izven odročnih Romanian-ish peščenih njivskih poti.
Torej prepoved človeških voznikov izven odročnih Romanian-ish peščenih njivskih poti.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Truga ::
Perhaps the key issue that's reported is one that has given numerous autonomous car projects pause: how robot cars that follow the rules exactly will share asphalt with human drivers that regularly bend or break those rules. One cited example is the Waymo minivans getting confused when other drivers don't indicate for an upcoming maneuver, or don't stick to their lanes when turning. "Some drivers make such wide left turns in front of the Waymo vans that the vans react defensively," the report suggests.Idiotom pobrat izpite, pa je problem resen?
DamijanD ::
Če bi Waymo avtomobilčki imeli "Robocop" agresivni izgled, potem bi se prostor sam naredil, ko bi dal levi žmigavc
TESKAn ::
Idiotom pobrat izpite, pa je problem resen?
Avto ne zna reagirat, če ni vse tako, kot pričauje? In vi bi to dali na cesto?
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
feryz ::
Oni bi. Par teh avtov in nobenega drugega. Od jutri dalje.
Kim to že ima. Gugel in ostali gredo lahko tja testirat svoje igrače. Osem pasovnice in vsake kvatre kakšen kolesar. Ups, pa ne kolesar, nooo!!!
Kim to že ima. Gugel in ostali gredo lahko tja testirat svoje igrače. Osem pasovnice in vsake kvatre kakšen kolesar. Ups, pa ne kolesar, nooo!!!
telexdell ::
Idiotom pobrat izpite, pa je problem resen?
A pol bomo pa vsi hodili peš?
PS- največ idiotov, kateri vozijo v napačno smer vidi voznik na avtocesti, ko edino sam vozi v pravo smer. Ta voznik pa je lahko kdorkoli (jaz, ti...). Torej smo v očeh drugih idioti vsi.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
Magic1 ::
Okoliške države imajo mnogo cenejši bencin??? Katere? Italija ima konkretno dražje, Hrvaška je tam tam, v Avstriji je odvisno kje tankaš,mogoče Madžarska?
Ah, daj no. A zares nisi sposoben pogledat na spletno stran npr. AMZS in pogledati cene goriv v sosednjih državah. Cena goriv po Evropi je nekaj višja le v nekaterih od tistih držav, kjer delavci mesečno zaslužijo za nekaj naših mesečnih plač. Drugod, kjer so dohodki primerljivi z nami pa so cene opazno nižje. Pa jih v večini držav ne regulira država, kot pri nas.
Jaz nisem sposoben pogledat?!? Tebi se že malo blede, ker očitno ve zmoreš več dojet napisanega ne od sebe in ne od drugih.
Ponavljaš kot lajna, da imajo sosedske države cenejši bencin pa izgleda sam nisi zmožen pogledat.
Vse kar sem napisal drži, Italija in Hrvaška imajo dražji bencin. To je že polovica sosednjih (po kilometrih še dosti več) v Avstriji boš tudi zelo verjetno plačal več, če ne veš kam it. Prosti trg res dobro deluje, ko imaš cene tam od 1.2x€/l do 1.6x€/l. Le Madžarska ima cenejši bencin.
Kot so že povedali pri nas imaš postavljeno najvišjo možno ceno, tako da lahko kdorkoli postavi nižjo podstavko. Na Mexenu dobiš lahko po 1.3147€/l.
Magic
J.McLane ::
Kaj ti bo regulacija, če pa v vsaki državi ceno postavi višina trošarine in davka, minimum je torej v vsaki EU državi znan, za ostalo poskrbi konkurenca.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Spock83 ::
Hehe kako mi je smešno, ko npr. hočejo narediti možnost polnjena z močjo 400kW pa je že takoj par oh kaj mi bo to. Treba gledat široko sliko. Postavljeno bo ob avtocestah. Pač bo zraven še trafo za miljon, ampak se bo računalo. Avtomobili bodo imeli večjo kapaciteto. Verjetno bodo tudi avtobusi in kamijon na štrom. Tudi to je treba nafilat.
Magic1 ::
Sej ne mislimo, da to ni potrebno. Zgolj navajamo, da to ni tako enostavno, kot nekateri mislijo. Nekdo je omenjal data centre, ki rastejo kot gobe. Verjetno investitorji zelo intenzivno preverijo, kje jih bodo postavili, da je v bližini primerni internetni kabel in elektrika. Priklop na kakšen MW+ zelo različno stane, glede na lokacijo. Če hočeš elektrificirat promet, bo treba postavit hitre polnilnice povsod. Do tam je pa še veliko dela in investicij.
Magic
J.McLane ::
Zakaj povsod? Bodo pač te izredo hitre polnilnice lokacijsko omejene, saj imajo avtomobili kolesa. Nihče ni rekel da bodo počasne javne polnilnice izumrle, te bodo vsekakor morale obstajat na parkiriščih, kjer je avto lahko normalno parkiran po več ur.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
telexdell ::
Hehe kako mi je smešno, ko npr. hočejo narediti možnost polnjena z močjo 400kW pa je že takoj par oh kaj mi bo to. Treba gledat široko sliko. Postavljeno bo ob avtocestah. Pač bo zraven še trafo za miljon, ampak se bo računalo. Avtomobili bodo imeli večjo kapaciteto. Verjetno bodo tudi avtobusi in kamijon na štrom. Tudi to je treba nafilat.
Ali postaviš eno 400 kW ali štiri 100 kW ali dvajset 20 kW ali...potrebuješ povsem enak trafo. Lahko pa postaviš eno 400 kW in štiri 100 kW in npr. 20 20 kW in hkrati omejiš skupno moč na 400 kW (lahko polniš le 400 kW ali npr. 3x 100 in 5x 20 kW ali...).Pol pač postaviš še različne cene npr. 400 kW 10 enot za kWh, 100 kW so 3 enote za kWh, 20 kW je 0,5 enote za kWh. Če se ti mudi plačaj več, drugače pa počivaj in varčuj pa je problem rešen s hitrimi polnilnicami rešen.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
Truga ::
Magic1 ::
Seveda ima >80% prebivalstva stanovanje, vrtec in službo v isti ulici... Izgleda, da je Slovenija še mnogo premalo centralizirana za nekatere. Najbolje, da naredimo ogromne kocke, kjer bo notri vse. Ali pa hitri metro do vsake vasi, ki fura konstantno in zelo pogosto. Sanjač.
Magic
J.McLane ::
Ne, ne kar vse v eni stavbi, javni prevoz je potem lahko samo električno dvigalo...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Kebo ::
Na faksu nam je nek profesor razlagal, da je največji razvojni problem Slovenije naša poselitev. Ogromno resursov gre za to, da živi vsak v svoji vasi.
Unknown_001 ::
Ukinit subvencije za elektične avtomobile.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Magic1 ::
Sanjač.Mogoce, ampak alternativa je propad vecine ekosistemov.
Seveda, vse že propada, gozdovi umirajo in jih je vedno manj. Živali povsod ležijo mrtve naokoli. Živimo komaj 20 let. Res gremo ekspresno proti koncu.
Magic
jb_j ::
Na faksu nam je nek profesor razlagal, da je največji razvojni problem Slovenije naša poselitev. Ogromno resursov gre za to, da živi vsak v svoji vasi.
V tem je keč celotne evrope.
Nimamo velemest (pa dobr jih je nekaj), in ta decentralizacija daje duh evrope.
Jasno. Avti so kozlarija za >80% prebivalstva. Naj se uredi javni promet, razen proizvajalcov avtomobilov in naftarjev nima od avtobusov in vlakov ki so totalno v pizdi profita nihce.Idiotom pobrat izpite, pa je problem resen?
A pol bomo pa vsi hodili peš?
Praktično ni mogoče, če bi hotu vse spravt na javni promet, bi se začel vozt s kolesi (magar električnimi), da imajo neko svobodo prevoza, in kam grejo.
Sanjač.Mogoce, ampak alternativa je propad vecine ekosistemov.
Seveda, vse že propada, gozdovi umirajo in jih je vedno manj. Živali povsod ležijo mrtve naokoli. Živimo komaj 20 let. Res gremo ekspresno proti koncu.
Zakaj ne nardijo strojev za sajenje dreves. Al jih treba na "roke" sadit https://www.dnevnik.si/113084
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()
BigWhale ::
Ne vem koliko ti je poznana scena električne energije in zemeljskega plina? Ko do bile cene državno regulirane so vsi jamrali, da ne morejo preživeti. Ko se je trg začel liberalizirati so vsi govorili, da bodo zaradi tega cene poletele v nebo. So pa cene drastično padle, pojavili so se novi ponudniki... Zakaj misliš, da bi bilo pri nafti kaj drugače, če bi Petrol izgubil monopol? Nenazadnje, smo med redkimi državami, kateri še imamo državno plansko prodajo goriv, cene pa najvišje med sosedami.
Cene elektricne energije niso drasticno padle. Trg elektrike je odprt ze od leta 2007, nekih drasticnih pocenitev nisem nikjer zasledil. Lahko pa pokazes kak graf cen. :) Petrol pri nas ze dolgo nima monopola. Imamo dva vecja ponudnika goriv in nekaj manjsih. Cene imajo v glavnem se vedno vsi prakticno enake. Nekaj redkih je, ki so malenkost nizji od ostalih, pa se to ponavadi na racun osebja in ostalih storitev.
telexdell ::
Cene elektricne energije niso drasticno padle. Trg elektrike je odprt ze od leta 2007, nekih drasticnih pocenitev nisem nikjer zasledil. Lahko pa pokazes kak graf cen. :) Petrol pri nas ze dolgo nima monopola. Imamo dva vecja ponudnika goriv in nekaj manjsih. Cene imajo v glavnem se vedno vsi prakticno enake. Nekaj redkih je, ki so malenkost nizji od ostalih, pa se to ponavadi na racun osebja in ostalih storitev.
Pri elektriki moraš gledati razne akcije. Preden se je trg odprl,si o tem lahko le sanjal. Cena elektrike je mirovala če že ni rasla. Padali ni nikoli. V položnici za elektriko so tudi drugi prispevki. Če cena elektrike pade za 5% in npr. omrežnina naraste za 4 % potem ne opaziš razlike pri plačilu, čeprav je elektrika cenejša.
Pa si preštel, koliko črpalk ima Petrol in koliko ostali ponudniki? Pač toliko, da lahko trdiš, da Petrol nima monopola.
Kaj pa zemeljski plin?
Drugače pa ja- imaš prav. Če hočemo karkoli ceneje ali boljšo uslugo ali več zadovoljstva ali... mora to urejati država. Drugače je anarhija in kaos. Edina sreča, da gremo od jutri naprej nazaj na pravo pot- plansko gospodarstvo, samoupravljanje, državna regulativa, nacionalizacija premoženja...
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
Malajlo ::
Petrol in OMV ali pa MOL lahko vedno spustijo ceno. Ampak očitno noben ne verjame v prosti trg in ne upa, da bo imel več prometa, če ceno spusti. Ali kaj je bilo mišljeno s planskimi cenami goriva?
vostok_1 ::
Hja. Ukrajinci nimajo srečne roke že tam od 30' ko je stalin jih sestradal do smrti. Pol brutalna nemška okupacija, nato spet stroga sovjetska okupacija, pol pa še černobil povrhu.
Še dobro se držijo.
Še dobro se držijo.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Zgodovina sprememb…
- spremenil: vostok_1 ()
Truga ::
Drugače pa ja- imaš prav. Če hočemo karkoli ceneje ali boljšo uslugo ali več zadovoljstva ali... mora to urejati država. Drugače je anarhija in kaos. Edina sreča, da gremo od jutri naprej nazaj na pravo pot- plansko gospodarstvo, samoupravljanje, državna regulativa, nacionalizacija premoženja...Koncno en ki razume situacijo. :>
telexdell ::
Petrol in OMV ali pa MOL lahko vedno spustijo ceno. Ampak očitno noben ne verjame v prosti trg in ne upa, da bo imel več prometa, če ceno spusti. Ali kaj je bilo mišljeno s planskimi cenami goriva?
Trgovci živijo od marže. Dobiček pa delajo z rabati oz. spremembami cene nafte. Država lahko spreminja trošarino od 50...150%. Ko se spremeni cena nafte na svetovnem trgu država spremeni trošarino tako, da od tega trgovci nimajo nič in zato ne morejo prilagajati cene. Pri ostalih energentih (elektrika, plin) je trošarina fiksna zato lahko trgovci ponujajo različne cene, akcije...
PS Ko bi se šlo le za planske cene goriv.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
J.McLane ::
Tista max cena, ki je postavljena iz strani države vsebuje 8,53 centa/l marže pri bencinu in 7,98 centa/l pri dizlu, točno toliko je potem manevrskega prostora za nižanje cene, FE-Trading si lahko privoši kvečjemu 3 cente nižjo ceno, nižje tudi v teoriji ne more nihče. Tako je veljalo pred leti, je bil članek v Financah.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
BigWhale ::
Pri elektriki moraš gledati razne akcije.
Ne. To ni padec cene elektrike.
Preden se je trg odprl,si o tem lahko le sanjal. Cena elektrike je mirovala če že ni rasla. Padali ni nikoli. V položnici za elektriko so tudi drugi prispevki. Če cena elektrike pade za 5% in npr. omrežnina naraste za 4 % potem ne opaziš razlike pri plačilu, čeprav je elektrika cenejša.
Beating around the bush, much? Torej, a bos ze prilepil graf cene elektrike? Ne omreznine. Cene elektrike. Se najbolje pa oboje skupaj, da vidimo kako so se reci spreminjale in da podpres svojo trditev, da se elektrika ceni.
Pa si preštel, koliko črpalk ima Petrol in koliko ostali ponudniki? Pač toliko, da lahko trdiš, da Petrol nima monopola.
Petrol ima priblizno 60% vseh bencinskih servisov pri nas. To se vedno ni monopol. V bistvu je dalec od monopola. In se enkrat, cene goriv so omejene navzgor. Navzdol niso omejene in tako OMV, kot MOL, ki sta drugi in tretji najvecji servis pri nas, bi lahko spustila cene goriv.
Drugače pa ja- imaš prav. Če hočemo karkoli ceneje ali boljšo uslugo ali več zadovoljstva ali... mora to urejati država. Drugače je anarhija in kaos. Edina sreča, da gremo od jutri naprej nazaj na pravo pot- plansko gospodarstvo, samoupravljanje, državna regulativa, nacionalizacija premoženja...
A ti si vedno izmisljujes stvari in takole podtikas? Tega nisem nikjer niti impliciral, kaj sele rekel.
Zanimala me je samo kako bos argumentiral svoje trditve, ce bos mogoce pokazal kako je deregulacija vplivala na ceno elektrike in kako so odjemalci sedaj na boljsem. Vse kar sem dobil je pa en kup nakladanja.
telexdell ::
A ti si vedno izmisljujes stvari in takole podtikas? Tega nisem nikjer niti impliciral, kaj sele rekel.
Zanimala me je samo kako bos argumentiral svoje trditve, ce bos mogoce pokazal kako je deregulacija vplivala na ceno elektrike in kako so odjemalci sedaj na boljsem. Vse kar sem dobil je pa en kup nakladanja.
Pa- saj sem lepo napisal- če država ne regulira je kaos in anarhija. Torej je prosti trg pri plinu in elektriki povzročil njeno nekontrolirano rast kar trgovci skušajo skriti za raznimi akcijskimi popusti. Takšnih skrivanj za akcijami prej, ko je bilo to regulirano ni bilo enostavno zato, ker znižanj ni bilo.
Je pa situacija veliko bolj transparentna pri gorivu. Trgovci z gorivom, pri maloprodajni ceni goriva npr. 1,4€ zaslužijo celih 0.08€ is se požeruhi temu nočejo odpovedati in držijo maksimalno ceno katero predpiše država namesto da bi jo spustili za celih 6%, kolikor znaša celotna marža. Edina naša sreča, da še obstaja državna regulativa.
PS- šarcasm off
Tu pa so podatki statističnega urada Slovenije od leta 2012 po četrtletjih za gospodinjske odjemalce- le energija brez vseh trošarin, davkov in omrežnin
Cene električne energije za gospodinjske odjemalce (EUR/kWh) po: STANDARDNA PORABNIŠKA SKUPINA (LETNA PORABA), CENA , ČETRTLETJE
Energija
2012Q1 2012Q2 2012Q3 2012Q4 2013Q1 2013Q2 2013Q3 2013Q4 2014Q1 2014Q2 2014Q3 2014Q4 2015Q1 2015Q2 2015Q3 2015Q4 2016Q1 2016Q2 2016Q3 2016Q4 2017Q1 2017Q2 2017Q3 2017Q4 2018Q1
DB (1000 do 0,0611 0,0631 0,0639 0,064 0,0627 0,0635 0,0641 0,0637 0,0635 0,0601 0,0596 0,0595 0,0586 0,0585 0,0588 0,0583 0,0562 0,0568 0,0571 0,056 0,0538 0,0552 0,0557 0,0545 0,0559
Opombe:
Vir: Ministrstvo za infrastrukturo - Direktorat za energijo
STANDARDNA PORABNIŠKA SKUPINA (LETNA PORABA)
Porabniške skupine od DA do DE so definirane glede na interval letne porabe.
Cena je od 0,0611 €/kWh leta 2012 zaradi deregulacije države narasla na 0,0559 €/kWh v prvem četrtletju 2018. To se zgodi, ko nas država pusti na cedilu in se neha vmešavati na razmere na trgu.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: telexdell ()
telexdell ::
Zanimala me je samo kako bos argumentiral svoje trditve, ce bos mogoce pokazal kako je deregulacija vplivala na ceno elektrike in kako so odjemalci sedaj na boljsem. Vse kar sem dobil je pa en kup nakladanja.
Samo zate, ker sam očitno ne znaš najti. Cene so v €/kWh- le električna energija brez ostale navlake.
2012 0,063025
2013 0,0635
2014 0,060675
2015 0,05855
2016 0,056525
2017 0,0548
Opombe:
Vir: Ministrstvo za infrastrukturo - Direktorat za energijo
STANDARDNA PORABNIŠKA SKUPINA (LETNA PORABA)
Letni podatki kot povprečna vrednost četrtletnih podatkov SURS-a
Ja, regulacija države je nujna
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
BigWhale ::
Samo zate, ker sam očitno ne znaš najti. Cene so v EUR/kWh- le električna energija brez ostale navlake.
Ne, ti ne znas brati. TI si podal neko trditev in je nisi argumentiral. Zato, ti tezim. Ne zato, ker jaz ne bi znal najti ampak zato, ker shitpostas brez ustrezne argumentacije in se norcujes iz tistih, ki se ne strinjajo s tabo.
Ja, regulacija države je nujna
In cemu je namenjen ta stavek in podtikanje? Kaj bi rad dosegel s taksnimi pokroviteljskimi izjavami? Nikjer nisem trdil, da je regulacija nujna. Lahko me pa citiras in mi dokazes nasprotno.
PS: Probaj izbrskati se podatke od leta 2007 naprej. Od 2012 do danes smo zabelezili padec za skoraj en cent. Verjetno je od 2007 do danes bil padec vecji, a ne?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
telexdell ::
Samo zate, ker sam očitno ne znaš najti. Cene so v EUR/kWh- le električna energija brez ostale navlake.
Ne, ti ne znas brati. TI si podal neko trditev in je nisi argumentiral. Zato, ti tezim. Ne zato, ker jaz ne bi znal najti ampak zato, ker shitpostas brez ustrezne argumentacije in se norcujes iz tistih, ki se ne strinjajo s tabo.
Ja, regulacija države je nujna
In cemu je namenjen ta stavek in podtikanje? Kaj bi rad dosegel s taksnimi pokroviteljskimi izjavami? Nikjer nisem trdil, da je regulacija nujna. Lahko me pa citiras in mi dokazes nasprotno.
PS: Probaj izbrskati se podatke od leta 2007 naprej. Od 2012 do danes smo zabelezili padec za skoraj en cent. Verjetno je od 2007 do danes bil padec vecji, a ne?
Kaj pa, če bi šel kar do obdobja Nikole Tesle, bi potem verjel?
Res nisi trdil, da je regulacija nujna, nisi pa niti rekel, da je vmešavanje države v zakonitosti trga škodljiva. Še več, izražaš nejevero v deregulacijo npr. elektrike. Praviš, da trgovci prodajajo goriva po maksimalni ceni, katero določi država in je ne spustijo na nižjo raven, vplivajo pa lahko le na tam 6% končne cene. Nekaterih stvari ni potrebno eksplicitno povedati, pa lahko človek kljub temu dobi občutek, kam se kdo nagiba.
PS- pa od leta 2012 do 2017 upoštevaj še 5,4% inflacije, kar pomeni še dodatno pocenitev
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
Magic1 ::
En soliden poljuben članek o baterijah v Tesli. Je rahlo pristranki na trenutke, samo ni pretirano moteče.
Magic
Zheegec ::
Novi Mercedes EV livestrem - https://media.mercedes-benz.com/eq2018?...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zheegec ::
Jap, to ni ravno fanboy zborovanje, pa še večina so novinarji. Tesla bi znala narediti šov, pa vmes obljubiti še world domination.
Ali pa Italjani
Ali pa Italjani
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()
Nikec3 ::
https://www.bloomberg.com/news/articles...
Glavo v pesek tišči samo še Toyota.
"There is no alternative to betting on electric cars, and we're going all in," Zetsche said. "It is starting right now."
Glavo v pesek tišči samo še Toyota.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
hammock ::
https://www.bloomberg.com/news/articles...
"There is no alternative to betting on electric cars, and we're going all in," Zetsche said. "It is starting right now."
Glavo v pesek tišči samo še Toyota.
Pa Mazda, oni ne verjamejo v strom. Skoda, ker drugace delajo super vozila zadnjih nekaj let. ICE so izpopolnili do odlicnosti, verjamejo pa da lahko se par 10% dobijo iz goriva.
Po moje napacna pot.
nodrim ::
Okoliške države imajo mnogo cenejši bencin??? Katere? Italija ima konkretno dražje, Hrvaška je tam tam, v Avstriji je odvisno kje tankaš,mogoče Madžarska?
Ah, daj no. A zares nisi sposoben pogledat na spletno stran npr. AMZS in pogledati cene goriv v sosednjih državah. Cena goriv po Evropi je nekaj višja le v nekaterih od tistih držav, kjer delavci mesečno zaslužijo za nekaj naših mesečnih plač. Drugod, kjer so dohodki primerljivi z nami pa so cene opazno nižje. Pa jih v večini držav ne regulira država, kot pri nas.
Jaz nisem sposoben pogledat?!? Tebi se že malo blede, ker očitno ve zmoreš več dojet napisanega ne od sebe in ne od drugih.
Ponavljaš kot lajna, da imajo sosedske države cenejši bencin pa izgleda sam nisi zmožen pogledat.
Vse kar sem napisal drži, Italija in Hrvaška imajo dražji bencin. To je že polovica sosednjih (po kilometrih še dosti več) v Avstriji boš tudi zelo verjetno plačal več, če ne veš kam it. Prosti trg res dobro deluje, ko imaš cene tam od 1.2x€/l do 1.6x€/l. Le Madžarska ima cenejši bencin.
Kot so že povedali pri nas imaš postavljeno najvišjo možno ceno, tako da lahko kdorkoli postavi nižjo podstavko. Na Mexenu dobiš lahko po 1.3147€/l.
ravno bil na poti iz Slovaške prek Avstrije in Slovenije, Italije, Francije, Španije do Portugalske ... nikjer povprečno dostopna črpalka nima nižjih cen goriva kot v Sloveniji. Edino kar se da dobit nižje so zelo specifične posamezne črpalke (za eno vem na Dunaju), v Italiji raje nisem tankal, v Franciji ni šlo pod 1,43 (resda večinoma v bližini avtocest, ne pa na avtocestah, kjer je bolj okoli 1,60 .. potem v Španiji in Portugalski pa se da prit pod 1,30 za Diesel, če ti uspe najt posebne črpalke, ki so povezane s hipermarketi ala Intermarche, Leclerc ali Pingo Doce ipd. ... na vseh ostalih črpalkah je najcenejši diesel od 1,36 in višje, najpogosteje nad 1,40
NooB ::
Novi Mercedes EV livestrem - https://media.mercedes-benz.com/eq2018?...
Cena verjetno 60K EUR, doseg 450km?
LP,
JAZ
mtosev ::
btw je kdo vido že sion (solar car) od sono motors? 16,000eur in 4000eur za baterijo. killer value car izgleda
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
Truga ::
https://www.bloomberg.com/news/articles...
"There is no alternative to betting on electric cars, and we're going all in," Zetsche said. "It is starting right now."
Glavo v pesek tišči samo še Toyota.
hec, jaz pa sem mislu da so toyotini plugin hibridi najbolj popularni?
Nikec3 ::
https://www.bloomberg.com/news/articles...
"There is no alternative to betting on electric cars, and we're going all in," Zetsche said. "It is starting right now."
Glavo v pesek tišči samo še Toyota.
hec, jaz pa sem mislu da so toyotini plugin hibridi najbolj popularni?
Toyota zavrača BEV-je. Me zanima kako dolgo še. Slej kot prej bodo ugotovili, da nimajo druge izbire kot da gredo tudi na to področje.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
BT52 ::
Verjetno čakajo na Solidstate baterijski preboj. Kolikor vem so se neke zruževali z Nissanom in Hondo. Samo kaj veš. Trenutno brez lastne ali nekega hudega deala z baterijskimi lordi verjento ne moreš it all. Seveda brez zavestnega tveganja, da bodo prva leta boga. OK pa Mercedes še gre, ker so premium in se elektromotor odlično sovpade z imidžom znamke.
J.McLane ::
Toyota za kitajsko napoveduje električnega C-HR, ampak to je bolj kot ne zardi pritiska kitajske, ki zahteva določene EV kvote.
Sicer pa je Toyoti znano kako se dela svoje fabrike baterij in kako se investira v litijeve rudnike (Orocobre), tako da ko bodo imeli plan bodo že nekaj naredili, je ša res žalostno da nimajo nič v ponudbi, niti ni nič v planu (za naš trg), ampak takih proizvajalcev je veliko. Sicer pa Toyota letno proizvaja za ~2 GWh baterij samo za hibride, to je še vedno več kot VW, Kia, GM, MB ali BMW.
Sicer pa je Toyoti znano kako se dela svoje fabrike baterij in kako se investira v litijeve rudnike (Orocobre), tako da ko bodo imeli plan bodo že nekaj naredili, je ša res žalostno da nimajo nič v ponudbi, niti ni nič v planu (za naš trg), ampak takih proizvajalcev je veliko. Sicer pa Toyota letno proizvaja za ~2 GWh baterij samo za hibride, to je še vedno več kot VW, Kia, GM, MB ali BMW.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
c3p0 ::
ravno bil na poti iz Slovaške prek Avstrije in Slovenije, Italije, Francije, Španije do Portugalske ... nikjer povprečno dostopna črpalka nima nižjih cen goriva kot v Sloveniji. Edino kar se da dobit nižje so zelo specifične posamezne črpalke (za eno vem na Dunaju), v Italiji raje nisem tankal, v Franciji ni šlo pod 1,43 (resda večinoma v bližini avtocest, ne pa na avtocestah, kjer je bolj okoli 1,60 .. potem v Španiji in Portugalski pa se da prit pod 1,30 za Diesel, če ti uspe najt posebne črpalke, ki so povezane s hipermarketi ala Intermarche, Leclerc ali Pingo Doce ipd. ... na vseh ostalih črpalkah je najcenejši diesel od 1,36 in višje, najpogosteje nad 1,40
To si na AC samo gledal? V Avstriji ravnokar lahko tankaš za 1,189€. https://en.tankbillig.in/index.php?long...
Truga ::
Dokler se baterije konkretno ne pocenijo, bojo hibridi pac boljsa izbira za 99% ljudi. Ce bi jaz danes kupoval avto, bi kupil plugin yarisa. Baterije je za na vas dovolj, ce rabis it na avtocesto pa se vklopi smrdljivec. Jaz vidim tu zaenkrat samo prednosti...https://www.bloomberg.com/news/articles...
"There is no alternative to betting on electric cars, and we're going all in," Zetsche said. "It is starting right now."
Glavo v pesek tišči samo še Toyota.
hec, jaz pa sem mislu da so toyotini plugin hibridi najbolj popularni?
Toyota zavrača BEV-je. Me zanima kako dolgo še. Slej kot prej bodo ugotovili, da nimajo druge izbire kot da gredo tudi na to področje.
J.McLane ::
Mislim da prehajamo v obdobje kjer cena baterija ni več glavni problem, problem je ponudba in povpraševanje to trenutno drži ceno. Bo pa počasi postal problem pri polnjenju, ljudi z garažo z elektriko bo enkrat zmanjkalo, pa tudi veliko takih ki imajo možnost bo moralo investirati v napeljavo kablov (že 3kW je danes lahko problem) ali povečanje priključne moči, za katero ne bodo imeli vsi možnosti.
Ne rečem, da je to velik problem, samo dokler je folku bolj udobno tankat bencin jih ne boš tako hitro prepričal, da je EV boljši.
Ne rečem, da je to velik problem, samo dokler je folku bolj udobno tankat bencin jih ne boš tako hitro prepričal, da je EV boljši.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Gregor P ::
Še marsikaj drugega bodo morala EV rešiti, da bomo kar zamenjali udobje; ker upam, da ne pričakujete, da bodo ljudje kar množično žrtvovali svoje MNZ udobje, samo zato ker je nekaj EV
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).