» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
547 / 1218
»»

Okapi ::

Končno električni avto za mase. Ruski Kalashnikov ravnokar predstavil model CV-1. 350 km dometa, od 0 do 100 km/h v 6 sekundah, drugih podatkov pa na hitro nisem zasledil. Za hipsterje in druge ljubitelje retra ;-)


https://themoscowtimes.com/news/kalashn...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

D3m ::

Tesla killer.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zheegec ::

Tole zelo dobro opiše situacijo v Tesli;

"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

frudi ::

Sej Musk je dolgo napovedoval 'short burn of the century', samo nisem pričakoval, da je imel v mislih dobeseden požar :P
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Magic1 ::

On vse naredi intenzivo in naredil je res burn of te century. Burnal je short pozicije, long pozicije in za dobro mero še malo zalog ter šotora.
Magic

Okapi ::

Sigurno sabotaža.

RedDrake ::

Tu se lepo vidi, kako se lahko dela malce manipulacije.
Fotka mi je na prvi pogled izgledala, kot da je zagorel tisti njihov proizvodni šotor.
Če bi to bilo slučajno res, bi bili verjetno pokopani.
Ampak šotor je samo podoben, gre dobesedno za "dumpster fire", kar pokažejo videoposnetki.
Vsekakor negativna publiciteta, ampak zelo verjetno minimalno škode ...

Zheegec ::

Normalnim podjetjem se ne bi nabiralo na tone odpadnih materialov zadaj za tovarno, v bližini tanka z gorivom. Tole je fotka od junija;

"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

jb_j ::

Vidm, da je včasih problem gorenja ob stiku baterij pri teh EV,
zakaj ne nardijo posebi battery packa bulletproof, in zračno izoliranega,
razen tanka cev za dovod/odvod električne napeljave.

če bi bil battery pack tko izoliran, najbrž tut ob požaru ne bi imele baterije dovolj kisika, da bi nastal ogenj.

Spock83 ::

Jaz komaj čakam, da bosta Leaf 64KWh in Niro EV 64kWH na voljo. Oz kaj bo prej :) (Kona mogoče zna biti premajhna, mogoče tudi ne ker mi Prius ima dosti prtljažnika).

BigWhale ::

jb_j je izjavil:

Vidm, da je včasih problem gorenja ob stiku baterij pri teh EV,
zakaj ne nardijo posebi battery packa bulletproof, in zračno izoliranega,
razen tanka cev za dovod/odvod električne napeljave.


Bullet proof ohisje baterij ne pomaga kaj dosti. Takrat, ko prihaja do deformacij ohisja za baterijo, gre za sile, ki se merijo v tonah na precej majhni povrsini.

jb_j ::

BigWhale je izjavil:

jb_j je izjavil:

Vidm, da je včasih problem gorenja ob stiku baterij pri teh EV,
zakaj ne nardijo posebi battery packa bulletproof, in zračno izoliranega,
razen tanka cev za dovod/odvod električne napeljave.


Bullet proof ohisje baterij ne pomaga kaj dosti. Takrat, ko prihaja do deformacij ohisja za baterijo, gre za sile, ki se merijo v tonah na precej majhni povrsini.


a bulletproof ne bi malenkost pomagal pri teh tonskih silah na majhnih površinah potem?

za splošno varnost, bi najbrž bilo še mogoče dobr, da bi za primere nesreč bila enostavna ločitev battery packa z avtomobilsko školjko.
sem pred kratkim lih gledu, kako so gasilci goreče baterije pri tesli v zda zalivali z vodo.
https://abcnews.go.com/GMA/News/video/v...
01:16s

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

Zheegec ::

"Bulletproof" ohišje bi pomenilo, da bi ohišje zdržalo bistveno višje pritiske. Ampak, ker reakcije v li-ion baterijah lahko te pritiske še vedno presežejo, bi to pomenilo, da bi ohišje eksplodiralo kasneje, ampak bistveno bistveno močneje. Predstavljaj si kos ohišja baterije, ki lahko predre kateri koli del avtomobila in ubije potnike.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

jb_j ::

Zheegec je izjavil:

"Bulletproof" ohišje bi pomenilo, da bi ohišje zdržalo bistveno višje pritiske. Ampak, ker reakcije v li-ion baterijah lahko te pritiske še vedno presežejo, bi to pomenilo, da bi ohišje eksplodiralo kasneje, ampak bistveno bistveno močneje. Predstavljaj si kos ohišja baterije, ki lahko predre kateri koli del avtomobila in ubije potnike.


bi pa spodaj imelo bulletproof ohišje nek varnostni ventil (ali par več, zaradi velike površine), podobno kot pri avtih na plin.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

BigWhale ::

Kr zanimiv twitter thread, ki povzame nekaj cvetk iz ITja v Tesli.

https://twitter.com/atomicthumbs/status...

Ce je samo 1/4 stvari res, je vse skupaj precej katastrofalno. Se mi pa zdi, da verjetno pri drugih proizvajalcih avtomobilov ni blazno drugace.

D3m ::

Spock83 je izjavil:

Jaz komaj čakam, da bosta Leaf 64KWh in Niro EV 64kWH na voljo. Oz kaj bo prej :) (Kona mogoče zna biti premajhna, mogoče tudi ne ker mi Prius ima dosti prtljažnika).


Prej bo kalašnikov z 90KWh.
|HP EliteBook|R5 6650U|

J.McLane ::

jb_j je izjavil:


če bi bil battery pack tko izoliran, najbrž tut ob požaru ne bi imele baterije dovolj kisika, da bi nastal ogenj.


Baterija za gorenje ne potrebuje kisika, vsi sestavni deli za reakcijo so v sami celici.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zheegec ::

BigWhale je izjavil:

Kr zanimiv twitter thread, ki povzame nekaj cvetk iz ITja v Tesli.

https://twitter.com/atomicthumbs/status...

Ce je samo 1/4 stvari res, je vse skupaj precej katastrofalno. Se mi pa zdi, da verjetno pri drugih proizvajalcih avtomobilov ni blazno drugace.

Ja, samo razlika je da druga podjetja ne pushajo rednih over-the-air posodobitev, večina slabo testiranih.

Pa Teslin IT je še najmanjši problem :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

frudi ::

Nič ne bo s privatizacijo, Tesla ostaja javno podjetje:

Earlier this month, I announced that I was considering taking Tesla private. As part of the process, it was important to understand whether our current investors believed this would be a good strategic move and whether they would want to participate in a private Tesla.

Our investors are extremely important to me. Almost all have stuck with us from the time we went public in 2010 when we had no cars in production and only a vision of what we wanted to be. They believe strongly in our mission to advance sustainable energy and care deeply about our success.

I worked with Silver Lake, Goldman Sachs and Morgan Stanley, who have world-class expertise in these matters, to consider the many factors that would come into play in taking Tesla private, and to process all the incoming interest that we received from investors to fund a go-private transaction. I also spent considerable time listening to current shareholders, large and small, to understand what they think would be in the best long-term interests of Tesla.

Based on all the discussions that have taken place over the last couple of weeks and a thorough consideration of what is best for the company, a few things are clear to me:


  • Given the feedback I’ve received, it’s apparent that most of Tesla’s existing shareholders believe we are better off as a public company. Additionally, a number of institutional shareholders have explained that they have internal compliance issues that limit how much they can invest in a private company. There is also no proven path for most retail investors to own shares if we were private. Although the majority of shareholders I spoke to said they would remain with Tesla if we went private, the sentiment, in a nutshell, was “please don’t do this.”

  • I knew the process of going private would be challenging, but it’s clear that it would be even more time-consuming and distracting than initially anticipated. This is a problem because we absolutely must stay focused on ramping Model 3 and becoming profitable. We will not achieve our mission of advancing sustainable energy unless we are also financially sustainable.

  • That said, my belief that there is more than enough funding to take Tesla private was reinforced during this process.


After considering all of these factors, I met with Tesla’s Board of Directors yesterday and let them know that I believe the better path is for Tesla to remain public. The Board indicated that they agree.

Moving forward, we will continue to focus on what matters most: building products that people love and that make a difference to the shared future of life on Earth. We’ve shown that we can make great sustainable energy products, and we now need to show that we can be sustainably profitable. With all the progress we’ve made on Model 3, we’re positioned to do this, and that’s what the team and I are going to be putting all of our efforts toward.

Thank you to all of our investors, customers and employees for the support you’ve given our company. I’m incredibly excited to continue leading Tesla as a public company. It is a privilege.


Nisem pričakoval, da bo pretvarjanja o privatizaciji tako hitro konec. Tožbe bodo sočne, strahovi uprave o potencialno miljardnih odškodninah investitorjem so verjetno povsem upravičeni.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Zheegec ::

Funding de-secured!

Ta cela zgodba je bila zelo zabavna. Sploh tole na koncu. Še tri dni nazaj so Tesla in Elon najemali bankirje, svetovalce in PR firmo za "going private" deal. Sedaj pa se je proces, ki ponavadi traja mesece, že končal.

Izgleda, da se je cela Tesla pretvarjala, da je bila "funding secured" vsaj nekako resna namera, čeprav ni bila. Kaj bodo rekli regulatorji, če sploh? Bodo kar čakali, da gre Tesla v bankrot?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Okapi ::

Saj ni bilo druge. Bankirji so vprašali, kdo bo dal 50 milijard? Reče Musk, ah, saj ne 50 milijard, nekaj drobiža bo treba, za izplačati tistih par nehvaležnih delničarjev, ki ne bodo hoteli biti zraven. Nakar bankirji, sorry, mr. Musk, v ZDA ne moreš imeti več kot 300 delničarjev in ne biti na borzi. Se slišimo naslednjič, ko boste zadeti tvitali bedarije.>:D

LuiIII ::

Ne scena je nehala biti zabavna. SEC zagotovo že od Muskovih prvih blodenj o "funding secured" preiskuje zadevo in vlagatelji bodo zagotovo (so že) vložili tožbe zaradi manipulacije cene delnice z objavo neresničnih informacij s strani CEO. Če bi bila Tesla kolikor toliko normalna firma, bi Musk-a na mestu CEO zamenjali. Če bi bil tip pol normalen, bi to storil sam in to zavoljo svojih 20%, ki jih ima v firmi! Samo ukinitev nekaterih računov na družabnih omrežjih ne bi smela zadostovati. Tip je ratal čisto preveč maničen za zasedanje take funkcije.

vostok_1 ::

Se strinjam.

Musk je dober trailblazer. Ampak ko treba zadeve stabilizirat je preveč ADDjast.
Skratka, moral bi zapustiti teslo in nehat obljubljati dostave v slo za 2018.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

VaeVictis ::

Zanimiv link glede avtonomne vožnje in prometa v mestih.

pegasus ::

BigWhale je izjavil:

Kr zanimiv twitter thread, ki povzame nekaj cvetk iz ITja v Tesli.

https://twitter.com/atomicthumbs/status...

Ce je samo 1/4 stvari res, je vse skupaj precej katastrofalno. Se mi pa zdi, da verjetno pri drugih proizvajalcih avtomobilov ni blazno drugace.
To se bere kot čisto normalno "agile" okolje. Vsak ITjevec stare šole pač samo nejeverno zmajuje z glavo ;) Tako okolje deluje do prve velike pizdarije, potem pa tudi v IT začnejo uvajati non-agile procese in postopke in tako standardizirajo, stabilizirajo in uredijo sceno. Želiš si samo, da se pobuda za to zgodi čim prej, da je ta proces stabilizacije čim cenejši in krajši.

janig ::

Samo je verjetno malo prevec "agile" za 50 milijard $ vredno podjetje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: janig ()

BigWhale ::

pegasus je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Kr zanimiv twitter thread, ki povzame nekaj cvetk iz ITja v Tesli.

https://twitter.com/atomicthumbs/status...

Ce je samo 1/4 stvari res, je vse skupaj precej katastrofalno. Se mi pa zdi, da verjetno pri drugih proizvajalcih avtomobilov ni blazno drugace.
To se bere kot čisto normalno "agile" okolje. Vsak ITjevec stare šole pač samo nejeverno zmajuje z glavo ;) Tako okolje deluje do prve velike pizdarije, potem pa tudi v IT začnejo uvajati non-agile procese in postopke in tako standardizirajo, stabilizirajo in uredijo sceno. Želiš si samo, da se pobuda za to zgodi čim prej, da je ta proces stabilizacije čim cenejši in krajši.


Ne, to se bere kot clusterfuck brez kakrsnega koli nacrta in ideje o tem kaj se bo pocelo in kako. Gre pa za software, ki dejansko je mission critical in mora delati ves cas, ker upravlja s cloveskimi zivljenji.

pegasus ::

BigWhale je izjavil:

Gre pa za software, ki dejansko je mission critical in mora delati ves cas, ker upravlja s cloveskimi zivljenji.
Ja, to je ključnega pomena in bo na koncu povod, da se cel agile/clusterfuck (kakorkoli ga že hočeš poimenovati ;)) nekoč tudi zrihtal. Upam da čim prej.

Truga ::

V tesli se bo sele ko se znebijo elona :D

jb_j ::

Mogoče so pa zdj pod ceno pokupil delnice v strahu pred tujim odkupom.
In jih tako ni več strah za večinski prevzem na javnem trgu. (neke družbe iz tujine, ki je povzročila sploh vprašanje ali se tesla umakne iz javnega trga)

Okapi je izjavil:

Končno električni avto za mase. Ruski Kalashnikov ravnokar predstavil model CV-1. 350 km dometa, od 0 do 100 km/h v 6 sekundah, drugih podatkov pa na hitro nisem zasledil. Za hipsterje in druge ljubitelje retra ;-)


https://themoscowtimes.com/news/kalashn...


Upam, da bo končno poceni EV, za ostale, ki nimajo lih 120k ali 65k€.
Na kitajskem se prodaja tesla tut 40% nad postavljeno ceno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

J.McLane ::

Kitajci in Japonci sodelujejo na skupnem standardu hitrega polnjenja, ki bo nazaj združljiv s CHAdeMO

http://www.greencarcongress.com/2018/08...
CHAdeMO 2.0, released in May 2018, now allows for up to 400kW, making high-voltage charging up to 1kV possible using liquid-cooled cable assemblies (still with the exact same CHAdeMO plug shape) or via pantographs.


Polnjenje s 400 kW, pomeni v teoriji nekje 500 km v 15 minutah. Počakati bo potrebno še na ustrezne baterije, ki bodo to zdržale, future looks bight.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Magic1 ::

Za sanjače seveda izgleda zelo fajn, za elektro omrežje pa ne. A bodo tako polnilnico za par avtor postavili zraven Krškega?
Priključna moč za par kW stane kar nekaj, koliko mislte da bo stalo par MW?
Magic

pegasus ::

Par MW je en manjši datacenter in ti rastejo ko gobe po dežju vsepovsod. Izgleda da "par MW" ni ovira.

jb_j ::

J.McLane je izjavil:

Kitajci in Japonci sodelujejo na skupnem standardu hitrega polnjenja, ki bo nazaj združljiv s CHAdeMO

http://www.greencarcongress.com/2018/08...
CHAdeMO 2.0, released in May 2018, now allows for up to 400kW, making high-voltage charging up to 1kV possible using liquid-cooled cable assemblies (still with the exact same CHAdeMO plug shape) or via pantographs.


Polnjenje s 400 kW, pomeni v teoriji nekje 500 km v 15 minutah. Počakati bo potrebno še na ustrezne baterije, ki bodo to zdržale, future looks bight.


Magic1 je izjavil:

Za sanjače seveda izgleda zelo fajn, za elektro omrežje pa ne. A bodo tako polnilnico za par avtor postavili zraven Krškega?
Priključna moč za par kW stane kar nekaj, koliko mislte da bo stalo par MW?



Najbrž v velemestih z visokimi stolpnicami, niti ne bo takšen problem postavt takšne polnilnice.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

jb_j ::

jb_j je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Kitajci in Japonci sodelujejo na skupnem standardu hitrega polnjenja, ki bo nazaj združljiv s CHAdeMO

http://www.greencarcongress.com/2018/08...
CHAdeMO 2.0, released in May 2018, now allows for up to 400kW, making high-voltage charging up to 1kV possible using liquid-cooled cable assemblies (still with the exact same CHAdeMO plug shape) or via pantographs.


Polnjenje s 400 kW, pomeni v teoriji nekje 500 km v 15 minutah. Počakati bo potrebno še na ustrezne baterije, ki bodo to zdržale, future looks bight.


Magic1 je izjavil:

Za sanjače seveda izgleda zelo fajn, za elektro omrežje pa ne. A bodo tako polnilnico za par avtor postavili zraven Krškega?
Priključna moč za par kW stane kar nekaj, koliko mislte da bo stalo par MW?



Najbrž v velemestih z visokimi stolpnicami, niti ne bo takšen problem postavt takšne polnilnice.


Sj nekoč bodo najbrž parkirišča ali avtohiše s takšnimi polnilnicami (EV only)
Greš v službo in maš v 6urah dela napolnjen avto, da napajaš hišo potem doma ali se voziš 300km+ daleč.

Plačaš parkirnino v vsoti polnjenja avta+nekaj stroškov.
In maš lahko čist off-the-grid hišo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

Zheegec ::

Twitter "novinarji" so boljši v raziskovlanem novinarstvu, kot vsi novinarji skupaj. Zelo zanimiva teorija, podkrepljena s precej linki. Bomo izvedeli kmalu...

https://twitter.com/skabooshka/status/1...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

vostok_1 ::

Zheegec je izjavil:

Twitter "novinarji" so boljši v raziskovlanem novinarstvu, kot vsi novinarji skupaj. Zelo zanimiva teorija, podkrepljena s precej linki. Bomo izvedeli kmalu...

https://twitter.com/skabooshka/status/1...


Never underestimate functional autistics!


Ampak ja, pretty funny.
Mi pa je všeč pri tesli, ker dejansko dizajnirajo in sestavljajo reči, tko kot večina backyard ustvarjalcev.
Najt neko off the shelf komponento in sklamfat skupaj karseda učinkovito.
Klasični proizvajalci pa najprej v sejno sobo za en mesec in diskutirat nek cutom made zadevo. Ki sicer res bo eventuelno boljša.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Truga ::

Zheegec je izjavil:

Twitter "novinarji" so boljši v raziskovlanem novinarstvu, kot vsi novinarji skupaj. Zelo zanimiva teorija, podkrepljena s precej linki. Bomo izvedeli kmalu...

https://twitter.com/skabooshka/status/1...
Precej visoka verjetnost je da je res, ker se tudi druge firme pritozujejo zaradi shortaga. Je pa tesla ena takih ki si trenutno ne more privoscit velikih izpadov proizvodnje... :P

borisk ::

pegasus je izjavil:

Par MW je en manjši datacenter in ti rastejo ko gobe po dežju vsepovsod. Izgleda da "par MW" ni ovira.


kako se je že reklo... "Samo što nije"

Za "par" MW priključek ti bo elektro distributer poslal predračun v rangu miljon €.

Okapi ::

Če nimajo ene konkretne zaloge teh tranzistorjev, potem so res povsem nesposobni. To ni nekaj, kar se splača sproti naročati, zalogo za dve leti imaš lahko v malo večji škatli.

J.McLane ::

Par MW priključek ne bo domača polnilnica.

Dejstvo je da vse kaže na to da bodo "bencinske črpalke" obstajale še dolgo časa, samo da bodo poleg tekočih goriv ponujali še 400 kW polnilce, ki ti bodo avto napolnili v 10 minutah za 300 km. Lokacija takih "črpalk" bo pač omejena ampak ni hudič, da je takih lokacij ob cestah več kot dovolj. Cenovno pa to verjetno ne bo ugodno "tankanje", ugodno boš "tankal" doma čez noč.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

D3m ::

J.McLane je izjavil:

Par MW priključek ne bo domača polnilnica.

Dejstvo je da vse kaže na to da bodo "bencinske črpalke" obstajale še dolgo časa, samo da bodo poleg tekočih goriv ponujali še 400 kW polnilce, ki ti bodo avto napolnili v 10 minutah za 300 km. Lokacija takih "črpalk" bo pač omejena ampak ni hudič, da je takih lokacij ob cestah več kot dovolj. Cenovno pa to verjetno ne bo ugodno "tankanje", ugodno boš "tankal" doma čez noč.


Za kakšno ceno?

Pri živalskem vrtu je hitra polnilnica in v 30 min je račun pokazal krepko nad 10€ za Opel Ampero. ;(
|HP EliteBook|R5 6650U|

J.McLane ::

Cena bo tržna, več bodo prodali ceneje bo, če se danes priklopi 5 avtomobilov na dan jasno, da ni računice.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

telexdell ::

D3m je izjavil:



Za kakšno ceno?

Pri živalskem vrtu je hitra polnilnica in v 30 min je račun pokazal krepko nad 10€ za Opel Ampero. ;(

Sedaj pa k temu znesku prištej še parkirnino za 1.uro.

Drugače pa- tekoča goriva so pod državno regulativo in se cena ne more oblikovati prosto na trgu. V tujini je to drugače in se cene spreminjajo tudi večkrat na dan. Tam so na voljo posebne aplikacije katere pokažejo cene goriva v bližnjih črpalkah. Pol se pač odpelješ v tisto katera ima tisti trenutek najcenejše gorivo.
Ceno v elektro polnilnicah sedaj določi vsak lastnik po lastnih željah in so postavljene bolj na "oko" kot pa tržno. Ko bo več EV bo več polnilnic s tem več lastnikov in bodo tudi cene različne (npr. bolj odmaknjene bodo spustile ceno, da bo sploh kdo prišel tja polniti, nekdo ima lastno SE pa bodo cene nižje okrog poldneva...).
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

BigWhale ::

AFAIK je dolocena najvisja cena. Nihce ne brani Petrolu, da prodaja gorivo ceneje kot je cena, ki jo predpise drzava. So pa ze nekaj casa sproscene tudi cene navzgor za crpalke, ki stojijo ob avtocestah.

telexdell ::

BigWhale je izjavil:

AFAIK je dolocena najvisja cena. Nihce ne brani Petrolu, da prodaja gorivo ceneje kot je cena, ki jo predpise drzava. So pa ze nekaj casa sproscene tudi cene navzgor za crpalke, ki stojijo ob avtocestah.

Ne vem koliko ti je poznana scena električne energije in zemeljskega plina? Ko do bile cene državno regulirane so vsi jamrali, da ne morejo preživeti. Ko se je trg začel liberalizirati so vsi govorili, da bodo zaradi tega cene poletele v nebo. So pa cene drastično padle, pojavili so se novi ponudniki... Zakaj misliš, da bi bilo pri nafti kaj drugače, če bi Petrol izgubil monopol? Nenazadnje, smo med redkimi državami, kateri še imamo državno plansko prodajo goriv, cene pa najvišje med sosedami.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

vostok_1 ::

Oh boy...a nismo že govorili, da za vsakodnevne aktivnosti ne potrebuješ doma 400kW priključka?
Že enofazni ima dovolj, da napolne baterijo čez noč za drugi dan.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Magic1 ::

Okoliške države imajo mnogo cenejši bencin??? Katere? Italija ima konkretno dražje, Hrvaška je tam tam, v Avstriji je odvisno kje tankaš,mogoče Madžarska?
Magic

telexdell ::

Magic1 je izjavil:

Okoliške države imajo mnogo cenejši bencin??? Katere? Italija ima konkretno dražje, Hrvaška je tam tam, v Avstriji je odvisno kje tankaš,mogoče Madžarska?

Ah, daj no. A zares nisi sposoben pogledat na spletno stran npr. AMZS in pogledati cene goriv v sosednjih državah. Cena goriv po Evropi je nekaj višja le v nekaterih od tistih držav, kjer delavci mesečno zaslužijo za nekaj naših mesečnih plač. Drugod, kjer so dohodki primerljivi z nami pa so cene opazno nižje. Pa jih v večini držav ne regulira država, kot pri nas.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

VaeVictis ::

Waymo's autonomous cars are leaving human drivers furious

Google's Self-Driving Cars Have Trouble With Basic Driving Tasks: Report

Dogaja se točno to, kar je bilo napovedano nekaj časa nazaj prav od Slo-Tech inteligennze...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: VaeVictis ()
««
547 / 1218
»»