» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
532 / 1218
»»

VaeVictis ::

Emobi je izjavil:

Včasih sem z užitkom menjal olje na Katrci in Škodi, BMW pa je predrag in prezapleten, da bi se povprečnemu ljubitelju Naredi sam takšne improvizacije izplačale, pa tudi Nikec3 je pravilno ugotovil, da se mi zdaj ne da več s tem zabavati. BigWhale ima tudi prav, ko izpostavlja ekološko odgovornost in upravičenost takšnega početja, ker je to ena velika packarija in mimogrede onesnažiš sebe in okolje, hkrati pa moraš še vso umazanijo primerno reciklirati. Zato se omejujem na pranje in čiščenje avta, vzdrževanje primernega tlaka v gumah, dolivanje tekočin in zamenjavo kompletov koles spomladi in jeseni. Pa kakšno malo žarnico bi tudi zamenjal, ampak se ne spomnim, kdaj je nazadnje katera crknila, menjavo glavnih luči, xenon ali led, ki redko odpovejo, pa delajo samo redki poznavalci.
EV-ji nimajo motornega olja v klasičnem smislu, olje v diferencialu je, ampak se menja zelo redko, zavorno olje pa se mora menjati na 2 leti, kot pri vsakem avtu.
Vendar ni toliko pomembno, kaj kdo od nas zna in počne, pač pa kaj dela večina lastnikov vozil v državi. In večina vzdržuje vozilo pri mehanikih, pri uradnih, pri neuradnih, pri dobrih, pri slabih, pri dragih, pri poceni, pri poštenih, pri goljufivih...


Mal heca, sama podobnost z resnico je samo naključna! :D

Emobi izpade tipičen "eko fašist", ko je bil mlad in reven se mu je fučkalo za okolje.

Sedaj, ko je starejđi in ima pa "polno rit" vsega je postal pa "eko fašist" in vsem pametuje "ni važno koliko stane, koliko odrekanja je potrebno, važno, da je eko"!

ps: Tudi ostali t.i. wanabe dobrodelneži so podobni, ko so bili mladi, so gledali samo na svojo rit, sedaj, ko so pa starejši je pa slaba vest in so postali "dobrodelni, ekološki, ..." >:D

ps2: Sem hotel napisati, da izpade, ne da je!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: VaeVictis ()

hojnikb ::

električni avto je daleč od ekološkega, je pa korak v pravo smer.
#brezpodpisa

frudi ::

Ekološko gledano so hibridi trenutno verjetno boljša izbira od povsem električnih avtov. Vsaj za večino. Recimo tam kakih 25 ali 30 kWh baterija bi večini pokrila >90% potreb. Tistih par % časa, ko ni dovolj, pa skupaj v življenjski dobi verjetno ne znese toliko packarije od goriva, kot prinese dodatne packarije proizvodnja 60 ali 100 kWh baterije namesto 25-30 kWh.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

pegasus ::

VaeVictis je izjavil:

"ni važno koliko stane, koliko odrekanja je potrebno, važno, da je eko"
Imaš na izbiro: a) takoj, zmerno, kontrolirano odrekanje ali b) v bližnji prihodnosti, na hard odrekanje do roba preživetja in še čez. Kaj ti je ljubše?

feryz ::

Hibrid je popolnoma faljen, kar poglej vse teste. Uporaben bi bil, če bi ga ljudje filali na štrom. V praksi tega nihče ne počne, zato so prihranki oz. izpusti zanemarljivi. Sploh če primerjaš s svinjarijo, ki jo dodatno vgradijo noter.

Invictus ::

Daj ne seri, kako hard odrekanje ?!?!?!

Hard odrekanje bo, če bo šla Evropa v vojno. To bo sranje... Ampak kapital je na srečo močnejši, pa se bomo temu izognili.

To, da mogoče, ampak res mogoče, poplavi priobalna mesta, nas nič ne gane, Razen Primorcev ;).

feryz je izjavil:

Hibrid je popolnoma faljen, kar poglej vse teste. Uporaben bi bil, če bi ga ljudje filali na štrom. V praksi tega nihče ne počne, zato so prihranki oz. izpusti zanemarljivi. Sploh če primerjaš s svinjarijo, ki jo dodatno vgradijo noter.

Elektrika je pa narejena iz prdcev samorogov ali kaj? Ueber eko shit...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

frudi ::

feryz je izjavil:

Hibrid je popolnoma faljen, kar poglej vse teste. Uporaben bi bil, če bi ga ljudje filali na štrom. V praksi tega nihče ne počne, zato so prihranki oz. izpusti zanemarljivi. Sploh če primerjaš s svinjarijo, ki jo dodatno vgradijo noter.

Tisti, ki hočejo samo malo bolj varčen ICE, pač furajo hibrida kot ICE in ga ne polnijo redno na elektriko. Tisti, ki želijo biti okolju prijazni ali zgolj uživati v električni vožnji, pa vanj ne tankajo goriva tudi po več mesecev.

Takšna prilagodljivost različnim tipom uporabnikov meni zveni ravno nasprotno od faljenega.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Truga ::

pegasus je izjavil:

VaeVictis je izjavil:

"ni važno koliko stane, koliko odrekanja je potrebno, važno, da je eko"
Imaš na izbiro: a) takoj, zmerno, kontrolirano odrekanje ali b) v bližnji prihodnosti, na hard odrekanje do roba preživetja in še čez. Kaj ti je ljubše?

Ce prav razumem najnovejse meritve kazejo da smo a) in b) ze povozili, in bo za vecino slo preko roba prezivetja :P

feryz ::

frudi je izjavil:

Tisti, ki hočejo samo malo bolj varčen ICE, pač furajo hibrida kot ICE in ga ne polnijo redno na elektriko. Tisti, ki želijo biti okolju prijazni ali zgolj uživati v električni vožnji, pa vanj ne tankajo goriva tudi po več mesecev.
Takšna prilagodljivost različnim tipom uporabnikov meni zveni ravno nasprotno od faljenega.
E? O katerem hibridu točno govoriš? Ki ga ne filaš več mesecev? O takem, ki stoji v garaži?
Če ga res ne bi rabil filati več mesecev, potem je hibrid itak bedarija. Zakaj bi vlačil s sabo motor, menjalnik in gorivo?

NSA_Agent ::

feryz je izjavil:

frudi je izjavil:

Tisti, ki hočejo samo malo bolj varčen ICE, pač furajo hibrida kot ICE in ga ne polnijo redno na elektriko. Tisti, ki želijo biti okolju prijazni ali zgolj uživati v električni vožnji, pa vanj ne tankajo goriva tudi po več mesecev.
Takšna prilagodljivost različnim tipom uporabnikov meni zveni ravno nasprotno od faljenega.
E? O katerem hibridu točno govoriš? Ki ga ne filaš več mesecev? O takem, ki stoji v garaži?
Če ga res ne bi rabil filati več mesecev, potem je hibrid itak bedarija. Zakaj bi vlačil s sabo motor, menjalnik in gorivo?


A veš da obstajao hibridi, ki niso priključni? In a veš, da priključni hibridi delujejo kot navadni električni hibridi, ko ima akumolator < 15% elektrike ? Če nekomu sede, da PHEV ne fila na elektriko, se bo pač vozil kot v hibridnem načinu in imel porabo manjšo, kot enak motor brez hibridnega dela. Tisti, ki pa imamo HPEV, ga polnimo z elektriko, se vozimo po mestu in okolici na elektriko, na daljše razdalje pa imamo porabo okoli 3. In ne boš verjel, v praksi ga polnim vsakič ko se akumolator sprazni, kot tudi vsi ostali, kar jih poznam z takim tipom vozila.

TESKAn ::

Elektrika je pa narejena iz prdcev samorogov ali kaj? Ueber eko shit...

Če kuriš dizel v generatorju, ki bo delal v optimalni točki, boš za elektriko, ki te bo premaknila 100 km v EVju, skuril skoraj pol manj dizla, kot če ga kuriš direkt v avtu. Niso ravno samorogovi prdci, je pa precej bolje.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

feryz ::

NSA_Agent je izjavil:

Za kateri avto gre?

Invictus ::

TESKAn je izjavil:

Elektrika je pa narejena iz prdcev samorogov ali kaj? Ueber eko shit...

Če kuriš dizel v generatorju, ki bo delal v optimalni točki, boš za elektriko, ki te bo premaknila 100 km v EVju, skuril skoraj pol manj dizla, kot če ga kuriš direkt v avtu. Niso ravno samorogovi prdci, je pa precej bolje.

Seveda, dizel generator za 200 EUR iz Baumaxxa je bolj čist od strogo reguliranega dizla v avtu...

Malo realnosti prosim...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Gregor P ::

Invictus je izjavil:

DHard odrekanje bo, če bo šla Evropa v vojno.
Mimogrede a to veste, da tudi vojske razmišljajo o alternativni energiji in sicer, da bi se bojda vojaška vozila polnila na vodik.8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

MisterM ::

Hm, mislim, da sem doslej zasledil le neke električne enduro motocikle, ki so bili namenjeni vojaski uporabi (http://www.zeromotorcycles.com/fleet/mi.... Ne vem pa, če jih je že katera vojska naročila.

TESKAn ::

Invictus je izjavil:

TESKAn je izjavil:

Elektrika je pa narejena iz prdcev samorogov ali kaj? Ueber eko shit...

Če kuriš dizel v generatorju, ki bo delal v optimalni točki, boš za elektriko, ki te bo premaknila 100 km v EVju, skuril skoraj pol manj dizla, kot če ga kuriš direkt v avtu. Niso ravno samorogovi prdci, je pa precej bolje.

Seveda, dizel generator za 200 EUR iz Baumaxxa je bolj čist od strogo reguliranega dizla v avtu...

Malo realnosti prosim...

Kdo je omenjal generator iz Baumaxa?
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

TribesMan ::

Kolk velik bi pa moral bit ta generator? :>
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Emobi ::

Ne glede kakšen je generator, so izkoristki med njim in ICE avtom zelo podobni, saj gre za ICE motor, ki ima slab izkoristek. Generator je v prednosti samo po tem, da dela vedno pri istih obratih in da zanj ne veljajo tako stroge okoljske zahteve, kot pri avtu.

Gregor P ::

Če se za to odloči vojska, potem verjemi, da bo to prava stvar, ker se bo nemudoma zmetalo milijarde v to (za nekajkrat več kot v EV) in je potem le še vprašanje časa, kdaj bodo lansirali vojaške rešitve še na navaden trg.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

vostok_1 ::

Ko ne bo več fosilnih, bomo pač proizvajali lastne utekočinjene HC-je.
Ko nimaš alternative je tudi 40% super.

In kot rečeno, če uspemo naredit proizvodnjo solarnih celic isto zahtevno kot pakiranje mleka, potem boš praktično imel almost neskončen vir energije. Ne sicer super powerful, ampak zanesljiv in preprost.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

telexdell ::

VaeVictis je izjavil:



Mal heca, sama podobnost z resnico je samo naključna! :D

Emobi izpade tipičen "eko fašist", ko je bil mlad in reven se mu je fučkalo za okolje.

Sedaj, ko je starejđi in ima pa "polno rit" vsega je postal pa "eko fašist" in vsem pametuje "ni važno koliko stane, koliko odrekanja je potrebno, važno, da je eko"!

ps: Tudi ostali t.i. wanabe dobrodelneži so podobni, ko so bili mladi, so gledali samo na svojo rit, sedaj, ko so pa starejši je pa slaba vest in so postali "dobrodelni, ekološki, ..." >:D

ps2: Sem hotel napisati, da izpade, ne da je!


Nekateri enkrat končno spregledajo, drugi pač na veke vekov vztrajajo v zmoti.
Če nekateri ne bi bili mladi na drevesu in bi potem, ko so postali zrelejši splezali z njega se mi danes ne bi obmetavali z domislicami preko spleza ampak z banani iz drevesa na drevo:)

vostok_1 je izjavil:

Ko ne bo več fosilnih, bomo pač proizvajali lastne utekočinjene HC-je.
Ko nimaš alternative je tudi 40% super.

In kot rečeno, če uspemo naredit proizvodnjo solarnih celic isto zahtevno kot pakiranje mleka, potem boš praktično imel almost neskončen vir energije. Ne sicer super powerful, ampak zanesljiv in preprost.

A s premogom boš kuril TE, da boš proizvajal nafto katero boš potem skuril v ICE?

Domislica na najmanj Nobelovo nagrado.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Zgodovina sprememb…

vostok_1 ::

Wat?

Govoril sem, ko ne bo več fosilnih goriv. Takrat bomo izkošiščali nuklearno pa solarno energijo.


PS. Nemški izdelovalec celic je na predstavitvenem youtube filmu povedal, da se energija vanje vložena povrne v 2 letih.
Življenska doba pa je minimum 25 let.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

telexdell ::

Vseeno- trošiti čisto energijo, da proizvajaš nekaj, kar je dokazano škodljivo zdravju in okolju in lahko to opravi že čista energija je tudi zrelo za Nobelovo nagrado.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

NSA_Agent ::

feryz je izjavil:

NSA_Agent je izjavil:

Za kateri avto gre?

Hyundai Ioniq PHEV.

Emobi ::

Gregor P je izjavil:

Invictus je izjavil:

DHard odrekanje bo, če bo šla Evropa v vojno.
Mimogrede a to veste, da tudi vojske razmišljajo o alternativni energiji in sicer, da bi se bojda vojaška vozila polnila na vodik.8-)
Vojska seveda preskuša vse oblike pogona, električni in vodikov jim je verjetno zanimiv, ker je neslišen, kar je na bojišču prednost.

O vidiku poslušamo že 40 let, vendar to (še) ni prava stvar, ker gre pri tej tehnologiji 40% energije vodika za shranjevanje vodika. Gorivne celice pa so iz platine, ki je med najdražjimi kovinami. No, saj so že pogruntalitali cenejše, ampak vodik se zdi prava tehnologija za skladiščenje poletnih viškov energije, ki bi jih porabljali pozimi, vendar verjetno ne v avtomobilih

vostok_1 ::

telexdell je izjavil:

Vseeno- trošiti čisto energijo, da proizvajaš nekaj, kar je dokazano škodljivo zdravju in okolju in lahko to opravi že čista energija je tudi zrelo za Nobelovo nagrado.


Alkohol je dokaj čista zadeva. Še posebej če ga delaš iz čistih surovin.

Glede availability baterij pa sem malce skeptičen.
Bolj scalable je proizvodnja alkohola. Rabiš energijo in morje.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

bambam20 ::

Nikec3 je izjavil:

Ajde ne recem, da to delas znotraj garancije (garancija/kulanca pa to) ampak da kej takega nemors narest sicer... nwm no.

Kaj pa če preveč ceni svoj čas, da bi se zajebaval s tem?



haha temu se reče nesposobnost. Pa lenoba.

telexdell ::

vostok_1 je izjavil:



Alkohol je dokaj čista zadeva. Še posebej če ga delaš iz čistih surovin.

Glede availability baterij pa sem malce skeptičen.
Bolj scalable je proizvodnja alkohola. Rabiš energijo in morje.

Iz elektrike delaš alkohol z npr. 60% izkoristkom, da ga potem skuriš v ICE s 30% izkoristkom. Še vedno za Nobela.

Drugače pa- nafte in premoga ne bo zmanjkalo čez noč. Ne bo se zgodilo kot v tistem filmu katastrofe (naslova se na žalost ne spomnim) kjer je iz laboratorijev ušla bakterija, katera je uničila vso plastiko in nafto. Zaloge se bodo manjšale, cene bodo rasle in posledično bodo baterije relativno cenejše. Potem pa se bo zagotovo zgodil še kakšen preboj (kot se npr. iz Pb na LiOn)...
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

vostok_1 ::

Pa to ti pravim. Če ni alternative je tudi 30% dobro.

Če pač bodo baterije tako common potem itak ne boš delal nekih ogljikovodikov.

Seveda, ne bo fosilnih goriv tako kmalu zmanjkalo, ampak jz sem pač govoril v hipotetičnem scenariju.

V bistvu kot smo se pogovarjali, se da premog kar dobro očistit.
Mislim, da večji del že sedaj ujamemo.
Problem je ker bedaki se ukvarjajo z CO2jem namesto vsem ostalim.
Clean coal pa to.
CO2 ni onesnaževalec! Vsaj ne v realnih količinah na zemlji.
Bomo pač še par filtrov dodali pa bo laufalo še nekaj let.

Ampak eventuelno se bo treba kaj izmislit.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Emobi ::

Vostok_1, ali lahko prosim, poveš, kakšna je to tehnologija, ki iz morja z energijo dela alkohol?
Jaz poznam samo starodavno tehnologijo, ko iz vinograda z veliko svoje energije po dolgih 9 mesecih postopka pridobiš alkohol :)

vostok_1 ::

Etanol, metanol itd.

Enkrat ko maš vodik, ga lahko kombiniraš z ogljikom.

Pač, res ni učinkovito, ampak nam je to že narava zrihtala, zato pa smo sedaj nehvaležni oz. ste.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Emobi ::

Kar ni učinkovito, poleg tega pa onesnažuje, ICE nima prihodnosti; prihodnost ima čista elektrika!
Glede premoga je res, da se da pri njegovem zgorevanju v dimu očistiti delce (saje) in žveplo, CO2 se pa ne da in gre v zrak, čeprav delajo na tem, da bi ga skladiščili. CO2 sam po sebi ni onesnaževalec, vendar posredno povzroča segrevanje zemlje in najhitrejše izumiranje vrst na Zemlji v vsej njeni zgodovini.
V vsakem primeru so TE velik onesnaževalec in kot take nimajo prihodnosti.
Razen mogoče v Trumpuvi Ameriki... :)

Nikec3 ::

CO2 sam po sebi ni onesnaževalec, vendar posredno povzroča segrevanje zemlje in najhitrejše izumiranje vrst na Zemlji v vsej njeni zgodovini.

@Emobi, vostok zanika globalno segrevanje...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Emobi ::

Ne vem, zakaj si tako skeptičen do baterij. Seveda se jih ne da v trenutku narediti več 10 milijonov, da bi v trenutku zamenjali zastarelo tehnologijo; vse se spreminja postopno. Kurjenje ogljikovodikov ni korak k dekarbonizirani družbi, kar si je Evropa zadala za cilj. Hibridi pa so samo vmesni člen pri teh spremembah; še vedno onesnažujejo, veliko vzdrževanja, veliko okvar, velika teža, slab izkoristek glede na elektromotor.
Ko bodo imeli EV-ji okrog 500 km realnega dometa, kar bo že čez leto, dve, hibridi ne bodo več smiselni, kaj šele običajni ICE-ji.

fikus_ ::

Nemci so naštudirali shranjevanje CO2, vendar to njihovo rešitev zavira ekonomika. Torej teorija in praktična možnost obstaja.

Carbon capture and storage @ Wikipedia

J.McLane ::

Emobi je izjavil:

Ne vem, zakaj si tako skeptičen do baterij. Seveda se jih ne da v trenutku narediti več 10 milijonov, da bi v trenutku zamenjali zastarelo tehnologijo; vse se spreminja postopno. Kurjenje ogljikovodikov ni korak k dekarbonizirani družbi, kar si je Evropa zadala za cilj. Hibridi pa so samo vmesni člen pri teh spremembah; še vedno onesnažujejo, veliko vzdrževanja, veliko okvar, velika teža, slab izkoristek glede na elektromotor.
Ko bodo imeli EV-ji okrog 500 km realnega dometa, kar bo že čez leto, dve, hibridi ne bodo več smiselni, kaj šele običajni ICE-ji.


In 80 miljona EV bo pa čez dve leti naredila katera firma? Leta 2017 smo bili sposobni na zemljo dat 800.000 BEV, a čez dve leti jih bomo pa kar x100 :))

Bolj kot bo EV boljši in zaželen pri kupcih bolj bo cena nedostopna navadni raji. Hibridi so morda slepo črevo, ampak bodo poleg BEV še zelo dolgo močan igralec na trgu.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

telexdell ::

A "navadna raja" pa niso kupci?
Tisti, kateri kupujejo nove avtomobile bodo to delali še naprej, le da bodo vedno pogosteje posegali po EV. Tisti, kateri kupujejo rabljene avtomobile bodo to delali še naprej, le da bodo morali počakati, da prvi začno prodajati rabljene EV, ko bodo kupovali nove. Kot je trajali nekaj desetletij, da imamo na razpolago nakupa avtomobila v rangu od 100€ pa do... tako bo trajalo nekaj desetletij, da bo podobna situacija pri EV.
Svet je pač narejen tako, da se naše želje največkrat ne ujemajo z našimi zmožnostmi.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

J.McLane ::

Saj na svetu je skoraj 8 milijard ljudi pa se proda "samo" 80 miljona vozil letno, torej med navadno rajo samo 1% teh letno nabavi NOV avto in samo 0,01% jih nabavi BEV.

Replika na Emobi je bila zgolj in samo zaradi trditve, da hibridi že čez leto ali dve ne bodo več smiselni. Moja napoved je da bodo hibrdi imeli rast prodaje še najmanj naslednjih 20 če ne 30 let. Pa jaz tudi trdim da so hibridi samo vmesni slepi člen, ampak to vmesno obdobje bo zelo zelo dolgo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Emobi ::

Telexdell, vse podpišem, kar si napisal.
Jaz pa sem napisal, da ICE-ji ne bodo imeli smisla, ne pa, da bodo od takrat naprej ljudje po celem svetu kupovali izključno EV-je. Večina ljudi je konzervativnih, za nameček konzervativnost z leti raste, povprečna starost slovenskega kupca novega avtomobila pa je 49 let! Poleg tega ni veliko modelov EV-jev in moraš delati kompromise, kar večina ljudi, sploh če imajo denar, noče. Eni so nagnjeni k paranoji in bolehajo za anksioznostjo dometa in podobno. Tako da bo dovolj, če bo industrija postopno zviševala proizvodnjo EV-jev in zniževala proizvodnjo ICE-jev.

Emobi ::

Klasični avtomobili in hibridi ne bodo bili več smiselni v pogledu energijskega izkoristka in okoljske sprejemljivosti. Za izdelovalce in prodajalce pa bodo smiselni, dokler bodo prinašali dobiček, in se strinjam, da bo to še dolgo zaradi kupcev. Zato tudi BMW pravi, da imajo platformo, na katero lahko postavijo ICE, HEV, PHEV ali BEV, odvisno kaj bodo kupci želeli in kako jih bo politika usmerjala z vzpodbudami in davki. Kdor ne bo imel takšnih platform, ne bo preživel, ker politike in obnašanje ljudi težko predvidiš.

Nikec3 ::

Hibridi pa so samo vmesni člen pri teh spremembah; še vedno onesnažujejo, veliko vzdrževanja, veliko okvar, velika teža, slab izkoristek glede na elektromotor.

Kolega, to ne bo držalo, Toyota je najbolj zanesljiva znamka na svetu.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Kebo ::

Tesla pushes full international Model 3 launch to 2019

K nam jih torej pred 2020 ne bo.

J.McLane ::

Nikec3 je izjavil:

Hibridi pa so samo vmesni člen pri teh spremembah; še vedno onesnažujejo, veliko vzdrževanja, veliko okvar, velika teža, slab izkoristek glede na elektromotor.

Kolega, to ne bo držalo, Toyota je najbolj zanesljiva znamka na svetu.


... in najbolj zanesljiv model znotraj Toyote je Prius.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Emobi ::

Veliko... vse to se nanaša glede na elektromotor, ki je veliko zanesljivejši v primerjavi z klasičnim motorjem. Strinjam se, da je Toyota med najbolj zanesljivimi avtomobili na svetu (najbolj zanesljiva ni nobena tovarna, ker je to odvisno, katere kategorije vozil upoštevaš, kateri cenovni razred, katero starost upoštevaš ipd.). Če bi Toyota imela BEV, bi bila še bolj zanesljiva.
In to, kar je napisal J.McLane, da je Prius najbolj zanesljiv, potrjuje dejstvo, da so ICE-ji manj zanesljivi, četudi so Toyote.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

Emobi ::

Se pravi, najmanj so zanesljiva klasična ICE vozila, zanesljivejši so hibridi, najbolj pa so zanesljiva popolnoma električna vozila.
Še eden razlog, zakaj so električni avtomobili prava stvar!

BigWhale ::

Ok, zdej si pa ze smesen... Celoten thread gre nekako takole:

X: 'hibridi bodo se dolg tle'
E: 'mogoce, sam se ful kvarjo in so nezanesljivi in komplicirani, yada yada'
X: 'v bistvu so XY hibridi dalec najbolj zanesljivi in si najmanj kvarijo'
E: 'ze mogoce, ampak to je zarad elektromotorja!'

Nehi, no. :D Sej razumemo, da imas EVja in da si navdusen, sam ne posplosuj in ne razlagaj, kako je zdaj pa vse eno samo sranje in ni vec nic niti priblizno tako dobro kot EVji. Najbrz si se pet let nazaj svojga golfa dvojko hvalil in razlagal kako so golfi zanesljivi. :>

Tako kot telexdell, ki vsem razlaga kako je fajn hodit taborit s 30kg prtljage z avtobusom, sam se pa na dopust najbrz pelje v dizelskem karavanu.

BigWhale ::

Emobi je izjavil:

Se pravi, najmanj so zanesljiva klasična ICE vozila, zanesljivejši so hibridi, najbolj pa so zanesljiva popolnoma električna vozila.
Še eden razlog, zakaj so električni avtomobili prava stvar!


O elektricnih avtomobilih v bistvu se nimamo konkretne statistike o zanesljivosti. J. D. Power, ki dela tovostno statistiko za ZDA, Tesle sploh ni uvrstil v to statistiko, ker Tesla noce dati podatkov o obiskih servisov. Med drugim pa poslusamo precej zgodb o tem kako so ljudje Tesline avtomobile vozili nazaj v delavnice za menjavo pogonskih sklopov in se kupa drugih reci.

Invictus ::

Emobi je izjavil:

Se pravi, najmanj so zanesljiva klasična ICE vozila, zanesljivejši so hibridi, najbolj pa so zanesljiva popolnoma električna vozila.
Še eden razlog, zakaj so električni avtomobili prava stvar!

Če še nisi opazil, tukaj nismo proti električnim avtom.

Smo samo proti neizobraženemu eko fašizmu, in elektriki za vsako ceno...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Emobi ::

Ni toliko pomembno kaj mi počnemo in vozimo, pač pa, kaj pravi znanost in tehnologija: ICE motor ima približno 600 vrtljivih delov, ki morajo biti med seboj usklajeni in primerno podmazani ter v njem potekajo eksplozije plina, kar ustvarja visoko temperaturo.
Elektromotor dela pri nizkih temperaturah in ima 3 (tri) vrtljive dele.
Kaj mislite, druščina, kateri stroj se bo prej pokvaril?

Električni avtomobil ni evolucija, pač pa revolucija!

P.S. Tesla ima porodne oziroma začetniške težave in ne more biti reprezentančne vzorec za zanesljivost EV-jev.

Invictus ::

Električni avtomobili so obstajali pred bencinskimi...

https://www.energy.gov/articles/history...

Tako bi težko temu rekel revolucija ;). Mogoče za neizobražene družboslovce :)).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x
««
532 / 1218
»»