Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
WarpedGone ::
Tesla has been growing revenue by about 75% per year since 2013, but in order to do that it's had to go in the red pretty deep, and the biggest risk to Tesla was tripping over itself while it tries to run too fast. Tesla has gone from $2 billion in revenues in 2013 to likely $20+ billion this year.. Five years from $2b to $20b... It took Amazon about ten years to accomplish that!
Once M3 revenues/production stabilize next year, going for a more modest 25-30% growth rate that could be funded with current revenues makes sense. That gets Tesla to ~$100b/y in revenues by 2024. That's roughly the growth rate Amazon has taken since it got in the double digit billions of revenue.
For comparison to other US auto OEMS.
Ford is $156b last year, and has had a 20 year CAGR in revenue of 0% (lol)
GM is $146b with a 20 year revenue CAGR of.....(drum roll).... -1%
Zbogom in hvala za vse ribe
Nikec3 ::
Njegovi dosedanji dosežki nekaj govorijo o tem. Ali hočeš reči, da so zgolj povprečni?
Musk je super CEO, ko je potrebno investitorjem prodati idejo in vizijo. V tem je najboljši na svetu. Je pa malo manj uspešen, ko pride do "normalnega" poslovanja. Tesla se počasi približuje točki, ko se bo potreba po idejah in vizijah prevesila v potrebo po uspešnem poslovanju. Tukaj pa Musk nima več kaj delat.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Utk ::
To je najbrž res. Samo da do "normalnega poslovanja" je še dolga, nikakor ne letos, niti drugo leto.
WarpedGone ::
Normalno poslujeta npr Ford in GM - NOBENE rasti v zadnih nekaj desetletjih. Teslina več deset procentna rast je svetlobna leta daleč od normalnega poslovanja.
Some more inconvenient truth:
Some more inconvenient truth:
Zbogom in hvala za vse ribe
hojnikb ::
seveda pada, amerikanci ne marajo več limuzin, ampak palijo na SUVje in crossoverje.
Zato tudi ford ukinja fusiona, focusa in fiesto...
Zato tudi ford ukinja fusiona, focusa in fiesto...
#brezpodpisa
Nikec3 ::
Svetovna prodaja EV-jev občutno raste. V marcu se je prodaja na letni ravni povečala za 53%.
https://insideevs.com/global-plug-in-el...
https://insideevs.com/global-plug-in-el...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Truga ::
WarpedGone ::
hojnikb - danes, 12:28:20:
Delež in absolutna vrednost sta itak nekaj za na kruh namazat ...
seveda pada, amerikanci ne marajo več limuzin, ampak palijo na SUVje in crossoverje.
Delež in absolutna vrednost sta itak nekaj za na kruh namazat ...
Zbogom in hvala za vse ribe
Nikec3 ::
seveda pada, amerikanci ne marajo več limuzin, ampak palijo na SUVje in crossoverje.
bencin bo vedno poceni in ne bo nikoli drag press :D
Bencin dejansko ne bo nikoli drag. So EV-ji že preveč nevarni. Vsaka ekscesna podražitev nafte, bi na hitro zaključila zgodbo ICE-jev, kar ni v interesu naftne in avtomobilske industrije.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
DamijanD ::
Zanimivo, da gre 10k Leafov mesečno kljub temu, da nima TMSa oz. ga ima implementiranega kot rapidgate...
Nikec3 ::
Zanimivo, da gre 10k Leafov mesečno kljub temu, da nima TMSa oz. ga ima implementiranega kot rapidgate...
Kupci so naivni. Navsezadnje, zakaj bi se Nissan jebal z TMS-jem, če kupci Leafe kupujejo kot gobe tudi brez njega?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Machete ::
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Nikec3 ::
če kupci Leafe kupujejo kot gobe
Nov frazem! :]
Sem ugotovil, da je taka uporaba malo čudna/napačna, pa naj bo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Utk ::
Morda ni čist napačno...kupujejo kot gobe, ker se pametnejši zavedajo, da obstaja neka verjetnost, da dobijo strupeno gobo. Še "pametnejši" pa mislijo, da je tudi tisto dovolj oz. da poznajo vse gobe. Kot ponavadi najboljše čez pride bedak, ki ne ve nič o ničemur, kupi, in ponavadi ima srečo. Ali pa konča na Tedniku. Oz. bolnici.
hojnikb ::
WarpedGone je izjavil:
hojnikb - danes, 12:28:20:
seveda pada, amerikanci ne marajo več limuzin, ampak palijo na SUVje in crossoverje.
Delež in absolutna vrednost sta itak nekaj za na kruh namazat ...
še vedno ne spremeni dejstva, da prodaja takšnih avtov pada.
Manj prodanih avtov; večja šansa da lahko botični proizvajalec kot je tesla dvigne svoj delež.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Zheegec ::
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
pegasus ::
In edina prihodnost, ki jo iz tega znaš prerokovati, je linearno nadaljevanje prikazanega, da?
Truga ::
seveda pada, amerikanci ne marajo več limuzin, ampak palijo na SUVje in crossoverje.
bencin bo vedno poceni in ne bo nikoli drag press :D
Bencin dejansko ne bo nikoli drag. So EV-ji že preveč nevarni. Vsaka ekscesna podražitev nafte, bi na hitro zaključila zgodbo ICE-jev, kar ni v interesu naftne in avtomobilske industrije.
https://twitter.com/NBCNightlyNews/stat...
Nikec3 ::
seveda pada, amerikanci ne marajo več limuzin, ampak palijo na SUVje in crossoverje.
bencin bo vedno poceni in ne bo nikoli drag press :D
Bencin dejansko ne bo nikoli drag. So EV-ji že preveč nevarni. Vsaka ekscesna podražitev nafte, bi na hitro zaključila zgodbo ICE-jev, kar ni v interesu naftne in avtomobilske industrije.
https://twitter.com/NBCNightlyNews/stat...
To je zate drag bencin? Preko 100 $ sodček nafte ne bo šel. Pred slabimi desetimi leti je bil Brent skoraj že na 140 $.
https://tradingeconomics.com/commodity/...
Danes je na 73 $, vmes ga je pa malo še inflacija zdelala.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Zheegec ::
In edina prihodnost, ki jo iz tega znaš prerokovati, je linearno nadaljevanje prikazanega, da?
Ne, napovedujem poslabšanje.
Bomo videli, kako se bo zadeva spremenila z drugačnim pristopom do "production hell", ampak zaenkrat ne kaže ravno najbolje. Nič ti ne pomaga povečanje proizvodnje, če je vsak proizvedeni avto garantirana izguba, vmes so pa dolgovi že na ~$2 milijardi, obresti na dolgove so pa skoraj ~20% bruto zaslužka podjetja.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Truga ::
seveda pada, amerikanci ne marajo več limuzin, ampak palijo na SUVje in crossoverje.
bencin bo vedno poceni in ne bo nikoli drag press :D
Bencin dejansko ne bo nikoli drag. So EV-ji že preveč nevarni. Vsaka ekscesna podražitev nafte, bi na hitro zaključila zgodbo ICE-jev, kar ni v interesu naftne in avtomobilske industrije.
https://twitter.com/NBCNightlyNews/stat...
To je zate drag bencin? Preko 100 $ sodček nafte ne bo šel. Pred slabimi desetimi leti je bil Brent skoraj že na 140 $.
https://tradingeconomics.com/commodity/...
Danes je na 73 $, vmes ga je pa malo še inflacija zdelala.
Bencin je zdajle zelo poceni in se drazi, ja.
Zheegec ::
Musk obljublja "nore številke kmalu". Zakaj jih ni naznanil 2 dneva nazaj, ko je imel Q1 conference call?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
WarpedGone ::
Zakaj jih ni naznanil 2 dneva nazaj, ko je imel Q1 conference call?
pred točno tremi tedni, 13. april 2018:
The Economist used to be boring, but smart with a wicked dry wit. Now it's just boring (sigh). Tesla will be profitable & cash flow+ in Q3 & Q4, so obv no need to raise money.
Moderatorji morajo bit ponosni na vso inteligenco, ki so jo vzgojili tle okrog...
Zbogom in hvala za vse ribe
Zheegec ::
Za Q3 in Q4 napovedi že vemo. Musk je imel Q1 2018 conference call 2 dneva nazaj, danes pa je na Twitterju napisal;
Torej je napisal, da ima neke nove "these big numbers" v roki, ki jih 2 dneva nazaj ni imel, ker bi jih pač naznanil v Q1 conference callu...
"short burn of the century coming soon. Flamethrowers should arrive just in time".
"It will be next level. These are really big numbers"
Torej je napisal, da ima neke nove "these big numbers" v roki, ki jih 2 dneva nazaj ni imel, ker bi jih pač naznanil v Q1 conference callu...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()
Okapi ::
Bo povedal, da bodo na Kitajskem zgradili terafabriko, kjer bodo delali po milijon samovoznih avtov na četrtletje. Pa tunel od NY do DC bo zgradil, in vmes še mimogrede na Mars skočil pogledat. Verniki mu bodo seveda brez zadržkov verjeli.
WarpedGone ::
Torej je napisal, da ima neke nove "these big numbers" v roki, ki jih 2 dneva nazaj ni imel, ker bi jih pač naznanil v Q1 conference callu...
Stupid stays stupid ...
Big numbers
Zbogom in hvala za vse ribe
Zheegec ::
Kaj ima to veze z Muskovimi današnjimi obljubami o "really big numbers"?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Nikec3 ::
WarpedGone je izjavil:
Torej je napisal, da ima neke nove "these big numbers" v roki, ki jih 2 dneva nazaj ni imel, ker bi jih pač naznanil v Q1 conference callu...
Stupid stays stupid ...
Big numbers
@Warpy, kaj želiš s tem linkanjem povedati? Da se zavedaš, da obstaja veliko razlogov za shortanje TSLA? Ali kaj drugega?
Kaj ima to veze z Muskovimi današnjimi obljubami o "really big numbers"?
Predvidevam, da @Warpy počasi že vključuje svoje zadnje obrambne mehanizme, ki so že nekje na nivoju one kultne "ne priznajem ovaj sud".
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nikec3 ()
Nikec3 ::
Komaj zdaj sem pogledal ta video:
In to bi naj bil nek "SUV"?
In to bi naj bil nek "SUV"?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
WarpedGone ::
@Warpy, kaj želiš s tem linkanjem povedati? Da se zavedaš, da obstaja veliko razlogov za shortanje TSLA? Ali kaj drugega?
Dafuq ti ni jasno?
Really big number == resno velik delež sposojenih in prodanih delnic, ki jih bo treba NUJNO, ne glede na trenutno ceno, kupit in vrnit.
38M je že star podatek, danes je že preseglo 40M:
Ko totalno zabluziš, se delaš nepismenega.
Sej ne, da si prej bil kej bolj pismen...
Zbogom in hvala za vse ribe
Nikec3 ::
Really big number == resno velik delež sposojenih in prodanih delnic, ki jih bo treba NUJNO, ne glede na trenutno ceno, kupit in vrnit.
Da. In če bodo vrnjene po nižji ceni kot so bile sposojene, se bo služilo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Zheegec ::
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Utk ::
Nikec3 ::
Komaj zdaj sem pogledal ta video:
In to bi naj bil nek "SUV"?
Kaj tocno je tu narobe?
Avto pri prvem manjšem bregu drsi.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
DarkSite ::
WarpedGone je izjavil:
Torej je napisal, da ima neke nove "these big numbers" v roki, ki jih 2 dneva nazaj ni imel, ker bi jih pač naznanil v Q1 conference callu...
Stupid stays stupid ...
Big numbers
@Warpy, kaj želiš s tem linkanjem povedati? Da se zavedaš, da obstaja veliko razlogov za shortanje TSLA? Ali kaj drugega?
Kaj ima to veze z Muskovimi današnjimi obljubami o "really big numbers"?
Predvidevam, da @Warpy počasi že vključuje svoje zadnje obrambne mehanizme, ki so že nekje na nivoju one kultne "ne priznajem ovaj sud".
Kar vam očitno želi povedati, da imate očitno težave z dojemanjem.
Za začetek "Big numbers".
Šlo je za twitt med dvema(Musk, Fred) na twitterju.
Fred: "Is a "short burn of the century" as bad as a "tsunami of hurt"?"
Musk: "It will be next level. These are really big numbers."
Prezgodba:
"tsunami of hurt", ko so s shortanjem izgubili nekaj billionov.
Tokrat prihaja “short burn of the century”, kje bo ta izguba mnogo večja in to so te "velike številke" oz "Big numbers". Ne pa neke številke, ki jih Musk skriva ampak je vse to lepo vidno, če greste pogledat na graf kdo vse shorta in predvsem vrednost shortanja(BIG numbers).
BT52 ::
Jup. Sploh pa Tesla je ubrala čudno taktiko pri 2WD delovanju. No za Amere je vredu. Mogoče kaki mod od Magne bi prišel prav. :D
WarpedGone ::
Da. In če bodo vrnjene po nižji ceni kot so bile sposojene, se bo služilo.
Seveda, ampak kaj takega pričakovanega za ta padec cene?
Kaj je tako očitnega, da je ta stava visoka nad 11 milijard dolarjev?
(to je le čist matematična ocena - ko bo treba pokrivat (kupovat), bo iz računov shortarjev izpuhtelo bistveno več)
Ja, lahko useka potres 9+ stopnje in sesuje fremont al pa GF1.
Ja, lahko useka požar/ekplozija in ustavi produkcijo.
Ja, lahko ... hmm, kaj je še takega bajeslovnega, kar se lahko zgodi? Verjetno še kaj.
Je to osnova za stavo, da bo cena šla dol? Je osnova za stavo nevera v zmožnost doseganja +5k/tedensko, ki nekako pokrije vse tekoče minuse?
Na čem stoji ta nevera? Na "zamujajo", "lažejo"? Nimajo mašin? Nimajo delavcev? Nimajo znanja? Nočejo?
Nabavljene mašine so plačal enkrat, sedaj jih 'tepe' amortizacija. Če mašina od sebe ne da več kot znaša amortizacija, je to računovodsko izguba. Od tle večina v tem Q prikazane izgube.
Operating expenses so v zadnjem letu zrasli za ~10%. Iz mal manj kot milijarde na mal več kot milijarda. Računate da bo to eksplodiralo in požrlo več kot bo not prineslo 250.000 modelov 3?
Kaj je pa osnova za stavo, da bo cena šla gor? Tule je lepo opisano.
Shortanje Telse je zgodovinsko gledano dejansko kurjenje denarja, čist tako dobesedno - čista zguba.
Kaj je crowded short trade?
A crowded short trade can spur a short squeeze, a buying frenzy that's triggered by short sellers who need to cover their losing bets to exit the trade. As prices move higher, more short sellers are forced to cover their positions by buying shares of Tesla at the market price, driving prices even further and spurring even more short-covering.
Fora short-squeeza je, da dlje časa kot se ne zgodi, močnejši bo, ko se zgodi.
Js sm ga pričakoval že lani, če se bo zgodil letos, bo le močnejši. Če se zgodi naslednje leto, bo le še hujši.
Short squeze ne pomeni dvig cene za 10% ampak večkratnik, kjer sta meja nebo in absurd. Resno pričakujem, da se bo poskušal vmešat kak 'nadzornik trga' in poskušal zamrznit trgovanje, ker bo cifra že previsoka.
Še eno stvar ste uspel totalno spregledat in ignorirat: sestavljanje baterij za Model 3 ni več bottle-neck, produkcija laufa, sedaj morajo dodatno poštimat sestavlanje v Fremontu. Bo do konc junija že na 5k/W?
Bo konc sveta, če bo to šele v juliju?
Julij je prvi mesec v Q3 ko Elon Musk pričakuje nekaj malega profita. Tega bo več, višje kot bodo.
Totalno ste spregledal še eno globoko strateško spremembo. Startup potrebuje zunanje vire financiranja, da lahko raste. Če se zanaša le na interne vire in raste organko, zapravlja priložnost ki jo ima. Raste prepočasi. Tesla je do sedaj bil konceptualno startup ker so namenoma želeli rasti hitreje kot je omogočalo interno financiranje. Od tle ta bajeslovna izguba.
Model 3 bo interne vire dvignil na nivo, ki bo omogočal več deset odstotno letno rast brez zunanjih virov. Od tu sledi Elonov - NOČEM več zunanjega denarja (no, I do not wan't to raise capital).
Laže? Seveda laže, kr veselo shortajte in bluzite naprej.
Resno - preverite uspešnost šortanja skozi zgodovino TSLA. Je bilo uspešno v posameznih primerih, velika večina shortarjev pa je svoje stave izgubila.
Zbogom in hvala za vse ribe
Okapi ::
Ker pripadniki kulta še vedno verjamejo v svetovno dominacijo.
Vzrok, da ljudje stavijo proti Tesli, je dejstvo, da firma, ki naredi pol milijona avtov, ne more biti več vredna od firme, ki naredi 5 milijonov avtov.
Načeloma nihče ne pravi, da Tesla ne more biti dobičkonosna. Ne more pa biti tako dobičkonosna kot 10x večje firme.
Vzrok za tako precenjenost so tri glavne pravljice:
- superduper robotska tovarna, kjer avte delajo (veliko) hitreje in ceneje od tekmecev;
- samodejni avti, ki kupcem služijo denar in se sami odplačujejo;
- tekmeci še 20-30 let ne bodo sposobni delati tako dobrih in poceni električnih avtov.
Če bi se te tri pravljice uresničile, bi bila Tesla na poti ne do 5000 avtov na teden (četrt milijona na leto), ampak 50.000 avtov na teden (2.5 milijona na leto), in več. Kar bi upravičilo visoko vrenost delnic.
Ampak te tri pravljice se hitro sesuvajo. Tesla bo, če bo šlo vse po sreči, enkrat letos začela delati po 5000 avtov na teden. Leta 2019 mogoče celo 10.000 na teden. Naivci bodo še kar videli pot do svetovne dominacije. Ampak potem se bo, enkrat tekom 2019, najkasneje 2020, zgodba začela sesuvati.
Finančni izkazi bodo pokazali, da profita ni toliko, kot so upali, da bo (ker ne bodo znali avtov delati ceneje od tekmecev). Prodaja ne bo več rasla, ker bo na trgu 20-30 primerljivih modelov. In samovoznosti še naprej ne bo, in tudi ne znamenj, da bo kmalu prišla.
Veliki investitorji bodo spoznali, da bajnih dividend ne bo, delnica se bo spustila na realno vrednost (primerljivo s tekmeci), tam okoli 100-200 evrov.
Vzrok, da ljudje stavijo proti Tesli, je dejstvo, da firma, ki naredi pol milijona avtov, ne more biti več vredna od firme, ki naredi 5 milijonov avtov.
Načeloma nihče ne pravi, da Tesla ne more biti dobičkonosna. Ne more pa biti tako dobičkonosna kot 10x večje firme.
Vzrok za tako precenjenost so tri glavne pravljice:
- superduper robotska tovarna, kjer avte delajo (veliko) hitreje in ceneje od tekmecev;
- samodejni avti, ki kupcem služijo denar in se sami odplačujejo;
- tekmeci še 20-30 let ne bodo sposobni delati tako dobrih in poceni električnih avtov.
Če bi se te tri pravljice uresničile, bi bila Tesla na poti ne do 5000 avtov na teden (četrt milijona na leto), ampak 50.000 avtov na teden (2.5 milijona na leto), in več. Kar bi upravičilo visoko vrenost delnic.
Ampak te tri pravljice se hitro sesuvajo. Tesla bo, če bo šlo vse po sreči, enkrat letos začela delati po 5000 avtov na teden. Leta 2019 mogoče celo 10.000 na teden. Naivci bodo še kar videli pot do svetovne dominacije. Ampak potem se bo, enkrat tekom 2019, najkasneje 2020, zgodba začela sesuvati.
Finančni izkazi bodo pokazali, da profita ni toliko, kot so upali, da bo (ker ne bodo znali avtov delati ceneje od tekmecev). Prodaja ne bo več rasla, ker bo na trgu 20-30 primerljivih modelov. In samovoznosti še naprej ne bo, in tudi ne znamenj, da bo kmalu prišla.
Veliki investitorji bodo spoznali, da bajnih dividend ne bo, delnica se bo spustila na realno vrednost (primerljivo s tekmeci), tam okoli 100-200 evrov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
Okapi ::
Vse to v primeru, da bo šlo vse po sreči. Če se Tesli vmes kaj zalomi, je zaradi prezadolženosti prisilna poravnava zelo verjetna.
Nikec3 ::
Na čem stoji ta nevera? Na "zamujajo", "lažejo"? Nimajo mašin? Nimajo delavcev? Nimajo znanja? Nočejo?
Stoji na tem, da nekateri ne verjamejo, da je Tesla v taki obliki kot je trenutno, sposobna poslovat z dobičkom. Tudi jaz se vedno bolj nagibam k temu.
Resno pričakujem, da se bo poskušal vmešat kak 'nadzornik trga' in poskušal zamrznit trgovanje, ker bo cifra že previsoka.
@Warpy, ti ne živiš na istem planetu.
Julij je prvi mesec v Q3 ko Elon Musk pričakuje nekaj malega profita.
Ne bo ga. Evo, moja beseda proti Muskovi. Če se motim in bo Tesla v Q3 res prikazala računovodski plus, se posipam s pepelom.
Model 3 bo interne vire dvignil na nivo, ki bo omogočal več deset odstotno letno rast brez zunanjih virov. Od tu sledi Elonov - NOČEM več zunanjega denarja (no, I do not wan't to raise capital).
Ne verjamem. Po Modelu 3 pride Model Y, pride Semi, pride,... Hkrati pa bo marža pri M3 nizka, padajo pa tudi marže pri MS in MX. Nizke so tudi marže pri energy sektorju, Solar City del pa jim itak propada.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Utk ::
WarpedGone ::
nikec3:
Ne verjamejo? Torej ne vejo. Če bi vedeli, nebi imeli česa ne/verjet. BI vedeli.
Kaj če bi za spremembo, namesto "ne verjamejo", poskusili VEDETI, razumeti iz katerih kosov je sestavljena številka pod črto, od česa so ti kosi odvisni in kaj se bo z njimi dogajalo v prihodnosti?
Mene pljuvate z vernikom in sami zase uporabljate "NE VERJAMEM"?
Tle ni čisto nič za verjet, vse je javno od dneva 1.
Ampak če ti intelektualni domet ne seže dlje od trivialnega računa X -Y , ti drugega kot ne/vera ne preostane.
Razlikovati med ciljem in obljubo, napovedjo in lažjo je pa itak atomska fizika, ...
Stoji na tem, da nekateri ne verjamejo, da je Tesla v taki obliki kot je trenutno, sposobna poslovat z dobičkom. Tudi jaz se vedno bolj nagibam k temu.
Ne verjamejo? Torej ne vejo. Če bi vedeli, nebi imeli česa ne/verjet. BI vedeli.
Kaj če bi za spremembo, namesto "ne verjamejo", poskusili VEDETI, razumeti iz katerih kosov je sestavljena številka pod črto, od česa so ti kosi odvisni in kaj se bo z njimi dogajalo v prihodnosti?
Mene pljuvate z vernikom in sami zase uporabljate "NE VERJAMEM"?
Tle ni čisto nič za verjet, vse je javno od dneva 1.
Ampak če ti intelektualni domet ne seže dlje od trivialnega računa X -Y , ti drugega kot ne/vera ne preostane.
Razlikovati med ciljem in obljubo, napovedjo in lažjo je pa itak atomska fizika, ...
Zbogom in hvala za vse ribe
Nikec3 ::
@Warpy, sej vem da si fan semantike, ampak navsezadnje ti verjameš, da bo Tesla v Q3 poslovala z dobičkov, jaz pa ne verjamem. Nihče od naju pa ne ve.
In lahko zaključimo s tem, ker na borzi nikoli nihče ne "ve" stvari, lahko zgolj verjame v neko zgodbo ali ne verjame. Prihodnost pa pokaže kdo ima prav.
In lahko zaključimo s tem, ker na borzi nikoli nihče ne "ve" stvari, lahko zgolj verjame v neko zgodbo ali ne verjame. Prihodnost pa pokaže kdo ima prav.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
WarpedGone ::
ampak navsezadnje ti verjameš, da bo Tesla v Q3 poslovala z dobičkov, jaz pa ne verjamem
Js da to verjamem?
Brez težav me boš citiral, ko sm trdil!
Al pač ne?
Al bo v Q3 profit al ne, je odvisno od dveh stvari:
a) dovolj visok produkcije M3
b) dovolj nizek nivo investiranja v 'podporne' in bodoče zadeve - število novih SC, število novih servisov, število novih predstavništev, število novih XYZ
Elonu ste se tebi podobni dovolj zagravžal, da je mal zabremzal točko b - ta bo le še tolk velika, kot bo denarja in smisla. Točka a pa po njegovi oceni trenuntno nima izgovorov, da se nebi zgodila.
Js vermamem eno enostavno stvar - elon ne laže.
Hkrati pa tudi ni prerok, da bi vidu na kater šrauf bo crknu na kater datum.
Za razliko od vas prerokov tule, ki veste da laže, ki veste da bo stvar crknila, ki veste da profita ne bo nikoli, ipd.
Vernik še nikol ni razumel, kako se lahko kdo z njim ne strinja na podlagi česarkoli drugega kot vere.
kako bo prihodnost karkoli pokazala je le še ena vera. Tale tema je stara že 10 let. Leto 2012 je bila 5 letna prihodnost glede na leto 2007. Kaj je pokazala ta prihodnost? Da ste polni dreka.
Enako je pokazala prihodnost leta 2013 glede na 2008 ipd.
Leta 2023 boste točno enako polni dreka.
Ker ne razmišljate na podlagi razuma ampak verjamete. In čisto noben dokaz še nikoli ni podrl nobene vere ali prepričanja. Vera je le zamenjaka berglo s katero je opletala.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zheegec ::
O wau, celo WSJ je začel gledati dejanske številke;
Tesla's Numbers Are Even More Dramatic Than its CEO
CEO Elon Musk's ongoing feud with Wall Street analysts captured the most attention last week after a memorably contentious conference call on Wednesday. Mr. Musk promised an imminent "burn of the century" for investors betting against his stock in a post to Twitter on Friday.
Investors shouldn't be distracted: Dismal first-quarter results and falling bond prices call into question Tesla's $50 billion market capitalization and its overall financial health
Tesla's cash bleed has accelerated since the Model 3 launched last year.
A significant portion of Tesla's $2.7 billion in cash consists of customer deposits, which are mostlyrefundable.
Tesla's Numbers Are Even More Dramatic Than its CEO
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
roCkY ::
Komaj zdaj sem pogledal ta video:
In to bi naj bil nek "SUV"?
Kaj tocno je tu narobe?
Avto pri prvem manjšem bregu drsi.
Avto je relativno težak zato morda nekaj več drsenja, kot bi bilo komu po godu. Sicer je na temo hriba in spolske podlage še kar nekaj videov. Tu je zahebal le tolko, da ni preveril ledu, ko je padel v lužo in ima sedaj težave z garancijo za dele, ki jih je že pred to "avanturo" naročil oz. je prijavil okvaro...
Poišči video, ko je vozil "zofe" in ga je navigacija zapeljala na zelo strmo delno spluženo peš pot. Avto se je v realni situaciji s prikolico obnesel prfektno. Takrat je sicer kolikor se spomnim imel kolegov avto, ker se je nekaj zakompliciralo glede terminov in napolnenostjo baterije...
X je pač "mestni terenec" dodatno obremenjen z veliko težo. Kot velika večina ostalih dandanes v prodaji ni avto prvenstveno za v sneg in hrib a z ustrezno vožnjo se pride marsikam, ko ostalo obstane.
Bo pa zanimivo "terenske" lastnosti (vožnja po slabi podlagi) primerjat z i-Pace-om.