Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
Zheegec ::
TSLA trenutno -8%, presenečen sem da samo tako malo. Po mojem bo šla kmalu nazaj gor, še nekaj quarters bo šlo...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
frudi ::
Sej po objavi rezultatov je šla delnica sprva celo malo gor. Potem pa je na konferenčnem klicu Musk začel, zelo milo rečeno, bluziti na polno. Brez zajebancije, zvenel je vsaj zadet. Prav nadrealistično za poslušat, celo v kontekstu že tako bizarnih zadnjih nekaj Teslinih konferenčnih klicev. Praktično takoj za tem, še med klicem, je delnica iz rahlega plusa padla na minus 5%.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Zheegec ::
Več, kot Tesla proda najdražjih variant Model 3 (tistih za ~$35k ni in najbrž ne bo), več ima njihova divizija za prodajo avtov izgube. Če se bo tako nadaljevalo, bo večja proizvodnja Model 3 pomenila še več izgube.
Ja, nimam pojma zakaj. Cash burn se je povečal.
Ni bil "zadet". Ni želel odgovoriti na vprašanje, kako namerava zgraditi nove proizvodne zmogljivosti, če ima pa ogromen cash burn in pa hkrati ne planira več nobene dokapitalizacije.
Sej po objavi rezultatov je šla delnica sprva celo malo gor.
Ja, nimam pojma zakaj. Cash burn se je povečal.
Potem pa je na konferenčnem klicu Musk začel, zelo milo rečeno, bluziti na polno. Brez zajebancije, zvenel je vsaj zadet.
Ni bil "zadet". Ni želel odgovoriti na vprašanje, kako namerava zgraditi nove proizvodne zmogljivosti, če ima pa ogromen cash burn in pa hkrati ne planira več nobene dokapitalizacije.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()
Okapi ::
Napovedi se bile še malo slabše, in so nekateri izgubo 3,5 dolarja na delnico, namesto 3,7 dolarja (ali kolikor so pač že cifre, pišem na pamet), videli kot dober znak.
telexdell ::
Poleg tega se hočeš na takih izletih ustavljati tam, kjer je tebi všeč, ne tam, kjer je ravno (hitra) polnilnica. Se pelješ v Dalmacijo (ali kamorkoli pač= in se hočeš ustavit za kosilo v preverjeno dobri (in/ali) poceni oštariji, ne v neki industrijski menzi poleg hitre polnilnice, kjer po možnosti ravno zaradi tega navijejo cene (ker vedo, da ljudje ne bodo v avtu sedeli in pol ure gledali voltmeter ).
Eni se vozite v Dalmacijo drugi pa le do letališča Jožeta Pučnika ali letališča Edvarda Rusjana ali Celovca ali Gradca. V kakšni uri si tam, parkiraš avto in počitnice se že prično. Brez cijazenja v kolonah, iskanja zakotnih gostiln, trepetanja pred parkirnimi kaznimi (kar nekaj let), lupjenja z oderuškimi cenami, občutka da si odveč... Ti kar ostani na ICE in v Dalmaciji. Drugi si bomo s prihranki zaradi cenejših počitnic v bolj oddaljenih krajih lahko kmalu privoščili EV
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
Okapi ::
Mi smo v zakotni gostilni na še bolj zakotnem dalmatinskem otoku Kaprije sedeli par metrov stran od Bernija Ecclestona, telexdell pa misli, da je glavni džek, ker gre na počitnice v Hurgado.
jernejl ::
drugi pa le do letališča Jožeta Pučnika ali letališča Edvarda Rusjana ali Celovca ali Gradca. V kakšni uri si tam, parkiraš avto in počitnice se že prično. Brez cijazenja v kolonah, iskanja zakotnih gostiln, trepetanja pred parkirnimi kaznimi (kar nekaj let), lupjenja z oderuškimi cenami
Če bi imel kaj izkušenj z letalskimi potovanji, bi vedel, da je večinoma ceneje in nič počasneje potovati iz kakšnega večjega letališča (Benetke, Dunaj, Budimpešta, tudi Milano, München ipd). Prihraniš kak prestop in tisočaka pri letalskih kartah za celo družino.
Vi pa kar plačujte oderuške cene vozovnic iz Ljubljane in oderuške cene hrane in pijače na vmesnih letališčih.
Drugi si bomo s prihranki zaradi cenejših počitnic v bolj oddaljenih krajih lahko kmalu privoščili EV
Leti z letali so v mojem primeru eden izmed pomembnejših dejavnikov, ki zahtevajo nekoliko daljše poti z avtom. Če mi ne bi bilo treba toliko leteti, bi me EV-ji najbrž bolj zanimali.
Okapi ::
Če bi bilo po Muskovo, bi se tesle že same vozile in reševale tisoče življenj. Tako bodo pa novinarji krivi, ker si upajo pisati o nesrečah z avtopilotom, in zakonodajalci, ker nasedajo javnemu mnenju. Modeli ima resne probleme z dojemanjem resničnosti.
Musk (o tem, kdaj bodo tesle smele same voziti):
Musk (o tem, kdaj bodo tesle smele same voziti):
Well, the hardest thing about the timing is regulatory approval. The thing that's tricky with autonomous vehicles is that autonomy doesn't reduce the accident rate or fatality rate to zero. It improves it substantially, but the reality is that even though we think our - we think autonomy, even car autonomy reduces the probability of a death by 50%, which would be incredible because there's like - broadly there's over a 1 million, I think 1.2 million automotive deaths per year. And how many do you read about? Basically, none of them. However - but, if it's an autonomous situation, it's headline news, and the media fails to mention that actually they shouldn't really be writing the story, they should be writing the story about how autonomous cars are really safe, but that's not the story that people want to click on. So they write inflammatory headlines that are fundamentally misleading to the readers. It's really outrageous. And this will be true, even if electric cars were - sorry, if autonomous cars were 10 times safer, so if instead of a 1 million deaths you had 100,000 deaths. There is still going to be people who will still sue and say, hey, you're responsible for the death here. And it's like, well, the 90% of people who didn't die are not suing. They're not dead, they're still alive, they just don't know it.
So, we've got to deal with that and then obviously regulators respond to public pressure and the press. So, if the press is hounding the regulators, and the public is laboring on misapprehension that autonomy is less safe because of misleading press, then this is where I find the challenge predicting it to be very difficult.
And, yeah, it's really incredibly irresponsible of any journalists with integrity to write an article that would lead people to believe that autonomy is less safe. Because people might actually turn it off, and then die. So anyway, I'm really upset by this.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
pegasus ::
hojnikb ::
Samo z twiti pa bulšitiranjem bo težko kakšna long term izboljšava, če ni uzadi sustainable business plana.
#brezpodpisa
Okapi ::
Pot v pekel je tlakovana z dobrimi nameni. Ali, kot je rekel ekonomist Milton Friedman, "One of the great mistakes is to judge policies and programs by their intentions rather than their results".
Zheegec ::
Ne samo razume, svoje življenje posveča temu, da jo izboljša.
Izboljša kako? Tako, da meče stran milijarde $$$ svojih investitorjev? Katero koli obstoječe podjetje bi lahko naredilo avtomobile na ravni Model S in Model 3, če bi jim lastniki dovolili, da njihova EV divizija obratuje z milijardami minusa.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
kow ::
Danes sem v 7h naredil cirka 600km. Ustavil sem se 3x, vse skupaj cirka 30min. Spustil sem kosilo. Z (drazjim) EV bi verjetno porabil kaksnih 30minut vec. Nic drasticnega.
vostok_1 ::
Jz to delam mogoče 1x letno.
Nauk te štorije je, da EVji so povsem zadovoljivi kar se tega tiče.
Niso pa še po ceni.
Nauk te štorije je, da EVji so povsem zadovoljivi kar se tega tiče.
Niso pa še po ceni.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
lufthammer ::
1. Če bi imel majhne otroke nebi razmišljal o 500 km izlet v enem dnevu, brez postanka, brez kosila, tudi sicer je to bolj napor kot pa nek lep izlet, vsaj zame.
2. Če bi bil pismen bi videl, da je bil strošek 28 € za 480 km + dodatnih 130 km, ki so ostali v tanku (torej 4,6 €/100 km).
3. Koliko % vseh voženj je 500 km "izletov" kjer je strošek goriva "neverjetno velikih" 4,6 €/100 km? Koliko je pa voženj znotraj 200 km kjer je samo domači štrom po nizki tarifi?
Emobi je lepo opisal realno stanje, pač za večino EV še ni prava stvar, iz leta v leto bo pa več takih, ki bodo o EV razmišljali, pa ne zaradi stroška, ampak zaradi vsega drugega.
1. Točno tako, sploh nebi vlekel otrok na tak izlet...Je pa res, da z normalnim avtom 240 km v eno smer ni neka huda razdalja - do max. tri ure vožnje (2/3 avtocest), če že moraš otrokom pokazat Grossglockner.
2. Če bi bil ti pismen in ne zajedljiv, bi prebral tudi tole:
"Baterija se je s 63,5 odstotka v dobri uri popolnoma napolnila. Tako je bilo v avtomobilu že dovolj elektrike za vrnitev do Slovenije. Ker se je relief ob vrnitvi spuščal, je bilo v 170 kilometrov oddaljeni Radovljici v bateriji še vedno 26 odstotkov energije za obljubljenih 50 kilometrov dosega." Verjetno za silo do Ljubljane? Kje je pozneje našel 130 km?
Pisec članka je na vsak način nekje zajebal.
3. Dal boš za EV 40000+€ zato, da boš šparal z domačim polnjenjem? V 14. nadstropju stolpnice ob Linhartovi?
Nikec3 ::
Sej po objavi rezultatov je šla delnica sprva celo malo gor. Potem pa je na konferenčnem klicu Musk začel, zelo milo rečeno, bluziti na polno. Brez zajebancije, zvenel je vsaj zadet. Prav nadrealistično za poslušat, celo v kontekstu že tako bizarnih zadnjih nekaj Teslinih konferenčnih klicev. Praktično takoj za tem, še med klicem, je delnica iz rahlega plusa padla na minus 5%.
Musk zelo verjetno je "zadet". Glede na to, da spi kar v tovarni je verjetno na kakih tabletah. Hkrati s Teslo leti "preveč blizu Sonca". Upam, da preživi leto 2018 brez živčnega zloma.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Gavran ::
Btw, prodaja != proizvodnja. Lahko sva 100%, da tisto kar je bilo izdelano v zadnjem tednu še ni bilo prodano.
A nima prodane že vse proizvodnje za letos in še več? Mogoče ni bilo dobavljeno, pa še to dvomim - nobenega smisla nima držati izdelano vozilo teden ali dva na parkirišču.
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.
Zheegec ::
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
telexdell ::
drugi pa le do letališča Jožeta Pučnika ali letališča Edvarda Rusjana ali Celovca ali Gradca. V kakšni uri si tam, parkiraš avto in počitnice se že prično. Brez cijazenja v kolonah, iskanja zakotnih gostiln, trepetanja pred parkirnimi kaznimi (kar nekaj let), lupjenja z oderuškimi cenami
Če bi imel kaj izkušenj z letalskimi potovanji, bi vedel, da je večinoma ceneje in nič počasneje potovati iz kakšnega večjega letališča (Benetke, Dunaj, Budimpešta, tudi Milano, München ipd). Prihraniš kak prestop in tisočaka pri letalskih kartah za celo družino.
Vi pa kar plačujte oderuške cene vozovnic iz Ljubljane in oderuške cene hrane in pijače na vmesnih letališčih.
Drugi si bomo s prihranki zaradi cenejših počitnic v bolj oddaljenih krajih lahko kmalu privoščili EV
Leti z letali so v mojem primeru eden izmed pomembnejših dejavnikov, ki zahtevajo nekoliko daljše poti z avtom. Če mi ne bi bilo treba toliko leteti, bi me EV-ji najbrž bolj zanimali.
Na ta letališče greš, če potuješ preko oceanov ali preko celin. Če pa imaš direktni let iz bližnjega letališča je pa neumno opraviti daljšo pot z avtom, čeprav prihraniš kakšen €. Seveda je računica odvisna tudi od števila potnikov. Ko sešteješ ceno goriva, cestnine in parkiranje je pri dveh pot do teh letališč cenejša s kakšnim organiziranim prevozom (npr. Go Opti) kot pa z lastnim vozlom.
In spet smo pri tem, zakaj ne EV
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
telexdell ::
Mi smo v zakotni gostilni na še bolj zakotnem dalmatinskem otoku Kaprije sedeli par metrov stran od Bernija Ecclestona, telexdell pa misli, da je glavni džek, ker gre na počitnice v Hurgado.
Pa kaj, če je prišel Berni na obisk k tašči. To še vedno ne spremeni dejstev, da v Hurgadi hotel s 5* ultra vse vključeno in letalskim prevozom stane manj kot polpenzion (brez pijače, kavice, sladoleda, predstavami, animacijami...) v kakšnem hotelu s 3* (realno 1,5*) na Hrvaškem. Če pa si kakšno stvar organiziraš sam in si zadovoljen z dosegljivim Hrvaškim standardom namestitev in storitev pa lahko skozi prideš še ceneje in vidiš ter doživiš bistveno več.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
BigWhale ::
Tvoji argumenti 'zakaj so elektricni avtomobili prava stvar' so prisli do 'V Hurgadi je boljs in leps kot na hrvaskem'. Zamisli se malo. :)
Avto kupis zato, da se bos lahko vozil z njim, ne za to, da si bos pol zivljenja obrnil na glavo, da se prilagodis avtomobilu.
Avto kupis zato, da se bos lahko vozil z njim, ne za to, da si bos pol zivljenja obrnil na glavo, da se prilagodis avtomobilu.
nevone ::
Tvoji argumenti 'zakaj so elektricni avtomobili prava stvar' so prisli do 'V Hurgadi je boljs in leps kot na hrvaskem'. Zamisli se malo. :)
Kako si prišel do tega zaključka?
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
WarpedGone ::
05.03.18 - Q1 2018 Earnings Report (Part 2: "Musk's Tantrum")
analyst == anal + yst
yst = a blood sucking brainless parazite
analyst == anal + yst
yst = a blood sucking brainless parazite
Zbogom in hvala za vse ribe
Gregor P ::
Prav zanima me koliko vas je med prvomajskimi šlo kaj dlje kot 200 km v eno smer. Mi smo šli 300 km daleč, ampak gremo z avtodomom, tako da koliko bi mi nesel EV nima prav nobene veze.
Če že sprašuješ, sam sem šel prek 1.200 km v eno smer, tu nekje sem nehal šteti kilometre (imel sem dva postanka; enega, da sem se na izbrani lokaciji dobro najedel in malo oddahnil ter drugega za gorivo); potem enkrat pa bom seveda moral priti še nazaj. Močno dvomim, da sem edini
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
WarpedGone ::
Case in point - Business Insider: "Tesla isn't spending enough money -- and investors should be worried"
"Tesla's newfound capital consciousness is perplexing."
Noben od vas intelegentnežev ni uspel ujet nekaj draguljev:
- naslednji GF bo na kitajskem, štarta letos, proizvaja baterije in vozila
- ločeno od tega omenjano novo fabriko za sestavlanje MY, treba določit do konca letos
- v roku par mesecev se zna zgodit pogodba a za GWh baterijski hranilnik
- da so v svoji MCA kemiji uspel znižat delež kadmija pod nivo kadmija v najnovejši NMC
- da je šlepar s 500 milj dosega izvedljiv danes, nobene nove kemije ni potrebne
- da 350kW filanje danes zahteva kemijo, ki žrtvuje max možno kapaciteto i.e. ima pri isti teži manjši doseg
Bom nadaljeval, če ma kdo kej inteligentnega za vprašat. Upanja nimam.
"Tesla's newfound capital consciousness is perplexing."
Noben od vas intelegentnežev ni uspel ujet nekaj draguljev:
- naslednji GF bo na kitajskem, štarta letos, proizvaja baterije in vozila
- ločeno od tega omenjano novo fabriko za sestavlanje MY, treba določit do konca letos
- v roku par mesecev se zna zgodit pogodba a za GWh baterijski hranilnik
- da so v svoji MCA kemiji uspel znižat delež kadmija pod nivo kadmija v najnovejši NMC
- da je šlepar s 500 milj dosega izvedljiv danes, nobene nove kemije ni potrebne
- da 350kW filanje danes zahteva kemijo, ki žrtvuje max možno kapaciteto i.e. ima pri isti teži manjši doseg
Bom nadaljeval, če ma kdo kej inteligentnega za vprašat. Upanja nimam.
Zbogom in hvala za vse ribe
J.McLane ::
WarpedGone je izjavil:
Jup, in Teslin Model X najbolj varen SUV.
Nuca kdo robčke?
Baterija v dnu poleg bistveno boljšega težišča pomeni tudi bistveno boljšo stransko trdnost kabine.
Daj malo številk prosim, v US prodanih ~45.000 Model X v dobrih dveh letih, mrtvih ? oseb.
Recimo Volvo XC90, v UK so jih od leta 2002 prodali 40.000, število žrtev v 14 letih: 0
http://www.autoexpress.co.uk/volvo/xc90...
Še en starejši članek za US s spiskom modelov z 0 žrtvami, žal ni prodajnih številk:
https://www.freep.com/story/news/nation...
Pa ne mi prosim z neko teorijo od IIHS crash test ratings ali NCAP v laboratoriju. Ali bo tvoj argument da so vsi ti XC90 v 14 letih prevozili manj km kot Model X v dobrih dveh letih?
Saj veš kam dregam s tem, AP daje vozniku preveč potuhe, ljudje pa to kljub raznim opozorilom preveč izkoriščajo, rezultat v divjini je točen pokazatelj tega, kar v laboratoriju ne morejo izmeriti.
Torej od kje ta informacija, da je Model X najbolj varen SUV?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Utk ::
Moraš gledat tudi populacijo, ki nek avto kupuje. Poglej še enkrat to statistiko. V Ameriki v golfu umre trikrat več ljudi kot v focusu, glede na njihovo število. Je zato golf truga na kolesih, focus pa tank? Ista sta...jaz (čeprav sem strašni antiljubitelj vw) bi vseeno rekel, da je golf vsaj tolk varen, če ne bolj.
pegasus ::
No, da ne bo samo Tesla na tapeti ... tudi na tej strani luže se dogaja:
http://fortune.com/2018/05/03/vw-tesla-...
Novica sumljivo ne omenja, komu gre teh $48B ... če ugibam, v azijo. Bo zanimivo videti na daljši rok, kako se bo to poznalo na nemških bilancah ;)
http://fortune.com/2018/05/03/vw-tesla-...
Novica sumljivo ne omenja, komu gre teh $48B ... če ugibam, v azijo. Bo zanimivo videti na daljši rok, kako se bo to poznalo na nemških bilancah ;)
WarpedGone ::
Še guglat ne znate, ko vam to ne paše ... CNN: Tesla's Model X is the safest SUV ever tested
Tesla Model X = Safest SUV Ever, Because Some Humans Have Hearts
NHTSA: 2017 TESLA MODEL X 75D
Tesla Model X the First SUV Ever to Achieve 5-Star Crash Rating in Every Category
It's Official: Tesla's Model X Is The Safest SUV on The Market With 5 Stars in Every Category
Ne mislim razpravljat z random bebci na beboTech.com kako NHTSA ne ve kaj testira.
Glede dodatne trdnosti potniške kabine, ki jo lahko nudi v dno vgrajena baterija, pa samo primerjava med Model 3 in "vsi vemo, da je najbolj varen avto Volvo" S60:
Seveda je AP potuha. Enaka potuha kot ABS, Airbag, varnostni pas, AB, BAS, ESP, ...
Najbolj varen je lojtrni voz brez stranic, kjer se moraš z vsemi štirim in še z zobmi držat da ne padeš dol pri ubijalski hitrosti 4 km/h.
Žal so potrebne 3 možganske celice, da si sposobn skapirat absurdnost takšnega razmišlanja.
Žal previsoka zahteva za SloTech občestvo.
Tesla Model X = Safest SUV Ever, Because Some Humans Have Hearts
NHTSA: 2017 TESLA MODEL X 75D
Tesla Model X the First SUV Ever to Achieve 5-Star Crash Rating in Every Category
It's Official: Tesla's Model X Is The Safest SUV on The Market With 5 Stars in Every Category
Ne mislim razpravljat z random bebci na beboTech.com kako NHTSA ne ve kaj testira.
Glede dodatne trdnosti potniške kabine, ki jo lahko nudi v dno vgrajena baterija, pa samo primerjava med Model 3 in "vsi vemo, da je najbolj varen avto Volvo" S60:
Saj veš kam dregam s tem, AP daje vozniku preveč potuhe, ljudje pa to kljub raznim opozorilom preveč izkoriščajo, rezultat v divjini je točen pokazatelj tega, kar v laboratoriju ne morejo izmeriti.
Seveda je AP potuha. Enaka potuha kot ABS, Airbag, varnostni pas, AB, BAS, ESP, ...
Najbolj varen je lojtrni voz brez stranic, kjer se moraš z vsemi štirim in še z zobmi držat da ne padeš dol pri ubijalski hitrosti 4 km/h.
Žal so potrebne 3 možganske celice, da si sposobn skapirat absurdnost takšnega razmišlanja.
Žal previsoka zahteva za SloTech občestvo.
Zbogom in hvala za vse ribe
RedDrake ::
Saj sem že napisal.
W1, prodaj kako delnico ali dve, pa pojdi h enemu psihologu.
Mislim, da si se tako močno vživel v realnost, v kateri si zaradi TSLA že miljonar, da ti že škodi.
Če pa si sposoben racionalne debate, pa lahko poveš, kako je možno, da je Tesla X najbolj varen SUV, čeprav ima minimalno eno smrtno žrtev, Volvo XC90 pa ni najbolj varen, čeprav ima 0 smrtnih žrtev? Za češnjo na vrhu je tista Tesla smrt dejansko bila povzročena zaradi nepravilne uporabe "avtopilota".
Daj, odklopi čustva, in pomisli. Da ni slučajno avto najbolj varen zato ker NHTSA pri testu pač sklepa, da se bodo pomagala vedno uporabljala v skladu z navodili in da ne bo neka funkcija čez noč dobila popravka, ki jo bo v bistvu pokvaril v eni ključni točki?
Ampak če ljudje navodil ne upoštevajo, inženirji pa dokazano _VEDNO_ ne izpljunejo 100% kode, kaj potem pomaga neka črka na papirju?
W1, prodaj kako delnico ali dve, pa pojdi h enemu psihologu.
Mislim, da si se tako močno vživel v realnost, v kateri si zaradi TSLA že miljonar, da ti že škodi.
Če pa si sposoben racionalne debate, pa lahko poveš, kako je možno, da je Tesla X najbolj varen SUV, čeprav ima minimalno eno smrtno žrtev, Volvo XC90 pa ni najbolj varen, čeprav ima 0 smrtnih žrtev? Za češnjo na vrhu je tista Tesla smrt dejansko bila povzročena zaradi nepravilne uporabe "avtopilota".
Daj, odklopi čustva, in pomisli. Da ni slučajno avto najbolj varen zato ker NHTSA pri testu pač sklepa, da se bodo pomagala vedno uporabljala v skladu z navodili in da ne bo neka funkcija čez noč dobila popravka, ki jo bo v bistvu pokvaril v eni ključni točki?
Ampak če ljudje navodil ne upoštevajo, inženirji pa dokazano _VEDNO_ ne izpljunejo 100% kode, kaj potem pomaga neka črka na papirju?
borisk ::
se pravi lako ćemo :)
VW rajši sklene pogodbo za 48mirljard(za naslednjih 5-10let) kot investicijo v VW gigafaktorijo (5miljard)
očitno vertikalna integracija ni vedno najboljše (očitno so se pri VW učili pri najboljših)
teh 48 vsekakor gre v azijo, ampak verjetno ne eni firmi ampak kakšni kombinaciji LG+kitajci, panasonic verjetno ne more imeti prstov v dveh kozarceih z marmelado hkrati.
VW rajši sklene pogodbo za 48mirljard(za naslednjih 5-10let) kot investicijo v VW gigafaktorijo (5miljard)
očitno vertikalna integracija ni vedno najboljše (očitno so se pri VW učili pri najboljših)
teh 48 vsekakor gre v azijo, ampak verjetno ne eni firmi ampak kakšni kombinaciji LG+kitajci, panasonic verjetno ne more imeti prstov v dveh kozarceih z marmelado hkrati.
J.McLane ::
WarpedGone je izjavil:
Še guglat ne znate, ko vam to ne paše ... CNN: Tesla's Model X is the safest SUV ever tested
Tesla Model X = Safest SUV Ever, Because Some Humans Have Hearts
NHTSA: 2017 TESLA MODEL X 75D
Tesla Model X the First SUV Ever to Achieve 5-Star Crash Rating in Every Category
It's Official: Tesla's Model X Is The Safest SUV on The Market With 5 Stars in Every Category
Ne mislim razpravljat z random bebci na beboTech.com kako NHTSA ne ve kaj testira.
Glede dodatne trdnosti potniške kabine, ki jo lahko nudi v dno vgrajena baterija, pa samo primerjava med Model 3 in "vsi vemo, da je najbolj varen avto Volvo" S60:
Saj veš kam dregam s tem, AP daje vozniku preveč potuhe, ljudje pa to kljub raznim opozorilom preveč izkoriščajo, rezultat v divjini je točen pokazatelj tega, kar v laboratoriju ne morejo izmeriti.
Seveda je AP potuha. Enaka potuha kot ABS, Airbag, varnostni pas, AB, BAS, ESP, ...
Najbolj varen je lojtrni voz brez stranic, kjer se moraš z vsemi štirim in še z zobmi držat da ne padeš dol pri ubijalski hitrosti 4 km/h.
Žal so potrebne 3 možganske celice, da si sposobn skapirat absurdnost takšnega razmišlanja.
Žal previsoka zahteva za SloTech občestvo.
Ne mislim razpravljat z random beboTech, številke iz divjine na mizo sicer bodi tiho, teorija NHTSA, IIHS in NCAP me ne briga. Aktivno varnost vse te agencije ne testirajo tako kot jih bebci za volanom.
AP je potuha, kje si ti dobil primerjavo z ABS, ESP in prišel do lojtrnega voza veš samo ti. Pravi varnostni sistemi bedijo nad vožnjo in se aktivirajo samo ko je treba, AP pa se v prvi vrsti prodaja zaradi udobja, ne zaradi varnosti. Varnost je v bistvu folku zelo težko prodati.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Okapi ::
Pri kompleksnih izdelkih skoraj nikoli ni najbolje, če vse sam delaš. To je mogoče dobro v primerih, ko ima kakšen od dobaviteljev monopol in zato hudo navite cene, pa morda presodiš, da bi ti to lahko ceneje naredil.
Sicer je pa najpogosteje posledica nevoščljivosti. Vidiš, da nekdo služi z izdelkom, ki ga kupuješ od njega, in si rečeš, zakaj bi on služil, če lahko to tudi sam delam. V takih primerih se večinoma izkaže, da za tisti izdelek porabiš več, kot če bi ga kupoval.
Ko bodo, če bodo, pri Tesli enkrat pri milijon avtih na leto, bodo recimo ugotovili, da lastno prodajno-servisno omrežje mogoče le ni najboljša zamisel.
Pri Tesli je glavni problem Musk, ki je prepričan, da zna on vse (naj)bolje narediti. Take reči se še nikoli niso dobro končale.
Sicer je pa najpogosteje posledica nevoščljivosti. Vidiš, da nekdo služi z izdelkom, ki ga kupuješ od njega, in si rečeš, zakaj bi on služil, če lahko to tudi sam delam. V takih primerih se večinoma izkaže, da za tisti izdelek porabiš več, kot če bi ga kupoval.
Ko bodo, če bodo, pri Tesli enkrat pri milijon avtih na leto, bodo recimo ugotovili, da lastno prodajno-servisno omrežje mogoče le ni najboljša zamisel.
Pri Tesli je glavni problem Musk, ki je prepričan, da zna on vse (naj)bolje narediti. Take reči se še nikoli niso dobro končale.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
pegasus ::
Pri Tesli je glavni problem Musk, ki je prepričan, da zna on vse (naj)bolje narediti.Njegovi dosedanji dosežki nekaj govorijo o tem. Ali hočeš reči, da so zgolj povprečni?
Take reči se še nikoli niso dobro končale.Vsekakor, revolucija vedno da kontrarevolucijo. Kdaj torej začneš propagirati eko-bio-natur prednosti konjskih vpreg in udobnih kočij? Te na Dunaju koj zaposlijo.
borisk ::
njegovi dosežki niso sporni, iluzorno pa je misliti, da musk lastoročno zgradil in konstruiral vse kar naredijo njegova podjetja. vse to je plod timskega dela in za elona bi rekel da ni timski igralec, če ni na absolutnem čelu tima. To se vidi v trenutni situaciji, ko se po dolgem času zagovarja pri ljudeh, ki so na vsaj njegovi ravni kar se $$ tiče. Izmikanje, preusmerjanje pozornosti, novinarji so krivi, analitiki so krivi.
iz zgornjega članka:
iz zgornjega članka:
VW makes more cars in four days than Tesla (tsla, -5.69%) does in a year,
"By 2020 we will offer our customers more than 25 new electric models and more than 20 plug-in hybrids,"
frudi ::
WarpedGone je izjavil:
Še guglat ne znate, ko vam to ne paše ... CNN: Tesla's Model X is the safest SUV ever tested
Tesla Model X = Safest SUV Ever, Because Some Humans Have Hearts
NHTSA: 2017 TESLA MODEL X 75D
Tesla Model X the First SUV Ever to Achieve 5-Star Crash Rating in Every Category
It's Official: Tesla's Model X Is The Safest SUV on The Market With 5 Stars in Every Category
Ne mislim razpravljat z random bebci na beboTech.com kako NHTSA ne ve kaj testira.
Impresiven nabor linkov. Ki postane bistveno manj impresiven, ko vidiš, da se vsi sklicujejo ali na Teslin blog ali pa kvečjemu direktno na NHTSA poročilo (na katerega se sicer sklicuje tudi Teslin blog). Torej edini vir je NHTSA ocena.
Kaj to pomeni? Da če pride do nesreče, se med NTHSA-testiranimi SUV-ji MX obnese najbolje. Kar NTHSA testiranje ne zajame je, da te MX tu pa tam sam in brez opozorila razmaže ob kakšno betonsko ograjo, tudi če je le-ta izven vozišča. Zato v MX ljudje umirajo v situacijah, ki se v drugih avtih sploh ne bi pripetile.
WarpedGone je izjavil:
Glede dodatne trdnosti potniške kabine, ki jo lahko nudi v dno vgrajena baterija, pa samo primerjava med Model 3 in "vsi vemo, da je najbolj varen avto Volvo" S60:
Že prvi komentar na YT pokaže bullshit te primerjave:
The poll on the middle 3 is less rigid and can be seen wiggling on impact so it's not bolted down to the floor. The model 3 is also on a sled and the vehicle slides backward while the sled goes under the poll and takes away some of the kenetic energy. The s60 is slammed against a poll fixed to the ground. It's not the same test at all and cannot even begin to be compared. It's biggest BS.
Torej, sploh ne gre za enak test, tako da so primerjave brezpredmetne.
Druga, še pomembnejša stvar, ki je video ne pokaže, pa je dejstvo, da je stranica S60 namerno narejena tako, da se deformira in absorbira čimveč energije! Varnostni sistem je namreč zasnovan tako, da se ob stranskem trku ojačan sedež odmakne proti sredinski koznoli in tako zaščiti voznika. Celo sama sredinska konzola je narejena tako, da se deformira in absorbira energijo premikajočega sedeža! Sile na voznika in poledične poškodbe so tako v Volvotu nižje! Torej, kar ta video skuša prikazati kot slabost Volvota, je v resnici prednost.
Ampak hej, Tesla in njihovi fanboji pa ja ne bi nikoli skušali prikrajati resnice, a ne?
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: frudi ()
WarpedGone ::
Druga, še pomembnejša stvar, ki je video ne pokaže, pa je dejstvo, da je stranica S60 namerno narejena tako, da se deformira in absorbira čimveč energije!
Super jo je absrobrirala, ko se je drog zarinu v sredino voznikovega sedeža. Kam se je skril voznik? Skoču sovozniku v naročje?
Kaj to pomeni? Da če pride do nesreče, se med NTHSA-testiranimi SUV-ji MX obnese najbolje. Kar NTHSA testiranje ne zajame je, da te MX tu pa tam sam in brez opozorila razmaže ob kakšno betonsko ograjo, tudi če je le-ta izven vozišča.
Ker v betonske orgaje se ne razmaže noben drug avto?
V to isto betonsko ograjo se prej seveda ni razmazala ena Toyota in pokurila absorberje energije, ki so nato manjkali.
Ste čisto povprečni nepismeni bebavi kavč-bulšiterji.
Zbogom in hvala za vse ribe
frudi ::
Aja, še glede tiste statistike, s katero se Tesla tako rada hvali in katero se tudi tukaj tako rado lepi, kako da avtopilot zniža število nesreč in kako da je to potrdtila celo NHTSA - The agency said on Wednesday its crash rate comparison “did not evaluate whether Autosteer was engaged” and “did not assess the effectiveness of this technology.”
Torej še en razkrinkan Teslin bullshit. NHTSA sama potrjuje, da sami niso delali nikakršne analize varnosti avtopilota. Edini vir za 40% znižanje nesreč je torej Tesla sama. In sej vemo, da če je komu za zaupat s številkami in da ne zavajajo, je to ravno Tesla :P
Imaš napisano, kam se skrije voznik. Sej si pismen, da znaš brati, a ne?
Če ti tukaj napisano ni dovolj, imaš cel Wiki članek na to temo. Kam se torej skrije voznik:
Ne, noben drug avto te aktivno in samodejno ne razmaže ob betonsko ograjo izven vozišča.
Torej še en razkrinkan Teslin bullshit. NHTSA sama potrjuje, da sami niso delali nikakršne analize varnosti avtopilota. Edini vir za 40% znižanje nesreč je torej Tesla sama. In sej vemo, da če je komu za zaupat s številkami in da ne zavajajo, je to ravno Tesla :P
WarpedGone je izjavil:
Super jo je absrobrirala, ko se je drog zarinu v sredino voznikovega sedeža. Kam se je skril voznik? Skoču sovozniku v naročje?
Imaš napisano, kam se skrije voznik. Sej si pismen, da znaš brati, a ne?
Če ti tukaj napisano ni dovolj, imaš cel Wiki članek na to temo. Kam se torej skrije voznik:
Driver and passenger seat are mounted on transverse steel rails,[10] not bolted to the floor as per the standard configuration. In a side impact these transverse rails allow the seats to crush a reinforced center console designed to absorb additional energy.
WarpedGone je izjavil:
Ker v betonske orgaje se ne razmaže noben drug avto?
V to isto betonsko ograjo se prej seveda ni razmazala ena Toyota in pokurila absorberje energije, ki so nato manjkali.
Ste čisto povprečni nepismeni bebavi kavč-bulšiterji.
Ne, noben drug avto te aktivno in samodejno ne razmaže ob betonsko ograjo izven vozišča.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: frudi ()
WarpedGone ::
Ne, noben drug avto te aktivno in samodejno ne razmaže ob betonsko ograjo izven vozišča.
V našem svetu leta 2018 te vsak avto aktivno in samodejno razmaže ob prvo betonsko ograjo izven vozišča, če mu to aktivno ne onemogočiš čisto vsako sekundo posebej.
To onemogočanje se imenuje vožnja avtomobila.
Da si tega sposoben, moraš opraviti dokaj zahtevno usposabljanje ter teoretični in praktični preizkus. Je kr zahtevno, ne uspe čisto vsem ...
Si zloben al butast, da še vendo ponavljaš isti bulšit kako je Tesla zloben/zanič/XYZ?
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Beli_Zajcek ()
telexdell ::
Tvoji argumenti 'zakaj so elektricni avtomobili prava stvar' so prisli do 'V Hurgadi je boljs in leps kot na hrvaskem'. Zamisli se malo. :)
Avto kupis zato, da se bos lahko vozil z njim, ne za to, da si bos pol zivljenja obrnil na glavo, da se prilagodis avtomobilu.
Zakaj bi si življenje obrnil na glavo z nakupom EV? Že danes ne hodim na Hrvaško zaradi vzrokov, katere sem napisal pa še nimam EV. V službo se vozim tam 5 km, do trgovskega centra tam 8 km, kakšne toplice so v razdalji od 40...160 km, smučišče na katere hodim je od 6...120 km.
Ko bom imel EV še vedno ne bom hodil na Hrvaško, obiskoval bom iste destinacije kot sedaj... in se razen dima iz auspuha se ne bo spremenilo nič, kaj šele obrnilo na glavo.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
Truga ::
Njegovi dosedanji dosežki nekaj govorijo o tem. Ali hočeš reči, da so zgolj povprečni?
Kateri, tocno? Vsi "njegovi" dosezki so v eni firmi po tem ko so ga nadomestili z drugimi (paypal), in v drugi firmi kjer ima drzavno sponzoriran monopol in minimalen input ker je njegova pozornost trenutno drugje (spacex). Pri tesli, s katero se aktivno ukvarja, pa vidimo kje smo. Priblizno tam kjer je bil paypal, preden so odstranili muska.
Je pa res, v kapitalisticnem izkoriscanju ljudi je pa prva klasa. Ljudje ki verjamejo v lik in delo, delajo zanjga za cetrtino place ki bi jo dobili pri konkurentih za tako delo, in se zadovoljni so s tem, to pa.
Wrop ::
WarpedGone je izjavil:
Da si tega sposoben, moraš opraviti dokaj zahtevno usposabljanje ter teoretični in praktični preizkus. Je kr zahtevno, ne uspe čisto vsem ...
Res je super zahtevno usposabljanje. Le redki so sposobni in preizkuse tudi uspešno naredijo.
frudi ::
WarpedGone je izjavil:
V našem svetu leta 2018 te vsak avto aktivno in samodejno razmaže ob prvo betonsko ograjo izven vozišča, če mu to aktivno ne onemogočiš čisto vsako sekundo posebej.
To onemogočanje se imenuje vožnja avtomobila.
Da si tega sposoben, moraš opraviti dokaj zahtevno usposabljanje ter teoretični in praktični preizkus. Je kr zahtevno, ne uspe čisto vsem ...
Tipično Teslovsko, v trenutku, ko gre z Avtopilotom karkoli narobe, je kriv voznik, ker je preveč zaupal sistemu in vsemu marketinškemu hypu ter ni vsako sekundo aktivno bdel nad tem, kdaj ga bo avto poskušal zapeljati izven vozišča v betonsko ograjo.
Kaj pa je bilo pred tem? Pred nesrečo? Pozabimo na ves marketing, kako se Tesle praktično znaje same vozit. Pozabimo na twitter in Youtube objave vožnje brez rok na volanu in oči usmerjenih na cesto. Pozabimo na obljube o popolnoma samodejni vožnji tik za vogalom. Pozabimo na jasna opozorila NTSB-ja o pomankljivostih Avtopilota. Pozabimo na desetletja izkušenj in študij o tem, kako delno avtonomni sistemi vplivajo na človeško pozornost in mentalne sposobnosti. Pozabimo na leta opozarjanja, da bo zaradi prevelikega zaupanja v navidez varno tehnologijo prihajalo do točno takšnih nesreč, do katerih prihaja sedaj.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
frudi ::
WarpedGone je izjavil:
Si zloben al butast, da še vendo ponavljaš isti bulšit kako je Tesla zloben/zanič/XYZ?
Za demonstracijo zlobnosti Tesle. Podobno, kot za MX, so se v preteklosti tudi za MS hvalili, kako da gre za najbolj varen avto, ki je bil kdaj koli testiran.
Podobno, kot tudi sedaj tukaj utrujaš, kako da se v drugih avtih ob stranskem trgu drog bolj zarije v notranjost, so tudi takrat izpostavljali prav isto in se primerjali z zlatim standardom, Volvom:
For the side pole intrusion test, considered one of the most difficult to pass, the Model S was the only car in the "good" category among the other top one percent of vehicles tested. Compared to the Volvo S60, which is also 5-star rated in all categories, the Model S preserved 63.5 percent of driver residual space vs. 7.8 percent for the Volvo.
Super, bi si človek mislil, Tesla je pa res najbolj varen avto!
Kar zamolčijo pa so dejanske meritve sil iz trka in možnosti za poškodbe. Recimo:
Head Injury Criteria:
Model S: 449.4
S60: 179.3
Lower Spine Acceleration:
Model S: 46 G
S60: 37 G
Total Pelvic Force:
Model S: 3492 N
S60: 3035 N
Max Thoracic Rib Deflection:
Model S: 26 mm
S60: 29 mm
Max Abdominal Rib Deflection:
Model S: 24 mm
S60: 18 mm
Torej Volvo S60, s svojim 20 let starim sistemom varovanja potnikov ob stranskih trkih, gladko boljši od Modela S v kriterijih, ki dejansko določajo, v kakšnem stanju bodo potniki prišli iz avta po trčenju. Ne pa v nekem nepomembnem kriteriju, na katerega se osredotoča Tesla (ohranjenost voznikovega prostora).
Ampak to ne ustavi Tesle, da ne bi razglašali, kako da je Model S najbolj varen avto vseh časov! Poglejte, med vsemi najbolje ohrani voznikov prostor čim manj poškodovan! Pustimo ob strani, da v trku, ki vam v Modelu S povroči trajne možganske poškodbe, bi v Volvu odkorakali stran brez trajnih posledic, ampak pri nas boste imeli kako prasko manj na obrazu!
Za povrhu vsega pa se potem Musk še cmeri po konferenčnih klicih, kako nepošteni so novinarji, da poročajo o Teslinih nesrečah in kako da oni (novinarji) s tem povročajo več mrtvih na cestah :S. Jebena dvoličnost. Če bi ga res tako skrbelo za varnost ljudi, kot se pretvarja da ga, bi javno razglašal vsem, naj kupujejo Volvote :P
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Okapi ::
Sem pa opazil, da je Musk sedaj priznal, da tesle kljub vsemu niso že dovolj dobro opremljene za samodejno vožnjo. Vgraditi bodo morali zmogljivejši računalnik. Nič pa o tem, kakšnega, na čigave stroške, kdaj ...
the only thing that would really be ... needed ... is a computer upgrade to have more processing power for the vision neural net.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
Nikec3 ::
WarpedGone je izjavil:
05.03.18 - Q1 2018 Earnings Report (Part 2: "Musk's Tantrum")
analyst == anal + yst
yst = a blood sucking brainless parazite
A to sedaj moraš pisat, da zaščitiš lik in delo serijskega izdelovalca čudežev?
Bom nadaljeval, če ma kdo kej inteligentnega za vprašat. Upanja nimam.
A to vse bodo naredili brez novega pufanja?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nikec3 ()
WarpedGone ::
Bom nadaljeval, če ma kdo kej inteligentnega za vprašat. Upanja nimam.
Zbogom in hvala za vse ribe