» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
512 / 1220
»»

RedDrake ::

Emobi je izjavil:

Če kupiš klasični avtomobil za 15k€, je bolje, da kupiš EV za 37.500€. 7.500 ti da država, oziroma mi davkoplačevalci, za preostalih 30.000 (no, najbrž malo manj) pa dobiš eko kredit po 1,3% do deset let. Stroški lastništva (nabava, izguba vrednosti in vsi stroški) v 10-tih letih pa so:
Clio: 46.450€
EV: 46.200€

Ista količina denarja, nič smrdljivih in škodljivih izpuhov, poraba energije 10x manjša, manjši ogljični odtis, boljši pospeški, nič hrupa, manj servisov, manj rezervnih delov, nič olja...

You got me!
Ker imajo vsi zagotovljeno službo za naslednjih 10 let, da bodo lahko odplačali 30k+ krede (pa tisti s takimi vozili ponavadi nimajo najbolje urejenih stanovanjskih problemov, pa je zraven še to).
Dejstvo je, da če bi bilo "simpl" na enkrat vržt za eno stvar 37k EUR, bi bilo v SLO drugače.
Pa realnost, kjer je mediana plače KREPKO pod 1k EUR z dodatki vred, pač ne dopušča tako dragih igrač v masovnem smislu.

mn ::

Emobi je izjavil:

Če kupiš klasični avtomobil za 15kEUR, je bolje, da kupiš EV za 37.500EUR. 7.500 ti da država, oziroma mi davkoplačevalci, za preostalih 30.000 (no, najbrž malo manj) pa dobiš eko kredit po 1,3% do deset let. Stroški lastništva (nabava, izguba vrednosti in vsi stroški) v 10-tih letih pa so:
Clio: 46.450EUR
EV: 46.200EUR
Ob letno prevoženih 20.000 km
Ista količina denarja, nič smrdljivih in škodljivih izpuhov, poraba energije 10x manjša, manjši ogljični odtis, boljši pospeški, nič hrupa, manj servisov, manj rezervnih delov, nič olja...


Kaj pa zavarovanje? V 10 letih tukaj zna biti novih 5000 EUR razlike v prid cenejšemu vozilu?

J.McLane ::

Razlike v zavarovanju med Cliom in IONIQom EV je nekje 250 € (Triglav info izračun)
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

njyngs ::

mn je izjavil:

Emobi je izjavil:

Če kupiš klasični avtomobil za 15kEUR, je bolje, da kupiš EV za 37.500EUR. 7.500 ti da država, oziroma mi davkoplačevalci, za preostalih 30.000 (no, najbrž malo manj) pa dobiš eko kredit po 1,3% do deset let. Stroški lastništva (nabava, izguba vrednosti in vsi stroški) v 10-tih letih pa so:
Clio: 46.450EUR
EV: 46.200EUR
Ob letno prevoženih 20.000 km
Ista količina denarja, nič smrdljivih in škodljivih izpuhov, poraba energije 10x manjša, manjši ogljični odtis, boljši pospeški, nič hrupa, manj servisov, manj rezervnih delov, nič olja...


Kaj pa zavarovanje? V 10 letih tukaj zna biti novih 5000 EUR razlike v prid cenejšemu vozilu?


To je nametno pozabil. Pa še to, da se lahko s klijotom zapelješ na dopust, pri EV pa rabiš še 1 dodatni dan, da se sploh dol po vseh polnjenjih privlečeš. Pa klijotu ne pade pozimi kapaciteta tanka na 50% :)))))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

J.McLane ::

Odvisno kaj je zate morje, za nekatere je morje daleč samo do prvega letališča ali pa do slovenske obale (kar ni problem z EV). 500 km vožnje na morje se pa tipično dela s Cliom.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

jernejl ::

Če kupiš klasični avtomobil za 15kEUR, je bolje, da kupiš EV za 37.500EUR. 7.500 ti da država

Če bi bilo veliko slovencev tako zarukanih, kot bi si ti želel, bi teh subvencij v enem dnevu zmanjkalo (dovolj jih je namreč za 93 vozil), vsi ostali kupci pa bi ostali samo z lekcijo, da bodo naslednjič ravnali pametneje.
Ob letno prevoženih 20.000 km

Manjši avti (s prostornino motorja do 1500ccm) pri nas prevozijo povprečno 11.000km letno.
Če recimo vzamemo povprečni bencinsko gnan avto z motorjem do 1500ccm, ta prevozi 9600km letno pri povprečni porabi 6,6l/100km (podatek SURS). Pri trenutni ceni bencina je to 8.300€ v desetih letih.

Ista količina denarja

Večje tveganje zaradi višjega kredita, tveganje nespremenljivih razmer naslednjih 10 let, veliko ljudi pa tako ali tako nima možnosti avta polniti preko domače vtičnice.

hojnikb ::

Ne pozabimo tudi padec ali potencialen defekt baterije v 10 letih.
#brezpodpisa

peburuchug ::

RedDrake je izjavil:


You got me!
Ker imajo vsi zagotovljeno službo za naslednjih 10 let, da bodo lahko odplačali 30k+ krede


Jaz sem očiju rekel naj mi kupi EV da se opraviči za globalno segrevanje, pol sem mu rekel da mi mora plačati zavarovanje ker drugače bo jasno da mu ni mar zase, polnim ga pa sam s podaljškom iz moje spalnice, el račun drugače plačuje mami, ker sam svoj zaslužen denar rabim zase.

Truga ::

pa saj zivimo v kapitalizmu, pac defaultas na kreditu. sej se bo banka dokapitalizirala pa cao, lol

Nikec3 ::

Gregor P je izjavil:

Mimogrede tako malo za predstavo; pri nas v Sloveniji so predvidevali, da bo do sedaj na cestah vsaj 8.000 EV, jih je pa okoli 1.500 trenutno.

Glede na kaka predvidevanja?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Nikec3 ::

Btw, Tesla je za 4-5 dni ustavila proizvodnjo Modela 3 z namenom izboljšanja produkcijskih zmogljivosti.

https://www.bloomberg.com/news/articles...

Tesla employees are expected to use vacation days or stay home without pay during the Model 3 downtime, though a small number may be offered paid work elsewhere at the factory in Fremont, California, Buzzfeed reported.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Emobi ::

mn je izjavil:

Emobi je izjavil:

Če kupiš klasični avtomobil za 15kEUR, je bolje, da kupiš EV za 37.500EUR. 7.500 ti da država, oziroma mi davkoplačevalci, za preostalih 30.000 (no, najbrž malo manj) pa dobiš eko kredit po 1,3% do deset let. Stroški lastništva (nabava, izguba vrednosti in vsi stroški) v 10-tih letih pa so:
Clio: 46.450EUR
EV: 46.200EUR
Ob letno prevoženih 20.000 km
Ista količina denarja, nič smrdljivih in škodljivih izpuhov, poraba energije 10x manjša, manjši ogljični odtis, boljši pospeški, nič hrupa, manj servisov, manj rezervnih delov, nič olja...


Kaj pa zavarovanje? V 10 letih tukaj zna biti novih 5000 EUR razlike v prid cenejšemu vozilu?


Nič nisem pozabil, še najmanj pa namerno. Izračun je za VSE stroške:
izguba vrednosti
kasko zavarovanje
tehnični, cestnina
servis in popravila
gume
vinjeta
pranje

Sem pa pomotoma računal EV s ceno 30.300€
Tako da je pravi izračun:
Clio: 46.450EUR na 10 let, 358 na mesec
EV: 45.900EUR na 10 let, 308 na mesec

hojnikb ::

brez breakdowna je tale izracun iz riti potegnjen.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

jernejl ::

Četudi bi tem izračunom verjel (pa jim ne), bi to pomenilo, da je točka preloma pri avtomobilu razreda Clio tam nekje pri 200.000 prevoženih kilometrih.

Emobi ::

RedDrake je izjavil:

Emobi je izjavil:

Če kupiš klasični avtomobil za 15k€, je bolje, da kupiš EV za 37.500€. 7.500 ti da država, oziroma mi davkoplačevalci, za preostalih 30.000 (no, najbrž malo manj) pa dobiš eko kredit po 1,3% do deset let. Stroški lastništva (nabava, izguba vrednosti in vsi stroški) v 10-tih letih pa so:
Clio: 46.450€
EV: 46.200€

Ista količina denarja, nič smrdljivih in škodljivih izpuhov, poraba energije 10x manjša, manjši ogljični odtis, boljši pospeški, nič hrupa, manj servisov, manj rezervnih delov, nič olja...

You got me!
Ker imajo vsi zagotovljeno službo za naslednjih 10 let, da bodo lahko odplačali 30k+ krede (pa tisti s takimi vozili ponavadi nimajo najbolje urejenih stanovanjskih problemov, pa je zraven še to).
Dejstvo je, da če bi bilo "simpl" na enkrat vržt za eno stvar 37k EUR, bi bilo v SLO drugače.
Pa realnost, kjer je mediana plače KREPKO pod 1k EUR z dodatki vred, pač ne dopušča tako dragih igrač v masovnem smislu.


Teh 40 do 50.000 Slovencev, ki so lani kupili nove avte, imajo verjetno zagotovljene službe in urejene stanovanjske probleme in višjo plačo. Ostali kupujejo rabljene, če so pametni.
Govorim o tem, da se je zaradi konzervativnosti in neznanja tako malo ljudi odločilo za EV. Za tiste, ki ne morejo polniti na domači vtičnici ali dnevno vozijo 200 km ali imajo vikend 200 km daleč je razumljivo, da se niso odločili za EV, za ostale pa ne.
EV nimajo pozimi 50% manjši doseg, ampak približno 20% zaradi nizkih temperatur, zimskih gum in povečanega gretja kabine. Baterije bodo zdržale brez problema najmanj 15 let, kdor pa se bo sprijaznil z manjšim dosegom, pa 25 let.
Novih elektrarn pa ne bo treba delat, ker bo uvajanje EV postopno, pokrile pa ga bodo OVE elektrarne.

vostok_1 ::

Nikec3 je izjavil:

Btw, Tesla je za 4-5 dni ustavila proizvodnjo Modela 3 z namenom izboljšanja produkcijskih zmogljivosti.

https://www.bloomberg.com/news/articles...

Tesla employees are expected to use vacation days or stay home without pay during the Model 3 downtime, though a small number may be offered paid work elsewhere at the factory in Fremont, California, Buzzfeed reported.


Pač podlo. Pričakovat od folka da se žrtvuje za neke višje cilje.
Sploh vprašanje, če jim bo izplačalo ko bo denar.

Pravim...Musk je daleč od dobričine. Bližje kot kak Dick Chaney, ampak ne si delat prevelikih iluzij.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Emobi ::

Muska ne gre primerjati s tistim Dickom, ki je res teslo.
Musk je vizionar in pionir električnih vozil ter raket za potovanja v vesolje. Seveda pa je njegova tovarna Tesla začela iz nič in ima probleme, dela z izgubo, zato tudi rabijo državno pomoč. To je cena pionirstva. Brez požrtvovalnih delavcev mu ne bo uspelo. Ampak nekoč bodo izplavali in bodo delali dobre in dostopne avte.

vostok_1 ::

Ne kritiziram Muska kot tehnika. Absolutno je na vrhu glede tega.
Kritiziram muska kot osebnost. Je pač egomaniac.
Kar ni tako slabo, dokler je v mejah normale. Ko pa se začne kult, i'm out of there.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

mikhaair ::

Ce pa pride vojska s potrebo po baterijah ali alektricnih vozilih, bi Tesla hitro zrasla...

vostok_1 ::

Moraš met dobre lobiste.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

BigWhale ::

Emobi je izjavil:

Muska ne gre primerjati s tistim Dickom, ki je res teslo.
Musk je vizionar in pionir električnih vozil ter raket za potovanja v vesolje. Seveda pa je njegova tovarna Tesla začela iz nič in ima probleme, dela z izgubo, zato tudi rabijo državno pomoč. To je cena pionirstva. Brez požrtvovalnih delavcev mu ne bo uspelo. Ampak nekoč bodo izplavali in bodo delali dobre in dostopne avte.

Elekricna vozila so obstajala in se prodajala preden je Musk zacel prodajati Model S. Naredil je boljse elektricno vozilo od konkurence, vsekakor pa ni pionir na tem podrocju. Pa tudi rakete so obstajale ze pred SpaceX. Tudi ni pionir kar se tice 'reusable' vesoljskih plovil. Vizionar pa je, ampak vizionarjev je polno.

Muskovi delavci so pa trenutno na prisilnem dopustu. :)

(ja, vem, niso vsi)

Emobi ::

Pionir je, ker je prvi ustanovil tovarno, ki dela samo EV-je, vse ostale tovarne že več desetletij delajo ICE-je. Lahko, da so tudi na Kitajskem take tovarne, samo pri nas niso znane.
Pionir je, ker je prvi ustanovil zasebno podjetje, ki se ukvarja z vesoljskimi poleti.

Wrop ::

Če je Musk pionir, potem je lahko vsak drug podjetnik pionir.

Gregor P ::

Saj smo mi vsi bili pionirji (starejša generacija):P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Pionir je, ker je prvi ustanovil zasebno podjetje, ki se ukvarja z vesoljskimi poleti.

Nope, pionir je ker mu praktično cel svet soli pamet, kako nima pojma ker poskuša nekaj kar "vsi vemo da ni mogoče":

privati raketarija, reusability raket, serijski EVji, avtonomna vožnja brez lidarjev, vakum-vlak, hitro/poceni vrtanje, seznam-bo-še-dopolnjevan ...

Če je Musk pionir, potem je lahko vsak drug podjetnik pionir.

Svet je poln pionirčkov.
Zbogom in hvala za vse ribe

Truga ::

BigWhale je izjavil:

Vizionar pa je, ampak vizionarjev je polno.

https://hbr.org/2018/04/to-understand-t...
tole je dober clanek na to temo :)

Utk ::

Dvomim, da si Musk želi vodit neko dolgočasno avtomobilsko podjetje. Ko bo naredil svoje, bo sam odšel.

Truga ::

Tako kot je odsel iz paypala, ne?

feryz ::

Če bi lahko, bi že.
Ne si misliti, da posojanje milijard laufa brez osebnih garancij. Niso to zidar, tovšakova in kompanija.

Truga ::

Musk ni odsel iz paypala, so ga kar sami zamenjali ker je delal samo zgago.

pegasus ::

Zgago v smislu da je od drugih hotel, da delajo smiselne reči? Ja, poznam to, tudi sam sem bil v taki situaciji.

Truga ::

Ne, od drugih je hotel da delajo nesmiselne reci.

frudi ::

Delal je zgago v smislu, da je na vso silo in proti nasvetom inženirjev forsiral prehod iz unix na windows infrastrukturo, in to v času ko je PayPal zaradi ne-tehničnih razlogov drvel proti bankrotu. Na srečo (ali nesrečo, odvisno od človekovega odnosa do PayPala), so ga odstranili z mesta CEO, preden je uspel uničiti podjetje.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

pegasus ::

Smiselnost je stvar zornega kota in subjektivne presoje. Moja opazka tu je, da večina ljudi nima širine, da bi bila sposobna dojeti in posledično ocenjevati smiselnost potez vizionarjev. Kar je tudi vir vsega konzervativizma in predstavlja samoregulacijsko funkcijo v družbi.

frudi ::

Aha, večina ljudi nima širine za ocenjevanje Muskovih vizijonarskih potez, ampak ti pa jo imaš in tako veš, da je od drugih v PayPalu zahteval smiselne reči?
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Truga ::

pegasus je v resnici kar razgledan in pameten clovek, trik je v tem da je kult elongated muska je popularen prav ti teh ljudeh. :P

pegasus ::

Kar točno potrjuje, kar sem napisal.

Truga ::

Kult je se vedno kult. Meni se je tudi musk zdel kul, dokler sem bral samo kar postajo kult memberji. Ko gres pa pogledat kaj je dejansko delal, pa vidis da je cisto povprecen clovek z denarjem. Iz paypala so ga odstranili preden ga je zafural. SpaceX je drzavna firma v vsem razen v imenu (99% njihovega budgeta pride od ameriske drzave), in ji ne bojo pustili propast, saj nasa rabi neko raketo zdaj ko shuttla ni vec. Tesla pa.. No bomo vidli ne. Zaenkrat vse kaze kot paypal 2: electric boogaloo.

BTW, samo za info: http://www.businessinsider.com/why-you-...
"If you look at a lot of Bernie Madoff's victims, these were really sophisticated people who you would think would know better, but they didn't," she said. "Because they had that over-confident glow that comes from being intelligent, from being educated, from being sophisticated, and an accomplished person."

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

frudi ::

Kritična razlika med Teslo in SpaceX je v tem, da SpaceX ima sposobno COO. V Tesli pa Musk igra vlogo CEO, COO, vodje prodaje in odnosov s strankami, vodje proizvodnje, glavnega računovodje in še kaj.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

VaeVictis ::

Emobi je izjavil:

Pionir je, ker je prvi ustanovil tovarno, ki dela samo EV-je, vse ostale tovarne že več desetletij delajo ICE-je. Lahko, da so tudi na Kitajskem take tovarne, samo pri nas niso znane.
Pionir je, ker je prvi ustanovil zasebno podjetje, ki se ukvarja z vesoljskimi poleti.


Od kje ideja, da je prvi ustanovil tovarno, ki dela samo EV-je?

Sinclair Vehicles

Pa še ti, niso prvi...

Tovarna je propadla, so pa naredili celo vozilo, ki si ga lahko kupil.

Zanimiv Sinclair C5.

Od kje ideja, da je prvi ustanovil zasebno podjetje, ki se ukvarja z vesoljskimi poleti?

Najbolj uspešno zasebno podjetje? DA, SpaceX Achievements

Landmark achievements of SpaceX include:

The first privately funded liquid-fueled rocket to reach orbit (Falcon 1 Flight 4 — September 28, 2008)
The first privately funded company to successfully launch, orbit, and recover a spacecraft (Falcon 9 Flight 2 — December 9, 2010)
The first private company to send a spacecraft to the International Space Station (Falcon 9 Flight 3 — May 25, 2012)
The first private company to send a satellite into geosynchronous orbit (Falcon 9 Flight 7 — December 3, 2013)
The first landing of an orbital rocket's first stage on land (Falcon 9 Flight 20 — December 22, 2015)
The first landing of an orbital rocket's first stage on an ocean platform (Falcon 9 Flight 23 — April 8, 2016)
The first relaunch and landing of a used orbital rocket (Falcon 9 Flight 32 — March 30, 2017)
The first controlled flyback and recovery of a payload fairing (Falcon 9 Flight 32 — March 30, 2017)
The first reflight of a commercial cargo spacecraft. (Falcon 9 Flight 35 — June 3, 2017)
The first privately funded payload to escape Earth's gravity. Two of the three boosters of the same launch were successfully recovered. (Falcon Heavy Test Flight - February 6, 2018)

Prvo? NE.

Je bilo prej že Blue Origin in Armadillo Aerospace.

Je pa tudi res, da kaj veliko pametnega ti dve podjetji nista ravno naredili.


Glede na vse lahko rečemo, da trenutno izgleda, da mu je ratalo, samo 100% pa še ni in pionir oz. prvi pa definitivno ni bil!

ps: Imaš pa tudi že zelo stara, starejša celo od pionirja Muska, EV vozila - Baker Electric!

ps2: Saj je lepo, da hvalite Muska, sam ni pa treba si izmišljevati in ga poveličevati v nekaj kar ni, že samo to, da je zbrcal ostale "velike proizvajalce" v izdelavo EV vozil je ogromen dosežek, pa če jutri Tesla propade.

Tudi to, da je malo zbrcal ostala podjetja pri vesoljskih potovanjih je tudi velik dosežek!

Vse ostalo je samo še bonus!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: VaeVictis ()

SmeskoSnezak ::

Elon Musk je kot Steve Jobs pri Applu, marketing... ogromno stvari so samo izbolsali, vse skup je ze pred tem obstajalo.
@ Pusti soncu v srce... @

pegasus ::

VaeVictis je izjavil:

Zanimiv Sinclair C5.
Ja, C5 je zakon ... če bi kdo danes delal podobno reč z današnjo tehnologijo in s primerljivo ceno, takoj kupim. A so na žalost danes podobne reči krepko predrage.

Truga ::

SmeskoSnezak je izjavil:

Elon Musk je kot Steve Jobs pri Applu, marketing... ogromno stvari so samo izbolsali, vse skup je ze pred tem obstajalo.

No no, pretiravat pa res ni treba. Stebe je imel projekt "velik telefon s touchpad vmesnikom", to se vseeno nekako nemore primerjat s projektom "raketa odleti v vesolje in pristane nazaj na ploscadi/ladji, in lahko kmalu za tem odleti se enkrat, za ceno ki je v primerjavi s shuttlom rounding error".

pegasus je izjavil:

VaeVictis je izjavil:

Zanimiv Sinclair C5.
Ja, C5 je zakon ... če bi kdo danes delal podobno reč z današnjo tehnologijo in s primerljivo ceno, takoj kupim. A so na žalost danes podobne reči krepko predrage.

Same.

Machete ::

Ena boga norveška plačica.. :p
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Tody ::

Sej neveste kaj bi bilo z Paypalom, če ga bi še naprej on vodil...

VaeVictis ::

Truga je izjavil:

SmeskoSnezak je izjavil:

Elon Musk je kot Steve Jobs pri Applu, marketing... ogromno stvari so samo izbolsali, vse skup je ze pred tem obstajalo.

No no, pretiravat pa res ni treba. Stebe je imel projekt "velik telefon s touchpad vmesnikom", to se vseeno nekako nemore primerjat s projektom "raketa odleti v vesolje in pristane nazaj na ploscadi/ladji, in lahko kmalu za tem odleti se enkrat, za ceno ki je v primerjavi s shuttlom rounding error".



BTW tudi tale del ni ravno revolucionaren!

Vertical takeoff, vertical landing (VTVL)

MisterM ::

http://mwmotors.cz/luka-ev/

Meni je blazno všeč. Bo pa potrebno počakati na teste in da vidimo končno ceno.

BigWhale ::

Emobi je izjavil:

Pionir je, ker je prvi ustanovil tovarno, ki dela samo EV-je, vse ostale tovarne že več desetletij delajo ICE-je. Lahko, da so tudi na Kitajskem take tovarne, samo pri nas niso znane.

Pionir je bil Bell na podrocju telefonije. Pionirja so bili Volta, Edison in Tesla, hehe, na podocju elektricnega toka.

Emobi je izjavil:

Pionir je, ker je prvi ustanovil zasebno podjetje, ki se ukvarja z vesoljskimi poleti.

Eh? Taksna podjetja so obstajala se preden se je Musk rodil. :)

List of private spaceflight companies @ Wikipedia

pegasus je izjavil:

Zgago v smislu da je od drugih hotel, da delajo smiselne reči? Ja, poznam to, tudi sam sem bil v taki situaciji.

Bojda je hotel PayPal UNIX infrastrukturo preseliti na Windows. Vsaj tko pravi Wiki. Kolk je bla pa to takrat (ne)smiselna rec, pa midva ne veva.

VaeVictis je izjavil:

BTW tudi tale del ni ravno revolucionaren!
Vertical takeoff, vertical landing (VTVL)

Glede na to, da pred tem se nikomur ni uspelo s taksno zanesljivostjo in ponovljivostjo, je kar revolucionarno. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

DamijanD ::

MisterM je izjavil:

http://mwmotors.cz/luka-ev/
Meni je blazno všeč. Bo pa potrebno počakati na teste in da vidimo končno ceno.


Zanimivo, da ima motorje v samih kolesih. Take motorje ena naša firma razvija.

VaeVictis ::

BigWhale je izjavil:


VaeVictis je izjavil:

BTW tudi tale del ni ravno revolucionaren!
Vertical takeoff, vertical landing (VTVL)

Glede na to, da pred tem se nikomur ni uspelo s taksno zanesljivostjo in ponovljivostjo, je kar revolucionarno. :)


««
512 / 1220
»»