» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1313 / 1313
»
»»

DamijanD ::

mehatronik - se posipam s pepelom - načeloma je res by default izključeno.
Vse ostalo kar si pa napisal (o meni, oziroma kaj iščem) je pa neumnost: nisem videl random posnetka, ampak spremljam enga Nemca, ki testira avte, in se mu je to v testnem/sposojenem avtu pokazalo.

codeMonkey ::

Mehatronik kupuje VW, se je ze odlocil :P

Jaz v Skodi nisem nicesar opazil....

Nemci pa ocitno ignorirajo tujce na polno :)

Zgodovina sprememb…

mehatronik12 ::

Damijan vidim, da res nisi na nivoju IKSt_ ter UTK in verjetno še kakega EV fanatika, ki trdijo da vse kar je iz DE najslabše.
Ampak kot vidišn ekdo nekaj objavi potem to en Ikst_ vzame za sveto ker paše njegovemu razmišljanju in ponovi tukaj ("Torej, VW kaže oglase v avtih.") in še vsem ostlaim okoli razlaga , kako ima VW reklame in ti jih nonstop naprej meče ;)
==> Tako da vsaka čast za objektivnost


Se pa jaz tudi mnenja, da bo to v prihodnosti pomemben del avto posla: razne naročnine, reklame, itd...
Ampak po sedanjih izkušnjah bo to najprej v USA in drugod po svetu preden bo prišlo v Evropo (Slovenijo)


"Mehatronik kupuje VW, se je ze odlocil :P"

ID7 mi vizualno res ne sede :(. Čeprav se mi zdi res najboljša izbira, če bi zgledla kot Mazada 6e bi bil top :D

iKst_ ::

Damijan vidim, da res nisi na nivoju IKSt_ ter UTK in verjetno še kakega EV fanatika, ki trdijo da vse kar je iz DE najslabše.


Huh? Tip je nalepil sliko, kjer VW prikazuje oglase, ti pa en post nižje trdiš, da VW ne prikazuje oglasov in človeka obtožiš, da zavaja. In potem sem jaz fanatik :)

Utk ::

Meni so id3, id7 in i4 čisto v redu, bi imel. Nemškega, niti nobenga drugega, dizla pa ne.

pegasus ::

Zelo lušten doku, kaj fra in de počneta na temo litija:

mehatronik12 ::

iKst_ je izjavil:

Damijan vidim, da res nisi na nivoju IKSt_ ter UTK in verjetno še kakega EV fanatika, ki trdijo da vse kar je iz DE najslabše.


Huh? Tip je nalepil sliko, kjer VW prikazuje oglase, ti pa en post nižje trdiš, da VW ne prikazuje oglasov in človeka obtožiš, da zavaja. In potem sem jaz fanatik :)


Kaj ti še zdaj nisi razumel!?
==> Pa saj je sam priznal, da je zavajal (vsaka mu čast zato!)
==> VW ne prikazuje oglasov, razen če si tega izrecno želiš in nastaviš ti prikaže le te.

Prosim te lepo, reši ta test ;). https://myiq.com/ in boš hitro spoznal v čem je težava in mimogrede 35 ni dosti :D.

iKst_ ::

DamijanD je napisal

VW kaže oglase v avtih:


Ti si napisal

==> VW ne prikazuje oglasov, razen če si tega izrecno želiš in nastaviš ti prikaže le te.


Oboje pomeni, da VW prikazuje oglase v avtih, kar je res, še sam si potrdil. Noben ni nikjer napisal, da je to vedno, po defaultu, da se ne da izklopiti. Trditev je bila "VW kaže oglase".

Utk ::

Naj uganem, da se strinjaš z reklamami je pa narjeno tako da komot po nesreči vklopiš, izklopiš pa lahko samo v kleti vw sedeža s pisnim obrazcem v treh kopijah.

DamijanD ::

Ne glede na to ali je opt-in ali opt-out me vseeno skrbi kam gre ta svet...

Buggy ::

Moja mi vedno bolj tecnari, da bo treba pocas zamenat. Zdej mene nekaj zanima.

Ker zivim v vukojebini mi je trenuten webasto dost kewl zadeva, pa me zanima ali v primeru hibrida tudi obstaja predgretje kabine?
Nisem se cist ziher, ce bi sel full EV, ce bi bil kaksen plugin z 100km dosega je zame kewl, pa da ni podhranjena pizdarija.

Mercedes bi me najbolj zanimal, ker ima dokaj dobre ICE motorje, ce ti pac zapase 300HP+. Najbolj bi me tukaj zanimalo mnenje tistih, ki si lastite C/E (pogojno) klaso al pa @hojnikb, da ovrze moja pricakovanja.

ID7 touring zgleda sicer kewl, sam ce bo res tisti VW kitajc klon Xpeng prisel k nam sem prodan, sploh ker Xiaomi SU7 zgleda nebo k nam.

Sem pa slisal od mojega tunerja da je 2022 S4 diesel mild hybrid dost lustna zadevca, baje se v Pijavo gorico (tunan seveda) klanc dost bolj obnese kot njegov RS6

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

endelin ::

Kupi E klaso in konec. Še kamero maš notri za meetinge

Buggy ::

E klasa je kewl notri, pa iste motorje dobis kot v C klasi, sam se mi zdi prevelka krava za moje daily-je. Je vsecna sam jaz bi kej bolj agilnega za mojo cesto.
A6/e/5 series nekak men ne potegne, se mi zdi prevec za premal. V zargonu racunalnicarjev slab P/P, samo nek imidz ki to seveda ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

endelin ::

E klasa je prekrasna znotraj (verjetno najlepše vkomponiran osrednji zaslon ever) in v CEO line z ornamentom na havbi (Exclusive line) izgleda kot baby S klasa. Ni primerjave s C klaso znotraj, ne zunaj. Je pa skoraj ladja ampak vsi avti rastejo :/

Sedeže ima boljše Audi in Bmw. Tukaj je mercedes malo zaspal

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: endelin ()

iKst_ ::

Ker zivim v vukojebini mi je trenuten webasto dost kewl zadeva, pa me zanima ali v primeru hibrida tudi obstaja predgretje kabine?
Nisem se cist ziher, ce bi sel full EV, ce bi bil kaksen plugin z 100km dosega je zame kewl, pa da ni podhranjena pizdarija.


Plug-in hibridi imajo ogrevanje in hlajenje na daljavo. MHEV večinoma ne (jaz ne poznam primera, tiste 48V baterije niso narejene za poganjanje klime in grelcev).

Po 2 plug-in hibridih in enem EVju (+ dizli in bencinarji) v zadnjih letih, ti resnično ne priporočam PHEV. So najslabše iz obeh svetov. Poraba elektrike je visoka, pogonski sklopi so večinoma kompleksni in dragi za vzdrževanje, hlajenje in ogrevanje baterije slabo, poraba ICE motorjev je večinoma precej visoka.

Če elektrika ni zate, vzemi turbo bencinarja. Če redko delaš več kot 300km v enem kosu pa en spodoben EV. Novi CLA je baje super avto.

Utk ::

Ko sem jaz pisal da so phev slabi si pa drugače trdil...

iKst_ ::

Res je. Izkušnje delajo svoje, pa časi se spreminjajo.

Par let nazaj so se mi PHEVi zdeli dobra vmesna stopnja. Cene so bile relativno ugodne, izbire je bilo nekaj, doseg na elektriko dovolj velik, da marsikomu pokrije 80-90% relacij, EVji pa dragi. Jaz sem konec 2021 ali začetek 2022 (se ne spomnim točnega meseca) dobil 2 leti starega PHEVa za cca. 28k. SUV z ogromno opreme, dovolj prostora, 14kWh baterijo. Model Y se takrat pri nas še ni prodajal, ko je končno prišel k nam je bila pa cena cca. 2x toliko.

Danes so PHEVi dražji, kot so bili, EVji so se konkretno pocenili, izbire je pa tudi ogromno.

Če bi me pred 10 leti vprašal, bi tudi rekel, da so dizli super, danes pa nimajo smisla, razen za res nišno uporabo.

Gregor P ::

... torej cena je tista ključna točka, ki je prevagala tehtnico?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

codeMonkey ::

V petih letih se je precej vse skupaj spremenilo. Ponudbe je zdaj ogromno, v vseh cenovnih razredih. Plug-in je danes samo se za spraviti mocna luksuzna vozila z ICE skozi regulativo (M5, Panamera,....)

iKst_ ::

Gregor P je izjavil:

... torej cena je tista ključna točka, ki je prevagala tehtnico?


Zame osebno cena in izbira modelov.

Par let nazaj enostavno ni bilo nekega pametnega družinskega avtomobila na elektriko. Danes jih imaš kolikor hočeš.

Cena je pa seveda tudi vedno faktor. Če ne bi bila, bi vozil Purosangue ali GTC4 Lusso.

Fizikalko ::

Idealno za familijo je torej velik phev, če je treba pokrit tudi daljše proge brez jebanja, za daily zadeve pa še vedno precej prihranite na gorivu. Zraven pa še en pure EV za šihtarski avto. Seveda pri pogoju, da je doma polnilnica in idealno tudi sončna.

driftwood ::

norost sodobne avtomobilske industrije:





[img]https://i.imgur.com/UTjbDh5.png[/img]

Zgodovina sprememb…

iKst_ ::

Fizikalko je izjavil:

Idealno za familijo je torej velik phev, če je treba pokrit tudi daljše proge brez jebanja, za daily zadeve pa še vedno precej prihranite na gorivu. Zraven pa še en pure EV za šihtarski avto. Seveda pri pogoju, da je doma polnilnica in idealno tudi sončna.


EV čisto OK pokrije daljša probe brez jebanja. V veliko primerih celo boljše kot nek PHEV s 40l tankom in 10 litri porabe.
««
1313 / 1313
»
»»