» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
476 / 1224
»»

Unknown_001 ::

telexdell je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:



Stari, za po mestu bi to blo zakon...

Pa saj lahko greš v Benetke pa vidiš kako poteka in ne kako bi potekala vožnja z gondolami. In to že stoletja:D:D


Ummm ne ...



nekaj takega pa res le da bi bila zaprta kabina.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

msjr ::

Unknown_001 je izjavil:

nekaj takega pa res le da bi bila zaprta kabina.


Tega niti ni tako malo: glej gugelj

Unknown_001 ::

msjr je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

nekaj takega pa res le da bi bila zaprta kabina.


Tega niti ni tako malo: glej gugelj

noice

pa lahko samo mahaš živčnežem v zastojih. :D
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

fikus_ ::

O nekakšnih "gondolah" za nekaj ljudi, obešenih na tirih so pred leti (2009 +/-) razmišljali v Velenju. So imeli kontakte z enim proizvajalcem in bi morali naredit testno progo. Kaj se je zalomilo poleg krize, ne vem.

GizmoX ::

fikus_ je izjavil:

Najprej je potrebno uvest učinkovit in konkurenčen javni prevoz, potem pa zapret območje za osebne avtomobile! Nekateri bi iz problema naredili še večji problem, potem ga pa reševali!
Nekatera slo mesta so zaprla centre mest za promet, rezultat je "umiranje" teh območij, življenje se seli ven na obrobja, v centru pa nastajajo ulice "duhov". In potem spet pametujejo, kaj narediti za oživitev!
Če smo že offtopic, alternativni pristop:

Bistvo glede avtomobilskega pristopa je tam po 40. sekundi
udirač => uni. dipl. inž. rač.

J.McLane ::

Tole z gondolo ste čist zabluzili, jaz nisem mislil fizične gondole na kablu ampak manjši bolj frekventni električni avtonomni minibusi.

Nekaj takega:
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Invictus ::

VaeVictis je izjavil:


Pravilno bi bilo, da se zapre tudi center Vrhnike, Domžal, Kopra, Portoroža, Grosuplja itd.

Praktično, vsako malo ali veliko mesto se zapre center, pa bo takoj problem rešen!

Če nisi opazil, so že precej zaprta. Zato crkujejo...

Zaprti centri malih mest so rak rana Slovenije, ker je še upokojencem tam dolgčas, ker je vse spizdilo ven. Postajajo spalna naselja...

Sicer pa, zakaj bi nekdo rinil v centre tvojih naštetih mest? Saj tam ni nič...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

energetik ::

Invictus je izjavil:

Zaprti centri malih mest so rak rana Slovenije, ker je še upokojencem tam dolgčas, ker je vse spizdilo ven. Postajajo spalna naselja...
Bolj naselja duhov, kot pa spalna. Kdo pa bo pri zdravi pameti živel tam, kjer si še šteke mleka ne more domov pripeljat.

WarpedGone ::

Tole z gondolo ste čist zabluzili,

Zabluzili ste cel OffTopic z gondolami in podobnimi...
Wake up and smell the coffie, še dinozavri se počas zbujajo in prepoznavajo da so EV prava stvar.

Toyota/Lexus sicer šizofreno stavi na vse (vodik, hibridi, bencin, EV ... neki bo že): Lexus unveils new crossover concept supporting all-electric powertrain as it prepares to launch its first EV
Ford je premaknu ri: Ford will boost electric vehicle spending to $11B and offer 40 electrified models by 2022 Zopet samo "electrified", kar pomeni tut samo mildhibride. MOgoče celo kak EV vmes.

McLaren se trudi a jamra, da še ne znajo: McLaren testing an EV, but challenges remain to electrify a hypercar
Ferrari je lani še zatrjeval, da oni pa EV ne sploh, letos pa: Ferrari plans to build an electric supercar after all

Še vedno pa vsi planirajo baterije kupovat pri LG+Samsung+Kitajcih?
Aja ne, čakajo na tiste SolidState baterije, ki bojo čez 5 let menda pa res pripravljene.

Izdeloval jih bo pa božiček?
Aja, za tistih par tisoč kosov EV letno kolikor bojo zadevo sestavlal, bodo že na roke skuhal.

Glava v riti press.
Zbogom in hvala za vse ribe

energetik ::

Briga mene, katera firma bo kaj izpljunila ven, pač čakam na EV tipa Hyundai Ioniq z vsaj 300km realnega dosega za ceno (magari s subvencijo) manj kot ~18k€. Do takrat o EV sploh ne razmišljam. To pa bo po mojih ocenah tam enkrat po 2025.

Tako da zelo verjetno bom prej ubodel PHEV z el. dosegom vsaj 30km, če bodo cene ugodne.

WarpedGone ::

če bodo cene ugodne.

Prazno upanje.
Zbogom in hvala za vse ribe

pegasus ::

Ja ... upanje umre zadnje. Medtem gremo pa na električne tricikle v oblekcah ...

Unknown_001 ::

Gondole in alternative niso nobeno bluzenje. Gre za alternativni pristop reševanja obstoječih problemov. Električne avtomobile se politično forsira ravno zaradi interesa ekologije čeprav vemo da gre v bistvu samo za biznis. Politična perspektiva bi bila bolj zdrava pri preusmerjanju pozornosti na razvoj javnih načinov prevoza. Naj bo to klasični avtobus / vlak / gondola? ...

Pri tej vsem twm preusmerjanju pozornosti na elektro avtomobile, zadeva smrdi na lobiranje, da se iz elektro avtomobilov naredi velik biznis. Okoljevarstvenikom pa je to istko kot prst v rit le da bo namazan z vazelinom, ker kot rečeno električni pogon ne izboljša situacije ko gledaš dolgoročno.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

jernejl ::

Saj ne bi bili prvi, če bi napravili gondole v mestu.
https://www.theguardian.com/travel/2015...
Tako laično bi rekel, da je to precej ceneje zgraditi kot nadzemno železnico... kaj šele podzemno.

Unknown_001 ::

jernejl je izjavil:

Saj ne bi bili prvi, če bi napravili gondole v mestu.
https://www.theguardian.com/travel/2015...
Tako laično bi rekel, da je to precej ceneje zgraditi kot nadzemno železnico... kaj šele podzemno.


Plus lepa turistična atrakcija.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

telexdell ::

jernejl je izjavil:

Saj ne bi bili prvi, če bi napravili gondole v mestu.
https://www.theguardian.com/travel/2015...
Tako laično bi rekel, da je to precej ceneje zgraditi kot nadzemno železnico... kaj šele podzemno.

Je precej laično ja.
Drugače pa, kako bi pa bile izvedene postaje? A tam izskočim s padalom ali pa se vse gondole na isti jeklenici zaustavijo, da grem jaz dol. Da bodo 80+letni upokojenci ali invalidi tako sestopali, kot sestopajo zdravi ljudje na smučiščih najbrž ne pričakuješ. Ali pač (laično)?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

jernejl ::

Pojdi se enkrat v življenju peljati z gondolo, da boš videl, kako zadeva funkcionira, preden greš na forum in se smešiš.
Ja, tudi človek na invalidskem vozičku se lahko pelje z gondolo.

WarpedGone ::

Infiniti, Nissan's luxury brand, announced that 'it will go electric' starting in 2021, which means that all new models will offer "electrified powertrains" from 2021


Look ma! elektrifajd!
Zbogom in hvala za vse ribe

telexdell ::

jernejl je izjavil:

Pojdi se enkrat v življenju peljati z gondolo, da boš videl, kako zadeva funkcionira, preden greš na forum in se smešiš.
Ja, tudi človek na invalidskem vozičku se lahko pelje z gondolo.

Npr. v Mariboru se lahko peljem med spodnjo in zgornjo postajo gondole. Vmes ne morem izstopiti. A ti misliš, da bi npr. na glavni avtobusni postaji bila začetna postaja gondole, potem pa bi do vsake postaje mestnega prometa bila potegnjena svoja jeklenica? Če bi bilo 100 postajališč, bi bilo na glavni postaji 100 začetnih postaj? Ali pa bi bila po vsaki od prog mestnega prometa postavljena ena jeklenica in bi po njej vozilo več gondol?
Daj pojasni malce, kako bi ti to izvedel v praksi? Kako bi npr. bila videti izstopna postaja ne neki poljubni točki proge?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

pegasus ::

Nehajte o jeklenicah jamrat, ker bom še jaz slabe volje ratal. Dajmo probat zamenjat izraz "gondola" s "kabina", po vzoru nečesa takega:

telexdell ::

pegasus je izjavil:

Nehajte o jeklenicah jamrat, ker bom še jaz slabe volje ratal. Dajmo probat zamenjat izraz "gondola" s "kabina", po vzoru nečesa takega:

To, o čem govoriš ti je povsem legalna in izvedljiva zamisel. Mene pa resnično zanima kako si zamišljajo izvedbo zagovorniki gondol na jeklenicah v mestnem prometu. Kaj veš, mogoče pa je ideja revolucionarna>:D>:D
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

pegasus ::

A ne bi raje imel jeklenice v visečih mostovih med različnimi nadstropji sosednjih nebotičnikov? ;)
Da bodo malo večji izziv za bodoče drone packet delivery službe :D

fikus_ ::

Tisto kar sem jaz pisal, je bila ideja, da kabine visijo na tirih, na postaji se spustijo na tla, tiri so razvejani, podobno kot železnica. Na postaji naročiš prevoz do nekega cilja. Po nekaj minutah se pripelje kabina, vstopiš in to je to. Če še kdo drug potuje na isti cilj ali na cilj, ki je na poti, se pač peljeta dva ali več.

bambam20 ::

pegasus je izjavil:

Nehajte o jeklenicah jamrat, ker bom še jaz slabe volje ratal. Dajmo probat zamenjat izraz "gondola" s "kabina", po vzoru nečesa takega:


S hitrostjo 3 km/h ? lol.

Ljubljano bi že sedaj lahko dol zaprli za vse tiste, ki dejansko niso prebivalci Ljubljane. Po centru bi lahko vozili samo taksiji, avtobusi, prebivalci in reševalna vozila, gasilci, policija, snaga in podobne javne službe in seveda dostavne službe s kamijoni, ki dostavljajo blago, hrano in ki so potrebne. Vsi, ki niso iz Ljubljane pa prepovedat vstop.

To bi se dalo takoj uredit.

Tody ::

Zrihtat vsem remote službo pa je problem rešen!

telexdell ::

bambam20 je izjavil:



Ljubljano bi že sedaj lahko dol zaprli za vse tiste, ki dejansko niso prebivalci Ljubljane. Po centru bi lahko vozili samo taksiji, avtobusi, prebivalci in reševalna vozila, gasilci, policija, snaga in podobne javne službe in seveda dostavne službe s kamijoni, ki dostavljajo blago, hrano in ki so potrebne. Vsi, ki niso iz Ljubljane pa prepovedat vstop.

To bi se dalo takoj uredit.

Pol bodo pa enako naredili prebivalci Maribora, pa Portoroža, pa Triglavskega parka, pa prebivalci porečja Krke, pa... Kaj boste pa potem delali v močvirju?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

BigWhale ::

Kako vam vedno uspe tako selektivno branje in potem obesanje na tocno doloceno besedo ali dve in potem nabijanje v tri dni okrog tega. Gondola ne rabi biti na striku, lahko je brez strika. Lahko se ne imenuje gondola ampak shuttle. Nehajte picajzlat okrog neumnosti.

Okapi ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

bambam20 ::

telexdell je izjavil:


Pol bodo pa enako naredili prebivalci Maribora, pa Portoroža, pa Triglavskega parka, pa prebivalci porečja Krke, pa... Kaj boste pa potem delali v močvirju?



Nisem iz Ljubljane. kdo ti daje pravico, da se voziš tam, kjer nisi doma. Nihče.

lp.

Tody ::

Temu se reče državne ceste. Ko bos placal kak davek bos vedel za kaj so.

J.McLane ::

Toyota je kupila 15% Orocobre, kar jim bo omogočalo nemoteno dobavo litija, z investicijo bodo proizvodnjo iz zdajšnjih 17500 ton povečali na 42500 ton
https://investingnews.com/daily/resourc...

Za koliko baterij je 25.000 ton litijevega karbonata?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

WarpedGone ::

En mol litija tehta 6,8g, en mol litijevega karbonata pa 78g, ergo 42.500 ton litijevega karbonata vsebuje ~8000 ton litija.

Po temule citatu sodeč:
It is estimated that there's about 63 kg of lithium in a 70 kWh Tesla Model S battery pack, which weighs over 1,000 lbs (~453 kg).


bi teh 8000 ton Litija letno zadostovalo za ~127 tisoč 70 kWh baterij, oz kakih 9 GWh baterij.

Dodatnih 25.000 ton Li-karbonata zadostuje za dodatnih ~ 5 GWh.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

jernejl ::

telexdell je izjavil:

pegasus je izjavil:

Nehajte o jeklenicah jamrat, ker bom še jaz slabe volje ratal. Dajmo probat zamenjat izraz "gondola" s "kabina", po vzoru nečesa takega:

To, o čem govoriš ti je povsem legalna in izvedljiva zamisel. Mene pa resnično zanima kako si zamišljajo izvedbo zagovorniki gondol na jeklenicah v mestnem prometu. Kaj veš, mogoče pa je ideja revolucionarna>:D>:D

Vmesnih postaj na eni progi je lahko, kolikor hočeš. Taka "revolucija" obstaja že desetletja. Tudi v mariboru je bila planirana vmesna postaja, pa so potem idejo - najbrž zaradi višjih stroškov - opustili.
Mariborska gondola sicer vozi s hitrostjo 5-6m/s.
Si predstavljaš, kako fit morajo biti potniki, da jim uspe pri tej hitrosti skočiti noter in ven, večinoma s smučarskimi čevlji na nogah in smučmi na rami... :))

bambam20 ::

Tody je izjavil:

Temu se reče državne ceste. Ko bos placal kak davek bos vedel za kaj so.


Ne. To so občinske ceste, saj je za oskrbo njih zadolžena občina.

Plačujem cestni sklad že precej let. Mogoče dlje, kot si ti star.

Ne v zrak skakakat, če ti dobre ideje niso všeč.

energetik ::

Zapiranje česar koli ni glih dobra ideja. Četudi je odprto za stanovalce - pomisli, da se ti otroci odselijo v drug kraj. In pač z avtom ne morejo več priti k tebi na obisk. Super, a ne.
Obstajajo precej boljše ideje, kot je delo od doma (ki bi IMHO močno razbremenilo promet) in decentralizacija vsega. Ne pa da imamo zdaj v centru LJ v radiju 3km vse od uradov, firm, šol, glavnih bolnic itd. Jasno da je potem kaos, ker vsi rinemo tja.

BigWhale ::

Neki za telexa ... Da bo videl to cudo tehnike, ki se mu rece gondola z vmesno postajo. :>



Sej ne da navijam za kaksne gondole, sam ...

telexdell ::

BigWhale je izjavil:

Neki za telexa ... Da bo videl to cudo tehnike, ki se mu rece gondola z vmesno postajo. :>



Sej ne da navijam za kaksne gondole, sam ...

A ja... in potem boste to čudo imenovano vmesna postaja postavljali povsod tam, kjer so sedaj avtobusne postaje? Invalidi, mamice z vozički, starčki z nakupovalnimi vrečkami... pa bodo skakali v in iz gondol med vožnjo kot to počno sedaj po večini mladi in povsem zdravi smučarji? A bodo potem te vmesne postaje dvojne- ene za izstop in ene za vstop ali pa bodo izstopajoči potniki skakali na vstopajoče?

PS- sem že videl veliko neumnih idej, ampak ta z gondolami po mestih je pa zelo blizu zmagoviti.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

stjan ::

Dobro, če že iščemo posebne načine transporta ljudi:v eni starejši knjigi je bil opisan sistem tekočih trakov, ki so povezovali mesta. Zunanji trakovi so imeli manjše hitrosti, motranji pa večje in so ljudje prestopali s traka na trak.

Kar se pa električnih avtomobilov tiče je pa po mojem mnenju problem pri uporabi LiPo, LiFe in derivatov Li celic v tem da je na zemlji omejena količina litija in ostalih surovin, pa še drage so.
Potrebne bodo neke nove celice, ali pa bi potrebovali miniaturni reaktor za proizvodnjo elektrike :)

J.McLane ::

WarpedGone je izjavil:

En mol litija tehta 6,8g, en mol litijevega karbonata pa 78g, ergo 42.500 ton litijevega karbonata vsebuje ~8000 ton litija.

Po temule citatu sodeč:
It is estimated that there's about 63 kg of lithium in a 70 kWh Tesla Model S battery pack, which weighs over 1,000 lbs (~453 kg).


bi teh 8000 ton Litija letno zadostovalo za ~127 tisoč 70 kWh baterij, oz kakih 9 GWh baterij.

Dodatnih 25.000 ton Li-karbonata zadostuje za dodatnih ~ 5 GWh.


No nekaj je za prvo leto, sicer pa je Toyoti to dost znan scenarij, saj so že pred leti samo za hibride morali dobiti za 1,5 Gwh baterij letno (sicer večina ni li-ion ampak tudi za NiMh moraš nekje dobit poceni surovine).

Računat na to da bodo dodatno kapaciteto porabili za 70 kWh baterije je pa dosti mimo. Če bodo to kapaciteto porabili za 800.000 PHEV po 6 kWh bo to veliko boljša izkoriščenost resourcov in za overall porabo nafte.

PHEV s 6 kWh baterijo pokurijo po 2,5 l/100 km in nadomestijo 800.000 avtov s porabo 5-7 l/100 km
z EV s 70 kWh baterijo bi porabil 0 nafte, ampak bi nadomestil samo 71.000 navadnih avtov

Še študija na to temo:
http://www.greencarcongress.com/2017/11...

V svetu kjer nisi omejen s proizvodnjo baterij je EV res da prava stvar ampak v tem svetu bo PHEV ravno zaradi omejene količine baterij še nekaj časa igral zelo pomembno vlogo. Da spomnim vsako leto po svetu pokupimo 70+ milijonov vozil, sedaj pa računajte koliko je to litija, kobalta in ne vem še česa.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Tody ::

Rupsi bo že držalo bolj star bolj notr kot poje eden naših pop umetninkov. Uporablja se obstoječo infrastrukturo in se ne gradi nove sploh ne v tako majhnem mestu kot je Ljubljana. Ljubljana nima podzemne zato ker jo ne rabi. Če že bi morali narediti ogromen projekt in povezati Vrhniko, Grosuplje in podobne vasi okoli z Ljubljano. Vrtat 20 km tunela pa vemo koliko je in koliko časa bi trajal.

Gondole tudi ne stojijo v zraku in rabijo vmesne postaje, stebre in podobne zadeve, tudi tukaj ne moreš lih zadev postavit kjer hočeš, boš zjebal ostal promet. Izletne gondole kot so tiste v Londonu in drugod po svetu niso lih primer javnega transporta.

Dokler ne izumijo teleprotacije, bo eden boljiš rešitev shareriding oz skupno vozaštvo, z udobje avtomobila in funkcijo avtobusa. Ali bo to vozilo vozil človek ali se bo poganjal na nuklearni reaktor je pa dosti vseeno. Če imaš voznika, ga moreš plačat in zasede eno mesto, če se avto sam vozi imaš eno mesto frej, kar pomeni manjši strošek na osebo in večji dobiček za lastnika avta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tody ()

fikus_ ::

Telex,

"A bodo potem te vmesne postaje dvojne- ene za izstop in ene za vstop ali pa bodo izstopajoči potniki skakali na vstopajoče?

PS- sem že videl veliko neumnih idej, ampak ta z gondolami po mestih je pa zelo blizu zmagoviti.
"

vidim da slabo poznaš tehniko! Gondola se ustavi, da potniki vstopijo in izstopijo! Ne skačejo ven in noter med vožnjo. Kaže da še nisi bil na gondoli! Ni to sedežnica ali kaj podobnega.

Toliko o neumnih idejah! Najprej vprašaj, preveri, potem pa komentiraj!

WarpedGone ::

BeboTech.com
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: msjr ()

Okapi ::

Personal rapid transit (PRT), also referred to as podcars, is a public transport mode featuring small automated vehicles operating on a network of specially built guideways. PRT is a type of automated guideway transit (AGT), a class of system which also includes larger vehicles all the way to small subway systems.

PRT vehicles are sized for individual or small group travel, typically carrying no more than three to six passengers per vehicle. Guideways are arranged in a network topology, with all stations located on sidings, and with frequent merge/diverge points. This allows for nonstop, point-to-point travel, bypassing all intermediate stations. The point-to-point service has been compared to a taxi or a horizontal lift (elevator).

Nikec3 ::

PHEV s 6 kWh baterijo pokurijo po 2,5 l/100 km in nadomestijo 800.000 avtov s porabo 5-7 l/100 km

Realnost je seveda, da ljudje delajo tudi daljše razdalje, da ne polnijo baterije itd. Torej cca 6 l/100 km.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

energetik ::

Velik % folka, ki se pripelje v LJ delat, naredi IMHO 5-15km vožnjo v eno smer, nato se cijazi po rdečih lučeh v LJ. In tukaj bi PHEV ogromno pomenil. Verjetno bi se vsaj v eno smer lahko pripeljal samo na štrom.

Gregor P ::

Kot rečeno priključni hibridni Hyundai Ioniq in novi Nissan Leaf in ta tema je zaključena.

Potem se pa lahko odpre nova, alternativa (EV, hibridi) je tu, zakaj jih ljudje ne želijo množično kupovati? 8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

TESKAn ::

Ker so "običajni" avti cenejši in ker jim nihče ne zaračuna onesnaževanja v mestu.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

J.McLane ::

Nikec3 je izjavil:

PHEV s 6 kWh baterijo pokurijo po 2,5 l/100 km in nadomestijo 800.000 avtov s porabo 5-7 l/100 km

Realnost je seveda, da ljudje delajo tudi daljše razdalje, da ne polnijo baterije itd. Torej cca 6 l/100 km.


Statistika se ne strinja s tabo:
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...
https://www.voltstats.net/ 109 MPG = 2,2 l/100 km

Seveda imaš tudi pri PHEV požrešneže (Volvo, BMW, MB, VW, Outlander...), ampak ti so nadomestki še večjih klasičnih požrešnežev in jih ne moreš ravno primerjat z avtom ki pokuri 5-6 l, torej še zmeraj prihranek nekih 2 l/100 km.
Npr: Golf GTD vs GTE (4 vs 6,5 l/100 km):
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

telexdell ::

fikus_ je izjavil:

Telex,

"A bodo potem te vmesne postaje dvojne- ene za izstop in ene za vstop ali pa bodo izstopajoči potniki skakali na vstopajoče?

PS- sem že videl veliko neumnih idej, ampak ta z gondolami po mestih je pa zelo blizu zmagoviti.
"

vidim da slabo poznaš tehniko! Gondola se ustavi, da potniki vstopijo in izstopijo! Ne skačejo ven in noter med vožnjo. Kaže da še nisi bil na gondoli! Ni to sedežnica ali kaj podobnega.

Toliko o neumnih idejah! Najprej vprašaj, preveri, potem pa komentiraj!

Pa si videl koliko m2 prostora zasede neka avtobusna postaja in koliko m2 prostora zasede neka postaja gondole? Pa zaustavljajo se velike gondole (z 10+ potnikov), manjše pa samo zmanjšajo hitrost medtem ko potniki vstopajo in izstopajo.
Imaš pa npr. v Rio de Janeiru gondolo na hrib Sladek Kruh. V njej se pelješ do prvega hriba, potem izstopiš iz gondole in vstopiš na drugo gondolo, da se pripelješ na vrh drugega hriba. Nimaš vmes nobene postaje da bi izstopili le tisti potniki, kateri želijo le na prvi hrib. Le zakaj so postavljali dva sistema gondol, ko pa bi lahko poslušalo "ta pametne" iz Slo-Tech-a in bi naredili le izstopno postajo, z razliko denarja pa mogoče v kakšno favelo pripeljali elektriko ali kanalizacijo.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

WarpedGone ::

q1: Kaj lastniki najbolj sovražijo v svojem hibridu?
-- Trenutek, ko se vklopi ICE.

q2: Kaj je njihova glavna želja in kaj bo imel naslednji avto?
-- Več električnega dosega.

Potem se pa lahko odpre nova, alternativa (EV, hibridi) je tu, zakaj jih ljudje ne želijo množično kupovati?


Razlog je očiten:





Fugly is fugly.

Mal bol očesu prijazne stvari:



Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

««
476 / 1224
»»