» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
475 / 1224
»»

Lonsarg ::

Denar, ki gre v avte in infrastrukturo zanje se meri v faktorju 100k več kot denar za ene starodavne avtobuse. Seveda mislim tu ves denar, štejem tudi denar, ki ga človek porabi za nakup/vzdrževanje avtomobila, ker bi ta denar lahko pristal v izgradnji Ljubljanskega SkyTrain-a po celi ljubljani.

Gre za dvignjeni metro na obstoječimi cestami, ki zahteva precej manjšo investicijo kot tunelski metro. Postaje na 300-500m in iz kjerkoli-kamorkoli mentaliteta brez prestopanje v 15min. Z denarjem, ki ga ljudje ruknejo v avte v roku 10-20 let se ta to komot zgradit. Edina šansa za uspeh javnega prometa namreč je, da je BOLJ udoben in hiter od lastnega avta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Unknown_001 ::

Tody je izjavil:

Vse kar si rekel je samo bla bla bla. Jaz bom naredil to ali ono... Zakaj ze nisi? Avtobusi in vlaki so ze poceni. 1.2 eur za voznjo z trolo ni dost, 35 eur za mesecno tud ne. Primestni je cenejsi kot dva tanka bencina... Torej kje je zdaj tvoja revolucija?

Btw ce si brez otrok, si komot brez avta zdaj ko je avant2go tukaj. Ko pa enkrat jih imas.. Ampak brezveze teb govorit ker itak vse ves.


Glede na neučinkovitost je predrag.

In boli me kita zate in za to da s frocom nočeš na busm. Me sploh ne zanima, ker sem ti že povedal da ti ne branim.


Javni prevoz bi moral biti hitrejši in udobnejši od lastnega poleg cene. Torej revolucija bi šla v smeri izboljšanja kakovosti storitve. Prednostne linije za buse itd. So korak naorej. Druga zadeva je točnost in vs ekar paše zraven. Vidi se da prek meje nisi bil še nikoli. Zakaj je v Zurichu, Baslu, Frankfurtu, Dunaju, Berlinu javni prevoz lahko učinkovit ori nas pa ne? Ko sem bil v Berlinu sploh avtomobila ni rem potreboval ker si z vlakom ceneje in HITREJE na lokacijibkot z avtom kjer moraš še parking iskat in plačevat.

Ti si omejen ne jaz. Jaz sem nekaj sveta videl in zgolj vidim kako NEUČINKOVITI smo v sloveniji.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Tody ::

Se vedno premalo da pises take bedarije. Par postov nazaj si bil resitelj vseh v sloveniji zdaj te pa boli kita in govoris kako je vse v kurcu. Koliksna je cena avtobusa? Voznika? Vzdrzevanja? In koliko bi bila cena avtonomnega vozila, ki bi bil na poklic? Zmanjsas stevilo avtomobilov, ne rabis veliko denarja dat vnaprej in ohranis luksuz. Mojo filozofijo podpira veliko ljudi, kar dokazuje veliko clankov, tvojo pa knjiznica oddelek daljne zgodovine

Unknown_001 ::

Tody je izjavil:

Se vedno premalo da pises take bedarije. Par postov nazaj si bil resitelj vseh v sloveniji zdaj te pa boli kita in govoris kako je vse v kurcu. Koliksna je cena avtobusa? Voznika? Vzdrzevanja? In koliko bi bila cena avtonomnega vozila, ki bi bil na poklic? Zmanjsas stevilo avtomobilov, ne rabis veliko denarja dat vnaprej in ohranis luksuz. Mojo filozofijo podpira veliko ljudi, kar dokazuje veliko clankov, tvojo pa knjiznica oddelek daljne zgodovine


Demokracija je resnično sistem kjer 2 budali praglasita enega pametnega.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

RedDrake ::

Unknown_001 je izjavil:

[
Ti si omejen ne jaz. Jaz sem nekaj sveta videl in zgolj vidim kako NEUČINKOVITI smo v sloveniji.

Ne samo v Sloveniji.
V San Franciscu se praktično vsi prevažajo z Uber/Lyft in podobno šaro.
Avtobusi so dobesedno za brezdomce in ljudi na socialnem dnu.
Metro je uporaben le za daljše razdalje, drugače stane skoraj $10, za kar te Uber Pool spravi na drugi konec mesta, točno na tvojo destinacijo.
Ampak LJ ga pa zmaga ja.
Živim zelo blizu centra LJ, do službe, ki je v starem centru, imam 25min peš, 5-10 min s kolesom, med 5 in 15 min z avtom (zelo odvisno od konice) in med 30 in 45 minut z avtobusom (kar vključuje 10 min pešačenja od in do postaje).
Neuporabno.
Ko sem pred več kot desetljem še hodil na faks (FMF) iz most, sem z busi rabil najmanj eno uro, peš eno uro, s kolesom 20 minut in z avtom 15 minut. Le zakaj sem se vozil z avtom in kolesom ...

Okapi ::

Da si prišel uro daleč peš enako hitro kot z busom, je čista laž.

RedDrake ::

Okapi je izjavil:

Da si prišel uro daleč peš enako hitro kot z busom, je čista laž.

Ni.
Še za danes Google pravi, da imam peš 1h (4,9km), z avtobusom pa 40minut.
15 let nazaj pa sem s tržnice moste šel na 9-ko in dol na postaji na Riharjevi ulici, kar je šlo po Zaloški, mimo glavne postaje, pa po Slovenski. Poooooočasi. Plus 15 min hoje od/do postaj. Načeloma bi sicer lahko prestopil na 1-ko pri Drami, ampak takrat še ni bilo informacije, kdaj bus pride, v konicah pa si komot čakal 10 minut in potem je prišel bus, ki je bil prepoln za vstop ...
Alternativno sem šel na 2,10,11,20 (kar je prišlo prej) in prišel do Filofaksa in od tam potem peš.
Danes, ko obstaja most pri cukrarni, in je Slovenska samo za buse, pa je še vedno 40 minut z busom.
In to zdajle, v soboto. Sem 100%, da če preverim isto turo v ponedeljek ob 8h, bo 10 minut ekstra.

Je pa res, da ko sem se ob večerih vračal domov, je bilo z busom precej manj kot 1h. Ponavadi res okoli 40 minut. Ampak so bile ceste na 3/4 prazne. Danes pa je ob 18.30 še vedno konica ...

Okapi ::

Če v eno uro vožnje z busom všteješ pol ure pešačenja, je druga stvar. Ne moreš zato posplošit, da je ljubljanski bus tako počasen, da prideš peš hitreje. Iz študentskega naselja v Rožni dolini tudi prideš prej peš na FMF, kot če bi šel s štirinajstko do mesta in potem z enko na faks. Ali pa iz Kosez na Brdo.

Najdeš tudi poti, kjer prideš prej peš kot z avtom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Utk ::

Zakaj ne. Ce hoces prit od nekje do nekje ob neki uri, je pac treba upostevat celo cas, pesacenje, cakanje na bus, voznjo in spet pesacenje. Ja, ni zmeraj tako, je pa velikokrat. Tolkrat da bus skoraj nima smisla, se v velemestu Ljubljana ne, kaj sele drugje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

RedDrake ::

Utk je izjavil:

Zakaj ne. Ce hoces prit od nekje do nekje ob neki uri, je pac treba upostevat celo cas, pesacenje, cakanje na bus, voznjo in spet pesacenje. Ja, ni zmeraj tako, je pa velikokrat. Tolkrat da bus skoraj nima smisla, se v velemestu Ljubljana ne, kaj sele drugje.

Točno to.
Poleg tega, je treba vzet v zakup, da ima LJ totalno faljeno shemo linij. praktično vse gre skozi center.
In potem prideš do absurdov, ko imam od mojega doma v Zeleni Jami, do neke garaže, ki sem jo podedoval za Mercator poslovno stavbo na Dunajski, 35 minut peš in 36 minut z avtobusom, ker moram najprej v center in tam prestopit na drug bus.
Z avtom btw 7 minut.
Se niso za hec naši prfoksi na FMF-ju delali norca, češ da imajo planiranje prometa (semaforjev in busev) v LJ čez prištinski diplomanti ...
Vsak študent fizike bi znal stvar bolje optimizirati, samo potem bi drugi slabo izpadli, pa smo spet tam kot vedno - negativna selekcija.

RedDrake ::

Okapi je izjavil:

Če v eno uro vožnje z busom všteješ pol ure pešačenja, je druga stvar. Ne moreš zato posplošit, da je ljubljanski bus tako počasen, da prideš peš hitreje. Iz študentskega naselja v Rožni dolini tudi prideš prej peš na FMF, kot če bi šel s štirinajstko do mesta in potem z enko na faks. Ali pa iz Kosez na Brdo.

Najdeš tudi poti, kjer prideš prej peš kot z avtom.

Res je, ne moreš posplošit na čisto vse.
Ampak v splošnem je za večino poti slab, ker praktično vse linije vodijo direktno v/čez center.
Dober je samo za tiste, ki potujejo iz obrobja v center.
Živiš v BS-3 in delaš v BTC-ju?
Tough luck!
Štepanjsko in BTC?
Even more tough luck.

LPP je šit, pa če še tolk idoliziraš LJ upravo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

Okapi ::

Boš moral malo posodobit poznavanje prog. ;) 24 pelje iz Štepanjca v BTC.

Nikec3 ::

Glede na neučinkovitost je predrag.

Ravno obratno je. Avtomobili so glede na učinkovitost najbolj poceni varianta, zato se pa večina vozi z njimi in ne s kolesom, busom, vlakov, ali raketami.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

bambam20 ::

lufthammer je izjavil:

Rupsi31, preberi knjigo, ni poanta v tem kar ti misliš. Treba si je tudi kaj privoščit, od polnega štumfa nimaš nič koristi, ko si enkrat pod cipresami.


Še vsi, ki so na lahek način obogateli so propradli, ker si denarja niso zaslužili. To je precejšnja razlika ali trošiš v okviru zmožnosti ali pa delaš močne presežke.

Magic1 ::

Nikec3 je izjavil:

Glede na neučinkovitost je predrag.

Ravno obratno je. Avtomobili so glede na učinkovitost najbolj poceni varianta, zato se pa večina vozi z njimi in ne s kolesom, busom, vlakov, ali raketami.

BS, če imaš do službe manj od 10km čez mesto, je kolo daleč najboljša izbira. Sam ni za lene in v slabem vremenu rabiš nadomestni prevoz, oziroma primerno opremo. Samo folk je komot in ni ga čez butnt rit direktno iz stanovanja v avto navsezgodaj.
Magic

Nikec3 ::

BS, če imaš do službe manj od 10km čez mesto, je kolo daleč najboljša izbira. Sam ni za lene in v slabem vremenu rabiš nadomestni prevoz, oziroma primerno opremo. Samo folk je komot in ni ga čez butnt rit direktno iz stanovanja v avto navsezgodaj.

Če, če, če. Jaz seveda govorim o večini.

Lep video, ki povzame nekatere stvari o EV-jih danes in v bližnji prihodnosti:

@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Magic1 ::

A res? 300000 ljudi paše v ta če samo v Ljubljani in to je zate zanemarljivo. EV bo pa vse rešil... sploh količino prometa in zastojev.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Nikec3 ::

Magic1 je izjavil:

A res? 300000 ljudi paše v ta če samo v Ljubljani in to je zate zanemarljivo. EV bo pa vse rešil... sploh količino prometa in zastojev.

Če nekateri ne vidite ven iz Ljubljane vam jaz ne morem pomagat. Ljubljana je edino mesto v Sloveniji, kjer je javni promet koliko toliko razvit. Še enkrat poglej moj zapis. Napisal sem, da se večina vozi z avtomobili in ne z busom, vlakom, ali s kolesom. Kar drži.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Gregor P ::

Če se voziš s kolesom, je prav tako zelo zaželeno, da imaš na delovnem mestu tudi tuš; sam se namreč težko vozim namerno počasneje, samo zato, da se ne bi znojil:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Magic1 ::

Sej se vsi strinjamo, da ga ni čez komot in avto je kralj tega. Zato pa sem rekel zgoraj, da se širši center zapre za promet in bo folk prisiljen izbrat aternativna prevozna sredstva. Izven mesta se strinjam, da ni druge kot avto. Sam tam ni tako problematično glede prometa. Treba je samo zbrcat tiste ekofašiste,ki preprečujejo izgradnje hitrih cest/AC.
Magic

Utk ::

Zakaj zapret, ce je avto najbolj komot? A je komot naenkrat nekaj slabega?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Magic1 ::

Na istem kraju pa ne moremo biti vsi komot, fizika ne dovoljuje. Ne gre 100k vozil na ljubljanske ulice brez da vse stoji.
Magic

Utk ::

Potem je treba odpravit vzrok za 100k avtov, ne pa prepovedat in potem razmisljat kaj pa zdaj.

Magic1 ::

Ukinimo mesta in vsak dela od doma?
Magic

bambam20 ::

Utk je izjavil:

Potem je treba odpravit vzrok za 100k avtov, ne pa prepovedat in potem razmisljat kaj pa zdaj.



treba posodbit železnico. Da boš v Ljubljani konkretno hitreje od avtomobila.

VaeVictis ::

Magic1 je izjavil:

Sej za začetek se prepove dizle v mestih, potem se širi no-drive zone v centru, da ostane le mestni promet. Plava laguna, srednja šiška, Prule, Roška, Moste bi mejilo, kjer se nebi vozilo. Uredilo bi se direktne povezave busov od P+R čez mesto, da je bus v max 10min v centru. To je nek realen plan, ki se pač počasi izpolnjuje. Hitro ne gre, ker bi padale glave in potem bi bili na začetku.


Tole je odlična ideja, sam bi jo seveda tudi prenesel na vsa mesta po Sloveniji.

Zakaj pa naj bi samo Ljubljano zapirali?

Pravilno bi bilo, da se zapre tudi center Vrhnike, Domžal, Kopra, Portoroža, Grosuplja itd.

Praktično, vsako malo ali veliko mesto se zapre center, pa bo takoj problem rešen!

Aja, če ni busa ali je premajhno mesto za bus, vseeno, saj imaš noge ali pa kolo pa je!

ps: Večina prometa ni od Ljubljančanov ampak od prišlekov iz drugih krajev, vsi bi pa zapirali pa samo Ljubljano, naj imajo še drugi kaj od teh pametnih predlogov, sam bi predlagal, da se te pametne predloge o zapiranju mesta prvo uresniči v manjših krajih, pa se potem lepo iz prakse pokaže kako to gre in kako so prebivalci v teh mestih navdušeni nad idejo, preden se sforsira to idejo v prestolnico.

roCkY ::

Zakaj bi hebal folk v pol države, če lahko tako super idejo implementiraš v najlepšem mestu na svetu.

Unknown_001 ::

VaeVictis je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Sej za začetek se prepove dizle v mestih, potem se širi no-drive zone v centru, da ostane le mestni promet. Plava laguna, srednja šiška, Prule, Roška, Moste bi mejilo, kjer se nebi vozilo. Uredilo bi se direktne povezave busov od P+R čez mesto, da je bus v max 10min v centru. To je nek realen plan, ki se pač počasi izpolnjuje. Hitro ne gre, ker bi padale glave in potem bi bili na začetku.


Tole je odlična ideja, sam bi jo seveda tudi prenesel na vsa mesta po Sloveniji.

Zakaj pa naj bi samo Ljubljano zapirali?

Pravilno bi bilo, da se zapre tudi center Vrhnike, Domžal, Kopra, Portoroža, Grosuplja itd.

Praktično, vsako malo ali veliko mesto se zapre center, pa bo takoj problem rešen!

Aja, če ni busa ali je premajhno mesto za bus, vseeno, saj imaš noge ali pa kolo pa je!

ps: Večina prometa ni od Ljubljančanov ampak od prišlekov iz drugih krajev, vsi bi pa zapirali pa samo Ljubljano, naj imajo še drugi kaj od teh pametnih predlogov, sam bi predlagal, da se te pametne predloge o zapiranju mesta prvo uresniči v manjših krajih, pa se potem lepo iz prakse pokaže kako to gre in kako so prebivalci v teh mestih navdušeni nad idejo, preden se sforsira to idejo v prestolnico.


Ni to dovolj. Najprej se javni prevoz uredi, da bo uporaben, nato pa lahko sanjaš o omejevanju.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

fikus_ ::

Ni res! V SLO se ravno obratno dela. Najprej narediš problem, potem ga rešuješ! :D

Unknown_001 ::

fikus_ je izjavil:

Ni res! V SLO se ravno obratno dela. Najprej narediš problem, potem ga rešuješ! :D


Prmejdun... prov maš. Eternal business...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Magic1 ::

Hehe, v tujini je pa drugače. Tam se ne grejo biznesa. Veliko je držav, kjer prevladuje dobrodelnost.
Magic

Unknown_001 ::

Magic1 je izjavil:

Hehe, v tujini je pa drugače. Tam se ne grejo biznesa. Veliko je držav, kjer prevladuje dobrodelnost.


Tam vsaj storitev deluje če plačaš zanjo. No... v normalnem svetu.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Gregor P ::

Končni imamo EV za množice in so sedaj prava stvar, tako da lahko kar zapremo to temo :P

Finance: Avto, ki je elektrificiral ceste sveta
Skrivnost najbolje prodajanega električnega avta na svetu je v uravnoteženosti vseh lastnosti - od udobja, prostora, dosega in seveda cene pod 30 tisoč evri. Sedaj je na vrsti nova generacij ... ni prvi električni avto na trgu, je pa vsekakor najpomembnejši, saj velja za prvi množični električni avto na svetu. V sedmih letih je prepričal več kot 300 tisoč kupcev in se je kljub priletnosti uvrstil v sam prodajni vrh med tovrstnimi avtomobili.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Zakaj ga Nissan v Sloveniji še vedno ne prodaja, še manj servisira?
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Na slovenski trg ni nikoli uradno zapeljal, kupci pa so ga kupili prek drugih kanalov. Z novim modelom bo drugače, leaf druge generacije bo od letošnje pomladi naprodaj tudi prek uradne Nissanove mreže.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

J.McLane ::

Kdaj bo pa Tesla imela servis v Slo? Čisto resno mislim.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

torentino ::

Ko bo imel kaj delat.

bambam20 ::

WarpedGone je izjavil:

Zakaj ga Nissan v Sloveniji še vedno ne prodaja, še manj servisira?



Zakaj se Tesel urdno ne prodaja v Sloveniji. A ,ja. Se ne splača. To bo potem drugače leta 2025.

energetik ::

Magic1 je izjavil:

Sej se vsi strinjamo, da ga ni čez komot in avto je kralj tega. Zato pa sem rekel zgoraj, da se širši center zapre za promet in bo folk prisiljen izbrat aternativna prevozna sredstva. Izven mesta se strinjam, da ni druge kot avto. Sam tam ni tako problematično glede prometa. Treba je samo zbrcat tiste ekofašiste,ki preprečujejo izgradnje hitrih cest/AC.
Širši center? Veš koliko folka živi tam? Boš kar fašistično prepovedal, da se par 10.000 folka ne more pripeljat do svojega doma, četudi je to hiša z garažo? Ni to nobena rešitev.

fikus_ ::

Najprej je potrebno uvest učinkovit in konkurenčen javni prevoz, potem pa zapret območje za osebne avtomobile! Nekateri bi iz problema naredili še večji problem, potem ga pa reševali!
Nekatera slo mesta so zaprla centre mest za promet, rezultat je "umiranje" teh območij, življenje se seli ven na obrobja, v centru pa nastajajo ulice "duhov". In potem spet pametujejo, kaj narediti za oživitev!

Magic1 ::

energetik je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Sej se vsi strinjamo, da ga ni čez komot in avto je kralj tega. Zato pa sem rekel zgoraj, da se širši center zapre za promet in bo folk prisiljen izbrat aternativna prevozna sredstva. Izven mesta se strinjam, da ni druge kot avto. Sam tam ni tako problematično glede prometa. Treba je samo zbrcat tiste ekofašiste,ki preprečujejo izgradnje hitrih cest/AC.
Širši center? Veš koliko folka živi tam? Boš kar fašistično prepovedal, da se par 10.000 folka ne more pripeljat do svojega doma, četudi je to hiša z garažo? Ni to nobena rešitev.

To ni ravno problem. Imaš že sedaj v centru zaprta območja, do katerih lahko dostopaš le če imaš parkirno mesto. Fora je da okolico centra razbremeniš konstantnega prometa.
Magic

bambam20 ::

fikus_ je izjavil:

Najprej je potrebno uvest učinkovit in konkurenčen javni prevoz


Ne pa ne. ne bom se drenju na busu, kjer so vsi zašvicani in smrdeči. Busi so za navadno rajo.

roCkY ::

Pojdi z biciklom.

Gregor P ::

Skratka spomladi je tema zaključena8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

J.McLane ::

Za moje pojme je daleč najbolj učinkovit javni prevoz gondola na smučišču :D

Torej avtonomne električne "kabine" ki se furajo po naprej začrtani trasi, so zelo pogoste in dovolj majhne, da si eno prilastiš s prijatelji, če ni neke pretirane gužve.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Unknown_001 ::

J.McLane je izjavil:

Za moje pojme je daleč najbolj učinkovit javni prevoz gondola na smučišču :D

Torej avtonomne električne "kabine" ki se furajo po naprej začrtani trasi, so zelo pogoste in dovolj majhne, da si eno prilastiš s prijatelji, če ni neke pretirane gužve.


Stari, za po mestu bi to blo zakon...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Tody ::

In če gondoli rečeš taksi si pa največji kreten :)

hammock ::

Tody je izjavil:

In če gondoli rečeš taksi si pa največji kreten :)

Ali hujse, Uber.

Unknown_001 ::

Tody je izjavil:

In če gondoli rečeš taksi si pa največji kreten :)


Razlika med gondolo in taksijem je ta, da taksi gre po svoje in je enako kot avto, gondola pa po začrtani poti, ki ima že prilagojeno razvrščanje, pravtako gondola ne potrebuje svojega lastnega pogona in upravljanja oz. vse skupaj poganja en velik sistem. To ne moreš primerjat.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

telexdell ::

Unknown_001 je izjavil:



Stari, za po mestu bi to blo zakon...

Pa saj lahko greš v Benetke pa vidiš kako poteka in ne kako bi potekala vožnja z gondolami. In to že stoletja:D:D
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
««
475 / 1224
»»