» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
477 / 1139
»»

fikus_ ::

Ja, ja, ti kar trdi da se ne da. "gondole" se naredi za prevoz potnikov, tudi invalidov na vozičkih, starejših, . . .

Primeri, ki jih daješ so pa bolj "klasika".

Nikec3 ::

A bi lahko nehali z gondolami? Ali pa si odprite temo, "zakaj so gondole prava stvar". Novi Nissan Leaf:

https://avto.finance.si/8863713/Avto-ki...

Še nekaj o novem ciklu, ki upam da se bo prijel namesto NEDC-ja:

Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure @ Wikipedia

Po tem ciklu ima stari Leaf dosega 112 km, novi pa 270 km.

Še eno vprašanje. Ne vem če je že bilo odgovorjeno, ampak vseeno. Ima novi Leaf aktivno hlajenje baterije?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Invictus ::

fikus_ je izjavil:

Ja, ja, ti kar trdi da se ne da. "gondole" se naredi za prevoz potnikov, tudi invalidov na vozičkih, starejših, . . .

Primeri, ki jih daješ so pa bolj "klasika".

Gondole so sploh super ko crknejo.

Takrat je skok iz 10 metrov malenkost ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

jernejl ::

Zgornja slikovna primerjava je precej zgovorna. Pri Tesli množice debelo oblečenih ljudi (brez avtomobilov), pri konkurenci pa avtomobili.

Invalidi, mamice z vozički, starčki z nakupovalnimi vrečkami... pa bodo skakali v in iz gondol

... precej lažje in hitreje, kot to lahko počno pri denimo avtonomnih osebnih vozilih/taksijih, ki jih nekateri tukaj promovirajo.
Če želi invalid z vozičkom v avto, najprej potrebuje posebni voziček, ki je zložljiv. Potem mora vstati, ga mora zložiti in spraviti v prtljažnik (če mu je drug potnik z nakupovalnimi vrečkami sploh pustil dovolj prostora) in se napotiti na sedež. V gondolo se pa zapelje.

A bodo potem te vmesne postaje dvojne- ene za izstop in ene za vstop ali pa bodo izstopajoči potniki skakali na vstopajoče

Tako kot se že desetletja vstopa na vlake, podzemne železnice, avtobuse, taksije, avtomobile... pa prerivanje potnikov pri vstopu in izstopu doslej še ni zanetilo kake večje državljanske vojne.

PS- sem že videl veliko neumnih idej, ampak ta z gondolami po mestih je pa zelo blizu zmagoviti.

Če nimaš pojma o čem sploh govoriš, je neumno. Podobno kot so neumni vlaki, podzemna železnica, taksiji in avtobusi... in njihova težavnost pri vstopanju/izstopanju invalidov ter prerivanje potnikov pri vratih.

WarpedGone ::

Še nekaj o novem ciklu, ki upam da se bo prijel namesto NEDC-ja:


WLTP facts

Tu ni opcije ali se bo prijel ali ne, ker je WLTP v požegnanih predpisih, ki imajo tudi plan uvajanja.



Še eno vprašanje. Ne vem če je že bilo odgovorjeno, ampak vseeno. Ima novi Leaf aktivno hlajenje baterije?


Ne, nima, odajanje toplote baterije je še vedno povsem pasivno skozi ohišje.
Ni niti ventilatorja, ki bi v baterijo vpihoval zunanji luft, tako kot ma npr. Ioniq.

In ja, je bilo odgovorjeno tudi v tej temi že vsaj 7x.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Konec leta naj bi Leaf končno dobil baterijo, ki ne bo več samo pogojno uporabna 60+ kWh

Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

Ne, nima, odajanje toplote baterije je še vedno povsem pasivno skozi ohišje.
Ni niti ventilatorja, ki bi v baterijo vpihoval zunanji luft, tako kot ma npr. Ioniq.

Za vsakega, ki kaj ve o EV-jih je Leaf torej no-go.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

energetik ::

Ioniq pa dobi baje kmalu 40kWh baterijo, kar pomeni pri povprečni porabi 17kWh/100 nekih 235km doesga. Že kar uporabno zame, ampak še vedno je ogromen problem cena. Pa prtljažnik, ki je v EV Ioniqu ene 100L manjši kot v hibridu.
Plug-in pa ima baterijo 9kWh, torej range lahko tudi 50km pri lahkotni vožnji, idealno zame pri 11km do službe, hitrosti 30-70km/h + nekaj semaforjev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

fikus_ ::

"Za vsakega, ki kaj ve o EV-jih je Leaf torej no-go."

Nissan Leaf E-Plus bo imel Thermal Management System.

WarpedGone ::

Bo imel, ko bo imel.
Vseh 300k že izdelanih primerkov tega nima.
Vsi letos izdelani primerki tega nimajo.
Vsi v bodoče izdelani 40kWh primerki tega ne bodo mel (dokler bodo uporablal obstoječ design 40kWh baterij).

Leaf je primer, ko je šlo kleščenje cene predaleč. Izdelek je posledično defekten by design.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Zakaj bi pa e-plus imel hlajeno baterijo? Morda zato ker so celice bolj "energy dense" in od LG Chem? Je morda kdo pomislil da je manjša 40 kWh baterija vseeno narejena bolj odporno in v praksi ne bodo crkovale kot tiste v Leafu iz leta 2011?

Time will tell.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Nikec3 ::

Leaf je primer, ko je šlo kleščenje cene predaleč. Izdelek je posledično defekten by design.

Se strinjam, a po drugi strani kupci tega niso kaznovali.

J.McLane je izjavil:

Zakaj bi pa e-plus imel hlajeno baterijo? Morda zato ker so celice bolj "energy dense" in od LG Chem? Je morda kdo pomislil da je manjša 40 kWh baterija vseeno narejena bolj odporno in v praksi ne bodo crkovale kot tiste v Leafu iz leta 2011?

Time will tell.

Zagotovo bodo crkovale manj. Nekaj zaradi (verjetno) boljše tehnologije in preprosto zato, ker enako kilometrov narediš z manj cikli. Bodo pa še vedno kapaciteto izgubljale hitreje od konkurence.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Magic1 ::

Leaf bo zdržal v odvisnosti od načina, kako bo vožen. Če ga bo nekdo uporabljal petek in svetek ter polnlil zunaj, bo pač štala. Če pa ga bo imel dedi v garaži in uporabljal ob lepem vremenu (med 10-25°C), potem ne bo problema.
Magic

Nikec3 ::

Magic1 je izjavil:

Leaf bo zdržal v odvisnosti od načina, kako bo vožen. Če ga bo nekdo uporabljal petek in svetek ter polnlil zunaj, bo pač štala. Če pa ga bo imel dedi v garaži in uporabljal ob lepem vremenu (med 10-25°C), potem ne bo problema.

Jap. Leafa se od junija do konca avgusta in pa od decembra do konca februarja ne sme uporabljati. LOL :))
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Se strinjam, a po drugi strani kupci tega niso kaznovali.

Kar kaže na to kako zelo si trg želi EVjev, da kupujejo tudi takšne mizerije kot je ta Leaf.
300.000 njih v 7ih letih, oz. 42k na leto. Vozil za 35(?) jurjev. Ki se sicer v ICE oblikah prodajajo v 5x višji nakladi.

Uspešnost Leaf žal ni enoznačna zgodba.

Zakaj bi pa e-plus imel hlajeno baterijo? Morda zato ker so celice bolj "energy dense" in od LG Chem?
Je morda kdo pomislil da je manjša 40 kWh baterija vseeno narejena bolj odporno in v praksi ne bodo crkovale kot tiste v Leafu iz leta 2011?

Še vosu gre samo enkrat na led.

Še pomnite Lizzard baterij? Ki so se v praksi izkazale za isti drek kot predhodnik.
Zbogom in hvala za vse ribe

fikus_ ::

W1, tvoji komentarji Nisana Leaf so bolj tako tako, sploh če upoštevamo, da si Tesla fan. In Leaf ni neposredni tekmec Tesli, ker je drug cenovni rang, tako da se iz tega naslova se ne rabiš bat za svoje delnice.

Leaf se je približal EV-je širši populaciji, ki si npr. ne more privoščiti Tesle 3. Če je pa to pravilen poslovni model, da bodo ob tej ceni delali profit, bo pa pokazal čas. Se ne gredo neko eksotiko v smislu dizajna. Če bodo kupci to sprejeli je ok.
Je dober kot drug avto v družini, za po mestu, za otroke okrog vozit, za v službo, . . . Marsikomu tudi kot edini avto. Je pač potrebno preklopit v glavi in malo misliti v naprej, kdaj in kje polniti baterije. Za tiste, ki imajo garažo, ne bi smel biti velik problem.

energetik ::

Preklopit v glavi ni tak problem, kot zbrati dodatnih 15k€ napram podobno opremljenemu bencinarju... Če bi stal Leaf 8-10k€, bi mi že stal pred bajto kot drugi avto oz. kot vsakodnevni avto.

Nikec3 ::

energetik je izjavil:

Preklopit v glavi ni tak problem, kot zbrati dodatnih 15k€ napram podobno opremljenemu bencinarju... Če bi stal Leaf 8-10k€, bi mi že stal pred bajto kot drugi avto oz. kot vsakodnevni avto.

S subvencijo vred je glede na opremo Leaf kar vreden svojega denarja in je povsem primerljiv s svojimi ICE konkurenti.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Leaf se je približal EV-je širši populaciji, ki si npr. ne more privoščiti Tesle 3.

Ne.
Leaf je širši popupalciji potrdil njeno prepričanje, da so baterije problem, da crkujejo.
V Leafu baterije zares propradajo in zares crkujejo.

Za splošen uspeh EVjev, je Leaf naredu škodo.

BMW i3 je grd ko smrt, ma obupne design odločitve (zadnji par vrat, plastike, oblika, gume ..) ampak njegovemu EV pogonu razen konceptualnih zabluzov (neizrabljen prostor ki ga zaseda generatov v REX varianti) ni česa očitat.

Motor je tam kamor spada (med zadnjimi kolesi), baterija je tam kamor spada (v dnu med obema osema), z baterijo se ravna kot je treba (hladi in greje).
BMW je z i3 javnosti potrdil drugo prepričanje, da so EVji grdi in čudni.

S tem je za splošen uspeh EV tudi naredu škodo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

jernejl ::

Leaf je primer, ko je šlo kleščenje cene predaleč. Izdelek je posledično defekten by design.

BMW i3 je grd ko smrt, ma obupne design odločitve

Še zmeraj zamenjuješ Teslo 3 in ostale.
Si pozabil, da je tesla 3 notranjost popolni fail, samo zaradi kleščenja stroškov?
Zunanjost i3 je pač nekaj posebnega, deležna raznih dizajnerskih nagrad, ampak kot si nekoč že ugotovil, se ti najbrž s spremembami nikdar ne boš mogel sprijazniti.

WarpedGone ::

deležna raznih dizajnerskih nagrad,

Manjka ji glavna, ki edina res šteje.

BeboTech inteligenzza tega dojela žal ne bo.
Zbogom in hvala za vse ribe

energetik ::

Nikec3 je izjavil:

energetik je izjavil:

Preklopit v glavi ni tak problem, kot zbrati dodatnih 15k€ napram podobno opremljenemu bencinarju... Če bi stal Leaf 8-10k€, bi mi že stal pred bajto kot drugi avto oz. kot vsakodnevni avto.

S subvencijo vred je glede na opremo Leaf kar vreden svojega denarja in je povsem primerljiv s svojimi ICE konkurenti.
Res? Baje v Avstriji pride 35k€, torej toliko kot Ioniq. S subvencijo prideta torej oba slabih 28k€. Zdaj pa pomisli, kaj dobiš bencinskega za 28k€... In koliko folka v SLO si takšno ceno sploh lahko privošči.

pegasus ::

Dodaj še stroške skozi življensko dobo vozila in kar naenkrat je 28k zelo zelo ugodno.

SimplyMiha ::

S tem, da je nenavadno težko najti seznam modelov glede na stroške lastništva...

energetik ::

pegasus je izjavil:

Dodaj še stroške skozi življensko dobo vozila in kar naenkrat je 28k zelo zelo ugodno.
Povsem odvisno od letne kilometrine.

noraguta ::

A že ma kdo teslo 3.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

vostok_1 ::

Kup zaposlenih pri Tesli in sedaj jih počasi dobivajo tudi realni kupci.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

bambam20 ::

pegasus je izjavil:

Dodaj še stroške skozi življensko dobo vozila in kar naenkrat je 28k zelo zelo ugodno.



Se bomo pogovarjali , ko bodo ta vozila stara 10-11 let kakšne so kapacitete baterij v praksi oz. kako hitro se prazni.

Nikec3 ::

Ta Jaguar iPace mi je še kar simpatičen:



Obljubljajo baterijo z 90 kWh in začetek produkcije v 2018 (-ish).
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Začetna cena 82 jurjev eur. First edition pa 102 jurja.
Jaguar ostaja jaguar, upam da niso odrezal kakšnea napačnega vogala.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

Začetna cena 82 jurjev eur. First edition pa 102 jurja.
Jaguar ostaja jaguar, upam da niso odrezal kakšnea napačnega vogala.

Zadeva je povsem na nivoju Model X, z lepšim designom.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

just build it already
Zbogom in hvala za vse ribe

fikus_ ::

Dobro je, da obstaja konkurenca, da se pojavljajo novi modeli EV vozil! Sedaj se bo začela kazati prava slika in dejanska vrednost EV, cene bodo šle proti "realnim" vrednostim. Dokler ni konkurence je trg izkrivljen.
Sedaj se bo pokazala prava vrednost npr. Teslinih vozil in vrednost njihovih delnic. Musk s Teslo zamuja svoj trenutek, ko je lahko vnovčeval svojo "karizmo" in s tem navduševal svoje privržence!

WarpedGone ::

Tebom citiral čez pol leta, ko boš htel razlagat da to še ni prava slika vrednosti, in da konkurenca šele pride.

Pa leta 2020 znova.
Tako kot smo to poslušal že 2015, 2012, 2010.

Se ne zavedate niti tega, da je tale pov bil že Nkrat izkazan kot narobe.
Zbogom in hvala za vse ribe

Tody ::

Tukaj enostavno slepilo iz obeh strani. Danes obstajajo avtomobili veliko razredov in nevem zakaj se ne pizdakate nad fiatom puntom in enim Audi Q7 mislim... Kaj fiatu ni jasn da tak avto ven??

Razlika je sicer samo 7-8x v ceni ampak kaj jim ni jasn??

Torej tudi v svetu EV bodo razlike in je prav tako, nekateri bodo pokrili en del nekateri drug del, prišlo bo pa seveda še zmeri do rivalstva tako kot je danes med Audi in Mercedes recimor.

fikus_ ::

Nič ti ne bom čez pol leta razlagal ali kasneje, se bo občutilo na tvoji delnici! Boš sam ugotovil!

Dobro je, da obstajate takšni, ki ste tako zagreti na EV, sam bom malo počakal, da se bo videlo na trgu in v realnem življenju, kateri proizvajalci so OK on kateri manj OK. V bližnji prihodnosti bom pa vsekakor šel pogledati Liefa od blizu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

WarpedGone ::

:)
Če bi dobil 1 EUR od vsakega, ki ponavla to mantro, bi bil že v penziji.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Kar se tiče delnice, se pričakuje skok ranga 2013, ko so S začel sestavlat v tisočih primerkih.



Teslnin problem ni konkurenca ampak zmožnost 50% letne rasti naslednjih 10 let.
Ta rast ni omejena z drugimi ampak z njmimi samimi (in vsemi tistimi osebki, ki se bodo firmi še pridružli).
Kronski dokaz je padec TSLA, ko so najavli premik cilja 500k iz 2020 na 2018, trg je podvomil v zmožnosti.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

telexdell je izjavil:

PS- sem že videl veliko neumnih idej, ampak ta z gondolami po mestih je pa zelo blizu zmagoviti.


Jaz nikjer ne zagovarjam nobenih gondol in kaksnih drugih eksoticnih nacinov in oblik transporta. Sam hocem ti povedati, da vmesno postajo na gondoli ni tezko narediti in niso neka znanstvena fantastika.

Nikec3 ::

Kar se tiče delnice, se pričakuje skok ranga 2013, ko so S začel sestavlat v tisočih primerkih.

@Wapry, to da se "pričakuje skok delnice" ne obstaja. A to vi na teslafans forumih debatirate, kaka je realna cena in kaj se pričakuje?

Mimogrede, rast TSLA v € v letu 2017 ni bila kaj prida.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

RedDrake ::

@Nikec: Valda, da se pričakuje.
Oni pričakujejo, tako kot kriptofreaki pričakujejo lamboland za vogalom.
Market cap tam nad $1T je za W1 a given, ker odrešenik pač mora imeti firmo, ki je vredna največ na svetu. Drugače ne bi bil odrešenik - the conditioning would break!.

WarpedGone ::

Market cap tam nad $1T je za W1 a given

Nepismenost 100 na uro...

$1T je v kartah, pomeni kakih 5 jurjev/delnico, oz. 15-kratnik trenutne vrednosti.
Trenutna vrendnost je 18-kratnik štarta leta 2010 ($19)
V sedmih letih je naredu že več kot je še treba narest do 1T market capa.

Do tja bo seveda treba spravit v redno štancanje vse kar so že najavli, in dodat še par zadev na katere se zaenkrat samo namguje (Tesla Network, lastni AI mikročipi, ...).
Given je samo to, da me bote čez 7 let točno enako sovražl, in šlogal točno enake debilnosti, kako "samo što nisu" propadl.
Zbogom in hvala za vse ribe

RedDrake ::

Alo, človek, rekel si, da se pričakuje skok ranga kot leta 2013 (to je cca 5x).
To pomeni market kap 300B.
Firma bo imela pa tam reda 30-40B _PROMETA_ (in _MORDA_ 20-30% profita od tega, a je tu še mnogo posojil za odplačat, tako da ...).
Razloži mi prosim, zakaj bi delnica pognala market cap na desetkratno vrednost letnega prometa, oz na 50-kratno vrednost potencialnega dobička. To bi pomenilo da bi se delnica z dividendami poplačala šele po mnogo desetletjih.
No troll, me povsem resno zanima, kot nekoga, ki ima nekaj delnic po "starih" firmah, kjer cuzam dividende ...

Pa še to.
Recimo BTC je pridobil od "splavitve" do danes cca 10000000x krat. A misliš, da lahko naredi še dodaten 10x? kaj pa 30x? kaj pa 100x?
Ti primerjaš nekaj, kar ima maržo 10-20-30% z APPL produkti, kjer je marže krepko nad 50% in kjer gre za prodajo consumer produktov, ki se menjajo na leto/dve.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

kow ::

Ker je trg tako ogromen. Veliko vecji kot 1T. Nekdo ga bo imel, imas kaksnega drugega kandidata? Stari igralci?
Mogoce, vendar se zdi malo verjetno, da bodo vsi preziveli. Fiat? Peugeot?

BTC lahko naredi se recimo 10x. 100000x pac ne more, ker niti ni toliko bogastva na celi zemlji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

WarpedGone ::

Recimo BTC je pridobil od "splavitve" do danes cca 10000000x krat.

Primerjava BTC s firmo, ki proizvaja materialne produkte in desetisočim vsak mesec izplačuje plače, pokaže samo, da kakršnakoli nadaljna debata ne more obrodit ničesar uporabnega.

Nimaš osnov, samo topel zrak.
Zbogom in hvala za vse ribe

RedDrake ::

kow je izjavil:

Ker je trg tako ogromen. Veliko vecji kot 1T. Nekdo ga bo imel, imas kaksnega drugega kandidata? Stari igralci?
Mogoce, vendar se zdi malo verjetno, da bodo vsi preziveli. Fiat? Peugeot?

BTC lahko naredi se recimo 10x. 100000x pac ne more, ker niti ni toliko bogastva na celi zemlji.

Mhm. Koliko je pa skupno trenuten market cap vseh "večjih" starih igralcev? Morda veš?
Je to 2T, morda 3T, morda več?
Ali to pomeni, da predvidevate da bo Tesla pobrala polovico trga z vozili?
A Kitajci ne bodo nič naredili?
Korejci?
A to pomeni da bodo praktično vsi trenutni propadli (ker pri 1T Tesle in saturacije nižjega segmenta s kitajsko/korejskimi zadevami pomeni, da trga za ostale prakitčno ni)?

Daj malo razmisli, no ...

Ja, BTC ne more narediti veliko več, ker bi market cap šel v nepredstavljive številke.

WarpedGone je izjavil:

Recimo BTC je pridobil od "splavitve" do danes cca 10000000x krat.

Primerjava BTC s firmo, ki proizvaja materialne produkte in desetisočim vsak mesec izplačuje plače, pokaže samo, da kakršnakoli nadaljna debata ne more obrodit ničesar uporabnega.

Nimaš osnov, samo topel zrak.

Saj sem te vprašal, na podlagi česa pričakuješ 300B market cap še letos, resno vprašanje. Če ne odgovoriš pomeni da ti prodajaš vroč zrak.
Burden of proof, buddy.
BTC sem dal zraven samo zato, ker je očitno, da je relativna rast pri majhnem market capu neproblematična, pri visokem pa čedalje bolj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

Gregor P ::

WarpedGone je izjavil:

Given je samo to, da me bote čez 7 let točno enako sovražl, in šlogal točno enake debilnosti, kako "samo što nisu" propadl.

Tema se vleče že 11 let (in 3-4 mesece) in čez 7 let, torej skupno nekje 18 let in pol, bodo na voljo tudi konkretni rezultati, ki bodo tebi prinesli dobiček oz. Tesla "skoraj ne bo propadla"? Kaj pa vem ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

WarpedGone ::

@redrake
še letos, resno vprašanje.

Najprej resno preberi kar je napisano. Samo to kar je napisano in ne to kar si želiš prebrat.
Točen datum je irrelevanten. Leto julija ali naslednjega marca, kje je razlika?
Ko bo štancanje doseglo 300k Modela 3 letno se to bo bistveno poznalo na TSLA.

Ja tema se vleče 11 let. Posti iz < 2010 so polni "tesla je brezveze", v propadl bojo še letos, Modela S ne bo sploh, saj niti fabrike nimajo, če pa bo, bo zanič, nihče ga ne bo kupu, baterije bodo crkovale, predgrag, zanič. Jadajadaja.
7 let kasneje je to firma ki je 18-krat več vredna kot pri IPO, in dominira novo tehnologijo, kar ji priznavajo tudi vsi stari dinozavri.
Postavila je frišno proizovdnjo in sestavila in prodala 200.000 vozil s povprečno ceno 100 jurjev.

In vi tule razlagate kako je to samo neki za odmahnit z roko, brezvzee, nepomembno, slabo, samo što nisu propali.

V nekem detajlu mate prave: sm neumen. Neumen in bebast, ker se še vedno bodem in razlagam, zakaj so vaše blodnje totalni debilizmi. Sm pač naiven v prepričanju, da tu in tam še obstaja kak funkcionalno pismen osebek, ki kaj iskreno vpraša. In ne le nabija in meče drek.

Vem, sem naiven v tem prepričanju.
Zbogom in hvala za vse ribe

kow ::

RedDrake je izjavil:


Mhm. Koliko je pa trenuten market cap vseh "večjih" starih igralcev? Morda veš?
Je to 2T, morda 3T, morda več?
Ali to pomeni, da predvidevate da bo Tesla pobrala polovico trga z vozili?
A Kitajci ne bodo nič naredili?
Korejci?
A to pomeni da bodo praktično vsi trenutni propadli (ker pri 1T Tesle in saturacije nižjega segmenta s kitajsko/korejskimi zadevami pomeni, da trga za ostale prakitčno ni)?

Daj malo razmisli, no ...


Sem razmislil. Toyota ima 200 milijard. Od oka imajo glavni igralci 1T. Ce ima Tesla globalno 5 odstoten delez, je to 50 miljard. Trenutno ima cirka 10 odstoten delezen pri pluginih, pri elektricnih vec. Njihovi avti so tudi v visjih razredih, kjer so profiti visji. Ob predpostavki, da elektricni avtomobili izrinejo ICE ter je tesla povprecno sposobno avtomobilske proizvodnje, je njihova valuacija povsem racionalna.
Ob predpostavi, da ohranijo trzni delez, pa je delnica precej podcenjena.

Seveda je mozno, da predpostavke ne drzijo. Na koncu koncev je kupovanje delnice napovedovanje prihodnosti.

Dodatne predpostavka je tudi, da Tesla ne izgublja denarja v drugih segmentih. (trucking, solar, batteries).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

RedDrake ::

WarpedGone je izjavil:

@redrake
še letos, resno vprašanje.

Najprej resno preberi kar je napisano. Samo to kar je napisano in ne to kar si želiš prebrat.
Točen datum je irrelevanten. Leto julija ali naslednjega marca, kje je razlika?
Ko bo štancanje doseglo 300k Modela 3 letno se to bo bistveno poznalo na TSLA.

Poglej. Napisal si, da pričakujete skok ranga leta 2013, ko bo štancaje šlo v desettisoče na mesec.
Leta 2013 je bil skok x5.
Torej pričakujete skok x5 v roku enega leta.
Torej čez eno leto, recimo bo Tesla proizvajala dobrih 100k MS in MX ter 300k M3 ter panele ter baterije.
Koliko je to letnega prometa?
A je 40B? (dejansko nimam pojma, ker ne vem koliko je prometa z baterijami in paneli).
Če je, kako to upraviči market cap 300B?
Povsem resno, človek, ne nekih puhlic!
««
477 / 1139
»»