Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
DamijanD ::
Škoda naj bi 2020 začela delat EVje
...Različica, ki so jo letos pokazali Šanghaju, je zasnovana na koncernski platformi za električna vozila MEB. Poganjata jo dva elektromotorja skupno močjo 225 kilovatov (306 KM), litij-ionski baterijski sklop pa ji omogoča do 500 kilometrov dosega z enim polnjenjem.
Gregor P ::
Kdo si ne želi imeti ogretega avta vsaj na 75°C (v kabini) čez dan
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
WarpedGone ::
Kako pa baterija v Avstraliji napreduje?
Postavljeno:
Tesla Just Finished Building the World's Biggest Battery on a Wind Farm in South Australia
Objavljena je cena šleparjev... 150 jurjev za 300m verzijo, 180 jurjev za 500m verzijo (m = prevoženja mila pod polno obremenitvijo)
Točne kapaictete niso znane, ocene pravijo da to pomeni 75 USD / kWh (leta 2019).
Zbogom in hvala za vse ribe
ZloTech ::
Lepo piše na strani.
PV system power: 4.200 kWp
Annual Production: approx. 4,494 kWh (1,070 kWh/kWp)
Za vsak kW inštalirane moči dobiš ven 1070kWh. Če imaš na avtu optimističnih 1000W imaš letno proizvodnjo 5000km kilometrine ali 250 litrov bencina.
Hud prihranek...
Panele je smiselno namontirati na streho hiše. Poraba je vedno prisotna in nima smisla tankati iz panelov če lahko iz omrežja iz panelov pa offsetaš lastno porabo doma.
Pa kdo pameten si bo na streho avta montiral panele? Ko se voziš po lokalnih cestah si vsaj polovici časa v senci zaradi gradbenih objektov ali hribov ali dreves ali.... Ko pa avto ustaviš pa iščeš največjo senco. Večina avtomobilov pa je v gibanju pod uro/dan.
PS- na prvi strani piše pričakovana proizvodnja, pod "mesečna poročila" pa lahko vidiš dejanski izplen, kateri je preko 1100 kWh/kWp.
Ah ja, razen če pogledaš še malo nazaj in vidiš da je bila letna proizvodnja 4400kWh v določenem letu.
Če se gre za montažo na fiksno površino, zakaj je kritičen m2 panelov sploh ?
telexdell ::
Ah ja, razen če pogledaš še malo nazaj in vidiš da je bila letna proizvodnja 4400kWh v določenem letu.
Če se gre za montažo na fiksno površino, zakaj je kritičen m2 panelov sploh ?
Govora je bilo o tem koliko lahko največ dobiš iz 1 kWp panelov. Seveda so pa lahko nekatera leta izrazito skopa s številom sončnih dni (letošnji september je bil najbolj turoben v zadnjih 50. letih) in takrat je proizvodnja energije odvisna od sončnega obsevanja ustrezno nižja. Je pa drugače letošnje leto (baje) rekordno za sončne elektrarne, hkrati pa se opaža rekordno nizka proizvodnja v hidro elektrarnah. Boš tudi letošnjo proizvodnjo HE potem vzel kot osnovo za hidropotencial?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
ZloTech ::
HE je vsaj predvidljiv in se ga da akumulirati
Sneg + kar je zapadlo rabi nekaj dni da se iztoči
Sneg + kar je zapadlo rabi nekaj dni da se iztoči
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ZloTech ()
ZloTech ::
telexdell ::
Glede noči so res dobro zadeli. 1A
Vidiš, ko vidiš le sebe in potem misliš, da smo vsi kot ti. Če bi pa pogledal še druge, pa bi videl, da so eni večji eni, manjši eni... od tebe
Napoved je za celo Slovenijo. Če pri tebi dežuje, lahko pri meni sije sonce...
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
ZloTech ::
Glede noči so res dobro zadeli. 1A
Vidiš, ko vidiš le sebe in potem misliš, da smo vsi kot ti. Če bi pa pogledal še druge, pa bi videl, da so eni večji eni, manjši eni... od tebe
Napoved je za celo Slovenijo. Če pri tebi dežuje, lahko pri meni sije sonce...
Kar je relevantno za kaj? Podatke si imel iz te sončne elektrarne ki si jo ti limal in v določenih dneh ni proizvedla 1kWh energije.
Kapaciteta je v elektrogospodarstvu jasna. 0.2 za solar. Termo in nuklear imajo kapacitete od 0.8 naprej
WarpedGone ::
lej lej lej ... http://www.handelsblatt.com/unternehmen...
VW, Mercedes, BMW: država pomagi, ne zmoremo sami...
For the time being, they do not want to hear anything about own battery production. Everything is too unsafe, unclear and far too expensive. Whether Volkswagen, Daimler or BMW, they are all waiting. The establishment of its own production facilities would only be considered - if at all - in the middle of the next decade - with the next generation of batteries, which promise much greater range for electric cars.
...
The high investment costs for a factory, however, cannot be borne by the industry alone. No one can expect a company's CEO to go into advance payments on the back of his shareholders,"he says. "I therefore believe that the state should share the risk.
VW, Mercedes, BMW: država pomagi, ne zmoremo sami...
Zbogom in hvala za vse ribe
Magic1 ::
WarpedGone je izjavil:
lej lej lej ... http://www.handelsblatt.com/unternehmen...
For the time being, they do not want to hear anything about own battery production. Everything is too unsafe, unclear and far too expensive. Whether Volkswagen, Daimler or BMW, they are all waiting. The establishment of its own production facilities would only be considered - if at all - in the middle of the next decade - with the next generation of batteries, which promise much greater range for electric cars.
...
The high investment costs for a factory, however, cannot be borne by the industry alone. No one can expect a company's CEO to go into advance payments on the back of his shareholders,"he says. "I therefore believe that the state should share the risk.
VW, Mercedes, BMW: država pomagi, ne zmoremo sami...
Sej to ti tupimo že leta, da je preprosto tehnologija EV draga. Seveda bo obseg poslovanja ceno znižal, samo 500kg baterija, ki je sestavljena iz kupa različnih surovin predstavlja konkreten znesek. Oni denar imajo, samo niso mati Terezija, da ga bodo po nepotrebnem razmetavali naokoli. Tam so lastniki, ki želijo $$ vsako četrtletje, na pa Teslini lastniki, ki so malo v oblakih in mislijo da bo to nov Apple/Amazon. Vsak normalen bo fehtal denar od države, če je možnost uspeha. Oziroma tako pritisnejo na državo ali naj da keš, ali pa ne vsiljuje nove tehnologije pretirano.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
WarpedGone ::
ne međik, vi tupite "lako ćemo, ko bomo hotl"
js vam tupim, da NE MOREJO, ker njihova lastniška struktura tega ne dovoljuje. Ne danes, ne čez 15 let. Vedno se bo bol splačalo še eno leto nategnit obstoječo zgodbo, kot razbit praščička in nasledjih precej let "kurit" desetine milijarde (po vaše - delat zgubo z vsakim prodanim avtom).
Skratka - niso sposobn narest prehoda. kaj točno je razlog je drugo vprašanje, rezultat je da niso sposobn in bojo nategovali v težke čase.
js vam tupim, da NE MOREJO, ker njihova lastniška struktura tega ne dovoljuje. Ne danes, ne čez 15 let. Vedno se bo bol splačalo še eno leto nategnit obstoječo zgodbo, kot razbit praščička in nasledjih precej let "kurit" desetine milijarde (po vaše - delat zgubo z vsakim prodanim avtom).
Skratka - niso sposobn narest prehoda. kaj točno je razlog je drugo vprašanje, rezultat je da niso sposobn in bojo nategovali v težke čase.
Zbogom in hvala za vse ribe
fikus_ ::
Oprosti W1, ampak to tvoje čustveno navezano pisanje na Teslo mi gre počasi na živce! Verjamem da si fan Tesle. To me ne moti. Ampak, da si s tem tako omejen, mi pa ne gre glavo! Ne sprejemaš kritik čez Teslo, se custveno odzivaš na to, ko je pa potrebno blatiti druge (konkurenco), pa že skoraj onaniraš od veselja, da imajo probleme. Ne vem, ali si imel težko otroštvo, so te sovrstniki jeb_li v glavo ali je kaj drugega, ne vem, nisem psiholog.
Če bi bila tehnologija električnih avtomobilov (shranjevanje energije) in cene konkurenčne ICE avtomobilom, bi trg sam pometel z ICE-ji. Tako pa EV vozijo redki "zeleni", ki si lahko to privoščijo, predvsem je pa moderno imeti EV, zato jih kupujejo bogataši. Bum subvencij se pa tudi umirja, tako da se vodo EV morala dokazat na trgu, konkurirat ICE-jem.
Če bi bila tehnologija električnih avtomobilov (shranjevanje energije) in cene konkurenčne ICE avtomobilom, bi trg sam pometel z ICE-ji. Tako pa EV vozijo redki "zeleni", ki si lahko to privoščijo, predvsem je pa moderno imeti EV, zato jih kupujejo bogataši. Bum subvencij se pa tudi umirja, tako da se vodo EV morala dokazat na trgu, konkurirat ICE-jem.
Tody ::
Warpedone ime prav, kakor vidite so vrgl 40 miljard v EV pa očitno je to kaplja v morje, če hočejo vse svoje modele elektrificirat. Če pogledaš izven te lukne pa Musk ni zgradil avtomobilskega podjetja ampak podjetje za baterije. Avtomobili so samo pač ena priročna zadeva za prodajat baterije.
To da nekateri ne poznajo ekonomskih zahtev kapitalizma pa pač ni naš problem ;)
To da nekateri ne poznajo ekonomskih zahtev kapitalizma pa pač ni naš problem ;)
Nikec3 ::
Oni denar imajo, samo niso mati Terezija, da ga bodo po nepotrebnem razmetavali naokoli.
Če oni mislijo, da je po nepotrebnem, potem pač naj ne investirajo. Ampak ne se potem čez 10 let jokat.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Magic1 ::
Če elonu uspe, odlično, če ne, tudi v redu.
Trg si je zagotovil, zanesenjakov je veliko.
Samo Musk ne bo zadovoljen, dokler ne bo vse elktrično in kanstantno potiska zmožnosti na maksimum. In to zna na koncu pokopat Teslo, ker ima nično rezervo. En konkretnejši kiks, ali naslednja globalna kriza in vse se bo sesulo.
Magic
SmeskoSnezak ::
Če elonu uspe, odlično, če ne, tudi v redu.
Trg si je zagotovil, zanesenjakov je veliko.
Samo Musk ne bo zadovoljen, dokler ne bo vse elktrično in kanstantno potiska zmožnosti na maksimum. In to zna na koncu pokopat Teslo, ker ima nično rezervo. En konkretnejši kiks, ali naslednja globalna kriza in vse se bo sesulo.
Tako, makroekenomija na delu. Tile novodobni podjetniki riskirajo vse ali pa nic. Medtem ko starejsi podjetniki opazujejo in se prilagajajo po svojih zmoznostih, s tem da se vedno kujejo dobicek svojim investitorjem, sebi in tudi vsem zaposlenim. Kaj ti pomaga novodobni podjetnik, ki ima dve ali tri podjetja , a stavi ves denar, da bo na koncu se mu izslo? To je gambling v pravem pomenu. In s tem ne pomagas nikomur, se posebej ne ljudem, ki delajo za taksno podjetje.
@ Pusti soncu v srce... @
DarkSite ::
SmeskoSnezak je izjavil:
Če elonu uspe, odlično, če ne, tudi v redu.
Trg si je zagotovil, zanesenjakov je veliko.
Samo Musk ne bo zadovoljen, dokler ne bo vse elktrično in kanstantno potiska zmožnosti na maksimum. In to zna na koncu pokopat Teslo, ker ima nično rezervo. En konkretnejši kiks, ali naslednja globalna kriza in vse se bo sesulo.
Tako, makroekenomija na delu. Tile novodobni podjetniki riskirajo vse ali pa nic. Medtem ko starejsi podjetniki opazujejo in se prilagajajo po svojih zmoznostih, s tem da se vedno kujejo dobicek svojim investitorjem, sebi in tudi vsem zaposlenim. Kaj ti pomaga novodobni podjetnik, ki ima dve ali tri podjetja , a stavi ves denar, da bo na koncu se mu izslo? To je gambling v pravem pomenu. In s tem ne pomagas nikomur, se posebej ne ljudem, ki delajo za taksno podjetje.
Bullshit.
Kako ne pomagaš nikomur?
Podjetje/ja so naredila preboj vsaka na svojem področju. Tesla je spravila EV na ceste. Ostali so prisiljeni slediti. Spacex je drastično znižal kg/€ za polete v orbito.
"Stari podjetniki" bi še naprej razvijali staro tehnologijo in gledali le na dobiček.
A ljudje v teh podjetjih nimajo plače? Kako jim ne pomagaš, če vložiš vse za razvoj neke stvari? Zakaj potem vsi želijo delati v teh podjetjih?
Magic1 ::
Se strinjam, razvoj definitivno porivajo naprej taka podjetja. Vendar je to še vedno ultra gambling. V novice pridejo seveda par uspešnih, 99.9% se pa hitro sesuje. Vendar se tudi ta uspešna velikokrat sesujejo, ker furajo isto politiko naprej. Enkrat zmanjka sreče.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
DarkSite ::
Povej mi kako bo zmanjkalo sreče Tesli, če je prihodnost sveta v EVjih, baterijah, solarnih. Podjetje proizvaja vse te stvari. Govorit o nekem propadu je smešno.
fikus_ ::
To da rinejo s povečanim rizikom da finančno omagajo, ni nujno slabo. Mogoče je slabo za vpletene, globalno pa tako gre razvoj naprej.
Tudi če Tesla pod sedanjimi lastniki bankrotira, bo živela naprej. Se bodo našli veliki proizvajalci avtomobilov, ki bodo hoteli kupiti Teslo in znanje, katero ima.
Tudi če Tesla pod sedanjimi lastniki bankrotira, bo živela naprej. Se bodo našli veliki proizvajalci avtomobilov, ki bodo hoteli kupiti Teslo in znanje, katero ima.
WarpedGone ::
Oprosti W1, ampak to tvoje čustveno navezano pisanje na Teslo mi gre počasi na živce!
Pomeni, da ti zmanjkjuje tal pod nogami in vere v lastno prepričanje. Moje sožalje.
Zgoraj sam ugotavljaš da stava, da bi tesli zmanjkalo sreče (i.e. kapitala) ni resen rizik.
Zdej pa z resnim obrazom povej, da imajo VW, BMW, Mercedes enako srečo.
Zakaj bi še kdo (privat) vrgel nekaj deset milijard v njihovo ICE tehnologijo, če tem ne rata presedlat na baterije?
Še njihova blagovna znamka je povezana s preteklostjo, bencinom, nafto. Same 'neugledne' zadeve. Politika bo probala pomagat, a ker trg ne bo hotu, bo to imelo kratek rok trajanja.
Kruto dejstvo ostaja: veliki stari kljub (in zaradi!) bajnim profitom z ICE tehnologijo niso in ne bodo sposobna prehoda (konec ICE mašin v vseh njihovih izdelkih).
Morda kakšnemu manjšemu to uspe, kakšen velik postane manjši, večina zapre štacuno.
Zbogom in hvala za vse ribe
Machete ::
O w1 obsesiji samo eno: boj se prerokov, ki si resnico lastijo.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
thramos ::
WarpedGone je izjavil:
Pomeni, da ti zmanjkjuje tal pod nogami in vere v lastno prepričanje. Moje sožalje.
Pomeni le, da si arogantnež, ki se ne zna kulturno pogovarjat. To je izpod prstov človeka, ki se načeloma strinja s tvojimi ugotovitvami - ko jih izlušči iz kupa gnoja.
SmeskoSnezak ::
Dajmo vsaj malo razclenit te vase bedastoce.
prvic, ekonomsko gledano - povezano s kesom
drugic, tehnolosko gledano - napredek napram trenutnim tehnolgoijam
tretjic, uporabno gledano - za domacega uporabnika
... ko boste meli to razcljenjeno in razumljeno, boste razumeli vecino prispevkov v ogromno temah. Ekonomsko je Tesla pokeras, tehnolosko je inovator, za domaco uporabo pa mu manjka ravno to, na kaj cakajo ostala podjetja. Upajmo, da Tesli uspe "preboj" na zeleno vejo, kar se tice izdelave modelov vsaj bolj konstantno in brez vecjih tezav. Pa bodo vsi ostali sledili.
prvic, ekonomsko gledano - povezano s kesom
drugic, tehnolosko gledano - napredek napram trenutnim tehnolgoijam
tretjic, uporabno gledano - za domacega uporabnika
... ko boste meli to razcljenjeno in razumljeno, boste razumeli vecino prispevkov v ogromno temah. Ekonomsko je Tesla pokeras, tehnolosko je inovator, za domaco uporabo pa mu manjka ravno to, na kaj cakajo ostala podjetja. Upajmo, da Tesli uspe "preboj" na zeleno vejo, kar se tice izdelave modelov vsaj bolj konstantno in brez vecjih tezav. Pa bodo vsi ostali sledili.
@ Pusti soncu v srce... @
Gregor P ::
Pa saj se je tudi Tesla obrnila na državno pomoč, tako da ne vem, zakaj naj bi to sedaj bil problem pri nemški avtomobilski industriji? Očitno za preboj neke inovativne tehnologije "prihodnosti" pač zasebni kapital ni dovolj.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
WarpedGone ::
@thramos:
Tale tema je iz 2006. Vsak idiot si je oznako idiot trdo prigaral. Njegovo trdo delo je zabeležno v tej temi.
Kdo si ti, da bi jim odrekal sadove njihovega trdega dela?
Ko boš izkazal sposobnost razumevanja napisanega, se vzdržal podtikanju stališč in podobnih debilnosti, boš obravnavan temu primerno.
Ko kej zahebem, se popravim/opravičim. Tudi to je že zabeleženo v tej temi.
Ne, tesla se *ni obrnila* na državno pomoč.
Niso jamral "dejte nam pomagat" ampak so se prijavili na objavljen razpis, kjer so dobili pol milijarde *kredita* in ga že tudi odplačal.
Državna pomoč in kredit stvar dve različni zadevi.
Bistveno več je gobcačev, ki tesli očitajo pumpanje državne pomoči, kot pa tistih ki bi javno izražali ponos.
Pomeni le, da si arogantnež, ki se ne zna kulturno pogovarjat.
Tale tema je iz 2006. Vsak idiot si je oznako idiot trdo prigaral. Njegovo trdo delo je zabeležno v tej temi.
Kdo si ti, da bi jim odrekal sadove njihovega trdega dela?
Ko boš izkazal sposobnost razumevanja napisanega, se vzdržal podtikanju stališč in podobnih debilnosti, boš obravnavan temu primerno.
Ko kej zahebem, se popravim/opravičim. Tudi to je že zabeleženo v tej temi.
Pa saj se je tudi Tesla obrnila na državno pomoč,
Ne, tesla se *ni obrnila* na državno pomoč.
Niso jamral "dejte nam pomagat" ampak so se prijavili na objavljen razpis, kjer so dobili pol milijarde *kredita* in ga že tudi odplačal.
Državna pomoč in kredit stvar dve različni zadevi.
Tesla repaid its loan in 2013, nine years ahead of schedule. Musk, at the time, offered thanks to American taxpayers. "I hope we did you proud," he said.
Bistveno več je gobcačev, ki tesli očitajo pumpanje državne pomoči, kot pa tistih ki bi javno izražali ponos.
Zbogom in hvala za vse ribe
thramos ::
WarpedGone je izjavil:
Tale tema je iz 2006. Vsak idiot si je oznako idiot trdo prigaral. Njegovo trdo delo je zabeležno v tej temi.
Kdo si ti, da bi jim odrekal sadove njihovega trdega dela?
Ko boš izkazal sposobnost razumevanja napisanega, se vzdržal podtikanju stališč in podobnih debilnosti, boš obravnavan temu primerno.
Ko kej zahebem, se popravim/opravičim. Tudi to je že zabeleženo v tej temi.
Lej, men načeloma dol visi. Slo-tech je itak dober trening ukvarjanja z idioti. Ampak si vseeno želim, da se začnejo mimo mene čim prej prevažati rajši kupi pleha, ki ne smrdijo. Vem da je tvoj vpliv minimalen, ampak je žal negativen, kljub zrnom zlata v gnoju.
Skratka če hočeš nekaj "prodat" (in si težko razlagam, zakaj drugače počneš, kaj počneš) je treba včasih kaj potrpeti.
Gregor P ::
WarpedGone je izjavil:
Sam ne spremljam Teslo oz. Muskova podjetja tako pozorno kot ti, a vendar mediji v ZDA pišejo, da Musk vsekakor vedno računa tudi na državno pomoč.
Bistveno več je gobcačev, ki tesli očitajo pumpanje državne pomoči, kot pa tistih ki bi javno izražali ponos.
LA Times: Elon Musk's growing empire is fueled by $4.9 billion in government subsidies
Business Insider: The California state Assembly passed a $3-billion subsidy program for electric vehicles, ... what is ostensibly an effort to put EV sales into high gear, but below the surface appears to be a Tesla bailout.
Sedaj, če temu ni tako, bi prosil za konkreten vir; morda že zadostuje, če je Musk javno izjavil, da temu ni tako, da nikoli niso prejeli državne pomoči v kakršnikoli obliki že.
A naj ob tem ponovim, da je meni nekaj povsem normalnega, da država po najboljših močeh pomaga lastni industriji (v sladu z zakonodajo oz. regulacijo in v duhu dobrega gospodarja).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
fikus_ ::
"Zgoraj sam ugotavljaš da stava, da bi tesli zmanjkalo sreče (i.e. kapitala) ni resen rizik."
Nikjer ne ugotavljam tako! To si si ti zmislil!
Ko bo Tesli zmanjkalo kapitala (zaupanja vlagateljev) in bodo bankrotirali, jih bo kupil nekdo drug za 1$, pokril dolge in očistil vodstven kader!
Nikjer ne ugotavljam tako! To si si ti zmislil!
Ko bo Tesli zmanjkalo kapitala (zaupanja vlagateljev) in bodo bankrotirali, jih bo kupil nekdo drug za 1$, pokril dolge in očistil vodstven kader!
DamijanD ::
WarpedGone je izjavil:
... VW, BMW, Mercedes enako srečo.
Zakaj bi še kdo (privat) vrgel nekaj deset milijard v njihovo ICE tehnologijo, če tem ne rata presedlat na baterije?
Še njihova blagovna znamka je povezana s preteklostjo, bencinom, nafto. Same 'neugledne' zadeve. Politika bo probala pomagat, a ker trg ne bo hotu, bo to imelo kratek rok trajanja.
Kruto dejstvo ostaja: veliki stari kljub (in zaradi!) bajnim profitom z ICE tehnologijo niso in ne bodo sposobna prehoda (konec ICE mašin v vseh njihovih izdelkih).
Morda kakšnemu manjšemu to uspe, kakšen velik postane manjši, večina zapre štacuno.
Avto je več kot samo pogonski sklop (ICE vs EV). Saj tudi sedaj ljudje kupujejo avte različnih proizvajalcev, čeprav ima samo en model najboljši motor.
RedDrake ::
Avto je več kot samo pogonski sklop (ICE vs EV). Saj tudi sedaj ljudje kupujejo avte različnih proizvajalcev, čeprav ima samo en model najboljši motor.
To se teb samo mal dozdeva - haluciniraš
Valjda bo vsak kupec C5, P508, Passata, trojke, A4, superba, MB C, S60, Talismana, Mondea in drugih rahlo bolj obskurnih znamk v tem segmentu, hotel in želel SAMO ŠE Teslo m3.
Kot bi rekli kakih 75 let nazaj.
Ein Auto, eine Firma, ein Retter!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
mikhaair ::
Ena fantazija za Slovenijo...Tesla kupi od propadajocega Renaulta tovarno v Novem mestu in tam zazene prvo evropsko proizvodnjo modela 1 no, lahko tudi 3. 1 bi bil recimo mali mestni avtomobilcek. A bi se se kregali koliko denarja gre za subvencije v Revoz?
Tody ::
@Gregor P pojdi po slovar in si prevedi tisto kar si prebral! ZDA ponujajo pomoč VSEM ki kupujejo električne avtombile, tudi Slovenija dela isto, kar pa ne pomeni da direktno podpira TESLA.
Warp je že lepo povedal, da ni problem narediti avtomobila in to vejo tudi pri Nemcih problemi so v baterijah, kako jih bodo financiral pa je stvar lobijev predvsem tistih ki zdaj naveliko služijo z nafto.
Torej, koliko hiš, bencinskih, ustanov takih in drugačnih je.... Tesla avti bodo vedno nišni produkt...
To da bo šlo kup enih avtoprevoznikov v kurac, ker pač nebodo več prenašal goriva itak noben ni pomislu, tudi "tankanje" na benicinskih se bo spremenilo, tako kot doma, kjer avta ne boš priklopil na štrom ampak pomoje na kako baterijo, ki bo ko bo treba z veliko hitrostojo napolnila avto v roku ene ure in potem ko ti greš se bo ona v miru polnila. "Bencinske" bodo pač imele več teh baterij.
To je lahko samo ena vrsta prihodnosti, kako bo v resnici bo pa zmer ZF, kapitala, uporabnosti....
Aja kaj že dela Tesla? :) Prodaja baterije Zakaj bi imel brneč generator v moji hiši k ga bom mogu še zagnat itd... Za backup si kupim en wallmount baterijo in če zmanjka javnega štroma sem prskrblejn za nekaj časa.
Warp je že lepo povedal, da ni problem narediti avtomobila in to vejo tudi pri Nemcih problemi so v baterijah, kako jih bodo financiral pa je stvar lobijev predvsem tistih ki zdaj naveliko služijo z nafto.
Torej, koliko hiš, bencinskih, ustanov takih in drugačnih je.... Tesla avti bodo vedno nišni produkt...
To da bo šlo kup enih avtoprevoznikov v kurac, ker pač nebodo več prenašal goriva itak noben ni pomislu, tudi "tankanje" na benicinskih se bo spremenilo, tako kot doma, kjer avta ne boš priklopil na štrom ampak pomoje na kako baterijo, ki bo ko bo treba z veliko hitrostojo napolnila avto v roku ene ure in potem ko ti greš se bo ona v miru polnila. "Bencinske" bodo pač imele več teh baterij.
To je lahko samo ena vrsta prihodnosti, kako bo v resnici bo pa zmer ZF, kapitala, uporabnosti....
Aja kaj že dela Tesla? :) Prodaja baterije Zakaj bi imel brneč generator v moji hiši k ga bom mogu še zagnat itd... Za backup si kupim en wallmount baterijo in če zmanjka javnega štroma sem prskrblejn za nekaj časa.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tody ()
ZloTech ::
Ena fantazija za Slovenijo...Tesla kupi od propadajocega Renaulta tovarno v Novem mestu in tam zazene prvo evropsko proizvodnjo modela 1 no, lahko tudi 3. 1 bi bil recimo mali mestni avtomobilcek. A bi se se kregali koliko denarja gre za subvencije v Revoz?
Ja, ker je že sedaj država pognala 20.000.000€ za preureditev linij in verjetno še enkrat toliko za pomoči zaposlenim.
Če elonu uspe, odlično, če ne, tudi v redu.
Trg si je zagotovil, zanesenjakov je veliko.
Samo Musk ne bo zadovoljen, dokler ne bo vse elktrično in kanstantno potiska zmožnosti na maksimum. In to zna na koncu pokopat Teslo, ker ima nično rezervo. En konkretnejši kiks, ali naslednja globalna kriza in vse se bo sesulo.
Saj je tudi GM en kolc pred kolapsom. In nebel-wagen. Tudi nemške banke so na meji. Ob krizi bo tako potrgalo večino podjetij iz oblakov in jih prizemljilo globoko na tleh.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ZloTech ()
VaeVictis ::
Kot prvo zaenkrat se EV revolucijo sploh še ni zgodila.
Velika večina vozil je še in še kar nekaj časa bo na ICE pogonu.
Tesla zaenkrat še ne izdeluje omembe vrednega števila vozil v svetovnem merilu.
Ali/Če bodo propadli se bo pa videlo naslednje lete.
V primeru, da jim rata delati redno 10.000 Model 3 na teden in jih prodajati z dobičkom bodo na dobri poti.
V primeru, da jim rata delati samo 5.000 ali manj Model 3 na teden bodo v problemih.
Pa IMHO tudi teh 10.000 Model 3 na teden oz. 500.000 na leto se v svetovni proizvodnji vozil ne bo ravno veliko poznalo.
Veliki kot so Toyota, VW, GM, Renault-Nissan, Mercedes-Benz itd. ne bodo propadli niti naslednje leto, niti čez naslednjih 10 let, sploh pa ne zaradi neke Tesle, verjetno bodo pa v naslednjih letih počasi pripravljali svoja EV vozila.
ps: Še tole. Čisto moja napoved, v primeru, da bo Tesla pred propradom jo bo kupil nekdo izmed dvojice Amazon ali MicroSoft. Sam bi stavil na MS!
Velika večina vozil je še in še kar nekaj časa bo na ICE pogonu.
Tesla zaenkrat še ne izdeluje omembe vrednega števila vozil v svetovnem merilu.
Ali/Če bodo propadli se bo pa videlo naslednje lete.
V primeru, da jim rata delati redno 10.000 Model 3 na teden in jih prodajati z dobičkom bodo na dobri poti.
V primeru, da jim rata delati samo 5.000 ali manj Model 3 na teden bodo v problemih.
Pa IMHO tudi teh 10.000 Model 3 na teden oz. 500.000 na leto se v svetovni proizvodnji vozil ne bo ravno veliko poznalo.
Veliki kot so Toyota, VW, GM, Renault-Nissan, Mercedes-Benz itd. ne bodo propadli niti naslednje leto, niti čez naslednjih 10 let, sploh pa ne zaradi neke Tesle, verjetno bodo pa v naslednjih letih počasi pripravljali svoja EV vozila.
ps: Še tole. Čisto moja napoved, v primeru, da bo Tesla pred propradom jo bo kupil nekdo izmed dvojice Amazon ali MicroSoft. Sam bi stavil na MS!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: VaeVictis ()
telexdell ::
Če propade Tesla ni noben problem. Problem lahko nastane, kaj bo po stečaju. Tovarne, delavci, znanje... bodo še vedno tam. Če bi vse to kupil nekdo drug in nadaljeval z proizvodnjo tako baterij kot avtov potem lahko pričakujemo le več in boljše avte/baterije. Če pa bi bil kupec kakšen konzorcij "aspuhov" se bi pa razvoj EV močno upočasnil. Smeri od "auspuhov" do EV pa ne more več preprečiti nič in nihče.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
jernejl ::
ni problem narediti avtomobila in to vejo tudi pri Nemcih
Seveda je problem in to vejo nemci, pa Tesla tudi. Tesla obstaja že 14 let, pa so v tem času dosegli letno proizvodnjo ~100.000 avtomobilov.
Uveljavljeni proizvajalci delajo milijonske količine. Še Revoz ima bistveno večjo proizvodnjo kakor Tesla.
Gregor P ::
@Gregor P pojdi po slovar in si prevedi tisto kar si prebral! ZDA ponujajo pomoč VSEM ki kupujejo električne avtombile, tudi Slovenija dela isto, kar pa ne pomeni da direktno podpira TESLA.... a ti se tko mal hecaš pa to :)
Ponovno posebej zate:
LA Times: Elon Musk's growing empire is fueled by $4.9 billion in government subsidies
Business Insider: The California state Assembly passed a $3-billion subsidy program for electric vehicles, ... what is ostensibly an effort to put EV sales into high gear, but below the surface appears to be a Tesla bailout.
... ne vem, če si sploh upaš prebrati članka v celoti
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
bambam20 ::
V Ameriki, ko doseže določen proizvajalec kvoto 200.000 prodanih vozil se subvencija zniža iz 7500USD na polovičko. Tesla je v Ameriki skupno od kar izdeluje S in X modele prodala 153,611 vozil.
Okapi ::
WarpedGone je izjavil:
Ne, tesla se *ni obrnila* na državno pomoč.
Niso jamral "dejte nam pomagat" ampak so se prijavili na objavljen razpis, .
Elon Musk said he expected $500 million in assistance from the state where the battery plant would be located.
frudi ::
WarpedGone je izjavil:
Ne, tesla se *ni obrnila* na državno pomoč.
Niso jamral "dejte nam pomagat" ampak so se prijavili na objavljen razpis, .
Elon Musk said he expected $500 million in assistance from the state where the battery plant would be located.
To je bilo en lep čas nazaj, zastareli podatek. Na koncu so od Nevade dobili zavezo za $1.3 miljarde davčnih olajšav in subvencij za postavitev GF. Še kako miljardo+ je subvencij za SolarCity. Pa še nekaj 100 miljonov za tovarno v Fremontu. Pa od raznih zveznih in državnih subvencij za nakup EV-jev je Tesla pobrala še kakšno dodatno miljardo. To je vse samo to, kar se človek lahko spomni tako na hitro, z vrha glave.
Ampak ja, verniki slepo verujejo, da samo 'dinozavri' životarijo od državnih pomoči, medtem ko Tesla fura vse sama in brez pomoči.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
pegasus ::
Državno pomoč fehtajo čisto vsi podjetniki, od tistih na kickstarterjih do multinacionalk. Zbudi se in nehaj verjet v pravljice o kapitalizmu.
Magic1 ::
Teh 7500$ je le davčna olajšava. Max tolk se odšteje od končnega zneska, ki ga mora kupec plačati. Američani navajajo ceno brez davka, le ta se doračuna na koncu in je odvisna od lokacije! Primer m3 je osnovna cena 35k$, ko ga hočeš kupit ti rečejo 40k$ z davkom, ker pa si upravičen do olajšave plačaš le 35k$. Dobil si olajšavo v višini 5k$. Pri tesli S seveda dobiš polno olajšavo (seveda le dokler Tesla ne proda 200k vozil).
Magic
Tody ::
Ampak to je za vse ev, ne sam za muskove, tudi ostale spodbude so za vse ki imajo soncno elektrarno. Ce so pogoji za par biljonov usd pisani na kozo solar citya, se temu rece lobiranje. Pa vi naredte kej pametnega iz tiste puscave
WarpedGone ::
frudi:
Dlje časa kot blebeta, večja je verjetnost, da mu bo drekec ušel iz rok...
Ne, ta denar so pobrali kupci. Še međik je uspel (delno) skapirat, kar je frudiju nedoumljivo.
U bistvu še to ne. Ameriških 7500 gre v davčno olajšavo, ki se poračuna na koncu leta. Ob nakupu se lepo plača polna ceno in do konca leta brezobrestno kreditira ameriški proračun.
Pa od raznih zveznih in državnih subvencij za nakup EV-jev je Tesla pobrala še kakšno dodatno miljardo.
Dlje časa kot blebeta, večja je verjetnost, da mu bo drekec ušel iz rok...
Ne, ta denar so pobrali kupci. Še međik je uspel (delno) skapirat, kar je frudiju nedoumljivo.
Max tolk se odšteje od končnega zneska, ki ga mora kupec plačati.
U bistvu še to ne. Ameriških 7500 gre v davčno olajšavo, ki se poračuna na koncu leta. Ob nakupu se lepo plača polna ceno in do konca leta brezobrestno kreditira ameriški proračun.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- odbrisal: BigWhale ()
Gregor P ::
Naj torej strnem komentarje zagovornikov Muska, "on oz. njegova podjetja ni/-so nikoli prejel/-a nobene državne pomoči". Dejansko to trdite?!?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).