» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
437 / 1221
»»

RedDrake ::

Saj nisem nikjer trdil, da so ta vozila naprodaj splošni javnosti (so pa podjetjem!), trdim samo, da ne povzročajo nesreč in so očitno tehnološko pred trenutno izvedbo v Tesli, ki je samo napreden tempomat.

billy ::

Avtonomija naj bo za tranzit, ne vem kaj se prvo lotevajo razvoja pri avtomobilih, ok, tesla pač to uporablja za PR, ampak nekega resnega razvoja upam da ne bo, od tavelikih playerjev, naj prvo spedenajo tranzit, potem pa se naj prenese na osebna vozila, če bo interes.

Utk ::

RedDrake je izjavil:

Saj nisem nikjer trdil, da so ta vozila naprodaj splošni javnosti (so pa podjetjem!), trdim samo, da ne povzročajo nesreč in so očitno tehnološko pred trenutno izvedbo v Tesli, ki je samo napreden tempomat.

Ti sploh ne veš kaj trdiš. Trdil si, da so nekatere znamke pred teslo. Po čem in katere? Katera druga ima 200,000 avtov na cesti, ki vozijo kolk tolk samostojno po AC? A gremo še prevožene kilometre primerjat vseh teh prototipov? Vsi googlovi avti skupaj so prevozili 3 mio milj, če bi samo 1000 tesel prevozilo samo 3000 milj pod "avtopilotom" pa bi že bili na istem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

RedDrake ::

S fanboyi se nima smisla ukvarjat.
Al' si ti tut' vrgu v TSLA par 10k pa se bojiš ne-rasti?

Pokaži mi eno Teslo, ki jo lahko kupim in me bo peljala iz centra LJ do Kostanjevice na Krki na moj vikend.
Ajde, dajmo.
Drugače pa lahko priznaš, da ima Tesla fancy tempomat, ki, to je potrebno priznati, deluje bolje kot drugi aktivni tempomati. Nima pa avtonomnega vozila, samo obljublja ga enkrat v prihodnosti. Ampak zaenkrat nima prototipa, ki navigira po busy mestih, medtem ko ga Volvo, Ford in Google imajo. Ok?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

jype ::

Utk je izjavil:

Katera druga ima 200,000 avtov na cesti, ki vozijo kolk tolk samostojno po AC?
Toyota.

J.McLane ::

Toyota Safety Sense ne vozi sam, zanalašč so sitem naredili tako da urgira šele ko zapuščaš vozni pas, to potem zgleda tako da se avto odbija od enega konca pasu do drugega kot pijanec, pri tem pa nadležno piska - torej ne pomaga vozit ampak samo preprečuje. Prejšnja generacija je v US imela pravi LKA, ampak ni to na nivoju samovozečega avta po AC.

Če si mislil razne Google predelave pa to ni 200,000 avtov.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

jype ::

Ne, mislil sem tiste, ki te prisilijo, da se nehaš pretvarjati, da avto vozi sam in dejansko gledaš na cesto.

Tudi Tesla ni na nivoju samovozečega avta po AC, samo pretvarja se, da je - ampak ne v besedilu v navodilih, ki je pravno veljavno.

RedDrake ::

Jure ima prav.

tokrat ;)

FTad ::

RedDrake je izjavil:

S fanboyi se nima smisla ukvarjat.
Al' si ti tut' vrgu v TSLA par 10k pa se bojiš ne-rasti?

Pokaži mi eno Teslo, ki jo lahko kupim in me bo peljala iz centra LJ do Kostanjevice na Krki na moj vikend.
Ajde, dajmo.


Kaj sele, ce bi se probal gor v Črnečo vas zapeljat ;)

Utk ::

Pokaži mi eno Teslo, ki jo lahko kupim in me bo peljala iz centra LJ do Kostanjevice na Krki na moj vikend.

Jaz ne trdim, da taka tesla obstaja. Niti tesla ne trdi da taka tesla obstaja. Samo ti trdiš, da so drugi dlje z avtonomno vožnjo kot tesla. Tako da mi ti pokaži drug avto, ki to zmore, in ki ga lahko kupiš.

RedDrake ::

Nič se še ne da kupit.
Ampak a potem se strinjava, da:
- Tesla še nima samovozečega avtomobila v prodaji
- Tesla še nima prototipov, ki vozijo random ljudi po javnih cestah v mestnih središčih
- druge znamke imajo prototipe, ki vozijo random ljudi po javnih cestah vsepovsod

Po tej logiki, jaz vidim, da so drugi pred Teslo na področju avtonomne vožnje.
Avtopilot pač ni avtonomnost, niti pod razno, in milje le-tega zaenkrat ne štejejo nič (ja zbirajo izkušnje, ampak ko se HW zamenja bo kaj?)

Utk ::

Ja, ampak kaj ima kdo v laboratoriju ti čisto nič ne pomaga. In tudi tesla ima svoje prototipe...za letos imajo v planu avtonomno vožnjo coast to coast.

He said that the coast-to-coast test is still on track to take place at the end of the year, and that all Tesla cars built since October 2016 would be updated. The plan, announced in a Ted Talk last month, is to "go all the way from a parking lot in California to a parking lot in New York with no controls touched in the entire journey."


A misliš, da bo to prva pot njihovega avta ali se pa že morda kaj pripravljajo, kaj misliš?

Dodatni bombončič je v tem, da ko bo to zmogla prva tesla, bojo zmogle vse, tudi eno leto stare (za $$$ seveda).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

RedDrake ::

Mislim, da ne razumeš čisto.
Drugi nimajo stvari samo v laboratoriju, ampak prevažajo žive ljudi, po mestih in okoli (in ti ljudje niso njihovi zaposleni).
Če bi Tesla imela testno floto, dostopno javnosti, bi o tem brali vsak dan dvakrat s strani W1.
Tale "parking lot" je taka vague definicija. Komot je to ob AC, kar pomeni da, whoopity-doo, Tesla zmore furat po AC - samostojno (kot da tega ne zmore že sedaj). Mene bi zanimal tak coast-to-coast po regionalkah, čez par USA megalopolisov, za dobro mero.
To naredijo, pa lahko ostali priznajo poraz.

Utk ::

Drugi nimajo stvari samo v laboratoriju, ampak prevažajo žive ljudi, po mestih in okoli (in ti ljudje niso njihovi zaposleni).

Kdo, kje, kaj. Malo fantaziraš.

Kaj je parking lot boš videl ko bojo to izvedli. Sem prepričan, da boš imel tudi pol še kak odgovor na to, resnica bo pa ista kot zdej. Drugi zaostajajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

RedDrake ::

Prav.
Saj je najbolje, da se počaka in vidi, kaj bo.
Moja napoved je, da preden bo legalno, da vozila sama vozijo, bo ta opcija na seznamu dodatne opreme pri vseh večjih znamkah (oz. grupah).

bambam20 ::

Utk je izjavil:

Sej tesla ne trdi, da ima samovozeč avto.


kako da ne. ves čas se hvalijo in ven mečejo, da njihova vozila vozijo samodejno.

WarpedGone ::

Tesla pravi:
That said, Enhanced Autopilot should still be considered a driver's assistance feature with the driver responsible for remaining in control of the car at all times.
...
It is not possible to know exactly when each element of the functionality described above will be available, as this is highly dependent on local regulatory approval.


Pismenim jasno.
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

Sej to vsi vemo. :) Noben se nima avta, ki sam vozi.

Problem je samo to, da za ta feature placas X eur in potem drzis pesti, da ga lokalne oblasti dovolijo uporabiti preden je avto za na odpad. :)

DamijanD ::

Glede na to, da Tesla uporablja Nvidia hw. A bi lahko rekli, da je potem sposobna kaj takega:

WarpedGone ::

pismeni razmejo kaj pomeni opcijska oprema.
Zbogom in hvala za vse ribe

Magic1 ::

Nepismeni pa kupijo opremo, za katero bo velika možnost, da sploh ne bo smela biti aktivirana. Carji.
Magic

Unknown_001 ::

Zakon še vedno zahteva imeti roke na volanu. Do spremembe se lahko ke pod nosom obrišete.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Ishmael ::

Unknown_001 je izjavil:

Zakon še vedno zahteva imeti roke na volanu. Do spremembe se lahko ke pod nosom obrišete.


Ob nakupu takega vozila ti bodo priložili par silikonskih ali robotskih rok.
Zakon ne prepoveduje upravljanja volana z anatomskimi pripomočki.
ŽigaDolhar:Slo-Tech ni zavezan tebi (ali komurkoli drugemu) omogočati platformo
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS

Unknown_001 ::

Ishmael je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Zakon še vedno zahteva imeti roke na volanu. Do spremembe se lahko ke pod nosom obrišete.


Ob nakupu takega vozila ti bodo priložili par silikonskih ali robotskih rok.
Zakon ne prepoveduje upravljanja volana z anatomskimi pripomočki.


In spet o zakonih pametuje nekdo ki ne zna niti ustave korektno tolmačit.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Ishmael ::

Preberi si še enkrat kot šalo.
ŽigaDolhar:Slo-Tech ni zavezan tebi (ali komurkoli drugemu) omogočati platformo
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS

WarpedGone ::

And now for something completely different ... Lukashenko wants Belarusian electric cars on par with Tesla

On 31 August Belarus President Alexander Lukashenko held a government conference to discuss the development of the Belarusian automobile engineering industry. Aide to the Belarus President Alexander Kosinets, Industry Minister Vitaly Vovk, Chairman of the Presidium of the National Academy of Sciences of Belarus Vladimir Gusakov, and developers of Belarusian electric cars took part in the conference.


Shoot for the moon as you might land between the stars.
Zbogom in hvala za vse ribe

Ishmael ::

Politik dela politične odločitve, fenomenalna novica.
ŽigaDolhar:Slo-Tech ni zavezan tebi (ali komurkoli drugemu) omogočati platformo
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS

pegasus ::

Tole sem včeraj zasledil ... model S s 300k miljami. Nekaj težavic, a skupni ToC mnogo nižji od primerljivega ICE vozila.

Ishmael ::

pegasus je izjavil:

Tole sem včeraj zasledil ... model S s 300k miljami. Nekaj težavic, a skupni ToC mnogo nižji od primerljivega ICE vozila.


Tesla looked into the issue, and told Tesloop that there’s a battery chemistry state that high-mileage cars go into, and the software isn’t properly compensating for that change. There will be a firmware update in three months that will take care of the discrepancy, but Tesla just replaced the battery to solve the problem.


Cheap, če tesla plača popravilo.
ŽigaDolhar:Slo-Tech ni zavezan tebi (ali komurkoli drugemu) omogočati platformo
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS

DamijanD ::

300k milj = 480k km

V tem obdobju bi ICE imel 24 servisov (recimo na 20k). Ampak oni v članku pravijo, da bi primerljiv mercedez bil v tem obdobju na servisih 100 dni. Jaz mislim, da pretiravajo.

Je pa zanimivo, da je omenjeno da so se luči pokvarile, ko je avto šel skozi deep water.

Gregor P ::

Pač klasično MNZ vozilo potrebuje redno vzdrževanje, to sploh ni vprašanje. Res je, da lahko večino vzdrževanje opravijo tudi "tehnično vešči" potrošniki doma, ampak kljub temu je vsaj nekaj servisov, ki jih preprosto morajo opraviti strokovnjaki na uradnih/neuradnih servisih. Sam sem, ko sem še imel avto, vsako leto pripeljal vozilo na servis na "varnostni" tehnični pregled, ne glede na kasnejši tehnični pregled ob registraciji. To seveda nekaj stane, vedno se "lahko" najde kakšen del za zamenjati ipd.

Sem imel pa znance, ki dejansko večino zadev znajo opraviti sami doma (in so imeli težave svoj čas pri bolj trivialnih zadevah npr. zamenjati žarnice, ko so morali razstaviti pol avtomobila, da so prišli do njih, če malo karikiram), pa spet druge, ki vozila praktično nikoli niso peljali na servis, ne "servisirali" doma, res opravili le najnujnejše (daleč prepozno zamenjali olje ipd.) in so ta leta preživela to "trpinčenje".

Tako da najbrž ti neki redni servisi tudi pri EV ne uidejo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Ishmael ::

DamijanD je izjavil:

300k milj = 480k km

V tem obdobju bi ICE imel 24 servisov (recimo na 20k). Ampak oni v članku pravijo, da bi primerljiv mercedez bil v tem obdobju na servisih 100 dni. Jaz mislim, da pretiravajo.

Je pa zanimivo, da je omenjeno da so se luči pokvarile, ko je avto šel skozi deep water.


Verjetno je tisti model imel ksenon ki je umrl ko je prišel v stik. Visoke napetosti ne dopuščajo vode.

http://www.popularmechanics.com/cars/g1...

Tudi navadna honda je prišla do visokih številk. Pogonski sklop tesle je neproblematičen. Problem so le baterije.


Sam sem, ko sem še imel avto, vsako leto pripeljal vozilo na servis na "varnostni" tehnični pregled, ne glede na kasnejši tehnični pregled ob registraciji.


To je le način kako servisi dobijo ekstra denar od voznikov.
ŽigaDolhar:Slo-Tech ni zavezan tebi (ali komurkoli drugemu) omogočati platformo
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS

Gregor P ::

Ishmael je izjavil:

Sam sem, ko sem še imel avto, vsako leto pripeljal vozilo na servis na "varnostni" tehnični pregled, ne glede na kasnejši tehnični pregled ob registraciji.


To je le način kako servisi dobijo ekstra denar od voznikov.
To je bila moja investicija v varnost in moj čas, lahko tudi pretirana. Na servisih mi še nikoli niso rekli naj pridem kar vsako leto k njim, čeprav si to gotovo želijo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Ishmael ::

Varnosti je namenjen tehnični pregled. Vozila drugo kakor spoštovanje servisnih intervalov ne zahtevajo.
ŽigaDolhar:Slo-Tech ni zavezan tebi (ali komurkoli drugemu) omogočati platformo
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS

Gregor P ::

Na tehničnem pregledu le na hitro pregledajo, če je vozilo še za na cesto (komaj) in te zavrnejo, če je res kaj "brutalnega" narobe; sam na servisu zahtevam malo bolj temeljit "varnostni" pregled.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BigWhale ::

pegasus je izjavil:

Tole sem včeraj zasledil ... model S s 300k miljami. Nekaj težavic, a skupni ToC mnogo nižji od primerljivega ICE vozila.


Men so te stevilke mal cudne. Je pa res, da ne vem kolk stanejo servisi za Mercedesa. :> 480.000 kilometrov, ce so redni servisi vsakih 20.000 je to 24 servisov. 500 EUR na servism, 12.000 EUR. Gorivo te pride, po trenutni najnizji ceni v kaliforniji okrog 18.000 EUR. Kolk mormo dat se za gume zraven? Deset jurjev? Gume so jurja, zdrzijo 50.000km?

Pa dvomim, da je vsak servis 500 EUR. Morda v USA, kjer je Mercedes premium avto? Elektricna vozila so nedvomno cenejsa za vzdrzevanje ampak nevem ce je tako ogromna razlika.

Gregor P ::

Mercedes servis je dejansko zelo drag. Za dober dan 150 evrov, karikiram seveda. Po spominu vedno pustiš najmanj 500 evrov na servisu, rajši dosti več. Ampak to se v tej luksuzni kategoriji nekako razume, da avto zaradi servisov, registracije itd. dejansko stane veliko več kot samo 150.000 evrov. Je pa res, da nisi ravno pogosto na servisih in da če kaj pomembnega odpove, ti lahko to na njihove stroške popravijo tudi ob preteku garancije, najbrž zaradi ugleda v javnosti in tudi da obdržijo stranke (ni pa pri nas bilo vedno tako; 20 let nazaj si se moral z našimi tudi kdaj prerekati, da popravijo kar so dejansko oni pokvarili).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

BigWhale ::

Mercedes S 450, bencin. Redni servis, menjava filtrov, zavorne tekocine, protiprasnih filtrov. So rekli, da blizu 500 EUR. Sem klical, ker me je res zanimal. :))

Unknown_001 ::

Gregor P je izjavil:

Mercedes servis je dejansko zelo drag. Za dober dan 150 evrov, karikiram seveda. Po spominu vedno pustiš najmanj 500 evrov na servisu, rajši dosti več. Ampak to se v tej luksuzni kategoriji nekako razume, da avto zaradi servisov, registracije itd. dejansko stane veliko več kot samo 150.000 evrov. Je pa res, da nisi ravno pogosto na servisih in da če kaj pomembnega odpove, ti lahko to na njihove stroške popravijo tudi ob preteku garancije, najbrž zaradi ugleda v javnosti in tudi da obdržijo stranke (ni pa pri nas bilo vedno tako; 20 let nazaj si se moral z našimi tudi kdaj prerekati, da popravijo kar so dejansko oni pokvarili).


Temu se reča znamka. Ja, če je stvar taka (potrošni material ala filtri itd.) da ne morejo kar na lastne stroške vsakemu zrihtat boš plačal kot cigo. Vselej boš pa tretiran kot kralj in ne kot nek nebodigatreba jebiveter ki ima težavo s katero se nihče noče ubadat.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

BigWhale je izjavil:

Mercedes S 450, bencin. Redni servis, menjava filtrov, zavorne tekocine, protiprasnih filtrov. So rekli, da blizu 500 EUR. Sem klical, ker me je res zanimal. :))

Še dobro, sem že mislil, da bom moral iti izbrskati stare račune:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Okapi ::

BigWhale je izjavil:

Mercedes S 450, bencin. Redni servis, menjava filtrov, zavorne tekocine, protiprasnih filtrov. So rekli, da blizu 500 EUR. Sem klical, ker me je res zanimal. :))

Pa je treba na 20k km hodit na servis?

BigWhale ::

Nevem. Tudi, ce je treba, je do stevilke $86.000 se ful rezerve. Jaz sem zgoraj nastel za 40.000 EUR stroskov. Kje so uni dobil tolk, pa nimam pojma. Mogoce je Mercedes v Ameriki tolk drazji.

Gregor P ::

Najhujše stvari, ki se jih spomnim na različnih vozilih so bile; odpoved štirikolesnega pogona po več letih uporabe, in odpoved klime po nekaj letih. Potem so bile pa manjše zadeve kot npr. odpoved kljuke (ker se je pozimi vedno iztaknila neka zajla tam) ipd. Sem pa bral, da je seveda tudi odvisno do modela oz. letnika vozila, nekateri imajo statistično večje težave itd.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Poglejte si tu za C razred (in ostale):
http://siol.net/avtomoto/testi/prima-te...

Samo redni servis do 100,000 km 3 jurje, v Sloveniji. V ZDA komot rečemo 5. Krat 5 do 500,000 km je to že 25. Pa do 100,000 praktično nimaš kaj delat kot menjat olje in filtre, in še enkrat, to je C klasa, golf praktično. Morda ne prideš zlepa do 86 jurjev, ampak daleč pa tudi nisi.

DamijanD ::

Saj gume tudi Tesla rabi (v bistvu baje še bolj zaradi teže...)

xxxul ::

hjah, men zgleda kot da za mercedesa nabil vse stroske, pr tesli so pa kej pozabl, že sam gume če menjaš na 30k milj so 2k x 10= 20k,
servisi- tesle de pravi 3kEUR za vsakih 80k km,
https://www.tesla.com/de_DE/support/mai...
za 500k km je ze samo to 18k EUR
my bad, za S je 2500EUR na 80k, = 15kEUR. ampak se vseeno precej vec kot pa v clanku skupno vzdrzevanje

če maš reklamni avto je pa vsak lahko zelo poceni >:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: xxxul ()

Gregor P ::

Seveda se razume, da tudi pri mercedesu ne šparaš pri gumah; ali daš gor ta drage, ali pa še ta dražje8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

hojnikb ::

#brezpodpisa

xxxul ::

Gregor P je izjavil:

Seveda se razume, da tudi pri mercedesu ne šparaš pri gumah; ali daš gor ta drage, ali pa še ta dražje8-)

seveda, ampak v clanku so dali za mercedes neko cifro potegnjeno iz riti (popolnoma nespecificirano kaj je not vkljuceno, mrbit celo bencin), medtem ko jih vzdrzevanje Tesle (beri redni servis) stane kao pol manj kot predpisuje tovarna za to prevozeno razdaljo. IMO to pomeni da so te cifre popolnoma nerelevantne za zasebnega kupca.

Unknown_001 ::

xxxul je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Seveda se razume, da tudi pri mercedesu ne šparaš pri gumah; ali daš gor ta drage, ali pa še ta dražje8-)

seveda, ampak v clanku so dali za mercedes neko cifro potegnjeno iz riti (popolnoma nespecificirano kaj je not vkljuceno, mrbit celo bencin), medtem ko jih vzdrzevanje Tesle (beri redni servis) stane kao pol manj kot predpisuje tovarna za to prevozeno razdaljo. IMO to pomeni da so te cifre popolnoma nerelevantne za zasebnega kupca.



Khm... citiram Korada in Brendija

"Če hočeš biti sine moj uspešen in bogat, najbolj od vsega ti povem, je treba znat lagat"
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt
««
437 / 1221
»»