» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
436 / 1215
»»

J.McLane ::

Tesla ima kvečjemu 2-3 leta prednosti, ne vem od kje nekaterim 20 let, 20 let Tesla sploh ne obstaja. Neko resno proizvodnjo avtov so začeli šele leta 2012, to je SAMO 5 let nazaj.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Unknown_001 ::

J.McLane je izjavil:

Kdo pa uporablja direkt karbon? BMW i3 in Priusova zadnja vrata so iz CFRP (Carbon Fiber Reinforced Plastic), za šminko je preprosta rešitev - nalepka z vzorcem ;)


Kaj tisto pa ni komozit? E, ŠALA!

Sicer pa "karbon" so le vlakna.

+
polimer po želji (navadno epoksoidna smola)


Stekelna vlakna? Njet probljem.

+
...

To o čemer ti govoriš je material z primešanimi vlakni, ki pride v obliki granulata.

Primer za CF
https://plastics.ulprospector.com/datas...

Primer za GF
http://dupont.materialdatacenter.com/pr...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Utk ::

J.McLane je izjavil:

Tesla ima kvečjemu 2-3 leta prednosti, ne vem od kje nekaterim 20 let, 20 let Tesla sploh ne obstaja. Neko resno proizvodnjo avtov so začeli šele leta 2012, to je SAMO 5 let nazaj.

Mater kera logika. Ce si ti neskoncno hitrejsi od mene in mi das 100 metrov prednosti, me pac ne bos ujel po 20 metrih, ker jaz v rikverc pac ne bom sel.

J.McLane ::

Prednost ni enako hitrost, prednost se v prihodnje lahko poveča lahko pa zmanjša.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Magic1 ::

Samo pri razvoju je prednost zelo malo vredna, saj ostali ne potrebujejo izumljat toplo vodo. Oni lahko samo tvoj koncept vzamejo in ga izboljšajo pa so pred tabo. Elektro motor ni neko novo čudo, pri baterijah pa so itak 3rd party proizvajalci in jih lahko tudi ostali kupijo. Sej stvari niso enostavne, sam ni pa to problem, ki se nebi zelo hitro odpravil, če bi velikani začeli resno vlagat. Zdaj mečejo not miljončke, za razvoj klasik dajejo pa miljarde. Samo dokler so baterije tako drage, ne bodo metali denarja v razvoj. Ni niti potrebe, če se nekdo drug zajebava. Tesla itak še dolgo ne bo velik proizvajalec avtomobilov. Če pa bo v desetih letih, bo pač zamenjal enega od velikanov, ali zmanjšal trg vsem ostalim za kak procent. To vse se itak konstantno dogaja.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Utk ::

J.McLane je izjavil:

Prednost ni enako hitrost, prednost se v prihodnje lahko poveča lahko pa zmanjša.

Sej to ti pravim. Ostali zaostajajo in se dolgo bojo. Ne glede na to kolk denarja imajo.

Magic1 je izjavil:

Samo pri razvoju je prednost zelo malo vredna, saj ostali ne potrebujejo izumljat toplo vodo. Oni lahko samo tvoj koncept vzamejo in ga izboljšajo pa so pred tabo. Elektro motor ni neko novo čudo, pri baterijah pa so itak 3rd party proizvajalci in jih lahko tudi ostali kupijo. Sej stvari niso enostavne, sam ni pa to problem, ki se nebi zelo hitro odpravil, če bi velikani začeli resno vlagat. Zdaj mečejo not miljončke, za razvoj klasik dajejo pa miljarde. Samo dokler so baterije tako drage, ne bodo metali denarja v razvoj. Ni niti potrebe, če se nekdo drug zajebava. Tesla itak še dolgo ne bo velik proizvajalec avtomobilov. Če pa bo v desetih letih, bo pač zamenjal enega od velikanov, ali zmanjšal trg vsem ostalim za kak procent. To vse se itak konstantno dogaja.

Tesla ima en kup "cudnih" resitev, ki dobivajo smisel sele ko kdo drug zacne resevat stvari drugace. In narobe. Tesla je ze dala nekaj cez, zdaj je zunaj cetrta iteracija avta, delajo na peti in sesti, drugi pa se druge niso naredili. Res ni nobenega cudeza, ne pa gre niti cez noc. Ce zajebes nek model imas vsaj 6 let do vecje prenove. Ce naredijo prenovo prej, naredijo se vec izgube. Leaf je prvi od ostalih, ki bo sel v drugo iteracijo. Pa kje je leaf od tesle.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

fpbs ::

Utk je izjavil:

Tega nisem napisal. In tesla je že porabila 10 let, drugi še štartali niso.

Drugi pripravljeni čakajo na štart. Ko bodo štartali, boš lahko pozabil na Teslo.

Utk ::

Temu se pa rece vera. Nobene tovarne baterij, nobenga prototipa, se resnih konceptov ni prav veliko, ampak bo, ko bo treba, bo.

BigWhale ::

Ford je leta 1908 zacel z masovno proizvodnjo avtomobilov. Do leta 1920 je bilo mozno kupit ze kaksnih 100 razlicnih avtomobilov. Danes je Ford zgolj se eden izmed proizvajalcev avtomobilov in nima prakticno nikjer nobene prednosti. :) In tukaj govorimo o proizvajalcih, ki so startali dobesedno iz 0.

Prav vseeno je koliko casa bo konkurenca potrebovala, da ujame Teslo. Ujeli jih bodo in za kupce bo bolje, ce jih ujamejo prej, kot kasneje.

Utk je izjavil:

Leaf je prvi od ostalih, ki bo sel v drugo iteracijo. Pa kje je leaf od tesle.


Kje? Kaksno polovico cenejsi je od Tesle, ki jo lahko trenutno kupis. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Big_Al ::

pegasus ::

Kul, cena se že bliža smiseli. Samo še baterija mora biti x2.

Medtem začenjam odkrivati meni zanimive igrače ... In ko bom velik, bom imel pa tazga ;)

Utk ::

Prav vseeno je koliko casa bo konkurenca potrebovala, da ujame Teslo. Ujeli jih bodo in za kupce bo bolje, ce jih ujamejo prej, kot kasneje.
Sej to, ni vseeno, čim prej jih bi morali, konkurenca jih bi morala preganjat, pa jih ne. Tesla pa tudi (očitno) ne strašno preganja ostalih. Malo že, kaj veliko pa ne.
Nekdo bo ujel teslo, ampak lahko čisto kdo drugi kot si danes nekateri mislijo.

billy ::

Tesli fali kvaliteta in izkušnje masovne proizvodnje, ostali vsi to že imajo, ampak pač se bolj držijo ICE vozil. Vprašanje koliko imajo dejansko interesa in koliko so EV modeli pač PR. Verjetno oni že vedo, kje je večji RVC. Tesla pa pač ima samo EV in pač furajo tak poslovni model, da se jim splača. Ne pomeni pa da so sedaj nek velik player kar se tiče avtov, kar se tiče EV res so, ampak to je pljunek.

DarkSite ::

Sploh se ne gre ali bo konkurenca enkrat ujela Teslo. Enkrat jih bo. Tukaj se gre, da je/bo Tesla prisilila ostale igralce(nove, stare) v industriji, da začnejo vlagati, proizvajati EVje.

Stari igralci so z EVji zavlačevali. Sedaj so prisiljeni vlagati v njih. Stari proizvajalci bi tudi sami enkrat v prihodnosti prišli na EVje samo to bi se zavleklo za desetletja.

Tesla je pa tista, ki je ta "desetletja" izbrisala.

WarpedGone ::

Zaradi dreves ne vidite gozda... nov avtomobilski proizvajalec se je v desetletju iz nule zavihtel na prvo mesto.
Zaradi ugleda, zaželjenosti, hypa, imiđa, whatever. Kako veš da si prvi? Ker se vsi ostali primerjajo s tabo in razlagajo kako so oni boljši od tebe.

A je android ujel Ios? Seveda ga je.
A je to iosu škodilo al še koristilo? Koristilo.
Ios v čisti kvantitativi ni največji, je pa najpomembnejši, pobere največ profita in ostalim kaže pot.

Točno enako se dogaja v avtomobilizmu.
Bo tesla proizvedel večino vseh EV? Ne.
Bo tesla pobral večino profita? Da.
Če v nekem segmentu ni možnosti za 30% marže, se ga tesla ne bo dotaknu. Za suhe kosti se bodo pulili drgui.
Tesla bo proizvajal drage zadeve, z velik profita, ki so in bodo zelo zaželjene.

Prodaja se zgodba. Vedno.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Big_Al je izjavil:

https://www.bmw.si/sl/topics/fascinatio...

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...

Čiščenje zalog pred FL.


Cena 29.990 je s subvencijo redna cena 37.490, sem šel pogledat leto star cenik in je bila cena za 94Ah 37.800. "Popust" v tej akciji sta dva paketa dodatne oprem v vrednosti 5.200 EUR, meni se to še vedno zdi drago za tak avto.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

billy ::

Kaj pa pomeni za tebe "tak avto" ?

J.McLane ::

Majhen avto pogojno uporaben za 4 osebe, ampak to je moje stališče, kot sem napisal "MENI se to zdi..."
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

billy ::

Res je, za tak namen je neuporaben. ampak dajmo si priznat, takih je verjetno zelo majhen procent, ponavadi se slovenci vozimo sami, edino pač če mlada famlija.

obstaja pa krog kupcev, kjer tak avto pride zelo prav in v poštev in tudi ni tako slab nakup.

čeprav bi jaz raje rabljeno ampero

RedDrake ::

WarpedGone je izjavil:

Zaradi dreves ne vidite gozda... nov avtomobilski proizvajalec se je v desetletju iz nule zavihtel na prvo mesto.
Zaradi ugleda, zaželjenosti, hypa, imiđa, whatever. Kako veš da si prvi? Ker se vsi ostali primerjajo s tabo in razlagajo kako so oni boljši od tebe.

A je android ujel Ios? Seveda ga je.
A je to iosu škodilo al še koristilo? Koristilo.
Ios v čisti kvantitativi ni največji, je pa najpomembnejši, pobere največ profita in ostalim kaže pot.

Točno enako se dogaja v avtomobilizmu.
Bo tesla proizvedel večino vseh EV? Ne.
Bo tesla pobral večino profita? Da.
Če v nekem segmentu ni možnosti za 30% marže, se ga tesla ne bo dotaknu. Za suhe kosti se bodo pulili drgui.
Tesla bo proizvajal drage zadeve, z velik profita, ki so in bodo zelo zaželjene.

Prodaja se zgodba. Vedno.

Ti tudi marsičesa ne vidiš, ker imaš gor "Tesla investor" očala.
Če bi bilo absolutno res, kar pišeš, se ne bi trudili s Tesla M3, bi pač naredili 300k MS in MX na leto, pa bi zagotovo bilo več profita, kot pa da se trudijo s 500k M3, kjer bo profit manjši.

Pa ni čisto tako, kot vidimo.
Če pa je res, da imajo lahko na M3 30% marže, pa bo hyundai naredil podoben model, samo za 15% cenejši.
Ampak v avtomobilizmu ni nekega pravega "market leaderja", VAG, BMW, Toyota, Hyundai niso vodilni na vseh področjih, vsak kje na kakšnem, vsak ima svoje pluse in minuse, in tu Tesla ni čisto nič drugačna.
Si direktor in iščeš novo limuzino, a boš kupil MS in bolje sedel v vsaki pisarni v firmi, ali pa boš kupil mečko S ali bavario 7, pa boš dejansko imel udobje? Cena je enaka, MS razen pospeškov, manjka "tresenja" (saj ne da v tem segmentu ponavadi niti ne slišiš niti ne čutiš motorja) in avtopilota nima nobenih drugih prednosti.
Dejansko je edina stvar, v kateri je Tesla lahko pred ostalimi samostojna vožnja, ampak tu se še polagajo stave na različne pristope. Če Tesla stavi prav, potem bo, če pa ne, bodo pa oni igrali vlogo androida ...

DamijanD ::

A pa ima Tesla dejansko (tak) profit pri teh avtih? Nekje sem prebral, da ima Panasonic izgube z baterijami za Teslo...

J.McLane ::

Profit je itak šele potem ko je izdelana zadostna količina, da se pokrije investicija v fabriko. V tistih 30% "profit margin" niso vračunane vse investicije, ki se jih gre in se jih bo šla Tesla v prihodnje.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Okapi ::

IMHO je tistih 30% marže (vsaj večji del) v bistvu trgovska marža, ki jo pri ostalih avtih dobijo zastopniki in prodajalci, pri Tesli pa ostane "doma".

BigWhale ::

Okapi je izjavil:

IMHO je tistih 30% marže (vsaj večji del) v bistvu trgovska marža, ki jo pri ostalih avtih dobijo zastopniki in prodajalci, pri Tesli pa ostane "doma".


To bi znalo biti res. Z lastno mrezo prodajaln so se znebili enega clena, kar ni tako zelo slabo. Vsaj za njih ne.

frudi ::

Lastna prodajna in servisna mreža je dobra stvar kvečjemu, če uspe Tesla funkcije, ki bi jih zanje sicer opravljali zastopniki, sama opraviti ceneje ali bolj učinkovito. Zaenkrat temu ni tako in imajo že samo s servisnim delom, torej s servisiranje obstoječe flote in preprodajo rabljenih avtomobilov, krepko izgubo. Stroški prodajne mreže sliko zgolj še poslabšajo. Situacija se bo v prihodnjih nekaj kvartalih zagotovo še poslabšala, saj se pričnejo iztekati 3-letne leasing pogodbe in je pričakovati, da bodo nosilci teh leasing pogodb (banke) neodkupljene avte kratkomalo vrnili Tesli, ki je zanje ponudila krepko preveč velikodušno zagarantirano odkupno ceno. Povedano drugače, Tesla bo dobila nazaj kup rabljenih avtomobilov, za katere bo odštela več denarja, kot bo lahko dobila zanje pri ponovni prodaji.

Če od Teslinih prihodkov od prodaje odštejemo stroške za razvoj (kar ostali proizvajalci tipično vključujejo v svoj izračun marže, Tesla pač ne, več o razlogih za to kasneje) ter stroške servisne in prodajne dejavnosti, v večini kvartalov ostane minus. To pomeni, da realne marže nimajo nikakršne veze s 25 in več %, kot jih oglašuje Musk. Tesla za zdaj ni sposobna profitabilno razviti, prodati in vzdrževati povprečno $100k vrednih avtomobilov na segmentu tržišča praktično brez konkurence. Zakaj bi pričakovali, da bodo s pol cenejšim avtomobilom kakorkoli profitabilnejši? Pozabite primerjave z Applom, slednji zna izdelovati in prodajati izdelke z visoko maržo, Tesla pa po desetletju truda še vedno ni niti na pozitivni ničli.

Mimogrede, obstaja konkreten razlog, zakaj Musk zavaja s temi prenapihnjenimi maržami. V pogodbi ima zapisan zajeten bonus v obliki skoraj $2 miljardi vrednih Teslinih delnic, eden od pogojev za izpolnitev bonusa so pa ravno dosežene marže - štiri zaporedna četrtletja s 30% ali višjo bruto maržo. Še en od pogojev je dosežena tržna vrednost Tesle nad $43 miljard, kar je sicer že doseženo; če se slučajno kdo sprašuje, zakaj se ves čas tako trudi napihovati vrednost delnice.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: frudi ()

Ishmael ::

Izdelovanje vozil ni nekaj visoko profitnega in tudi tesla zelo stagnira. Dokler karavana pelje in so investitorji srečni, dividende se izplačujejo, podjetje deluje, težav ne bo.
Odkup vozil ni problematičen s stališča podjetja. Slabih pogodb ne bodo delali, dobiček pa so že ustvarili. Majhna izguba se je že zdavnaj pokrila.
ŽigaDolhar:Slo-Tech ni zavezan tebi (ali komurkoli drugemu) omogočati platformo
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS

Buljan ::

Zanima me kdaj se bodo pojavili kombiji kot npr. VW Multivan z električnim pogonom? Prostora za baterije ne manjka.

pegasus ::

I.d. buzz je napovedan za 2021 ali 22.

Nikec3 ::

Ishmael je izjavil:

Izdelovanje vozil ni nekaj visoko profitnega in tudi tesla zelo stagnira. Dokler karavana pelje in so investitorji srečni, dividende se izplačujejo, podjetje deluje, težav ne bo.
Odkup vozil ni problematičen s stališča podjetja. Slabih pogodb ne bodo delali, dobiček pa so že ustvarili. Majhna izguba se je že zdavnaj pokrila.

O čem ti? Tesla še nikoli ni izplačala dividend in jih zagotovo ne bo še vsaj 5 let.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Ishmael ::

Nikec3 je izjavil:

Ishmael je izjavil:

Izdelovanje vozil ni nekaj visoko profitnega in tudi tesla zelo stagnira. Dokler karavana pelje in so investitorji srečni, dividende se izplačujejo, podjetje deluje, težav ne bo.
Odkup vozil ni problematičen s stališča podjetja. Slabih pogodb ne bodo delali, dobiček pa so že ustvarili. Majhna izguba se je že zdavnaj pokrila.

O čem ti? Tesla še nikoli ni izplačala dividend in jih zagotovo ne bo še vsaj 5 let.


OMFG!
ŽigaDolhar:Slo-Tech ni zavezan tebi (ali komurkoli drugemu) omogočati platformo
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS

frudi ::

Ishmael je izjavil:

Odkup vozil ni problematičen s stališča podjetja. Slabih pogodb ne bodo delali, dobiček pa so že ustvarili. Majhna izguba se je že zdavnaj pokrila.

Slabe pogodbe so že sklenili pred leti, ko so leasing partnerjem obljubili previsoko zagarantirano odkupno ceno za vozila, vrnjena ob koncu leasing obdobja (3 leta). Sedaj bodo te avte pričeli dobivati nazaj in jih bodo obvezani odkupiti po obljubljeni ceni. Vmes pa so nadgradnje strojne opreme in prihajajoči Model 3 rabljenim Modelom S zbili ceno pod to, ki jo je Tesla zavezana plačati. Torej ne samo, da, kot sem že prej opisal, z originalno prodajo teh avtov pod črto niso naredili realnega profita, sedaj jih bodo morali odkupiti in preprodati z dodatno izgubo. Dodaten minus za že tako izgubo generirajoč servisni del podjetja.

Ampak to je pač način, po katerem posluje Tesla. Če je potrebno žrtvujejo kratkoročni in dolgoročni profit, da lahko vzdržujejo zgodbo o izrednem povpraševanju in rasti (pozabimo za trenutek, da prodaja Modela S že dve leti stagnira oz. celo počasi pada). Ker to je kritično za vzdrževanje pravljice, na kateri temelji prenapihnjena vrednost delnice, od katere je pa spet odvisen tako Muskov miljardni bonus, kot nadaljna voljnost investitorjev v Teslo vsakega pol leta metati nove miljarde $ (brez katerih Tesla v roku kvartala ali dveh postane insolventna).
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Ishmael ::

Torej ne samo, da, kot sem že prej opisal, z originalno prodajo teh avtov pod črto niso naredili realnega profita, sedaj jih bodo morali odkupiti in preprodati z dodatno izgubo. Dodaten minus za že tako izgubo generirajoč servisni del podjetja.


Včasih podjetje dela izgubo, zato da lahko dela profit drugje.
Tesla ima tako svoje refurb linije in lahko pričakuješ samo še več zelo poceni električnih vozil.
3 leta star EV se bo še vedno prodajal kakor vroče žemljice, sploh če bo vrednost rabljenega model S s vsemi bombončki okoli 30.000 usd.
ŽigaDolhar:Slo-Tech ni zavezan tebi (ali komurkoli drugemu) omogočati platformo
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS

frudi ::

V tem primeru Tesla nikjer ne dela profita s tem, da odkopuje lastna rabljena vozila dražje, kot jih nato lahko ponovno proda. Ne samo, da s tem dela direktno izgubo, še kanibalizira si prodajo novih vozil. Ceneje kot proda te rabljene modele, večjo izgubo si naredi.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Ishmael ::

frudi je izjavil:

V tem primeru Tesla nikjer ne dela profita s tem, da odkopuje lastna rabljena vozila dražje, kot jih nato lahko ponovno proda. Ne samo, da s tem dela direktno izgubo, še kanibalizira si prodajo novih vozil. Ceneje kot proda te rabljene modele, večjo izgubo si naredi.


No, tu se motiš. S tem ko jemlje vozila iz obtoka dela prostor za nova vozila.
Rabljene modele pa bodo zrinili v revnejše kraje.
ŽigaDolhar:Slo-Tech ni zavezan tebi (ali komurkoli drugemu) omogočati platformo
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS

fpbs ::

Who Leads Autonomous Driving Patent Race?
Robert Bosch, which has manufactured car components for a long time, ranked top with 958 autonomous driving patents.
http://businesskorea.co.kr/english/news...

billy ::

Utk ::

fpbs je izjavil:

Who Leads Autonomous Driving Patent Race?
Robert Bosch, which has manufactured car components for a long time, ranked top with 958 autonomous driving patents.
http://businesskorea.co.kr/english/news...

Še en dokaz več, da nemci postajajo kitajci, kvantiteta pred kvaliteto.

fpbs ::

Utk je izjavil:

Še en dokaz več, da nemci postajajo kitajci, kvantiteta pred kvaliteto.

A boli, ko tvojega boga Muska sploh ne omenjajo, pa kao naj bi bil No.1 na tem področju.

Utk ::

Najboljši avtonomni avto je tist, ki se najboljše pelje avtonomno po cesti. Ne tist z največ patenti. Kako to lahko komu ni jasno? Večina patentov, tudi teslinih, ne bo nikoli uporabljenih.

RedDrake ::

Pol verjetno Tesla ni najboljša - z vsaj dvema potrjenima žrtvama - a ne?
Ostali, afaik, nimajo še nobenih žrtev.

jype ::

RedDrake je izjavil:

Ostali, afaik, nimajo še nobenih žrtev.
Imajo pa avtonomno vožnjo?

Utk ::

RedDrake je izjavil:

Pol verjetno Tesla ni najboljša - z vsaj dvema potrjenima žrtvama - a ne?
Ostali, afaik, nimajo še nobenih žrtev.

Trdiš, da v ostalih avtih ni še nihče umrl med vklopljenim aktivnim tempomatom al kaj? Pogumno.

llc ::

jype je izjavil:

RedDrake je izjavil:

Ostali, afaik, nimajo še nobenih žrtev.
Imajo pa avtonomno vožnjo?


Baje majo: http://www.electronicdesign.com/automot...

btw, nobenih Tesel ne vidim brodit po vodi tam okoli Houstona?

RedDrake ::

Trdim, da v Fordovih, Googlovih in Volvotovih samovozečih vozilih še nihče ni umrl, niti ni bil težje poškodovan, čeprav so ta vozila de-facto samostojna in lahko vozijo praktično povsod, medtem ko Tesla pri uporabi na statistično najbolj varnih cestah (AC) očitno doživlja nesreče s smrtnimi izidi.
Mogoče je pa problem, ker Tesla napreden tempomat prodaja kot avtonomno vožnjo, eh?

jype je izjavil:

RedDrake je izjavil:

Ostali, afaik, nimajo še nobenih žrtev.
Imajo pa avtonomno vožnjo?

Uber za samovozeča vozila ne uporablja Tesel.
Tudi Googlovi prototipi niso povzročali nesreč, niti niso imeli poškodb/žrtev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

Utk ::

Sej tesla ne trdi, da ima samovozeč avto. In med delovanjem njihove naprave po navodilih ni še nihče umrl.

jype ::

Skratka, primerjamo jabolka in čelade.

RedDrake ::

Utk je izjavil:

Sej tesla ne trdi, da ima samovozeč avto. In med delovanjem njihove naprave po navodilih ni še nihče umrl.

Potem so pa itak zadaj. Nekatere znamke to že imajo, in se že vozi po centrih mest, regionalkah in drugod.

Utk ::

Called the "Traffic Jam Pilot." the Audi system uses a front camera along with a combination of LiDAR, radar, and ultrasonic sensors to autonomously take control of itself and drive in highway traffic (so long as a physical barrier separates the car from traffic in the oncoming lane) at a speed of up to 37 miles per hour

wau

RedDrake je izjavil:

Utk je izjavil:

Sej tesla ne trdi, da ima samovozeč avto. In med delovanjem njihove naprave po navodilih ni še nihče umrl.

Potem so pa itak zadaj. Nekatere znamke to že imajo, in se že vozi po centrih mest, regionalkah in drugod.

Katere?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

RedDrake ::




Vsaj ti dve.
Poleg jasno Googla, ki je naredil miljone in miljone milj po Caliju ...

Utk ::

Jaz tu na sliki ne vidim ničesar. Kater avto je to, kje se ga da kupit, koliko stane? Mimogrede ti dam namig, zelo dvomim, da se da kupit avto s to pokveko na strehi...
««
436 / 1215
»»