Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
WarpedGone ::
Bajno ni nikjer.kdor bi rad obogatel v gospodarstvu tega kot delavec ali kdorkoli, ki ni lastnik ne bo doživel.
Jup, od dela se umira, ne pa obogati.
Obogati se s solastništvom, delavci Tesle so solastniki:
Seveda, če v firmi ne vidiš nobene vrednosti, posledično ne vidiš vrednosti v solastništvu, posledično vidiš samo plačo in jamraš kako je mizerna...
Zbogom in hvala za vse ribe
Unknown_001 ::
https://www.engadget.com/2017/08/05/tes...
Tesla Owners Club Italia drove their Model S P100D 1,078km (669.8 miles) on one charge
Impresivna številka. Zdaj mora to samo še postati standard in zmaga...
Well
https://www.google.si/amp/www.latimes.c...
The battle goes on
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
billy ::
Unknown_001 je izjavil:
https://www.engadget.com/2017/08/05/tes...
Tesla Owners Club Italia drove their Model S P100D 1,078km (669.8 miles) on one charge
Impresivna številka. Zdaj mora to samo še postati standard in zmaga...
Well
https://www.google.si/amp/www.latimes.c...
The battle goes on
Kaj pa vem, jaz bi raje imel EV avto ki ima domet 100-200km in range extender (bodisi ICE, bodisi kaj "novega"), ker za 99% časa mi ustreza tisti domet in vlačiti s sabo toliko več energije, ki je sploh ne rabiš je potratno, pa še dražje, pa še mogoče bolj nevarno?
Dokler ne bodo baterije kapacitete za 1000km in teže 100kg, bo vse ostalo neekonomično in potratno.
Unknown_001 ::
Range extender je lahko tudi kombinacija MNZ + stirling. Ideja je tudi meni bolj všeč kot shitload baterij, ki so najbolj nevarna in najtežja komponenta v avtomobilu.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
billy ::
Zato pa sem rekel nekaj novega, idealno bi bilo imeti opcijo dodati REX ko ga potrebuješ, tako kot pač sedaj ljudje dodajo prtljažno kapaciteto, bi potem kapaciteto dosega. Pa ne mislim sedaj z dodatnimi baterijami, kar bi bila bedarija, samo nek kompakten REX bi se potreboval. Idealno bi bilo v veličini kantice za gorivo :)
Rok Woot ::
Ti ne razumeš niti na pol.
Če imate kaj pametnega za povedat proti električnim avtom ali tesli, prosim dajte. Da so delavci v tesli slabo plačani in da se z m3 ne da vozit 250 iz Ljubljane do Maribora in nazaj, pač ni pametno. Ker za to bi šlo še s helikopterjem na tesno.
In kje sem jaz to napisal? Pač lažeš. Nikoli nisem trdil, da so delavci v tesli slabo plačani.
billy ::
Mogoče kaj takega: https://www.mein-elektroauto.com/tag/je...
http://www.bmwblog.com/2015/03/25/no-mo...
Samo je zadeva stara 2 leti in nič novega, predvidevam da je mrtev projekt, je pa ideja :)
http://www.bmwblog.com/2015/03/25/no-mo...
Samo je zadeva stara 2 leti in nič novega, predvidevam da je mrtev projekt, je pa ideja :)
Unknown_001 ::
Ti ne razumeš niti na pol.
Če imate kaj pametnega za povedat proti električnim avtom ali tesli, prosim dajte. Da so delavci v tesli slabo plačani in da se z m3 ne da vozit 250 iz Ljubljane do Maribora in nazaj, pač ni pametno. Ker za to bi šlo še s helikopterjem na tesno.
In kje sem jaz to napisal? Pač lažeš. Nikoli nisem trdil, da so delavci v tesli slabo plačani.
Slabo plačani iz čigave perspektive?
Mimgrede pa se dobi drugje tudi več, če itvzamem shareholding... imam raje denar na mizi kot v papirjih.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Truga ::
WarpedGone je izjavil:
Bajno ni nikjer.kdor bi rad obogatel v gospodarstvu tega kot delavec ali kdorkoli, ki ni lastnik ne bo doživel.
Jup, od dela se umira, ne pa obogati.
Obogati se s solastništvom, delavci Tesle so solastniki
To je bullshit trik ki ga startupi uporabljajo da lahko delavce placajo manj kot konkurenca, pa jim ne spizdijo po 2h dnevih.
Saj ves, there's a sucker born every second pa to
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Truga ()
bambam20 ::
Unknown_001 je izjavil:
https://www.engadget.com/2017/08/05/tes...
Tesla Owners Club Italia drove their Model S P100D 1,078km (669.8 miles) on one charge
Impresivna številka. Zdaj mora to samo še postati standard in zmaga...
"They drove around Salerno at a pokey 40km/h (24.9MPH) with low rolling resistance tires, the air conditioning turned off and an emphasis on smooth driving techniques (such as the use of Autopilot) that made the most of the battery. All told, the feat took 29 hours"
Res impresivno.
WarpedGone ::
Osnovna fizika, nič impresivnega.
@okapi:
Ne ločiš niti kontraargumenta, ki sesuje tezo, od šloganja.
Pejt raje BMW šefetu svetovat, kako bo čez 10 let.
@okapi:
Ne ločiš niti kontraargumenta, ki sesuje tezo, od šloganja.
Pejt raje BMW šefetu svetovat, kako bo čez 10 let.
Zbogom in hvala za vse ribe
BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
Good for you.
BTW: vsi ki ostanete tiho ob Okapijevih šloganjih, se z njim tiho strinjate.
Tudi ti BigWhale.
:)) Jaz ne dramatiziram tko kot ti ali pa Okapi pri napovedovanju prihodnosti. Zato se z nikomur izrecno ne strinjam ali pa strinjam. Vse kar jaz pravim je to, da se nekatere firme ne bodo uspele prilagoditi, nekatere se bodo prilagodile, nastala bo kaksna nova, tako kot se to dogaja ze prakticno stoletja.
Ce vlecemo analogijo s kocijami, ki so se uporabljale masovno v zacetku 20. stoletja, potem bo prehod na all-electric trajal vsaj kakih 20 let. Fordov Model T, ki je v resnici naredil revolucijo v transportu, se je zacel proizvajati leta 1908. Konec 20ih let prejsnjega stoletja so se nekateri ljudje se vedno vozili s kocijami so pa bile ze v zatonu. Ce se pogovarjamo samo o ZDA. Drugod po svetu so se vozili se neprimerno dalj casa. Tudi ruralni predeli ZDA so imeli vprego za primarni transport skoraj do zacetka druge svetovne vojne.
Prehod iz kocije na avto je bil sicer tezji ampak neprimerno bolj smiselen kot prehod iz ICEV na EV (ne, ne pravim, da slednji ni smiselen). Procent ljudi, ki bo kupil elektricni avto, preden se jim 'amortizira' obstojece vozilo, bo majhen. Early adopterji in navdusenci z dovolj denarja. Za primerjavo - Model T se je prodajal za priblizno zdajsnjih $20.000 na zacetku proizvodnje. Cez 15 let, ko je bila cena najnizja se je prodajal za $3.500 in to je en in isti model avtomobila.
Na koncu pa pridemo se na production cap. Ze ti od samega zacetka ponavljas, da itak noben ne bo mogel narediti vec avtomobilov od Tesle, ker nimajo poroizvodnih kapacitet. V bistvu jih pa tudi Tesla zaenkrat se nima. V ZDA vozi po cestah 260 milijonov osebnih avtomobilov. Ce jih hoces zamenjati v 20 letih to pomeni 13 milijonov avtomobilov na leto. Leta 2016 se je v ZDA prodalo 160.000 EVjev.
Torej, ce hoce Tesla zmagati vojno in ne samo prve bitke, mora proizvodnjo dvigniti na kakih 10mio vozil letno in ponuditi vozila v vseh cenovnih razredih.
PS: Vse kar vem in kar bom zagovarjal se naprej, je to, da Tesla nikakor ne sme propasti. To bi pahnilo razvoj EVjev za 20 let nazaj, ker so ostali proizvajalci fucktards kar se EVjev tice.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
Truga ::
WarpedGone je izjavil:
Jup...
Ne razumem, kaj ma to veze s tem da Musk obcutno premalo placuje folk, ki ima 70-80 urne tedne?
bambam20 ::
WarpedGone je izjavil:
Jup...
Ne razumem, kaj ma to veze s tem da Musk obcutno premalo placuje folk, ki ima 70-80 urne tedne?
A potem praviš, da mu v tovarni delajo po 12 ur. Sucks.
Truga ::
Ne samo v tovarni, tudi razni enzinirji delajo po 12 ur skupaj, dnevno, 1-2 leti. Ko se skurijo pa oddidejo, ce jih prej ne odpustijo.
Okapi ::
Če lahko Musk dela po 100 ur na teden, potem se spodobi, da njegovi delavci vsaj 70 ur. Ker če ne, pomeni, da niso dovolj zavzeti za uspeh firme.
V ZDA vozi po cestah 260 milijonov osebnih avtomobilov. Ce jih hoces zamenjati v 20 letih to pomeni 13 milijonov avtomobilov na leto. Leta 2016 se je v ZDA prodalo 160.000 EVjev.Jaz sem rekel, da bo čez 10 let na cesti 5% električnih avtov. Se pravi jih morajo narediti 13 milijonov v desetih letih (če predpostavimo, da bodo vsi ostali na cesti). 1,3 milijona na leto. Kdo jih bo naredil? 5% je še optimistična cifra.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
WarpedGone ::
1,3 milijona na leto
Fail.
Na steno si nariš eksponentno krivuljo in ne it spat dokler ne zbledi.
Zbogom in hvala za vse ribe
Nikec3 ::
Mimgrede pa se dobi drugje tudi več, če itvzamem shareholding... imam raje denar na mizi kot v papirjih.
Očitno si neumen. Ker kar si pravzaprav rekel je, da si raje plačan manj za isto delo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Nikec3 ::
Jaz sem rekel, da bo čez 10 let na cesti 5% električnih avtov. Se pravi jih morajo narediti 13 milijonov v desetih letih (če predpostavimo, da bodo vsi ostali na cesti). 1,3 milijona na leto. Kdo jih bo naredil? 5% je še optimistična cifra.
Lani je bilo prodanih po svetu slabih 800 000 EV-jev.
http://insideevs.com/monthly-plug-in-sa...
Okapi, ti res misliš da povprečna številka prodaje v naslednjih 10 letih ne bo višja od 1,3 milijona letno? Bluziš in to na veliko.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Okapi ::
Kot prvo, 1,3 milijona samo za ZDA, če bi se radi približali 5% električnih avtov na cesti.
Kot drugo, na dan s številko - koliko misliš, da bodo naredili električnih avtov do 2027?
Pa v mislih sem imel čisto električne avte, ne hibridov. Ampak OK, lahko tudi hibride upoštevamo.
Kot drugo, na dan s številko - koliko misliš, da bodo naredili električnih avtov do 2027?
Pa v mislih sem imel čisto električne avte, ne hibridov. Ampak OK, lahko tudi hibride upoštevamo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
kow ::
Torej govorim o plugin avtih (tudi hibridih). Cifre je ZELO tezko napovedati.
Recimo, daje trenutna letna proizvodnja cirka 1 milijon. Global car fleet je med 1 - 2 milijardami.
a) 30 odstotna rast proizvodnje: 1,3^10 = 13,7 milijona
b) 50 odstotna : 1,5^10 = 57,7 mil
c) 75 odstotna : 1,75^10 = 269,4 mil
Trend zadnjih let je nekaj vec kot 50 odstotkov. Okapi samo ekstrapolira trend.
Recimo, daje trenutna letna proizvodnja cirka 1 milijon. Global car fleet je med 1 - 2 milijardami.
a) 30 odstotna rast proizvodnje: 1,3^10 = 13,7 milijona
b) 50 odstotna : 1,5^10 = 57,7 mil
c) 75 odstotna : 1,75^10 = 269,4 mil
Trend zadnjih let je nekaj vec kot 50 odstotkov. Okapi samo ekstrapolira trend.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Rok Woot ::
Recimo da je avtov 1.3 miljarde, sedaj je električnih neka 2 miljona. Torej nekje 0,15 %. Računam da jih bo leta 2017 okoli 57 miljonov električnih. Vseh avtomobilov nekje 1.8 miljarde. Torej nekje 2,7 %.
VaeVictis ::
Čaki malo, a ni Tesla polna denarja od teh prednaročil?
Tesla Announces Proposed $1.5 Billion Offering of Senior Notes
Tesla intends to use the net proceeds from this offering to further strengthen its balance sheet during this period of rapid scaling with the launch of Model 3, and for general corporate purposes.
A nismo poslušali, da ima Tesla sedaj več kot dovolj denarja za proizvodnjo Model 3!?
Tesla Announces Proposed $1.5 Billion Offering of Senior Notes
Tesla intends to use the net proceeds from this offering to further strengthen its balance sheet during this period of rapid scaling with the launch of Model 3, and for general corporate purposes.
A nismo poslušali, da ima Tesla sedaj več kot dovolj denarja za proizvodnjo Model 3!?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: VaeVictis ()
WarpedGone ::
Na računu imajo +3 milijarde USD, glej zadnji kvartalni report. Dvig proizvodnje na 10k tedensko bo požrl še lep kup denarja, hočjo minimalno milijardo rezerve v vsakem trenutku.
Tele obveznice so znak, da so bliže račinovodskega površja. Misliš, da bi izdajali nove delnice, če bi lahko že prej izdali obveznice? Še par krogov in tudi obveznic ne bo treba izdajat, ker bodo dobili klasično posojilo. Po par takih krogih pa še posojil ne bo treba, ker bo že sam suh profit v firmo prinesel tolk denarja, kolikor ga ne bodo več sposobni porabt.
A kdo misli, da se bodo ustavili pri 500k/leto in GF1?
Misliš da se tej fabriki za brezveze reče Gigafactory ONE?
A kdo misli da je Tesla na cilju?
Septembra pokažejo svojo vizijo električnega šleparja, do konca leta naj bi najavili lokacijo TREH novih GigaFactory, leta 2019 pride Model Y, ki bo imel še večji obseg proizvodnje kot M3. Vse to bo požrlo še lep kup milijard USD. Posledično se boste še dolgo časa lahko tolažili kako tesla dela izgubo.
Dokler en lep dan ne bo usekal absurden dobiček. Ko maš tisoče milijard prometa, je že 10% profita 100 milijard. In tesla je na poti proti tisočim milijardan letnega prometa.
Feel free to vomit.
Tele obveznice so znak, da so bliže račinovodskega površja. Misliš, da bi izdajali nove delnice, če bi lahko že prej izdali obveznice? Še par krogov in tudi obveznic ne bo treba izdajat, ker bodo dobili klasično posojilo. Po par takih krogih pa še posojil ne bo treba, ker bo že sam suh profit v firmo prinesel tolk denarja, kolikor ga ne bodo več sposobni porabt.
A kdo misli, da se bodo ustavili pri 500k/leto in GF1?
Misliš da se tej fabriki za brezveze reče Gigafactory ONE?
A kdo misli da je Tesla na cilju?
Septembra pokažejo svojo vizijo električnega šleparja, do konca leta naj bi najavili lokacijo TREH novih GigaFactory, leta 2019 pride Model Y, ki bo imel še večji obseg proizvodnje kot M3. Vse to bo požrlo še lep kup milijard USD. Posledično se boste še dolgo časa lahko tolažili kako tesla dela izgubo.
Dokler en lep dan ne bo usekal absurden dobiček. Ko maš tisoče milijard prometa, je že 10% profita 100 milijard. In tesla je na poti proti tisočim milijardan letnega prometa.
Feel free to vomit.
Zbogom in hvala za vse ribe
VaeVictis ::
Zanimiv komentar na Redditu.
Very short example from their Q2 statement: Current liabilities (i.e. things that need to be paid within a year): 6,546,355,000
Current assets (i.e. things that could be liquidated in a year to pay for things): 6,359,444,000
In other words, TSLA doesn't have enough money to pay what they owe over the next year. This is compounded by the fact that their inventory is up by almost 20% over the last year. This means TSLA is making cars but not selling them as fast as they are making them. In an ideal world they would want their inventory to be as small as possible because cars made but not paid for take up your cash reserves. This is probably why we are really seeing discounts on Model X and S.
Edit: Finished goods inventory is actually up 40% over the year. That is staggering, IMO. The 20% number includes all inventory (e.g. raw materials, parts, etc). But none of those had much of an impact compared to the finished goods number
Very short example from their Q2 statement: Current liabilities (i.e. things that need to be paid within a year): 6,546,355,000
Current assets (i.e. things that could be liquidated in a year to pay for things): 6,359,444,000
In other words, TSLA doesn't have enough money to pay what they owe over the next year. This is compounded by the fact that their inventory is up by almost 20% over the last year. This means TSLA is making cars but not selling them as fast as they are making them. In an ideal world they would want their inventory to be as small as possible because cars made but not paid for take up your cash reserves. This is probably why we are really seeing discounts on Model X and S.
Edit: Finished goods inventory is actually up 40% over the year. That is staggering, IMO. The 20% number includes all inventory (e.g. raw materials, parts, etc). But none of those had much of an impact compared to the finished goods number
Okapi ::
WarpedGone je izjavil:
.
Dokler en lep dan ne bo usekal absurden dobiček. Ko maš tisoče milijard prometa, je že 10% profita 100 milijard. In tesla je na poti proti tisočim milijardan letnega prometa.
Ja, pa na poti na Mars je tudi. Tisoč milijard prometa je 30 milijonov prodanih M3 na leto.
WarpedGone ::
Hudo prenestljivo da se količina že izdelanih proizvodov v nekem trenutku poveča za 40%, ob tem ko se je hitrost proizvodnje povečala za 60%. Če bi enako hitro prodajal, bi se količina proizovdov povečala za enakih 60%, ker uspem stvari prodajat hitreje, se poveča samo za 40.
Imposibru!
. Tisoč milijard prometa je 30 milijonov prodanih M3 na leto.
Imposibru!
Zbogom in hvala za vse ribe
Okapi ::
V Muskovem sanjskem svetu je vse posibru. Kolonija na Marsu, pol ure z vlakom iz SF v LA ...
frudi ::
WarpedGone je izjavil:
Na računu imajo +3 milijarde USD, glej zadnji kvartalni report.
S tem niti kratkoročnih obveznosti ne pokrijejo, kaj šele minusa od tekočega poslovanja, širitev proizvodne linije in nabave materialov za masovno proizvodnjo M3, širitev superchargerjev, servisnih centrov, prodajne mreže, itd.
Ampak kaj to razlagam nekomu, ki postavke 'obveznosti' niti ne zna najti v finančnem poročilu :)
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: frudi ()
BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
1,3 milijona na leto
Fail.
Na steno si nariš eksponentno krivuljo in ne it spat dokler ne zbledi.
Hm. 13mio na leto, ce hoces, da se zamenja celoten vozni park v dvajsetih letih. Od danes naprej. V ZDA je trenutno stanje tako, da ima velika vecina kupcev namen obdrzati avto vsaj 10 let. VW ima sedaj proizvodnje cca 10mio vozil na leto. Vseh vozil, ki jih proizvedejo. Pa imajo ze vse proizvodne linije postavljene in zgrajene, samo se stancajo.
5% v dvajsetih letih je po mojem premajhna ocena ampak nekje do 20% bi pa lahko prilezli.
WarpedGone ::
Osnovne predpostavke vam ne držijo vode.
Resno pričakujete enako zaželjenost dieslov v naslednjih N letih kot je bila v zadnjih N letih?
Resno pričakujete enako zaželjenost benciranjev v naslednjih N letih kot je bila v zadnjih N letih?
Ob vsem kar se dogaja?
Ob vseh napovedanih in že uveljavljenih prepovedi vožnje in prodaje ICE vozil?
Ob vsem že realiziranem napredku in zaželjenosti EVjev?
Folk bo masovno ugotavljal, da njihov N let star bencinar še čist dobro dela in da lahko še par let počakajo, da pridejo na vrsto za svoj nov EV. Skupno število prodanih novih vozil bo strmoglavilo, število izdelanih in prodanih EV bo pa rastlo z več deset odstotno stopnjo.
VW sanja o 25% EV v 2025. To je recimo 3 milijone EV.
Ni glavno vprašanje a jim bo uspelo izdelat 3 milijone EV, glavno vprašanje je kje bodo našli 9 milijonov kupcev za svoje bencinarje (al mogoče še kdo upa na prodajo novih dieslov leta 2025)? Skupen upad prodaje bo osušil dobičke in drastično otežil odplačevanje dolgov. Obstoječe proizvodne kapacitete ICE vozil ne bodo prednost ampak mlinski kamen okrog vratu.
Resno pričakujete enako zaželjenost dieslov v naslednjih N letih kot je bila v zadnjih N letih?
Resno pričakujete enako zaželjenost benciranjev v naslednjih N letih kot je bila v zadnjih N letih?
Ob vsem kar se dogaja?
Ob vseh napovedanih in že uveljavljenih prepovedi vožnje in prodaje ICE vozil?
Ob vsem že realiziranem napredku in zaželjenosti EVjev?
Folk bo masovno ugotavljal, da njihov N let star bencinar še čist dobro dela in da lahko še par let počakajo, da pridejo na vrsto za svoj nov EV. Skupno število prodanih novih vozil bo strmoglavilo, število izdelanih in prodanih EV bo pa rastlo z več deset odstotno stopnjo.
VW sanja o 25% EV v 2025. To je recimo 3 milijone EV.
Ni glavno vprašanje a jim bo uspelo izdelat 3 milijone EV, glavno vprašanje je kje bodo našli 9 milijonov kupcev za svoje bencinarje (al mogoče še kdo upa na prodajo novih dieslov leta 2025)? Skupen upad prodaje bo osušil dobičke in drastično otežil odplačevanje dolgov. Obstoječe proizvodne kapacitete ICE vozil ne bodo prednost ampak mlinski kamen okrog vratu.
Zbogom in hvala za vse ribe
frudi ::
Tvoja napaka je, da misliš, da smo proti EV-jem in ne vidimo prihajajočih sprememb. V resnici vse to razumemo. Kar ti ne razumeš je, da Teslo vodi narcisističen megaloman, ki je še vsako podjetje, ki ga je vodil, s svojo nesposobnostjo spravil na rob finančnega propada.
EV-ji imajo svetlo prihodnost. Ne tako hitro, kot si nekateri predstavljate, ampak na tej točki EVji zagotovo ne bodo več izginili in bodo vedno popularnejši. Tesla bo morda del te svetle prihodnosti, pod pogojem, da se nekako reši psihopata na čelu.
EV-ji imajo svetlo prihodnost. Ne tako hitro, kot si nekateri predstavljate, ampak na tej točki EVji zagotovo ne bodo več izginili in bodo vedno popularnejši. Tesla bo morda del te svetle prihodnosti, pod pogojem, da se nekako reši psihopata na čelu.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: frudi ()
WarpedGone ::
frudi:
No, prosim da se somišljeniki pofočkate.
Da bo jasno kdo stoji na katerem bregu.
Kar ti ne razumeš je, da Teslo vodi narcisističen megaloman, ki je še vsako podjetje, ki ga je vodil, s svojo nesposobnostjo spravil na rob finančnega propada.
No, prosim da se somišljeniki pofočkate.
Da bo jasno kdo stoji na katerem bregu.
Zbogom in hvala za vse ribe
Utk ::
Teslo vodi narcisističen megaloman,
Vsak privatnik, tudi vsak mesar, je tak. Če ne, ni nič od posla.
s svojo nesposobnostjo spravil na rob finančnega propada.
Če bo bankrot ali ne, je njegov problem. "Naš" problem je samo ali bo spravil dovolj EV-jev na trg, in v to prislil še druge. Za teslo kot podjetje se vsaj meni precej fučka.
pegasus ::
V Muskovem sanjskem svetu je vse posibru.Njegov svet ni sanjski, ampak inžinerski, tako kot npr. moj. Pogleda kaj je tehnično mogoče in nato začrta pot do tega omogočenja. Njegov added value je, da zna to naresti še po ekonomski plati. Večina nas ostane samo pri bentenju nad tem, v kakšnem crappy svetu živimo in s kakšno crappy tehnologijo se moramo ukvarjat, ker crappy ljudi se itak izogibamo.
hojnikb ::
https://www.engadget.com/2017/08/05/tes...
Tesla Owners Club Italia drove their Model S P100D 1,078km (669.8 miles) on one charge
#brezpodpisa
Magic1 ::
https://www.engadget.com/2017/08/05/tes...
Tesla Owners Club Italia drove their Model S P100D 1,078km (669.8 miles) on one charge
Sej to ni nič takega, bencinci tudi pijejo okoli 2l na 100km v enih sanjskih okoliščinah. Če daš na avto super ozke gume in furaš 40km/h po krogu brez vseh ostalih opcij, dobiš neverjetne dolžine. Še več, če furaš za tovornjakom in kar neomejeno na tovornjaku Kaj šele če daš v berlingota 1000l rezervar, ali kar dva.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Magic1 ::
Kaj pa veš, lahko da bo še bolj. Če preveč ljudi zapaničari in zahtevajo denar nazaj, zna imeti Tesla hitro težave z denarjem. Še kakšna druga večja porodna težava M3 in zna jurček splavat po vodi. Sam saj za vero marikateri dajo več denarja. Vsi upamo, da se nič od tega ne bo zgodilo.
Magic
Utk ::
Od rezervacij je "samo" 500 mio. In ta denar tesla zaenkat še ima, in z vsako prodano teslo, je 20-30 takih rezervacij pokritih.
Nikec3 ::
Kot prvo, 1,3 milijona samo za ZDA, če bi se radi približali 5% električnih avtov na cesti.
Kot drugo, na dan s številko - koliko misliš, da bodo naredili električnih avtov do 2027?
Pa v mislih sem imel čisto električne avte, ne hibridov. Ampak OK, lahko tudi hibride upoštevamo.
Moja konservativna ocena je 15 milijonov. Pod to zagotovo ne bo.
A nismo poslušali, da ima Tesla sedaj več kot dovolj denarja za proizvodnjo Model 3!?
Tesla se danes z lahkoto pufa. Nihče ne ve, kako enostavno se bodo pufali čez 2 leti, zato je bolje da naredijo zalogo. To kar uspeva Tesli je taka fajn stvar. Musk je delničarje prepričal v to, da dobička "še nekaj časa ne bo". To pomeni, da lahko Tesla investira veliko več kot ostali proizvajalci od katerih delničarji pričakujejo vsakoletne dividende. Po drugi strani Teslini delničarji (za zdaj) praktično požrejo vsak puf. V takem okolju bi bila Tesla nora, če bi trošila manj. Ima se može se, dokler gre.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nikec3 ()
Magic1 ::
1800 rezervacij imajo dnevno in po enem letu imajo manjšo število rezervacij?!? Matematika je šla vmes na dopust pri nekomu...
Ali se samo statistika prireja po željah. Mogoče imajo 1800 dnevno novih in 2000 odstopov.
Ali se samo statistika prireja po željah. Mogoče imajo 1800 dnevno novih in 2000 odstopov.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Nikec3 ::
Tvoja napaka je, da misliš, da smo proti EV-jem in ne vidimo prihajajočih sprememb. V resnici vse to razumemo. Kar ti ne razumeš je, da Teslo vodi narcisističen megaloman, ki je še vsako podjetje, ki ga je vodil, s svojo nesposobnostjo spravil na rob finančnega propada.
To je bedarija.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Unknown_001 ::
1800 rezervacij imajo dnevno in po enem letu imajo manjšo število rezervacij?!? Matematika je šla vmes na dopust pri nekomu...
Ali se samo statistika prireja po željah. Mogoče imajo 1800 dnevno novih in 2000 odstopov.
To be honest... tudi jaz bi vse skupaj poslal nekam pa naj si vtaknejo tisto rezervacijo in kupil nekaj drugega, kjer mi ne bo treba čakat eno leto da sploh na vrsto pridem.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()