» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
431 / 1139
»»

Nikec3 ::

Tesla bo morda del te svetle prihodnosti, pod pogojem, da se nekako reši psihopata na čelu.

Tesla brez Muska ne obstaja.

Večina nas ostane samo pri bentenju nad tem, v kakšnem crappy svetu živimo in s kakšno crappy tehnologijo se moramo ukvarjat, ker crappy ljudi se itak izogibamo.

Okrepljene stvari so vse česar ne smeš delat.

Njegov svet ni sanjski, ampak inžinerski, tako kot npr. moj.

Inženirsko razmišljanje še nikoli ni prineslo uspeha. Kvečjemu ti prinese uspešno pisanje člankov.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Magic1 ::

Unknown_001 je izjavil:

Magic1 je izjavil:

1800 rezervacij imajo dnevno in po enem letu imajo manjšo število rezervacij?!? Matematika je šla vmes na dopust pri nekomu...
Ali se samo statistika prireja po željah. Mogoče imajo 1800 dnevno novih in 2000 odstopov.


To be honest... tudi jaz bi vse skupaj poslal nekam pa naj si vtaknejo tisto rezervacijo in kupil nekaj drugega, kjer mi ne bo treba čakat eno leto da sploh na vrsto pridem.

Pa sej je bilo že od začetka jasno, da Musk prodaja pravljice. Samo eni so nasedl in počasi dojemajo realnost in verjetno za nekoga, ki ima 40-50k€ za avto, je malo predolgo za čakat par let za mačka v žaklju. Še teh 400k ne bodo naredil do 2020.
Magic

WarpedGone ::

V svoji omejenosti ne skapirate niti tega, da že vaša minimalna ocena pomeni strašen uspeh.

Samo 450.000 rezervacij je ostalo, samo 1800 novih rezervacij dnevno, za M3 nucajo dodaten denar (i.e. za S in X ga ne nucajo več)...

Moje sožalje, you fail.

To be honest... tudi jaz bi vse skupaj poslal nekam pa naj si vtaknejo tisto rezervacijo in kupil nekaj drugega, kjer mi ne bo treba čakat eno leto da sploh na vrsto pridem.


Tuj uspeh je neodpustljiv.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Magic1 ::

Mi se že zavedamo, da bo uspeh če bodo naredil 400k M3 do 2020(prodal jih bodo potem ziher). Samo na PR pravljice ne padamo.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

BigWhale ::

Oh FFS ... Dejte ze mir.

Unknown_001 ::

Nismo napisali nič spornega.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Unknown_001 ::

Nikec3 je izjavil:


Inženirsko razmišljanje še nikoli ni prineslo uspeha. Kvečjemu ti prinese uspešno pisanje člankov.


Znanstveno razmišljanje primese teorijo in članke.

Inženirsko razmišljanje z opiranjem na te članke+teorijo prinese idejo in zasnovo rešitve problema.

Marketinško razmišljanje novo rešitev spravi na trg.

Potrošniško razmišljanje zagotavlja dobičke za firmo in cashflow.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

DamijanD ::

Ahh kot eni otroc...

Mene bolj zanima če so kakšni podatki kako poteka proizvodnja/dobava - zdaj je že kakšnih 10 dni po prvih 30 komadih. Glede na načrti bi jih zdaj morali tedensko vsaj toliko naredit/dobavit...

A bo Musku/Tesli dolgoročno uspelo se ne ve (oz. ve se, da če bo M3 zahteval masovni vpoklic, da je to verjetno konec). Ampak mislim pa, da je pa jasno, da je Musk dosegel to, da se cel svet malo hitreje obrača proti EV. To pa je tudi (če mu gre verjeti) njegov cilj.

hammock ::

Znanec kupuje nov avto, Skoda Kodiaq... srednja motorizacija, neka normalna oprema, v glavnem cisto standardni avto - rok dobave je dobil avgusta 2018.

Torej ima tudi Skoda svoje vernike? :)) Ali pa je pac povsem normalno da na zacetku zivljenske dobe modela avta cakas nanj, ker ga ne folgajo stancat dovolj hitro. Pa se Kodiaqi vozijo po cesti ze od marca.

Pa se menimo o tehnologiji, ki je ze v miljonih ostalih Skod, ne o necem novem.

-valvoline- ::

hojnikb je izjavil:

billy je izjavil:

https://www.engadget.com/2017/08/05/tes...

Tesla Owners Club Italia drove their Model S P100D 1,078km (669.8 miles) on one charge


veliko bolj uporaben test bi biv npr 5 oseb v avtu, ac on, 130-150kmh po autobanu in kasen klanec vmes.

-valvoline- ::

https://forums.tesla.com/forum/forums/r...

...MitchP85D | May 20, 2017
With my P85D, 70 mph seems to be the line of demarcation concerning range. The range drops off like a rock when I cruise faster than that, and very noticeable. Try 65-70 mph next time and see what kind of range you get....

WarpedGone ::

DamijanD je izjavil:

Mene bolj zanima če so kakšni podatki kako poteka proizvodnja/dobava - zdaj je že kakšnih 10 dni po prvih 30 komadih.

Ni podatkov o kakšnih težavah. Še bajeslovni "unaligned panels" so na teh 'končnih' kosih OK. Javnih predaj ne bo več, ko je avto končan, ga zaposleni odpelje domov, no fuss.
Kdaj bojo povedal frišne cifre bomo zvedl, ko jih bojo povedal, če ne prej ob koncu Q3 i.e. začetek oktobra. So na poti proti tisoč kosov dnevno enkrat konec leta, a so že na 3 al 4 dnevno ne spremeni ničesar.
It's a bumpy road ahaid.

Glede čakanja na novo Škodo:
Povsem irrelevantno, po škodi ni treba pljuvat, pri tesli je drugače.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Ne vem zate, ampak sam ne bi čakal več kot cca. 3 mesece na "navadno štanc" vozilo. Tako da vsaj pri meni, bi ta Škoda odpadla in bi šel k drugemu proizvajalcu vozil.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

WarpedGone ::

Kje lahko vplačam in kdaj dobim električo serijo 4?
Kje lahko vplačam in kdaj dobim električnega A5?
Kje lahko vplačam in kdaj dobim električnega CLS?
Kje lahko vplačam in kdaj dobim električnega DS5?

Žal nimam druge alternative kot čakat.
Zbogom in hvala za vse ribe

mikhaair ::

:)Ce bi jih ful sekiral, bi mogoče celo kdo vzel denar in ti rekel estimate time of delivery xx2x.

WarpedGone ::

Med vsem ugibanjem kje bodo naslednji GFx, se že dogajajo drugi projekti, npr. Project TIM v Durandu, Michigan, USA
Kdo je zadaj še ni znano. Ugibanja so da Apple + Foxtron, druga ugibanja so da Tesla, tretja ugibaja da ???

Kot stvari trenutno dišijo, bolj dišijo po Tesli (TIM ?= Tesla In Michigan), ampak omenjanje Carbon Capture in nafte ni nekaj kar bi direkt spadalo v Elonov MO.
Apple tako ni izključen. Foxtron kaže znake da bo gradil fabriko v USA.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

2018 Nissan Leaf: first glimpse at specs and prices:
http://pushevs.com/2017/08/07/2018-niss...

BigWhale ::

hammock je izjavil:

Torej ima tudi Skoda svoje vernike? :))


VW koncern jih definitivno ima. Vernike. :))

Unknown_001 ::

BigWhale je izjavil:

hammock je izjavil:

Torej ima tudi Skoda svoje vernike? :))


VW koncern jih definitivno ima. Vernike. :))

Yep vsako noč pred spanjem si s palcem VW počtam po čelu in zmolim eno Ferriju poršu. Navsezadnje je on ob pomoči oblasti postavil temelje ;)

Hint: mal sarkazma
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

thramos ::

Različni so načini čaščenja božanstev.

Brez sarkazma. ;)

Mufasa ::

V Nemčiji je normalno čakanje na nov avto srednjega razrada (od cca 40k dalje) 12 Mesecev, sploh ko pride novi model.
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

RedDrake ::

Kje je potem problem pri Tesli, če je to normalno?
Bullet, meet knee.

Mufasa ::

Jest vidm pr Tesli druh problem, namreč da ni nekih testnih avtov in jih zgleda iznevemkakega razloga ne bo dal ven, oz vsaj ni najavil da bi se pojavili kaj kmalu v Tesla Storeih.

Verjetno je to res ta antisell...kupte rajs rablene model S-e.
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mufasa ()

WarpedGone ::

Recimo, da najavljeni plani držijo... kako bo zgledala prihodnost glede "long-range" EV?

Takole:

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

J.McLane ::

Mislim da je tole malo optimističen graf za GM :) . Kitajcev in Japoncev pa sploh ni na grafu, tole je en iz riti potegnu in predpostavil, da bo do 2025 obstajal samo Bolt in Tesla, pa nekaj drobiža prestižnih znamk.

Lahko pa ugibam kaj je "long range" EV, verjetno nekaj kar ima najmanj točno toliko dosega kot M3, ostalo je pač odrezal stran iz grafa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

WarpedGone ::

Na grafu so uradni najavljeni plani, za teslo celo plan iz 2015 ki je že obupno zastarel.
Izvoli dodat plane japoncev ... če jih najdeš?

Glede tvojega ugibanja ... gor je tudi zelena črta, ki pomeni mercedes. Kater mercedes ima tolk dosega kot M3?
A je tolk težko se ne skregat s samim s sabo? Prosim vas, enkrat pokažte mal možganovine :(
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

http://insideevs.com/toyota-ev-with-mor...
https://thinkprogress.org/china-to-boos...

Nissan Leaf gre po korakih, 24 kWh, 30 kWh in danes 40 kWh z opcijsko "long range" baterijo drugo leto.
http://pushevs.com/2017/08/07/2018-niss...

Joj katastrofa to so samo okvirni plani brez konkretnih številk, ja potem res ne sodijo na tisti graf in tisti graf je edini pravilen.

RedDrake ::

Ena bistvena razlika sicer obstaja.
Tesla mora vse najavljati, ker če jim ne uspe prepričati veliko ljudi, da kupijo obveznice, bodo šli pod vodo.

Po drugi strani, obstoječim firmam tega ni potrebno početi in lahko plane držijo skrite, dokler stvar ni dovolj blizu.
Jasno, imaš GM, ki je že praktično šel pod vodo in VW ,ki se trudi, ker jih je njihov TDI debakel precej prizadel in rabijo zaupanje, investitorje, ipd ...

Gregor P ::

Mufasa je izjavil:

V Nemčiji je normalno čakanje na nov avto srednjega razrada (od cca 40k dalje) 12 Mesecev, sploh ko pride novi model.
Še pred več kot tridesetimi leti nismo (v SFRJ) čakali na tuje avtomobile toliko časa (smo jih sicer mastno preplačali zaradi carinjena itd.), kaj se je do danes tako spremenilo, da so takšne čakalne vrste? Birokracija, toliko naročil?!?8-O
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

K0l1br1 ::

Gregor P je izjavil:

Še pred več kot tridesetimi leti nismo (v SFRJ) čakali na tuje avtomobile toliko časa (smo jih sicer mastno preplačali zaradi carinjena itd.)
Tuje avtomobile je takrat kupilo x% ljudi, sedaj pa jih 100x% ljudi. Obični delavci in preostanek vzhodne evrope so imeli domet za jugota in stare škode, sedaj zmorejo kupiti karkoli.

WarpedGone ::

Iz prvega linka:
That exclusive Nikkei report indicates the possibility of a small electric SUV, with sales in Japan, California and China among the first markets - but in time for promotion in conjunction with the 2020 Tokyo Olympics


Tako zgledajo ti japonski plani?
V garaži sestavit en EV ni noben plan. Kakšna bo obseg produkcije teh japonskih EVjev? To je neki kar je možno narisat. "The posibility" ni niti črta, kaj šele graf.

Kolk bo novi Leaf long-range še čakamo.

Po drugi strani, obstoječim firmam tega ni potrebno početi in lahko plane držijo skrite, dokler stvar ni dovolj blizu.

Drugega kot vera v "sej delajo, sam skrivajo", ne ostane.
Če ni nič za videt, je pač treba stavit da tisto kar obstaja ni vidno.
Da morda ne obstaja, je preveč boleče.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Prihodnost pač ni zarisana po tistem grafu, to VEMO že danes in res ne vem kaj naj bi tak graf pomenil.

bambam20 ::

J.McLane je izjavil:

Prihodnost pač ni zarisana po tistem grafu, to VEMO že danes in res ne vem kaj naj bi tak graf pomenil.


Da bi tesla leta 2025 proizvedla 1.25o.000 vozil letno.

Unknown_001 ::

bambam20 je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Prihodnost pač ni zarisana po tistem grafu, to VEMO že danes in res ne vem kaj naj bi tak graf pomenil.


Da bi tesla leta 2025 proizvedla 1.25o.000 vozil letno, ostali pa baje 0


Fixed
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

WarpedGone ::

Kaj ko bi enkrat mogoče stvar prebrali z glavo namesto z ritjo?
I ask too much, I know...

Sploh bom pa ploskal če bo kdo uspel sestavit boljšo projekcijo.
Brez "posibly", "skrivajo", "bojo že", ...
Zbogom in hvala za vse ribe

bambam20 ::

WarpedGone je izjavil:

Kaj ko bi enkrat mogoče stvar prebrali z glavo namesto z ritjo?
I ask too much, I know...

Sploh bom pa ploskal če bo kdo uspel sestavit boljšo projekcijo.
Brez "posibly", "skrivajo", "bojo že", ...



Veš, da so projekcije sila nenatančne, ko se gre za EV-je. Eno so želje, drugo pa realnost.

Okapi ::

Evo, moja projekcija je bila za do 2027 povprečno 1,3 milijona električnih avtov na leto. En tule se je takoj začel nekaj repenčit o nekakšnih eksponentnih krivuljah, sedaj pa kaže "uradno" projekcijo, po kateri bo ta številka (1,3 milijona na leto) takrat šele prvič dosežena, prej pa vsako leto manjša. Na hitro sem na tej napovedi do 2025 preštel 6 milijonov narejenih avtov. Do 2027 torej manj kot deset milijonov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

WarpedGone ::

sedaj pa kaže "uradno" projekcijo

Da je to plan iz 2015 nisi več vidu.
Še manj si vidu, da je Tesla na sredi 2017 prikazana nekje okrog 200.000, do konca Q2 so izdelal 242.000 vozil, kakih 20% več nad planom iz 2015.

Things changed much ... če grem zrisat trenutne napovedi boste kriče zbežali v klet in se zaprli v kišto s premogom...

Veš, da so projekcije sila nenatančne, ko se gre za EV-je. Eno so želje, drugo pa realnost.

Razlika med 3.000, 30.000 in 300.000 ni stvar natančnosti ampak krute realnosti.
GM je govoril o 30.000 letno, pa bodo morda morda morda splezal na 15k letos.
Ostali govorijo o 2020 brez omembe količine.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

>> Še manj si vidu, da je Tesla na sredi 2017 prikazana nekje okrog 200.000, do konca Q2 so izdelal 242.000 vozil, kakih 20% več nad planom iz 2015.
Edit: scrapt that ... Y je "Annual car sales" in ne skupna produkcija.
Kar stvar naredi še hujšo ... 10k/teden nekje v 2018, pomeni vsaj 600k vozil v 2019 in ne švoh 400k, kot je prikazano na grafu.
Zbogom in hvala za vse ribe

jernejl ::

WarpedGone je izjavil:

Recimo, da najavljeni plani držijo... kako bo zgledala prihodnost glede "long-range" EV?

Takole:


Nevem zakaj sploh lepiš projekcije, ki so se že po dveh letih pokazale za napačne?
Ta prilepljena projekcija se je že izkazala za ničvredno.
Kako bo zgledala prihodnost EV-jev iz te projekcije lahko šlogaš samo ti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

VaeVictis ::

Zanimiva video o baterijah.



Mufasa ::

Js pa mislm da bo realno do 2027 vecina novoproizvedenih battery powerd...prosto po volvotu...plugin hibridi z 10-20kw baterijo.
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

WarpedGone ::

@mufasa
jup, 1+1
ni pa to še cela zgodba
Zbogom in hvala za vse ribe

Unknown_001 ::


Ko se švabo spravi popravljat "perfekcijo".



Pa še malo barbarizma :>
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

pegasus ::

Zanimivo ... Nissan se bo znebil svojih lipo celičarjev:
https://electrek.co/2017/08/08/nissan-s...
Očitno vertikalna integracija nekaterim ne leži najbolje ...

Bo zanimivo čez pet let primerjati, komu se je strategija izšla in komu ne.

WarpedGone ::

Hehe, The Workshop... lahkotno 'predavanje' 2 x pol ure:


p.s. kdor tipa ne pozna, naj ga najprej spozna preko vsaj par drugih videov, predno začne pljuvat čez njega. Tip ma razpucane pojme.
Zbogom in hvala za vse ribe

borisk ::

Mufasa je izjavil:

V Nemčiji je normalno čakanje na nov avto srednjega razrada (od cca 40k dalje) 12 Mesecev, sploh ko pride novi model.



samo v Nemčiji tačas delajo nekaj sto avtov na dan, od tesle smo pa videli 30 avtov, ki so jih dali svojim zaposlenim, glede na to da ni nobenega poglobljenega testa pa so pod precej močnim NDA.Če bi šlo vse tak kot je treba, bi moralo biti na cesti trenutno nekaj tisoč M3, jih je pa očitno samo 30. Revoz, ki je po vseh merilih majhna tovarna, izdela dnevno med 700 in 800 vozil, Tesla je ugriznila v precej večje jabolko kot je trenutno zmožna prežvečit, na navsezadnje prehajajo na prvi velikoserijski avtomobil.

bambam20 ::

borisk je izjavil:


od tesle smo pa videli 30 avtov, ki so jih dali svojim zaposlenim, glede na to da ni nobenega poglobljenega testa pa so pod precej močnim NDA.


Zdaj so začeli s tesitranjem , da odpravijo vse napake.

DarkSite ::

borisk je izjavil:

Mufasa je izjavil:

V Nemčiji je normalno čakanje na nov avto srednjega razrada (od cca 40k dalje) 12 Mesecev, sploh ko pride novi model.



samo v Nemčiji tačas delajo nekaj sto avtov na dan, od tesle smo pa videli 30 avtov, ki so jih dali svojim zaposlenim, glede na to da ni nobenega poglobljenega testa pa so pod precej močnim NDA.Če bi šlo vse tak kot je treba, bi moralo biti na cesti trenutno nekaj tisoč M3, jih je pa očitno samo 30. Revoz, ki je po vseh merilih majhna tovarna, izdela dnevno med 700 in 800 vozil, Tesla je ugriznila v precej večje jabolko kot je trenutno zmožna prežvečit, na navsezadnje prehajajo na prvi velikoserijski avtomobil.


Ti si ugriznil v nekaj drugega, ker očitno nisi niti prebral(plan) koliko avtov mislijo preizvesti vsak mesec do konca leta.

Je pa zanimivo, kako se vse obrača. Prvo, da ne bodo niti začeli proizvajati leta 2017 ampak šele čez 2 leti, ker je prej nemogoče. Zdaj je nov problem, da ne proizvajajo takoj 10000 v začetnem mesecu ampak samo 30.

borisk ::

plan, plan, plan, oglašujejo da je to avto iz njihove giga tovarne, ampak očitno so linijo zagnali samo za pol ure.
««
431 / 1139
»»