» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
429 / 1196
»»

Unknown_001 ::

WarpedGone je izjavil:


What people want is not what people say they want.


To je ista fora kot takrat ko posiljevalc nekaj podobnega ženski reče.


Primerjava je na mestu, ker dobesedno bi radi nekaj vsilili.

So pri znancu v proizvodnjo dobili nov lep obdelovalni center s touchscreenom. Zamislite si ljudje. S touchscreenom. Vam povem rezultat? Po pol leta če bi jim hotel prodat še en stroj s touchscreenom bi tebe vključno z mašino poslali v 3PM.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

Tvoja primerjava je precej zgresena. Customizacije _ne das_ na voljo uporabnikom, ker imas potem zaradi tega same probleme in tezave.

Prvic zaradi tega, ker customizacijo uporablja resnicno majhen procent ljudi. Drugic pa zaradi tega, ker jo potem uporabi tisti del ljudi, ki ni tehnicno dovolj podkovan, da bi vedel kaj dela in kako stvari popraviti.

In nihce te ne sili, da kupis katerikoli avto s touch screenom. Lahko gres kupit Forda Model T in mas se rocni zaganjalnik, da ti ne bo kdo slucajno vsilil elektricnega. Sam ne pol jokat, ce ti bo avto roko zlomil.

PS: Pri mojem znancu so v prizvodnjo dali resistivni touch screen in so vsi veseli ker imajo vse na dotiku prstov in se z rokavicami lahko normalno pritiskajo. Gumbov nocejo vec videti!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Unknown_001 ::

BigWhale je izjavil:


PS: Pri mojem znancu so v prizvodnjo dali resistivni touch screen in so vsi veseli ker imajo vse na dotiku prstov in se z rokavicami lahko normalno pritiskajo. Gumbov nocejo vec videti!


Za razliko od tebe je znanec v mojem primeru resnična osebnost pa tudi pri nas imamo dva stroja z glavno komando na zaslonu. Ko delaš polavtomatski cikel je šele veselje. Stroj sicer odličen ampak komanda pa katastrofa. Na trdo je treba pritiskat plus počasneje zazna kot pri ostalih kjer imaš vsaj membranske tipke. Iz tega razloga smo sedaj gor priklopili, ne boš verjel, navadno staro miško.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

WarpedGone ::

Ker vsak tačskrin je točno enak vsem drugim tačskrinom.
Ker en zanič softver na tačskrinu pomeni, da so vsi tačskrini in vsi softveri, ki ga poganjajo, točno enako zanič.

Kreten je točno enak kreten kot vsak drug kreten.
Zbogom in hvala za vse ribe

RedDrake ::

A od unih 30-al-kolk-ze avtov, ki so dejansko na cesti, se ze kaj ve, a so sobe za zrak nastavljive v vse smeri, ali ne?
Videti je, da gre samo levo-desno, gor-dol pa je videti precej ne-izvedljivo, glede na to da piha skozi tisto relativno nizko rezo ...
Ampak to je verjetno brez veze, ker so vsi itak enako visoki in imajo radi, da jim piha na enako mesto.

WarpedGone ::

Brezveze je predvsem, ker nimam pojma ampak vem da je zanič.

Ta reč je bila prikazana že 30.7.2017 ob predajah.
Za zapoznele pa posnetek:
Zbogom in hvala za vse ribe

Unknown_001 ::

WarpedGone je izjavil:

Ker vsak tačskrin je točno enak vsem drugim tačskrinom.
Ker en zanič softver na tačskrinu pomeni, da so vsi tačskrini in vsi softveri, ki ga poganjajo, točno enako zanič.

Kreten je točno enak kreten kot vsak drug kreten.


Prav imaš.






*flies away*
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

mikhaair ::

Vojaski avioni se upravljajo preko komand na joystcku, stegovanje proti fizicnim gumbom ni ok. Za programiranje leta je seveda super, med letenjem pa ne.

Spremljanje hitrosti na sredini in v digitalni obliki, ko se navadis, je po moji izkusnji super. Tudi svabi so dodali digitalni zapis, le da se ne na sredino. :)

BigWhale ::

Unknown_001 je izjavil:

Za razliko od tebe je znanec v mojem primeru resnična osebnost pa tudi pri nas imamo dva stroja z glavno komando na zaslonu. Ko delaš polavtomatski cikel je šele veselje. Stroj sicer odličen ampak komanda pa katastrofa. Na trdo je treba pritiskat plus počasneje zazna kot pri ostalih kjer imaš vsaj membranske tipke. Iz tega razloga smo sedaj gor priklopili, ne boš verjel, navadno staro miško.


Obesil si se na popolnoma napacni del posta. :) In to kar se dogaja v neki industrijski hali je _popolnoma_ razlicno od tega kar se dogaja v avtomobilu. In to kar se dogaja v avtomobilu je spet popolnoma razlicno od uporabe telefona.

UI in UX je drugacen pri vseh treh stvareh in stvari, ki veljajo za telefon ne veljajo vedno za avto ali pa za tovarno.

mikhaair je izjavil:

Vojaski avioni se upravljajo preko komand na joystcku, stegovanje proti fizicnim gumbom ni ok. Za programiranje leta je seveda super, med letenjem pa ne.


V resnici imajo letala tudi ze zaslone na dotik v kabinah. Ampak se jih ne pritiska med kaksnim pomembnim opravilom. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Superboyy ::

karafeka je izjavil:

Saj tesla ni edina, ki ima lcd za večino funkcij oz. gumbov.
Recimo zadnji model peugeota 308:
 peugeot 308

peugeot 308



Osnovne funkcije, kot klima in medijski vmesnik bi morali biti nastavljivi brez odvračanja pozornosti s ceste - fizično al pa nek dober voice control ali pa še bolje prepoznavanje gest (če je dobro narejeno).

Sploh pri teh pežojih je problem, ker še touch display šteka, temperaturo pa spreminjaš po 0.5° z vsakim klikom. Drugač je fajn avto, ampak ko se že samo 3 dni voziš s takim smotanim vmesnikom ti gre ornk na živce.

Ni čudno, da ima Rolls še vedno kar fizičen rdeče/moder drsnik za štelanje temperature. Simpl je najbolš :)

J.McLane ::

Saj Rolex ima tudi fizične gumbe na urah :)

Nastavitev klime nekje na dnu pri predlačku je prav tako ergonomski fail, ne mi rečt da vsak na pamet ve kje je gumb in ne pogleda dol kaj je nastavil. Večina gleda kje je gumb in kaj nastavlja, na pamet premikaš samo najbolj uporabljene funkcije, klimo ki jo nastavljaš 1x na pol ure vožnje ali pa še to ne to sigurno ni. Verjamem pa da obstatjo čudaki, ki to stalno nekaj nastavljajo in takim morda celo verjamem da delajo to v "miže", ampak to vsekakor ni večina.

Utk ::

V dobrem avtu teh stvari ne rabiš nastavljat. Jaz še radia ne spreminjam kaj dost, skoz imam na isti postaji, samo glasnost malo gor in dol na volanu.
Hitrost tudi...novemu arteonu so nastavili tempomat na 200 in se vozili po Sloveniji, nikoli ni šel čez omejitev, zakaj bi potem sploh rabil števec (direkt pred očmi), raje glej cesto.

billy ::

Žal nisem vsega prebral, ampak če še nihče ni omenil...

Sem ta vikend vozil od moje P308, ki ima touchscreen za večino funkcij.

Kar vidim kot največji problem, da recimo klime ne moreš hitro prestavit na želeno temp. Recimo moraš držati na touchu gumb za dol/gor (ali ga klikati) in potem on počasi prestavlja. Medtem ko v mojem, ki ima fizični rotirajoči gumb, samo zavrtim in pridem na želeno temperaturo veliko prej.

enako je z glasnostjo za radio, čeprav to ima fizični gumb + touch, ampak če bi bil samo touch bi bila kriza.

V glavnem gumbi kjer se nekaj premika zvezno gor/dol so fizični gumbi veliko boljše rešitev, saj omogočajo hitrejšo dosego želene vrednosti in to bo vedno ostalo tako.

Kar pa seveda ne pomeni, da se ne moreš prilagoditi, samo komentiral kaj je boljše/lažje/bolj uporabno.

Sam bi sicer z veseljem imel Teslo3, pa če ima gumbe ali TV zaslon not ali speedometer ali ne :)

RedDrake ::

WarpedGone je izjavil:

Brezveze je predvsem, ker nimam pojma ampak vem da je zanič.

Ta reč je bila prikazana že 30.7.2017 ob predajah.
Za zapoznele pa posnetek:

Neat.
Jasno da vem, da je zanič.
Par servotov z nekim povsem normalnim MTBF ali pa mehanski premik z MTBF realno tam nekje okoli neskončnosti. Spet stvar, ki ne bo nikoli crknila, right?
Ampak, kot vemo v električnih avtomobilih stvari ne bodo crkovale, servisa se ne potrebuje, elektronika ne crkuje (razen miljone telefonov, računalnikov, TV-jev, da druge, bolj potrošne robe sploh ne omenjamo).
Zdaj si pa zamislimo, da zaradi kakršnegakoli razloga odpove krmilnik za touchscreen. Avto upravljaš kako?
Single point of failure pa to ...
No, pa saj si rekel sam, max deset let, potem pa bo avto iz povsem ekonomskih razlogov za na odpad.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

WarpedGone ::

Zdaj si pa zamislimo, da zaradi kakršnegakoli razloga odpove krmilnik za touchscreen.

Zdaj si pa zamislimo, da poči polos. Avto pelješ kako?
Zdaj si pa zamislimo, da zariba volan. Avto upravljaš kako?
Zdaj si pa zamislimo, da poči prednja šipa. Avto pelješ kako?
Hočeš še kakšen smartass doomsday scenarij?

Single point of failure

Is the name of the game. V avtu je edina redundančna stvar dvokrožni sistem zavor, vse ostalo resnega pa al dela al pa avto stoji.
Ta nevralgični tačskrin ni resna stvar, avto pelje brez njega.

Noben ne zahteva, da se vam stvar dopade. Ampak če se vam ne dopade, še ni konec sveta al pa totalno dumb. It's just you...
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

Ajd, mors priznat, da je mau razlika, ce ti crkne en touchscreen, ki posreduje _vse_ informacije vozniku ali pa ce crkne gumb za nastavljenje temperature v kabini. Al pa gumb za pomik stekla pri sovozniku.

Pri Model 3 je ekran ena kriticna stvar, ki lahko crkne. Glede na to, da so odstranili polno drugih kriticnih stvari to niti ni tako katastrofalno. Vseeno je pa obcutek mal cudn. Ker crkne en ekran je avto neuporaben.

Saj se bomo scasoma navadili, glede na to, da gredo prakticno vsi proizvajalci na digitalne dashboarde z ekrani.

billy ::

Premium znamke dvomim da bodo šle na enako rešitev, podobno ja, enako pa ne.

Torej glavne funkcije še vedno preko gumbo, kaj za igrat pa preko toucha.

Problem je, da je avto tako videt pust, edino če bo kak merzo izdelal top shit videz, potem bodo ostali sledili, ampak to v tesli ne zgleda premium, prej kot igrača.

Nikec3 ::

Evo, članek na našem portalu:

https://www.finance.si/8859375/Tesla-ko...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Gregor P ::

Je zaklenjen, tako da se ga žal ne da prebrati.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Zvedel nebi čisto nič novega, razen parih novinarskih defektov.
Recimo en frišen na to vižo: The Guardian - The car is dead, long live the car, thanks to Tesla

Established carmakers may scoff at Elon Musk's firm, but like Apple and the iPhone, it heralds a massive shake-up of the auto industry


Ta scoffing-off je masiven, tudi med folkom in St-inteligenzzo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Okapi ::

Ja, spominjajo me ti članki na tiste iz leta 2000 in 2001 o tem, kako bo zdaj vse drugače, ko je Dean Kamen Segway izumil.

WarpedGone ::

Reasoning by analogy... express way into oblivion.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Boš povedal čez 10 let, ko bo na cesti 5% električnih avtov, v vseh bo voznik, BMW bo pa še vedno prodal več avtov od Tesle.

WarpedGone ::

Good for you.

BTW: vsi ki ostanete tiho ob Okapijevih šloganjih, se z njim tiho strinjate.
Tudi ti BigWhale.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Rok Woot ::

Utk je izjavil:

V dobrem avtu teh stvari ne rabiš nastavljat. Jaz še radia ne spreminjam kaj dost, skoz imam na isti postaji, samo glasnost malo gor in dol na volanu.
Hitrost tudi...novemu arteonu so nastavili tempomat na 200 in se vozili po Sloveniji, nikoli ni šel čez omejitev, zakaj bi potem sploh rabil števec (direkt pred očmi), raje glej cesto.


V dobrem avtu pač nimaš radija. Doh.

Utk ::

5 procentov cez 10 let pomeni 50,000 avtov za Slovenijo, in ce smo danes prakticno na nuli, pomeni to cez 10 let 10,000 elektricnih avtov letno, oz 20%, pri novih. To ne bo neuspeh.

Magic1 ::

WarpedGone je izjavil:

Good for you.

BTW: vsi ki ostanete tiho ob Okapijevih šloganjih, se z njim tiho strinjate.
Tudi ti BigWhale.

Seveda se z njim strinjamo v veliko večji meri, kot s tabo. Ti itak nič ne razmišljaš, zate je musk PR biblija sveta in zato ti ni treba uporabljat glave.
Sej drugače musku ne zamerim, je le zelo dober poslovnež. Njegov PR naredite ogaben vi verniki, ko nam ga interpretirate, kot sveto pismo. Pril tudi pomije posodo z eno kaplico čistila...
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

WarpedGone ::

Ti itak nič ne razmišljaš

Good.
Bi me skrbelo če bi se ti strinjal z mano, It sucks when idiots agree with you.
Zbogom in hvala za vse ribe

thramos ::

Z malo razmišljanja o sebi, bi ti bilo lahko hitro jasno, da če je na drugi strani dovolj velik kreten, so ljudje tiho zato, ker je kreten, ne zato ker bi se strinjali z njim.

Nikec3 ::

Gregor P je izjavil:

Je zaklenjen, tako da se ga žal ne da prebrati.

Hja, sem ga prebral in je v bistvu povzetek pisanja v zadnjih 14 dnevih minus zraven še par bedarij novinarjev, ki seveda nimajo pojma.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

DarkSite ::

BigWhale je izjavil:

Ajd, mors priznat, da je mau razlika, ce ti crkne en touchscreen, ki posreduje _vse_ informacije vozniku ali pa ce crkne gumb za nastavljenje temperature v kabini. Al pa gumb za pomik stekla pri sovozniku.

Pri Model 3 je ekran ena kriticna stvar, ki lahko crkne. Glede na to, da so odstranili polno drugih kriticnih stvari to niti ni tako katastrofalno. Vseeno je pa obcutek mal cudn. Ker crkne en ekran je avto neuporaben.

Saj se bomo scasoma navadili, glede na to, da gredo prakticno vsi proizvajalci na digitalne dashboarde z ekrani.


Če kaj crkne se pač odpelješ na servis. A zdej se bomo šli kaj bo crknilo? :)

RedDrake ::

DarkSite je izjavil:


Če kaj crkne se pač odpelješ na servis. A zdej se bomo šli kaj bo crknilo? :)

Ja, v Gradec. Easy peasy.
Če meni poči polosovina, imam v okolici 5km več kot 20 servisov, ki to lahko popravijo. Vleka bo poceni, moj čas bo minimalno okrnjen.
Poskusi to narediti s Teslo.
Preden bo Tesla imela servis v SLO bo še preteklo precej vode.
Preden jih bo imela solidno na gosto, bo pa verjetno že cel svetovni avtopark na elektriki.

telexdell ::

RedDrake je izjavil:

DarkSite je izjavil:


Če kaj crkne se pač odpelješ na servis. A zdej se bomo šli kaj bo crknilo? :)

Ja, v Gradec. Easy peasy.
Če meni poči polosovina, imam v okolici 5km več kot 20 servisov, ki to lahko popravijo. Vleka bo poceni, moj čas bo minimalno okrnjen.
Poskusi to narediti s Teslo.
Preden bo Tesla imela servis v SLO bo še preteklo precej vode.
Preden jih bo imela solidno na gosto, bo pa verjetno že cel svetovni avtopark na elektriki.

Servis za Tesle bo takoj, ko bo v Sloveniji dovolj avtomobilov, da bo servis preživel. Če pa pričakuješ najprej servise, trg rezervnih delov, polnilnice na vsaki bencinski črpalki... pol pa bo mogoče kdo kupil kakšen električni avto pač živiš v oblakih. Na zemlji se pač najprej pojavijo izdelki in potem podpora zanje.

PS- in kakšen avto ti voziš? Ga imaš nekajkrat mesečno na servisu, da preživi toliko servisov v tvoji bližini>:D>:D
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

RedDrake ::

Ja, imam dva Saab-a (pa še en drug avto, ki se nič ne kvari), vsak lastnik te znamke ve kaj to pomeni. Še dobro da imam precej visok dohodek, da se mi tistih dodatnih 1k EUR na leto/na avto ne pozna.
To so tudi avtomobili, kjer so takšne mojstrovine, kot recimo to, da ti odpove ojačevalec za woofer (ki je bil del premium ozvočenja), in potem preneha delovati radio, board computer, opozorila, ipd ... - zelo podobno kot pri Tesli se mi sliši, čeprav jaz sem vsaj vedel, kako hitro se peljem.

Jasno mi je, da bodo servisi eventuelno prišli, ampak če kupiš danes IONIQ-a, imaš servisov v SLO že kar nekaj.
Ali pa eGolfa, ali pa karkoli drugega, podobnega (v končni fazi ampero-e, če/ko pride). Tesla ima tu velik uphill struggle, misliti, da to nič ne šteje je glupo. Za entuziaste je vseeno. Jaz vem, da mi ne bi bil problem delati izleta do Gradca, v primeru okvare (če bi bil avto še vozen, vleka bi me že precej bolj odvrnila od tega). Ampak večini ljudi, ki jih poznam, je še "izlet" do 10 minut oddaljenega servisa preveč, buhnedej da bi bilo treba dve pa pol uri v eno smer cijazit ...

Truga ::

WarpedGone je izjavil:

Good for you.

BTW: vsi ki ostanete tiho ob Okapijevih šloganjih, se z njim tiho strinjate.
Tudi ti BigWhale.

Smeh.

Lej, sej razumem, tesla je zate super avto. Ampak se vedno je samo elektricen avto. Jaz tesle iz principa ne morem kupit. Musk z zaposlenimi dela kot z zivino. Moti te ko folkswagen gulfa predpise, to te pa nic ne moti? Ce smo ze pri tihem strinjanju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

frudi ::

WarpedGone je izjavil:

Ampak apple se smeji celo pot do banke.

Tesla pa mora vedno znova fehtati investitorje za nove miljarde, da jo rešijo poti v bankrot. Zdaj spet za novo miljardo in pol $, da sploh lahko zalaufajo proizvodnjo M3...
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

WarpedGone ::

BMW direktor:
"Nobody knows how many electric vehicles you'll sell in 2020, 2021 and 2025," BMW CEO Harald Krueger said. "You don't know how many plug-in hybrids you will sell, and
you don't know how many combustion engines you will sell. The only answer is flexibility [to] deliver all three."


Bmw direktor ne ve, Okapi ve.

Musk z zaposlenimi dela kot z zivino.

Dobri stari socialistični bulšit - zaposleni seveda niso sposobni misliti s svojo glavo in it drugam, kjer z njimi ravnajo lepše.
Zaposlenim v Tesli čist ustreza, komur ne, gre drugam.
A ti naj povem, kakšen je max IQ, ki tega ne dojame?

Glede servisa v Gradcu ... stvari se spreminjajo: Tesla mobile service
Le ~20% posega zahteva dvigalo, ostalo samo zaseda servisni prostor, posledično so možni tudi drugačni pristopi.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Rok Woot ::

Ja ti ga imaš zgleda pod dvajset, ko take kvasiš. Delavce je treba ščitit.

Vsakič isto, izkoriščanje delavcev, naj bi bila krivda delavcev. Saj gredo lahko delat drugam. Zgleda ti ni jasno kako svet deluje, niti nočeš tega pogruntati. Zakaj je potrebno imeti sindikate, zakaj bi jih morali imeti tudi SP-ji. Zakaj moramo delavski razred aktivno ščitit. Pač idiot, nevem kaj naj drugega rečem. Tu gre za direktno žalitev, tako da mi naziv ne uide.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Rok Woot ()

Utk ::

Idiot je tist, ki ravno to očita tesli, pa subvencije, pa ne vem kaj. Pa pejd v Revoz delat, če je povsod drugje tako bajno. Pa VW naj vrne subvencije, ki jih je pokasiral za vse usrane in goljufive dizle.
Ker povsod drugje je vse bajno, samo v tesli se izkorišča delavce. Lepo te prosim. Že v Sloveniji boš težko dobu pametnega delavca v teh časih, kako ga boš šele v Kaliforniji, če ga tako strašno izkoriščaš. Vsak bi pa hotel še malo več in bolje, jasno. 95% sveta se bi z veseljem pustilo izkoriščat v tesli.

Rok Woot ::

To nevem, niti nisem trdil, da Tesla delavce izkorišča. Spodnji citirani stavek pa ima čisto drug pomen. Da v primeru, da Tesla delavce izkorišča, grejo te lahko drugam. To pač velikokrat ni res. Enako velja za Revoz. Zakaj bi šel jaz v Revoz delat? Če si mislil name ...

Dobri stari socialistični bulšit - zaposleni seveda niso sposobni misliti s svojo glavo in it drugam, kjer z njimi ravnajo lepše.

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Idiot je tist, ki ravno to očita tesli, pa subvencije, pa ne vem kaj. Pa pejd v Revoz delat, če je povsod drugje tako bajno. Pa VW naj vrne subvencije, ki jih je pokasiral za vse usrane in goljufive dizle.
Ker povsod drugje je vse bajno, samo v tesli se izkorišča delavce. Lepo te prosim. Že v Sloveniji boš težko dobu pametnega delavca v teh časih, kako ga boš šele v Kaliforniji, če ga tako strašno izkoriščaš. Vsak bi pa hotel še malo več in bolje, jasno. 95% sveta se bi z veseljem pustilo izkoriščat v tesli.


Spet o revozu govori nekdo ki ga niti blizu ni videl, razen če se je na morje peljal in vozil mimo.

Bajno ni nikjer.kdor bi rad obogatel v gospodarstvu tega kot delavec ali kdorkoli, ki ni lastnik ne bo doživel.

Lahk pa potrdim da v revozu tudi jurja neto dobijo, ampak ne agencijski delavci ki pridejo za tri mesece jamrat in jih je treba uvajat. Kdor je sposoben pa lahko dobi še več. Kolega so pred kratkim iz mesta mehanika premestili v kakovost. Plačo ima za pol višjo.

Tist ki je sposoben za več bo nekaj dosegel, kdor pa misli samo jamrat pa se bo moral soreijaznit. Drek od plač je povsod, če smo iskreni a vsaj država je tolk "socialna" da se da skoz pridt.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

billy ::

Kako, da ne, v eni drugi temi tukaj je bilo govora da imajo programerji pri nas celo 6000€ bruto plače, sem prepričan, da so v tujini še veliko večje plače.

Za mene je to že bogato. Tak delavec ima veliko več kot marsikateri privatnik pri nas, čeprav slednji "šušmari".

Ampak to je zdaj malo off, se vam ne zdi?

Rok Woot ::

Utk je izjavil:

Idiot je tist, ki ravno to očita tesli, pa subvencije, pa ne vem kaj. Pa pejd v Revoz delat, če je povsod drugje tako bajno.


Samo povej, če to o meni govoriš. Že tako samo na pol razumem kaj pišeš.

Utk ::

Ti ne razumeš niti na pol.
Če imate kaj pametnega za povedat proti električnim avtom ali tesli, prosim dajte. Da so delavci v tesli slabo plačani in da se z m3 ne da vozit 250 iz Ljubljane do Maribora in nazaj, pač ni pametno. Ker za to bi šlo še s helikopterjem na tesno.

Unknown_001 ::

Jst mam enki pametnga za pripomnt. Žrejo štrom in posledično se to pozna na položnici.>:D

Fakt ki ga ne moreš izpodbijat. Can't say it is stupid, coz it's true.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

billy ::

Edino če polniš samo na šihtu ;)

Unknown_001 ::

billy je izjavil:

Edino če polniš samo na šihtu ;)


Aha da pol z nesubvencionirano elektriko polniš... hmmm je vsaj fer do države.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

VaeVictis ::

BTW Warpy koliko teh mobile servisov je že v Evropi?

WarpedGone ::

Nimam podatka.
Zbogom in hvala za vse ribe

billy ::

https://www.engadget.com/2017/08/05/tes...

Tesla Owners Club Italia drove their Model S P100D 1,078km (669.8 miles) on one charge
««
429 / 1196
»»