» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
428 / 1174
»»

WarpedGone ::

Čez dve leti štartajo, čez 11 let na cilju, 17 partnerjev... šur... stfu
Zbogom in hvala za vse ribe

PrimoZ_ ::

WarpedGone je izjavil:

Čez dve leti štartajo, čez 11 let na cilju, 17 partnerjev... šur... stfu


Torej tako kot dobavljivost Tesla 3 >:D

WarpedGone ::

Za pametnjakoviče, ki samo stojite ob strani in otresate t gobci, seveda. Kdor se je že postavu v vrsto, pač ne. Tesla model 3 je že na cesti.
Zbogom in hvala za vse ribe

PrimoZ_ ::

Prej bom kupil ioniq/zoe/... kot pa bo Tesla 3 normalno dobavljiva v EU. Torej da izbereš, naročiš in je takoj oz. ajde v roku meseca ali dveh pri tebi.

WarpedGone ::

Good for you.

Ko VW da izjavo za javnost je vse 'lako ćemo', ko da šef intervju za interni cajtng pa ...
Volkswagen brand CEO says Tesla has abilities Volkswagen lacks

"This shows that we need to significantly improve. We can do this. We measure ourselves against Tesla quite deliberately. Our goal: Using our abilities not just to catch up, but even to overtake," Diess, who drives an electric VW Golf, said.


STinteligenzza to the rescue! Hitro razložit šefetu naj neha strašit folk z neumnostmi...
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Že kdaj slišal za "interni PR"?!?8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

WarpedGone ::

si že kdaj slišal za bagdad boba?
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

Warpi, a ne boš nič pokomentiral to dilo od armature:



v primerjavi s to armaturo na tem videu:

Utk ::

Zakaj bi kdorkoli hotel komentirat koncept? To je seznam zelja, ne pa produkt.

hawkwood ::

To be honest, izmed teh dveh izberem Teslo. Keep it simple, sploh nočem razmišljat kaj vse gre lohk narobe s tem konceptom.

Pa tudi kaj točno je narobe s Teslino kabino? I like it. Končno bodo umrli ti grdi, gromozanski in neuporabni gumbi, za katere ti mora tip dve ure predavat ko kupiš avto.

jernejl ::

Končno bodo umrli ti grdi, gromozanski in neuporabni gumbi, za katere ti mora tip dve ure predavat ko kupiš avto.

- če so gumbi narisani na tablici, so ravno tako lahko grdi. Noben naravni zakon ne pravi, da so gumbi, narisani na tablicah lahko samo lepi.
- tisti narisani gumbi na teslini tablici spodaj so razmeroma veliki. Pravzaprav morajo biti večji od fizičnih gumbov, ker jih je med vožnjo zaradi pomanjkanja fizičnega občutka težje zadeti.
- če je gumb narisan na tablici, sta ravno tako potrebni dve uri predavanj... razen če nadenj narišejo še oblaček z dvesto vrsticami besedila, ki pojasnjuje njegovo delovanje.

Gregor P ::

Dokler še sam vozim neko vozilo, so mi fizični gumbi izredno pomembni. Se pa vmes tudi "klasični" proizvajalci skorajda zašli v napačno smer, ko so začeli nameščati na stotine nekih majhnih gumbov, da si preprosto moral pogledati stran s smeri vožnje, če si hotel kaj najti. Na srečo se je to zopet spremenilo na boljše in je zgolj nekaj pomembnih fizičnih gumbov in med vožnjo ne rabim več pogledati stran.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

fpbs ::

Utk je izjavil:

Zakaj bi kdorkoli hotel komentirat koncept? To je seznam zelja, ne pa produkt.

Koncept Tesle m3, ste komentirali 3 leta , preden jim je končno uspelo spravit na tržišče 30 oskubljenih komadov.

SambaShare ::

Ker Tesla dostavi. Koncepti ostalih proizvajalcev so pa joke in ni nobene verjetnosti da bojo kadarkoli na cesti.

Utk ::

fpbs je izjavil:

Utk je izjavil:

Zakaj bi kdorkoli hotel komentirat koncept? To je seznam zelja, ne pa produkt.

Koncept Tesle m3, ste komentirali 3 leta , preden jim je končno uspelo spravit na tržišče 30 oskubljenih komadov.

M3 ni bil koncept, ampak napoved kaksen bo produkcijski avto. Zraven je pisalo kdaj pride in cena. Tega so se vsaj priblizno drzali, sploh odkar so pokazali slike. Kdaj in za koliko pride ta nissan?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Kebo ::

IMHO more bit radio in klima v avtu na gumbe, ker se skos uporabljajo med vožnjo. Ostale malenkosti pa naj bojo na touch.

billy ::

Kaj pa vklop vseh 4 smerokazov? Zapora kroženje zraka? Odpiranje "pokrova" rezervoarja za "gorivo"? Vklop notranje razsvetljave, ipd.

telexdell ::

Bi bilo zanimivo vedeti koliko teh častilcev fizičnih gumbov imajo telefone pri katerih namesto zaslonske uporabljajo tipkovnico na gumbe, ko brez njih ne morejo živeti?

PS- je pa potekala posobna debata, ko so se pojavili prvi telefoni z zaslonom občutljivim na dotik- ni občutka pri pisanji SMS, telefon je prevelik...Nokia je te "godrnjače" poslušala pa je propadla.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Torej moj primarni telefon ima fizično tipkovnico ... logično ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

vostok_1 ::

Kiri bedaki. Mislijo da se bodo telefoni brez gumbov sploh obnesli!



Oh wait...nevermind...

PS. Da gumbi imajo svoj good feel...niso pa mandatory za uporabno izkušnjo.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

Unknown_001 ::

Seveda... vizionarji najbolje veste kaj je dbest.

Telefon in avtomobil sta tako različna izdelka da je sploh škoda izgubljati čas s primerjavo. Če se je obneslo na telefonu še ne pomeni da se bo na avtomobilu.

Prehod na touchscreen pri twlefonu je bil nujen, ker to ni več naprava za klice in mogoče sms, ampak nadomestek računalnika ko smo na poti/zunaj. Probelm je, da zaradi narave izdelka tipkovnica postane neoraktična in ker takoalitako uporavnik stalno gleda v ekran se je prijel touchscreen, ki omogoča virtualno neomejeno število različnih gumbov na isti površini.

Avtomobil... a moram še za to povedat al boste lahko sami naprej?

Sicer pa... glede na to koliko ljudi večino časa med vožnjo drajsa po telefonu me več ne preseneča da se touchscreen njim zdi nekaj normalnega.

Namesto da bi bil fokus voznika skoncentrirati na vožnjo... neeee inteligenzza bo kmalu prišla na um da bi bilo ok met še FB app v avtomobilu. Jaaaa to in še nešteto motečih dejavnikov rabimo bolj kot voznika skoncentriranega na vožnjo... sam da bomo napredni.

Pejte se solit.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

lufthammer ::

vostok_1 je izjavil:

Kiri bedaki. Mislijo da se bodo telefoni brez gumbov sploh obnesli!



Oh wait...nevermind...

PS. Da gumbi imajo svoj good feel...niso pa mandatory za uporabno izkušnjo.

A bi lahko nehal že enkrat primerjat telefone in avtomobile? Kaj imajo sploh skupnega, baterijo, volan, bremze, havbo???

vostok_1 ::

Kaj pa vi klikate v avtomobilu, da nujno rabite toliko gumbov?

Touchscreen je totally doable, če je ok narejen. Ne tko kot recimo bolt-ov, ki je večja vrjetnost, da klikneš self-destruct kot pa znižaš klimo.

Hitrost je mirno lahko v centru. Meni je pravzaprab bilo to še bolj vidno, kot pa bulit navzdol in zgubit pogled na cesto. Pri renojevih recimo si ob gledanju hitrosti obenem videl še na cesto. Pri ta novih avtomobilih pa je vse zabašeno spodaj, pa še volan je običajno glomazen, pa če si mal čudne višine ti tud volan prekriva pogled, pa pol se moraš dobesedno sklanjat.

Sicer ob vsem tehnološkem napredku, bi bil šokiran, da bom čez 10 let še vedno moral gledat, koliko hitro vozim.

Ostale funkcije...nigga please. komad menjat, klimo spremenit...


Edini fail bi po mojem mnenju bil, da če tisti teslin zaslon ne bo prilagodljiv, tako mehanično kot UI. Meni pomembne funkcije želim hitro dostopne.
Med redno vožnjo pa itak te skoraj ne briga vse skupaj. Hitrost itak že imaš občutek, nivo "bencina" pa na žalost gledajo predvsem socialno ogroženi. Kot študent sm tud jz delil tiste 4 črtice na vsaj še 10 razdelkov...

Sorry guys...but you're mostly bullshitting us.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

jernejl ::

Bi bilo zanimivo vedeti koliko teh častilcev fizičnih gumbov imajo telefone pri katerih namesto zaslonske uporabljajo tipkovnico na gumbe, ko brez njih ne morejo živeti?

Zagotovo več, kot vas je nasprotnikov fizičnih gumbov, ki pri stacionarnem računalniku nimate tipkovnice s fizičnimi tipkami.

PS. Da gumbi imajo svoj good feel...niso pa mandatory za uporabno izkušnjo.

Nič kar ima Tesla (in drugi nimajo) ni mandatory za vožnjo. Je torej le še ena stvar več, ki je ne rabimo?

Kaj pa vi klikate v avtomobilu, da nujno rabite toliko gumbov?

Nihče ne rabi "toliko" gumbov. Če klikaš eno stvar, je dovolj en gumb. In če ga ni, je lahko UX problem.
Sam uporabljam gumbe za radio, prezračevanje, gretje sedežev, gretje stekel, pomik stekel, vse 4 smernike.
Velikokrat po občutku, ker med vožnjo raje gledam na cesto.
Touch screena za te funkcije si ne predstavljam. Ko bo enkrat avto sam vozil in mi ne bo več treba gledati na cesto, takrat pa ja.

telexdell ::

Navajeni smo, da je gumb za to tam, drugi gumb tu, tretji gumb.. Ko pa zamenjamo avto in je pri njem gumb od tu prestavljen tam ali ga sploh ni več smo pa zmedeni in rabimo nekaj časa, da se navadimo na novo razporeditev gumbov. Dober občutek ob pritisku na gumb ti nič ne pomaga, če je gumb drugje, kot si ga bil navajen iz starega avta. Pa gumboljubcev nekako ne slišim, da bi bentili zaradi tega in se ob menjavi avta kar lepo naučijo nove razporeditve.

Podobno je z merilnikom hitrosti na sredini. Ko pogledam nanj spustim glavo in izgubim pogled na cesto. Ko pa pogledam levo na potovalni računalnik pa nagnem glavo. Tako z enim očesom gledam na zaslon, s kotičkom drugega očesa pa še vedno sledim dogajanju na cesti. Če si nastavim navigacijo raje pogledam levo kot pa naravnost, če me ravno zanima kako hitro vozim- ko sem prehiter me itak navigacija na to zvokovno opozori.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Magic1 ::

Med touch screen in gumbi je ogromna razlika. Z gumbi lahko vse narediš brez da pogledaš s ceste. Da pa ti iščeš na screenu... sploh tam desno na sredini avta, na ogromnem displaju!!! Pozornost, fokus, roka, vse to je mnogo preveč okupirano. Sej z asistencami na avtocesti to še gre, drugje je pa fajn minus. A da se ženske mažejo med vožnjo vam je tudi ok? Včasih je folk smse pisal v žepih z fizično številčnico, danes gledajo dobesedno samo še s peripheral vision-om.
Magic

Truga ::

jaz mam tako napravo ko hawking za govorit za pisat smse v avtu. super zadeva, priporocam.

Unknown_001 ::

telexdell je izjavil:

Navajeni smo, da je gumb za to tam, drugi gumb tu, tretji gumb.. Ko pa zamenjamo avto in je pri njem gumb od tu prestavljen tam ali ga sploh ni več smo pa zmedeni in rabimo nekaj časa, da se navadimo na novo razporeditev gumbov. Dober občutek ob pritisku na gumb ti nič ne pomaga, če je gumb drugje, kot si ga bil navajen iz starega avta. Pa gumboljubcev nekako ne slišim, da bi bentili zaradi tega in se ob menjavi avta kar lepo naučijo nove razporeditve.

Podobno je z merilnikom hitrosti na sredini. Ko pogledam nanj spustim glavo in izgubim pogled na cesto. Ko pa pogledam levo na potovalni računalnik pa nagnem glavo. Tako z enim očesom gledam na zaslon, s kotičkom drugega očesa pa še vedno sledim dogajanju na cesti. Če si nastavim navigacijo raje pogledam levo kot pa naravnost, če me ravno zanima kako hitro vozim- ko sem prehiter me itak navigacija na to zvokovno opozori.

Zato pa ob menjavi avta malo pogledaš kaj je kje... ne vzame več kot pol minute. Tudi če bi imel tablico v avtu bi bili meniji povsod drugačni.

Tapkanje po tablici je povsem enako kot tapkanje po mobilnem telefonu. Preveč moteč dejavnik.

Potem mi povej zakaj v lovcih nimajo vsega na touchscreen, če so gumbi tako "obsolete". Hint* Ker je odzivnost boljša, hitrejša in zanesljiva. +yo različno oblikovani, da lahko na otip pilot razloči kaj drži.

Glavne nastavitve NAJ imajo posebno stikalo, da je dostopno takoj. Vse ostalo pa se lahko upravlja preko menijev. Ne moreš pa vsega zapakirat v tablico.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Ne moreš pa vsega zapakirat v tablico.

Seveda, zato pa maš v Model 3 klasičen okrogel volan, s hupo na sredi, levo palčko za vklop smernikov, desno palčko za izbiro smeri vožnje in z gumbom za elektronsko 'ročno' zavoro. Stikalo za vse 4 utripalke je na stropu pred ogledalom med dvema bralnima lučkama, ki sta hkrati vsaka svoje stikalo.
Oba kolesca na volanu omogočata spreminjanje nastavitev ki se tičejo vožnje (TACC, ogledal, volana, ...).

Dotikanje zaslona ni potrebno sploh. Ko pa si tega zaželiš so glavne komande vedno na isti poziciji ob spodnjem robu, česar se roka nauči v treh poskusih.



Teli zasloni so že na cesti v 200.000 primerkih.
Naj bolj verjamem 200.000 lastnikom ki z njim shajajo brez težav al random St bluzatorjem? Tough call...
Zbogom in hvala za vse ribe

Unknown_001 ::

WarpedGone je izjavil:


Naj bolj verjamem 200.000 lastnikom ki z njim shajajo brez težav al random St bluzatorjem? Tough call...


... srčno upam da s takim odnosom nikoli ne prideš na mesto kakšnega statistika za poizvedovanje potreb trga.

Od kdaj je moderno, da je treba popolnoma ignorati uporabnika in dati prednost nekemu koneptu. Sicer pa... tudi sam še nisi lastnik s posestjo nad vozilom pa se tukaj preteguješ in vzdihuješ.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

WarpedGone ::

Od kdaj je moderno, da je treba popolnoma ignorati uporabnika

Ignoriram ENEGA kretena, NE ignoriram 200.000 lastnikov.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

medtem je pa v real worldu 50m lastnikov avtomobilov z gumbi. takimi ki jih lahko celo primes.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Unknown_001 ::

WarpedGone je izjavil:

Od kdaj je moderno, da je treba popolnoma ignorati uporabnika

Ignoriram ENEGA kretena, NE ignoriram 200.000 lastnikov.


Ti in tebi podobni ste v prvi vrsti krivi za ves apeshit ki se godi okoli Tesle in podobnih firm. Vsak očitek na končni produkt firme vzamete kot osebno žalitev.

4 f*ks sake we are not debating about U. Niti nam ni keko veselje ubadati se s teboj. Debatiramo o izdelku.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

karafeka ::

Saj tesla ni edina, ki ima lcd za večino funkcij oz. gumbov.
Recimo zadnji model peugeota 308:
 peugeot 308

peugeot 308

WarpedGone ::

4 f*ks sake we are not debating about U. Niti nam ni keko veselje ubadati se s teboj. Debatiramo o izdelku.


200.000 ljudi ki stvar dnevno uporablja, se s tvojimi kretenizmi ne strinja.

In pol sm js užalje? Ne.
Sfrustriran nad kreteni? JA
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

lufthammer ::




A je tole morda prototip? Ker, če ni, ni tole niti o od oblikovanja. Nobene ergonomije, nobenih proporcev, ena velika žalost. Na sredinsko konzolo naravnan en štirioglat ogromen kos plastike?? Komot bi bil vsaj podolgovat (dve polovici ena za drugo - recimo) in segal v prostor pred šoferjem na tisti dili.
No, tole je eno veliko razočaranje.

Magic1 ::

Kot sem že rekel, izgleda kot Yugo s tablico. Zgornji Peugot je 100x lepši.
Magic

TribesMan ::

WarpedGone je izjavil:

Od kdaj je moderno, da je treba popolnoma ignorati uporabnika

Ignoriram ENEGA kretena, NE ignoriram 200.000 lastnikov.


En primer tega kaj pravijo lastniki o teh tablicah:



@4:40
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

SambaShare ::

Magic1 je izjavil:

Kot sem že rekel, izgleda kot Yugo s tablico. Zgornji Peugot je 100x lepši.


Stvar okusa, meni je enostavno lepo. Bi pa imel še hitrost na šipi, pa mehanske tipke za ventilacijo (vrteč gumb). Za radio predvidevam da so že na volanu.

Gregor P ::

WarpedGone je izjavil:

Ne moreš pa vsega zapakirat v tablico.

Seveda, zato pa maš v Model 3 ... Stikalo za vse 4 utripalke je na stropu pred ogledalom med dvema bralnima lučkama, ki sta hkrati vsaka svoje stikalo.
To je pa malo čudno nameščeno stikalo za 4 utripalke; sam imam dejansko rajši malo bliže dosegu rok, ker običajno jih potrebujem instantno (ko se npr. zgodi kaj nepredvidljivega na cesti, da opozorim ostale ipd.).

Sem imel pa starega Volva, ki jih je imel še bolj neprimerno pozicionirane; desno za volanom (na vratu volana). Praktično jih nikoli nisem zadel s prve.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

vostok_1 ::

Magic1 je izjavil:

Kot sem že rekel, izgleda kot Yugo s tablico. Zgornji Peugot je 100x lepši.


Meni ne. Niti slučajno. Pravzaprav se mi zdi zelo klasičen...arhaičen. Dizajn od nekoga, ki nima več idej.

So what now?
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

WarpedGone ::

V jok in na drevo, druge ni... je pa ta debata vroča: Quora
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::



Uplifted 1979 Porsche 911. Elektrika, 54kWh in pospesevanje malenkost boljse kot original. Ne vozi sam. :>

telexdell ::

Unknown_001 je izjavil:


Zato pa ob menjavi avta malo pogledaš kaj je kje... ne vzame več kot pol minute. Tudi če bi imel tablico v avtu bi bili meniji povsod drugačni.

Tudi da pogledaš na zaslon ti vzame največ pol minute>:D Drugo pa je stvar navade. Sam npr. nikoli ne uporabljam komand za radio nameščene na volanskem obroču, sem navajen na tipke direktno na radiju. Mi pa npr. v službenem golfu nič ne moti, da namesto fizičnega gumba pritisnem na tipko izrisano na zaslonu. Tipke (spomini postaj, glasnost...) so tam nekje kot pri mojem avtu ali je fizični gumb ali ikonca pa (vsaj zame) ne igra nobene vloge. Nekatere zaslone moraš izbrati (navigacija, telefon...) nekateri pa se prikažejo sami, glede na situacijo ( npr. senzorji za parkiranje). Torej avto ve, kaj v določenem trenutku potrebujem in mi to prikazuje. če si želim kaj drugega je pa le dotik ikonce stran:)
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Unknown_001 ::

Mislim... ne vem če razumete. Če imaš možnost uporabniku zagotoviti boljšo uporabniško izkušnjo, to absolutno narediš. Konkurirati poskušaš v čim več področjih. Koga čez čas dolgotrajne rabe boli karos za idejo, ko pa je važno kako praktična je rešitev za uporabo.

Če ne drugega bi vsaj tablico lahko obrnili proti vozniku... why?
Because of this:




Ampak tu se vidi ameriški način dojemanja kakovosti. Če dela, potem je ok. Potem pa trmasto zagovarjati, da je to naše najboljše, čeprav imajo vsi ostali občutek da nekaj manjka. 200.000 zadovoljnih kupcev vs the rest of the world... pa ta številka 200.000 že ni več tako impozantna. Te touchscreene v avtomobilih so preklinjali že kar nekaj let nazaj v aftermarket in prvih serijskih rešitvah. Ok ponekod je bilo res narejeno Češko, can't blame the concept. Ampak pri boljših sistemih touchscreen ni bil ravno pogosto uporabljen. Čez menije se je brskalo z vrtljivim gumbom. Povsod je manjkal občutek ali si sploh zadel virtualni gumb.

T M3 kot Avtomobil ima potencial a premalo truda je bilo vloženega v celoto. Vidi se, da so se bolj posvečali dometu in obliki ostalo pa... eh kar bo pač bo, sam da sforsiramo na trg.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

BigWhale ::

Ergonomsko je gumb, ki ima 'tactile' feedback in ki ga lahko pritisnes tako, da imas polovico prsta na drugem gumbu, v prednostni pred zaslonom na dotik. Ce pri zaslonu na dotik zgresis in se _dotaknes_ dveh gumbov hkrati bo zmeda. Ce dva navadna gumba na pol pritisnes lahko se vedno roko umaknes oziroma samo prestavis prst in pritisnes pravi gumb.

Vse tlacit v menije in na volanski obroc je rahlo nerodno in s strani UXa precej slabse od marsikaterega fizicnega gumba. Nastavitev temperature v kabini. Bomo videli kako ima tole urejeno Model 3 ampak po prvih fotkah sodec je potrebno na ekranu s prstom zadeti en relativno majhen gumb in potem bo temu sledilo vec pritiskov ali pa drsanje po ekranu s prstom. Druga opcija je verjetno pritisk gumba na volanu izbira v menuju in potem se nastavljanje temperature. Pozornost je ves ta cas na ekranu in samo delno na cesti.

Pri navadnih gumbih pa to pomeni, da primes gumb za regulacijo temperature in ga zavrtis levo ali desno. S stalisca varnosti je to neprimerno bolje kot katerikoli menu s katerim se moras ukvarjati.

Voice control je za non-native speakerje ali pa tiste, ki anglescine sploh ne znajo, popolnoma neuporabna zadeva.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

vostok_1 ::

Mene edino kar skrbi je neprilagodljivost tablice. Vsaj nekaj hoda mora imet in obvezno customizable menije, desktop.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

WarpedGone ::

Pozabi kustomizacijo... zaslon je fiksen, meniji so fiksi (nadgradljivi edino preko OTA updatov).

V Su in Xu lahko zbiraš kaj imaš prikazano na levem zaslonu in katere funckije so zmapirane na volanske gumbe. Zaenkrat nobenih znakov da bi gumbi v M3 omogočali kakšno customizacijo funkcij - povezani so z glavnim zaslonom kot direkten input trenutno izbrane funkcije.

Poskusi kustomizirat iPhone ... Ja, veliko jokanja je kako apple ničesar ne pusti spremenit. Ampak apple se smeji celo pot do banke.

What people want is not what people say they want.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Mufasa ()

BigWhale ::

Prevec customizije v bistvu noces, ce hoces, da te support enginerji ne zasovrazijo.

Folk si bo skril nek podatek in ga ne bo vec nasel in bo klical na support in gnjavil zakaj si mu prodal pokvarjen avto, k se "obratov motorja" ne zna pokazat. Ali pa kaj podobno bizarnega.

WarpedGone ::

Še huje ... folk se bo zakantal in te tožil, da na zaslonu ni našu neki kar je "nujno nucal".
Zbogom in hvala za vse ribe
««
428 / 1174
»»