» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
427 / 1174
»»

Unknown_001 ::

DarkSite je izjavil:

na podlagi ene slike si ugotovil, da ni stevca?


Definitivno ga ni tam, kjer bi moral biti.

Fail v designu.

En velik -

Vse drugo je bilo bolj pomembno, 18colske felge, patent za platišča, pogrnejo pa na osnovah...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

billy ::

No saj tudi novi citroen C4 nima tam števca, ampak nekje na sredini. Twingo style.

Unknown_001 ::

billy je izjavil:

No saj tudi novi citroen C4 nima tam števca, ampak nekje na sredini. Twingo style.


Stari twingo


Novi twingo
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

kow ::

Tradicionalen stevec je bedarija - ce imas v avtu lcd + racunalo, to je jasno.

Ce potrebujes hipno informacijo o hitrosti - imam mixed feelings.
Na prejsnjem avtu mi je crknil stevec in sem nekaj casa vozil "na pamet".
Kolikor pomnim je EDINI razlog, da rabis informacijo o hitrosti, upostevanje
cestno prometnih predpisov. Za varno voznjo NE rabis natancne informacije o hitrosti,
pa tudi sicer za oceno hitrosti +- 10 km/h itak imas obcutek.

Ko sem kupil pametni telefon z gps + navigacijo, sem si nastavil zvocni signal, ko sem
presegel omejitev za 7 km/h - je zapiskalo.

Edini prakticni problem je bil nato, ko sem recimo prisel do naselja in sem zmanjseval hitrost,
nisem dobil zvocnega signala, ko sem dosegel zeljeno histrost.

Glede na to, da ima Tesla OTA update, se lahko igrajo kolikor hocejo.
Pa tudi sicer imajo oni avtomatske sisteme, ki lahko vozijo po omejitvah.

Je sploh kaksen scenarij, ki ni resljiv?

Mufasa ::

Unknown_001 je izjavil:

billy je izjavil:

No saj tudi novi citroen C4 nima tam števca, ampak nekje na sredini. Twingo style.


Stari twingo


Novi twingo


To je stari, in edini res kvaliteten, renault twingo.

"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

Unknown_001 ::

Mufasa je izjavil:


To je stari, in edini res kvaliteten, renault twingo.



Kudos. Pa nima veze. Podatek o hitrosti je še vedno odčitljiv. Ampak to da moram obračati glavi mi nikoli ni bilo po godu.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

billy ::

kow je izjavil:

Tradicionalen stevec je bedarija - ce imas v avtu lcd + racunalo, to je jasno.

Je sploh kaksen scenarij, ki ni resljiv?


Ne da ni rešljivo ali da ni praktično ali da ni pametno ali da ni uporabno.

Samo osebna preferenca je moja takšna, da bi notranjost Tesle ne ustreza, nič drugega. In če bi dal za nekaj 40k, bi želel da je po mojem okusu.

Unknown_001 ::

kow je izjavil:

Tradicionalen stevec je bedarija - ce imas v avtu lcd + racunalo, to je jasno.

Ce potrebujes hipno informacijo o hitrosti - imam mixed feelings.
Na prejsnjem avtu mi je crknil stevec in sem nekaj casa vozil "na pamet".
Kolikor pomnim je EDINI razlog, da rabis informacijo o hitrosti, upostevanje
cestno prometnih predpisov. Za varno voznjo NE rabis natancne informacije o hitrosti,
pa tudi sicer za oceno hitrosti +- 10 km/h itak imas obcutek.

Ko sem kupil pametni telefon z gps + navigacijo, sem si nastavil zvocni signal, ko sem
presegel omejitev za 7 km/h - je zapiskalo.

Edini prakticni problem je bil nato, ko sem recimo prisel do naselja in sem zmanjseval hitrost,
nisem dobil zvocnega signala, ko sem dosegel zeljeno histrost.

Glede na to, da ima Tesla OTA update, se lahko igrajo kolikor hocejo.
Pa tudi sicer imajo oni avtomatske sisteme, ki lahko vozijo po omejitvah.

Je sploh kaksen scenarij, ki ni resljiv?


Da to zagovarjaš je butasto. Občutek za hitrost je v vsakem avtomobilu drugačen. Ne premorejo vsi občutka za to.

Kaj mi boste ponudili naslednjič. Avto brez zavor?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

kow ::

Potem pac avto ni za vaju. Zame itak ni, ker je kaksnih 30k predrag ;)

Samo komentiram oz. razlagam lastne izkusnje glede potrebe po informaciji o hitrosti.

fpbs ::

billy je izjavil:

No comment, čeprav bi se lahko reklo da sem "tech geek", mi v avtu kaj takega ne ustreza. Še vedno prisegam na les, usnje in gumbe.

Če prisegaš na les, potem bi ti ta dila nemesto armaturke morala ustrezati.

billy ::

Vsekakor je prvi razlog cena :)

No...me pa malo preseneča, da za izdajo primernega homo dovoljenja, dovoljujejo takšne bedarije.

Po eni strani se gre, da moramo voziti po omejitvah, potem pa dopuščajo da dajo proizvajalci števce tja, da mora voznik premakniti pogled iz vidnega polja. V mojem vozu sila težko vozim po občutku, če naletim na 30, 40, 50kmh omejitve. Tudi na AC pač ne..ker se ne občuti hitrosti. v EV bo pomojem ta občutek še toliko slabši, ker ne bo hrupa od motorja in bo vse tiho...

WarpedGone ::

da mora voznik premakniti pogled iz vidnega polja.

Absolutno.
Zato je ta displey zmontiran tako, da je prikazana hitrost vedno v tvojem vidnem polju, ko gledaš naprej na cesto.
Ni potrebe po spuščanju pogleda skozi volan.
Ni zakrivanja pogleda med obračanjem volana ipd.
Zbogom in hvala za vse ribe

wasd ::

Bedarija so ti preštevilni gumbi na novejših avtomobilih (kot so nekateri na prejšnji strani nalepili).
Proizvajalci očitno kar tekmujejo, kdo bo naredil bolj avionsko kabino. S tem pa jemljejo praktičnost in preglednost.

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Dodana vrednost je nižja in bolj 'naprej' pomaknjena armatura, kar poveča občutek prostornosti v kabini in poveča preglednost.
Če bi enak zaslon v enaki poziciji 'oblil' z armaturo, bi ta morala bit 20 centi višja in 20 centi bližje potnikom. Kar rezultira v manj prostora v kabini in slabši preglednosti ven iz nje. Plus kakšna dodatna varnostna točka v nesrečah ker dlje traja da tista armaturka trešči ob tvojo glavo, ker je pač dlje stran.

Če ti ta armaturka trešči v glavo, ti jo dobesedno prepolovi. Poglej si ta video in ga ustavi na 3,10.

J.McLane ::

Unknown_001 je izjavil:

fpbs je izjavil:


Kako se vam pa zdi to štrlenje tablice iz armature?


KJE JE ŠTEVEC ZA HITROST !!!?

To je žalitev vseh ergonomskih pravil !!!

Večina ključnih informacij mora biti prikazanih PRED voznikom. Ne pa nekje bogu za jajci.


Morda je pa to slikano ko se avto polne na polnilni postaji, med vožnjo sem prepričan da je hitrost vedno gor, kolikor sem videl v levem zgornejm kotu.

Problem take tablice je to da zaradi touch screena mora biti blizu rok, za gledati je pa to slabo ker oči gledajo deleč na cesto se morajo bolj prilagodti da gledajo spet na blizu. To je ena tistih prednosti HUDa, ki je projeciran daleč naprej na nos avta.

Unknown_001 ::

WarpedGone je izjavil:

da mora voznik premakniti pogled iz vidnega polja.

Absolutno.
Zato je ta displey zmontiran tako, da je prikazana hitrost vedno v tvojem vidnem polju, ko gledaš naprej na cesto.
Ni potrebe po spuščanju pogleda skozi volan.
Ni zakrivanja pogleda med obračanjem volana ipd.


...
Moraš pa obračati glavo ali škiliti.

Problem gledanja v stran je v tem da podzavestno popravljaš smer tam kamor gledaš. To se največkrat izkaže v primerih nesreč kjer svetujejo, da v primeru dnevarnosti trka moraš gledati tam, kjer je rešitev (prostor za umik) nikakor pa v nasproti prihajajočo nevarnost.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

jernejl ::

fpbs je izjavil:


Kako se vam pa zdi to štrlenje tablice iz armature?

Bi pričakoval, da bodo dodali vsaj serijski HUD. Škoda, da niso izkoristili tistega prostora za volanom, ki ostaja neuporaben.

Dodana vrednost je nižja in bolj 'naprej' pomaknjena armatura, kar poveča občutek prostornosti v kabini in poveča preglednost. Če bi enak zaslon v enaki poziciji 'oblil' z armaturo, bi ta morala bit 20 centi višja in 20 centi bližje potnikom. Kar rezultira v manj prostora v kabini in slabši preglednosti ven iz nje.

Občutek prostornosti je samo občutek... nič uporabnega, razen za tiste, ki v ta prostor odlagajo razne (lebdeče?) predmete.
Manjko armaturke preglednosti prav nič ne poveča, razen če si tako nizek, da gledaš na cesto skozi volan.

Zato je ta displey zmontiran tako, da je prikazana hitrost vedno v tvojem vidnem polju, ko gledaš naprej na cesto. Ni potrebe po spuščanju pogleda skozi volan.

Kolikor se vidi iz fotografij, je na približno enaki višini kot običajna armaturka. Tako da moraš pogled ne samo spustiti, temveč še premakniti v desno.
Dobra rešitev bi bil HUD, ampak tega model 3 nima, menda niti med opcijami. Bo treba pogledat h konkurenci.... pri BMW-ju, Audi-ju in Mercedesu to ni problem.

Unknown_001 ::

wasd je izjavil:

Bedarija so ti preštevilni gumbi na novejših avtomobilih (kot so nekateri na prejšnji strani nalepili).
Proizvajalci očitno kar tekmujejo, kdo bo naredil bolj avionsko kabino. S tem pa jemljejo praktičnost in preglednost.


Si ti mogoče deset let za svetom? Takrat je to bilo in. Danes je bolje. Glavne funkcije so fizični knof, ostalo upravljaš preko menijev.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

SambaShare ::

https://electrek.co/2017/08/03/battery-...

Tudi če mislijo resno, bojo ravno 10 let za konkurenco. Raje sploh ne pomislim koliko proizvodne kapacitete bojo imeli čez 10 let na Kitajskem.

roCkY ::

fpbs je izjavil:


Kako se vam pa zdi to štrlenje tablice iz armature?

Kot slikanja je obupen. Je kje slika s pogleda voznika. Tole je pogled s pozicije froca, ki sedi zadaj.

Brez da v praksi vidiš in probaš pozicijo je nemogoče realno oceniti ali je zadeva mimosun ali uspeh.
Sam sem naklonjen takeli rešitvi. Nenazadnje s časom sigurno pride voice control (če ga že ni?) in ne bo treba drajslat po glažu za vsako malenkonst.

SambaShare ::

roCkY je izjavil:


Nenazadnje s časom sigurno pride voice control (če ga že ni?) in ne bo treba drajslat po glažu za vsako malenkonst.


Voice control je fail. Kot prvo tu spet ne bo deloval, pa enostavno zoprno je govoriti, raje pritisnem na gumb kot povem cel stavek.

WarpedGone ::

Nenazadnje s časom sigurno pride voice control (če ga že ni?

Je, standardna oprema:

- Voice activated controls
- Bluetooth hands-free calling and media streaming
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

RedDrake ::

roCkY je izjavil:


Sam sem naklonjen takeli rešitvi. Nenazadnje s časom sigurno pride voice control (če ga že ni?) in ne bo treba drajslat po glažu za vsako malenkonst.

Ker jasno vsi upravljamo računalnike in telefone z govorjenjem, ker je to najbolj učinkovito in deluje najbolje.
/s off

Jasno, odvisno od stvari, ki se jo upravlja.
"Drive me to address here" je precej hitreje kot vnašanje naslova.
Po drugi strani pa "driver heated seat on" verjetno ni hitreje kot pritisk ene tipke ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

K0l1br1 ::

WarpedGone je izjavil:

konkurenco:



Dober tek!
Še tole mi je grdo, čeprav so se potrudili, tole na tesli pa je tako, kot da bi mulcu dal, da mi laptopa na armaturko z obojestranskim lepilnim nalima.

SambaShare ::

RedDrake je izjavil:


"Drive me to address here" je precej hitreje kot vnašanje naslova.


Če si nekje na angleško govorečem področju. Tu pa je neuporabno, tudi če govoriš angleško se vse neha pri naših lastnih imenih.

wasd ::

Meni je pa všeč. Da večini ni, je verjetno kriva navada.
Oboje, volan in ta zaslon, lepo uravnoteženo štrlita ven in predstavljata bistveni (in edini) komponenti upravljanja.
Če si zamislite, kot delovna površina. Lahko imaš gor vse nametano ali pa vse prazno, gor pa le tablica in skodelica čaja (volan).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: wasd ()

roCkY ::

Pomoje bo to kot vsaka druga stvar. Nekaj je hitreje na en način drugo na drugi.

Trenutno se recimo niti ne zavem, ko roka seže po miški pravzaprav "netopriju". Določenih zadev se kratkomalo navadiš. Za malo kursor premaknit uporabim "drajsl" na tipkovnici. Če gre malo več ali par zadev za poklikat pa je že miš v roki. (s sedežne uporabljam Logitech K830 in MX AIR)...
Skratka precej nespametno je neke zadeve apriori zavračat. Ko jih bodo ponudili jih bomo stestirali in plačali ali pač ne.

Voice v avtu se mi teoretično zdi smiselen. Uporabljal pa bi ga za tisto kar bo enostavneje kot preko tipk ali touch-a. Na proizvajalcih pa je da naredijo tako zadevo, da me bo najprej prepričala, da jo kupim in jo bom nato tudi uporabljal.

RedDrake ::

Eh, tudi to pride. Mogoče bo slovenščina dobro delujča takrat enkrat, ko bodo ti avti znali in smeli sami voziti naokoli.
Skratka precej nespametno je neke zadeve apriori zavračat. Ko jih bodo ponudili jih bomo stestirali in plačali ali pač ne.

Res je. In voice control je na voljo za pametne telefone že kar precej časa, se mi zdi da šest let, pa se uporablja koliko ...
Jaz ne poznam nikogar, ki bi to uporabljal, sploh. Poznate vi koga?
Aja, pa za PC tudi obstajajo programi, ki omogočajo podobno. Poznate koga?
Zakaj vsi "napredni" uporabniki PC-jev uporabljajo v večji meri bližnjice na tipkovnice, in ne miške?
Itd ...

Bomo videli, ampak moje izkušnje z govornimi ukazi so porazne in dejansko za vsaj 70% ali več stvari rabiš precej več časa, plus vedno je možnost, da te stroj ne bo slišal dobro, ker razlogi.

Pa tole je btw, čisto skoparjenje in nikakršen minimalizem.
Očtino je, da so gledali čisto vsak dolar, da so zadeli to $35k ceno. Če bi osnovni model stal $37,5k, bi brez težav imel števec, ali še bolje HUD in na volanu par tipk, potem ti pa SPLOH nikoli ne bi bilo potrebno gledati kamorkoli.
Gimped by design, zdaj bodo pa fanboyi to predstavljali kot prednost. Začetne verzije iOS much?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

thramos ::

Ja, v avtomobilu: "Call ime". Za osebe, ki jih kličem večinoma deluje skoraj 100% - če bi bil moj imenik pol oseb z angleškimi imeni, bi za vse.

Veliko hitreje in veliko bolj varno, kot gledanje v telefon in tapkanje.

Prav tako je recimo "OK google, create reminder tommorow at 10 am" večino hitrejši kot tapkanje po ekranu.

Kako bo to dejansko delovalo v Tesli nimam pojma, ampak avtomobil je kot okolje, kjer je potrebno čim manj odmikanja pozornosti oz. pogleda s ceste, idealen za to.

Kar pa touch screen ni - veliko hitreje in brez umikanja pogleda se zatipajo fizični gumbi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: thramos ()

Unknown_001 ::

wasd je izjavil:

Meni je pa všeč. Da večini ni, je verjetno kriva navada.
Oboje, volan in ta zaslon, lepo uravnoteženo štrlita ven in predstavljata bistveni (in edini) komponenti upravljanja.
Če si zamislite, kot delovna površina. Lahko imaš gor vse nametano ali pa vse prazno, gor pa le tablica in skodelica čaja (volan).


The fuk !?

Uravnoteženo?



http://auto.howstuffworks.com/under-the...

To niti približno ni primerljivo delovni mizi. Tablice so pa overall zanič za rokovanje.

Kdo od vas bi se odpovedal fizični tipkovnici za virtualno ? Ajde da vas vidim.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

jernejl ::

Skratka precej nespametno je neke zadeve apriori zavračat.

Ravno to počne Tesla (zavrača uveljavljene reči). Odstrani armaturko, fizične gumbe, HUD ni na voljo.
Potem ti pa rečejo, saj imaš vse na tablici, pa še voice control zraven.
Torej upravljaj avto tako, kot oni velijo, ne tako, kot bi v nekem trenutku sam želel.

Jaz voice control ne uporabljam nikoli. Priklicati kontakt (slovensko ime) iz telefona je loterija; da bi avtu razlagal, naj poviša temperaturo za 1,5 stopinje se mi tudi zdi zoprno in raje obrnem gumb na osrednji konzoli.
Imam tipke na volanu, pa vseeno včasih za podobno funkcionalnost raje uporabim gumb na osrednji konzoli. Včasih je pač udobneje zavrteti gumb za glasnost ali pa pritisniti gumb za točno določeno radijsko postajo, kot pa sedemkrat pritisniti gumb + na volanu.

RedDrake ::

thramos je izjavil:

Ja, v avtomobilu: "Call ime". Za osebe, ki jih kličem večinoma deluje skoraj 100% - če bi bil moj imenik pol oseb z angleškimi imeni, bi za vse.

Veliko hitreje in veliko bolj varno, kot gledanje v telefon in tapkanje.

Prav tako je recimo "OK google, create reminder tommorow at 10 am" večino hitrejši kot tapkanje po ekranu.

Kako bo to dejansko delovalo v Tesli nimam pojma, ampak avtomobil je kot okolje, kjer je potrebno čim manj odmikanja pozornosti oz. pogleda s ceste, idealen za to.

Kar pa touch screen ni - veliko hitreje in brez umikanja pogleda se zatipajo fizični gumbi.

Se strinjam.
Kako pa bo delovalo v Tesli, evo malo FUD-a.

Tesla, set driver side climate control to one degree celsius more. - *beep*
Tesla, set driver heated seats power 2. - *beep*
Tesla, change radio station to Val 202. - ...

Joke, da ne bo kdo preveč resno jemal.
Ampak vsekakor tole z solidno naglas muziko zna biti zanimivo.
Pa tisti joysticki na volanu so tudi videt fail.
Ampak, bo potrebno probat.
Selling point je itak elektrika!
Pa avtopilot!enkrat, ... kasneje

jernejl je izjavil:


Potem ti pa rečejo, saj imaš vse na tablici, pa še voice control zraven.
Torej upravljaj avto tako, kot oni velijo, ne tako, kot bi v nekem trenutku sam želel.

The Three Commandments of The Church of Musk:
1. Musk always knows best
2. Musk loves you and understands you
3. Musk makes miracles

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

DarkSite ::

Avtonomna vožnja. Ta je bila na vrhu seznama, ko so delali design. Ne rabiš ničesar(fizičnih merilcev itd.), enkrat, ko bo avto sam vozil. Bo pa vozil zelo kmalu.

Vse kar boš rabil je en LCD na sredini. Volan bi lahko naredili še manjši oz tko, da se ga lahko dol sname in da poleg rezervenega kolesa.

billy ::

Po AC že veliko vozil zna zdaj avtonomno voziti, predvidevam, da bo v urbanih okoljih avtomatika še dolgo neprimerna, za relacije pa komot.

Unknown_001 ::

Ampak ne moreš ti kupcu prodat polizdelka, ne da bi ga vsaj prilagodil da se ga da normalno upravljat. Al je problem dat pred nos zaslon za potovalni računalnik in par ekstra gumbov?

Mislim, saj bi rad razumel pa očitno brez dogme, da je to itak dobro ker so vizionarji tako rekli, to ni mogoče.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

jernejl ::

DarkSite je izjavil:

Avtonomna vožnja. Ta je bila na vrhu seznama, ko so delali design. Ne rabiš ničesar(fizičnih merilcev itd.), enkrat, ko bo avto sam vozil. Bo pa vozil zelo kmalu.

Če bi bilo tako, bi sprednja sedeža obrnili nazaj (ali pa napravili vsaj vrtljiva), na sredno pa posadili mizico s hladilnikom za pijače. Pa niso.

RedDrake ::

Poleg tega, potem bi morala biti avtonomna vožnja vključena v osnovni ceni.
Pa niti pod razno ni.

VaeVictis ::

DarkSite ::

jernejl je izjavil:

DarkSite je izjavil:

Avtonomna vožnja. Ta je bila na vrhu seznama, ko so delali design. Ne rabiš ničesar(fizičnih merilcev itd.), enkrat, ko bo avto sam vozil. Bo pa vozil zelo kmalu.

Če bi bilo tako, bi sprednja sedeža obrnili nazaj (ali pa napravili vsaj vrtljiva), na sredno pa posadili mizico s hladilnikom za pijače. Pa niso.


Ne moreš, ker zakonodaja tega še ne podpira. Še vedno moraš imeti volan.
Lahko bi naredili vrtljiva tako kot bi lahko naredili snemljiv volan. Sam osebno pa se nebi peljal obrnjen nazaj. Tako, da so si pripravili teren, ko bodo volan enostavno odstranili brez nekih večjih sprememb. A to bo prišlo v kasnejših različicah.

Utk ::

Ta tesla je očitno narejena tako, da se bo lahko proizvajala vsaj 15 let brez strašnih sprememb. Ni nujno, da se bo, ampak lahko se bo.

BigWhale ::

Rad bi videl, nas balkance in potomce praslovanov, kako uspesno uporabljamo voice control v avtomobilu. :) Sploh, ko je treba avtomobilu povedat naj pelje na Petkovskovo nabrezje ali kaj podobnega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

darksamurai ::

morš povedat točno tako, kot pove voice controll, primer:
česta vi zejčho dobrajvo :))

Mufasa ::

DamijanD je izjavil:

na temo polnjenja:


Aj to sam na Norveškem al morš tut po EU skakat okol z temi ključki namest z Mastercardom...za chademo / tesla charge?
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

hammock ::

BigWhale je izjavil:

Rad bi videl, nas balkance in potomce praslovanov, kako uspesno uporabljamo voice control v avtomobilu. :) Sploh, ko je treba avtomobilu povedat naj pelje na Petkovskovo nabrezje ali kaj podobnega.

Pri nas je to drek, od ameriskih sodelavcev pa jih kar precej to uporablja, sploh OK Google. Me je kar na rit vrglo kako dobro deluje, sem se sam zacel uporabljat.

Seveda se zadeva konca ko reces OK Google, navigate to Raščica. V US pa dela super, sem dosti uporabljal...sploh med voznjo, za navigacijo.

J.McLane ::

Slovenska imena se da črkovati, ampak je to kar mukotrpno.

thramos ::

Pri imenih oseb se po parih poizkusih naučiš, kaj Android želi slišat od tebe. Še posebej ker pred klicem ponovi: "calling 'ime'". "Navigate home" tudi deluje brez težav.

Za ostale ulice in naslove pa je res čisto neuporabno. Kar pa ne pomeni, da bo tako večno.

fpbs ::

DarkSite je izjavil:

Volan bi lahko naredili še manjši oz tko, da se ga lahko dol sname in da poleg rezervenega kolesa.

Volan bi lahko naredili tako:

vostok_1 ::

Hh man. Te Japonci in Design....ne gresta skupaj. It's like a robot trying to design something people will feel it looks cool.
I'm terribly sorry, but it just doesn't work.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Unknown_001 ::

vostok_1 je izjavil:

Hh man. Te Japonci in Design....ne gresta skupaj. It's like a robot trying to design something people will feel it looks cool.
I'm terribly sorry, but it just doesn't work.


Thank you 4 your honesty. You are our hero.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

PrimoZ_ ::

https://www.avtomobilizem.com/novice/ne...

Oa se zgleda le nekaj premika:
Holger Gritzka, izvršni predsednik holdinga Terra E s sedežem v Frankfurtu in nekdanji menedžer v ThyssenKruppu, je oznanil, da bodo izbrali lokacijo tovarne za proizvodnjo baterij s kapaciteto 34 gigavatnih ur med petimi predlogi v Nemčiji oziroma sosednjih državah. Pod eno streho so uspeli združiti 17 nemških podjetij in pridobiti vladno podporo za gradnjo tovarne, ki naj bi pričela obratovati v zadnjem četrtletju leta 2019 in naj bi dosegla polno kapaciteto leta 2028.
««
427 / 1174
»»