Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
Rok Woot ::
Ja lih, da se mi vse brati. Pač samo povem izkušnjo, šel kupit, nisem kupil, ker še ni dovolj dobro.
Pa tudi Tesla, kao športen avto, ki se mu baterija pregreje po 80 sekundah, ko ga teraš. Mislim resno ... Pa 135k ...
Pa tudi Tesla, kao športen avto, ki se mu baterija pregreje po 80 sekundah, ko ga teraš. Mislim resno ... Pa 135k ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Rok Woot ()
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Nisi dojel poante vprašanja ... fpbs ritualno nabija o neuporabnosti Superchargerjev ipd.. zato bi rad videl njegovo utemeljitev:
Sam res ... zakaj točno se naj bi lastniki Tesel morali zajebavat z iskanjem Superchargerjev?
Enkrat za vselej prosim razloži to potrebo, kot da sm star 5 let.
FPBS, noben drug.
Pogosto mi deluješ, kot da nisi star niti 5 let.
Za tebe je 322 Teslinih polnilnic več od 3217 CCS polnilnic.
WarpedGone ::
Prošnja je povsem enostavna:
Prosim!
Sam res ... zakaj točno se naj bi lastniki Tesel morali zajebavat z iskanjem Superchargerjev?
Enkrat za vselej prosim razloži to potrebo, kot da sm star 5 let.
Prosim!
Zbogom in hvala za vse ribe
Dosan ::
Rok Woot ::
V 83 sekundi.
https://www.quora.com/How-long-can-you-...
WarpedOne če bi bila ta tema polna informacij bi seveda vse prebral. Tako pa samo preberi tvoje "Alternative facts to the rescue!", "Čisto resno: zguglaj." in podobne poste, kjer ni noter nobenih informacij. Potem še skoz nabijaš kaj bo, namesto kaj je. Preberi si še enkrat naslov teme in vse prispevke.
Dosan ::
V 83 sekundi.
https://www.quora.com/How-long-can-you-...
WarpedOne če bi bila ta tema polna informacij bi seveda vse prebral. Tako pa samo preberi tvoje "Alternative facts to the rescue!", "Čisto resno: zguglaj." in podobne poste, kjer ni noter nobenih informacij. Potem še skoz nabijaš kaj bo, namesto kaj je. Preberi si še enkrat naslov teme in vse prispevke.
O ne, groza, javilo mu je omejitev na ~240 km/h potem ko je avto ganjal po dirkališču? Mislim da bodo vsi, ki avto kupijo za ne-dirkanje preživeli ta horrible overheat-gate. Plus, it was fixed: https://www.greenoptimistic.com/tesla-p...
WarpedGone ::
Rok-Woot:
Nisi prebral a vseeno veš da ni polna informacij.
Bjutiful ...
Da.
Potem ko eno zadevo že Nx napišeš in razložiš, pride kekec in sprašuje znova.
Potem ko je že spraševal, in si že odgovoril, in je kasneje spraševal še enkrat isto.
Vmes se najde še kaliber, ki te na to spljuva, da sploh odgovoru nisi.
BTW... še vedno čakam na FPBSa:
Tole žal ni razlaga:
WarpedOne če bi bila ta tema polna informacij bi seveda vse prebral.
Nisi prebral a vseeno veš da ni polna informacij.
Bjutiful ...
"Čisto resno: zguglaj."
Da.
Potem ko eno zadevo že Nx napišeš in razložiš, pride kekec in sprašuje znova.
Potem ko je že spraševal, in si že odgovoril, in je kasneje spraševal še enkrat isto.
Vmes se najde še kaliber, ki te na to spljuva, da sploh odgovoru nisi.
BTW... še vedno čakam na FPBSa:
Sam res ... zakaj točno se naj bi lastniki Tesel morali zajebavat z iskanjem Superchargerjev?
Enkrat za vselej prosim razloži to potrebo, kot da sm star 5 let.
Tole žal ni razlaga:
Pogosto mi deluješ, kot da nisi star niti 5 let. Za tebe je 322 Teslinih polnilnic več od 3217 CCS polnilnic.
Zbogom in hvala za vse ribe
xxxul ::
Matr je nenavadno k ni zvoka motorja...
@Dosan Ti bo warpi razlozu kaj je una omejitev (ne, ni kmh, probi kw- in na konc je samo še 120). čudn da še ni kaka tožba v USA padla okrog tega. pa 29% baterije za en krog...
@Dosan Ti bo warpi razlozu kaj je una omejitev (ne, ni kmh, probi kw- in na konc je samo še 120). čudn da še ni kaka tožba v USA padla okrog tega. pa 29% baterije za en krog...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: xxxul ()
Rok Woot ::
WarpedGone je izjavil:
Rok-Woot:
WarpedOne če bi bila ta tema polna informacij bi seveda vse prebral.
Nisi prebral a vseeno veš da ni polna informacij.
Bjutiful ...
Ja kaj sedaj bom vse bral, da tebi dokažem. Če je knjiga zanič po prvih 50 straneh, ne berem še ostalih 1000. Raje mi povej kateri električni avto naj kupim in točno kje ga dobim, zakaj se plača itd. Hvala. Na tak način mi boš vsaj pomagal.
J.McLane ::
Merila za to kaj je dober avto so različna, avto za vozit se vsak dan v službo in nazaj, pač nima enakih meril kot dirkalni avto. Hipen pospešek prav pride v prometu, ampak se rabi samo za prehitevanja ali vključevanja na AC, torej je v uporabi prej 3s kot pa 83s.
Kot otroci ste, en avto, ki zadovolji vse potrebe pač ne obstaja, zato pa obstajajo pikupi, SUV, limuzine, kompaktni, športni, dirkalni... avti.
Avto se ne splača kupit sploh, avto se kupi tak kot ti paše in EV paše več kot 1% trga kot se trenutne prodaja in to luknjo je treba zapolnit in se jo tudi da izkoriščat z večjim profit marginom, vsaj v začetku. Moja ocena je, da bo M3 za Teslo prinesel okrog 30% profit margin, zdaj pa računajte 1 milijon prodanih vozil s 30% profitom, pa povprečen avto stane $40k. Bo zgleda res treba TSLA nabavit.
Kot otroci ste, en avto, ki zadovolji vse potrebe pač ne obstaja, zato pa obstajajo pikupi, SUV, limuzine, kompaktni, športni, dirkalni... avti.
Avto se ne splača kupit sploh, avto se kupi tak kot ti paše in EV paše več kot 1% trga kot se trenutne prodaja in to luknjo je treba zapolnit in se jo tudi da izkoriščat z večjim profit marginom, vsaj v začetku. Moja ocena je, da bo M3 za Teslo prinesel okrog 30% profit margin, zdaj pa računajte 1 milijon prodanih vozil s 30% profitom, pa povprečen avto stane $40k. Bo zgleda res treba TSLA nabavit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
Nikec3 ::
Moja ocena je, da bo M3 za Teslo prinesel okrog 30% profit margin
Od kje si pa te številke potegnil? To je v rangu marže za Model S in Model X.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
WarpedGone ::
Ja kaj sedaj bom vse bral, da tebi dokažem
Svetu si že pokazal, kako stvari stojijo... iz riti vlečeš tebi všečne besede, znana dejstva te ne zanimajo.
Raje mi povej kateri električni avto naj kupim in točno kje ga dobim, zakaj se plača itd. Hvala. Na tak način mi boš vsaj pomagal.
Ti povem še katero punco oženi?
Od kje si pa te številke potegnil? To je v rangu marže za Model S in Model X.
30% je trenutno ciljna marža tudi za M3.
Zbogom in hvala za vse ribe
J.McLane ::
Model 3 je tehnično preprost, brez uporabe aluminija, brez nekih fancy kljuk za vrat in drugih zadev iz Model S in X. Če malo pogledaš v drobovje Toyotinega hibrida za 20k EUR boš opazil, da manjka samo polnilec in baterija, odvečna je pa hibridna baterija, bencinski motor in vse kar sodi zraven. Toyota na hibridu za 20k EUR dela profit, verjetno ne manjšega kot 10%. 60 kWh baterija bo pa Teslo stala koliko?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
vostok_1 ::
Merila za to kaj je dober avto so različna, avto za vozit se vsak dan v službo in nazaj, pač nima enakih meril kot dirkalni avto. Hipen pospešek prav pride v prometu, ampak se rabi samo za prehitevanja ali vključevanja na AC, torej je v uporabi prej 3s kot pa 83s.
Kot otroci ste, en avto, ki zadovolji vse potrebe pač ne obstaja, zato pa obstajajo pikupi, SUV, limuzine, kompaktni, športni, dirkalni... avti.
Avto se ne splača kupit sploh, avto se kupi tak kot ti paše in EV paše več kot 1% trga kot se trenutne prodaja in to luknjo je treba zapolnit in se jo tudi da izkoriščat z večjim profit marginom, vsaj v začetku. Moja ocena je, da bo M3 za Teslo prinesel okrog 30% profit margin, zdaj pa računajte 1 milijon prodanih vozil s 30% profitom, pa povprečen avto stane $40k. Bo zgleda res treba TSLA nabavit.
Well said.
Ljudje itak grozijo, da bo imel tesl aizgubo na M3, tk da tud če bo 10% profita, je to že zmaga.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
frudi ::
Tesla še avtov za $100k+ ni sposobna prodajati s profitom in to v času, ko so še brez resne EV konkurence in še uživajo skoraj slepo verno zaupanje kupcev. S pol cenejšim avtom bodo delali samo še večjo izgubo, še toliko bolj, ko začne konkurenca ustvarjati pritisk na cene, blišč hypa in slepe vere v Teslo pa se počasi razblini.
Pa ni problem, da ne bi bili sposobni narediti avta s pozitivno maržo (čeprav tudi tu zaostajajo za konkurenco z bolj izpiljeno in optimizirano proizvodnjo), ampak jim ves profit nato požre vzdrževanje in operativni stroški. Tu se pokaže šibka točka njihovega direktnega trženja brez zastopnikov, enostavno jih ubija slaba organizacija.
Pa ni problem, da ne bi bili sposobni narediti avta s pozitivno maržo (čeprav tudi tu zaostajajo za konkurenco z bolj izpiljeno in optimizirano proizvodnjo), ampak jim ves profit nato požre vzdrževanje in operativni stroški. Tu se pokaže šibka točka njihovega direktnega trženja brez zastopnikov, enostavno jih ubija slaba organizacija.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
WarpedGone ::
Prosim link na zadnje finančno poročilo v katerem piše to kar pridigaš:
ampak jim ves profit nato požre vzdrževanje in operativni stroški
Zbogom in hvala za vse ribe
Nikec3 ::
Tesla še avtov za $100k+ ni sposobna prodajati s profitom in to v času, ko so še brez resne EV konkurence in še uživajo skoraj slepo verno zaupanje kupcev. S pol cenejšim avtom bodo delali samo še večjo izgubo, še toliko bolj, ko začne konkurenca ustvarjati pritisk na cene, blišč hypa in slepe vere v Teslo pa se počasi razblini.
Ni nujno. Model 3 lahko služi kot "generator ekonomije obsega", kar bo omogočalo večje marže pri Model S in X. Recimo proizvodnja baterij na kg se bo z Model 3 zagotovo pocenila. To bo na koncu koristilo vsem Teslinim modelom.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Unknown_001 ::
Nevermind. Če bodo podizvajalci lahko dobro služili s teslo... nimam pripomb. Denar ne smrdi Who will buy it? Maybe not me, ampak dokler bomo nekateri za svoje delo od teh firm plačani... samo štancaj. Meni je vseeno če delam za Topšop.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
frudi ::
WarpedGone je izjavil:
Prosim link na zadnje finančno poročilo v katerem piše to kar pridigaš:
ampak jim ves profit nato požre vzdrževanje in operativni stroški
Imaš podrobnosti v finančnih poročilih, če se ti jih da razvozlavat. Dovolj zgovorno je že tole:
Ni nujno. Model 3 lahko služi kot "generator ekonomije obsega", kar bo omogočalo večje marže pri Model S in X. Recimo proizvodnja baterij na kg se bo z Model 3 zagotovo pocenila. To bo na koncu koristilo vsem Teslinim modelom.
Te pravljice poslušamo že desetletje. Roadster bo stal $90k in bo financiral razvoj Modela S! Model S bo stal pol manj od Roadsterja in bo financiral razvoj naslednjega modela! Povpraševanje po Modelu X bo zasenčilo povpraševanje po Modelu S in 2016 bomo poslovali pozitivno! Model 3 bo stal $30k in bo prvi pravi EV za mase, na voljo 2016, nato 2017 200k komadov in 2018 že 500k!
V resnici pa jim vsi modeli po vrsti prinašajo izgubo, kljub temu da je še vsak zamudil in končal dražji od napovedi. Več avtov kot naredijo, večjo izgubo imajo. Kar je še slabše, vedno bolj negativen free cash flow imajo. Edini pravi Teslin produkt, in kar dejansko drži firmo pred bankrotom, so delnice. Zato pa morajo ves čas vzbujati pozornost z vedno bolj zblaznelimi najavami in obljubami, če se hype ustavi in ljudje pričnejo dvomiti v čudežno pravljico o neskončni rasti in prihodnji največji firmi na svetu, se vrednost delnice in količina nadaljnjega financiranja hitro prepleteta v spiralni kolaps.
Ni naključje, da še preden je Model 3 sploh na voljo, že usmerjajo pozornost na bodoči tovornjak in Model Y, napovedujejo nove giga tovarne (čeprav še za končat prvo ne najdejo denarja), itd. Get HYPED!
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
WarpedGone ::
Imaš podrobnosti v finančnih poročilih, če se ti jih da razvozlavat
Ti si jih očitno že razvozlal, zato te prosim da pojasniš kako stvari stojijo.
Random slikca iz interneta ...
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
frudi, neki mi nariši:
Kako hudiča so v štirih letih uspeli splezat iz 2.4 milijarde komplet vseh sredstev na 22.6 milijard sredstev ob predpostavki da delajo izgubo?
So izdali za +20 milijard USD novih delnic? Ne.
So vzel za +20 milijard USD kredita? Ne.
Moj vir podatkov je investing.com, ki povzema uradne podatke. Takšne zaradi katerih se gre v arest, če ne držijo vode.
Laže Tesla v uradnih računovodskih podatkih ali laže tvoj trop internetnih metalcev dreka?
Kako hudiča so v štirih letih uspeli splezat iz 2.4 milijarde komplet vseh sredstev na 22.6 milijard sredstev ob predpostavki da delajo izgubo?
So izdali za +20 milijard USD novih delnic? Ne.
So vzel za +20 milijard USD kredita? Ne.
Moj vir podatkov je investing.com, ki povzema uradne podatke. Takšne zaradi katerih se gre v arest, če ne držijo vode.
Laže Tesla v uradnih računovodskih podatkih ali laže tvoj trop internetnih metalcev dreka?
Zbogom in hvala za vse ribe
frudi ::
WarpedGone je izjavil:
Imaš podrobnosti v finančnih poročilih, če se ti jih da razvozlavat
Ti si jih očitno že razvozlal, zato te prosim da pojasniš kako stvari stojijo.
Tebi je brezveze karkoli razlagat, če ne veš niti, da capex ne šteje v izgubo.
WarpedGone je izjavil:
Kako hudiča so v štirih letih uspeli splezat iz 2.4 milijarde komplet vseh sredstev na 22.6 milijard sredstev ob predpostavki da delajo izgubo?
Kot čistokrvni drekomešalec prikladno izpustiš dejstvo, da so jim v istem obdobju enako narasli tudi dolgovi.
Sicer pa glede na porast sredstev ob koncu 2016 je jasno, kaj je prineslo glavni del te rasti. Elon je zapufal Teslo, da je lahko bailoutal propadajoči SolarCity. In s tem sebi in bratrancema prikladno rešil nekje miljardo $, ki bi sicer izpuhteli na račun takrat hitro gnijočih SolaCitiyevih delnic. Kakšni dobrodelneži, vsi po vrsti, samo za dobrobit okolja in človeštva jih skrbi, a ne?
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
WarpedGone ::
Tebi je brezveze karkoli razlagat, če ne veš niti, da capex ne šteje v izgubo.
Capex po tvoje ne obstaja.
Elon je zapufal Teslo
V kateri številki je ta puf vsebovan?
Zbogom in hvala za vse ribe
frudi ::
WarpedGone je izjavil:
Tebi je brezveze karkoli razlagat, če ne veš niti, da capex ne šteje v izgubo.
Capex po tvoje ne obstaja.
Neumnost. Nihče ne trdi, da Tesla ne vlaga v infrastrukturo. Samo da za razliko od tebe nekateri vemo, da le-to ne šteje v izgubo in torej ni izgovor zanjo.
WarpedGone je izjavil:
V kateri številki je ta puf vsebovan?
*facepalm*
Resno, nehaj. Če ne znaš razbrati dolgov in obveznosti iz tvojega lastnega linka, potem ti ni pomoči.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
WarpedGone ::
Neumnost. Nihče ne trdi, da Tesla ne vlaga v infrastrukturo. Samo da za razliko od tebe nekateri vemo, da le-to ne šteje v izgubo in torej ni izgovor zanjo.
Nihče razen vseh ki onanirate na izgubo, s čemer implicitno trdite da te investicije za firmo nimajo vrednosti. In se norčujete iz druge skupine, ki v teh investicijah vidi vrednost in kaj bodo omogočile v prihodnosti.
Te investicije in že zabeležena rast poslovanja so osnova za zaupanje in vrednotenje firme.
Če bi tesla posloval z (računovodskim) dobičkom, bi bil vreden ~10x manj, prihodnosti pa nebi imel nobene.
Zbogom in hvala za vse ribe
frudi ::
*more facepalm*
Točno o tem govorim, pojma nimaš, pa nekaj nakladaš o dobičku in investicijah.
Tesla pod nobenimi pogoji ne bi mogla poslovati z računovodskim dobičkom, ker iz prodaje ne ustvari dovolj prihodkov, da bi sploh pokrila tekoče stroške proizvodnje in poslovanja. V investicije ne vlaga denarja, ki bi sicer lahko šel v dobiček, ampak se mora za investicije ves čas dodatno zadolževati. Vraga, še tekočega poslovanja ne bi mogla furati brez zadolževanja. Kje ti tu sanjaš o kakem dobičku, vedo samo psihadeliki, ki jih očitno jemlješ.
Kljub vsemu temu Musk že leta obljublja, da se ne bodo rabili več zadolževati in da je pozitiven cash flow vedno znova tik za vogalom. Naslednje četrtletje pa res, častna, bogami! Potem pa vedno znova pride nova izguba, nov negativen cash flow in novo zadolževanje. In zdaj zadnje leto še stagnacija oziroma celo padanje prodaje, kljub temu, da so kao omejeni s proizvodnjo in da naj bi vsako četrtletje bili sposobno proizvesti vedno več avtomobilov.
Tesla z vsakim dodatnim izdelanim in prodanim avtom izgublja denar, hkrati pa nas prepričuje, da bo s še več prodaje še cenejših avtov nekako to obrnila okoli. Losing money on every sale, but making it up on volume!
Točno o tem govorim, pojma nimaš, pa nekaj nakladaš o dobičku in investicijah.
Tesla pod nobenimi pogoji ne bi mogla poslovati z računovodskim dobičkom, ker iz prodaje ne ustvari dovolj prihodkov, da bi sploh pokrila tekoče stroške proizvodnje in poslovanja. V investicije ne vlaga denarja, ki bi sicer lahko šel v dobiček, ampak se mora za investicije ves čas dodatno zadolževati. Vraga, še tekočega poslovanja ne bi mogla furati brez zadolževanja. Kje ti tu sanjaš o kakem dobičku, vedo samo psihadeliki, ki jih očitno jemlješ.
Kljub vsemu temu Musk že leta obljublja, da se ne bodo rabili več zadolževati in da je pozitiven cash flow vedno znova tik za vogalom. Naslednje četrtletje pa res, častna, bogami! Potem pa vedno znova pride nova izguba, nov negativen cash flow in novo zadolževanje. In zdaj zadnje leto še stagnacija oziroma celo padanje prodaje, kljub temu, da so kao omejeni s proizvodnjo in da naj bi vsako četrtletje bili sposobno proizvesti vedno več avtomobilov.
Tesla z vsakim dodatnim izdelanim in prodanim avtom izgublja denar, hkrati pa nas prepričuje, da bo s še več prodaje še cenejših avtov nekako to obrnila okoli. Losing money on every sale, but making it up on volume!
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
WarpedGone ::
frudi:
Dobri stari bulšit.
No, Tesla Does Not Lose Money On Every Car Sold
Tesla z vsakim dodatnim izdelanim in prodanim avtom izgublja denar,
Dobri stari bulšit.
No, Tesla Does Not Lose Money On Every Car Sold
- This article will attempt to dispel a common argument leveled against Tesla.
- Bears claim Tesla is losing money on every car it sells.
- This is a disingenuous claim that demonstrates a lack of understanding of basic financial statements.
Zbogom in hvala za vse ribe
frudi ::
WarpedGone je izjavil:
No, Tesla Does Not Lose Money On Every Car Sold
- This article will attempt to dispel a common argument leveled against Tesla.
- Bears claim Tesla is losing money on every car it sells.
- This is a disingenuous claim that demonstrates a lack of understanding of basic financial statements.
lol, in potem linkaš na seekingalpha, potem ko si nas tolikokrat prepričeval, kako tam pišejo samo nesposobni metalci dreka in da je tam prepovedano pisati karkoli pozitivnega o Tesli . Metalci dreka so očitno ok, če pišejo kar se tebi dopade, ali kako? Dvoličnost, ime ti je WarpedOne.
Sicer se pa Tesla gre veliko kreativnega računovodstva z eksplicitnim namenom umetno napihniti prikazane marže (kar ni naključje, ker je 30% bruto marže eden od kriterijev, da Musku pade v žep zajeten kupček delnic). Ker avte prodajajo sami, brez zastopnikov, imajo precej kreativne računovodske svobode, v katere dele finančnega poročila poskriti raznorazne stroške, povezane s trženjem, prodajo, servisiranjem, financiranjem, in drugimi procesi in stroški, ki vsi v resnici nižajo dejanski neto profit od prodaje. Zato ne gre verjeti njihovim podatkom o bruto marži in o dejanskih skupnih stroških vsakega prodanega avta.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
WarpedGone ::
Skratka.. lažejo barabe smrdljive.
Lahko bi že takoj povedal.
Lahko bi že takoj povedal.
Zbogom in hvala za vse ribe
frudi ::
Ah, lažejo na polno, že leta, predvsem veliki vodja Elon. Tule je en tak kratek seznam njihovih laži in zavajanj skozi leta
Pri njihovih finančnih poročilih ne gre toliko za laži, kot za skrivanje in preusmerjanje pozornosti. Kot triki s kartami recimo. Verjamem pa, da se vam vernikom to dejansko zdi kot magija.
Pri njihovih finančnih poročilih ne gre toliko za laži, kot za skrivanje in preusmerjanje pozornosti. Kot triki s kartami recimo. Verjamem pa, da se vam vernikom to dejansko zdi kot magija.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
pegasus ::
Ja, magija je, da imamo končno nekoga, ki mu je mar še za kaj več kot samo lasten profit. Popolnoma nedojemljivo.
frudi ::
Naivno je verjet, da je megalomanskemu narcisistu Elonovega kova dejansko mar za karkoli ali kogarkoli druga, kot za njegov lasten ego in rit.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Unknown_001 ::
Ja, magija je, da imamo končno nekoga, ki mu je mar še za kaj več kot samo lasten profit. Popolnoma nedojemljivo.
HOOOORSESHIT
Gonilo vsega je denar. To da se nemdo sekira za druge in zaradi tega fura biznis je larifari. Bizis furaš ker hočeš preživet, ne pa ker bi rad rešil svet.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
WarpedGone ::
Tule je en tak kratek seznam njihovih laži in zavajanj skozi leta:
Expects completition on Friday... totaln lažnjivec in prevarant, slikce je pokazal šele v soboto. Kaka baraba!
Kreteni ni žaljivka ampak tehnični opis ...
July 2nd, 2017 - Musk tweets that he expects completion of first Model 3 production unit Friday. Did not happen, and as of Saturday night company was still doing final checkout.
Expects completition on Friday... totaln lažnjivec in prevarant, slikce je pokazal šele v soboto. Kaka baraba!
Kreteni ni žaljivka ampak tehnični opis ...
Zbogom in hvala za vse ribe
pegasus ::
Sekirat se za druge kot posameznike je nesmiselno. Sekirat se za druge kot (biološke) vrste pa še kako. In od vseh vidnih biznisov, ki jih furajo raznorazni osebki, se zna Musk narediti najbolj vidnega in se predstaviti v najbolj v prihodnost zazrti luči.
Upanje v kapitalizem kot edini zveličavni ekonomski sistem so uničili ravno taki experti, ki jim je mar samo naslednje četrtletno poročilo, nimajo pa dolgoročne vizije kako bo njihov posel naredil ta planet bolj smiseln in vzdržen. In dokler bodo ljudje s četrtletnimi poročili bolj glasni od sposobnih vizionarjev, bom primoran zagovarjat Muska za razsvetljenega absolutista.
Upanje v kapitalizem kot edini zveličavni ekonomski sistem so uničili ravno taki experti, ki jim je mar samo naslednje četrtletno poročilo, nimajo pa dolgoročne vizije kako bo njihov posel naredil ta planet bolj smiseln in vzdržen. In dokler bodo ljudje s četrtletnimi poročili bolj glasni od sposobnih vizionarjev, bom primoran zagovarjat Muska za razsvetljenega absolutista.
Unknown_001 ::
Sekirat se za druge kot posameznike je nesmiselno. Sekirat se za druge kot (biološke) vrste pa še kako. In od vseh vidnih biznisov, ki jih furajo raznorazni osebki, se zna Musk narediti najbolj vidnega in se predstaviti v najbolj v prihodnost zazrti luči.
Upanje v kapitalizem kot edini zveličavni ekonomski sistem so uničili ravno taki experti, ki jim je mar samo naslednje četrtletno poročilo, nimajo pa dolgoročne vizije kako bo njihov posel naredil ta planet bolj smiseln in vzdržen. In dokler bodo ljudje s četrtletnimi poročili bolj glasni od sposobnih vizionarjev, bom primoran zagovarjat Muska za razsvetljenega absolutista.
Want to make change? Reduce number of individual vehicles. Producing electric ones won't solve problem. Tako da je utopija da si kdorkoli domišlja da bo električi avtomobil rešil svet. Manj se vozit.
Ok enough with unpopular opinions 4 today.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Unknown_001 ::
I'm already making a change. In my own way.
Aha torej dealš...
Sam... na koncu dneva nas zanima rezultat ne pa koliko si delal.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Nikec3 ::
Want to make change? Reduce number of individual vehicles. Producing electric ones won't solve problem. Tako da je utopija da si kdorkoli domišlja da bo električi avtomobil rešil svet. Manj se vozit.
Ok enough with unpopular opinions 4 today.
Rešitve ki zmanjšujejo nivo našega udobja niso sprejemljive.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
vostok_1 ::
Want to make change? Reduce number of individual vehicles. Producing electric ones won't solve problem. Tako da je utopija da si kdorkoli domišlja da bo električi avtomobil rešil svet. Manj se vozit.
Ok enough with unpopular opinions 4 today.
Rešitve ki zmanjšujejo nivo našega udobja niso sprejemljive.
Ti pa nisi še slišal za budizem?
It's all in your head dejansko. Če si nekaj ne želiš potem tistega ne pogrešaš.
Only animals crave endlessly and without self reflection.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
WarpedGone ::
Jeseni pride upgradan Nissan Leaf. Pričakovanja so visoka, testirali so 60kWh baterijo kar bi iz avtomobila moralo narest uporabno zadevo.
Ampak ...
Can you spell DOA ...?
Ampak ...
Most important of which by far, Dufresne? managed to grab a shot of the next generation Leaf's interior with the instrument cluster visible and displaying the range of the vehicle: 265 km (~165 miles) on what appears to be a full charge:
It's signficantly shorter than the expected 200 miles and that's without accounting for the type of displayed range.
The current EPA-rated range of the 2017 Nissan Leaf with a 30 kWh battery pack is 172 km (107 miles), but the NEDC-rated European range is listed at 250 km (155 miles), which would represent only a slight increase.
Can you spell DOA ...?
Zbogom in hvala za vse ribe
J.McLane ::
A ni tako da se doseg izračunava glede na preteklo porabo? Verjetno ti za "Range" ne da kar vedno EPA številko. No kakorkoli neke zaključke delat glede na nek doseg, ki ga kaže BC je bedarija.
Poleg tega je bilo za LEafa rečeno da bo range 150 milj, z opcijo 60 kWh baterije ki bo presegla 200 milj. Od kje ideja da ima vozilo to opcijsko baterijo?
http://insideevs.com/2018-nissan-leaf-s...
Poleg tega je bilo za LEafa rečeno da bo range 150 milj, z opcijo 60 kWh baterije ki bo presegla 200 milj. Od kje ideja da ima vozilo to opcijsko baterijo?
http://insideevs.com/2018-nissan-leaf-s...
WarpedGone ::
Poleg tega je bilo za LEafa rečeno da bo range 150 milj, z opcijo 60 kWh baterije ki bo presegla 200 milj. Od kje ideja da ima vozilo to opcijsko baterijo?
Je precej očitno, da je nima.
@VaeVictis:
Stvari tečejo bolje od začetnega plana.
Zbogom in hvala za vse ribe
Unknown_001 ::
@W1
No če si ga boš res privoščil pričakujemo (vsaj jaz) slikice in mal opisa 1st hand izkušnje.
Mogoče pa nekoč v prihodnosti le kupim. Važno da zadosti potrebam za sprejemljivo ceno. Če pač ne bo... no big drama. Vzamem pri konkureci kaj podobnega ali pa "caveman tech" ;)
No če si ga boš res privoščil pričakujemo (vsaj jaz) slikice in mal opisa 1st hand izkušnje.
Mogoče pa nekoč v prihodnosti le kupim. Važno da zadosti potrebam za sprejemljivo ceno. Če pač ne bo... no big drama. Vzamem pri konkureci kaj podobnega ali pa "caveman tech" ;)
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
specing ::
Tbh so plug-in hibridi trenutno najboljša opcija. Zaradi majhnosti baterije so čisto malce dražji, zaradi navadnega ICE motorja pa imajo ogromen doseg. Torej za pot v štacuno in na ostale majhne razdalje se voziš poceni na elektriko, na daljše pa precej ceneje zaradi boljšega izkoristka.
kow ::
@specing
Kako pa se prisilis, da redno polnis majhno baterijo, ki je niti ne potrebujes? Vprasanje koliko jih lastniki v praksi sploh uporabijo.
Kako pa se prisilis, da redno polnis majhno baterijo, ki je niti ne potrebujes? Vprasanje koliko jih lastniki v praksi sploh uporabijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()