» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
415 / 1223
»»

WarpedGone ::

@red-drake, @kow:
Da. V zgornjem sezamu je Saab najbolj usidran v pojmu Propad, niso pa drugi enako izven njega.
Moja poanta je, da 'Propad' ni enostavna in črnobela kategorija. Opletanje z njo zato ne pomeni veliko - razen slikaja črne slike "The end is Nigh!" Ena taka formalna stopnica je recimo ameriški Chapter 11 - bankrot. Pred njim so še nesolventnost, prodaja konkurenci ipd.

Kaj je torej pomen/namen opletanja s propadom Tesle?
Če to ni prazno strašenje oz. metanje dreka?

Po tvoji logiki tudi BMW ne bo propadel,

Odvisno od tega, koliko v prihodnosti uporabnega/vrednega knowHowa/imiđa bo uspel sezidat in posledično, kdo bo v tem še vidu potencial po profitu.
Njihova ekspertiza v 6 cilinderskih vrstnih mašinah je/bo vredna jako malo (i.e. jako malo potenciala za profit v prihodnosti). Še manj bo vredno obvladovanje proizvodnje dizl mašin. Majo nekaj know/howa pri razvoju športnih ne-motornih aspektov a hkrati je znamka sama obremenjena s kupom mlinskih kamnov okrog vratu. Sindikati se en tak zelo težek kamen. Prepoved direktne prodaje vozil pod imenom BMW v ameriki je drug tak kamen.
Kar se poznavanja EV tehnike tiče ... zakaj bi nekdo kupu BMW in ne kar dobavitelja motorjev aka kakšen Bosch? Če že lasten razvoj ne pride v poštev?

In other news: Industry needs 40 gigafactories, VW says

EHRA-LESSIEN, Germany -- A massive shortage of lithium ion battery cells could plague the global car industry in the coming decade if capacity equivalent to 40 Tesla gigafactories is not added by 2025, according to estimates from Volkswagen Group.




Kdo se javi, da jih gre hitro pomirit, kako to ni noben problem sploh, da baterije že nekdo prinesu?
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

V primeru, da se zgodi, da bo Tesla Model 3 imel kake hujše porodne težave ali pa kak večji problem pri izdelavi oz. da bo QC slab, je Tesla končana in z njo tudi večina EV, vsaj za nekaj 10 let.

Ah dajte no mir s takimi bedarijami.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

ruskivohun ::

Nikec3 je izjavil:

V primeru, da se zgodi, da bo Tesla Model 3 imel kake hujše porodne težave ali pa kak večji problem pri izdelavi oz. da bo QC slab, je Tesla končana in z njo tudi večina EV, vsaj za nekaj 10 let.

Ah dajte no mir s takimi bedarijami.


To je res butasta izjava. Vsi vemo da bomo morali davkoplačevalci kriti izgube Tesle, zato da bojo premožni ljudje lahko še naprej iz svoje Tesle pljuvali po plebejcih ki se furamo na fosilce.

-valvoline- ::

WarpedGone je izjavil:

@red-drake, @kow:
Da. V zgornjem sezamu je Saab najbolj usidran v pojmu Propad, niso pa drugi enako izven njega.
Moja poanta je, da 'Propad' ni enostavna in črnobela kategorija. Opletanje z njo zato ne pomeni veliko - razen slikaja črne slike "The end is Nigh!" Ena taka formalna stopnica je recimo ameriški Chapter 11 - bankrot. Pred njim so še nesolventnost, prodaja konkurenci ipd.

Kaj je torej pomen/namen opletanja s propadom Tesle?
Če to ni prazno strašenje oz. metanje dreka?

Po tvoji logiki tudi BMW ne bo propadel,

Odvisno od tega, koliko v prihodnosti uporabnega/vrednega knowHowa/imiđa bo uspel sezidat in posledično, kdo bo v tem še vidu potencial po profitu.
Njihova ekspertiza v 6 cilinderskih vrstnih mašinah je/bo vredna jako malo (i.e. jako malo potenciala za profit v prihodnosti). Še manj bo vredno obvladovanje proizvodnje dizl mašin. Majo nekaj know/howa pri razvoju športnih ne-motornih aspektov a hkrati je znamka sama obremenjena s kupom mlinskih kamnov okrog vratu. Sindikati se en tak zelo težek kamen. Prepoved direktne prodaje vozil pod imenom BMW v ameriki je drug tak kamen.
Kar se poznavanja EV tehnike tiče ... zakaj bi nekdo kupu BMW in ne kar dobavitelja motorjev aka kakšen Bosch? Če že lasten razvoj ne pride v poštev?

In other news: Industry needs 40 gigafactories, VW says

EHRA-LESSIEN, Germany -- A massive shortage of lithium ion battery cells could plague the global car industry in the coming decade if capacity equivalent to 40 Tesla gigafactories is not added by 2025, according to estimates from Volkswagen Group.




Kdo se javi, da jih gre hitro pomirit, kako to ni noben problem sploh, da baterije že nekdo prinesu?

Zakaj bi se blefer zajebaval z izdelavo skatlic = izgubo, ce se lahko osredotoci na GF biznis in starim mackom lepo prodajal storage?

Zgodovina sprememb…

specing ::

Ali bi raje, da premožni ljudje na plebejce pluvajo iz svojih V12 dizlov (brez DPF filtrov seveda)? Bolje kriti izgube tesle, kot izgube Revoza in ostalih dinozavrov

-valvoline- ::

specing je izjavil:

Ali bi raje, da premožni ljudje na plebejce pluvajo iz svojih V12 dizlov (brez DPF filtrov seveda)? Bolje kriti izgube tesle, kot izgube Revoza in ostalih dinozavrov

Ce bi drzavi in EU bilo mar za okolje in zrak bi se ze zdavneje vsi fural na metan. Tovornjaki in ostala mehanizacija tudi.

specing ::

Sicer pa proizvodnje baterij je čisto zadosti, da so >2020 dovoljeni le še hibridi. To je 1 kWh LTO /avto. Nato se okoljska zakonodaja (in max kubikaža) zaostruje vsako leto dokler ICE ni več možen in vse prevzamejo baterije.

Gregor P ::

DeLorean je verjetno ustrezen primer propada.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

GizmoX ::

kow je izjavil:

@Gizmox
No zdaj pa se izracunaj energijo uvozenih naftnih derivatov. Ker to pa ni velik zalogaj dostavit na crpalke...
Trenutno nimamo kapacitet za elektrifikacijo vseh avtomobilov. Še dobro, da jih (še) ne potrebujemo. Ko pridejo električni avtomobili, pride tudi zahteva po elektriki - to bo potrebno nekje proizvajati.
Kaj bo to imelo veze s tem, kako so v starih časih uvažali naftne derivate (ko bomo čez 30 let gledali nazaj)? Menda nimamo gromozanske električne pumpe, ki cuza naftne derivate - potem bomo pa to električno pumpo ugasnili in bomo imeli viška elektrike?
udirač => uni. dipl. inž. rač.

-valvoline- ::

Najvec delez derivatov itak gre prevoznistvu, kmetijski in gradbeni mehanizaciji.

kow ::

@GizmoX
Poglej velikost naftne industrije. Financirati kapacitete za elektrifikacijo ni noben resen problem za svetovno ekonomijo.

Nikec3 ::

A lahko prosim nehamo operirati z besedami "vso, vsi, vse, celotno"? Razmišljati kako danes nimamo dovolj baterij, da bi elektrificirali vse EV-je je popolna bedarija, tako kot je popolna bedarija, da se sekirate od kje bomo vzeli elektriko za EV-je. Od kje so pa vseli elektriko za vse električnega kar je nastalo v zadnjih 100 letih? In kolikokrat smo imeli dejansko resne probleme zaradi pomanjkanja elektrike?

Nazadnje v socializmu pa še to samo zato, ker smo imeli nedelujoč trg.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Gregor P ::

Pojdi malo izven EU, ko so dnevni večurni, ali celo nekajdnevni izpadi elektrike povsem nekaj običajnega, pa tam sanjaj o zadostnosti elektrike ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

In nepotrebnosti ups.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Ne, pomeni le, da bo tam trg za vozila MZI najbrž še kar nekaj časa obratoval ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Nikec3 ::

Gregor P je izjavil:

Pojdi malo izven EU, ko so dnevni večurni, ali celo nekajdnevni izpadi elektrike povsem nekaj običajnega, pa tam sanjaj o zadostnosti elektrike ...

Ja res, glejmo recimo Ugando in se naslednjih 10 strani prepirajmo, da njihovo energetsko omrežje ni zrelo za popolni prehod na EV-je.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Gregor P ::

Praktično govorimo o več kot pol sveta ... brez Ugande ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Unknown_001 ::

Še v Italiji prihaja do izpadov sploh poleti ko klime laufajo na polno :))

Elektrika je res postala samoumevna. Prej nanjo začneš gledati kot na dobrino, bolje bo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

hojnikb ::

Nabavna cena M3 je v rangu BMW, TCO m3 je v rangu renoja. Ideja in simbol M3 nima konkurence.

Dokler ni treba menjat baterije na lastno pest.
#brezpodpisa

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Tesla kot blagovna znamka in ideja na srečo ne more več propadit. Je prevelika in preveč vredna, da se zanjo nebi našel kupec.
Da jim zmanjka denarja u bistvu pomeni, da zmanjka tistih, ki so jim ga propravljeni posodit oz vstopit v solastništvo. Ni nemogoče, niso pa stvari še nikoli zgledale tako dobro, kot zgledajo trenutno. Tesla še nikoli ni bil tako daleč od prepada in se hkrati tako hitro odmikala stran od njega.


Famous last words al tko nekak.

Jaz sicer nisem mnenja, da bo Tesla kr propadla oziroma, da je doomsday blizu oz na vidiku ampak trdit za katerokoli firmo, da ne bo nikoli propadla je mal smesno. Ne bi bili ne prvi in ne zadnji, ki bi propadli. Ne glede na to, kolk dober in obetaven produkt delajo.

Eno so verniki, ki kupujejo telefon za 800 EUR, drugo so pa verniki, ki kupujejo avto za 40.000 EUR.

Drzim pa pesti, da bi Tesli slo cim boljs in da bodo cim prej dobili cim vec konkurence. Od tega bomo imeli uporabniki se najvec. Precej vec, kot od nisnega monopola. :)

Nikec3 ::

@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Drzim pa pesti, da bi Tesli slo cim boljs in da bodo cim prej dobili cim vec konkurence.

Kaj si želiš je irelevantno.
Stvari spreminja tvoja denarnica.
Zbogom in hvala za vse ribe

imagodei ::

WarpedGone je izjavil:

Drzim pa pesti, da bi Tesli slo cim boljs in da bodo cim prej dobili cim vec konkurence.

Kaj si želiš je irelevantno.
Stvari spreminja tvoja denarnica.

Na povsem korekten post od BigWhale, mora W1 spet stresti svoj sarkazem. Ker mora imeti zadnjo besedo. Kot Pitbull - zagrabi in ne spusti.
- Hoc est qui sumus -

WarpedGone ::

Ti pa nikakor, da ostaneš tiho v temi, kjer praktično ne sodeluješ.

Lady doth protest too much, methinks...

Btw, Post v katerem je pljuvanje z verniki označiš kot korekten.

Q.e.d.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

imagodei ::

Nenavadno rad imaš tale Q.E.D. Predvsem v napačnih kontekstih.

Morda nisi razumel BigWhaleovega posta v delu, kjer govori o vernikih. Kaj pa vem, morda ti megla sede na razum, ko naletiš na besedo, ki ti ni povšeči?
- Hoc est qui sumus -

WarpedGone ::

Si zgrešil temo?

Bi morda raj dodal kaj na temo vW in 40 gf?
Al pa kakšna nova slikca koncepta ev od audija?
Al pa od kje silne milijarde za shortanje tsla?
Al pa kolk je ničvredna teslina tehnika, image, ideja da tega nebi noben kupu, ko zagusti?
Al pa kolk si presenečen, da ne zamujajo?
Al pa kolk si na dušen nad zoe, i3?

Whatever v zvezi s temo, sam prosim naj vsaj približno drži vodo in upošteva v 10ih letih že milijavžnkrat prežvečene stvari.

Laahk tut kej iskreno vprašaš. Takih je čist premal.
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Drzim pa pesti, da bi Tesli slo cim boljs in da bodo cim prej dobili cim vec konkurence.

Kaj si želiš je irelevantno.
Stvari spreminja tvoja denarnica.


Moja ne, ker sem prevelik revez za Teslo. :) Moj naslednji avto bo moral imeti moznost vleci prikolico. Model X je out of my budget in zelo verjetno bo tudi prihajajoci pickup out of my budget. Zato bom se malo pocakal, da vidim kaj ponudi trg.

Da bi pa vmes kupoval Model 3 samo zato, ker podpiram idejo? Ja, nisem tako bogat. :)

J.McLane ::

Lahko delaš samo promocijo za EV in stvari spreminja denarnica drugih ;)

Unknown_001 ::

J.McLane je izjavil:

Lahko delaš samo promocijo za EV in stvari spreminja denarnica drugih ;)


Olny If they pay me for it !
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

telexdell ::

Gregor P je izjavil:

Praktično govorimo o več kot pol sveta ... brez Ugande ...

Seveda pa ob tem spregledaš dejstvo, da tam niti ni cest, po katerih bi sploh lahko vozili avtomobili- bodisi na nafto bodisi na elektriko.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Okapi ::

Je rekel nekdo, katerega pogled ne seže prek meja kokoške.;((

telexdell ::

Okapi je izjavil:

Je rekel nekdo, katerega pogled ne seže prek meja kokoške.;((

Če ti smatraš, da 160 km razdalje v sušni dobi prevoziš v 16 urah, v deževni pa v nekaj dneh potem in se tam nisem vozil imaš najbrž prav. Če pa bi rad z električnim avtom dnevno delal po 1000 km v 5...6 urah (kot nekateri sanjate) seveda brez vmesnega polnjenja pa najbrž ne.

Drugače pa imaš v Afriko, Aziji, latinski Ameriki...dovolj elektrike tam kjer so tudi ceste v obliki, kot jih pojmujmeo pri nas. V območjih kjer ni elektrike, pa tudi cest ni. Če seveda v ceste ne prekategoriziraš kolovoze, kozje steze...
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Okapi ::

Kot prvo, marsikje v manj razvitih koncih sveta tudi v milijonskih velemestih nimaš dovolj elektrike, predvsem pa nimaš dovolj primernih priključkov in zmogljivega omrežja.
Lagos, Nigerija. V takih državah bodo "dinozavri" še naslednjih 50+ let prodajali na milijone bencinskih avtomobilov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Utk ::

Če bo nekemu bmw-ju ostal samo trg v Nigeriji in podobnih državah, kjer mu bo največja konkurenca dacia, je to precej blizu propadu...

Okapi ::

Dobička se lahko v takih državah naredi še več. Zakaj misliš, da se multinacionalke tam tako grebejo za posel?

In ne, "nekemu" beemveju ne bodo ostali samo taki trgi.

telexdell ::

Okapi je izjavil:

Kot prvo, marsikje v manj razvitih koncih sveta tudi v milijonskih velemestih nimaš dovolj elektrike, predvsem pa nimaš dovolj primernih priključkov in zmogljivega omrežja.
Lagos, Nigerija. V takih državah bodo "dinozavri" še naslednjih 50+ let prodajali na milijone bencinskih avtomobilov.

Kot lahko postaviš vrtalne stolpe, naftovode, rafinerije, bencinske črpalke... lahko postaviš sončne panele...
Ko bo dovolj cenovno sprejemljivih električnih avtomobilov bo tudi v Lagosu, Nigeriji... dovolj električne energije zanje. Pač nekaj takega, kot je bilo dovolj nafte, ko so konjske vprege začeli zamenjavati avtomobili.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Utk ::

Okapi je izjavil:

Dobička se lahko v takih državah naredi še več. Zakaj misliš, da se multinacionalke tam tako grebejo za posel?

In ne, "nekemu" beemveju ne bodo ostali samo taki trgi.

To je res. Tesla dela avte, ostali delajo denar. Slej ko prej se bo to poznalo na avtih.

WarpedGone ::

An exclusive look at Tesla's plan to build largest EV charging station in the world with 40 Superchargers

 simbolična slika

simbolična slika



A nebi bilo lepo, če bi obstoječi/bodoči električni VW, BMW, MB, Nissani, ... se lahko polnili na teh/takih postajah?
Vse kar manjka je pripravljenost VW, BMW, MB, Nissan, ... za sodelovanje.
Jim je že kdo napisal kakšno pismo, zakaj nočejo sodelovat?
Zbogom in hvala za vse ribe

Machete ::

Ker je uveljavljena tehnologija prepoceni in gredo po liniji najmanjše muje. Elektrifikacija je za njih velik strošek in se je izogibjao dokler ni še nujno. Potrošnikom pa se nam zaenkrat še fučka za te igračke. Vas je že veliko entuzijastov, ampak vas zaenkrat ena Tesla čisto dovolj zadovolji, da se omenjenim niti pozna ne.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

Mufasa ::

Vse lepo in prav, sam če se kdaj voziš, v času nemških počitnic ali že samo vikenda, v katerikoli smeri kamor gre truma...men ni jasno kak bo funkcioniral okol novga leta, za velko noc, za letne pocitnice, pa krompirjeve, pa vikende....ker no way da ti x miljonov avtov z dosegom 400km in takimi 40 charger stalli na 20-50km pošlihtaš v normalnem cajtu, če vsak rabi 40min za naslednjih 400km. Normalne AC pumpe imajo sicer res 10-15 točilnic a točenje traja 1-3min.

Ni problem se ustavit za 40min na 400km (sam to delam redno) problem je congestion ki ga bo 40 avtov nardil in če boš 81 v vrsti....ja pol pa čaki 80min da prideš na vrsto pa še 40min da set nafila. V tem času si pa že na cilju.

Ko to rešijo je fullon elektrifikacija v zahodnem svetu sam še par let stran..
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mufasa ()

Machete ::

A bo kurilno olje kaj cenejše, ko se bo avto-svet elektrificiral? Razmišljam zaradi (ne)investicije v nek sistem na drva. Če bo cena olja strmoglavila, nisem nič naredil.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

WarpedGone ::

@mufasa:
Mogoče mal preveč tiščiš kvadrat v okroglo luknjo. Stvar ni bo 100% zamenljiva, končne rešitve ne bo, bo le spreminjajoče se stanje iz leta v leto.
Lastniki EVjev bodo ta tvoj problem občutili na lastni koži, in ker imajo nekaj med ušesi, se mu bodo prilagodili, kot vejo in znajo. Vsekakor pa ne vsi na enak način.
Nekaj jih bo delalo po starem, nekaj jih bo spremenilo pot potovanja, nekaj jih bo spremenilo uro/datum potovanja.
Nekaj jih bo za pot najelo dizl kruzerja, nekaj jih bo šlo raje z avijonom, avtobusom, ... Različne stvari so pač različne.

@machete:
Če se zmrduješ nad jajcami, ker maš rad kure, tudi kure ne boš mel.
Zbogom in hvala za vse ribe

Machete ::

Imaš prav, vendar se zanašam na črednost in fake eko-altruizem ostalih.
Drugače pa je vprašanje resno, čeprav upošetvajoč časovno komponento, nesmiselno.
Glede na porabo, bi znala nafta pasti za 50%? (Dobrih 50% se je približno pokuri samo za avtomobilski prevoz). Koliko še rabimo za full EV park? Verjetno še kakih 20+ let?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

telexdell ::

Nafta je že sedaj relativno poceni. Veliko nanesejo trošarine in davki. Za te pa domnevam, da bodo prej rasli kot pa se zniževali.

Električni avti bodo postopoma zamenjevali bencinarje (dizlaše bodo verjetno prepovedali že v bližnji prihodnosti). Več kot bo EV bolj bodo dograjevali infrastrukturo za polnjenje. Z razvojem brezžičnega polnjenja se bodo lahko preuredile glavne prometnice in se bodo avtomobili delno dopolnjevali kar med vožnjo. Tako bo domet iz 400 narasel na 600...700 km. Prav tako bo možno on line iskati proste polnilnice in si mogoče katero rezervirati ob določenem času... Skratka možnosti so odprte, mi pa se jim bomo pač morali prilagoditi ali pač trpeti zaradi neprilagojenosti.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Utk ::

Ce se bo nafta pocenila, se bojo tudi drva. Pa ni razloga da se bi, drzava bo zmeraj rada kaj pristavila zraven, tudi pri kurilcu ce bo treba. Tezko verjamem da se bomo cez 20 let vozili na elektriko in greli na nafto.

Magic1 ::

Cena končnih naftnih izdelkov se ne bo bistveno pocenila, saj je večji del cene energenta trošarina in DDV. Temu pa se država ne bo odpovedala.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

WarpedGone ::

Cena nafte je ujeta v povratno zanko, ker imajo različni viri različno ceno.
Ko cena dovolj pade, postane nekaj virov nerentabilnih in jih ugasnejo. Posledično je ponudbe manj in se poveča pritisk na povišanje cene. Ko ta dovolj zraste, zalaufajo dodatni viri in se poveča pritisk na nižanje. Vse skup ujeto v časovne zamike in politične igrice.

Pod črto cena nafte na popularizacijo EV sploh zares ne vpliva.
Cena energenta je stvar, katero so sposobni lastniki ICe vozil najprej skapirat, da je pri EV fejst drugačna.
Sicer pol takoj vidijo da je nakupna cena EV višja, in se že 'ne splača' ipd.

Bolj ko bo nafta imela "image odhajanja", bol ostro se bo sankcioniralo njeno uporabo.
Napovedi, kdaj se bo kej zgodilo, so zato čisto ugibanje. Na katek rok se bo najverjetneje zgodilo manj, kot se napoveduje, na daljši rok pa več.
Zbogom in hvala za vse ribe

Invictus ::

Utk je izjavil:

Ce se bo nafta pocenila, se bojo tudi drva. Pa ni razloga da se bi, drzava bo zmeraj rada kaj pristavila zraven, tudi pri kurilcu ce bo treba. Tezko verjamem da se bomo cez 20 let vozili na elektriko in greli na nafto.

Pa ostali energenti tudi.

Praktično ni neke bistvene razlike na daljše obdobje.

Enako velja za neko hudo izolacijo okoli bajte...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

A nebi bilo lepo, če bi obstoječi/bodoči električni VW, BMW, MB, Nissani, ... se lahko polnili na teh/takih postajah?
Vse kar manjka je pripravljenost VW, BMW, MB, Nissan, ... za sodelovanje. Jim je že kdo napisal kakšno pismo, zakaj nočejo sodelovat?

Ja in zakaj bi se obstoječi/bodoči električni VW, BMW, MB, Nissani, polnili na teh postajah? V Evropi je cca 3200 CCS/Chademo polnilnih postaj, in samo nekaj sto Teslinih.
Vsi ti VW, BMW, MB, Nissani,,,, so združeni v "CharIn". Pa tudi Elon jim je napisal pismo, in se je čisto potiho, na skrivoma vpisal na njihov seznam.
http://www.charinev.org/members/

WarpedGone ::

Ja in zakaj bi se obstoječi/bodoči električni VW, BMW, MB, Nissani, polnili na teh postajah?

Vprašaj obstoječe lastnike električnih VW, BMW, MB in Nissanov.
Ti bodo lepo razložili.
Zbogom in hvala za vse ribe
««
415 / 1223
»»