» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
416 / 1138
»»

Unknown_001 ::

WarpedGone je izjavil:

Ja in zakaj bi se obstoječi/bodoči električni VW, BMW, MB, Nissani, polnili na teh postajah?

Vprašaj obstoječe lastnike električnih VW, BMW, MB in Nissanov.
Ti bodo lepo razložili.


Zakaj si skrivnosten. Karte na mizo, ne pa tiča spodaj mečkat.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

WarpedGone ::

Sm že, pa ne verjamete.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Ja in zakaj bi se obstoječi/bodoči električni VW, BMW, MB, Nissani, polnili na teh postajah?

Vprašaj obstoječe lastnike električnih VW, BMW, MB in Nissanov.
Ti bodo lepo razložili.

Samo en razlog mi povej, zakaj bi polnili na teh Teslinih nestandardnih in večinoma odmaknjenih postajah.

vostok_1 ::

Mufasa je izjavil:

Vse lepo in prav, sam če se kdaj voziš, v času nemških počitnic ali že samo vikenda, v katerikoli smeri kamor gre truma...men ni jasno kak bo funkcioniral okol novga leta, za velko noc, za letne pocitnice, pa krompirjeve, pa vikende....ker no way da ti x miljonov avtov z dosegom 400km in takimi 40 charger stalli na 20-50km pošlihtaš v normalnem cajtu, če vsak rabi 40min za naslednjih 400km. Normalne AC pumpe imajo sicer res 10-15 točilnic a točenje traja 1-3min.

Ni problem se ustavit za 40min na 400km (sam to delam redno) problem je congestion ki ga bo 40 avtov nardil in če boš 81 v vrsti....ja pol pa čaki 80min da prideš na vrsto pa še 40min da set nafila. V tem času si pa že na cilju.

Ko to rešijo je fullon elektrifikacija v zahodnem svetu sam še par let stran..


This could be an issue.

Sedaj, ko dosti švabov in drugih severnjakov roma na hrvaško bi bilo zanimivo vidt, če bodo zapolnili polnilce. Recimo tisto na kozini.
Čeprav vrjetno še ni dovolj tesel, da bi se res nabralo.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

WarpedGone ::

Pogosto zapolnjene postaje doživijo razširitev.

“[W]e know that to truly advance electric vehicle adoption, we must continue investing in charging infrastructure. Toward that goal, Tesla will build larger sites along our busiest travel routes that will accommodate several dozen Teslas Supercharging simultaneously. In addition, many sites will be built further off the highway to allow local Tesla drivers to charge quickly when needed, with the goal of making charging ubiquitous in urban centers.


Kjer postaj še ni, bodo postavljene.
Kjer so postaje zasedene, bodo dograjene.

People debate whether Tesla’s stock price is too high or too low. When they do, they focus on the number of cars delivered or reservations taken. People seldom stop to consider that the Tesla Supercharger system is the world’s largest, most reliable, and most powerful electric car charging network, but it may prove to be one of the company’s most valuable assets in the future.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

kow ::

fpbs je izjavil:


Samo en razlog mi povej, zakaj bi polnili na teh Teslinih nestandardnih in večinoma odmaknjenih postajah.


Kaj tocno ti ni jasno?
Elektricne avtomobile polnis doma ali v sluzbi. Razen, ko gres na daljso pot, kjer polnis na postajah - zraven imas tudi kavico/kosilo.

@vostok
Letne migracije so trenutno velik potencialni problem. Rabis velike baterije na pravih lokacijah. Imo bo ravno Tesla prva resila ta problem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Unknown_001 ::

WarpedGone je izjavil:

Sm že, pa ne verjamete.


Emm Denis prosim, če mi obrazložiš ker nisem lep čas spremljal teme. Ya know zadnji izpiti and shit.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

BigWhale ::

Zna se zgoditi, da bo inercija elektrifikacije naredila svoje. Ko bo cakalna doba za polnilec vec kot 20 minut bo verjetno nekdo postavil zraven novo polnilnico ali pa dogradil stevilo polnilnih postaj. Vprasanje je samo, ce se bo to dovolj hitro dogajalo in ce bo rastlo skupaj s prodajo avtomobilov.

Lahko pa tukaj nastane hud problem s standardizacijo prikljuckov in nacinov polnjenja.

Unknown_001 ::

Dokler bo povpraševanja več kot ponudbe... evo biznisa.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Truga ::

lol ce mislis da se lahko v letu 2017 firme zmenijo za standarden prikljucek same od sebe. spomni se pizdarij s telefoni, dokler ni EU rekla da morajo met vsi isti plug.

FTad ::

Truga je izjavil:

lol ce mislis da se lahko v letu 2017 firme zmenijo za standarden prikljucek same od sebe. spomni se pizdarij s telefoni, dokler ni EU rekla da morajo met vsi isti plug.


in isto bi morali narediti tudi potem za EV vticnice...sicer bodo tezave velike...

Unknown_001 ::

Bomo pa adapterje začeli prodajat na "črpalki" ekhm! Polnilni postaji. No problem. Mučo biznisa zame.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

fpbs ::

BigWhale je izjavil:

Lahko pa tukaj nastane hud problem s standardizacijo prikljuckov in nacinov polnjenja.

Standardni priključek CCS je že davno sprejet. Chademo se bo moral počasi umaknit. Nič me ne bo presenetilo, če bo model3 za Evropo imel CCS konektor.

WarpedGone ::

M3 se bo lahko polnil na evropskih superchargerjih, kar pomeni da bo imel konektor v katerega bo pasal štekar na evropskih superchargerjih.



Evropski CCS je 7 polni plus 2 dodatna debela pina za DC.



Nič fizikalnega Tesli ne preprečuje da na M3 pod ta okrogel konektor nebi dodal še ti dve luknji:



S tem bi se Model 3 lahko filal na Superchargerjih in tudi na CCS postajah, poleg klasičnih L2 7 pinskih postajah in Chademo postajah z uporabo adapterja.

Na S/X bi za kaj takega moral narest redesign zadnje luči, plus to špila samo v evropi. Ameriški CCS je drugačen od evropskega.
Čemu tako, sam bog ve:

Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

Ko to rešijo je fullon elektrifikacija v zahodnem svetu sam še par let stran..

1. Elektrifikacija avtomobilizma bo postopna
2. Večino polnjenja se bo dogajalo doma
3. Moč električnih polnilnic se bo večala
4. Velikost baterij se bo večala
5. Pametni pripomočki, da boš vedel kateri SC-ji so prosti in kateri ne, bodo vedno bolj prisotni.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Gregor P ::

Nikec3 je izjavil:

Ko to rešijo je fullon elektrifikacija v zahodnem svetu sam še par let stran..

4. Velikost baterij se bo večala.
... ker si vsi želimo voziti nekaj tonske tanke, ali kako?!?8-O
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Unknown_001 ::

Gregor P je izjavil:

Nikec3 je izjavil:

Ko to rešijo je fullon elektrifikacija v zahodnem svetu sam še par let stran..

4. Velikost baterij se bo večala.
... ker si vsi želimo voziti nekaj tonske tanke, ali kako?!?8-O


Ameriške sanje.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

WarpedGone ::

Oprostite prosim Nikcu, ki je se izrazil preveč nenatančno za random trole. V mislih je imel seveda kapaciteto baterij.
In ne njeno velikost v litrih, dolžino v metrih ali težo v kilogramih.

Sicer ne vem od kdaj se velikost meri v tonah ampak pustmo to ...
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Oprostite prosim Nikcu, ki je se izrazil preveč nenatančno za random trole. V mislih je imel seveda kapaciteto baterij.
In ne njeno velikost v litrih, dolžino v metrih ali težo v kilogramih.

Sicer ne vem od kdaj se velikost meri v tonah ampak pustmo to ...


Dokler imas motor, ki to baterijo vlece zadovoljivo naprej, njena teza ni tako zelo pomembna rec. Mercedes S klase ima tudi nekaj cez dve toni, pa se noben ne sekira.

Unknown_001 ::

BigWhale je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Oprostite prosim Nikcu, ki je se izrazil preveč nenatančno za random trole. V mislih je imel seveda kapaciteto baterij.
In ne njeno velikost v litrih, dolžino v metrih ali težo v kilogramih.

Sicer ne vem od kdaj se velikost meri v tonah ampak pustmo to ...


Dokler imas motor, ki to baterijo vlece zadovoljivo naprej, njena teza ni tako zelo pomembna rec. Mercedes S klase ima tudi nekaj cez dve toni, pa se noben ne sekira.


Le denarnica ni najbolj vesela shujševalne kure.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

cleanac ::

Ni problem pri performansih, zna pa predstavljati malo večjo težavo pri varnosti.

Unknown_001 ::

cleanac je izjavil:

Ni problem pri performansih, zna pa predstavljati malo večjo težavo pri varnosti.


Zaviranje (po strogi idealni teoriji naj bi bilo vseeno, a živimo v realnem, ne teoretičnem svetu), čelni trk v togo oviro, ...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Če se noben ne sekira zaradi X kg, še ne pomeni da se noben ne bo sekiral zaradi 2X kg.
Z večanjem teže je vse dražje narest dobro obnašajočo se reč oz. isti denar kupi slabše obnašajoče se zadevo.

Kaj brani tesli v avto zmontirat dve 100kWh bateriji? 3,5 tone končne teže.
Dodatni doseg ne bo odtehtal poslabšanja vsega ostalega.
V prihodnosti bo prišlo do nižanja teže ob počasnejšem naraščanju max kapacitete.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Zaviranje (po strogi idealni teoriji naj bi bilo vseeno, a živimo v realnem, ne teoretičnem svetu), čelni trk v togo oviro, ...


Če bi teoretično neki ne smelo imeti vpiva, pa ga v praksi ima, pomeni samo, da je uporabljena švoh teorija. Dobra teorija pravilno opiše realnost. Še boljša pa še bolje.
V primeru gum mora teorija upoštevat spreminjanje lastnosti materiala zaradi različnega pritiska. Srednješolska fizika tega tipično ne zajema.
Zbogom in hvala za vse ribe

Unknown_001 ::

WarpedGone je izjavil:

Zaviranje (po strogi idealni teoriji naj bi bilo vseeno, a živimo v realnem, ne teoretičnem svetu), čelni trk v togo oviro, ...


Če bi teoretično neki ne smelo imeti vpiva, pa ga v praksi ima, pomeni samo, da je uporabljena švoh teorija. Dobra teorija pravilno opiše realnost. Še boljša pa še bolje.
V primeru gum mora teorija upoštevat spreminjanje lastnosti materiala zaradi različnega pritiska. Srednješolska fizika tega tipično ne zajema.


True
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

BigWhale ::

Saj ni govora o podvojevanju teze? To bi bil nesmisel, ce bo pa baterija sto kg tezja, pa to ni neresljiv problem.

Mufasa ::

vostok_1 je izjavil:

This could be an issue.

Sedaj, ko dosti švabov in drugih severnjakov roma na hrvaško bi bilo zanimivo vidt, če bodo zapolnili polnilce. Recimo tisto na kozini.
Čeprav vrjetno še ni dovolj tesel, da bi se res nabralo.


Ne samo to...zaradi zaostrenih geopolitičnih razmer, se leti na dopust samo še više manje na kanarce i jug španije...vse ostalo v rangu 1000km se povečini kar vozijo. Hrvaška, italija in španija zadnje leta pokajo po šivih v avgustu. Število emigrantov iz bivše juge raste skoraj eksponentno od kar je Hr v EU (Hr pasuše ima pol bosne in del srbov ter tudi makedoncov).

Bo tough cookie to crack...ene 200kwh baterija (1000 in več km dosega) za normalne pare bi zadevo imho elegantno rešila. Računam na kitajce da zdumpajo cene kot so nardil z solarnim celicam..
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

EC9 ::

Primerjava semi-autonomous systems - Tesla vs. premium Nemci.

Vem subjektivno, ampak:
- ali ni Tesla trenutno overhyped? Članek zaključuje, da Tesla v praksi na področju semi-autonomous systems trenutno dejansko zaostaja - npr. ali omogoča vozniku prebiranje časopisa v zastoju?
- baterije. Glede na (sicer ne povsem točne) članke glede izgradnje novih kapacitet baterij, bodo predvsem Kitajci in Korejci izvedli konkreten dumping. Zaradi višjih cen vhodnih surovin po mojem scenarij ne bo povsem analogen fotovoltaiki. Ima Tesla res economy of scale in tehnološke prednosti (malo večje celice), da v par letih ne bo postala dražja od Kitajcev?
- tehnologija baterij. Če proizvajalci objavljajo, da so že kar daleč s solid state baterijami, se zna zgoditi, da bo kmalu treba nabavljati nove stroje za proizvodnjo? Še vedno sem optimist, da Goodenough-ov koncept zaživi v industrijski praksi.

Utk ::

Kako moraš rečt, da je overhyped, če se tesla avtonomno (kolk pač se) vozi že nekaj let, zdaj se bo pa začel vozit še A8, ki je kao največ kar zmorejo nemci, sicer morda malo boljše kot tesla že nekaj let, ampak ne nujno, da boljše kot tesla čez en teden. In tudi A8 bo tako vozil samo do 60 na uro.
O baterijah pa škoda izgubljat besed...povej kje jih lahko kupim, vse te strašne kitajske baterije, solid state in ne vem kaj. Tesla baterije ima, kolk jih pač ima in kakšne pač ima. Ne pa da jih "bo imela". Kaj vse bo, bomo videli ko bo, in tudi kaj bo takrat imela tesla. Tesla si ne more privoščit čakat, da bo z neba padlo tisto kar vse enkrat bo. Sej zarad njih sploh bo kaj, če bo, ker oni jih pač ne bojo čakali, in jih s tem vsaj malo preganjajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mufasa ::

Utk je izjavil:

O baterijah pa škoda izgubljat besed...povej kje jih lahko kupim, vse te strašne kitajske baterije, solid state in ne vem kaj.


Trenutno imajo praktično vsi Apple telefoni na svetu baterije iz Kitajske in (deloma) iz J Koreje . Enako bo - upam da - pri Tesli, VAG, ... Edin Kitajska trenutno omogoča tak scale-out kot mi vsi upamo da bo prišel da bodo res 200kwh avti nekje do 2030 dostopni ko sedaj recimo Škode Oktavije.
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

Utk ::

Trenutno bo Tesla imela tolk proizvodnje kot vsi kitajci in korejci skupaj. Če so kitajci sposobni skopirat gigafactory, bomo še videli. In končni cilj gigafactory je itak, da se tudi avti delajo pod isto streho. Takšne tovarne kot so danes, samo za 100x povečane, bojo čez nekaj let delale izgube.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

WarpedGone ::

Članek zaključuje, da Tesla v praksi na področju semi-autonomous systems trenutno dejansko zaostaja - npr. ali omogoča vozniku prebiranje časopisa v zastoju?

Članek je klasično novinarsko sr*nje.
Sicer uspe omenit Teslino glavno prednost ampak ni videt, da bi jo tudi doumel v njeni globini: to kar vse tesle prodane v zadnjem letu dejansko znajo, je več kot so te tesle znale 1 mesec nazaj in manj kot bodo znale čez 1 mesec.
Over-the-air-updates pomeni, da celotna že prodana flota vozil, iz "dneva v dan" vozi bolje.
Kdaj bo prodan prvi nov A8 opremljen z L3 avtonomijo? Kako se bo obnašal en mesec po nakupu, pol leta po nakupu? Bo znal kaj več kot pri dan?
Kako se bo ta L3 avtonomija obnašala v praksi? Kako bodo zaflikali morebitne zajebe, ki se odkrijejo naknadno?

Btw: Odgovor na tvoje vprašanje je: Da, Tesla omogoča prebiranje časopisa v zastoju.
Članek zavrača izkušnje ljudi, ki so postane na YT in dela nek 'neodvisen' pregled sposobnosti. Kolk so nemci sposobni v praksi, je na YT polno posnetkov. I.e. bol malo.

It is illegal, but works:
Zbogom in hvala za vse ribe

DarkSite ::

Utk je izjavil:

Trenutno bo Tesla imela tolk proizvodnje kot vsi kitajci in korejci skupaj. Če so kitajci sposobni skopirat gigafactory, bomo še videli. In končni cilj gigafactory je itak, da se tudi avti delajo pod isto streho. Takšne tovarne kot so danes, samo za 100x povečane, bojo čez nekaj let delale izgube.


Kitajci bodo kmalu dobili pred nosom še eno GF.

Me pa zanima kaj se bo zgodilo z zemljiščem od propadlega FF v Nevadi? Lahko bi ga Tesla kupila za svojo drugo GF v US.

jernejl ::

O baterijah pa škoda izgubljat besed...povej kje jih lahko kupim, vse te strašne kitajske baterije, solid state in ne vem kaj. Tesla baterije ima, kolk jih pač ima in kakšne pač ima. Ne pa da jih "bo imela".

Kar nekaj proizvajalcev avtomobilov nudi električno gnane modele, ki jih lahko kupiš... enostavneje in hitreje kakor Teslo.
Torej je baterij očitno dovolj.

Sicer uspe omenit Teslino glavno prednost ampak ni videt, da bi jo tudi doumel v njeni globini: to kar vse tesle prodane v zadnjem letu dejansko znajo, je več kot so te tesle znale 1 mesec nazaj in manj kot bodo znale čez 1 mesec.
Over-the-air-updates pomeni, da celotna že prodana flota vozil, iz "dneva v dan" vozi bolje.

Ostali proizvajalci zmorejo nadgraditi software že od nekdaj. Na servisu, ki ga tako ali tako moraš obiskati vsako leto ali dve.

Globina Teslinega over-the-air sistema se lahko pokaže tedaj, ko bo nepooblaščena oseba uspela sprožiti over-the-air nadgradnjo sistemov za avtonomno vožnjo in v avto naložila nepooblaščen software.

EC9 ::

Utk je izjavil:


O baterijah pa škoda izgubljat besed...povej kje jih lahko kupim, vse te strašne kitajske baterije, solid state in ne vem kaj. Tesla baterije ima, kolk jih pač ima in kakšne pač ima. Ne pa da jih "bo imela". Kaj vse bo, bomo videli ko bo, in tudi kaj bo takrat imela tesla. Tesla si ne more privoščit čakat, da bo z neba padlo tisto kar vse enkrat bo. Sej zarad njih sploh bo kaj, če bo, ker oni jih pač ne bojo čakali, in jih s tem vsaj malo preganjajo.


Glede na wiki - Gigafactory 1: "Its projected capacity for 2018 is 50 GWh/yr of battery packs and its final capacity upon completion of entire factory is 150 GWh/yr." Kje/kdaj lahko kupim strašne Tesline baterije? :)

Infographic glede proizvodnjih zmogljivosti baterij. Držim pesti, da bo Tesla uspela povečati tudi svoje načrte - več fabrik. Imajo pa zgoraj opisana tveganja glede tega. Vsi hočemo več boljših in poceni baterij.

Utk ::

Torej je baterij očitno dovolj.

Očitno ni. Če bi jih bilo, bi imel že enga bolta v garaži.

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

Oprostite prosim Nikcu, ki je se izrazil preveč nenatančno za random trole. V mislih je imel seveda kapaciteto baterij.
In ne njeno velikost v litrih, dolžino v metrih ali težo v kilogramih.

Sicer ne vem od kdaj se velikost meri v tonah ampak pustmo to ...

Mislil sem seveda večjo kapaciteto baterij bo enaki ali manjši teži avtomobila. A res moram v tej temi to podrobno razlagati?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Okapi ::

Utk je izjavil:

Torej je baterij očitno dovolj.

Očitno ni. Če bi jih bilo, bi imel že enga bolta v garaži.
A električnega avta ne moreš kupit, ker nikjer nobenega ni v trgovini?

WarpedGone ::

nikec:
Mislil sem seveda večjo kapaciteto baterij bo enaki ali manjši teži avtomobila. A res moram v tej temi to podrobno razlagati?

Zanimivo da repliciraš meni, ki sem se postavu na tvojo stran, in ne tistim dvem random trolom, ki sta te zaradi te izjave napadla.


A električnega avta ne moreš kupit, ker nikjer nobenega ni v trgovini?


Ker je dost baterij za 10 tisoč kosov, jih je očitno dovolj tudi za 10 milijonov kosov.
-- ST Inteligenzza
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

Zanimivo da repliciraš meni, ki sem se postavu na tvojo stran, in ne tistim dvem random trolom, ki sta te zaradi te izjave napadla.

Citiral sem verigo izjav.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Utk ::

A električnega avta ne moreš kupit, ker nikjer nobenega ni v trgovini?

Vsakega sranja pač ne bom kupil, tudi če je na elektriko. A zdej bomo v isti koš metali od twizija, električnih kitajčkov za enga debelega evropejca, do tesle x, sej to je vse isto, vse gre na elektriko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

WarpedGone ::

@nikec3:
Alternativna dejstva?
V tvojem postu je citiran samo moj odgovor.
Zbogom in hvala za vse ribe

jernejl ::

Utk je izjavil:

A električnega avta ne moreš kupit, ker nikjer nobenega ni v trgovini?

Vsakega sranja pač ne bom kupil, tudi če je na elektriko. A zdej bomo v isti koš metali od twizija, električnih kitajčkov za enga debelega evropejca, do tesle x, sej to je vse isto, vse gre na elektriko.

Saj avtov na bencin tudi ni dovolj. Moj sosed mora namreč na Kodiaqa čakati devet mesecev.
Očitno živimo v splošnem pomanjkanju avtomobilov.

Utk ::

Pa si naj dacio kupi, sej to je vse isto. Če si bi moral jaz zoeja namesto bolta...

WarpedGone ::

Praktičen prikaz pomena pojma "Nedoumljivo"...
Baterij je dovolj, don't you worry. 300.000 električnih BMW trojk letno ni problem, poleg 200.000 boltov, poleg 750.000 eGolfov, 300.000 IDjev, etc. Da tega tudi leta 2020 ne bo, je/bo krivo pomanjkanje povpraševanja i.e. kupcev.

-- ST inteligenzza
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Posebno priznanje bi moralo it BMW-ju. Narediš i3 in rečeš, evo, sej nihče noče električnega avta. Takega res ne.
S tem, da bmw i3 itak ne bi mogel proizvajat v velikih številkah, tudi če bi imel baterije, zaradi karbona itd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Unknown_001 ::

Karbon je overrated. Sam to.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

WarpedGone ::

Volkswagen je skapiral:
VW says it needs '40 gigafactories' for electric-car batteries by 2025

We will need more than 200 gigawatt-hours," Eichhorn said: the equivalent of more than 3 million electric cars with 60-kilowatt-hour battery packs.


Posebno priznanje bi moralo it BMW-ju...

U bistvu ne, niso nič novega zgruntal, so le nadaljevali staro prakso *vseh* proizvajalcev ICE vozil: nared clownmobil in nato akademsko ugotavljaj kako trg noče EVje. Pogojna izjema je Renaultov Zoe, kjer je design normalen. Tudi design Leafa je z vidika Nissanovih ICE skropucal, precej "normalen".

BMW se je v 100% zazihral da zaradi i3 ne bodo prodali NOBENEGA klasičnega BMW manj. Kupci i3 so prišli iz drugih znamk, najpogosteje direkt iz šole.
VW je vsaj tolk pogumn da eGolfa ponuja ob boku ICE izvedb. So mu pa seveda dost porezal jajca, da je dovolj splošno neuporaben, da tudi zanj velja da ni povzročil nobene prodaje dizlskega Golfa manj.
Zbogom in hvala za vse ribe

jernejl ::

Utk je izjavil:

Posebno priznanje bi moralo it BMW-ju. Narediš i3 in rečeš, evo, sej nihče noče električnega avta. Takega res ne.

Okusi so različni. Meni Tesla 3 ni všeč niti od zunaj, znotraj pa je tako ali tako katastrofa.
Ampak najino mnenje kaj veliko ne šteje.

BMW je za i3 dobil nekaj oblikovalskih nagrad. Ampak kaj pa oni vejo, proti tebi in tvojim izkušnjam. Si morebiti razmišljal o tem, da bi začel s podeljevanjem nagrad za dizajn?

BMW je za i3 napravil dizajn, ki se razlikuje od ostalih modelov. Je že WarpedOne zgoraj napisal, zakaj. In trenutno dosegajo globalno rekordno prodajo. Tudi BMW-jevih sedmic se že kar nekaj let ni prodalo tako veliko (toliko o tem, kako zelo Tesla vpliva na prodajo "konkurentov").

Utk ::

Je napisal W1 zakaj ja, zato, da ja ne bi kakšnega dizla manj prodali. In ne gre se samo za dizajn, gre se za cel avto. Če je tist "koncept" tako super, zakaj ne vtaknejo dizla not? Ker jih še tolk kot električnih ne bi prodali. BMW 7 se najbolje prodaja tam, kjer se tesla ne prodaja, Rusija, Kitajska, itd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()
««
416 / 1138
»»