Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi

J.McLane ::
WarpedGone je izjavil:
Treba se je zavedati, da Tesla ni več samo "motor company" in v tem kontekstu ima dejansko več potenciala za rast preko ostalih avtomobiliskih proizvajalcev.
Po drugi strani pa tudi ostali niso tako "trdi" kot se zdi, ker veliko vlagajo v R&D baterijske tehnologije, ampak še kar čakajo in ne upajo še iti v "large scale". Se mi pa zdi da vsi izredno veliko pričakuje od solid-state baterij, vsaj tako je brati po PR:
- 2014 - Toyota predstavi delujoč prototip skiroja na solid-state baterije s 400 Wh/l, obljubljajo komercializacijo leta 2020
- 2014 - Winterkorn omenja velik potencial solid state baterij s 1.000 Wh/l
- 2017 - John Goodenough predstavi breakthrough v solid-state baterijah
- 2017 - Ford raziskuje Lithium-sulfur, Lithium-air solid-state, trenutno tudi favorizirajo solid state (bulk-type solid state battery)
- 2017 - Hyundai Motor is developing solid-state batteries for its electric vehicles, and has established pilot-scale production facilities.
Tesla je spredaj o tem ni dvoma, ne dvomim pa, da se ne bo pojavil še vsaj eden ali dva velika igralca na področju energy storage-a, velika verjetnost je, da bo konkurenca prav iz avtoindustrije.

WarpedGone ::
Treba se je zavedati, da Tesla ni več samo "motor company" i
Dobro jutro.
Se zavedaš da si s tem zavedanjem že v prednosti pred 99,99% 'analitikov' in 'trga'?
Ko rečeš "ni več", te vprašam "kaj pa je".
Znaš imenovat seznam domen, kjer tesla nastopa in ocenit njihovo potencialno velikost v posamezni domeni?
Kje se ustaviš je odvisno čist samo od tvojega poguma.
Dobesedno, sky is the limit.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::
Limit? Tu nekje:
https://www.google.com/finance?q=NYSE%3...
https://www.google.com/finance?q=NYSE%3...
https://www.google.com/finance?q=NYSE%3...
Zna pa imeti Panasonic še kar nekaj prostora za rast, ali pač?
https://www.google.com/finance?q=NYSE%3...
https://www.google.com/finance?q=NYSE%3...
https://www.google.com/finance?q=NYSE%3...
Zna pa imeti Panasonic še kar nekaj prostora za rast, ali pač?

WarpedGone ::
Aha, torej teslo vidiš kot 'le še eno' enegetsko podjetje?
Js ga vidim kot zaenkrat edino alternativo vsem tem posameznim energetskim velikanom", kar pomeni da lahko zraste na njihovo vsoto.
Ti energetski velikani so omejeni na obseg, ki ga je njihova tehnologija omogočala, baterije omogočajo marsikaj takega, kar bencin ne. (Ja, tankerji in avioni so zaenkrat kontra primer).
Kaj pa avtonomni promet? Uber-like storitev? Brez vrednosti?
Js ga vidim kot zaenkrat edino alternativo vsem tem posameznim energetskim velikanom", kar pomeni da lahko zraste na njihovo vsoto.
Ti energetski velikani so omejeni na obseg, ki ga je njihova tehnologija omogočala, baterije omogočajo marsikaj takega, kar bencin ne. (Ja, tankerji in avioni so zaenkrat kontra primer).
Kaj pa avtonomni promet? Uber-like storitev? Brez vrednosti?
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::
@WArpy eno vprašanje. Po teoriji "da firma ki je inovirala v eni tehnologiji ponavadi zaspi pri drugi", vidiš nevarnost za Teslo v primeru, da bi se uveljavila kaka nova kemija baterij in bi Tesla predolgo vztrajala pri Li-Ion tehnologiji?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::
Predolgo pomeni, da bi kdo drug šel all-in v to novo tehnologijo, tesla pa bi vrtel prste in izkoriščal trenuten profit na 'stari' tehnologiji.
Teoretično možno, v praksi takšnih kazalnikov ni.
Zaenkrat take kemije ni niti v laboratorijih še. Posamezna jajanja na fakultetah so daleč od praktično uporabnih stvari.
Ampak enkrat to bo, en laboratorij bo skuhal naslednji preboj.
Bo ta preboj na razpolago tesli al ne bo (i.e. možnost nakupa tehnologije)?
Kdo bo najbolje pozicioniran, da stvar najhitreje prenese v najširšo možno proizvodnjo?
Da je tesla pripravljen zbrcat 'zmagovalnega konja' in presedlat na drugega, ki obeta več zelo hitro so dokazal z zbrcanjem AP1 in presedlanjem na AP2.
AP1 je bil in je še vedno špica, kar dobiš v avtomobilu serijske proizvodnje, konkurenca napoveduje neki podobnega naslednje leto.
Tesla je kljub takšnemu vodstvu stvar vrgla stran in šla v razvoj lastnega, še boljšega sistema.
I.e. dokazal so, da so sposobn zavrečt kratkoročni profit na račun bodočih uspehov.
Enako velja za tehnologijo baterij. Oblika GF1 ne diktira oblike celic, še manj pa uporabljene kemije. GF1 ni ena velika monolitna zadeva ampak je paralelna postavitev N linij za proizvodnjo X različnih ali enakih celic/kemij. Bodoča nadgradnja kemije je že vgrajena v cel design.
Tesla ni firma, ki je inovirala v tehnologiji LiIon. Tesla je firma, ki 'želi spremenit svet'. Da so preskočil vodik in šli na baterije je rezultat analize, katero so nardil pred 15 leti.
Da so šli na LiIon 18650 je 100% pragmatična odločitev - to je blo na razpolago, to je blo dovolj dobro.
Da gredo sedaj na 2070 format, je zopet stvar pragmatične odločitve. So v takšnem obsegu, da si tak prehod lahko privoščijo in hkrati še mal optimizirajo celoto.
So prvi, ki so uporabil Silicij v celicah masovne potrošnje.
Bodo prvi, ki bodo uporabil kemijo ki bo omogočala več.
Patenti? Živi bili vidjeli.
Teoretično možno, v praksi takšnih kazalnikov ni.
Zaenkrat take kemije ni niti v laboratorijih še. Posamezna jajanja na fakultetah so daleč od praktično uporabnih stvari.
Ampak enkrat to bo, en laboratorij bo skuhal naslednji preboj.
Bo ta preboj na razpolago tesli al ne bo (i.e. možnost nakupa tehnologije)?
Kdo bo najbolje pozicioniran, da stvar najhitreje prenese v najširšo možno proizvodnjo?
Da je tesla pripravljen zbrcat 'zmagovalnega konja' in presedlat na drugega, ki obeta več zelo hitro so dokazal z zbrcanjem AP1 in presedlanjem na AP2.
AP1 je bil in je še vedno špica, kar dobiš v avtomobilu serijske proizvodnje, konkurenca napoveduje neki podobnega naslednje leto.
Tesla je kljub takšnemu vodstvu stvar vrgla stran in šla v razvoj lastnega, še boljšega sistema.
I.e. dokazal so, da so sposobn zavrečt kratkoročni profit na račun bodočih uspehov.
Enako velja za tehnologijo baterij. Oblika GF1 ne diktira oblike celic, še manj pa uporabljene kemije. GF1 ni ena velika monolitna zadeva ampak je paralelna postavitev N linij za proizvodnjo X različnih ali enakih celic/kemij. Bodoča nadgradnja kemije je že vgrajena v cel design.
Tesla ni firma, ki je inovirala v tehnologiji LiIon. Tesla je firma, ki 'želi spremenit svet'. Da so preskočil vodik in šli na baterije je rezultat analize, katero so nardil pred 15 leti.
Da so šli na LiIon 18650 je 100% pragmatična odločitev - to je blo na razpolago, to je blo dovolj dobro.
Da gredo sedaj na 2070 format, je zopet stvar pragmatične odločitve. So v takšnem obsegu, da si tak prehod lahko privoščijo in hkrati še mal optimizirajo celoto.
So prvi, ki so uporabil Silicij v celicah masovne potrošnje.
Bodo prvi, ki bodo uporabil kemijo ki bo omogočala več.
Patenti? Živi bili vidjeli.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::
BTW: če ni člankov, kaj kuha tesla v svojih laboratorijih, ne mislit da ne kuhajo ničesar.
So tiho, in delajo.
So tiho, in delajo.
Zbogom in hvala za vse ribe

RejZoR ::
A sploh kakšna firma dela avte, ki uporabljajo ICE samo kot generator elektrike, poganja pa ga izključno elektromotor? Do sedaj sem videl samo Fiskers Karma in Top Gearov Hammerhead Eagle i-Thrust (aka Geoff)...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

BigWhale ::
Je ze kdo od vas vodil kak projekt s kaksno amerisko firmo? Prakticno vsi to pocnejo. Projektne faze imajo vedno neke zamude, ampak se nihce ne sekira. Tam se ze vnaprej ve, da obstajajo uradni in neuradni roki.
Men do zdaj se nikol ni nihce povedal za tole. Jest debil sem se pa sekiral in delal overtime, da nismo zamujal rokov! Fuck, zakaj nis tega prej povedal! ;>
Tisto kr rece Musk je PR, roki, taksni ali drugacni, so pa nekaj drugega. :)

WarpedGone ::
Team APEV with MONSTER SPORT, led by the racing legend Nobuhiro "Monster" Tajima, teamed up with Rimac Automobili in years 2015 and 2016 to tackle the famous Pikes Peak International Hill Climb Challenge.
Lušten insight v izdelavo EV dirkalnika, še akrapovič se pojavi zraven:
Zadnjih nekaj ovinkov je Tajima zvozil brez zavor.
Lušten insight v izdelavo EV dirkalnika, še akrapovič se pojavi zraven:
Zadnjih nekaj ovinkov je Tajima zvozil brez zavor.
Zbogom in hvala za vse ribe

s1m0n ::
Saj tudi pri reliju zvozijo par ovinkov brez zavor :)
Brez tipičnih zavor na diske ne gre posebej pri takšnem športu kjer moraš na zavoro pritisnit do "podna".
Brez tipičnih zavor na diske ne gre posebej pri takšnem športu kjer moraš na zavoro pritisnit do "podna".
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()

WarpedGone ::
Če bi pogledal zadevo, bi vedu da je bil v vožnjo brez zavor prisiljen zaradi okvare.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::
https://www.bloomberg.com/news/articles...
"It's either one of the great Ponzi schemes of all time or it's all going to work out"
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

s1m0n ::
WarpedGone je izjavil:
Če bi pogledal zadevo, bi vedu da je bil v vožnjo brez zavor prisiljen zaradi okvare.
Pregrete zavore ni enako ne delujoče! Še vedno imaš korist od njih ne več 100% ampak še vedno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()

WarpedGone ::
"It's either one of the great Ponzi schemes of all time or it's all going to work out"
Je, ponzi shema? 200.000 avtomobilov na cesti bi reklo da ne.
Torej preostane druga možnost ... "it's all going to work out". Sam ne nujno za auto-dealerje.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Gregor P ::
Berem ponovno zgodbo o DeLoeranu in je res kar nekaj podobnosti ...
... a vendar so na koncu uspeli narediti le okoli 9000 vozil, medtem ko pri Tesli ...
... John Zachary DeLorean je očitno tudi bil pripravljen narediti vse za obstoj podjetja:
... razlika med "vizionarjema" je kot kaže predvsem v tem, da čeprav sta oba inženirja, je Musk bolj podjetnik, investitor in ima torej smisel za posel (kjer brez določenega rizika pač ne gre).
The gull-wing doors on the De-Lorean DMC-12 were a novel feature
...
The car features an innovative fiberglass body structure with a steel backbone chassis, along with external brushed stainless steel body panels
...
In a test run of VIN 530 at Bridgehampton Raceway in 1981, the twin turbo DeLorean was quicker than a Ferrari 308 and a Porsche 928.
....
For Christmas 1980, A DeLorean/American Express promotion planned to sell one hundred 24k-Carat Gold Plated DMC-12s for $85,000 each to its gold card members
...
DMC had declared bankruptcy which drove Legend Industries as well as other suppliers into bankruptcy.
... a vendar so na koncu uspeli narediti le okoli 9000 vozil, medtem ko pri Tesli ...
WarpedGone je izjavil:
200.000 avtomobilov na cesti
... John Zachary DeLorean je očitno tudi bil pripravljen narediti vse za obstoj podjetja:
On October 19, 1982, DeLorean was charged with trafficking cocaine by the U.S. government, following a videotaped sting operation in which he was recorded by undercover Federal agents agreeing to bankroll cocaine smuggling operation ... Hoffman ... stated ... he was aware of DeLorean's financial troubles before he contacted him, and had heard him admit that he needed $17 million "in a hurry" to prevent DMC's imminent insolvency.
... razlika med "vizionarjema" je kot kaže predvsem v tem, da čeprav sta oba inženirja, je Musk bolj podjetnik, investitor in ima torej smisel za posel (kjer brez določenega rizika pač ne gre).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Okapi ::
Predvsem sta dve bistveni razliki:
- Musk je imel veliko več lastnega zagonskega kapitala, da je začel s Teslo. Če bi se mu zaradi premalo financ zalomilo že pri roadsterju, bi bilo zgodbe hitro konec.
- sedaj je veliko več špekulativnega vlaganja v delnice, kot ga je bilo pred 35 leti.
Poleg tega ima Musk več smisla (in tehnoloških možnosti) za ustvarjanje "hypa".
- Musk je imel veliko več lastnega zagonskega kapitala, da je začel s Teslo. Če bi se mu zaradi premalo financ zalomilo že pri roadsterju, bi bilo zgodbe hitro konec.
- sedaj je veliko več špekulativnega vlaganja v delnice, kot ga je bilo pred 35 leti.
Poleg tega ima Musk več smisla (in tehnoloških možnosti) za ustvarjanje "hypa".

BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
Zadnjih nekaj ovinkov je Tajima zvozil brez zavor.
Ce sem prav razumel, ni blo sam nekaj ovinkov ampak mal vec.

NikolormousB ::
WarpedGone je izjavil:
"It's either one of the great Ponzi schemes of all time or it's all going to work out"
Je, ponzi shema? 200.000 avtomobilov na cesti bi reklo da ne.
Torej preostane druga možnost ... "it's all going to work out". Sam ne nujno za auto-dealerje.
200.000 avtomobilov je kak mejnik al kako?
To je približno 1 mesečna proizvodnja BMWja ali Mercedesa.

BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
Če bi pogledal zadevo, bi vedu da je bil v vožnjo brez zavor prisiljen zaradi okvare.
Pregrete zavore ni enako ne delujoče! Še vedno imaš korist od njih ne več 100% ampak še vedno!
Uporabljaj je samo regenerativno zaviranje. Pri dirkanju so pa pregrete zavore prakticno isto kot neuporabne. Heh.

vostok_1 ::
OĆd kje Rimacu pare? Kaj so vsega naredili...2 avta?
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

WarpedGone ::
Rimac je do denarja prišel, ko je v srednji šoli pri enem krožku sestavil robotsko rokavico nato pa prodal avtorske pravice. Od takrat je ima se, može se.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::
Elon:
Q: Timeframe for Model 3 final unveil??
Elon:
ST-Inteligenzza, care to explain kako je vse to brezveze / ne bo uspelo / XYZ?
Tesla Semi truck unveil set for September. Team has done an amazing job. Seriously next level.
Pickup truck unveil in 18 to 24 months
Next gen Roadster will be convertible
Q: Timeframe for Model 3 final unveil??
Elon:
July
ST-Inteligenzza, care to explain kako je vse to brezveze / ne bo uspelo / XYZ?
Zbogom in hvala za vse ribe

NikolormousB ::
Julija katerega leta?
Drugač pa. Pick-up bi znal bit zanimiv. Shitload navora, teža ni tak problem, prostora za baterije je dovolj pa še nasplošno se s pickupi ne dela tako dolgih poti.
Drugač pa. Pick-up bi znal bit zanimiv. Shitload navora, teža ni tak problem, prostora za baterije je dovolj pa še nasplošno se s pickupi ne dela tako dolgih poti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: NikolormousB ()

Unknown_001 ::
Mah... tesla zamuja. Konkurenca ima zunaj že delujoče rešitve lep čas. Itak pa je to nišni trg, kjer so nekateri proizvajalci praktično zasidrani.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt

Magic1 ::
Toyota ima vso potrebno tehnologijo že od prvega Priusa dalje. 50kWh elektro motor, ki ga ni problema povečat, ali uporabit dva, pri bateriji je podobno. Plug-in so tudi zrihtal, lahko bi že davno, če bi bila potreba. Sam pač niso videl dobička in še vedno ne. Naredijo pa lahko EV takoj in to mnogo bolj zanesljiv ter preverjen, če se jim bi le splačalo.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()

Magic1 ::
Ma ja, zajebu sem pač. Sem že o bateriji razmišljal.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()

J.McLane ::
Toyota zaostaja predvsem v infotainmentu in pri asistenčnih sistemih. Za mase imajo poceni TSS, v višjem cenovnem rangu pa razočarajo. Baterije za njih izdeluje Panasonic, prav tako po neki svoji recepturi kot za Teslo, tako da te vrste sodelovanje jim je dobro znano. Seveda pa iz nič ni nič, in bo trajalo še leta da dajo kaj masovnega ven.
Prius Plug-in se dobro prodaja (povpraševanja za 10.000 mesec), je poceni (pri nas s subvencijo 30k €), dobro opremljen (SKS, Radar, HUD, TSS, Bi-LED, RCTA ...) in ima preizkušen in zanesljiv pogonski sklop.
5 let nazaj so širili hibridizacijo na več modelov, rezultat tega je, da se Prius prodaja slabše, no shit Sherlock. V EU pa je prodaja hibridov v Q1.2017 zrasla za 50%. Pričakujem da bodo nekje leta 2020 širili PHEV na vse modele, takrat bo konkurenca videla, da nima kaj praskat v tem segmentu.
Prius Plug-in se dobro prodaja (povpraševanja za 10.000 mesec), je poceni (pri nas s subvencijo 30k €), dobro opremljen (SKS, Radar, HUD, TSS, Bi-LED, RCTA ...) in ima preizkušen in zanesljiv pogonski sklop.
5 let nazaj so širili hibridizacijo na več modelov, rezultat tega je, da se Prius prodaja slabše, no shit Sherlock. V EU pa je prodaja hibridov v Q1.2017 zrasla za 50%. Pričakujem da bodo nekje leta 2020 širili PHEV na vse modele, takrat bo konkurenca videla, da nima kaj praskat v tem segmentu.

Unknown_001 ::
Uporabljaj je samo regenerativno zaviranje. Pri dirkanju so pa pregrete zavore prakticno isto kot neuporabne. Heh.
Odvisno kakšne. Karbonske dobro primejo šele, ko se zagrejejo. Iz tega razloga za navadne smrtnike niso primerne.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()

WarpedGone ::
Pogosto se ubadate z mojo osebo ... naj v vaše možgansko kolesje vržem en "monkey wrench": s spodnjim tipom se strinjam 100%
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()

Gregor P ::
... in s čim točno s strinjaš; da se ti zdi ok žalit na osebnem nivoju vse po spisku? Da je "cool", če izrečeš čim več kletvic in žalitev?
Vse kar v bistvu pove je, da nam bo na koncu praktično zmanjkal vsega (dosedanjega) goriva (oz. ga bo postopoma vedno manj, prave alternative pa še ni na vidiku), kateremu smo danes lahko hvaležni za izjemen napredek človeštva (za ceno zaskrbljujočih podnebnih sprememb) in da "moli bogu", da bo nekdo našel rešitev za čas po tem (ker on je zagotovo ne bo).
Vse kar v bistvu pove je, da nam bo na koncu praktično zmanjkal vsega (dosedanjega) goriva (oz. ga bo postopoma vedno manj, prave alternative pa še ni na vidiku), kateremu smo danes lahko hvaležni za izjemen napredek človeštva (za ceno zaskrbljujočih podnebnih sprememb) in da "moli bogu", da bo nekdo našel rešitev za čas po tem (ker on je zagotovo ne bo).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()

vostok_1 ::
WarpedGone je izjavil:
Pogosto se ubadate z mojo osebo ... naj v vaše možgansko kolesje vržem en "monkey wrench": s spodnjim tipom se strinjam 100%
Agree. HCji ne bodo šli nikamor anytime soon.
Je pa pametno povečat učinkovistost karseda možno.
Ponavljam...vpalit in gret dizla za it po štruco kruha...NI UČINKOVITO.
Zaenkrat se zahod pač na veliko šverca. Počakajmo, da bodo še ostale miljarde želele tak standard...in vrjemite, želijo si ga močno...bistveno močneje kot mi and they will fight for it, count on it.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

WarpedGone ::
da se ti zdi ok žalit na osebnem nivoju vse po spisku
Če si kreten, je moja moralna dolžnost da te prepoznam in imenujem za kretena.
Tip povsem jasno razloži stvari ampak kreteni se seveda užaljeno obesijo na užaljenost, ker so bili imenovani za kretene.
Kreteni.
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::
Redke stvari so se cez noc zamenjale in redke se bodo. Pri tem pomaga samo price/performance ratio in pri EVjih je se bolj tako-tako ampak gre pocasi gor.

Gregor P ::
WarpedGone je izjavil:
da se ti zdi ok žalit na osebnem nivoju vse po spisku
Če si kreten, je moja moralna dolžnost da te prepoznam in imenujem za kretena.
Tip povsem jasno razloži stvari ampak kreteni se seveda užaljeno obesijo na užaljenost, ker so bili imenovani za kretene.
Kreteni.
... upam, da se razume, da ta tip ni povedal res, ampak reees čisto nič novega ... a zate je očitno neko novo razodetje, svež pristop k argumentirani debati ... kdo je potem kreten?!?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Matev ::
Počakajmo, da bodo še ostale miljarde želele tak standard...in vrjemite, želijo si ga močno...bistveno močneje kot mi and they will fight for it, count on it.
se podpišem
pod to

WarpedGone ::
Seveda ga želijo, a fosilna energija jim ga ne bo zmogla dat. Je potrebno vložit preveč dela vložit v vsak kWh posebej, in tega dela nimajo s čim plačat.
Solarna energija na drugi strani zahteva delo le za posamezne kW, kWhji potem letijo praktično sami od sebe.
Solarna energija na drugi strani zahteva delo le za posamezne kW, kWhji potem letijo praktično sami od sebe.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::
... pa ravno ta tip ti je povedal, da to ne bo šlo kar tako.
Pri jedrski energiji jih pa namerno oz. načrtno štopamo (tudi zaradi morebitne alternativne uporabe).
Pri jedrski energiji jih pa namerno oz. načrtno štopamo (tudi zaradi morebitne alternativne uporabe).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::
A meni je to povedal? Si prepričan, da ni tebi?,
Kdo tule pridiga, da ko bo povprašavanje bodo korejci in kitajci na en dva tri postavl fabrike baterij in "jih bo dost"? Mogoče js?
Js sm tisti, ki že +10 let jamra, da je glavni problem baterij, da jih je premalo.
In da komplet avtoindustrija nosti glavo v riti in čaka da bo baterije prinesel dedek mraz al pa kdorkoli drug, sam oni se pa s tem že ne bojo ubadal.
Ja, potreben je šitload baterij in šitload sončnih celic.
Kdo dela na tem, da se ta dva šitloada čimprej zgodita? Mogoče BMW? Mogoče VW?
Al mogoče osovraženi tesla?
Kdo tule pridiga, da ko bo povprašavanje bodo korejci in kitajci na en dva tri postavl fabrike baterij in "jih bo dost"? Mogoče js?
Js sm tisti, ki že +10 let jamra, da je glavni problem baterij, da jih je premalo.
In da komplet avtoindustrija nosti glavo v riti in čaka da bo baterije prinesel dedek mraz al pa kdorkoli drug, sam oni se pa s tem že ne bojo ubadal.
Ja, potreben je šitload baterij in šitload sončnih celic.
Kdo dela na tem, da se ta dva šitloada čimprej zgodita? Mogoče BMW? Mogoče VW?
Al mogoče osovraženi tesla?
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::
Jst sem ta, ki pravi, da je ta trenutna "baterijska alternativa" že danes zastarela tehnologija ... kaj šele jutri ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).