» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
395 / 1281
»»

gensi ::

STA poroča, da so po dolgotranjih napornih tajnih pogajanjih včeraj na gradu Strmol predstavniki slovenske vlade in podjetja Tesla motors podpisali pogodbo o izdelavi modela 3 v Kočevju - lokacija bo neposredno poleg bodoče tovarne Yaskawa. Proizvodnja vozil se po načrtih začne v januarju 2020.

Zaradi ugodne lokacije bo tako rekoč zanemarljiv strošek transporta robotov.

Okapi ::

A so pozabili napisati, da bo prvi avto, narejen tam, prevzel WarpedOne?

Magic1 ::

Ali ni zanimivo, kako W1 pravi, da je BMW totalan fail na področju EVjev v primerjavi s Teslo pa jaz vsak dan vidim kakšnega i3 na cesti (pa tu sploh ne štejem une rent varjante), Teslo pa vidim mogoče enkrat na par mesecev.
Magic

BigWhale ::

Magic1 je izjavil:

Ali ni zanimivo, kako W1 pravi, da je BMW totalan fail na področju EVjev v primerjavi s Teslo pa jaz vsak dan vidim kakšnega i3 na cesti (pa tu sploh ne štejem une rent varjante), Teslo pa vidim mogoče enkrat na par mesecev.


Dejstvo, da lahko i3 kupis pri nas in imas zanj tudi servis, naredi kar precej razlike. Plus, Model S in Model X sta drazja. Prihod Modela 3 bo to malenkost spremenil, vsaj v drzavah kjer lahko Teslo uradno kupis. Pri nas bo se vedno precej redka. To, da nimas servisa na pragu je za marsikoga res minus. Realno pa vprasanje, ce je to res tak minus, odvisno kolk pogosto crkuje. :>

Invictus ::

BigWhale je izjavil:

Realno pa vprasanje, ce je to res tak minus, odvisno kolk pogosto crkuje. :>

Kar kupi cenovno ugoden avto, ki ga moraš na servis vozit na Dunaj ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

s1m0n ::

Kdaj pa bi naj nov Leaf prišel so že kakšne informacije o bateriji (kW).

BigWhale ::

Naslednji teden pride Tesla 8.1 software in naslednje izboljsave za avtopilota:

- High-speed Autosteer
- Lane Departure Warning
- Summon your car remotely
- Parallel Autopark
- Auto Lane Change

WarpedGone ::

8.1 je že na avtomobilih

Kdaj pa bi naj nov Leaf prišel so že kakšne informacije o bateriji (kW).

Konec leta, 60kWh
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

Chevy Bolt Sold Out In South Korea:
http://gas2.org/2017/04/02/chevy-bolt-s...

RejZoR ::

Hyundai Ioniq EV je zanimiv. Mal zato ker so mi Hyundai pač kul, mal pa ker za razliko od drugih električnih avtov ne izgleda ogaben (mogoče bi samo maska bila mal lepša, namesto tiste grde sive plastike). Ampak to je že od nekdaj hiba Hyundai-a, prvi model ima vedno kr neki masko, s facelifti pa jih pol zrihtajo, da so ful lepi. Range nimajo slab, na Youtube sem v komentarjih pod enim reviewom videl, da je en tip naredil okol 280 kilometrov brez polnjenja pri -2 do -6°C. Kar je impresivno. Hyundai inžinerji so na testni baje podrli mejo 200 milj (320km). Tole je pa že zelo sprejemljivo. Če ne bi bili tolk dragi v štartu bi si ga skor sigurno omislil. One day...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

WarpedGone ::

fpbs je izjavil:

Chevy Bolt Sold Out In South Korea:
http://gas2.org/2017/04/02/chevy-bolt-s...


Odlično!

By the end of the show, Chevrolet had received 2,000 orders for the all-electric car. “It completely sold out,” GM Korea CEO James Kim said while unveiling the Bolt. “Next year, we will make an effort to prepare more Bolt EVs.

:(
Jutr bojo objavili kolk Boltov so uspeli sestavit/prodat marca v USA, kjer je zaenkrat primarni trg. Dosedanje cifre so žalostne ... Jan: 1162 in Feb: 952.

In other news ... Tesla noče odnehat in še vedno raste ... v 2017q1 so ljudem dostavili več kot 25 tisoč novih Model S in Model X, v primerjavi z 2016q1 (14.820 vozil), samo 69% rast.

5 let po predstavitvi modela, ta še vedno doživlja dvotretjinsko letno rast prodaje. Ob tem lahk ostaneš samo brez besed al pa otresaš neumnosti.
Zbogom in hvala za vse ribe

kow ::

"5 let po predstavitvi modela, ta še vedno doživlja dvotretjinsko letno rast prodaje"

Ocitno ne gledava istih podatkov:

==============================
PALO ALTO, CA -- (Marketwired) -- 04/04/16 -- Tesla (NASDAQ: TSLA) Q1 deliveries consisted of 12,420 Model S vehicles and 2,400 Model X vehicles.

PALO ALTO, CA -- (Marketwired) -- 04/02/17 -- Tesla (NASDAQ: TSLA) delivered just over 25,000 vehicles in Q1, of which approx 13,450 were Model S and approx 11,550 were Model X.
==============================
Rast proizvodnje model S je manj kot 10 odstotna.

WarpedGone ::

Drži, zdraven sem štel X, moja napaka ...
Model S je videl samo 8% rasti v svojem petem letu 'življenja'.
That changes everything, except that it does not.
Zbogom in hvala za vse ribe

kow ::

Nisem rekel, da kaj spremeni. Povecali so predvsem proizvodnjo drazjega avtomobila, kar je odlicno za rast prihodkov.

jype ::

In other news, all non-tesla cars now considered extremely dangerous:


frudi ::

*rast prodaje Modela S, ne proizvodnje

V bistvu ni niti 10 odstotna, teh 1000 vozil razlike glede na Q1'16 je na račun tistih 2750 vozil, ki glih za glih niso uspela biti dostavljena ob koncu Q4'16. V resnici se je rast prodaje Modela S praktično ustavila že pred skoraj dvemi leti, ko je v Q2'15 dosegla ~11.500 vozil. So pa te relativno visoke številke za Q1'17 pričakovane, ravno zaradi tistih 2750 vozil, ki bi sicer kao morala šteti v prejšnje četrtletje. Vseeno, lep rezultat. Bomo videli, če se kaj pozna na financah :)
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Unknown_001 ::

jype je izjavil:

In other news, all non-tesla cars now considered extremely dangerous:




S to razliko da ko se Tesla vžge, je ne boš pogasil z ničemer.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

jype ::

Raptor F16> S to razliko da ko se Tesla vžge, je ne boš pogasil z ničemer.

Tudi tegale niso pogasili z ničemer, avtocesta je bila zaprta dobro uro.

M-XXXX ::

Nah, ko gasilci pridejo do navadnega gorecega avtomobila je pogasen v minuti/dveh. Kar za tono baterij ne velja...

Unknown_001 ::

jype je izjavil:

Raptor F16> S to razliko da ko se Tesla vžge, je ne boš pogasil z ničemer.

Tudi tegale niso pogasili z ničemer, avtocesta je bila zaprta dobro uro.


V primeru, da bi imel voznik s seboj gasilni aparat bi lahko rešil avtomobil pred ognjem. Električni? Sam bejži stran da se ne zagiftaš ker rešit ne moreš nič več ko se baterija vžge.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

WarpedGone ::

Kdo je že razlagal da je Model X razočaral ali neki?



Kumulativa:

Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Verniki v vodik so izgubili še enega preroka:
Daimler Steps Back From Fuel-Cell Car Development

Zetsche said declining battery costs have made fuel cell vehicles uncompetitive with electric cars


No shit, sherlock ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

vostok_1 ::

They were never competitive.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

Kdo je že razlagal da je Model X razočaral ali neki?



Kumulativa:


Jaz. Če bo šlo tako naprej bom vse besedo nazaj. Vseeno so bile projekcije Tesle pred leti, da bodo prodali občutno več Modelov X kot pa Modelov S.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Pred leti je bila projekcija da bo Model S našel kakih 30k kupcev letno, "ko se stabilizira". Trenutno je na cifri +50k letno.
Leto nazaj je bil MX na cifri dobrih 2k, leto kasneje je na švoh 12k.
Bi mu dal še kakšno četrtletje ali dva časa, predno ga 'razglasim za razočaranje.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

GM Bolt se še vedno 'odlično' prodaja:
Jan: 1162
Feb: 952
Mar: 978
Skupno 2017q1: 3092

Kdo je že koga prehitel?
Đe ba zapelo?
Zbogom in hvala za vse ribe

s1m0n ::

Mene čudi "slabša" prodaja Bolta, ko pa je trenutno najboljša izbira v tem cenovnem rangu EV vozil.
Sam bi ga takoj imel, če bi bil v EU.

jype ::

Truga ::

jype je izjavil:

Tesla sucks

Cista resnica


Skoda da ostali suckajo se 2x bolj

BigWhale ::

s1m0n je izjavil:

Mene čudi "slabša" prodaja Bolta, ko pa je trenutno najboljša izbira v tem cenovnem rangu EV vozil.
Sam bi ga takoj imel, če bi bil v EU.


Zanimiv bi blo videt zakaj se ne prodaja. Ker ga ni na zalogi al zato, ker ga ljudje enostavno ne kupujejo. Bolt je v bistvu povsem spodobno elektricno vozilo in mu nic ne manjka.

WarpedGone ::

V vsakdanjem življenju mu manka samo spodobno omrežje hitrega polnjenja. Ampak za to boleznijo trpijo vsi neTesla EVji.

Kar Boltu manjka je bistveno bolj tragično - resen namen/sposobnost GM po masovni proizvodnji tega vozila. Bi reku 'sm vam reku' ampak bo kdo ožaljen ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

s1m0n ::

No saj mogoče, če, ko pride v EU pa ga bo delal Opel bo tukaj kaj drugače :)

WarpedGone ::

Bolta opel ne bo delal, ampak bojo na Bolte narejene v ameriki limali Oplov logotip.
Baterije ne dela GM ampak jih dela korejski LG. Dokler ta ne izkašlja kakšne ornk gigafabrike, pozabte na desetine tisočev prodanih Boltov. Prodaš lahko samo to, kar si najprej sestavil.

In other news, ... današnji vzlet TSLA se nadaljuje, ... včeraj je zaključila pri 278, trenutno je na 296, do konca trgovanja še par ur. Zaenkrat zmernih +6,6%.
Odlična nakupna priložnost za vse, ki verjamejo da je Tesla na poti v bankrot.
In hkrati odlična nakupna priložnost za vse, ki verjamejo, da Tesla šele začenja svoj pohod.
Zgodovina bo sodnik.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Končno se je našel nekdo, ki je razšraufal motor v tesli in mal prikazal kako je stvar narejena odznotraj. Ja, rotor je tekočninsko hlajen, sicer samo skozi os, ampak je.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zagor_tenay ::

jype je izjavil:

Tesla sucks:

https://www.bloomberg.com/news/articles...


Tole je absurdno. Firma, ki ima 7 milijard prihodkov in 600 milijonov izgube je več vredna od firme, ki ima 151 milijard prihodkov in 4 milijarde dobička.

Ravno zaradi takih anomalij, špekulacij in napihnjenih balonov prihaja do zlomov borz.

specing ::

Ni absurdno: Tesla je firma z vizijo in prihodnostjo, medtem ko Ford samo štanca 100 let staro tehnologijo z vsakoletnimi "facelifti".

WarpedGone ::

Tole je absurdno. Firma, ki ima 7 milijard prihodkov in 600 milijonov izgube je več vredna od firme, ki ima 151 milijard prihodkov in 4 milijarde dobička.

Če ti neki zgleda absurdno, je to dober pokazatelj, da nekaj razumeš narobe / drugače.
Tesla ni tolk vredna kot je zaradi 7 milijard prihodkov ali 25k prodanih avtomobilov v zadnjih treh mesecih. Absurdno je vrednost 48 milijard pripisovati tem dvem cifram.

Tesla je trenutno vredna SAMO blazno podcenjenih 48 milijard, ker je to firma ki ima danes na dlani potencial v roku 10 let presečt vrednost 1000 milijard. Ampak tega ti ne bo pokazalo nobeno ogledalo, to lahko razmeš kvečjemu s projekcijo kaj delajo in kaj vse bodo še delal.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Tesla grew revenue 70% last year, Ford 1.5%. Tesla became more profitable, while Ford became less profitable. So, sure, Ford is still generating more profit, while Tesla operates at a loss, but they are moving in radically different directions.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zagor_tenay ::

BMW ima market cap 55 milijard. Če se bo Teslin balon še napihoval, bo Tesla čez en mesec več vredna kot BMW. Nihče me ne bo prepričal, da ima Tesla boljšo prihodnost kot BMW. Vso to napihovanje Teslinega balona sloni na prepričanju, da bodo v naslednjih 10 letih na trgu samo električni avtomobili, izdelovala pa jih bo edino Tesla. Ko bo prišel čas, da bo trg masovno zrel za elektične avtomobile bodo firme kot so Toyota, BMW, VW povozile Teslo. Tesla bo kot Delorean.

Po Kranju se vozi ena bela Tesla S. Avto ni nič posebnega. Zunanjost je kopija Jaguarja XF, notranjost pa ima grdo in ceneno. Iztopa tisti glomazni LCD, ki je prevelik. Kvaliteta izdelave pa je daleč za Japonci in Nemci. Tipično ameriška.

Unknown_001 ::

specing je izjavil:

Ni absurdno: Tesla je firma z vizijo in prihodnostjo, medtem ko Ford samo štanca 100 let staro tehnologijo z vsakoletnimi "facelifti".


Elektromotor je tudi 100 let stara tehnologija, pa nič je jamraš.

Prosim ne govori bedarij. Tehnologija je napredovala do te mere, da se ti sploh sanja ne koliko znanosti je zadaj. Ti vidiš motor samo kot komoro kjer nekaj zgoreva in premika bate. Well you would be surprised koliko malih detajlov loči tvojo laično poznavanje od dejanskega stanja. Ne filozofirat o stvareh ki jih slabo poznate. Žal če vsak mesec preberete izvod avtomotorevije to ni nobena referenca da bi lahko komu pametovali. Case closed.

Zagor_tenay je izjavil:


Po Kranju se vozi ena bela Tesla S. Avto ni nič posebnega. Zunanjost je kopija Jaguarja XF, notranjost pa ima grdo in ceneno. Iztopa tisti glomazni LCD, ki je prevelik. Kvaliteta izdelave pa je daleč za Japonci in Nemci. Tipično ameriška.


Presenetilo bi te, da so temelje za kakovost na Japonskem postavili ravno američani. Zakaj oni niso potem v špici kvalitete? Enostavno zato ker so bili too cool da bi delali nadpovprečno dobro. Američan kvalitetno pojmuje vse kar je znotraj toleranc. Japonci kvalitetno pojmujejo vse, kar je narejeno čim bolje, čeprav z ožjimi tolerancami kot je potrebno. Francozi kakovost smatrajo za luksuz...

Domače branje:
https://asq.org/about-asq/honorary-memb...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

BMW ima market cap 55 milijard. Če se bo Teslin balon še napihoval, bo Tesla čez en mesec več vredna kot BMW.

Se zna zgodit, da ne bo treba čakat niti en mesec. "Pritisk" je naraščal že cca 3 let.

Nihče me ne bo prepričal, da ima Tesla boljšo prihodnost kot BMW.

Tako trdi še ogromno drugih, bol ali manj v detajle posvečenih ljudi.
Jih je pa iz dneva v dan manj, posledično bo cena TSLA iz dneva v dan višja. Seveda ne dobesedno, dogajali se bodo še padci in vzponi in padci ipd. To kar trenutno zgleda je ponovitev dviga '13 ko trg zamenja zgodbo.

BMW bo izdeloval svoje baterije v stotinah GWh letno? BMW bo izdeloval svoje sončne celice v MW letno? V čem točno ima tako zelo svetlo prihodnost? V čistih dizlih? V EVjih s korejskimi baterijami, kjer se bo tepel za tistih nekaj sto MWh baterij letno? Cenovna vojna anyone?

Ja, stvari zgledajo absurdno, zato je Tesla danes vreden SAMO $48G. Ko bo več ljudi sprejelo dejstva, bo vreden več.
Zbogom in hvala za vse ribe

specing ::

Unknown_001 je izjavil:

specing je izjavil:

Ni absurdno: Tesla je firma z vizijo in prihodnostjo, medtem ko Ford samo štanca 100 let staro tehnologijo z vsakoletnimi "facelifti".


Elektromotor je tudi 100 let stara tehnologija, pa nič je jamraš.

Prosim ne govori bedarij. Tehnologija je napredovala do te mere, da se ti sploh sanja ne koliko znanosti je zadaj. Ti vidiš motor samo kot komoro kjer nekaj zgoreva in premika bate. Well you would be surprised koliko malih detajlov loči tvojo laično poznavanje od dejanskega stanja. Ne filozofirat o stvareh ki jih slabo poznate. Žal če vsak mesec preberete izvod avtomotorevije to ni nobena referenca da bi lahko komu pametovali. Case closed.



Najbrž so 100 let nazaj tudi imeli električne avtomobile z 500 km dosega, mar ne? Pa litij-ionske baterije? Pa autopilot? Elektromotor in njegov krmilnik v modernih EVjih sta precej drugačna od tistega, kar je bilo na voljo 100 let nazaj. Medtem se motor z notranjim zgorevanjem ni bistveno spremenil.

Unknown_001 ::

specing je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

specing je izjavil:

Ni absurdno: Tesla je firma z vizijo in prihodnostjo, medtem ko Ford samo štanca 100 let staro tehnologijo z vsakoletnimi "facelifti".


Elektromotor je tudi 100 let stara tehnologija, pa nič je jamraš.

Prosim ne govori bedarij. Tehnologija je napredovala do te mere, da se ti sploh sanja ne koliko znanosti je zadaj. Ti vidiš motor samo kot komoro kjer nekaj zgoreva in premika bate. Well you would be surprised koliko malih detajlov loči tvojo laično poznavanje od dejanskega stanja. Ne filozofirat o stvareh ki jih slabo poznate. Žal če vsak mesec preberete izvod avtomotorevije to ni nobena referenca da bi lahko komu pametovali. Case closed.



Najbrž so 100 let nazaj tudi imeli električne avtomobile z 500 km dosega, mar ne? Pa litij-ionske baterije? Pa autopilot? Elektromotor in njegov krmilnik v modernih EVjih sta precej drugačna od tistega, kar je bilo na voljo 100 let nazaj. Medtem se motor z notranjim zgorevanjem ni bistveno spremenil.


Prosim ne govori več, ker se smešiš. Če ti misliš da je motor z notanjim izgorevanjem danes na isti ravni kot 100 let nazaj, za elektromotor pa trdiš da je doživel reinkarnacijo... to samo kaže na to kako so te lepo opral v mozak. Ne pogovarjaj se več z mano dokler se ne izobraziš. Če bi pa rad predlog literature, marš v CTK.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

specing ::

Raje se ti nehaj smešit in povej, kaj bistvenega se je spremenilo v motorju z notranjim zgorevanjem?

Utk ::

Vsi ti mali delčki in komplicirane izboljšave ICE-ja so njegova slabost proti elektromotorju, in ne prednost. Tudi za njihove proizvajalce bo to slabost, če začne zmagovat EV, in ne prednost. Več denarja in časa vloženega v ICE, pomeni večjo izgubo. Ker tistih par let, ki ga bojo s tem morda pridobili, ne bo pomenilo nič. Samo še globje v napačno smer bojo zabredli. Če EV zmaga. Če ne, smo pa tudi zaključli z razvojem ICE-jev za naslednjih 50 let, ker ne bo več pritiska.

kow ::

@Zagor_tenay
Si ze vozil elektricni avto? Pojdi na testno voznjo - me zanima, ce bos spremenil mnenje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Unknown_001 ::

specing je izjavil:

Raje se ti nehaj smešit in povej, kaj bistvenega se je spremenilo v motorju z notranjim zgorevanjem?


Ko en otrok ki mora met vedno prav. Povej še ti za elektromotor.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

thramos ::

Zagor_tenay je izjavil:

BMW ima market cap 55 milijard. Če se bo Teslin balon še napihoval, bo Tesla čez en mesec več vredna kot BMW. Nihče me ne bo prepričal, da ima Tesla boljšo prihodnost kot BMW. Vso to napihovanje Teslinega balona sloni na prepričanju, da bodo v naslednjih 10 letih na trgu samo električni avtomobili, izdelovala pa jih bo edino Tesla. Ko bo prišel čas, da bo trg masovno zrel za elektične avtomobile bodo firme kot so Toyota, BMW, VW povozile Teslo. Tesla bo kot Delorean.


Če res verjameš v to, boš bogataš. Kupiš Toyoto, BMW, Forda, VW in shortaš TSLA.

RejZoR ::

specing je izjavil:

Raje se ti nehaj smešit in povej, kaj bistvenega se je spremenilo v motorju z notranjim zgorevanjem?


Razen 4 faznega cikla (torej osnove, ki je pri ICE ne moreš spremenit razen če greš na Wankla), praktično popolnoma vse...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

WarpedGone ::

Če res verjameš v to, boš bogataš.

Nekaj je res verjet, neki druzga je pametovat po forumih.
Nekaj tretjega pa razumet kako stvari stojijo in kam se vrtijo ter s tem profitirat. Pa naj se stvar vrti v plus ali minus, je vseeno.
Otresanje gobcev in napihovanje ne košta nič. Investiranje lastnega denarja, kjer je vedno možnost neuspeha, zahteva dobro poznavanje stvari.

Tabor "vernikov v BMW" krvavi:

Zbogom in hvala za vse ribe
««
395 / 1281
»»