Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi

Okapi ::
Saj niso izumili, da je treba meriti upornost, ampak kako meriti upornost. To lahko počneš na različne načine in očitno so pogruntali nek nov način, ki bi ga radi patentirali.

GizmoX ::
Januarja je v garaži LPP zgorel avtobus, ki so ga predelovali v električnega, v sodelovanju s podjetjem Stoja, ki je dobavilo motor, akumulator in še kaj.
Včeraj je v garaži LPP, med nočnim polnjenjem akumulatorjev, zgorel turistični električni vlakec, ki so ga naredili v podjetju Stoja.
Naključje, malomarnost, neznanje, sabotaža ...?
http://www.delo.si/novice/kronika/zagor...
https://www.dnevnik.si/1042766626
udirač => uni. dipl. inž. rač.

Nikec3 ::
Nov električni smart (ki bi ga naj delali tudi v Sloveniji?) ima zanimiv način spreminjanja regeneracije. Sprednji radar zaznava objekte pred avtomobilom in glede na pričakovano zavorno pot prilagaja moč regenerativnega zaviranja.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Oldi ::
Da ne bo kdo učil krive vere glede PM10 emisij.
Električarji, bencinarji in dizli so glede PM10 na istem http://www.greencarcongress.com/2016/04...
Električarji, bencinarji in dizli so glede PM10 na istem http://www.greencarcongress.com/2016/04...

s1m0n ::
"Resuspension is caused by the wake of a vehicle, which in turn is determined by the size, weight and aerodynamics of the vehicle. Furthermore, heavier vehicles are able to grind down larger particles into smaller, more easily suspended PM. In addition, many heavier vehicles will also be larger, resulting in a larger wake. These factors together should cause increased resuspension."
Kaki BS pa je to tole? Pa celo 49.6 mg PM10.
Kaki BS pa je to tole? Pa celo 49.6 mg PM10.

J.McLane ::
Morda so to testirali na makadamski cesti 
Sicer pa PM delci so lahko vse mogoče in tudi nevarnost za zdravje ne more biti pri vseh enaka.
Glede na tole sliko iz Wikipedije, z merjenjem PM2.5 in PM10 sploh ne zajamemo tistega najbolj škodljivega:
V glavnem, če daš na izpuh senzor, potem točno veš da so to delci od izgorevanja, če meriš te delce v mestu pa lahko samo ugibaš (oz. je treba raziskati) od česa ti delci so.

Sicer pa PM delci so lahko vse mogoče in tudi nevarnost za zdravje ne more biti pri vseh enaka.
Glede na tole sliko iz Wikipedije, z merjenjem PM2.5 in PM10 sploh ne zajamemo tistega najbolj škodljivega:
V glavnem, če daš na izpuh senzor, potem točno veš da so to delci od izgorevanja, če meriš te delce v mestu pa lahko samo ugibaš (oz. je treba raziskati) od česa ti delci so.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()

Utk ::
Ne, sploh niso nič testirali. Nobenih meritev. Samo neko sklepanje iz ne vem česa. To znamo tudi mi tu.

WarpedGone ::
Danes je vrednost tesle presegla vrednot Forda:
- Tesla: 45.4B
- Ford: 45.33B
Podatek, ki seveda ne pomeni čisto nič.
- Tesla: 45.4B
- Ford: 45.33B
Podatek, ki seveda ne pomeni čisto nič.
Zbogom in hvala za vse ribe

Unknown_001 ::
iloveboobz je izjavil:
hmm, tole apple poje za vecerjo :)
Proti Samsungu kot celoti oboji skupaj nimajo za burek. Note that Samsung ne zadeva samo elektronike. Imajo vsega in svašta v ozadju. Tudi vojaško industrijo if someone is wondering. Zavarovalnice ... kar češ
Še Ladjedelništvo imajo
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()

Malajlo ::
Samsung tudi avtomobile dela. Poleg ladij in šivalnih strojev, seveda. In mobilcev in gradbene mehanizacije.

Unknown_001 ::
Samsung tudi avtomobile dela. Poleg ladij in šivalnih strojev, seveda. In mobilcev in gradbene mehanizacije.
Ni da ni. In to je vse nastalo iz navadne štacune s prehrambenimi surovinami. Sam navadno ko se tu govori o Samsungu vsi govorijo le o Samsung Electronics oddelku. Širša slika je dobesedno mind blowing.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()

WarpedGone ::
Samsung je moj glavni kandidat za drugega najpomembnejšega proizvajalca EV, dirka z LGjem.
Oba zaenkrat še ne veta kaj bi sama s sabo, čakata inspiracijo.
Oba zaenkrat še ne veta kaj bi sama s sabo, čakata inspiracijo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Unknown_001 ::
WarpedGone je izjavil:
Samsung je moj glavni kandidat za drugega najpomembnejšega proizvajalca EV, dirka z LGjem.
Oba zaenkrat še ne veta kaj bi sama s sabo, čakata inspiracijo.
Tudi če jim ne uspe. Propadli zaradi tega definitivno ne bodo. Če ne drugega bodo zagotovo množično proizvajali komponente za ostale, kot jih že sedaj v primeru tehnoloških gadgetov da bo komu primerjava bolj domača.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt

BT52 ::
No Samsung razvija neko solid state baterijo. Bojda obetavno. 2 leti? Kaj pa ni obetavno. Če kdo ima sposobnost, da kaj razvije je to Samsung.

BigWhale ::
Bojda naj bi 5% Tesle prodali kitajcem. 1.7mrd dolarjev bo kr lep cash boost.
https://arstechnica.co.uk/cars/2017/03/...
https://arstechnica.co.uk/cars/2017/03/...

WarpedGone ::
Kaj spet blebetaš, kak keš boost?
Tencent delnice kupuje na borzi od prejšnjih imetnikov. Tesla ima od tega samo večji market cap zaradi višje cene delnice.
Glede na povprečno ceno 217, so tole začel ko je bla cena še 180.
Tencent delnice kupuje na borzi od prejšnjih imetnikov. Tesla ima od tega samo večji market cap zaradi višje cene delnice.
Glede na povprečno ceno 217, so tole začel ko je bla cena še 180.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()

BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
Kaj spet blebetaš, kak keš boost?
Tencent delnice kupuje na borzi od prejšnjih imetnikov. Tesla ima od tega samo večji market cap zaradi višje cene delnice.
Glede na povprečno ceno 217, so tole začel ko je bla cena še 180.
Ej, nevem... Zmeni se z ARSem in CNBC, ker so to zapisali ...
http://www.cnbc.com/2017/03/28/messagin...
Tencent owns about 8.2 million shares in Tesla, the carmaker said. Tencent is now the fifth-largest shareholder in Tesla, behind Elon Musk and investment companies Fidelity, Baillie Gifford and T. Rowe Price.
Elon Musk-led Tesla raised about $1.2 billion by selling common shares and convertible debt earlier this month.
O tem je pisal tudi NY Times in tako naprej ...
A Tencent pa ni mogel delnic kr od Tesle kupit? Vsaj tko bi sklepal po naslovu na ARS Technici.

tikitoki ::
Menda ti v Mehiniki predelajo bencinarja v avtomobil na elektriko za 6500 USD, sam zal ni nikjer pisalo koliko kilometrov se lahko prepeljes na eno polnjenje in kako dolgo leto traja.

WarpedGone ::
Zmeni se z ARSem in CNBC, ker so to zapisali ...
Novinarja naj prepričam da piše neumnosti? Če bi novinar bi sposoben to razumet, jih že v začetku nebi pisal.
Še verjetneje pa sploh nebi bil novinar ampak kej bol produktivnega kot blebetanje.
Od tebe iz neke naivnosti še vedno pričakujem da maš več molekul v glavi, kot je max za slepo ponavljanje novinarskih debilnosti.
A Tencent pa ni mogel delnic kr od Tesle kupit?
Tesla je javno podjetje, na nakšen način prodaja svoje delnice je točno jasno.
Lastnih delnic ne odkupuje, tako da nima zaloge za prodajo, lahko kvečjemu izda nove in jih proda v paketu.
To so naredil v začetku mesca - javna ponudba, s katero s prodal dober milijon delnic po ceni okrog $260. To je frišn keš ki je prišel na teslin račun. Neznan delež tega dobrega milijona frišnega kupa delnic, je kupil tudi Tencent, je pa to mogoče 10% vsega kar so nabavili do datuma obvezne objave. Takrat so mel v lasti že preko 8M delnic, od takrat do danes pa najverjetneje 'besno' nabavljajo dodatne. Gibanje tečaja na borzi daje tak vtis.
O tem je pisal tudi NY Times in tako naprej ...
Boš mogoče naslednjič mal manj dobesedno zaupal besedam nesposobnih pisunov?
Seveda ne, novinarji ja vedo kaj pišejo...
Zbogom in hvala za vse ribe

kow ::
Torej, ce prav razumem - za vsakega investitorja, ki pridobi vec kot 5 odstoten delez - je podjetje zavezano javni objavi?

WarpedGone ::
Investitor je mal slab izraz - delničarji v splošnem niso investitorji v firmo ampak lastniki firme, z izjemo oseb ki kupijo novo izdane delnice, ti so hkrati tudi investitorji, dokler si lastijo tisto delnico.
Lastniški delež mora razkit lastnik delnic, na vsakih 5% doseženega lastništva (ie. ob 5%, 10%, 15%, 20%, .. z naraščanjem deleža se spreminjajo tudi obveznosti poročanja).
Razkritje se izvede s predpisanim obrazcem, katerega je treba vložit v 10ih dneh po dosegu tega 'okroglega' lastniškega deleža. Če v teh 10ih dneh še skoraj podvojiš delež, je pa to tvoj problem in ni treba spreminjat vsebine najave, ta ostane na 5%.
Praksa je, da takšno razkritje za sabo potegne mal črednega nagona kar tipično vpliva na dvig cene delnice. Objava 5% zato tipično pomeni, da firma/lastnik namerava še povečat svoj delež sicer bi lahko s kupovanjem prenehala pri recimo 4.999% "i nikome ništa", glasovalnih pravic bi bilo praktično enako.
Špekulira se da bo Tencent kitajski tehnološki partner za vstop Tesle na kitajski trg.
Še kdo verjame da bo Tesli zmanjkalo denarja i.e. v primeru potrebe ne bo novih zunanjih virov?
Lastniški delež mora razkit lastnik delnic, na vsakih 5% doseženega lastništva (ie. ob 5%, 10%, 15%, 20%, .. z naraščanjem deleža se spreminjajo tudi obveznosti poročanja).
Razkritje se izvede s predpisanim obrazcem, katerega je treba vložit v 10ih dneh po dosegu tega 'okroglega' lastniškega deleža. Če v teh 10ih dneh še skoraj podvojiš delež, je pa to tvoj problem in ni treba spreminjat vsebine najave, ta ostane na 5%.
Praksa je, da takšno razkritje za sabo potegne mal črednega nagona kar tipično vpliva na dvig cene delnice. Objava 5% zato tipično pomeni, da firma/lastnik namerava še povečat svoj delež sicer bi lahko s kupovanjem prenehala pri recimo 4.999% "i nikome ništa", glasovalnih pravic bi bilo praktično enako.
Špekulira se da bo Tencent kitajski tehnološki partner za vstop Tesle na kitajski trg.
Še kdo verjame da bo Tesli zmanjkalo denarja i.e. v primeru potrebe ne bo novih zunanjih virov?
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
Boš mogoče naslednjič mal manj dobesedno zaupal besedam nesposobnih pisunov?
Seveda ne, novinarji ja vedo kaj pišejo...
1. bójda prisl. (ọ̑) star. baje: grad je bojda sezidal neki plemič / ekspr. razglašali so tri bojda nedotakljiva načela ♪
2. bajè prisl. (ȅ) izraža negotovost trditve: kmetu se je takrat baje prav dobro godilo; baje so zelo bogati / ženske baje da težko premagujejo radovednost ♪
Ce bi se mal manj ukvarjal z zmerjanjem ostalih in bi si kdaj pa kdaj prebral tudi kaksno knjigo, bi morda celo razumel kaj sogovorniki pisejo.
Torej, da ti se enkrat in pocasi razlozim: v mojem postu sem se spraseval kako in kaj je bilo s temi 5%. Nisem nic sklepal, nisem nic trdil. Spraseval sem se. Ti pa zivis v svetu, kjer se ti zdi, da bi morali vsi vse vedeti.

WarpedGone ::
Seveda, spraševal si se...
Žal razumem kaj pišeš in sm naivno verjel, da ti tudi.
Ampak, kot pravi okapi, ne vemo!
1.7mrd dolarjev bo kr lep cash boost.
Žal razumem kaj pišeš in sm naivno verjel, da ti tudi.
Ampak, kot pravi okapi, ne vemo!
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::
Okapi pravi, da si samo še enkrat več dokazal, da očitno res ne razumeš (ali nočeš razumeti), kaj drugi pišejo. Stvari moraš namreč brati v kontekstu, skupaj z vsem besedilom, iztrgani citat zgoraj pa dokazuje, da tega ne razumeš.
Tule je "prevod" tistega, kar je v resnici BW napisal ("prevod", ki ga očitno ti potrebuješ, ostali ne).
Menda so 5% Teste prodali Kitajcem. Tako vsaj pravijo pri ArsTechnici (link). Če to drži, bo 1,7 milijarde kar dobra denarna spodbuda.
Normalen človek, ki ima boljše informacije, bi napisal, da to ne drži, in razložil, zakaj ne. Ti si pa, kot vedno, v napisanem videl napad na lik in delo serijskega čudodelnika, in začel zmerjati.
Tule je "prevod" tistega, kar je v resnici BW napisal ("prevod", ki ga očitno ti potrebuješ, ostali ne).
Menda so 5% Teste prodali Kitajcem. Tako vsaj pravijo pri ArsTechnici (link). Če to drži, bo 1,7 milijarde kar dobra denarna spodbuda.
Normalen človek, ki ima boljše informacije, bi napisal, da to ne drži, in razložil, zakaj ne. Ti si pa, kot vedno, v napisanem videl napad na lik in delo serijskega čudodelnika, in začel zmerjati.

NikolormousB ::
A se mogoče kaj ve kaj bo s tanovo Opel Ampero-e glede na to, da je GM prodal Opel PSAju?

WarpedGone ::
Uradenga prebral nisem nič, ne ja, ne ne. Opel še vedno trdi, da zadeva pride čez ~4 mesece na norveško.
@Okapi
@Okapi
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
Seveda, spraševal si se...
1.7mrd dolarjev bo kr lep cash boost.
Žal razumem kaj pišeš in sm naivno verjel, da ti tudi.
:)))))))))))) Sladki jezus ...
Mal bolj on-topic:
Na trenutnem Avto sejmu v Ljubljani si lahko pogledate Teslo in Zoe od elektricnih avtomobilov, pa verjetno ima tudi BMW i3 tam.

Invictus ::
Kolikor sem bral, BMWja ni na sejmu...
Ima Škoda Kodiaqa tam?
Ima Škoda Kodiaqa tam?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x

WarpedGone ::
Sign of the things to come ... Gas stations disappearing across Massachusetts
The number of Massachusetts gas stations dropped 12 percent between 2005 and 2014, according to data tracked by the US Census Bureau. In Greater Boston, the drop was 14 percent. Nationally, the decline was 5 percent.
Zbogom in hvala za vse ribe

s1m0n ::
But perhaps the main factor for the decline: the soaring value of real estate. Especially in urban settings, land has become so valuable that it has enticed many station owners to sell.

Okapi ::
WarpedGone je izjavil:
Nucaš podnapise?
Potrebuješ jih kvečjemu ti. Ali pa boš našel kakšno izvirno razlago, relevantno za temo o električnih avtih, za podatek, da se je v Veliki Britaniji v 40 letih število bencinskih črpalk zmanjšalo za 75%!
In 1970 there were 37,539 petrol stations in the UK but by 2012 the number had fallen dramatically by 75 per cent to 8,677.
Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/article...

WarpedGone ::
Ehja ...
Poanta je, da je zaslužek s prodajo bencina i.e. furanje bencinske pumpe, dejavnost, ki prinaša mal zaslužka (v članku "nickel a gallon").
Kar pomeni, da je zelo občutljiva na obseg prometa.
Hibridi in ev bodo vzrok zmanjšanju prometa, posledično se bo zaprlo še več bencinskih pump.
Kar pomeni, da bo se bo zmanjšala enostavnost tankanja.
Kar pomeni, da se bo zmanjšala ena glavnih današnjih prednosti ICE vozil pred EV.
@Okapi:
O, zdravo.
Poanta je, da je zaslužek s prodajo bencina i.e. furanje bencinske pumpe, dejavnost, ki prinaša mal zaslužka (v članku "nickel a gallon").
Kar pomeni, da je zelo občutljiva na obseg prometa.
Hibridi in ev bodo vzrok zmanjšanju prometa, posledično se bo zaprlo še več bencinskih pump.
Kar pomeni, da bo se bo zmanjšala enostavnost tankanja.
Kar pomeni, da se bo zmanjšala ena glavnih današnjih prednosti ICE vozil pred EV.
@Okapi:
O, zdravo.
Zbogom in hvala za vse ribe

jernejl ::
Kolikor sem bral, BMWja ni na sejmu...
Ima Škoda Kodiaqa tam?
Kodiaq je, od BMW pa je nova petica in i3.
Od električnih so poleg i3 še Zoe, e-Golf, Ioniq. Najbrž sem še kakšnega spregledal.
Sign of the things to come ... Gas stations disappearing across Massachusetts
Ja, BMW je pa lani prodal za 69% več sedmic kot leto poprej, čeprav si se nedavno naslajal ob padanju prodaje.
Oboje je čisto izven konteksta in je za električne avtomobile pomembno približno toliko kot sneg na kredarici.

Okapi ::
Vzrokov za manjše število bencinskih črpalk je seveda več, ampak med njimi so zagotovo tudi čedalje varčnejši motorji. Bencinski tanki v avtih so verjetno približno enako veliki, kot so bili pred 40 leti, doseg avtov s polnim tankom pa se je v tem času bistveno povečal. Manj obiskov na črpalkah -> manj črpalk. Zadovoljstvo voznikov pa ostaja enako.

jernejl ::

kow ::
Ja, BMW je pa lani prodal za 69% več sedmic kot leto poprej, čeprav si se nedavno naslajal ob padanju prodaje.
Oboje je čisto izven konteksta in je za električne avtomobile pomembno približno toliko kot sneg na kredarici.
Prodaja jim je narasla, ker je pac bil nov model. Januarja in Febuarja so imeli relativno slabo prodajo.
Kolikor sicer razumem, je Tesla zaenkrat bolj konkurent Porsche-ju (Panamera in Cayenne), kot BMW. Zaenkrat.

WarpedGone ::
jernejl:
Jih bo letos še 50% več kot lani? Zaenkrat kaže da jih bo letos še manj kot leta 2015.
Boš zopet razglabljal o nepomembnosti dupleka?
MB na drugi strani poskuša dat v vijo prestavo: Daimler announces acceleration of electric car plans by 3 years, will spend $11 billion on 10 models by 2022
Še vedno nobene besede al bo baterije prinesel božiček, dedek mraz al korejec.
Ja, BMW je pa lani prodal za 69% več sedmic kot leto popre
Jih bo letos še 50% več kot lani? Zaenkrat kaže da jih bo letos še manj kot leta 2015.
Boš zopet razglabljal o nepomembnosti dupleka?
MB na drugi strani poskuša dat v vijo prestavo: Daimler announces acceleration of electric car plans by 3 years, will spend $11 billion on 10 models by 2022
Še vedno nobene besede al bo baterije prinesel božiček, dedek mraz al korejec.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()

Gregor P ::
A veš koliko so bili napredni šele na avstrijskem Koroškem ... in to že na začetku 90-ih ... praktično čez noč je izginila večina bencinskih postaj

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()

J.McLane ::
Na moji poti v službo, zgolj 18 km, peljem se pa mimo 5 črpalk, to ni normalno in je totalno nepotrebno.
Se spomnim da smo mogli leta 90 v Kranj se vozit po bencin brez svinca, to so bili časi
Se spomnim da smo mogli leta 90 v Kranj se vozit po bencin brez svinca, to so bili časi


TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

BigWhale ::
Tukaj se zlo lepo vidi dolocene omejitve in tip jih tud sam pove in razlozi. Avto ima 12 kamer in 4 LIDARje, pa je mocan naliv lahko se vedno problem. Avto tudi ni vedel kaj naj naredi za ustavljenim avtobusom. Ni mogel ugotoviti ali gre za prometni zamasek ali kaj drugega.
Podobno bi se najbrz zgodilo, ce bi v semaforiziranem kriziscu tovornjak blokiral en in edini semafor in avto ne bi vedel kaj storiti. A naj pelje naprej ali naj caka. Tukaj pride pol se en kup zanimivih problemov, ki so odvisni od tega a avto pricakuje semaforizirano krizisce ali ne.
Je pa stvar blazno napredovala v desetih letih, ko se nicesar ni bilo. :)
Podobno bi se najbrz zgodilo, ce bi v semaforiziranem kriziscu tovornjak blokiral en in edini semafor in avto ne bi vedel kaj storiti. A naj pelje naprej ali naj caka. Tukaj pride pol se en kup zanimivih problemov, ki so odvisni od tega a avto pricakuje semaforizirano krizisce ali ne.
Je pa stvar blazno napredovala v desetih letih, ko se nicesar ni bilo. :)

WarpedGone ::
Jup, glavni problem avtonomnih vozil niso senzorji ampak softver.
LIDAR je tipičen bonbonček, ki se mladini zdi ful kul, je pa praktično neuporaben, zHebe ga že običn dež.
Človek ima praktično samo eno kamero in en mikrofon, pa v splošnem to zadostuje. Potem, ko je svoj NN ustrezno natreniral.
LIDAR je tipičen bonbonček, ki se mladini zdi ful kul, je pa praktično neuporaben, zHebe ga že običn dež.
Človek ima praktično samo eno kamero in en mikrofon, pa v splošnem to zadostuje. Potem, ko je svoj NN ustrezno natreniral.
Zbogom in hvala za vse ribe

pegasus ::
In koliko let traja "ustrezno" treniranje NN pri človeku? ;)
(Imamo tam eno temo "obnašanje voznikov", iz katere se da kaj sklepat :D )
Ta pristop nikoli ne bo popoln, praktično vprašanje je samo, kdaj bo "dovolj" dober (za različne definicije dovolj).
(Imamo tam eno temo "obnašanje voznikov", iz katere se da kaj sklepat :D )
Ta pristop nikoli ne bo popoln, praktično vprašanje je samo, kdaj bo "dovolj" dober (za različne definicije dovolj).

specing ::
~10 ur da se naučiš CPP + okoli 30 ur za koordinacijo pedala+volan+prestave
obnašanje voznikov pa je takšno kot je, ker so njihovi NNji natrenirani na dejstvo, da kazni praktično ni.
obnašanje voznikov pa je takšno kot je, ker so njihovi NNji natrenirani na dejstvo, da kazni praktično ni.
In koliko let traja "ustrezno" treniranje NN pri človeku? ;)
(Imamo tam eno temo "obnašanje voznikov", iz katere se da kaj sklepat :D )
Ta pristop nikoli ne bo popoln, praktično vprašanje je samo, kdaj bo "dovolj" dober (za različne definicije dovolj).