» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
368 / 1190
»»

Gregor P ::

pegasus je izjavil:

ICE motorji so s svojo stoletno zgodovino že dosegli nek stroškovni plafon, medtem ko so baterije še na začetku te poti in bodo v prihodnosti samo še cenejše. Če so že sedaj primerljive cene, so na dolgi rok baterije čista zmaga.

Torej, sedaj cene nikakor niso primerljive, ampak je vedno najmanj + 10.000 evrov
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

the loss of battery energy or power over time due to normal battery usage is not covered under this warranty.


Drži, ampak to ne pomeni:
Se pravi, garancija pokriva samo okvare - če akumulatorju po osmih letih ostane samo še 10% zmogljivosti, ti ga ne bodo zamenjali.


Podtikaš brez osnove. Okapi, okapi ...
Najprej moraš najti:
- avtomobil z baterijo kateri je kapaciteta padla na 10% IN
- servis te baterije ni hotel zamenjat brezplačno v okviru garancije

Danes se piše leto 2017, na cesti so roadsterji iz leta 2009, z 8 let staro baterijo in kapaciteto nad 80% nominalne.
Podatki o baterijah v Model S kažejo, da jim kapaciteta pada še počasneje kot je novim roadsterjem okrog 2010.

Konkretna statistika, trenuten vzorec 1113 vozil


What's the life expectancy of a Tesla Model S battery, and will there be a replacement plan of some sort?
"Tesla Tech Talk (06/13) - Speaker's main points:
1) battery degrades everyday
2) battery degradation is non-linear over time; meaning it starts very very slow, but after 4-5 years, it gets faster
3) after the first 5 years, degradation may be as low as 5%. But by the 8th year, they expect about 30% degradation.
4) every evening, performance statistics are collected from all the cars and battery performance is assessed. If a few cars are degrading substantially faster than the cohort, TM will proactively call the customer and ask him/her to come over for a battery inspection/replacement.
5) there is an average rate of battery degradation that they expect (their models predict), but they are not publicizing that. The actual rate of degradation will be determined by the average performance of all the cars.
6) last, but not least, because TM really cares about its reputation and credibility, if they feel degradation on a car is normal, but the customer is very unsatisfied, for reputation's sake, TM will most likely provide a replacement.


Okapi in njegovih 10% nominalne kapacitete ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Ja, tudi polnilnice so bile najprej 100% brezplačne. V času, ko je treba skrbeti za veliko reklame, se počne marsikaj.

Mene ne zanima, kaj Tesla trenutno počne s svojimi akumulatorji, ampak koliko jim dejansko v povprečju pada zmogljivost (vsem, ne samo Teslinim), da je to mogoče vkalkulirati v stroške prevoza z električnim avtomobilom.

Truga ::

Okapi, pardon, sem si zmislil. Google pise da povprecen avto letno kosta $500 v popravilih, samo povprecen avto na cesti je tudi vreden izpod $5000. Koliko kostajo popravila za avto v teslinem razredu (kjer imas tisto baterijo za 10 cukov not), pa ne najdem, ampak ce je avto 10x drazji bojo tud popravila pri okvarah primerno drazja. Se hitro tisti akumulator za 10k enkrat na 10 let zdi smesno...

Okapi je izjavil:

Čisto tako, kot zanimivost, baterije in akumulatorji so celo malo starejša tehnologija od motorjev z notranjim izgorevanjem.

Mi bos pokazal lipo baterijo starejso od ICEja.

Okapi ::

Truga je izjavil:

Okapi, pardon, sem si zmislil. Google pise da povprecen avto letno kosta $500 v popravilih, samo povprecen avto na cesti je tudi vreden izpod $5000. Koliko kostajo popravila za avto v teslinem razredu (kjer imas tisto baterijo za 10 cukov not), pa ne najdem, ampak ce je avto 10x drazji bojo tud popravila pri okvarah primerno drazja. Se hitro tisti akumulator za 10k enkrat na 10 let zdi smesno...
Problem pri električnih avtih je, da akumulator za 300 km dosega stane praktično enako v najdražjem prestižnem avtu in v najcenejšem "ljudskem" avtu.

WarpedGone ::

Mene ne zanima, kaj Tesla trenutno počne s svojimi akumulatorji, ampak koliko jim dejansko v povprečju pada zmogljivost (vsem, ne samo Teslinim), da je to mogoče vkalkulirati v stroške prevoza z električnim avtomobilom.

Bulšit, če bi te to zares zanimalo, bi ta podatek imel v rokah že par let in ga upošteval.

Podatko za naključne mimoidoče

Ena random slikca in članek



Pa še en za boljšo perspektivo:



Okrog 200k prevoženih km in še vedno cca 93% 'nove' kapacitete.

Lahko se zgodi, da se stvar po šestih letih starosti totalno zlomi in začne kapaciteta drastično padat proti 0 in bo imel okapi prav.
Ampak tut vesoljci lahko obstajajo. Problem je da prvega ne drugea še nihče ni videl.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Vsi smo videli, kaj se dogaja pri prenosnikih in telefonih.

pegasus ::

In kateri prenosniki in telefoni skrbijo za konstantno temperaturo svojih baterij?

WarpedGone ::

Vsi smo videli, kaj se dogaja pri prenosnikih in telefonih.

Resno, kako te nije sramota?
Bi ti oprostil, če bi se ta tema začela danes ampak te zadeve so bile že N-krat razložene.

Tko pa žal zapadeš med butaste metalce dreka.
In to ni žaljivka, ampak tehnični opis tvojih prispevkov in ostalih vojakov ST-inteligenzze.

In kateri prenosniki in telefoni skrbijo za konstantno temperaturo svojih baterij?

Razlike se tu šele začnejo, nadaljujejo se s povprečnim SOC, deležem časa pri visokem SOC in visoko temperaturo in končajo pri dizajnirani življenski dobi.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Magic1 ::

Jaz bi rad videl neke realne podatke za malo dlje časa. Tesla S je že pet let zunaj, a po vseh grafih se relevantna količina meritev konča malo čez 100kkm?!? A res ljudje kupujejo avto za 80k$ za 100kkm? Nekam prikladno je podatkov zanemarljivo malo po 100kkm. Še za Slovence ni 50kkm na leto kakšna pretirana kilometrina.
Magic

nekikr ::

Tesla S ni avto za nabiranje kilometrov. Koliko ljudi v kakšnem športnem avtomobilu poznaš, ki delajo z njim 50kkm letno? Z njim pokažeš Eco penis, si "in", to je pa to. Za kilometre imaš druga prevozna sredstva.

WarpedGone ::

Jaz bi rad videl neke realne podatke za malo dlje časa. Tesla S je že pet let zunaj, a po vseh grafih se relevantna količina meritev konča malo čez 100kkm?!?


Js bi pa rad dedka mraza!

Proizvodnja Model S je štartala v drugem pol-letju 2012, do konca leta so sestavili 2800 vozil, v letu 2013 22k. Od tega jih je znaten delež šel v neangleško govoreči del sveta in druge države, kjer ljudje ne spremljajio pravih strani. Vzorec tisoč sto vozil je v teh pogojih odličen.

Nas bo pa mnogo zelo veselo, če narediš raziskavo nad večjim vzorcem in poročaš. All power to you! Al boš ostal pri opletanju z gobcem in delanju budale iz sebe?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

LuiIII ::

Tesla trenutno nima modela, ki bi bil, recimo temu dobra izbira. Zakaj? Če gledam udobje in luksus potem je kakšen Mercedes za enak denar pač boljši nakup. Konec koncev gre za vozilo višjega ranga. Me pa res zanima kako bo kaj Bolt uspel? Kar se mene tiče je bistveno bolj "tržno" orientiran kot Tesla S.

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

All power to you! Al boš ostal pri opletanju z gobcem in delanju budale iz sebe?


Zakaj bi pa delal budalo iz sebe, ce je pa samo izpostavil to, da je za statistiko omejena kolicina podatkov. Posledicno je zato tezje iz te statistike izpeljevati kaksne zakljucke.

Za baterije vemo priblizno kako se obnasajo. Kar se mene tice je trend v bistvu precej dober, ce ze ne kar odlicen. Vseeno ni pa nic narobe, ce se izpostavi, da so podatki, s katerimi operiramo, minimalni.

LuiIII je izjavil:

Tesla trenutno nima modela, ki bi bil, recimo temu dobra izbira. Zakaj? Če gledam udobje in luksus potem je kakšen Mercedes za enak denar pač boljši nakup. Konec koncev gre za vozilo višjega ranga. Me pa res zanima kako bo kaj Bolt uspel? Kar se mene tiče je bistveno bolj "tržno" orientiran kot Tesla S.


Tukaj se pokaze eden izmed problemov, ki ga je izpostavil Okapi. Baterija za srednji razred cliota, ki ima dosega 300km, stane 'enako' kot baterija za Model S s 300km dosega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

WarpedGone ::

Zakaj bi pa delal budalo iz sebe, ce je pa samo izpostavil to, da je za statistiko omejena kolicina podatkov. Posledicno je zato tezje iz te statistike izpeljevati kaksne zakljucke.


Ko se straši s crkovanjem, je dovolj en podatek.
Ko se straši s požari, je dovolj ena nesereča v kateri je avto zgorel.

Ko vzorec 1100 vozil čez celo obdobje obstoja modela kaže, da je upadanje kapacitete minimalno pa je problem omejena količina podatkov in "nezanesljivost" zaključkov.

Še en neprijeten podatek:
At 200,000 Miles, This Tesla Model S Experienced Only 6% Battery Degradation

Ob temu da:
Sonnad said that the Model S battery has only degraded six percent, and it's been charged to full capacity on a daily basis. Note that charging to 90% is Tesla's recommended default. He explained:


Seveda boste zdej onaniral, kako so mu potem "moral zamenjat baterijo". Tam podana razalga bo udarla ob steno nepismenosti.
Tut ne bo problem premajhen vzorec, ta je problem samo če se opozoraja na pozitivno reč. Če kaže kej negativnega, je "sample of one" dovolj velik za generalne zaključke, kako so baterije problem.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

LuiIII je izjavil:

Tesla trenutno nima modela, ki bi bil, recimo temu dobra izbira. Zakaj? Če gledam udobje in luksus potem je kakšen Mercedes za enak denar pač boljši nakup. Konec koncev gre za vozilo višjega ranga. Me pa res zanima kako bo kaj Bolt uspel? Kar se mene tiče je bistveno bolj "tržno" orientiran kot Tesla S.

Tesla S ni nikakor dobra izbira ampak je odlična izbira, če hočeš električni avto. Boljšega ne boš našel.
A da je Bolt za 30k€ bolj tržno orientiran kot Tesla S za 100k€? A bejž no? Pazi kje spiš, da te kdo ne ugrabi.

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Ko se straši s crkovanjem, je dovolj en podatek.
Ko se straši s požari, je dovolj ena nesereča v kateri je avto zgorel.


Emm, ne ni? Mislim, za fpbs-ja je. Sam on ne steje, ker zanj je ze dost, ce ma Tesla gumi defekt. :>

Stevilo Tesel, ki vozijo po cestah in stevilo kilometrov, ki jih je prevozil posamezen avto je pac premajhno za izpeljevanje nekih dolgorocnih statistik in zakljuckov.

Ce bi bilo pa kaj resnejsega narobe, bi se pa zgodilo tole:

Firestone and Ford tire controversy @ Wikipedia

Tesla ima porodne probleme, tko kot jih imajo prav vsi avtomobili.

pegasus ::

WarpedGone je izjavil:

Če kaže kej negativnega, je "sample of one" dovolj velik za generalne zaključke
Dobrodošel v svet človeške psihe. Evolucija nas je naredila take in (tudi) zato smo danes tu, kjer smo. Konzervativizem in strah pred novostmi sta posledica evolucije. Prej ko to dojameš, lažje ti bo v življenju :)

WarpedGone ::

Stevilo Tesel, ki vozijo po cestah in stevilo kilometrov, ki jih je prevozil posamezen avto je pac premajhno za izpeljevanje nekih dolgorocnih statistik in zakljuckov.

Lepo, da se strinjaš. Bom citiral samega sebe:
Lahko se zgodi, da se stvar po šestih letih starosti totalno zlomi in začne kapaciteta drastično padat proti 0 in bo imel okapi prav.
Ampak tut vesoljci lahko obstajajo. Problem je da prvega ne drugea še nihče ni videl.


Podatki so kakršni so. Ampak so in nekaj že kažejo.
Poleg njih obstajajo še podatki za roadsterje, ki so štartali leta 2009 in kažejo da:
- se baterije držijo bolje od takratnih uradnih napovedih (70% čez 7 let)
- se baterije v Model S v prvih letih delovanja obnašajo bolje, kot se je baterija v roadsterij

Oboje je pozitiven znak, ki jemlje sapo iz jadr "fpbsov", baterija bo problem če nas čaka black-swan-event i.e. da se bo upad kondicije drastično pohitril po nekih X letih, katerih še nismo dosegl.
Seveda bo dokončni sodnik čas, ki bo pokazal ali se bo tak dogodek zgodil ali ne ampak danes ni nobene osnove o takšnem dogodku sploh resno debatirat. Podatkov, ki bi nanj kazali, ni. Podatki ki so, kažejo praktično enako kapaciteto avtomobila kot ko je bil nov.

Predno kdo začne skakat kako je 6% upada dosega ful velik, ga bom spomnil da je to razlika v dosegu med 106kmh in 109kmh.

Želil po 330k prevoženih kilometrih imet enak doseg ko z novim avtomobilom? Nič lažjega, vozi za mišji K počasneje.
Zbogom in hvala za vse ribe

Magic1 ::

pegasus je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Če kaže kej negativnega, je "sample of one" dovolj velik za generalne zaključke
Dobrodošel v svet človeške psihe. Evolucija nas je naredila take in (tudi) zato smo danes tu, kjer smo. Konzervativizem in strah pred novostmi sta posledica evolucije. Prej ko to dojameš, lažje ti bo v življenju :)

Konzervativnost in strah pred novostmi?!? Ali si malo forum falil, nisi na dedek.si. Nikoli v preteklost ni večinska populacija imela toliko novih stvari tako pogosto. Sam eno je metat denar ene plače za iphone, za ceno stanovanja boš pa pričakoval dosti več, kot pa hype.
Magic

nekikr ::

A ena plača za gadget, ki ga ne rabiš, je pa ok? Ker si to ti lahko privoščiš, drugega pač ne?

pegasus ::

Magic1 je izjavil:

Nikoli v preteklost ni večinska populacija imela toliko novih stvari tako pogosto.
In nikoli v preteklosti večinska populacija ni izvolila kljukcev ala trump. Ja, novosti je toliko, da je vedno več tudi flat eartherjev, antivaxerjev in podobnih ludistov. Že če IT pogledaš pobliže, vidiš, da se razvoj odvija enostavno prehitro za večinsko populacijo, ki mu ni sposobna sledit. In potem imamo situacijo, kakršno imamo ... Svet v silni vnemi postati enostavnejši postaja bolj in bolj zakompliciran. Ena svetla izjema so tu EVji, ki so dejansko enostavnejši ;)

Magic1 ::

Ni ok, samo 30% trga so telefoni za 500€+(jaz imam Kitajca za 180€ več kot leto). Tako da tukaj še lahko raja pada na hype, pri EVjih bo pa to težje, sploh glede na to da ima 50% ljudi avto vreden v povprečju okoli 2000€.

Trump... verjetno tudi v preteklosti ni bilo nikoli tako "primerne" prve izbire, kot je Hilary.

EV je enostavnejši??? Za koga? V kakšnem smislu?
Magic

nekikr ::

Da spotoma narediš še letalsko šolo, da znaš planirati postanke, a ne spremljaš teme? :)

WarpedGone ::

Zadostujeta osnovna šola in vozniški izpit.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Automakers Struggling To Find Enough Batteries for Growing EV Demand
ST-Inteligenzza, hitro jim razložite, da je ves strah odveč, bojo že korejci za čas posla dvignili proizvodnjo. Men to tupite iz dneva v dan, pa se me noče prijet. Mogoče se bo VW vseeno prijelo?

He estimated the capital expenditure needed to supply all of VW Group's EVs with in-house batteries at about $21 billion.

Kaj pa je 21 milijard, VW ma ja fuuuuul profita al neki ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Med drugim recimo:
VW and other automakers have been interested in solid-state batteries; they're expected to provide 40 percent more energy density than the best lithium-ion solutions due by the end of this decade, Sedran said.

VW is taking solid-state batteries seriously. The German automaker has a stake in solid-state supplier QuantumScape in California's Silicon Valley. Sedran said the technology will be powering VW EVs as soon as 2022
Investirati milijarde v tehnologijo, ki bo mogoče že čez pet let zastarela, je rahlo tvegano.

nekikr ::

Prvi link z googla.
The company said it expects to earn 7.5 billion euros, or $8.3 billion, for the first six months of the year

Torej v pol leta zaslužijo precej več kot je Panasonic vložil v tako opevani Gigafactory.

Utk ::

Okapi je izjavil:

Med drugim recimo:
VW and other automakers have been interested in solid-state batteries; they're expected to provide 40 percent more energy density than the best lithium-ion solutions due by the end of this decade, Sedran said.

VW is taking solid-state batteries seriously. The German automaker has a stake in solid-state supplier QuantumScape in California's Silicon Valley. Sedran said the technology will be powering VW EVs as soon as 2022
Investirati milijarde v tehnologijo, ki bo mogoče že čez pet let zastarela, je rahlo tvegano.

VW še zmeraj vsako leto vrže par milijard v dizel. Sicer pa od tebe ne bi pričakoval kaj pozitivnega o novih čudežnih baterijah...

nekikr je izjavil:

Prvi link z googla.
The company said it expects to earn 7.5 billion euros, or $8.3 billion, for the first six months of the year

Torej v pol leta zaslužijo precej več kot je Panasonic vložil v tako opevani Gigafactory.

Problem ostaja isti, razloži to delničarjem. Ki so že itak razpizdeni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Nikec3 ::

Razlike se tu šele začnejo, nadaljujejo se s povprečnim SOC, deležem časa pri visokem SOC in visoko temperaturo in končajo pri dizajnirani življenski dobi.

Da ne omenjamo tega, da telefon v enem letu napolnim 500x, z avtom pa s temi cikli naredim 150 000 do 200 000 km.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Nikec3 ::

nekikr je izjavil:

Tesla S ni avto za nabiranje kilometrov. Koliko ljudi v kakšnem športnem avtomobilu poznaš, ki delajo z njim 50kkm letno? Z njim pokažeš Eco penis, si "in", to je pa to. Za kilometre imaš druga prevozna sredstva.

Tesla Model S ravno je avto za nabijanje km. Za nekoga, ki dela 200 km dnevno je to idealno. Voziš ga koliko želiš, stroški vzdrževanja so nižji kot pri naftaših in če gre kaj narobe ti Tesla za prvih 8 let praktično vse menja.

Tukaj se pokaze eden izmed problemov, ki ga je izpostavil Okapi. Baterija za srednji razred cliota, ki ima dosega 300km, stane 'enako' kot baterija za Model S s 300km dosega.

Zato pa je Tesla tudi začela v luksuznem rangu in ne v rangu Cliota.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

VaeVictis ::

Mal prakse glede vožnje pozimi s Teslo

Tesla Battery Range in Sub-Zero and Snowy Conditions

Over the month of January I decided to study the impact sub-zero weather conditions had on the battery range of my Tesla Model S and found it to be diminished by roughly 40%. Range will vary depending on one's driving habits but the effects of winter on a Tesla Model S and its battery range should roughly mirror the data that I was able to collect.

Pa še glede dolgih voženj:

5 lessons learned from a long-distance Tesla road trip

Before this trip I had dozens of Tesla road trips under my belt and have visited chargers in many states at all different times of the year. I was very familiar with the mechanics of an EV road trip, charging times and what to expect. My friend wanted to go to Florida around the same time and had never taken a road trip in an EV before. I warned him up front about the charging times and he assured me it was not a problem.

By the end of the trip he said he didn't regret taking the trip, but next time he'd take an ICE car or fly -- adding 40% to your travel time is unacceptable if you're trying to get somewhere and not just touring the country. It was hard to argue with him.

nekikr ::

Problem ostaja isti, razloži to delničarjem. Ki so že itak razpizdeni.

Kaj pa vem, sem kar zadovoljen. Kupiš en kup papirjev pri 100€, 110€, 112€ na vzvod, danes je pri 147€ že :) Če bi bila S v notranjosti malo lepša..... ;)

Nikec3 ::

Stevilo Tesel, ki vozijo po cestah in stevilo kilometrov, ki jih je prevozil posamezen avto je pac premajhno za izpeljevanje nekih dolgorocnih statistik in zakljuckov.

Ne bluzi. Ko se delajo pred volitvami ankete je na 300 milijonov prebivalcev dovolj že vzorec 1000 ljudi in dosežemo kvečjemu napako +-3%. Tako da lahko lepo dodaš to 3% odstopanje prej omenjeni statistiki in bo stvar rešena. Še vedno dobiš vrhunski rezultat baterij. Tak rezultat, za katerega bi pred petimi leti rekli, da ga ne bomo dosegli še 50 let.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

nekikr ::

Najbrž je ciljal na to, da se degradacija pokaže šele čez nekaj let, kar je tudi warpi napisal. Ampak rezultati do sedaj so sigurno zelo vzpodbudni.

jernejl ::

Nikec3 je izjavil:

Stevilo Tesel, ki vozijo po cestah in stevilo kilometrov, ki jih je prevozil posamezen avto je pac premajhno za izpeljevanje nekih dolgorocnih statistik in zakljuckov.

Ne bluzi. Ko se delajo pred volitvami ankete je na 300 milijonov prebivalcev dovolj že vzorec 1000 ljudi in dosežemo kvečjemu napako +-3%. Tako da lahko lepo dodaš to 3% odstopanje prej omenjeni statistiki in bo stvar rešena. Še vedno dobiš vrhunski rezultat baterij. Tak rezultat, za katerega bi pred petimi leti rekli, da ga ne bomo dosegli še 50 let.

In te ankete vse po vrsti napovedujejo zmago enega, rezultat pa je potem drugačen.
S tem, da je tukaj vzorec vozil s 100.000 miljami ali več precej manjši, pa še to "vrhunsko" statistiko lahko pokvarijo tista vozila, ki so medtem že zamenjala baterijo (razen če je to v statistiki upoštevano).

Tesla Model S ravno je avto za nabijanje km. Za nekoga, ki dela 200 km dnevno je to idealno. Voziš ga koliko želiš, stroški vzdrževanja so nižji kot pri naftaših in če gre kaj narobe ti Tesla za prvih 8 let praktično vse menja.

Zanimivo je, da je servisni interval pri Tesli recimo eno leto oz. 20.000km (in sploh ni poceni), medtem ko je pri BMW dve leti oz. 30.000km (in je prvih pet let oz. 100.000km večinoma že vključen v ceno avtomobila). Torej, medtem ko v prvih stotisoč kilometrih pri Tesli plačaš za servise 3000EUR, so ti pri BMW brezplačni, pa še manj jih je.
https://www.tesla.com/de_DE/support/ser...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

vostok_1 ::

Vsi torej potujete v Hanover sredi zime?

EV ni boljši v čisto vseh pogledih. Je pa boljši for the things that count. Za krajše razdalje, ekonomičnost, prijetna vožnja, lažje vzdrževanje, boljše performanse, ne spušča kancerogenih snovi sredi obljudene množice ...

Predlagam, da se vsi tisti ki potujetev Hanover sredi zime, združite pa greste skupaj v avtu, boste kar konkretno prišparal.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

J.McLane ::

Auch, lepe cene, sicer za Model S in X je to recimo sprejemljivo, ampak za Model 3 bo pa to že zelo drago. Preračunano je to 3 €/100 km za servise, za sebe vem, da me je to zadnjih 120.000 km v 6 letih stalo 1,7 €/100 km, je pa to zelo odvisno od sreče.

WarpedGone ::

Zanimivo je, da je servisni interval pri Tesli recimo eno leto


Servisnega intervala ni.
Se pa filtri potniške kabine zapacajo tudi v tesli, zato jih je priporočljivo menjat.
Lahko jih menjaš sam, lahko pa za to plačaš servis. Lahko jim pa tut v naprej plačaš za štiri lene obiske.

Primerjat te zadeve z obvezno menjavo motornih tekočin, filtrov in jermen, da ne gre vse v franže, je sposobna samo ST-inteligenzza.
Najedam z ST-Integlienzzo? Pol pa izkažte mal človeške inteligence in pismenosti.

Teslina garancija 8 let brez omejitve prevoženih kilometrov velja tudi če nikoli ničesar ne menjaš, ne sam, ne na servisu.
Try that with your BMW.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

energetik ::

W1, kaj je kaj zdej s tvojim M3? A nisi nekaj vplačal? Je že kaj bolj jasno glede roka dobave in cene v €?

frudi ::

energetik: še vedno samo Muskove obljube o drugi polovici 2017, od 35kEUR naprej za povsem oskubljen model. Ampak vemo, kako se Tesla (ne) drži rokov in kako mesija rad pretirava in obljublja povsem nerealistične scenarije. Tako da realno, mogoče čez kaki dve leti za tiste, ki so pripravljeni odšteti 50-60kEUR (za AP2.0 in druge dodatke). Kdor želi osnovni model za obljubljenih 35kEUR, lahko upa na nekje 2019-2020.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: frudi ()

jernejl ::

vostok_1 je izjavil:

Vsi torej potujete v Hanover sredi zime? EV ni boljši v čisto vseh pogledih. Je pa boljši for the things that count. Za krajše razdalje ...

Tisti, ki kupujejo večje avte za 50 ali 100 tisoč eur (razred Tesle), se navadno ne vozijo le do bližnje trgovine, ali pa po mestu gor in dol.

Servisnega intervala ni.

Ne laži, servisni intervali pri Tesli so, kot sem podal povezavo zgoraj. Seveda pa pri nobenem avtu ni obvezno upoštevati proizvajalčevih navodil.
Razlika je le v tem, da ti olje lahko menja sosedov Janez pod kozolcem za eno pivo, Teslo pa je treba peljati (kam že?) in plačevati tisoč eur za njihov servis, ker sosed hladilnega sredstva za baterijo pač ne zna zamenjati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

WarpedGone ::

Ne laži, servisni intervali pri Tesli so, kot sem podal povezavo zgoraj.




+ Brake fluid every 2 years (25K miles)
+ Battery coolant every 4 years (50K miles)
+ Transmission fluid every 12 years (150K miles)


jernejl:
Zanimivo je, da je servisni interval pri Tesli recimo eno leto oz. 20.000km (in sploh ni poceni),


Tolk o tem kdo laže.
Zbogom in hvala za vse ribe

pegasus ::

Zanimivo za pogledat:

WarpedGone ::

energetik je izjavil:

W1, kaj je kaj zdej s tvojim M3? A nisi nekaj vplačal? Je že kaj bolj jasno glede roka dobave in cene v €?

Brez sprememb.. še vedno drži napoved, da štarta letos poleti.
Kako hiter bo ramp up in kdaj bodo prve dostave v EU bomo pa videli.


Your Vehicle Details

Model: Model 3
Reservation Number: RN107613...

For immediate assistance, please contact us.
What's Next?
Your Model 3 was reserved on 4/1/2016. Production is planned to begin in 2017. You'll be invited to configure based on the date of your reservation. If you have any questions, please refer to our FAQ. We invite you to submit suggestions or feedback within our forums. Engage with other future owners to share your excitement or ideas. To withdraw your reservation, you may request a cancellation.
Zbogom in hvala za vse ribe

_Tom_ ::

WarpedGone je izjavil:

energetik je izjavil:

W1, kaj je kaj zdej s tvojim M3? A nisi nekaj vplačal? Je že kaj bolj jasno glede roka dobave in cene v €?

Brez sprememb.. še vedno drži napoved, da štarta letos poleti.
Kako hiter bo ramp up in kdaj bodo prve dostave v EU bomo pa videli.


Your Vehicle Details

Model: Model 3
Reservation Number: RN107613...

For immediate assistance, please contact us.
What's Next?
Your Model 3 was reserved on 4/1/2016. Production is planned to begin in 2017. You'll be invited to configure based on the date of your reservation. If you have any questions, please refer to our FAQ. We invite you to submit suggestions or feedback within our forums. Engage with other future owners to share your excitement or ideas. To withdraw your reservation, you may request a cancellation.


Si bil pa hiter...:)

Model: Model 3
Reservation Number: RN10822....

thramos ::

jernejl je izjavil:

Tisti, ki kupujejo večje avte za 50 ali 100 tisoč eur (razred Tesle), se navadno ne vozijo le do bližnje trgovine, ali pa po mestu gor in dol.


Se res ne? Tisti, ki si jih lahko privoščijo si ponavadi lahko privoščijo tudi življenski slog brez nujnih avtomobilskih izletov na sever Nemčije oz. delat 200 km dnevno.

vostok_1 ::

Pa smo ravno takrat govorili, da potovanje z avtom na sever nemčije je za "revnejše".
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

WarpedGone ::

Si bil pa hiter...:)


Plan (in že zmenjen dopust) je bil za 31.3.2016 pa je vmes uletel neprivezan pes:

Zbogom in hvala za vse ribe

vostok_1 ::

Kul. Pol bodo že dva M3 lastnika na forumu. Review je obvezen da se razumemo!
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()
««
368 / 1190
»»