» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
367 / 1190
»»

Nikec3 ::

Okapi je izjavil:

Nikec3 je izjavil:

Recimo. Pri ZOE-ju da, pri Tesli ne. S 1000 zdravimi cikli (20%-80%) lahko narediš 300 000 km.
Zakaj pri Tesli ne?
Če ima dizel recimo povprečno porabo 5 litrov na 100 km, za 300.000 km plačaš 18.000 evrov dizla. Pri Tesli pa za 300.000 km elektrike + akumulator. Koliko stane akumulator od Tesle?

Zato ker se baterija ne kvari nič kaj hitreje kot ostale komponente in ni potem baterija nič bolj "potrošna" od samega avtomobila. S padanjem cen baterij bo ločevanja na avto/in baterija) še manj. Tako kot tudi ne rečeš ICE + tank za bencin. Za baterijo pri Teslah se ne predpostavlja, da jo boš kdaj zamenjal.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Okapi ::

Saj v resnici bi moral pri vsakem avtu upoštevati tudi stroške obrabe avta oziroma amortizacijo, ampak je to za večino preveč komplicirano. Ampak če poenostavimo in rečemo, da se vsi avti enako starajo, je razlika med električnim in bencinskim v akumulatorju, ki se izrablja glede na število prevoženih kilometrov, in je njegovo ceno razmeroma preprosto dodati k stroškom za gorivo.

Nikec3 ::

Okapi je izjavil:

Saj v resnici bi moral pri vsakem avtu upoštevati tudi stroške obrabe avta oziroma amortizacijo, ampak je to za večino preveč komplicirano. Ampak če poenostavimo in rečemo, da se vsi avti enako starajo, je razlika med električnim in bencinskim v akumulatorju, ki se izrablja glede na število prevoženih kilometrov, in je njegovo ceno razmeroma preprosto dodati k stroškom za gorivo.

Ja sej VSAKA komponenta se izrablja v odvisnosti od km ali časa. Damo potem kar vse v kategorijo goriva? ;)
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Okapi ::

Ja, načeloma je strošek prevoženega kilometra sestavljen iz cene goriva in vseh ostalih stroškov (obraba avta, cestnine, zavarovanje, parkiranje, garaža, kazni ...). Šele tako lahko to primerjaš z recimo taksijem. Ampak če hočeš poenostaviti vse skupaj, ko primerjaš električni avto z bencinskim, lahko rečeš, da so vsi ostali dodatni stroški, razen stroška akumulatorja, enaki.

Nikec3 ::

Okapi je izjavil:

Ja, načeloma je strošek prevoženega kilometra sestavljen iz cene goriva in vseh ostalih stroškov (obraba avta, cestnine, zavarovanje, parkiranje, garaža, kazni ...). Šele tako lahko to primerjaš z recimo taksijem. Ampak če hočeš poenostaviti vse skupaj, ko primerjaš električni avto z bencinskim, lahko rečeš, da so vsi ostali dodatni stroški, razen stroška akumulatorja, enaki.

Edini avto, kjer baterijo obravnavaš malo posebej je ZOE. Tam pač gledaš pri stroških najem baterije + gorivo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Okapi ::

V čem je razlika? Stroške je strošek, je čisto vseeno, ali akumulator kupiš, ali pa ga najameš. In je v resnici koristno vedeti, v katerem primeru je najem cenejši od nakupa.

Nikec3 ::

Okapi je izjavil:

V čem je razlika? Stroške je strošek, je čisto vseeno, ali akumulator kupiš, ali pa ga najameš. In je v resnici koristno vedeti, v katerem primeru je najem cenejši od nakupa.

Vem kam ciljaš, ampak to da Renault ponuja najem baterije ostali pa ne je ravno ta razlika, ki ni zanemarljiva.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Okapi ::

Razlika je samo v tem, da lahko v tem primeru na preprost način izračunaš, koliko je dodaten strošek akumulatorja, pri Tesli je pa to precej težje izračunati.

Ko se vsedeš v taksi, lahko čisto preprosto izračunaš, koliko te stane prevoženi kilometer. Ko se voziš s svojim avtom, je to veliko bolj komplicirano izračunati, in večina tega raje niti ne počne. Zgolj strošek goriva je velikokrat zavajajoč podatek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Nikec3 ::

Okapi je izjavil:

Razlika je samo v tem, da lahko v tem primeru na preprost način izračunaš, koliko je dodaten strošek akumulatorja, pri Tesli je pa to precej težje izračunati.

Ko se vsedeš v taksi, lahko čisto preprosto izračunaš, koliko te stane prevoženi kilometer. Ko se voziš s svojim avtom, je to veliko bolj komplicirano izračunati, in večina tega raje niti ne počne. Zgolj strošek goriva je velikokrat zavajajoč podatek.

Ne ni. Strošek ob nakupu avtomobila in strošek goriva sta najbolj predvidljiva stroška in tudi (v večini primerov) največja. Vse ostalo kar pride zraven z vzdrževanjem je preprosto preveč nepredvidljivo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

nekikr ::

Okapi je izjavil:

nekikr je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Mislil je baterije EV-ja, ki stanejo same po sebi od 10k€ do 40k€. Ravno zaradi tega so EV-ji dragi.

Ja, še vedno ne razumem, kaj ima cena akumulatorja veze s ceno elektrike? A ceno motorja tudi poračunamo na liter bencina potem? Cena avtomobila je eno, cena energenta drugo.
Akumulator je potrošni material, katerega cena spada v strošek energenta. Lahko se sicer delaš, da ne, podobno, kot se lahko delaš, da te bencin nič ne stane, če vnaprej, ob nakupu avta, kupiš za 30.000 evrov bencina.

Še vedno ne razumem. En kolega je menjal motor pri svojem starejšem vozilu, drugi pa dvakrat menjalnik. Pri EV naj bi bilo tega precej manj. Torej, kako dve menjavi menjalnika poračunamo na liter bencina? Ker baterije nekako niso problematične (tako izgleda trenutno), je povsem vseeno ali menjaš po desetih letih akumulator ali pa menjalnik. Pri izračunu predpostavljaš, da je EV baterija po parih letih za v kanto in da se to dogaja serijsko, ICE so pa brez napak leta in leta in stoletja. Malo objektivnosti pa ne škodi.

Okapi ::

Ali pa če ne bi podtikal stvari, ki jih nihče ne trdi.;((
Vsak del avta ima pričakovano (glede na statistiko, oziroma povprečje) življenjsko dobo, in to se upošteva pri strošku. Lahko se pa z avtom tudi prvi dan zaletiš in narediš totalko - to se pač ne upošteva pri izračunih.

fpbs ::

nekikr je izjavil:

Še vedno ne razumem. En kolega je menjal motor pri svojem starejšem vozilu, drugi pa dvakrat menjalnik. Pri EV naj bi bilo tega precej manj. Torej, kako dve menjavi menjalnika poračunamo na liter bencina? Ker baterije nekako niso problematične (tako izgleda trenutno), je povsem vseeno ali menjaš po desetih letih akumulator ali pa menjalnik. Pri izračunu predpostavljaš, da je EV baterija po parih letih za v kanto in da se to dogaja serijsko, ICE so pa brez napak leta in leta in stoletja. Malo objektivnosti pa ne škodi.

Tu imaš enkratno priložnost za nakup. Zamenjan motor in baterija.
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...

nekikr ::

Okapi je izjavil:

Ali pa če ne bi podtikal stvari, ki jih nihče ne trdi.;((
Vsak del avta ima pričakovano (glede na statistiko, oziroma povprečje) življenjsko dobo, in to se upošteva pri strošku. Lahko se pa z avtom tudi prvi dan zaletiš in narediš totalko - to se pač ne upošteva pri izračunih.

Zakaj potem to sploh omenjaš, če nima veze z ničemer?

Fbps: super. A ti najdem 500 takih, kjer je zamenjan motor, menjalnik in še kaj, pa potem zmagam internet?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

Okapi ::

Mimogrede, včasih so old-skool taksisti s ponosom pripeli takšnole značko v svoj avto. Danes so prišle malo iz mode. Koliko akumulatorjev bi moral zamenjati pri Tesli za milijon km?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

fpbs ::

Okapi je izjavil:

Mimogrede, Koliko akumulatorjev bi moral zamenjati pri Tesli za milijon km?

Po zgornjem primeru cca 9kom.

Nikec3 ::

Koliko akumulatorjev bi moral zamenjati pri Tesli za milijon km?

3-4.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

errhec ::

Edino merilo je tržna cena ko avto prodaš.
NISSAN Leaf ima 8 let ali 160.000 km garancije na baterijo, če ga prodaš po 4ih letih kakšen je strošek baterije???
Če ga lahko prodaš za 15K€ ali pa za 5K€. edino takrat lahko vkalkuliraš strošek. Nabavna cena - prodajna rabljenega.

Pri Renault ZOE plačaš v treh letih 3627€ najema baterije pri letno prevoženih do 20.000km. (3627/60000 = 6,045€/km) Tukaj lahko vkalkuliraš direkten strošek baterije.

Tukaj imaš primer za en avto cenitev EUROTAX SEAT 2012 km 68084 - 6'910.-- 16'265.--

Razlike je za 10K€. To potem vtakneš med strošek :) 14€/100KM + 7,59€ gorivo (5,5l/100km) 22,09€/100km



Še za NISSAN Leaf ACENTA 24KW 2013 km 43336 - 13'610.-- 32'790.--

Razlike je za 19K€ -7,5K€ eko ob nakupu (to lahko odšteješ od nakupne).
To potem vtakneš med strošek :) 26,5€/100KM + 0,35/100km elektrike = 26,85€/100km


Pa za golf 1,2TSI 77KW 2012 79984 - 12'520.-- 25'715.--

Razlike je za 13K€. To potem vtakneš med strošek :) 16,5€/100KM + 7,59€ gorivo (5,5L/100km) = 24,08/100km

Vkalkulirati baterijo vnaprej je kot da bi vkalkuliral dvomasni vztrajnik , turbino, avtomatski menjalnik vnaprej(ker se pokvari).
Vse je odvisno od načina vožnje, kje se je vozilo...
dd

Okapi ::

Kot rečeno, zanašati se moraš na povprečje (koliko km v povprečju zdrži akumulator, koliko motor, koliko menjalnik, koliko zavore ...). Za bolj nepredvidljive stvari pa uporabiš zavarovanje (in prepustiš aktuarjem statistiko).

J.McLane ::

Pri stvari, ki nekomu zdrži 300.000 km drugemu pa 80.000 km se ne moreš ravno zanašati na statistiko.

Je pa ponavadi pri vsakem avtu tako, da tisti, ki dela ogromno km letno, mu bo avto naredil več km brez okvar. V primeru EV velja isto, in tudi sam bi raje kupil EV, ki je star 2 leti ampak z 80.000 km, kot pa starega 4 leta in 20.000 km.

Zdravje baterije se nikakor ne da ocenit samo cikli polnjenja.

Okapi ::

J.McLane je izjavil:

Pri stvari, ki nekomu zdrži 300.000 km drugemu pa 80.000 km se ne moreš ravno zanašati na statistiko.
Seveda se lahko. V povprečju zdrži 190.000 km, potem pa izračunaš še standardno napako, da vidiš, koliko je verjetnosti za tako povprečje. Več kot imaš podatkov, bolj natančno lahko vnaprej predvidiš stroške.

J.McLane ::

Seveda lahko, ampak to ti bo koristilo točno toliko kot, če danes računaš življenjsko dobo DPF, sklopke, vztrajnika, turbine ...

Gregor P ::

Pri kakšni resni firmi, če odpove kakšna zadeva "statistično predčasno",se lahko mirno dogovoriš, da ti jo krijejo, četudi je že izven vseh garancijskih obdobij oz. je to dejansko celo njim v interesu (sami podajo pobudo za popravilo).8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

nekikr ::

Ne laži. Krijejo nič kar ni pod garancijo. Če si imel enkrat tak primer ne razlagaj tega kot dejstva.

Okapi: kolega je med vikendom menjal DPF na Audiju. Kako to vračunam na liter bencina? A tega ne smem?

Gregor P ::

Sam sem dejansko imel primera, ampak to zato, ker je vse ostalo še vedno delovalo leta na teh specifičnih primerih. Ta tretji primer pa žal nikakor niso znali zares popraviti, kljub več brezplačnim servisom in menjavam delov (to vse na originalnih pooblaščenih servisih, kjer nobena ne poznam zares osebno oz. bi imel kakšne posebne "zveze"). Tako da da, na mojih primerih se res ne da sedaj graditi pravila, ampak zagotovo nisem mogel biti edini primer na tem svetu?!?:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Mufasa ::

kk vi to računate...normalen avto vkolikor ga vzdržuješ po rednih intervalih, citroen, vw ali MB, zdrži iz prakse 400k km, pa še to potem ponavadi se ga opusti oz pošlje na jug, ker je servis na severu dražji od delov in vrednosti avta vkup...pa cestnina in zavarovanje je svinjsko drago za svinjske avte...

Gregor P je izjavil:

Sam sem dejansko imel primera, ampak to zato, ker je vse ostalo še vedno delovalo leta na teh specifičnih primerih. Ta tretji primer pa žal nikakor niso znali zares popraviti, kljub več brezplačnim servisom in menjavam delov (to vse na originalnih pooblaščenih servisih, kjer nobena ne poznam zares osebno oz. bi imel kakšne posebne "zveze"). Tako da da, na mojih primerih se res ne da sedaj graditi pravila, ampak zagotovo nisem mogel biti edini primer na tem svetu?!?:8)


Pomoje procentualno gledano tut Tesle precej rade kar relativno nove zgorijo...
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mufasa ()

WarpedGone ::

 Full resni

Full resni

Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

V 'redneck drzave' gre na konc. To je kr pametna odlocitev. :>

frudi ::

Kaj to šele pove o Tesli, če jih je, kljub vsej Teslini domnevni tehnološki superiornosti navkljub, tako neresni GM za vsaj eno leto prehitel na tržišče s prvim (relativno) poceni EVjem spodobnega dosega.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Utk ::

frudi je izjavil:

Kaj to šele pove o Tesli, če jih je, kljub vsej Teslini domnevni tehnološki superiornosti navkljub, tako neresni GM za vsaj eno leto prehitel na tržišče s prvim (relativno) poceni EVjem spodobnega dosega.

Ko je tesla z modelom S prehitela vse za, madona, sej sploh še ne vemo za koliko let, ste rekli, ampak dela izgubo...ampak je predrag...ampak je preslab...ampak je preveč vnetljiv, preveč plastičen, elektrika gre iz TE, premalo jih naštancajo, itd. Kaj je to povedalo o vseh drugih? In kater problem od teh je rešil GM? Razen, da je zdaj po zaslugi Tesle dobil dovolj poceni baterije.

hammock ::

GM je cenejsi in hitreje na trgu, ker so preskocili fazo zunanjena dizajniranja in naredili Opel Merivo 2.0 :O

Kaj pa vem, Tesla ima boljse pospeske + izgleda bistveno bolje. Pa avtopilota ima.

Mislim da bo vsak nasel svoj trg, oba pa bosta spodbudila druge proizvajalce da ustvarijo kaj novega. Na koncu zmagamo potrosniki.

BigWhale ::

frudi je izjavil:

Kaj to šele pove o Tesli, če jih je, kljub vsej Teslini domnevni tehnološki superiornosti navkljub, tako neresni GM za vsaj eno leto prehitel na tržišče s prvim (relativno) poceni EVjem spodobnega dosega.


Tesla je nardila luksuzni avto in ga prva dala na trzisce. Kar dva luksuzna avtomobila. Roadsterja in Model S. GM jih ni v nicemer prehitel.

Okapi ::

Vprašanje je, kdo bo dal prvi ven električni model T/hrošč/fičo/trabant.

hojnikb ::

dacia :)
#brezpodpisa

Utk ::

Okapi je izjavil:

Vprašanje je, kdo bo dal prvi ven električni model T/hrošč/fičo/trabant.

To je vprašanje, dejstvo pa je, da ima trenutno samo tesla vsaj približno kapacitet za naštancat dovolj baterij, da se bi nekemu avtu vsaj približno reklo "množičen", in da tudi če ne bo to tesla, ne bi tega brez tesle videli še vsaj 20 let.

M-XXXX ::

nekikr je izjavil:

Ne laži. Krijejo nič kar ni pod garancijo. Če si imel enkrat tak primer ne razlagaj tega kot dejstva.

Okapi: kolega je med vikendom menjal DPF na Audiju. Kako to vračunam na liter bencina? A tega ne smem?

Participacija ptoizvajalca izven garancijskih pogojev je nekaj zelo pogostega s strani proizvajalcev.

nekikr ::

Če je zelo pogosto, potem o tem sigurno obstajajo kakšni zapisi kje, kajne?

J.McLane ::

To se dogaja ko pride do več primerov iste okvare za stvar, ki bi mogla imeti daljšo življensko dobo. Gre predvsem za strah proizvajalca, da bi množično spljuvali znamko. Tako pa npr. plača material stranka pa delo, pa so vsi najbolj srečni.

nekikr ::

Ne, to je serijska napaka, katero prizna proizvajalec in uredi, da ne pride do kakšnih tožb in slabega imena. Ampak debata ni o serijskih napakah.

J.McLane ::

Če, zadeva odpove statistično predčasno = serijska napaka. V tem primeru se bodo na servisu po večini naredili neumne in izstavil masten račun, če se pa malo pozanimaš in jim zatežiš, bodo pa pristali na marsikaj in krili vsaj del stroškov. Tako je pri vsaki stvari, ne samo pri avtih. Meni je šel senzor pretoka pri toplotni črpalki izven garancije, malo surfanja je razkrilo, da je to pogost pojav, sem prosil serviserja naj se pozanima in je sam senzor zrihtal brez stroškov, računal samo delo. Če bi bil tiho in se nebi pozanimal bi mastno plačal.

WarpedGone ::

Mimogrede, Koliko akumulatorjev bi moral zamenjati pri Tesli za milijon km?

Moral nobenega, če delaš vsaj 125k letno, 8 let skupaj:

The Tesla Model S drive unit warranty has been increased to match that of the battery pack. That means the 85 kWh Model S, our most popular model by far, now has an 8 year, infinite mile warranty on both the battery pack and drive unit. There is also no limit on the number of owners during the warranty period.


Karkoli drugega je blebetanje brez osnove oz metanje dreka.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

WarpedGone je izjavil:

Mimogrede, Koliko akumulatorjev bi moral zamenjati pri Tesli za milijon km?

Moral nobenega, če delaš vsaj 125k letno, 8 let skupaj:

The Tesla Model S drive unit warranty has been increased to match that of the battery pack. That means the 85 kWh Model S, our most popular model by far, now has an 8 year, infinite mile warranty on both the battery pack and drive unit. There is also no limit on the number of owners during the warranty period.


Karkoli drugega je blebetanje brez osnove oz metanje dreka.
:)) Blebetaš ti. Vprašal sem, koliko bi jih moral zamenjati, ne koliko bi jih moral plačati. Če akumulator crkne, ga moraš zamenjati, garancija tega ne more preprečiti. Ali pa morda misliš, da je serijski izdelovalec čudežev izumil avto, ki se v garanciji ne more pokvariti?

VaeVictis ::

BigWhale je izjavil:

frudi je izjavil:

Kaj to šele pove o Tesli, če jih je, kljub vsej Teslini domnevni tehnološki superiornosti navkljub, tako neresni GM za vsaj eno leto prehitel na tržišče s prvim (relativno) poceni EVjem spodobnega dosega.


Tesla je nardila luksuzni avto in ga prva dala na trzisce. Kar dva luksuzna avtomobila. Roadsterja in Model S. GM jih ni v nicemer prehitel.


No, če smo čisto natančni, ni bila Tesla prva z električnimi avtomobili...

So že kar nekaj časa na tržišču...

In so imeli tudi že večji delež od ICE-jev...

Golden Age of Eelctric Cars

Acceptance of electric cars was initially hampered by a lack of power infrastructure, but by 1912, many homes were wired for electricity, enabling a surge in the popularity of the cars. At the turn of the century, 40 percent of American automobiles were powered by steam, 38 percent by electricity, and 22 percent by gasoline.

History of the electric vehicle

ps: Je pa izjava res, če govorimo o zadnjem času in o luksuznem avtomobilu z dobrim dosegom, tukaj pa je Tesla z Model S res prva!

nekikr ::

Okapi je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Mimogrede, Koliko akumulatorjev bi moral zamenjati pri Tesli za milijon km?

Moral nobenega, če delaš vsaj 125k letno, 8 let skupaj:

The Tesla Model S drive unit warranty has been increased to match that of the battery pack. That means the 85 kWh Model S, our most popular model by far, now has an 8 year, infinite mile warranty on both the battery pack and drive unit. There is also no limit on the number of owners during the warranty period.


Karkoli drugega je blebetanje brez osnove oz metanje dreka.
:)) Blebetaš ti. Vprašal sem, koliko bi jih moral zamenjati, ne koliko bi jih moral plačati. Če akumulator crkne, ga moraš zamenjati, garancija tega ne more preprečiti. Ali pa morda misliš, da je serijski izdelovalec čudežev izumil avto, ki se v garanciji ne more pokvariti?

Zdaj pa že najedaš s tem. Mislim, ja, si proti, razumem, ampak daj no, če ni potrebe po blatenju, potem pač ni treba nabijati o tem. Ali pa bodi fer in poračunaj še menjavo menjalnika pri ICE in menjavo motorja, pa DFP in ne vem česa še vse. Vse na liter, da bo pošteno.

WarpedGone ::

Blebetaš ti. Vprašal sem, koliko bi jih moral zamenjati, ne koliko bi jih moral plačati. Če akumulator crkne, ga moraš zamenjati, garancija tega ne more preprečiti.


In pol si užaljen, ko ti rečem da postani pismen.

1. Baterije ne menjaš ti, baterijo v primeru okvare zamenja servis, brezplačno vključno z logistiko. Ker je brezplačno je škoda kvečjemu nekaj izgubljenega časa, denarni strošek 0. Obraba gum je večji problem in strošek. Stvar bi bila problem, če bi bile okvare tako pogoste, da bi ovirale normalno uporabo vozila. Tega ni.

2. Crknjen akumulator ni isto kot izrabljen akumulator kateremu je kapaciteta padla pod uporabno vrednost. Akumulator crkne, ker elektronika ugotovi nepravilno interno stanje in prepreči nadaljno uporabo. Je šla ena varovalka na eni celici? Crkjot in zamenjava. Te napake so stvar kvalitete izdelave, enako kot podvozja. Tipično se dogajajo kmalu po začetku uporabe. Na milijon kilometrov je glavno vprašanje izrabljenost. Odgovor na to se bo pokazal ko se bodo pojavili avtomobili z milijon prevoženimi in nič prej. Danes obstajajo tesle s +400k prevoženimi km. Kar se izrabljenosti tiče je trenuten trend 1% na leto starosti. Seveda to velja za baterije izpred N let, kako se bodo obnašale današnje celice bo jasno čez N let.

Ali pa morda misliš, da je serijski izdelovalec čudežev izumil avto, ki se v garanciji ne more pokvariti?


Rita peče?
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

nekikr je izjavil:


Zdaj pa že najedaš s tem. Mislim, ja, si proti, razumem, ampak daj no, če ni potrebe po blatenju, potem pač ni treba nabijati o tem. Ali pa bodi fer in poračunaj še menjavo menjalnika pri ICE in menjavo motorja, pa DFP in ne vem česa še vse. Vse na liter, da bo pošteno.
Kaj tebi ni jasno? In ne, nič ne razumeš.
Akumulatorji se izrabljajo in zanimivo je vedeti, koliko časa dejansko zdržijo, saj predstavljajo zelo pomemben del cene električnega avta. Za fanboye pa je očitno greh že vprašati, koliko časa zdrži nek drag potrošni material, in če človeka to zanima, je po njihovem "proti".;((

Okapi ::

WarpedGone je izjavil:

Mimogrede, Koliko akumulatorjev bi moral zamenjati pri Tesli za milijon km?

Moral nobenega, če delaš vsaj 125k letno, 8 let skupaj:

The Tesla Model S drive unit warranty has been increased to match that of the battery pack. That means the 85 kWh Model S, our most popular model by far, now has an 8 year, infinite mile warranty on both the battery pack and drive unit. There is also no limit on the number of owners during the warranty period.


Karkoli drugega je blebetanje brez osnove oz metanje dreka.
Zamolčal si pa bistvo.
the loss of battery energy or power over time due to normal battery usage is not covered under this warranty. Se pravi, garancija pokriva samo okvare - če akumulatorju po osmih letih ostane samo še 10% zmogljivosti, ti ga ne bodo zamenjali.

Truga ::

Akumulator decay kosta manj kot popravila povprecnega reciprocnega ICE drivetraina pri primerljivih avtih.

There, I said it.

Okapi ::

Imaš mogoče še kakšne reference za to trditev, ali si si to pravkar izmislil?

pegasus ::

ICE motorji so s svojo stoletno zgodovino že dosegli nek stroškovni plafon, medtem ko so baterije še na začetku te poti in bodo v prihodnosti samo še cenejše. Če so že sedaj primerljive cene, so na dolgi rok baterije čista zmaga.

Okapi ::

Čisto tako, kot zanimivost, baterije in akumulatorji so celo malo starejša tehnologija od motorjev z notranjim izgorevanjem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()
««
367 / 1190
»»